Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2004, 10:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά ίσως είναι η μονη σχέση που δεν έχει φορέσει ραλύ. Είναι η 14/60 (XSi και πολλά 1400 της τελευταίας 15ετίας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2004, 14:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | με γεια μας.................................
τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...
α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!
για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει????? |
Μεχρι τωρα,οταν στρωνανε ασφαλτο καινουρια στα μεγαρα οι χρονοι χειροτερευαν, δεν καλυτερευαν, αρα δεν νομιζω ο χρονος του c2 να οφειλεται στην ασφα΄λτο.
Σε σχεση με το 206 μπορω να διακρινω 2 διαφορες που μπορουν να κανουν τη διαφορα:
1)Η μεταδοση ή καλυτερα η σχεση μεταδοσης.Προφανως η κοντη σχεση διαφορικου το βοηθαει πολυ σε σχεση με το 3.9 κατι του 206 οπου δε βολευεται καθολου με αυτη τη μεταδοση στην πιστα.
Αυτα τα λω επειδη εχω μπει με το 206 στα μεγαρα.
Εκανες γυρο με 2η και 3η , η οποια ηταν πολυ μακρια για την πιστα,δε το βοηθαγε να γεμισει ευκολα.
Ενω με πολο 16ν και ραλλυ 16ν που επισης εχω μπει μεσα, το κιβωτιο-μεταδοση ηταν απολαυση για αυτα τα αυτοκινητα.
2)Τα λαστιχα.
Με κοντινενταλ αλλα και γενικοτερα με 195-55, το 206 μαγουλιαζει , γλιστραει και δεν μπορει να παρει τα μεγιστα απο αυτον τον τομεα.
Ενα 195-50 σιγουρα βελτιωνει την επιδοση στην πιστα.
Υποθετω πως το C2 πρεπει να εχει 16αρια, οποτε κερδιζει και σε αυτον τον τομεα το 206.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Οκτ 2004, 13:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: |
Ενα 195-50 σιγουρα βελτιωνει την επιδοση στην πιστα.
Υποθετω πως το C2 πρεπει να εχει 16αρια, οποτε κερδιζει και σε αυτον τον τομεα το 206. |
Σωστά υποθέτεις,195/45/16 φοράει
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezakias_7 (nikos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Οκτ 2004, 20:44:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EVO ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΟ ΣΑΞΟ VTS ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΞΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ.ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΣΑΞΟ ΛΟΓΩ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ,ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ KAI ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΟΥ C2.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ C2 ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΕΙΧΕ ΨΙΛΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ C2 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΑΝ ΤΟ C2 ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΣΑΓΑΚΙ ΣΤΟ VTS ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ESP ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ.Α ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ C2 ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥ 206.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΑΠΟ 206 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΟ.ΑΠ'ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ,ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 140 ΑΛΟΓΑ!!!
0-100 ekanan se 9.3 me to moter na exei 1500xm.Yposthriksan oti me kalyterh asfalto ,me anoigmeno moter kai xwris synodhgo petyxainoyn aneta 8.3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Οκτ 2004, 22:47:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συγκριτικο δεν το εχω διαβασει, αλλα οντως τα φθαρμενα λαστιχα, η αναρτηση κτλ παιζουν μεγαλο ρολο μεσα μια πιστα που μετρανε τα δεκατα!!! Anyway, η αληθεια ειναι πως τα Saxo VTS και τα rallye θελουν γνωση και καλα χερια για να πανε αερα, αλλα μια φορα ειναι διασκεδαστικα!!! Το C2 ειναι πιο αποκομμενο απο τον οδηγο του (εχω οδηγησει το VTR) και δεν μπορει να προσφερει τις ιδιες συγκινησεις!!! Οσο για τη βελτιωση του μοτερ, με ολα αυτα που αναφερεις ολα βελτιωνονται και ποσο μαλλον του ραλλυ!!! Απο εκει και περα το θεμα ειναι οτι το C2 σαν κατασκευη δεν νομιζω οτι μπορει να υποστηριξει το ρολο ενος σπορ!!! Παντως, για να μην παρεξηγουμαστε, δεν λεω οτι το C2 δεν ειναι καλο ή γρηγορο, απλα δεν ειναι ραλλυ (ή Saxo)!!!
H περιπτωση του C2 VTS ειναι σαν ενα video game που το τερματιζεις κανοντας ρεκορ κτλ και σου βγαζει μετα game over, ενω τα ραλλυ και Saxo ειναι η περιπτωση που μετα τον τερματισμο σου βγαζει και bonus game!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Οκτ 2004, 12:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αραγε θα βγει homologation του C2 στο grN?
Eκει θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα για το πιο ειναι καλυτερα στημενο.
Γιατι στα περιοδικα ο καθενας λεει το κοντο και το μακρυ του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|