Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
speedy100 Μέλος
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 20:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...
οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...
Φιλικα |
speedy100 έγραψε: |
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς…
Φιλικά |
Τελικά όπως φαίνεται καταλήγουμε εκεί που αρχίσαμε σχεδόν…
Καλές όμως είναι αυτού του είδους οι συζητήσεις μιας και κάτι μαθαίνουμε όλοι μας στο τέλος ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 21:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Σκουπα κ παλι σκουπα ! |
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 23:29:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! |
τελικα steve το τέλειωσες το project σου?
στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 00:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | τελικα steve το τέλειωσες το project σου?
στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. |
Oh yes!!!
Δες το εδώ προς την μέση της σελίδας
Κρίμα για τον Gutmann, τον είχα σε υπόληψη...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 13:49:18 Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΤΡΟ BMC |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΙΣ BMC, ΞΗΛΟΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΙΧΤΡΕΣ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΟΙ, ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΩΛΗΝΑ ΣΠΙΡΑΛ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΙΣ BMC KAI ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΞΩ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 3000-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΗΣ ΑΕΡΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η' Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΗΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΔΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 14:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντώνη καλημέρα.
Με την ελευθέρωση της εισαγωγής όπως και την τοποθέτηση άλλης εξάτμισης κερδίζεις "ψυχολογικά" άλογα Στην καλύτερη περίπτωση με εξάτμιση και φίλτρο να κερδίσεις 3 άλογα
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.
Κάνε δοκιμές σε δυναμόμετρο αν έχεις την ευκαιρία και πες μας τα αποτελέσματα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
harist (ΧΑΡΗΣ) Νέος χρήστης
206 QuiKSilveR Special Edition
Ένταξη: 22 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 71 Τόπος: Home Of The Brave, Land Of The Free.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 20:03:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.
|
steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??)
VENI, VIDI, VICI. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 22:49:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
harist έγραψε: | Παράθεση: | Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.
|
steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??) |
Οι αισθητήρες Λάμδα είναι για να ελέγχουνε τα καυσαέρια του αμαξιού. Ο εγκέφαλος έχει κάποια όρια εκπομπής ρύπων και προσπαθεί να βρίσκεται μέσα σε αυτά, ανάλογα με τις ενδείξεις που παίρνει από τον Λάμδα. Έτσι λοιπόν, διορθώνει το μίγμα αέρος/καυσίμου για να είναι μέσα στα όρια προδιαγραφών και να πετύχει μέγιστη απόδοση με ελάχιστη κατανάλωση! (Πώς τα πετυχαίνει αυτά τώρα... άλλο κεφάλαιο )
Ο πρώτος Λάμδα είναι πρό του καταλύτη και ο 2ος μετά τον καταλύτη. Ο 2ος είναι απλά για να ελέγχει τι βγαίνει στην ατμόσφαιρα ενώ ο πρώτος είναι για να ελέγχει τί βγαίνει από τον κινητήρα.
Ο Αντώνης και ο κάθε Αντώνης που ελευθερώνει την εισαγωγή στο αυτοκίνητο του, άλλού κερδίζει και αλλού χάνει. Εξαρτάται από το πόσο θα ελευθερώσει την εισαγωγή.
Αυτά
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 08:42:14 Θέμα δημοσίευσης: BMC FILTER |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ,
ΕΧΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΝΕΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ BMC ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ BMC.
I spoke with one of my work colleagues and he suggested that you could apply an extra connector tube to the existing one that is on the engine side of the CDA therefore bringing the CDA further down and remove the other tube that brings in the air.
I must remind you that we do recommend all installations and modifications be make by a trained mechanic.
Kind regards,
BMC srl
Caroline Dunphy
ΤΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΑΚΡΗ, ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΣΤΟ 307 ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠ'ΕΞΩ. ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ ΚΗΦΙΣΟ.
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|