PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βαρύ τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:53:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς pugsang >> Ελπίζω το Rallye να το πηγαίνεις όπως του αξίζει εεε??? Smile Smile Smile


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 14:02:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα βρώ το τέυχος του Drive και θα σας πω ποιο είναι.
Στο μυαλό μου αυτό μου ήρθε όταν μιλήσαμε για τελική ταχύτητα.
Εάν δείτε το άρθρο πρόκειται για μια προεξοχή (πλάτους ενός πόντου ?)
κάτω από τον προφυλακτήρα.Σαν το λάστιχο που έχει το 206.
Και το 206 γι' αυτό το έχει πιστεύω. Αλλιώς εάν ήταν για την προστασία του προφυλακτήρα θα έπρεπε να καλύπτει όλο το προφυλακτήρα και να μην βρίσκεται μόνο στη μέση αφήνοντας τις γωνίες που είναι και πιο ευαίσθητες(βλέπε λοξό παρκάρισμα).Επίσης θα έπρεπε να είναι και πιο έξω.


Peugeot for ever


Έχει επεξεργασθεί από τον/την peugeot206cc στις Παρ 27 Σεπ 2002, 14:07:15, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 14:03:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλη κουβέντα για αλλη στιγμή αγαπητέ φίλε!!

Θα τα πούμε στο δρόμο!!

Laughing Laughing Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 03:44:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακολουθώντας διαπίστωσα ότι αλληλοαναιρώντας ο καθένας τον εαυτό του, τελικά συμφωνεί με τον άλλο...

Εάν η Peugeot έβαλε την λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα για πρόσθετο αεροδυναμικό βοήθημα, προφανώς θα το έκανε γιατί δεν ήθελε να κατεβάσει χαμηλότερα το αυτοκίνητο και να χάσει πολλά περισσότερα από την τοποθέτηση του λάστιχου. Το λάστιχο προεκτείνει ήδη στους 4-5 πόντους τον προφυλακτήρα.
Από την άλλη όμως, η Peugeot δεν προέκτεινε τον προφυλακτήρα αλλά τοποθέτησε ελαστική προέκταση. Άρα, σίγουρα θα σκέφτηκε καί την προστασία της προέκτασης αλλά καί του προφυλακτήρα. Έχει μεγάλη πρακτική αξία όταν καβαλάμε κάποιο ψηλό εμπόδιο: Όταν ακούσουμε τον προφυλακτήρα να σέρνεται, τότε αντιλαμβανόμαστε την καθημερινή αξία αυτής της λαστιχένιας προθήκης. Στην ευθεία της βρίσκονται μηχανικά μέρη! Πρίν τα χτυπήσουμε θα ακούσουμε το λάστιχο αυτό να σέρνεται. Γι αυτό και δεν συνεχίζει η προσθήκη στα πλαϊνά του προφυλακτήρα, επειδή ακολουθούν τα ελαστικά και όχι κάποιο μηχανικό εξάρτημα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η Peugeot σκέφτηκε περισσότερο την πρακτική καθημερινή της αξία, παρά την αεροδυναμική αντίσταση. Στο κάτω-κάτω την προσθήκη αυτή την συναντάμε σε όλη την γκάμα του 206 και η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών θα χρειαστεί την πρακτική της αξία και όχι την αεροδυναμική της. Και ο κάθε μαζικός κατασκευαστής αυτοκινήτων μεριμνά για την συντριπτική πλειοψηφία και όχι για την ελάχιστη μειοψηφία.
Απο αεροδυναμικής απόψεως, έχω την άποψη ότι συμβάλλει μερικώς αλλά όχι καθοριστικώς, στο σπάσιμο της ροής προς τα ατσούμπαλα μηχανικά μέρη που προεξέχουν. Σωστή δουλειά θα γινόταν εάν η Peugeot τοποθετούσε ποδιά, πράγμα που δεν έκανε και αποδεικνύει περίτρανα τον σκοπό για τον οποίο έβαλε την λαστιχένια προσθήκη.

Τι αεροδυναμικό αποτέλεσμα επιφέρει η λαστιχένια προσθήκη;
1) Μείωση της ροής αέρα απευθείας επάνω στα μηχανικά μέρη. Άρα, μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
2) Αύξηση της μετωπικής επιφάνειας. Άρα αύξηση της μετωπικής αντίστασης.

Το 1 έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το 2, οπότε τελικά έχουμε ένα μικρό κέρδος στον αεροδυναμικό συντελεστή του 206.

Απουσία ποδιάς και κυρίως με δεδομένη την μεγάλη απόσταση από το έδαφος που έχει το 206, η ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο παραμένει μεγάλη. Αυτό σημαίνει:
1) Θετική άνωση άρα ελάφρωμα του βάρους του αυτοκινήτου όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
2) Αεροδυναμική αντίσταση λόγω της ανώμαλης ροής του αέρα από κάτω.
3) Μειωμένο κράτημα στα πολλά χαω.

Αποτέλεσμα μία από τα ίδια γαι την τελική, και να που η προσθήκη μπορεί ελαφρώς να βοηθήσει αεροδυναμικά την όλη κατάσταση, και ορίστε η αύξηση της τελικής για καναδυό χαω και μία ελαφρώς καλύτερη σταθερότητα. Πιστεύω όμως και πάλι ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, και ότι η Peugeot έβαλε την προσθήκη σκεφτόμενη την πρακτική-καθημερινή της χρησιμότητα.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε για να καλυτερέψουμε την αεροδυναμική αντίσταση είναι να χαμηλώσουμε το αυτοκίνητο. Έτσι:
1) Μειώνουμε την μετωπική επιφάνεια. Άρα μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
2) Μειώνουμε αισθητά την ροή του αέρα από κάτω. Άρα μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και μείωση της θετικής άνωσης.
3) Μείωση της άνωσης, λόγω του 2. Άρα καλύτερο κράτημα στα πολλά χαω, αλλά και αυξημένο βάρος στους τροχούς. Αυτό σημαίνει απαίτηση περισσότερης δύναμης από τον κινητήρα στα πολλά χαω, αλλά και περισσότερη φόρτιση στους τροχούς στις ανοιχτές καμπές, άρα ανάγκη για σφιχτότερη ανάρτηση καθότι η τάσεις για κλίσεις αυξάνονται και η εκτροπή του οχήματος έρχεται καθυστερημένα μεν αλλά επώδυνα, με περισσότερη ορμή.

Εάν τα βάλουμε στη σειρά θα δούμε ότι οι γνώσεις μας και το μυαλό μας τελειώνει πολύ νωρίτερα από το μυαλό του κατασκευαστή και γι αυτό σταματώ εδώ γιατί πλησίασα σε δύσβατο μονοπάτι.

Τί σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η Peugeot ξέρει καλύτερα!
Αυτή κατασκευάζει αυτοκίνητα για δρόμους με στροφές, κι εμείς λέμε....


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 22:04:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μην ξεχνάμε οτι η Peugeot έφτιαξε το αυτοκίνητο σκεπτόμενη όλη την γκάμα των ηλικιών που θα το αγόραζαν και που στόχευαν. Αν προορίζονταν για μια συγκεκριμένη ηλικία θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Αυτοί σχεδίασαν τον μέσο όρο, και μπορούμε να δούμε καθημερινά ποια είναι η γκάμα των ηλικιών που οδηγούν 206, και ποια του 106. Cool



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 11:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Ο προβληματισμός συνεχίζεται Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και για συνεχίσουμε τον προβληματισμό... επισημαίνω τα ακόλουθα.

1)Το λάστιχο στο 206 νομίζω παραείναι φαρδύ για την προστασία του προφυλακτήρα. Αντιθέτως η ύπαρξη του μπορεί να κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα καθώς τον σπώχνει προς τα πάνω σε μικρότερο εμπόδιο.

2) Στις άκρες δεν υπάρχει γι' αυτό ακριβώς το λόγο. Είναι νομίζω πιο συνηθισμένο να βρίσκει ο προφυλακτήρας σε γωνίες.

3) Είναι αρκετά πίσω για να προστατεύει τον προφυλακτήρα.

4) Όλοι νομίζω έχετε βρει τον προφυλακτήρα στο κάτω μέρος του. Έχετε πάθει ποτέ τίποτα ; Οι γρατζουνιές είναι από κάτω και δεν φαίνονται !!


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 02:52:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντίλογος:
1) Η ύπαρξη της λαστιχένιας προσθήκης βρίσκει πρώτη, επειδή έχει ελαστικότητα δεν κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα, προειδοποιώντας μας ότι θα κάνουμε ζημιά. Προσωπικά μου έχει σώσει τον προφυλακτήρα και πιθανώς και τα μηχανικά μου μέρη αρκετές φορές. Εννοείται ότι όταν βλέπουμε ένα εμπόδιο 10-15 εκατοστών δεν πάμε να το περάσουμε με ταχύτητα...
2) Ποτέ δεν έχει βρει ο προφυλακτήρας μου σε γωνία και εάν το φανταστείς λίγο θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο εάν ο οδηγός ξέρει τί κάνει.
3) Βλέπε 1.
4) Βλέπε 1.

Πληροφοριακά: Το 307 έχει λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα απ'άκρη σ'άκρη...

Εμμένω, στο προηγούμενο post μου.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 07:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να με και εγώ :D

Παιδιά sorry που άργησα να εμφανιστώ Embarassed δουλειά βλέπετε Twisted evil

Τέλος πάντων.

Πιστεύω, ότι όντως μια άλλη βαλβίδα, στο υδραυλικό τιμόνι, θα βοηθούσε. Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι από την στιγμή που το χαμήλωσα (και μου είχε κάνει την μα...α ο μηχανικός) άρχησε το τιμόνι, να μην έχει την ίδια αίσθηση! Μετά την επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία, το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό λύθηκε, αλλά σιγά σιγά επανέρχεται!!! Και λέω μήπως είναι:
1. από τα αμορτισέρ που αρχίζουν και "παίφτουν" και από τα λάστιχα που μοιάζουν με slick!;!
2. ο πρώτος μηχανικός μου έχει δημιουργήσει φθορά σε κάποιο ζωτικό εξάρτημα της ανάρτησης ή του τιμονιού και στην αντιπροσωπεία δεν μου το είπαν περιμένοντας να βγώ πρώτα από την εγγύηση!;!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 08:56:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Αντίλογος:
1) Η ύπαρξη της λαστιχένιας προσθήκης βρίσκει πρώτη, επειδή έχει ελαστικότητα δεν κάνει ζημιά στον προφυλακτήρα, προειδοποιώντας μας ότι θα κάνουμε ζημιά. Προσωπικά μου έχει σώσει τον προφυλακτήρα και πιθανώς και τα μηχανικά μου μέρη αρκετές φορές. Εννοείται ότι όταν βλέπουμε ένα εμπόδιο 10-15 εκατοστών δεν πάμε να το περάσουμε με ταχύτητα...
2) Ποτέ δεν έχει βρει ο προφυλακτήρας μου σε γωνία και εάν το φανταστείς λίγο θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο εάν ο οδηγός ξέρει τί κάνει.
3) Βλέπε 1.
4) Βλέπε 1.

Πληροφοριακά: Το 307 έχει λαστιχένια προσθήκη στον προφυλακτήρα απ'άκρη σ'άκρη...

Εμμένω, στο προηγούμενο post μου.


Αντίλογος. Όταν έχεις κάποιο εμπόδιο μπροστά σου πάντα (είναι γνωστό στους off-roads) το περνάς από πάνω λοξά. Σκέψου τα παρακάτω για παράδειγμα :
α) εάν ανεβαίνεις ένα πολύ ψήλό πεζοδρόμιο ποτέ δεν ανεβάζεις όλο τον άξονα πάνω αλλά πρώτα τον ένα τροχό και μετά τον άλλο.
β) συχνά τυχαίνει να κατεβαίνουμε μεγάλες κατηφόρες που καταλήγουν σε επίπεδο δρόμο. Πάντα (οι έμπειροι τουλάχιστον) πριν κατέβει ο οποιοσδήποτε στον επίπεδο δρόμο στρίβει από πριν για να μην βρεί ο προφυλακτήρας του κάτω δηλαδή προσπαθεί να ακουμπήσει πρώτα ο ένας τροχός και μετά ο άλλος στον επίπεδο δρόμο. Και σε αυτή την περίπτωση εάν βρεί ο προφυλακτήρας θα βρει η γωνία αυτού.
γ) όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει και στα πολλά km που έχω διανύσει και σε διαδρομές εκτός δρόμου ποτέ δεν βρήκε το αυτοκίνητο κάτω από τα μηχανικά μέρη. Τα συνηθισμένα σημεία είναι μεταξύ των δύο αξόνων.
Τέλος σπάνια μερικοί βρίσκουν και το ψαλίδι σε πολύ ψηλά πεζοδρόμια όταν κολούν τον τροχό στο πεζοδρόμιο και το πεζοδρόμιο έχει ψηλότερο ύψος από ότι έχει το ψαλίδι από το έδαφος. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση το λάστιχο αυτό δεν βοηθάει (και δεν θα βοηθούσε και εάν εκτείνονταν μέχρι τις γωνίες).


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 21:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


silent block ή σινεμπλόκ. Η βασική τους λειτουργία συνίσταται στο να περιορίζουν τους κραδασμούς που μεταφέρονται από την ανάρτηση στην καμπίνα των επιβατών - και πάλι θυσία στο βωμό της άνεσης, αλλά και της ησυχίας κατά την κύλιση. Αποτελούν τη βασική αιτία για την εμφάνιση σύγκλισης ή απόκλισης στους τροχούς και ασάφειας στην αίσθηση που δέχεται ο οδηγός. Αν δεν ενδιαφέρει η άνεση, αλλά η αμεσότητα της ανάρτησης στις μεταβολές πορείας, είναι επιβεβλημένη η αντικαταστασή τους από άλλα με σκληρότερο υλικό (συνήθως teflon). Σε τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί κάποιος να τα αντικαταστήσει με κατάλληλα ρουλεμάν. Shocked Shocked Shocked


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 21:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


silent block ή σινεμπλόκ. Η βασική τους λειτουργία συνίσταται στο να περιορίζουν τους κραδασμούς που μεταφέρονται από την ανάρτηση στην καμπίνα των επιβατών - και πάλι θυσία στο βωμό της άνεσης, αλλά και της ησυχίας κατά την κύλιση. Αποτελούν τη βασική αιτία για την εμφάνιση σύγκλισης ή απόκλισης στους τροχούς και ασάφειας στην αίσθηση που δέχεται ο οδηγός. Αν δεν ενδιαφέρει η άνεση, αλλά η αμεσότητα της ανάρτησης στις μεταβολές πορείας, είναι επιβεβλημένη η αντικαταστασή τους από άλλα με σκληρότερο υλικό (συνήθως teflon). Σε τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί κάποιος να τα αντικαταστήσει με κατάλληλα ρουλεμάν. Shocked Shocked Shocked


ερωτησεις : ειναι κατι που αλλαζει ευκολα ή θελει καποια διαδικασια π.χ. να βγαλεις ροδες-ελατηρια-αμορτησερ-κ.λ.π ;
ειναι ακριβα (τα σκληροτερα, αυτα με το teflon);
που τα αγοραζει κανεις;
το καθε αμαξι εχει και το αντιστοιχο μοντελο φανταζομαι, ετσι;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 23:23:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς DimiP:
Ανάλογα με το σινεμπλόκ που θα αλλάξεις, βγαίνει εύκολα ή δύσκολα. Πάντως ποτέ δεν είναι κάτι το δύσκολο. Το σινεμπλόκ υπάρχει για να φθείρεται και γι αυτό είναι σε σημείο που είναι προσιτό.

Προς peugeot206cc:
Υπ'όψιν ότι όταν ανεβαίνεις πεζοδρόμιο λοξά (και σωστά) το πρώτο πράγμα πράγμα που έρχεται σε επαφή είναι η ρόδα, οπότε το αυτοκίνητο ανεβαίνει χωρίς να βρίσκει στον προφυλακτήρα. Το ίδιο γίνεται και σε κάθε λοξή υπερπήδηση εμποδίου, καβαλάς το εμπόδιο με την στριμμένη ρόδα, έτσι ώστε να ανασηκωθεί όλο το αυτοκίνητο πάνω από το εμπόδιο χωρίς να "βρει" πάνω του.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 01:08:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα σινεμπλόκ φυσιολογικά τα βρίσκεις σηκώνοντας το αυτοκίνητο, στις άκρες των ημιαξονίων που στηρίζεται το σύστημα των τροχών, εκεί τουλάχιστον σε όσα αυτοκίνητα έχω δει μέχρι τώρα. Είναι ελαστικοί σύνδεσμοι που αποροφούν τους κραδασμούς από τον δρόμο, και αλλάζουν στο φτερό, από κάποιον που ξέρει, αφού θέλει ξεβίδωμα μόνο ένα μικρό αξονάκι που τα κρατάει.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η περίπτωση αλλαφής των silent block δεν ειναι παντα τοσο απλή.Silent block υπάρχουν στις ακρες των ψαλιδιων μπροστα και στα σημεία έδρασης(στήριξης) της αντιστρεπτικής στο πάτωμα του αυτοκινήτου.Αντίστοιχα υπάρχουν και πίσω


Ολα τα νούμερα στο διάγραμμα αλλάζονται πολύ εύκολα εκτος απο το Νο1 που ειναι τα silentblock των ψαλιδιών τα οποία είναι πρεσσαριστά και ειναι ολόκληρη μανούρα για να αλλαχτούν (πρέπει να βγάλεις τα ψαλίδια και να τα στείλεις στην πρέσσα).

Επισης το Νο6 η βάση μηχανής εχει και αυτό μια μανούρα αλλα ειναι σχετικά εύκολο.Τα βρίσκεις στα περισσότερα βελτιωτικά μαγαζιά.Αντιπρόσωπος είναι η Autoergonomics στο Μοσχάτο δες το topic ''Προς σιδεροφάγους'' για τηλέφωνα διεύθυνση.Για ολο το πακέτο της φωτό για το 106 υπολόγισε γύρω στις 100.000 δρχ


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:20:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 07:25:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσυ Γιώργο παρε 010-8326784 ΚΟΥΚΟΣ-ΜΑΓΓΑΝΙΩΤΗΣ μεταχειρισμένα ανταλλακτικά Peugeot και αγόρασε μια βαλβίδα τιμονιού για αρχή μήπως και δεις βελτίωση.Δεν τα είπαμε????


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2002, 03:04:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πεζομανιακέ, στο δικό μου, μετά το χαμήλωμα και την ευθυγράμμιση, η αίσθηση στο τιμόνι σαφώς και βελτιώθηκε και από τότε παρέμεινε ίδια και απαράλλαχτη, ο δρόμος διαβάζεται με την ίδια λεπτομέρεια και η ανάδραση που παίρνω παραμένει άριστη. Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχεις... Neutral


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 15:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ραλακι εχει βαρυυυυ και απολυτο τιμονι,λενε οτι μια απο τις βασικες διαφορες με το saxo vts ειναι αυτη ακριβως το σκληρο τιμονι.οφειλεται καθαρα στην βαλβιδα οπου το vts φοραει αυτην που εχουν τα υπολοιπα σαξο, ενω το ραλακι διαφορετικη. σημαντικο ρολο φυσικα παιζει και η κοντη κρεμαριερα.Η αισθηση στο τιμονι ειναι σημαντικο μερος της πολυ καλης οδηγηκης συμπεριφορας.


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 15:27:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad


Λοιπόν επειδή έχουμε το ίδιο χαμήλωμα (xamiloma Pezomania) και εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα στο μέτρο που δεν έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, είναι κατά τη γνώμη μου πρώτα αμορτισέρ και μετά λάστιχα. Για τα αμορτισέρ πας και κάνεις μία μέτρηση και βλέπεις εάν έχεις πρόβλημα. Για τα λάστιχα την ξέρεις τη γνώμη μου. Conti ούτε στο χειρότερο εχθρό μου Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 19:33:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
pezomania έγραψε:
Ε! Ε! ΟΚ με silent block ή σινεμπλόκ, αλλά με μένα τι θα γίνει;;; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ Crying or Very sad


Λοιπόν επειδή έχουμε το ίδιο χαμήλωμα (xamiloma Pezomania) και εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα στο μέτρο που δεν έχεις κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, είναι κατά τη γνώμη μου πρώτα αμορτισέρ και μετά λάστιχα. Για τα αμορτισέρ πας και κάνεις μία μέτρηση και βλέπεις εάν έχεις πρόβλημα. Για τα λάστιχα την ξέρεις τη γνώμη μου. Conti ούτε στο χειρότερο εχθρό μου Wink



Aστον ρε Chris....
Τι ασχολείσαι μαζί του?
30000χιλιόμετρα με τα εργοστασιακά και με οδήγηση Πεζομανιακή....
Πες του να πάει να βάλει τα: 255/25/18....ουφ πια!! Shocked Shocked Shocked

Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1869s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on