PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βαρελάκι της bmc
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 20:44:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...

οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...

Φιλικα



speedy100 έγραψε:

Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά


Τελικά όπως φαίνεται καταλήγουμε εκεί που αρχίσαμε σχεδόν… Wink
Καλές όμως είναι αυτού του είδους οι συζητήσεις μιας και κάτι μαθαίνουμε όλοι μας στο τέλος ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες. Smile

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 21:28:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Σκουπα κ παλι σκουπα ! Wink






FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 23:29:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! Rolling eyes


τελικα steve το τέλειωσες το project σου?

στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2004, 00:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
τελικα steve το τέλειωσες το project σου?

στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. Shocked


Oh yes!!! Very happy

Δες το εδώ προς την μέση της σελίδας Wink

Κρίμα για τον Gutmann, τον είχα σε υπόληψη... Crying or Very sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 13:49:18    Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΤΡΟ BMC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΙΣ BMC, ΞΗΛΟΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΙΧΤΡΕΣ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΟΙ, ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΩΛΗΝΑ ΣΠΙΡΑΛ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΙΣ BMC KAI ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΞΩ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 3000-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΗΣ ΑΕΡΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η' Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΗΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΔΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 14:32:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντώνη καλημέρα.

Με την ελευθέρωση της εισαγωγής όπως και την τοποθέτηση άλλης εξάτμισης κερδίζεις "ψυχολογικά" άλογα Razz Στην καλύτερη περίπτωση με εξάτμιση και φίλτρο να κερδίσεις 3 άλογα

Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.

Κάνε δοκιμές σε δυναμόμετρο αν έχεις την ευκαιρία και πες μας τα αποτελέσματα Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
harist (ΧΑΡΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 QuiKSilveR Special Edition

Ένταξη: 22 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 71
Τόπος: Home Of The Brave, Land Of The Free.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 20:03:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.





steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??)


VENI, VIDI, VICI.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 22:49:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

harist έγραψε:
Παράθεση:
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.





steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??)


Οι αισθητήρες Λάμδα είναι για να ελέγχουνε τα καυσαέρια του αμαξιού. Ο εγκέφαλος έχει κάποια όρια εκπομπής ρύπων και προσπαθεί να βρίσκεται μέσα σε αυτά, ανάλογα με τις ενδείξεις που παίρνει από τον Λάμδα. Έτσι λοιπόν, διορθώνει το μίγμα αέρος/καυσίμου για να είναι μέσα στα όρια προδιαγραφών και να πετύχει μέγιστη απόδοση με ελάχιστη κατανάλωση! (Πώς τα πετυχαίνει αυτά τώρα... άλλο κεφάλαιο Razz )

Ο πρώτος Λάμδα είναι πρό του καταλύτη και ο 2ος μετά τον καταλύτη. Ο 2ος είναι απλά για να ελέγχει τι βγαίνει στην ατμόσφαιρα ενώ ο πρώτος είναι για να ελέγχει τί βγαίνει από τον κινητήρα.

Ο Αντώνης και ο κάθε Αντώνης που ελευθερώνει την εισαγωγή στο αυτοκίνητο του, άλλού κερδίζει και αλλού χάνει. Εξαρτάται από το πόσο θα ελευθερώσει την εισαγωγή.

Αυτά Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Νοέ 2004, 08:42:14    Θέμα δημοσίευσης: BMC FILTER Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ,

ΕΧΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΝΕΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ BMC ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ BMC.
I spoke with one of my work colleagues and he suggested that you could apply an extra connector tube to the existing one that is on the engine side of the CDA therefore bringing the CDA further down and remove the other tube that brings in the air.

I must remind you that we do recommend all installations and modifications be make by a trained mechanic.

Kind regards,

BMC srl
Caroline Dunphy

ΤΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΑΚΡΗ, ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΣΤΟ 307 ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠ'ΕΞΩ. ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ ΚΗΦΙΣΟ.



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,129s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on