PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ελαφρώνοντας το 206CC...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 22:28:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη, να σου πώ ρε φίλος,

Επειδή δεν φαίνεται καλά η φωτό από το καπώ, αν το κοιτάξεις από κοντά θα είναι κάτι σαν και αυτό εδώ περίπου???



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 08:39:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι σχεδον ετσι...
για να το καταλαβεις καλυτερα δες τις φωτο απο αυτη τη σελιδα...

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1159

κλικαρε στο 1, 2, 3 να δεις φωτο και απο πιο κοντα... ειναι ολα τα λεφτα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 08:48:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι είναι όλα τα λεφτά που έχω!!! Ένα άλλο πραγμα που με προβληματίζει είναι επείδη υπάρχει πολύ κακός κόσμος μήπως καμιά μέρα βρεθεί ξηλώμενο η γδαρμένο η ότι του καρφωσει καθενός!!!


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 10:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη... δεν ζούμε σε μια γυάλα... όλο και κάτι θα συμβεί... Rolling eyes


Γιάννη, ετοιμάσου κατά το Πάσχα να κάνουμε μια... ομαδική παραγγελία Razz Μέχρι τότε προηγούνται άλλα πράγματα Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2004, 11:16:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γυάλα τι είναι αυτό??? Δεν πιστευω να είναι κατι γυάλινο που χτυπάω συνέχεια!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο άλλο το συμβαίνει όμως κι άλλο το επιδιώκω να σύμβει - πρόθεση!!!


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
£295.00 (Incl. vat)

+ 18% για το τελωνείο = £348.1 = €500.8



Αφου λεει including vat (value added tax / ΦΠΑ) γιατι να βαλει και το τελωνειο αλλο 18%? Απ'οσο ξερω μεχρι 1 φορολογηση επιτρεπεται για το ιδιο πραγμα απο τα κρατη-μελη της ΕΕ. Και αφου φορολογειται μια φορα με το vat που λεει παραπανω, αρα ? Μαλλον εδω δεν πληρωνεις.

Νομιζω δηλαδη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:49:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ρώτα και εμένα που είμαι υπέρ των παραγγελιών του εξωτερικού...

Υπάρχει πρόσθετη και η αμοιβή εκτελωνιστή. Επίσης, για να μην πληρώσεις ΦΠΑ και εκεί και εδώ, πρέπει το ΑΦΜ σου να έχει ένα χαρακτηριστικό γράμμα που σε δηλώνει ως εισαγωγέα... Sad Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από χώρες ΜΗ Ευρωπαϊκής Ένωσης πλέον... Άντε με το ζόρι καμιά Αμερική για να γλιτώσω τίποτα από ισοτιμία δολλαρίου/ευρώ... Rolling eyes

Και κάτι άλλο, αν πρόσεξες είναι £295.00 , δηλαδή λίρες Αγγλίας... Για θύμισέ μου, η Αγγλία ανήκει στην ΕΕ? Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 08:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε steve ναι ειναι η αγγλια στην Ε.Ε., στο ευρω δεν ειναι....

απο αγγλια εχω παραγγειλει παααρα πολλες φορες και πριν λιγο καιρο ειχα παραγγειλει και τον εγκεφαλο οπου ειχε κοστος περιπου 1200 λιρες αγγλιας και δεν με φορολογησαν για τιποτα αλλο...

το μονο που θα ηθελα να εξασφαλισω με το καπο ειναι η ασφαλης μεταφορα του και τιποτα αλλο...

καποια στιγμη θα το βαλουμε σιγουρα γιατι ειναι ολα τα λεφτα... αλλα πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουμε μηχανικα και απο πλευρας αναρτησης...

εξαλλου το μοναδικο λουκ που θα κανουμε εξωτερικα θα ειναι ελαχιστο μιας και στοχευουμε στην μειωση του βαρους και οχι στην αυξηση του...
αξω θα μπει το καπο και μια αεροτομη οπως του RCC... Wink Wink





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 12:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτι που βρήκα σχετικά με το βάρος:

The standard 14" steel wheel weighs about 5kgs. So with a 175/65/14 tyre, the overall weight will be in the region of 11.5-12kgs. The 15" steel wheel, weighs 6kgs. With a 195/55/15 weighing 7.75kgs. So together will be 13.75kgs. The 15" alloy as fitted to the GTI, weighs 7-7.5kgs. Depending on which tyre size is used (185 or 195) the tyre will weigh 7.5-7.75kgs. So combined will be about 15kgs. The 16" Nimrod alloy weighs 9kgs. With a 205/45/16 tyre at 8kgs this combines to 17kgs.

If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 17:45:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε? Rolling eyes

Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό)



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε? Rolling eyes

Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό)


Ναι υπαρχει τετοιο καπω.
Υπαρχει και με και χωρις εσοχη.
χμ για να δω που το ειχα βρει...... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:25:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil


Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια! Laughing

Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται Wink

Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:52:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον βρηκα αυτο:
http://www.ccmotorsport.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=si-11720&Category_Code=
Δεν φαινεται η εσοχη αλλα λεει:
"Peugeot 206 carbon bonnet. Direct replacement to your original bonnet"
Υπαρχει και αλλο ενα αλλα το εχω στο pc του σπιτιου.
Θα το "ποσταρω" το βραδυ.

Εν τω μεταξυ βρηκα και.... full body carbon kit....
Δεν με πιστευετε εεεε...!
Καλα οριστε...

Και αν δεν σας αρεσει το carbon υπαρχει και σε πολλα ακομα χρωματακια..... Ελα διαλιεχτε....Ολα με το κομματι...! Laughing
http://mini-zone.dinball.com/catalog/default.php?cPath=144_21_161_162


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:37:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και επιεδη δεν κρατιεμαι μεχρι να παω σπιτι μια ανζητηση στο google ειχε αποτελεσμα....!
Εχουμε λοιπον
Περιπτωση 1:
http://www.carparts.ch/products/catalog/product_info.php?cPath=218_219&products_id=648


Περιπτωση 2:
http://www.illusionautostyle.co.uk/index.php/cPath/24_151_262?osCsid=73ef82c480724f51b162783c51674677
Και εδω εχουμε την απιστευτη φοτο....

Αποψη μου...γα**ΤΟ!!! Cool Cool Cool Cool [/url]


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:59:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο, σου λέω ευχαριστώ και το εννοώ Very happy

Προς το καλοκαίρι θα έχω και κάτι τέτοιο αν όλα πάνε καλά Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:01:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Μάνθο, σου λέω ευχαριστώ και το εννοώ Very happy

Προς το καλοκαίρι θα έχω και κάτι τέτοιο αν όλα πάνε καλά Wink


Μας βλεπω για μαζικη παραγγελια... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:05:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρεις ότι είμαι υπέρ αυτών, οπότε δε μασάμε Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2004, 09:50:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ronin έγραψε:
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil


Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια! Laughing

Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται Wink

Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους Laughing


Ψιλοάκυρο το Post σου,ψηλέα.
Τι σημαίνει το οτι το βάρος είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο??
Απο τη στιγμή που υπάρχει,υπάρχει.Αυτό λέμε.
Και δέν μίλησε κανένας για τα βαρίδια που βάζουμε στις ζάντες,ο άνθρωπος μίλησε
ξεκάθαρα για το βάρος της ζάντας.
Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι στο αν ο ισχυρισμός του έχει φυσική βάση.
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πολλαπλασιάζει τα επιπλέον 3 παραπανήσια κιλά της 16άρας ζάντας με τον αριθμό 14.
Τί είναι αυτός ο αριθμός?Αντιστοιχεί σε κάποια σταθερά?
Γνωρίζει κανείς?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2004, 11:05:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πανο ορεξη να διαβασεις εχεις? Ξεκινα..
http://www.hotrodders.com/t46496.html
Και όλα τα links που δίνουν

Παντως οτι και αν λένε τα παληκάρια μου φαινεται σωστο. Καταλήγουμε λοιπόν οτι οι διαφορά με καμία παναγια δεν ειναι 14Χ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων ειναι 2Χ αλλα και αυτο στην ΘΕΩΡΙΑ

Υπάρχει όμως τεράστια διαφορά όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη προσφυση, και όλα αυτα τα θετικά που προέρχονται απο την μείωση της αναρτώμενης μάζας.


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1977s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on