Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 22:57:55 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ για 206 με κωδικό RFR |
|
|
Ρε παιδια γνωριζει κανεις τιποτα γι' αυτο το μοτερ;
Ειναι διλιτρο και εμπαινε σε 206 απο το εργοστασιο.
Εχει ενα φιλος μου και θελουμε να βρουμε καμια πληροφορια γι' αυτον.
Το αμαξι ειναι αγορασμενο απο Γερμανια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 06:59:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 10:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shark_zak έγραψε: | γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν...  |
Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε.
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 11:42:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | shark_zak έγραψε: | γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν...  |
Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε.
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια.  |
θα σου έλεγα για την LION αλλά που...για την γαλλική peugeot το έχει σκεφτεί 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 17:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 21:43:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P |
Thanks Tourista.
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα.
Ετσι δεν ειναι;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:08:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Touristas έγραψε: | τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P |
Thanks Tourista.
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα.
Ετσι δεν ειναι;  |
Ακριβώς δεν έχουν καμία διαφορά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 08:30:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να καταλάβετε
τα πρώτα 2λιτρα 206 φορουσανε τον 2λιτρο με κωδικό RFR ενώ μετέπειτα τον RFN. ουσιασιτκά μιλάμε για τον ιδιο κινητήρα με 1 και 2 λαμδα αντίστοιχα.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|