PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

O Sidobre στο FASTER
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 13:56:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
kavaliotis έγραψε:
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!!


Τις μετατροπές τις γράφει στο τεύχος. ΠΡΟΣΟΧΗ μια διευκρίνηση, στην σελίδα που λέει "ΖΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ" έχει γίνει λάθος από το περιοδικό (άτιμοι γραφίστες) και στην μετάδοση κάναν copy-paste την μετάδοση του RC που είναι μερικές σελίδες πιο μετά... Εγώ φοράω κορώνα-πηνίο 16/65 (4,063).

Το καλύτερο απ'όλα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανταλλακτικών είναι μεταχειρισμένα οπότε το κόστος έχει κυμανθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα (τουλάχιστον συγκριτικά με την απόδοση)

volvos έγραψε:
παντως προεδρε χωρις παρεξηγη το περιοδικκο που διαλεξες ειναι για τα κλαμματα....καμια σχεση με το drive.
ισως επειδη ειναι αρχη ακομα.... αν και εγω νομιζω οτι ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου οι τυποι και θα αποτυχουν...
kai μιλαω σε σχεση με αλλα tuning περιοδικα.
ισως επειδη ο βασιλακης -κουρουπακης συντακτης- εχει τοση σχεση με τις βελτιωσεις οση η γιαγια μου με το ιντερνετ

και μια ερωτηση προεδρε ---αχ πως ακουγεται βαρυ-- - πλακα κανω οχι δε θελω.καταλαβαινω τι πηξιμο τρως-

ψαχνω σιγα σιγα για κορονωπηνιο καθοτι το προηγουμενο βγηκε μαπα ο τυπος
το 16/65 ειχες πει οτι βγαινει με μεγαλουσ και μικρους δορυφορους...πως τα ξεχωριζουμε??? τι ζηταμε για να μην μας δωσουν οποιο βρουν μπροστα τους...
στη πεζο μου ειπαν 350έ -18% φπα -10%εκπτωση διοτι σα μηχανολογος εχω κανει εναρξη επαγγελματος και τα παιρνω με τιμολογιο οπως τα συνεργεια!!! αρα 270 δε ξερω αν ετσι αξιζει να παρω μεταχειρισμενο.


Για το περιοδικό δεν μπορώ να πω τίποτα. Εμένα δεν με χαλάει γιατί τα κείμενά τους είναι αρκετά σοβαρά, σε σχέση με άλλα περιοδικά βελτιώσεων. Επίσης, αυτό που με ενδιέφερε είναι η αξιοπιστία των μετρήσεων όπου έγιναν με το VBOX II που σημαίνει δορυφορικά. Θεωρώ ότι τελικά έχασα αφού θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις αν το αυτοκίνητο δεν σπίναρε τόσο πολύ και χάναμε χρόνο (από το σπινάρισμα χάσαμε χρόνο στο 0-100, στο 400άρι και στο 1000άρι. Θεωρώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις) Σε αυτό όμως πιστεύω ότι φταίω περισσότερο εγώ αφού τα λάστιχα που έχω επιλέξει δεν είναι αντάξια του αυτοκινήτου (τελικά τα Yokohama AVS Sport είναι πολύ πιο μέτρια απ'όσο πίστευα).

Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 01:22:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
sidobre μια χιλιωειπωμενη ερωτηση. το γιοκο α. τι δεικτη ταχυτητας εχουν
β. οταν τα πηρες σου εδωσαν το 4σελιδο χαρτακι του ν.ι θεοχαρακης για 4χρονια εγγυηση??? το λεω μπας και ειναι απο αλλου...

επισης σε ερωτηση μια φορα στο λαστιχα μου - το εχω ξαναπει- μου εξηγησε οτι το γιοκο avs 17-18+διαστασεις δεν εχει καμια σχεση η εσωτερικη του δομη με το ιδιο avs π.χ σε 15αρα... απλα δηλαδη το ονομα και το σχημα του πελματος μενουν ιδια... η ενισχυση και η δομη του σκελετου ειναι διαφορετικη... διοτι σε 16-17 που το εχω δει με τα ματια μου -γνησιο ε...- ηταν το κατι αλλο το λαστιχο...για μενα με εξαιρεση τα πιρελλι τα καλα ειναι μακραν το τοπ λαστιχο


Xαρτάκι όχι δεν θυμάμαι να πήρα στα χέρια μου, μάλλον γιατί με έτρωγε να τα δοκιμάσω. Ομως τα λάστιχα όταν τα είδα είχα πάθει πλάκα γιατί είχαν έρθει τυλιγμένα με ειδικό (τώρα αφρολέξ να το πω...) προστατευτικό με ταινία γνησιότητας κλπ κλπ κλπ.

Για τα AVS να το ξαναπώ. Τα λάστιχα είναι πολύ καλά για την εθνική. Αθόρυβα, αντέχουν στις πολύ υψηλές ταχύτητες, δεν μαγουλιάζουν κλπ κλπ.

Ομως όταν βρεθείς στην ελληνική άσφαλτο σε στροφιλίκι πάνω στο βουνό δεν μπορώ να πω ότι ξεχωρίζουν.

Το χειρότερο σημείο τους (και το ήξερα πριν τα πάρω) είναι οι καθημερινές συνθήκες μέσα στην πόλη. Αργούν να ζεσταθούν και γλυστράνε αρκετά.

Πάντως μετά από 12.000 χλμ που πρέπει ήδη να συμπληρώνουν μπορώ να πω ότι overall δεν έχω μείνει προσωπικά ικανοποιημένος, όπως επίσης μετά από -εντάξει δικά μου λάθη- στιγμές που το λάστιχο έχει υπερθερμανθεί δείχνει να θέλει ρασπάρισμα για να ξαναζωντανέψει.

volvos έγραψε:
επισης δεν μου απαντησες πως ξεχωριζουμε το 16/65 με μικρους και μεγαλους δορυφορους...


Καλά ντε δεν σε ξέχασα...

Βασικά αυτό -δυστυχώς- το καταλαβαίνεις όταν συγκρίνεις με τους δικούς σου δορυφόρους. Κοίτα το μόνο πρόβλημα που μπορείς να αντιμετωπίσεις, αν είναι μικρότεροι οι δορυφοροι, είναι αν αρχίσεις τα σπιναρίσματα με τέρμα στριμμένο το τιμόνι, δεξιά ή αριστερά... Κατά τα άλλα απ'όσο ξέρω αντέχουν αρκετές ιπποδυνάμεις... Εξ'άλλου το συγκεκριμένο συνιστάται να το αποφεύγει όλος ο κόσμος γιατί είναι ο νούμερο 1 λόγος να φάς δορυφόρους και γενικότερα την κορώνα αλλά ακόμα και ημιαξόνιο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 01:26:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
Sidobre έγραψε:


Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


TI Question Question Question

ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ Exclamation Exclamation Exclamation


Καλά... εσύ δεν φοράς ήδη 16/65???? Scratch Scratch Scratch

Τα 1,4 από την μάνα τους φοράνε 16/65 και λογικά δεν πρέπει να άλλαξες σασμάν... Rolling eyes

Κατά τα άλλα αν το θές, ω ναι το πρόλαβες! Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 01:35:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing


Κάτι πήρε το αυτί μου για εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά* και μου άνοιξε η όρεξη...

Αλλωστε είδες τι είπε το περιοδικό... Καλό, δυνατό, δουλεύει παντού αλλά πολιτισμένο... Εξάλλου ένα μικρό μπλε κουβαδάκι από την Κοζάνη βγάζει γλώσσα και θέλει τον τυμωρό του... Να του χαλάσουμε χατήρι;

Πέρα από την πλάκα -οι περισσότεροι το ξέρουν- ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη για εμένα και αν την γλυτώσω θα είμαι τρισευτηχισμένος... Αν με το καλό σηκώσω κεφάλι βλέπουμε. Προς το παρών στο κεφάλαιο αυτοκίνητο προέχει να βάλω αυτό το πολυαναμενόμενο μπλοκέ που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα και δεν έχω γκαφρά να τοποθετήσω. Να επισκευάσω και την ρημάδα την ανάρτηση γιατί θα με μαζευετε απο κανένα χαντάκι και γενικά να κάνω μερικά μαζέματα που δημιουργήθηκαν μέσα στις διακοπές που έβγαλα το άχτι μου. Το είχα πει και στον Μάκη κάποτε... Δεν είμαστε εμείς για αυτοκίνητα... Μόνο να τα βλέπουμε στο γκαράζ γιατί άμα τα παίρνουμε στα χέρια μας τα επιστρέφουμε λειψά.

*εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά= 170-175 άλογα και παραπάνω ανάλογα την τσέπη



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 07:57:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
DimiP έγραψε:


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing


Κάτι πήρε το αυτί μου για εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά* και μου άνοιξε η όρεξη...

Αλλωστε είδες τι είπε το περιοδικό... Καλό, δυνατό, δουλεύει παντού αλλά πολιτισμένο... Εξάλλου ένα μικρό μπλε κουβαδάκι από την Κοζάνη βγάζει γλώσσα και θέλει τον τυμωρό του... Να του χαλάσουμε χατήρι;

Πέρα από την πλάκα -οι περισσότεροι το ξέρουν- ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη για εμένα και αν την γλυτώσω θα είμαι τρισευτηχισμένος... Αν με το καλό σηκώσω κεφάλι βλέπουμε. Προς το παρών στο κεφάλαιο αυτοκίνητο προέχει να βάλω αυτό το πολυαναμενόμενο μπλοκέ που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα και δεν έχω γκαφρά να τοποθετήσω. Να επισκευάσω και την ρημάδα την ανάρτηση γιατί θα με μαζευετε απο κανένα χαντάκι και γενικά να κάνω μερικά μαζέματα που δημιουργήθηκαν μέσα στις διακοπές που έβγαλα το άχτι μου. Το είχα πει και στον Μάκη κάποτε... Δεν είμαστε εμείς για αυτοκίνητα... Μόνο να τα βλέπουμε στο γκαράζ γιατί άμα τα παίρνουμε στα χέρια μας τα επιστρέφουμε λειψά.

*εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά= 170-175 άλογα και παραπάνω ανάλογα την τσέπη


δεν το δινες να βαλεις και τα υολοιπα που εδωσες να παρεις το rc ;;;
λεμε τωρα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 09:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:


δεν το δινες να βαλεις και τα υολοιπα που εδωσες να παρεις το rc ;;;
λεμε τωρα...


Aκόμα στα χρήματα δεν έχω φτάσει... ούτε το GTi Razz Razz Razz

Oπότε δεν νομίζεις ότι με συμφέρει;; Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 18:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο πόσο περίπου στοίχισε το project του κινητήρα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 18:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 20:26:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...


------------------------------------------

3350 Wink
xm....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 21:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:

------------------------------------------

3350 Wink
xm....


γειά σου ρε Μητσάρα, ταμία του κλούμπ....!!!!!!

Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...



για τον κινητήρα μόνο........................


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 22:48:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...


------------------------------------------

3350 Wink
xm....



Vaggelis έγραψε:
για τον κινητήρα μόνο...



Ο οποίος κινητήρας είναι και 1600 16βάλβιδος...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 00:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!

Κατ'αρχήν το ηλεκτρικό γκάζι ήταν ένα προσωπικό στοίχημα το οποίο το κέρδισα! -800 ευρώ.
Δεν είναι απαραίτητο όποιος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του να αλλάξει το ηλεκτρικό γκάζι. Εγώ το ήθελα από την αρχή και υπάρχουν γύρω στους 100 λόγους...

Για την Ροϊκή εξέλιξη, αντί να αφήσω κάποιον άσχετο να μου σφάξει το μοτέρ -όπως γίνεται συνήθως- εμπιστεύτηκα τον καλύτερο του είδους. Αντί να πετάξω λοιπόν τα λεφτά μου, έφιαξα κάτι καλό. Αυτό θα με συνοδεύει από εδώ και πέρα, είτε θα εξελίξω επιπλέον το μοτέρ, είτε θα μείνω εδώ που είμαι. Πάντα εργοστασιακός, και πάντα απροβλημάτιστος!

Για την εξάτμιση -που οι περισσότεροι έχουν βάλει κάποια επώνυμη- όσο ακριβώς κάνει ένα καζανάκι του εμπορίου, εγώ άλλαξα συνολικά από εμπρός μέχρι πίσω!

Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο

Ετσι αν το καλοσκεφτεί κανείς,

Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...

Τα μάζεψα και έφιαξα κάτι πολύ αξιόλογο και μετρημένο, που παρ'ότι 1.600, έχει πραγματικά πάνω από 155 άλογα, δουλεύει εντελώς εργοστασιακά και το χαίρομαι καθημερινά χωρίς προβλήματα και χωρίς αγωνίες.
Και περνάει και ΚΤΕΟ και Κάρτα Καυσαερίων και Στάθμη Θορύβου και και και...


Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 09:23:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!


Και ποιός κακολόγησε τον κινητήρα σου βρε πρόεδρε και βάλθηκες να δικαιολογήσεις τον προϋπολογισμό της μετατροπής?
Ίσα-ίσα που εμείς είπαμε ότι σε 1600σάρη 16βάλβιδο μοτέρ αξίζει να δώσεις λεφτά ενώ σε 1400άρη 8βάλβιδο... κλάφτα...

Τέσπα... συνεννόηση κουφέτο... Razz


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 09:42:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
ενώ σε 1400άρη 8βάλβιδο... κλάφτα...

Τέσπα... συνεννόηση κουφέτο... Razz


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

εγώ συμφωνώ με την λογική του Τάσου και μπράβο γιατί έχει φτιάξει ένα πολύ καλό σύνολο.....
περιμένουμε μόνο το συνολικό κόστος του Animal project......


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kazanovas (giannis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 Gti

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Ζωγράφου-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 12:06:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!


1)συγγνωμη για το ακυρο post αλλα abs γιατι δεν εχει?
2)επισησ ηθελα να ρωτησω με ολες αυτες τις βελτιωσεις πλεον δεν ειναι υποχρεωτικη η βενζινη 100οκτανιων?Δηλαδη αν βρεθεις σε κανα χωριο πανω στα βουνα και δεν βρεις βενζινη καταλληλη τοτε...κουβαλας?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 12:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kazanovas έγραψε:


1)συγγνωμη για το ακυρο post αλλα abs γιατι δεν εχει?


To 2001 ήταν στον προαιρετικό εξοπλισμό και χαίρομαι γι'αυτό! Αλλιώς θα έψαχνα να βρώ κουμπάκι απενεργοποίησης...


kazanovas έγραψε:

2)επισησ ηθελα να ρωτησω με ολες αυτες τις βελτιωσεις πλεον δεν ειναι υποχρεωτικη η βενζινη 100οκτανιων?Δηλαδη αν βρεθεις σε κανα χωριο πανω στα βουνα και δεν βρεις βενζινη καταλληλη τοτε...κουβαλας?


Οταν λέμε "υποχρεωτική" δεν σημαίνει ότι αν βάλεις κάτι άλλο θα πάρεις το μοτερ στα χέρια.

Εχω βάλει ακόμα και 95άρα και το αμάξι ούτε πυράκι δεν έκανε. Απλώς φροντίζεις να βάζεις σπάνια και βέβαια λίγο μέχρι να βρείς κατάλληλη βενζίνη.

Εχεις άλλωστε την εντύπωση ότι παντού οι "100άρες" είναι όντως "100άρες";;; Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 12:40:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω πάλι το Σάββατο ήμουν στο Διακοφτό βλέποντας την ειδική με τα ωραία 1600αρια - το κόκκινο 206 του Παραδείση - αλλά και τα λοιπά ''εργαλεία''. Φεύγοντας μου γυάλισε ένα παρκαρισμένο κόκκινο RC με πινακίδες Αχαιας. Αργότερα έχοντας στα χέρια μου και ξεφυλίζοντας το FASTER με το πολύ καλό ANIMAL του Τάσου αλλά και το RC αρχισα να κάνω πραξεις για τα @@@@ευρώ που χρειάζομαι. Τελικά πήγα για μπάνιο για να ηρεμήσω!

Αλλά το βράδυ στο SERVICE - park ferme στην Ακολη να τα πάλι τα εργαλεία και εγω παρκαρισμένος δίπλα στις νταλίκες με τα ανταλλακτικά και τους μηχανικούς. ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΣΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ είπα .... έστω και για 205maxi Very happy Very happy
Και εκεί που έτρωγα πιο κάτω και ξαναέκανα πράξεις τόσο κορονα-πηνίο τόσο η ανάρτηση κλπ κλπ έρχεται και παρκάρει δίπλα μου ενα εντελώς αθόρυβο κόκκινο C2 VTS 125 ? με καθισματα momo, βέλγικες πινακίδες και ένα ζευγάρι 50+ χρονών Βέλγους απο την ομάδα του BRUNO THIRY!
Τότε θυμήθηκα ότι το 206 μας του ρίχνει ... ε Τάσο ?


Τάσο μαζί σου. KEEP TUNING Wink
Και αν μπορούσε να γίνει το project σου (αναφορικά με τα μηχανικά μέρη)ένα πακέτο ανταλλακτικών και εργασίας με κάποια εγγύηση πιστεύω ότι θα ήταν τέλεια.


Υ.Γ. Το αποφάσισα δεν θα πάρω το RC θα πάρω του Τάσου Laughing


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 13:22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Το έχω διαβάσει πάνω από 10 φορές το αρθρό και συνεχίζω να συγκινούμε το ίδιο.

Λέω συγκινούμε (για να μην παρεξηγηθώ), γιατί με τον Τάσο έχουμε (έιχαμε) ονειρευτεί το 206 μας έτσι πρίν από μερικά χρόνια και συγκινούμε που τουλάχιστον ο ένας μας το κατάφερε!!!

Χάρηκα λές και ήταν το δικό μου 206 και το περιοδικό το δείχνω σε όλο τον κόσμο!!!!

Φίλε να ξέρεις ότι χάρηκα πολύ και που ξέρεις......... σε λίγο καιρό μπορεί να δείς και ένα μαύρο λέοντα να φιγουράρει σ΄αυτές τις σελίδες............

Είπαμε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!!!

Και πάλι συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thumb right


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 15:47:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:


Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!



Από ροπές πως πάμε τάσο?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
stentor 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 15:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο


Φιλε βολαν και τροχαλιες υπαρχουν στην αγορα για το δικο σου ή τα εφταξες? Γιατι ψαχνομαι για το Clio μου (αφου συντομα θα παει για κολομβιανους και στον κο.Παυλο για καπακι) αλλα δεν υπαρχουν ετοιμα

Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2023s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on