Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 10:18:11 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ελαφρώνοντας το 206CC... |
|
|
Ελαφρωμα 206cc
αγαπητοι φιλοι... βελτιωνοντας το μοτερ και τις αναρτησεις δεν ειναι ο μονος τροπος ωστε να κανουμε το αμαξι να πηγαινει καλυτερα... το βαρος ειναι ενας πολυ σημαντικος παραγοντας που επηρεαζει δραματικα την συμπεριφορα του αυτοκινητου ειτε θετικα ειτε αρνητικα...
γι αυτο το λογο σκεφτομαι το εξης... ελαφρωμα κατα βουληση...
το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα το οποιο θα βοηθησει σημαντικα και στο κακο λουκ του αυτοκινητου ειναι ενα καπο απο ανθρακονηματα... εψαξα και βρηκα αγγλια με κοστος περιπου 600 ευρω για να ερθει και ελλαδα... ειναι ακριβως ιδιο οπως το μαμα μπαινει στις μαμα βασεις μονο που ζυγιζει 4.5-5 κιλα αντι για τα 15-16 του εργοστασιακου... αντι να δωσει καποιος για πολυαισθερες και λουκ αναμφιβολου ποιοτητος και αισθητικης βαζει ενα καπο οπου μιλαει απο μονο του και βοηθα στην μειωση του βαρους κατα 10+ κιλα...
το δευτερο πραγμα που σκεφτηκα ειναι η μπαταρια... εδω το κοστος ειναι μεγαλο ωστοσο παλι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο... μια κλασσικη μπαταρια ζυγιζει απο 15 μεχρι 20 κιλα... κοινως ειναι κτηνος... εψαξα και βρηκα μπαταριες που το βαρος τους ξεπερνα οριακα τα 5-6 κιλα στα ιδια αμπερ ομως...αναφερω ενα κερδος ανω των 10-12 κιλων με ενα κοστος περιπου 200 ευρω... επιπλεον αυτες οι μπαταριες ειναι heavy duty κοινως μπορουν να σηκωνουν μεγαλα φορτια...
το τριτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι να ξηλωσω τα εμπρος καθισματα (κριμα το δερμα του rolan garros...) και να τοποθετησω δυο καλα bucket τα οποια σε βαρος δεν ξεπερνουν τα 7 κιλα το ενα (ειχα τετοιο momo corse στο παλιο μου punto)... τα εργοστασιακα καθισματα πρεπει να ξεπερνουν τα 15 κιλα για να μην πω τα 20 μιας και εχουν και πλευρικους αεροσακους...εχουμε δηλαδη αντι για 40 κιλα περιπου... 14, δηλαδη ενα κερδος των 26 κιλων περιπου...
το τεταρτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι η αφαιρεση ολων των πλαστικων και μοκετων απο το πορτ παγκαζ καιως και ολων των ηχομονοτικων στο σαλονι αφηνοντας μονο την μοκετουλα που φαινεται... το κερδος εδω ξεπερνα ευκολα τα 20 κιλα και φυσικα ειναι τσαμπα....
σιγουρα κερδος μπορει να υπαρξει και απο την τοποθετηση μιας σωστης εξατμισης... οχι συντομα αλλα μελλοντικα θα την ξηλωσουμε και θα βαλουμε καινουριο χταποδι με καταλυτη και ενα μονο τελικο (αντι για δυο που φοραμε τωρα) ωστοσο θα μελετηθει σωστα ωστε να μην εχουμ πολυ θορυβο και φυσικα αυτο σημαινει κερδος σε βαρος τουλαχιστο 5 κιλα (αφαιρωντας μονο και μονο το μεσαιο)... και αν γινουμε πιο extreme η τοποθετηση ενος carbon τελικου ειναι εφικτη ωστοσο το κοστος εδω ανεβαινει, εκτος αν κανουμε την μαγκια και χρησιμοποιησουμε τελικο απο μοτοσυκλετα οπου στην συγκεκριμενη αγορα οι επιλογες ειναι πολλες... το βαρος που μπορουμε να γλυτωσουμε ειναι τουλαχιστο 15 κιλα...
επομενο που μπορει να "φυγει" ειναι τα πισω καθισματα μιας και καποιος να μπει εκει πισω ειναι αδυνατο... εδω θα υπαρχει ενα κοστος εμφανισης οπου τοποθετωντας τον ανεμοθραυστη με 150 ευρω περιπου δεν θα φαινεται ασχημο και θα προστατευει και απο τον αερα οταν το αμαξι ειναι ανοιχτο...κερδος περιπου 5-7 κιλα...(τα καθισματα του cc ειναι τεσσερα μικρα κομματια)
μεχρι στιγμης δεν εχουμε αφαιρεσει το a/c (15-20 κιλα) και εχουμε κρατησει και τον μηχανισμο της οροφης... εξαρτηματα υπαρχουν απο την Peugeot Sport οπου ξηλωνεις τα μαμα βαζεις roll cage και το βαρος πεφτει ανετα κατω απο τα 1000 κιλα κατα πολυ... ωστοσο το κοστος για αυτο φτανει κοντα τα 2000ευρω και φυσικα το αμαξι παυει να ειναι cabrio... αυτο δεν το συζητω προς το παρον...
αρα συνοψιζοντας εχουμε και λεμε...
καπο -10 κιλα
μπαταρια -12 κιλα
εμπρος καθισματα -25 κιλα
εξατμιση -15 κιλα
ηχομονωση-πλαστικα -20 κιλα
πισω καθισματα - 7 κιλα
ΣΥΝΟΛΟ -89 κιλα
89 κιλα σημαινει μικροτερη αναλογια κιλων ανα ιππο, κοινως καλυτερες επιδοσεις και καλυτερα κρατηματα λογω της μικροτερης αδρανειας λογω μικροτερου βαρους που μετατοπιζεται απο στροφη σε στροφη...
ακομα μπορουμε να δουμε... ελαφρυτερα φρενα (4 πιστονα με διαιρουμενη δισκοπλακα που ζυγιζουν αρκετα λιγοτερο απο τα εργοστασιακα...)
ελαφρυτερες ζαντες...(π.χ. OZ Super leggera οπου σαν 15αρες ζυγιζουν μονο 4.5 κιλα η μια κοινως μακραν ελαφρυτερη απο οποιαδηποτε αλλη ζαντα του ιδιου επιπεδου). Αυτα τα δυο εκτος την μεγαλη μειωση βαρους συνεισφερουν και στα πολυ καλυτερα κρατηματα και καλυτερο τιμονι μιας και οι αναρτωμενες μαζες ειναι μικροτερες...
Εσεις τι λετε??? ας ξεκινησουμε...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 10:27:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αναλυσε μας λιγο ρε Γιαννη αυτο με το τελικο απο 2τροχο.Απο τι μηχανη πρεπει να χρησιμοποιήσεις?Γιατι αν ειναι να βαλεις κανενα carbon τελικο yoshimura απο R1 πρεπει να ξεπερασεις τα 600 Ευρα.Εκτος και αν το σκεπτικο μου για τελικο απο μηχανη με κοντα στα 160 αλογα δεν στεκει και μπορεις να βαλεις και απο ΧΤ που εχει 40 αλογα(που και αυτα κατι CRD κατι FMF κλπ φτανουν ευκολα τα 600 Ευρα)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 11:04:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μακη μιλαω για τελικο απο μεγαλη μηχανη (R1, Hayabusha etc etc...) ωστοσο δεν ξερω το κοστος για να πω... η αγορα ωστοσο στα συγκεκριμενα ειναι πολυ μεγαλη, ακομα και στα μεταχειρισμενα αρα ειναι κατι που παιζει... θα το ψαξω στις τιμες και οτι βρω θα το γραψω...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 11:27:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ξερω εγω στο περιπου σου λεω οτι μια καλη εξατμιση για την R1 ξεκιναει απο τα 600 ευρα και ανεβαινει
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 11:51:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα δω 206 με Αkrapovic και τα μυαλα στα καγκελα!!!
Πλακα πλάκα η καλυτερη μεταρτροπή είναι η αφαιρεση βαρους!!!
Απλά είναι αυτη που κοστίζει περισσότερο, ειναι σχετικά low-profile οποτε δεν κανει για τα καγκουρο, μαιμουδες και θελει προσοχη στο θεμα του ζυγισματος!!!
Θέλω ένα και ένα 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την COOL ALEXIS στις Τρι 19 Οκτ 2004, 12:33:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 13:18:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρωνοντας το 206CC... |
|
|
Βασικά πιστεύω πως αν βγει το βάρος έτσι ομοιόμορφα από το αμάξι, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και επειδή ο κατασκευαστής έχει μελετήσει τα βάρη που υπάρχουνε στο αμάξι, και τίποτα δεν το έχει κάνει τυχαία, μετα 89 κιλά που θα αφαιρέσεις, ενδεχομένος θα αλλάξεις και το κέντρο βάρους του αμαξιού!!!
Με λίγα λόγια, ίσως χρειαστεί να βάλεις αντίβαρο κάπου για να μην χαλάσεις την γεωμετρία του... (βασικά, μπορεί να έχω πει και τις μέγιστες μπούρδες μέχρι τώρα αλλά η Φυσική δεν νομίζω να με διαψεύσει!!! )
Kouzman έγραψε: | ελαφρυτερες ζαντες...(π.χ. OZ Super leggera οπου σαν 15αρες ζυγιζουν μονο 4.5 κιλα η μια κοινως μακραν ελαφρυτερη απο οποιαδηποτε αλλη ζαντα του ιδιου επιπεδου). |
Κάτι άλλο:
1) Οι 15άρες σιδερένιες εργοστασιακές της Peugeot, τί βάρος έχουνε?
2) Μιας που αναφέρεσαι σε OZ, έχεις κοιτάξει τις Superturismo WRC? Ξέρεις μήπως να μου πείς το βάρος τους σε 17"? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2004, 15:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μολις ξεκινησω να αφαιρω... θα τα ζυγιζω και θα καταγραφουμε τα κερδη...
τα πρωτα που βλεπω να φευγουν παντως ειναι ο,τι υπαρχει στο χωρο του πορτ-παγκαζ... και καποιες μονωσεις - μοκετες απο το σαλονι... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 08:31:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη διαβασα και το αλλο post νομιζω πως μας εχει χτυπησει τη πορτα η τρελα και της ανοιξαμε....!!Συμφωνα με την δικη μου αποψη με το να αφαιρεσεις 80-90...100kg απο το αμαξι δεν νομιζω να πετυχεις και πολλα και με αυτους τους τροπους απεναντιας θα χαλασει η εικονα του αμαξιου (εκτος απο καπο ανθρακονηματος βεβαιως-βεβαιως....)
*[b]ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/b] -Κοuzman.Αν τελικα βγαλεις το σαλονι θα το πουλησεις ?
(ενδιαφερομαι)
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 08:45:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε demi για το σαλονι αν το βγαλω θα το δωσω ναι... ξερεις τι σημαινει 100 κιλα? μπορεις να κανεις το εξης πειραμα... ανοιξε με ενα φιλαρακι σου οταν εισαι μονος σου στο αυτοκινητο και σημειωσε τις διαφορες (καλυτερα ρεπριζ για να εξαλειψεις τις οδηγικες ικανονητες οσο γινεται...). Μετα ανοιξε με ακριβως τον ιδιο τροπο εχοντας μαζι σου ενα ατομο των 100 κιλων... Θα καταλαβεις τι εννοω...
στο ΡΤ οταν μετρησανε το C2 vts κανανε 8.3 στα 0-100 με ενα ατομο και 8.7 δευτερα με δυο... 4 δευτερα σημαινει καποια καροτσα στα 100 χλμ... φαντασου στα πιο πολλα...
φιλε steve δεν εχω απαντησει στις ερωτησεις σου διοτι δεν γνωριζω...
μπορω να το ψαξω ομως και οτι βρω θα στο πω...
για το βαρος των super leggera το ξερω γιατι ειναι πολυ διαφημισμενες... ισως να υπαρχουν ακομα ελαφρυτερες ζαντες... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 11:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | ισως να υπαρχουν ακομα ελαφρυτερες ζαντες...  |
Ε ναι, υπάρχουνε ζάντες μαγνησίου, που η κάθε μία κοστίζει όσο μια 4άδα OZ με λάστιχα μαζί!!!
Μπορείς να δώσεις λίγο το link για το καπώ με τα ανθρακονήματα/ 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 11:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμαν αμαν!!!
Πάλι θα μείνω χωρίς λεφτά???
Το ξερα πως επρεπε να εχω παρει μαυρο το λιοδαρι μου!!!
Γιατι η μπάρα θόλων είναι άσχημη???
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 11:33:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OZ Superleggera
15x7 - 5 kg
16x7 - 6.5 kg
17x7 - 7 kg
Volk Racing TE37
15x7 - 4.68 kg
16x7 - 5.09 kg
16x7.5 - 5.14 kg
16x8 - 6.04 kg
17x7.5 - 7.15 kg
προσωπικα οι volk ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει απλα δεν κερω ποιο ποδι ή χερι θα πρεπει να πουλησουμε για να τις παρουμε...
ρε μαγκες τι καρε ειναι οι πεζουλες και τι offset???
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 11:37:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κοιτα το topic 206cc με 17αρα στο τελος και θα μαθεις!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 22:05:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
8.7 to c2 me ena atomo 9,3 me dyo.....
στο χλμ ακομα πιο τραγικες διαφορες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2004, 22:18:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως ενα εχω να πω:
Εκτος απο τον Πεζουλα εχω και ενα Βerlingo 1.6!
Πριν παρω το 206 νομιζα οτι πηγαινε κάλα αλλα μολις το πηρα και το έστρωσα εψαχνα να βρω τα άλογα!!! Είδικα στα φρενα αντε γεια!!!
Πάλι καλα που το πηρα με ABS γιατι αλλιώς!!! Νομίζω καθε φορά πως θα σταματησει με την σκεψη οπως το παιδι μου αλλα μουτι!!!
Ας είναι καλα τα 200 κιλα παραπανω!!! Στα πολλα βεβαια παιζει ρόλο το οτι ειναι σαν τουβλο ορθιο!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|