Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 02:41:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Αν δεν θέλετε να κερδίσετε τρελλούς ίππους και να διατηρήσετε την αξιοπιστία και το drivability (δεν βρίσκω Ελληνική λέξη!) οι μετατροπές έχουν ώς εξής και με αυτή τη σειρά (όπως το βλέπω εγώ!):
1. Ελεύθερη εξάτμηση
2. Χταπόδι εξαγωγής
3. Φίλτρο και σκούπα εισαγωγής
4. Τσιπάρισμα
Εγώ όταν στρώσει θα το πάω μέχρι εδώ και μπορεί και να κερδίσω γύρω στους 20 ίππους , ίσως και κάτι παραπάνω.
Ότιδηποτε από δω και πέρα θα μειώσει τη ζωή του κινητήρα.
Ακολουθούν:
5. Μπεκ εισαγωγής
6. Εκκεντροφόροι
7. Άυξηση συμπίεσης
8. Αλλαγή πιστονιών & μπιέλων με ελαφρύτερα
Φυσικά υπάρχουν και οι μικρομετατροπές όπως άλλα μπουζί, αντιτριβικά και λοιπά.
Όποιος έχει άλλη άποψη να στείλει μύνημα! |
Γεια σου Ultra-one
Εγώ δεν έχω διαφορετική άποψη. Απλά θέλω να πω ότι η άποψη σου είναι η σωστή προσέγγιση στην βελτίωση δρόμου… και μακάρι να την ακολουθήσουν και όσοι νέοι κυρίως στο forum ψάχνονται σχετικά.
Φιλικά
Speedy100
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2004, 13:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Αν δεν θέλετε να κερδίσετε τρελλούς ίππους και να διατηρήσετε την αξιοπιστία και το drivability (δεν βρίσκω Ελληνική λέξη!) οι μετατροπές έχουν ώς εξής και με αυτή τη σειρά (όπως το βλέπω εγώ!) |
Oδηγησιμοτητα ισως?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 02:54:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Κάτι άλλο, ελάχιστα σχετικό με το topic...
Έχει βγάλει τίποτα η Peugeot Sport για το 1.4 16v? Ή ακόμα κλαίμε την μοίρα μας?  |
κλαιμε την μοιρα μας και θα την κλαιμε για πολυ ακομα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 09:15:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | Steve έγραψε: | Κάτι άλλο, ελάχιστα σχετικό με το topic...
Έχει βγάλει τίποτα η Peugeot Sport για το 1.4 16v? Ή ακόμα κλαίμε την μοίρα μας?  |
κλαιμε την μοιρα μας και θα την κλαιμε για πολυ ακομα...  |
Δείτε και την θετική πλευρά. Εχετε εγγύηση και δεν ξοδεύετε τα ωραία σας Ευρώ. (τουλάχιστον προς το παρόν). 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 15:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Νίκο γιατί μακριά από την Condor?
Για οικονομικούς λόγους εννοείς? |
Φυσικα για οικονομικους λογους.Οι κυριοι ειναι τσακωμα τον κ@λο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 16:10:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως ο πολιτης μου είπε ότι το αμάξι του ήταν εντελώς μη χρηστικο με τα peugeot sport πανω του. και μίλησε και για κατανάλωση 25 λτ ανά 100 χμ.
καληνύχτα.
εμένα ο κόνδωρας μου είχε πει, 4500 ευρώ κομπλε μετατροπή και 160-170 άλογα, χωρίς αρυθμίες, χωρίς τίποτα.
και για χρήση δρόμου.
άρα τελικά βρωμάει το πράγμα και νομίζω ότι πρέπει να το ψάξουμε περισσότερο το θέμα με τον κόνδωρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2004, 16:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Αν δεν θέλετε να κερδίσετε τρελλούς ίππους και να διατηρήσετε την αξιοπιστία και το drivability (δεν βρίσκω Ελληνική λέξη!) οι μετατροπές έχουν ώς εξής και με αυτή τη σειρά (όπως το βλέπω εγώ!) |
Oδηγησιμοτητα ισως?  |
Ναι ίσως!
Μου πέρασε από το μυαλό το "οδηγησιμότητα" αλλά μου φάνηκε ηλίθιο και δεν το έγραψα! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 00:58:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | πάντως ο πολιτης μου είπε ότι το αμάξι του ήταν εντελώς μη χρηστικο με τα peugeot sport πανω του. και μίλησε και για κατανάλωση 25 λτ ανά 100 χμ. |
3 birds were sitting...
25 λτ/100 χμ έχω εγώ αν έχω το πόδι σχεδόν χωμένο στο πάτωμα (μέγιστο στο trip computer είναι 30 λτ/100 χμ). Επειδή η κατανάλωση είναι κάτι το υποκειμενικό, πόσο το πλακώνεις το αμάξι δηλαδή, δεν μπορείς να έχεις μια σαφή απάντηση.
Πάντως σίγουρα με τα άλογα αυτά, θα είσαι στα 12 λτ/100 χμ και πάνω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 01:51:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Baphomet έγραψε: | Steve έγραψε: | Κάτι άλλο, ελάχιστα σχετικό με το topic...
Έχει βγάλει τίποτα η Peugeot Sport για το 1.4 16v? Ή ακόμα κλαίμε την μοίρα μας?  |
κλαιμε την μοιρα μας και θα την κλαιμε για πολυ ακομα...  |
Δείτε και την θετική πλευρά. Εχετε εγγύηση και δεν ξοδεύετε τα ωραία σας Ευρώ. (τουλάχιστον προς το παρόν).  |
η εγγυηση μου προσωπικα εχει κανει φτερα μηνες τώρα και δυστυχως ή ευτυχως τα ωραία μου ευρώ τα ξοδευω...απλά οχι σε peugeot sport πραγματακια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 08:08:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | πάντως ο πολιτης μου είπε ότι το αμάξι του ήταν εντελώς μη χρηστικο με τα peugeot sport πανω του. και μίλησε και για κατανάλωση 25 λτ ανά 100 χμ. |
3 birds were sitting...
25 λτ/100 χμ έχω εγώ αν έχω το πόδι σχεδόν χωμένο στο πάτωμα (μέγιστο στο trip computer είναι 30 λτ/100 χμ). Επειδή η κατανάλωση είναι κάτι το υποκειμενικό, πόσο το πλακώνεις το αμάξι δηλαδή, δεν μπορείς να έχεις μια σαφή απάντηση.
Πάντως σίγουρα με τα άλογα αυτά, θα είσαι στα 12 λτ/100 χμ και πάνω  |
και λίγα λες.
απλά σου αναφέρω, ότι το saab 9.3 aero του αδελφού μου με 205 ίππους απο δίλιτρο turbo μοτερ, και 23 λιτρα στην πόλη, και 17 λιτρα στον αυτοκινητοδρομο με 170-180 χμ.
όταν το πλακώσει φτανει και τα 22.
με 120 χμ καίει περίπου 12 λίτρα.
΄πάντως να ξέρεις ότι η άυξηση της ιπποδύναμης αυξάνει δυσανάλογα και την αυξηση της κατανάλωσης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 10:00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω πει πολλές φορές. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι τι θέλετε από το αυτοκίνητο.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Peugeot Sport δεν είναι π.χ. Seat Force. Είναι μια εταιρία που πουλάει ανταλλακτικά για αυτοκίνητα που τρέχουν στους αγώνες.
Αρα τα αυτοκίνητα που προκύπτουν μετά την τοποθέτηση Peugeot Sport ανταλλακτικών είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι αυτοκίνητα βόλτας!
Και εξηγώ:
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το ρελαντί. Αν δείτε π.χ. για το 206, δεν δίνει μοτεράκι του ρελαντί, και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις ρελαντί είναι να κάνεις μια οπή πάνω στο κλαπέτο της πεταλούδας. Τα περισσότερα αγωνιστικά κρατάνε ρελαντί από 1.500 έως 2.500 στροφές. Αυτό δεν κάνει για ένα αυτοκίνητο βόλτας. Φανταστήτε το στην κίνηση....
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το air-condition. Που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος που μας δίνει η PS δεν έχει στο λειτουργικό του εντολές του Α/C και ούτε μπαίνουν. Μπορεί να μπει μεν εξωτερικά, αλλά κάθε φορά που θα ανοίγει θα πέφτουν οι στροφές, θα τραντάζεται το αυτοκίνητο κλπ κλπ.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρουν οι χαμηλές στροφές. Ετσι οι εκκεντροφόροι είναι σχεδιασμένοι να αποδίδουν σε ένα φάσμα στροφών από τις 5.000 το λιγότερο έως τις 7.600. Από εκεί και κάτω το χάος -κυριολεκτικά-.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει η φιλικότητα προς το περιβάλλον αλλά ούτε και η στάθμη θορύβου. Ετσι οι εξατμίσεις είναι σχεδιασμένες για την μέγιστη απόδοση ΜΟΝΟ ψηλά και ο σαματάς είναι αδιάφορος... Οσοι έχουν δει αναβάσεις, αγώνες κλπ ξέρουν πόσο "βαράνε" αυτοί οι σωλήνες...
Πρέπει να τα λαμβάνετε σοβαρά υπ'όψη όλα αυτά, διότι τα αυτοκινητάκια μας είναι πολύτιμα και ακόμα πιο πολύτιμα τα χρήματα που δίνουμε. Αν το φιάξεις δεν μπορείς μετά να πεις "δεν μου αρέσει, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω". Το σημαντικότερο ίσως είναι να πεις στον οποιοδήποτε βελτιωτή, πριν φιάξετε το αμάξι σας να σας δίχνει ένα αυτοκίνητο που έφιαξε περίπου όπως το δικό σας να σας κάνει μια βόλτα (έτσι ώστε να δείτε ότι αντιπροσωπεύει αυτό που θέλετε), να μιλάτε ενδεχομένως με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για πιθανές δυσλειτουργίες που του έχει κάνει και μετά να προχωράτε στην βελτίωσή του.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 13:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΑΣΟ συμφωνώ μαζί σου.
Άρα λοιπόν αν αυτά που λες είναι όπως τα λες, και αν είναι σωστά , δεν θα έπρεπε να παραμυθιάζουν τον απλό κόσμο, που θέλει μια εργοστασιακή βελτίωση.
αν είδες παραπάνω, έχουν ρωτήσει και άλλοι για μετατροπή του αυτοκινήτου τους, και τους απάντησαν ότι γίνεται. αυτές τις απαντήσεις έλαβα από τον κόνδωρα. μου μίλαγαν για κανονικό ρελαντι, και χρηστικότητα όπως του νορμαλ.
μάλιστα εμένα μου είπαν ότι θα δουλεύουν όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου με τον συγκεκριμένο εγκέφαλο....
μπορείς να πάρεις τον κόνδωρα σαν πελάτης και να κάνεις και εσύ μια ερώτηση για να βεβαιωθείς ότι δεν λέμε μα....κιες.
το προτζεκτ που είχε κάνει το drive δεν δούλευε το air condition ??? δεν μπορω να το πιστεψω αυτό.
αν ξέρει κάτι κάποιος ασ στείλει να ξεστραβωθούμε και εμεις...
Δεν ξέρω τι να πω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 16:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Το έχω πει πολλές φορές. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι τι θέλετε από το αυτοκίνητο.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Peugeot Sport δεν είναι π.χ. Seat Force. Είναι μια εταιρία που πουλάει ανταλλακτικά για αυτοκίνητα που τρέχουν στους αγώνες.
Αρα τα αυτοκίνητα που προκύπτουν μετά την τοποθέτηση Peugeot Sport ανταλλακτικών είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι αυτοκίνητα βόλτας!
Και εξηγώ:
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το ρελαντί. Αν δείτε π.χ. για το 206, δεν δίνει μοτεράκι του ρελαντί, και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις ρελαντί είναι να κάνεις μια οπή πάνω στο κλαπέτο της πεταλούδας. Τα περισσότερα αγωνιστικά κρατάνε ρελαντί από 1.500 έως 2.500 στροφές. Αυτό δεν κάνει για ένα αυτοκίνητο βόλτας. Φανταστήτε το στην κίνηση....
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το air-condition. Που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος που μας δίνει η PS δεν έχει στο λειτουργικό του εντολές του Α/C και ούτε μπαίνουν. Μπορεί να μπει μεν εξωτερικά, αλλά κάθε φορά που θα ανοίγει θα πέφτουν οι στροφές, θα τραντάζεται το αυτοκίνητο κλπ κλπ.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρουν οι χαμηλές στροφές. Ετσι οι εκκεντροφόροι είναι σχεδιασμένοι να αποδίδουν σε ένα φάσμα στροφών από τις 5.000 το λιγότερο έως τις 7.600. Από εκεί και κάτω το χάος -κυριολεκτικά-.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει η φιλικότητα προς το περιβάλλον αλλά ούτε και η στάθμη θορύβου. Ετσι οι εξατμίσεις είναι σχεδιασμένες για την μέγιστη απόδοση ΜΟΝΟ ψηλά και ο σαματάς είναι αδιάφορος... Οσοι έχουν δει αναβάσεις, αγώνες κλπ ξέρουν πόσο "βαράνε" αυτοί οι σωλήνες...
Πρέπει να τα λαμβάνετε σοβαρά υπ'όψη όλα αυτά, διότι τα αυτοκινητάκια μας είναι πολύτιμα και ακόμα πιο πολύτιμα τα χρήματα που δίνουμε. Αν το φιάξεις δεν μπορείς μετά να πεις "δεν μου αρέσει, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω". Το σημαντικότερο ίσως είναι να πεις στον οποιοδήποτε βελτιωτή, πριν φιάξετε το αμάξι σας να σας δίχνει ένα αυτοκίνητο που έφιαξε περίπου όπως το δικό σας να σας κάνει μια βόλτα (έτσι ώστε να δείτε ότι αντιπροσωπεύει αυτό που θέλετε), να μιλάτε ενδεχομένως με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για πιθανές δυσλειτουργίες που του έχει κάνει και μετά να προχωράτε στην βελτίωσή του. |
Πες τα Χρυσοστομε!
Ετσι ακριβως ειναι, και το λεω αυτο γιατι εχω μπει σε αγωνιστικο 206 cup και φυσικα το ολο κιτ δεν κανει για χρηση δρομου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 17:08:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | ΤΑΣΟ συμφωνώ μαζί σου.
Άρα λοιπόν αν αυτά που λες είναι όπως τα λες, και αν είναι σωστά , δεν θα έπρεπε να παραμυθιάζουν τον απλό κόσμο, που θέλει μια εργοστασιακή βελτίωση.
αν είδες παραπάνω, έχουν ρωτήσει και άλλοι για μετατροπή του αυτοκινήτου τους, και τους απάντησαν ότι γίνεται. αυτές τις απαντήσεις έλαβα από τον κόνδωρα. μου μίλαγαν για κανονικό ρελαντι, και χρηστικότητα όπως του νορμαλ.
μάλιστα εμένα μου είπαν ότι θα δουλεύουν όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου με τον συγκεκριμένο εγκέφαλο....
μπορείς να πάρεις τον κόνδωρα σαν πελάτης και να κάνεις και εσύ μια ερώτηση για να βεβαιωθείς ότι δεν λέμε μα....κιες.
το προτζεκτ που είχε κάνει το drive δεν δούλευε το air condition ??? δεν μπορω να το πιστεψω αυτό.
αν ξέρει κάτι κάποιος ασ στείλει να ξεστραβωθούμε και εμεις...
Δεν ξέρω τι να πω... |
Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ ο Sidobre εχεί ΙΔΗ κάνει την μετατροπή που συζητάς (εγκέφαλο Peugeot Sport, ktl) δες το υπόμνημα Animal Project που έχει κάνει post και θα καταλάβεις....σιγά μην κάτσουν να σου κάνουν τέτοια δουλειά....
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 17:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Το έχω πει πολλές φορές. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι τι θέλετε από το αυτοκίνητο.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Peugeot Sport δεν είναι π.χ. Seat Force. Είναι μια εταιρία που πουλάει ανταλλακτικά για αυτοκίνητα που τρέχουν στους αγώνες.
Αρα τα αυτοκίνητα που προκύπτουν μετά την τοποθέτηση Peugeot Sport ανταλλακτικών είναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι αυτοκίνητα βόλτας!
Και εξηγώ:
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το ρελαντί. Αν δείτε π.χ. για το 206, δεν δίνει μοτεράκι του ρελαντί, και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις ρελαντί είναι να κάνεις μια οπή πάνω στο κλαπέτο της πεταλούδας. Τα περισσότερα αγωνιστικά κρατάνε ρελαντί από 1.500 έως 2.500 στροφές. Αυτό δεν κάνει για ένα αυτοκίνητο βόλτας. Φανταστήτε το στην κίνηση....
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει το air-condition. Που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος που μας δίνει η PS δεν έχει στο λειτουργικό του εντολές του Α/C και ούτε μπαίνουν. Μπορεί να μπει μεν εξωτερικά, αλλά κάθε φορά που θα ανοίγει θα πέφτουν οι στροφές, θα τραντάζεται το αυτοκίνητο κλπ κλπ.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρουν οι χαμηλές στροφές. Ετσι οι εκκεντροφόροι είναι σχεδιασμένοι να αποδίδουν σε ένα φάσμα στροφών από τις 5.000 το λιγότερο έως τις 7.600. Από εκεί και κάτω το χάος -κυριολεκτικά-.
Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρει η φιλικότητα προς το περιβάλλον αλλά ούτε και η στάθμη θορύβου. Ετσι οι εξατμίσεις είναι σχεδιασμένες για την μέγιστη απόδοση ΜΟΝΟ ψηλά και ο σαματάς είναι αδιάφορος... Οσοι έχουν δει αναβάσεις, αγώνες κλπ ξέρουν πόσο "βαράνε" αυτοί οι σωλήνες...
Πρέπει να τα λαμβάνετε σοβαρά υπ'όψη όλα αυτά, διότι τα αυτοκινητάκια μας είναι πολύτιμα και ακόμα πιο πολύτιμα τα χρήματα που δίνουμε. Αν το φιάξεις δεν μπορείς μετά να πεις "δεν μου αρέσει, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω". Το σημαντικότερο ίσως είναι να πεις στον οποιοδήποτε βελτιωτή, πριν φιάξετε το αμάξι σας να σας δίχνει ένα αυτοκίνητο που έφιαξε περίπου όπως το δικό σας να σας κάνει μια βόλτα (έτσι ώστε να δείτε ότι αντιπροσωπεύει αυτό που θέλετε), να μιλάτε ενδεχομένως με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για πιθανές δυσλειτουργίες που του έχει κάνει και μετά να προχωράτε στην βελτίωσή του. |
Πες τα Χρυσοστομε!
Ετσι ακριβως ειναι, και το λεω αυτο γιατι εχω μπει σε αγωνιστικο 206 cup και φυσικα το ολο κιτ δεν κανει για χρηση δρομου! |
τσεκαρω peugeot sport γαλλίας γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν 2 διαφορετικές μετατροπές για 206 .
το peugeot cup σαν αυτό που εχει φτιάξει i lion, είναι όντως μόνο για αγώνες.
υπάρχει μάλλον και άλλο cup στην γαλλία με 206 cc και νομίζω ότι είναι μόνο για πίστα. και είανι ποιό ασφάλτινο.
αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος τσεκαρω και σας λέω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 01:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
τσεκαρω peugeot sport γαλλίας γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν 2 διαφορετικές μετατροπές για 206 .
το peugeot cup σαν αυτό που εχει φτιάξει i lion, είναι όντως μόνο για αγώνες.
υπάρχει μάλλον και άλλο cup στην γαλλία με 206 cc και νομίζω ότι είναι μόνο για πίστα. και είανι ποιό ασφάλτινο.
αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος τσεκαρω και σας λέω. |
Οι κωδικοί που δίνει για τα ανταλλακτικά όσο αφορά την βελτίωση στην δύναμη του αυτοκινήτου είναι η ίδια. Τσέκαρέ το. Αυτά που αλλάζουν είναι η ανάρτηση και τα υπόλοιπα περιφερειακά! Οι εκκεντροφόροι, ο εγκέφαλος κλπ κλπ, η πολλαπλή εισαγωγής, τα μπεκ και όλα αυτά έχουν τους ίδιους κωδικούς.
Μπορώ να αναλύσω -πλέον- τι κάνει το καθένα και πως θα αντιδράσει στο αυτοκίνητο αν θέλετε.
Γιατί πάντως σώνει και καλά Peugeot Sport και όχι κάτι ανάλογο που θα κάνει για τον δρόμο; Αφού τα παιδιά το λένε και ξεκάθαρα! Εγγύηση ΔΕΝ δίνουν!
Σας χαλάνε δηλαδή 160 άλογα δρόμου; Που θα παίρνουν και κάρτα καυσαερίων; Δεν μπορώ να σας καταλάβω!
Πάρτε το χαμπάρι: Με μαϊμουδιές και σαχλαμάρες, άλογα ΔΕΝ βγαίνουν. Ούτε με μεσοβέζικες λύσεις. Η θα κάνετε κάτι καλό, ή θα πετάξετε τα λεφτουδάκια σας! Ωμά, ψυχρά και με την ευγένια που πρέπει!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 10:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: |
τσεκαρω peugeot sport γαλλίας γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν 2 διαφορετικές μετατροπές για 206 .
το peugeot cup σαν αυτό που εχει φτιάξει i lion, είναι όντως μόνο για αγώνες.
υπάρχει μάλλον και άλλο cup στην γαλλία με 206 cc και νομίζω ότι είναι μόνο για πίστα. και είανι ποιό ασφάλτινο.
αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος τσεκαρω και σας λέω. |
Οι κωδικοί που δίνει για τα ανταλλακτικά όσο αφορά την βελτίωση στην δύναμη του αυτοκινήτου είναι η ίδια. Τσέκαρέ το. Αυτά που αλλάζουν είναι η ανάρτηση και τα υπόλοιπα περιφερειακά! Οι εκκεντροφόροι, ο εγκέφαλος κλπ κλπ, η πολλαπλή εισαγωγής, τα μπεκ και όλα αυτά έχουν τους ίδιους κωδικούς.
Μπορώ να αναλύσω -πλέον- τι κάνει το καθένα και πως θα αντιδράσει στο αυτοκίνητο αν θέλετε.
Γιατί πάντως σώνει και καλά Peugeot Sport και όχι κάτι ανάλογο που θα κάνει για τον δρόμο; Αφού τα παιδιά το λένε και ξεκάθαρα! Εγγύηση ΔΕΝ δίνουν!
Σας χαλάνε δηλαδή 160 άλογα δρόμου; Που θα παίρνουν και κάρτα καυσαερίων; Δεν μπορώ να σας καταλάβω!
Πάρτε το χαμπάρι: Με μαϊμουδιές και σαχλαμάρες, άλογα ΔΕΝ βγαίνουν. Ούτε με μεσοβέζικες λύσεις. Η θα κάνετε κάτι καλό, ή θα πετάξετε τα λεφτουδάκια σας! Ωμά, ψυχρά και με την ευγένια που πρέπει! |
οκ λοιπόν και εγώ μαζί σου.
και απο ότι νομίζω μου έχεις στείλει τι μετατροπές έχεις κάνει.
τάσο πες μου πόσο καιρό το έχεις το αμάξι με αυτές τις μετατροπές και αν είσαι ευχαριστημένος.
δουλεύει οκ ?? με τα πυράκια έχεις κανένα πρόβλημα ?
βασικά δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση .
σκέφτομαι την λύση εκεντροφόροι, σκούπα, εξάτμιση, όχι όμως αυξηση συμπίεσης διότι το ταξιδεύω αρκετά το αμάξι, και με υψηλές ταχύτητες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 10:29:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
οκ λοιπόν και εγώ μαζί σου.
και απο ότι νομίζω μου έχεις στείλει τι μετατροπές έχεις κάνει.
τάσο πες μου πόσο καιρό το έχεις το αμάξι με αυτές τις μετατροπές και αν είσαι ευχαριστημένος.
δουλεύει οκ ?? με τα πυράκια έχεις κανένα πρόβλημα ?
βασικά δεν θέλω να ανεβάσω συμπίεση .
σκέφτομαι την λύση εκεντροφόροι, σκούπα, εξάτμιση, όχι όμως αυξηση συμπίεσης διότι το ταξιδεύω αρκετά το αμάξι, και με υψηλές ταχύτητες. |
Tο αμάξι από τότε που το έφιαξα, έχει κάνει 25.000 χλμ. Εχω την αίσθηση ότι ακόμα και στην αξιοπιστία δουλεύει καλύτερα και από το εργοστασιακό αφού δεν έχει χαλάσει κανένα αισθητήρα (πριν, τους map τους ήθελα ζευγάρι....) παρά μόνο ένα λάμδα που μάλλουν ούτως ή άλλως ήθελε αλλαγή.
Κάνεις ταξίδια με υψηλές ταχύτητες; Χε χε.. Π.Χ. Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το στροφόμετρο να μην θέλει να πέσει κάτω από τις 6.500 στροφές;
Σκέψου επ'ακριβώς τι θέλεις από το αμάξι σου (τα χαρακτηριστικά του) ποιό είναι το πιθανό budjet σου, και μπορούμε να συζητήσουμε αν θες βοήθεια, ποιός είναι ο καταλληλότερος τρόπος να αποκτήσεις αυτό που θέλεις.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 12:43:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Tο αμάξι από τότε που το έφιαξα, έχει κάνει 25.000 χλμ. Εχω την αίσθηση ότι ακόμα και στην αξιοπιστία δουλεύει καλύτερα και από το εργοστασιακό αφού δεν έχει χαλάσει κανένα αισθητήρα (πριν, τους map τους ήθελα ζευγάρι....) παρά μόνο ένα λάμδα που μάλλουν ούτως ή άλλως ήθελε αλλαγή.
Κάνεις ταξίδια με υψηλές ταχύτητες; Χε χε.. Π.Χ. Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το στροφόμετρο να μην θέλει να πέσει κάτω από τις 6.500 στροφές;
Σκέψου επ'ακριβώς τι θέλεις από το αμάξι σου (τα χαρακτηριστικά του) ποιό είναι το πιθανό budjet σου, και μπορούμε να συζητήσουμε αν θες βοήθεια, ποιός είναι ο καταλληλότερος τρόπος να αποκτήσεις αυτό που θέλεις. |
τάσο θέλω να μπορώ να ταξιδεύω με 160 στις 4500 στρ όπως τώρα, και θέλω να βελτιώσω λίγο τις ρεπρίζ (για κανένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δίκτυο).
πιστεύω ότι με 150 ps θα είναι το αμάξι μου όπως το θέλω.
έστω και με λίγο λιγότερους.
Αυτό όμως που θα ήθελα περισσότερο θα ήταν ότι μετατροπή και να κάνω αν δεν μου κάνει ή όταν θα το πουλήσω, να μπορώ να το επαναφέρω στην αρχική του κατάσταση.
Για το budget σκέφτομαι να δώσω περίπου 2000 euro. έχω και περισσότερα αλλά πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο με περισσότερα λεφτά να το τουρμπίσω, και να βγάλω 160 άλογα ή και περισσότερα, με χαμηλή πίεση. (0.4-0.5) bar.
παντως κάποια στιγμή που θα έχω όλες τις πληροφορίες που θέλω θα μιλήσουμε για να μου πεις την αποψή σου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|