PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Μοτέρ για 206 με κωδικό RFR

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2004, 22:57:55    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μοτέρ για 206 με κωδικό RFR Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια γνωριζει κανεις τιποτα γι' αυτο το μοτερ;
Ειναι διλιτρο και εμπαινε σε 206 απο το εργοστασιο.

Εχει ενα φιλος μου και θελουμε να βρουμε καμια πληροφορια γι' αυτον.
Το αμαξι ειναι αγορασμενο απο Γερμανια. Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 06:59:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 10:47:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

shark_zak έγραψε:
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea


Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε. Rolling eyes
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια. Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 11:42:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
shark_zak έγραψε:
γιατι δεν ρωτατε την Γερμανικη peugeot μηπως αυτοι ξερουν... Idea


Δεν πιστευω να μπορεσουμε να συνεννοηθουμε. Rolling eyes
Στο internet που εψαξα λιγο τον βρισκω σαν κωδικο, αλλα δεν μπορω να βρω συγκεκριμενα στοιχεια. Crying or Very sad


θα σου έλεγα για την LION αλλά που...για την γαλλική peugeot το έχει σκεφτεί Question Question Question



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 17:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 21:43:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P


Thanks Tourista. Embarassed Razz
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα. Rolling eyes
Ετσι δεν ειναι; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:08:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Touristas έγραψε:
τύπος κινητήρα EW10J4
κωδικός τύπου RFR
χαρακτηρισμός συγκροτήματος ειδικό για το όχημα
αριθμός κυλίνδρων 4
διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή εμβόλου (mm) 85 x 88
κυλινδρισμός (cm3) 1997
λόγος συμπίεσης 10,8
μέγιστη ισχύς (ΕΟΚ) 99 kW
μέγιστη ισχύς (PS (DIN)) 138
αριθμός στροφών για τη μέγιστη ισχύ (στροφές/λεπτό) 6000 στροφές/λεπτό
μέγιστη ροπή στρέψης (ΕΟΚ) 19 daNm
στροφές μέγιστης ροπής (στρ./Nm) 4100 στροφές/λεπτό
σύστημα έγχυσης ψεκασμός πολλαπλών σημείων
προϊόν MAGNETI MARELLI
τύπος MMDCM 4.8P


Thanks Tourista. Embarassed Razz
Αμα καταλαβαινω καλα δεν εχει καμια διαφορα με το μοτερ των διλιτρων που ερχεται στην Ελλαδα. Rolling eyes
Ετσι δεν ειναι; Sad

Ακριβώς δεν έχουν καμία διαφορά Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 08:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να καταλάβετε

τα πρώτα 2λιτρα 206 φορουσανε τον 2λιτρο με κωδικό RFR ενώ μετέπειτα τον RFN. ουσιασιτκά μιλάμε για τον ιδιο κινητήρα με 1 και 2 λαμδα αντίστοιχα.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2595s (PHP: 51% - SQL: 49%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on