Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RS-206 (NIKOLAOS) Μόλις έγραψα

 206 1.6 GTI
Ένταξη: 28 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2004, 20:13:21 Θέμα δημοσίευσης: Προβληματικό μοτέρ; |
|
|
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ 206 ΜΟΥ 1600 2004 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΡΟΧΟ 104 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΑΠΟ 106 + Σ+ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ.ΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5800 ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΑΛΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ.ΣΗΜ->ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΜΜΑ.ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΔΕΙΞΕ 112 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ.ΣΗΜΕΙΩΣΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 206 ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ 106 ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΛΕΩΝΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.ΛΕΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ 206 ΔΟΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 00:55:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματικό μοτέρ; |
|
|
RS-206 έγραψε: | ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ 206 ΜΟΥ 1600 2004 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΡΟΧΟ 104 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΑΠΟ 106 + Σ+ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ.ΤΟ ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5800 ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΑΛΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ.ΣΗΜ->ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΜΜΑ.ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΔΕΙΞΕ 112 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ.ΣΗΜΕΙΩΣΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 206 ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ 106 ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ. |
Για να διαπιστώσεις αν είχε πρόβλημα το μοτέρ, μόνο αν το μετρούσες πριν το πειράξετε...
Πάντως έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα έχεις πέσει και εσύ όπως και το υπόλοιπο 80% αυτών που προσπάθησαν να βελτιώσουν το 206 1,6 στον ίδιο λάκκο.
Κατ'αρχήν τα ελλατήρια των βαλβίδων δεν έχουν πρόβλημα -αποδεδειγμένα- για στροφάρισμα έως τις 7800. Τόσο δουλεύει και το 206 Cup με τον εγκέφαλο της Peugeot Sport χωρίς να αλλάζουν ελλατήρια.
Το εγκεφαλάκι σου (λέγε με Bosch ME 7.4.4) είναι δύσκολο γιατί διαχειρίζεται εκτός των άλλων και 2 χάρτες πεταλούδας -μέτριο φορτίο και πλήρες φορτίο- που μέχρι στιγμής αυτοί που τον επαναπρογραμματίζουν αμφιβάλλω αν καταφέρνουν να φτάσουν τα μισά δάχτυλα της παλάμης...
Επίσης θα πρέπει να ελέγξεις αν στα εκκεντροφόρια προσθέσατε ρυθμιζόμενα γρανάζια και δεν τα κουμπώσατε απλώς πάνω στα γρανάζια του 206 που δεν δέχονται χρόνισμα... 1ο αυτό.
Λογικά από 210 μοίρες στις 262 (από μαμά σε ραλλύ) το πιο πιθανό να θέλεις και την συμπίεσή σου... 2ο αυτό.
Αν καταφέρετε και βάλετε ένα καλό πρόγραμμα τότε μάλλον θα βρείτε λύση... 3ο αυτό.
Επίσης κοίτα σιγά σιγά να βρείς μια πολλαπλή εξαγωγής από ραλλύ μαζί με ένα καταλύτη, γιατί ο καταλύτης μπροστά κόβει αρκετά.
O μηχανικός σου μπορεί να είναι καταξιωμένος, αλλά μάλλον δεν έτυχε να κάνει παρόμοια μετατροπή αρα δεν ξέρει τι να πρωτοκοιτάξει.
Πάντως για να σε ησυχάσω τα περισσότερα 206 που προσπαθούν να σκαλίσουν με παρόμοιους τρόπους δείχνουν από 115 έως 125 άλογα οπότε μην φοβάσαι καθόλου. Μέσα είσαι!
Αν παρ'όλα αυτά εξακολουθείς και έχεις τέτοια προβλήματα, στείλε μου ΠΜ να σε κατευθύνω...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RS-206 (NIKOLAOS) Μόλις έγραψα

 206 1.6 GTI
Ένταξη: 28 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 02:40:36 Θέμα δημοσίευσης: ΑΠΑΝΤΗΣΗ |
|
|
ΤΑΣΟ ΣΕ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ.ΣΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΓΡΑΝΑΖΙΑ.ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΝΟΡΜΑΛ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΙΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ 106 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ.ΤΑΣΟ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΤΛ.ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΑΒΔΟΥΣ?Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗ?ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η PEUGEOT THN PEUGEOT SPORT THN GOLD ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΒΟΛΤΙΣΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΖΟ ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΛΕΩΝΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.ΛΕΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ 206 ΔΟΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 10:10:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΑΝΤΗΣΗ |
|
|
RS-206 έγραψε: | ΤΑΣΟ ΣΕ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ.ΣΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΓΡΑΝΑΖΙΑ.ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΝΟΡΜΑΛ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΙΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ 106 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ.ΤΑΣΟ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΤΛ.ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΑΒΔΟΥΣ?Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗ?ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η PEUGEOT THN PEUGEOT SPORT THN GOLD ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΒΟΛΤΙΣΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΖΟ ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. |
Tα λέω γιατί με τα πράγματα που λές (εκκεντροφόρους ραλλυ, πρόγραμμα κλπ) το αμάξι έπρεπε να σου δείξει πάνω από 130-135 άλογα στρόφαλο. Μην ξεχνάς ότι τώρα έχεις μικρές απώλειες (μέχρι 10-12 άλογα). Αρα παρ'ότι άλλαξες εκκεντροφόρους, από 115 που ήταν τό έκανες... 116!
Την ανάρτηση της Ελληνικής Peugeot Sport δεν την έχω δει από κοντά για να ξέρω ποιά είναι...
Οι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα. Αν σκληραίνεις μπροστά, αντίστοιχα πρέπει να σκληραίνεις πίσω. Για το αν το αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά σκληρότητας μπρος-πίσω μπορείς με ένα εύκολο τρόπο να το διαπιστώσεις περνώντας από ένα σαμαράκι που βάζουν στις πλατείες και στους δρόμους που θέλουν να κόψουν ταχύτητα.
Αν το μπροστινό μέρος περάσει σκληρά με απότομο rebound και πίσω μαλακά, τότε έχεις μεγάλη απόκλιση και καλό είναι να το κοιτάξεις....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|