crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2004, 16:10:39 Θέμα δημοσίευσης: Επιστρέφουν Χάκινεν (Williams) και ΜακΡέι (Skoda); |
|
|
Φωτιά θα πάρουν οι πίστες και οι ειδικές διαδρομές του χρόνου, αν επιστρέψουν, όπως υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις, στους αγώνες δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές, ο Φινλανδός Μίκα Χάκινεν στη φόρμουλα 1 και ο Σκωτσέζος Κόλιν ΜακΡέι στα ράλλυ! Ο Χάκινεν αποχώρησε στο τέλος του 2001 μετά από δική του επιλογή, αλλά και από ισχυρή πίεση της (πολύ αυταρχικής) γυναίκας του Χέργια. Ο δε ΜακΡέι δεν θέλησε να δεχτεί μείωση μισθού όταν η Ford αποφάσισε να περικόψει τα έξοδά της. Έτσι, έμεινε εκτός και η μόνη του δραστηριότητα, ήταν η συμμετοχή του στο Ράλλυ Ντακάρ με την ομάδα της Nissan, κάτι που θα γίνει και τον ερχόμενο Ιανουάριο.
Στην απόφαση του Χάκινεν να αποσυρθεί πρόωρα, συνετέλεσε η γέννηση του παιδιού του σε συνδυασμό με τα πολλά εκατομμύρια δολλάρια που είχε στο μεταξύ κερδίσει και του ήταν αρκετά για να ζήσει χωρίς να ξαναδουλέψει! Όμως, το γεγονός ότι ο Σουμάχερ όλα αυτά τα χρόνια κερδίζει τα πρωταθλήματα το ένα πίσω απ' το άλλο, τον έκαναν να το ξανασκεφτεί. Η σύνδεση του Χάκινεν με τη Williams-BMW έρχεται απ' όσα είπε ο ίδιος στο περιοδικό «Μάγκαζιν». Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφου για το αν έχει συζητήσει με την αγγλογερμανική ομάδα, είπε ότι από τότε που σταμάτησε, έφθασε δύο φορές στο παρά πέντε να υπογράψει με τη BAR-Honda! Αυτό όμως έγινε όταν οι θέσεις της Williams δεν ήταν ελεύθερες!
Απαντώντας ο συνιδιοκτήτης της ομάδας Πάτρικ Χέντ, στο ίδιο περιοδικό, είπε ότι είναι ρίσκο να τον πάρει μια ομάδα, αλλά είναι και ο μόνος που χτύπησε τον Σουμάχερ δύο φορές. Ο Χέντ, πέρα από τις ικανότητες του Χάκινεν, μιλώντας για ρίσκο εννοούσε πως όντας ο Χάκινεν τρία χρόνια εκτός αγώνων, έχει χάσει πολύ τη φόρμα του και χρειάζεται αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών, έχει μεγαλώσει κατά τρια χρόνια, ο δε ερχομός αρκετών ταχύτατων νέων οδηγών (π.χ. Ραϊκόνεν, Αλόνσο, Μπάτον, Βέμπερ) κάνει τη θέση του ακόμη πιο δύσκολη.
Η Mercedes, με την οποία συνδέεται ο Χάκινεν, προκειμένου να τον κάνει να... εκτονωθεί, του έδωσε να οδηγήσει πολυ πρόσφτατα ένα από τα θηριώδη αυτοκίνητά της που τρέχουν στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού, μια και οι θέσεις στα μονοθέσια της McLaren είναι ήδη κλεισμένες για το 2005!
Το ενδεχόμενο επιστροφής του Kόλιν ΜακΡέι πάντως, είναι πολύ πιο κοντά απ' ότι του Χάκινεν. Ο ίδιος, πριν λίγες μέρες πήγε στην Ισπανία, όπου οι ομάδες προετοιμάζονται για το Ράλλυ Καταλωνίας και επί δύο ώρες έκανε δοκιμές με το Fabia, μέσα στο πλαίσιο των επίσημων δοκιμών που γίνονται πριν τον αγώνα, στην ειδική διαδρομή Εσπινέλβες.
Ο Σκωτσέζος, παγκόσμιος πρωταθλητής το 1995, είχε μια πρώτη οδηγική επαφή με το αυτοκίνητο. Και παράλληλα, βοήθησε τους ανθρώπους της Skoda, η οποία μετά την Ισπανία δεν θα τρέξει στο τελευταίο ράλλυ του πρωταθλήμτος, να δουν κατά πόσο είναι ή όχι ανταγωνιστικό το Fabia και αν ο ΜακΡέι μπορεί να το κάνει να πάει πιο γρήγορα, καθώς είναι ταχύτερος από τους οδηγούς της ομάδας, Σβάρτς και Γκαρντεμάιστερ.
Δοκιμάστηκαν πολλές ρυθμίσεις εν όψει του αγώνα της Ισπανίας, ακολούθησε εμπεριστατωμένη ανάλυση των χρόνων και των άλλων μετρήσεων, αλλά το αποτέλεσμα των δοκιμών δεν ανακοινώθηκε στους δημοσιογράφους. Ούτε αν ο ΜακΡέι θα τρέξει με τη Skoda τo 2005. O Σκωτσέζος, όπως αναφέραμε, έχει συμβόλαιο με τη Νissan και για το Ράλλυ Ντακάρ του 2005, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να τρέξει στο παγκόσμιο. Το θέμα είναι αν θα ήθελε να τρέξει με μια ομάδα που αυτή τη στιγμή δεν είναι στην πρώτη γραμμή, ή να κοιτάξει προς τη Subaru ή τη Citroen, με την οποία πήγε καλά τον ένα χρόνο (2003) της συνεργασίας τους και ήδη είναι κενή η θέση του Σάινθ.
Μετα απ' όλα αυτά που σας περιγράψαμε, δεν ξέρουμε αν, τελικά, θα τρέξουν οι δύο οδηγοί το 2005. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι το θέλουν και οι δύο πάρα πολύ!
πηγή : flash.gr
® |
|