Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 08:39:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι σχεδον ετσι...
για να το καταλαβεις καλυτερα δες τις φωτο απο αυτη τη σελιδα...
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1159
κλικαρε στο 1, 2, 3 να δεις φωτο και απο πιο κοντα... ειναι ολα τα λεφτα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 08:48:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι είναι όλα τα λεφτά που έχω!!! Ένα άλλο πραγμα που με προβληματίζει είναι επείδη υπάρχει πολύ κακός κόσμος μήπως καμιά μέρα βρεθεί ξηλώμενο η γδαρμένο η ότι του καρφωσει καθενός!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 10:59:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξη... δεν ζούμε σε μια γυάλα... όλο και κάτι θα συμβεί...
Γιάννη, ετοιμάσου κατά το Πάσχα να κάνουμε μια... ομαδική παραγγελία Μέχρι τότε προηγούνται άλλα πράγματα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 11:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γυάλα τι είναι αυτό??? Δεν πιστευω να είναι κατι γυάλινο που χτυπάω συνέχεια!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο άλλο το συμβαίνει όμως κι άλλο το επιδιώκω να σύμβει - πρόθεση!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | £295.00 (Incl. vat)
+ 18% για το τελωνείο = £348.1 = €500.8
|
Αφου λεει including vat (value added tax / ΦΠΑ) γιατι να βαλει και το τελωνειο αλλο 18%? Απ'οσο ξερω μεχρι 1 φορολογηση επιτρεπεται για το ιδιο πραγμα απο τα κρατη-μελη της ΕΕ. Και αφου φορολογειται μια φορα με το vat που λεει παραπανω, αρα ? Μαλλον εδω δεν πληρωνεις.
Νομιζω δηλαδη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ρώτα και εμένα που είμαι υπέρ των παραγγελιών του εξωτερικού...
Υπάρχει πρόσθετη και η αμοιβή εκτελωνιστή. Επίσης, για να μην πληρώσεις ΦΠΑ και εκεί και εδώ, πρέπει το ΑΦΜ σου να έχει ένα χαρακτηριστικό γράμμα που σε δηλώνει ως εισαγωγέα... Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από χώρες ΜΗ Ευρωπαϊκής Ένωσης πλέον... Άντε με το ζόρι καμιά Αμερική για να γλιτώσω τίποτα από ισοτιμία δολλαρίου/ευρώ...
Και κάτι άλλο, αν πρόσεξες είναι £295.00 , δηλαδή λίρες Αγγλίας... Για θύμισέ μου, η Αγγλία ανήκει στην ΕΕ? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 08:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε steve ναι ειναι η αγγλια στην Ε.Ε., στο ευρω δεν ειναι....
απο αγγλια εχω παραγγειλει παααρα πολλες φορες και πριν λιγο καιρο ειχα παραγγειλει και τον εγκεφαλο οπου ειχε κοστος περιπου 1200 λιρες αγγλιας και δεν με φορολογησαν για τιποτα αλλο...
το μονο που θα ηθελα να εξασφαλισω με το καπο ειναι η ασφαλης μεταφορα του και τιποτα αλλο...
καποια στιγμη θα το βαλουμε σιγουρα γιατι ειναι ολα τα λεφτα... αλλα πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουμε μηχανικα και απο πλευρας αναρτησης...
εξαλλου το μοναδικο λουκ που θα κανουμε εξωτερικα θα ειναι ελαχιστο μιας και στοχευουμε στην μειωση του βαρους και οχι στην αυξηση του...
αξω θα μπει το καπο και μια αεροτομη οπως του RCC... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 12:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτι που βρήκα σχετικά με το βάρος:
The standard 14" steel wheel weighs about 5kgs. So with a 175/65/14 tyre, the overall weight will be in the region of 11.5-12kgs. The 15" steel wheel, weighs 6kgs. With a 195/55/15 weighing 7.75kgs. So together will be 13.75kgs. The 15" alloy as fitted to the GTI, weighs 7-7.5kgs. Depending on which tyre size is used (185 or 195) the tyre will weigh 7.5-7.75kgs. So combined will be about 15kgs. The 16" Nimrod alloy weighs 9kgs. With a 205/45/16 tyre at 8kgs this combines to 17kgs.
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 17:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε?
Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό)
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε?
Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό) |
Ναι υπαρχει τετοιο καπω.
Υπαρχει και με και χωρις εσοχη.
χμ για να δω που το ειχα βρει...... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:25:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.
...Τι λές τώρα ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.
...Τι λές τώρα ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς...  |
Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια!
Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται
Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Μάνθο, σου λέω ευχαριστώ και το εννοώ
Προς το καλοκαίρι θα έχω και κάτι τέτοιο αν όλα πάνε καλά  |
Μας βλεπω για μαζικη παραγγελια... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2004, 09:50:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ronin έγραψε: | If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.
...Τι λές τώρα ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς...  |
Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια!
Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται
Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους  |
Ψιλοάκυρο το Post σου,ψηλέα.
Τι σημαίνει το οτι το βάρος είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο??
Απο τη στιγμή που υπάρχει,υπάρχει.Αυτό λέμε.
Και δέν μίλησε κανένας για τα βαρίδια που βάζουμε στις ζάντες,ο άνθρωπος μίλησε
ξεκάθαρα για το βάρος της ζάντας.
Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι στο αν ο ισχυρισμός του έχει φυσική βάση.
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πολλαπλασιάζει τα επιπλέον 3 παραπανήσια κιλά της 16άρας ζάντας με τον αριθμό 14.
Τί είναι αυτός ο αριθμός?Αντιστοιχεί σε κάποια σταθερά?
Γνωρίζει κανείς? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2004, 11:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο ορεξη να διαβασεις εχεις? Ξεκινα..
http://www.hotrodders.com/t46496.html
Και όλα τα links που δίνουν
Παντως οτι και αν λένε τα παληκάρια μου φαινεται σωστο. Καταλήγουμε λοιπόν οτι οι διαφορά με καμία παναγια δεν ειναι 14Χ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων ειναι 2Χ αλλα και αυτο στην ΘΕΩΡΙΑ
Υπάρχει όμως τεράστια διαφορά όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη προσφυση, και όλα αυτα τα θετικά που προέρχονται απο την μείωση της αναρτώμενης μάζας.
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|