Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 17:05:06 Θέμα δημοσίευσης: 206 - HOW TO: Λύσιμο Κοντέρ / Αλλαγή Πλαστικού των Ενδείξεων |
|
|
Μιας και η αλλαγή χρωματισμού στο κοντέρ θα αργήσει λίγο εως πολύ, λέω να εκμεταλλευτούμε τις φωτογραφίες και τις οδηγίες για αυτόν το σκοπό.
Αν πιστεύετε πως είναι άσκοπο αυτό, μη διστάσετε να κλειδώσετε και να διαγράψετε το τόπικ κατευθείαν.
Αν δεν το κάνετε, τότε κάντε το υπόμνημα. (αν θέλετε βεβαίως βεβαίως )
Φωτογράφος είναι ο nik7.
1.Αρχικά "κατεβάζουμε το τιμόνι για καλύτερη πρόσβαση" (το είχε πει ο Ady, και κλασσικά...είχε δίκιο!!!! )
Το πλαστικό εκεί που ακουμπάει ο αριστερός μου αντίχειρας το μετακινούμε κατά τη φορά που δείχνει το βέλος.
2.Στη συνέχεια αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμμα του ταμπλό
Πιάνουμε εκεί που δείχνει ο πράσινος κύκλος και τραβάμε κατά τη φορά που δείχνει το κόκκινο βέλος (έτσι ώστε να απασφαλίσει το μέρος που είναι από τη μεριά του τζαμιού. Θα ακουστεί ένα δυνατό "κρακ"...μην τρομάξετε, δεν έχετε σπάσει τίποτα ).
Tραβάμε όπως δείχνουν τα κόκκινα βέλη ταυτόχρονα, δηλαδή η φορά δείχνεται από το μπλε βέλος (η συνισταμένη τους). Μια-μια πλευρά (μια την αριστερή και μια την δεξιά) κάθε φορά.
Εδώ βλέπετε για ποιο λόγο θέλει ταυτόχρονη κίνηση προς τα πάνω και προς τα εμάς. Προς τα επάνω ώστε το κλιπσάκι (φούξια -βαρβατίλα το χρώμα ε? - κύκλος) να ανοίξει λίγο και να μη συγκρατεί το πλαστικό, και προς τα εμάς για να βγάλουμε το πλαστικό. Αν το κάνετε μόνο προς τα πάνω...θα το σπάσετε!!!
3.Ξεβιδώνουμε τη μοναδική βίδα torx που συγκρατεί το ταμπλό
Καλύτερα αυτό να γίνει με δυναμόκλειδο. Στη φωτογραφία ΔΕ γίνεται με δυναμόκλειδο.
4.Απασφαλίζουμε το ταμπλό
Σημείο εφαρμογής ο πράσινος κύκλος και φορά αυτή του κόκκινου βέλους.
Αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από ψηλά (α ρε Νίκο θηρίο!!! ) και φαίνεται που πιάνω και πως τραβάω! Μη φανταστείτε πως θέλει ζόρι...βγαίνει πανεύκολα!
5. Αποσυνδέουμε τη φύσα
Στα αριστερά (όπως φαίνεται στη φωτογραφία) του μαύρου πλαστικού της φύσας, υπάρχει ένα εξόγκωμα που συγκρατεί το μαύρο αυτό πλαστικό για να μην κουνιέται. Την πατάτε προς τα μέσα (κόκκινο βέλος) και, αφού έχει πάψει να "πετάει" προς τα έξω, μπορείτε να σπρώξετε το μαύρο πλαστικό προς τα αριστερά (μπλε βέλος) μέχρι να ακουστεί το "κλικ". Το μαύρο αυτό πλαστικό θα διαγράψει τροχιά μισό ημικύκλιο (τεταρτημόριο) και μετά θα ακουστεί το "κλικ". Η φύσα έχει απασφαλιστεί, την τραβάτε και βγήκε.
6. Έχοντας στα χέρια μας το ταμπλό αρχίζουμε να του βγάζουμε τα μάτια. Αρχικά αφαιρούμε το μπροστά διάφανο πλαστικό μέρος (σαν τζαμάκι που είναι).
Στη φωτογραφία φαίνονται μόνο τα 3 από τα 4 σημεία που απασφαλίζει. Είναι 2 από τα αριστερά και 2 από τα δεξιά. Ξεκουμπώνει πανεύκολα (στο κούμπωμα ίσως δυσκολευτείτε, γι' αυτό πριν το ξεκουμπώσετε περιεργαστείτε το λίγο να δείτε τι παίζει, ειδικά στο κάτω μέρος γιατί δεν το φωτογραφίσαμε...μην ανησυχείτε είναι απλούστατο)
7. Ξεβιδώνουμε τις βίδες torx στο πίσω μέρος του ταμπλό
Οι 2 πάνω-πάνω βίδες συγκρατούν μόνο την lcd οθονούλα των ενδείξεων, αυτή που βρίσκεται ανάμεσά τους συγκρατεί και την οθόνη και το μαύρο πλαστικό και οι υπόλοιπες μόνο το μαύρο πλαστικό. Εσείς θα τις βγάλετε όλες!!!
Να σημειωθεί πως έχουν διαφορετικό μέγεθος (ρε συ Νίκο, να τι ξεχάσαμε, δεν μετρήσαμε το μέγεθός τους ) από αυτό της βίδας torx που συγκρατούσε το ταμπλό. Και το ξεβίδωμα τελειώνει εδώ!!!!!!
8.Απασφάλιση μαύρου πλαστικού στο πίσω μέρος του ταμπλό
Το μικρό αυτό κομμάτι (συγκρατεί το μαύρο πλαστικό) το σπρώχνουμε προς τη μεριά που δείχνουν τα κόκκινα βέλη και τραβάμε το μαύρο πλαστικό προς τα πάνω για να βγει.
Αν τα καταφέρετε έτσι θα είναι.
9.Αφαίρεση εσωτερικού μέρους από το εξωτερικό πλαστικό.
Τα βελάκια μας δείχνουν πως. Τα 2 δάχτυλα σπρώχνουν προς τα κάτω (για να βγει το εσωτερικό μέρος) και τα άλλα 2 συγκρατούν το εξωτερικό μέρος. Εκεί που είναι τα δάχτυλά μου, υπάρχει ένας πλαστικός άξονας που ψιλό-εμποδίζει το διαχωρισμό των 2 αυτών μερών. Γι' αυτό και σπρώχνω εκεί!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Κάντε το κάπου που δε θα έχει πολύ ύψος από κάτω, γιατί μπορεί να πέσει η οθονούλα και να γίνει κομμάτια (αφού θα πέσει από ύψος). Εγώ παρατρίχα τη γλίτωσα (βλέπετε πως το κάνω στο όρθιο. Πάλι καλά που τη γλίτωσα...).
10. Τι έχουμε πλέον στα χέρια μας
Εδώ είναι χωρίς οθόνη, αν θέλετε να δείτε πως είναι με οθόνη ιδού του Νίκου
Βλέπετε εμένα έτυχε και κόλλησε η οθόνη στο εξωτερικό μέρος
(Νίκο σου έχει ανεβάσει θερμοκρασία βλέπω...χιχιχι...)
Και την οθονούλα (πρέπει να τη βγάλετε)...
Με το ένα...
Με το δύο...
Με το τρία!!!!!!!
Το άσπρο πλαστικό ασφαλίζει κάπως πάνω στο μεταλλικό κομμάτι (και πίσω από την οθόνη). Το κάπως θα το κι δείτε εσείς. Φαίνεται πάντως και από την παραπάνω φωτογραφία (στο μεταλλικό κομμάτι προεξέχει ένα σιδεράκι στα πλάγια του, φούξια κύκλος).
11. Αφαιρούμε το μαύρο πλαστικό που βρίσκεται στο κέντρο της κάθε βελόνας
Αν βάλετε κατσαβίδια (όπως στο γερμανικό site) προσέχετε γιατί θα το διαλύσετε!!!
Βγαίνει όπως βλέπετε στη φωτογραφία, κυκλικά προς τα πάνω. Αφού ξεκουμπώσει, τραβάτε το κυκλικό πλαστικό (αυτό που περνάει μέσα του η βελόνα) προς τα έξω και μετά το ημικυκλικό πλαστικό (αυτό που είναι κάτω από τη βελόνα) το σέρνετε προς τα έξω.
Την πρώτη φορά θέλει ζόρι, μετά θα είναι πανεύκολο, θα βγαίνει πιο εύκολα.
Να πως είναι όταν βγουν τα κομμάτια αυτά.
12. Αφαίρεση πλαστικού, πάνω στο οποίο αναγράφονται οι ενδείξεις.
(Σε αυτή τη φωτογραφία τα χέρια μου δεν έχουν καμία σχέση με το πως πρέπει να είναι. Η φωτογραφία είναι από το κούμπωμα των ενδείξεων κι όχι από το ξεκούμπωμα.)
Αρχικά ξεκουμπώνουμε το πλαστικό αυτό από τη βάση των 2 μεγάλων βελόνων.
Στον πράσινο κύκλο ανασηκώνουμε λίγο τις ενδείξεις (μην το φοβάστε, αλλά με μέτρο έτσι????? ), περνάμε τα δάχτυλα από κάτω (όσο χρειάζεται, μέχρι να φτάσουν σε ένα σημείο -π.χ. φούξια κύκλος-) και με λίγη δύναμη προς τα επάνω θα ακουστεί το "κλικ" και θα έχουν ξεκουμπώσει οι ενδείξεις.
Φέρνουμε τις βελόνες όπως στη φωτογραφία. Ανασηκώνουμε (τώρα που ξεκούμπωσαν) τις ενδείξεις και τις περνάμε σιγά-σιγά από τις βελόνες. Έτσι βγάζουμε τις ενδείξεις χωρίς να βγάλουμε τις βελόνες!!!!! Τώρα για αυτούς με την έξτρα ένδειξη λαδιού...υποθέτω πως δε θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη μικρή βελόνα...απλά περισσότερο ζόρι!!
13. Ακολουθούμε την ανάποδη διαδικασία για να τα ξαναβάλουμε όλα όπως ήταν.
Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία επανατοποθέτησης...
14. Μην ξεχάσετε να κουμπώσετε τις ενδείξεις.
Σε αυτό το κενό μπαίνει και κουμπώνει το πλαστικό με τις ενδείξεις (κουμπώνει μόνο στις 2 μεγάλες βελόνες)
Κούμπωμα των ενδείξεων.
15. Τοποθέτηση πλαστικών βελόνας
Πρώτα βάζουμε αυτό το κομμάτι.
Στη συνέχεια μπαίνει αυτό. Το ίδιο κάνουμε για όλες τις βελόνες.
16.Τοποθέτηση κοντέρ.
Το κοντέρ θα πατήσει πρώτα εκεί (φούξια κύκλοι)
Αν και με ένα απλό σπρώξιμο προς τα μέσα κουμπώνει...εφαρμόζοντας τη δύναμη εκεί που δείχνουν οι πράσινοι κύκλοι και με φορά αυτή που έχουν τα κόκκινα βέλη, κουμπώνουμε το κοντέρ.
Μην ξεχάσετε να το βιδώσετε (είναι αρκετά στέρεο και χωρίς την torx οπότε μπορεί να ξεχαστείτε, λέμε τώρα).
17. Τελευταίο πλαστικό
Εδώ, πρώτα βάζουμε το πάνω μέρος του.
Σπρώχνουμε (αρκετά δυνατά!) κατά την αντίθετη φορά από αυτή που το ξεκουμπώσαμε μέχρι να ακουστεί το "κλακ". Μια-μια πλευρά κάθε φορά.
18.Μην ξεχάσετε να φέρετε το τιμόνι στο ύψος που ήταν αρχικά.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάϊ 2004, 15:38:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dj-Steve έγραψε: | kovac, Καλό θα ήταν να είχαμε και καμιά φωτογραφία για το πως αλλάζουμε τα λαμπάκια του ταμπλώ... αλλά αν το λύσει κάποιος, νομίζω πως θα βρεί και τα λαμπάκια!  |
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2695 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 19:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λευκό καντράν απευθύνεται στο 2λιτρο; Μήπως γι' αυτό δεν πήγε κάτι καλά; Το κοντέρ έχει άλλο βήμα βλέπω.
Εγώ που θέλω να βάλω καντράν (ολόκληρο) από quicksilver (λευκό) του 2001; Ο χιλιομετρητής είναι το πρόβλημα, που θα δείχνει ό,τι να 'ναι, έτσι;
Ή μηπως αυτός παίρνει σήμα από την BSI, οπότε no problem;
Μπορώ να το βρω στα μεταχειρισμένα, γι' αυτό λέω...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 20:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχουν σημασία τα κυβικά εδώ γιατί αυτό το καντράν το φοράνε όλα τα 307CC από 1.6 έως 2.0 !! Το πρόβλημα είναι η ταχύτητα με την οποία σηκώνεται η βελόνα από της εντολές του επεξεργαστή. Για να καταλάβετε ενώ το ρελαντί το δείχνει σωστά όσο ανεβαίνει τόσο χάνι και δείχνει κόφτη στις 7.200 αίνο είναι 6.500 κανονικά ,φαίνεται εξάλλου ! Εσύ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα θα δείχνει κανονικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 20:21:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Δεν έχουν σημασία τα κυβικά εδώ γιατί αυτό το καντράν το φοράνε όλα τα 307CC από 1.6 έως 2.0 !! Το πρόβλημα είναι η ταχύτητα με την οποία σηκώνεται η βελόνα από της εντολές του επεξεργαστή. Για να καταλάβετε ενώ το ρελαντί το δείχνει σωστά όσο ανεβαίνει τόσο χάνι και δείχνει κόφτη στις 7.200 αίνο είναι 6.500 κανονικά ,φαίνεται εξάλλου ! Εσύ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα θα δείχνει κανονικά |
Ουαου! Δεν ήξερα ότι πέφτει τόση επεξεργασία στις ενδείξεις!
Νόμιζα ότι επρόκειτο για απλά αναλογικά ηλεκτρονικά κυκλώματα (δηλαδή άντε κανένα transistor καμιά δίοδο να έχει πάνω...)
Δηλαδή αν πάρω ένα π.χ. καινούργιο καντράν δεν θα δω πάνω 000.000 χιλιόμετρα, έτσι;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 21:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφ’ όσον εσένα είναι μη MUX το νέο καντράν θα έχει 0 Χλμ!!
Τώρα αν πάρεις μεταχειρισμένο θα δεις όσα έχει καταγράψει όταν ήταν στο αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 10:19:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Εφ’ όσον εσένα είναι μη MUX το νέο καντράν θα έχει 0 Χλμ!!
Τώρα αν πάρεις μεταχειρισμένο θα δεις όσα έχει καταγράψει όταν ήταν στο αυτοκίνητο |
Καλά, τότε ας το ξεχάσουμε το θέμα...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 17:13:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι διστυχώς τα links που χει ανεβάσει ο Χρήστος τις Φωτογραφίες δεν λειτουργούν...
Κρίμα και έχει κάνει πραγματικά καλή και χρήσιμη για όλους μας δουλειά...
Πρέπει να συνενοηθούμε να τις ανεβάσει κάπου αλλού τις φωτογραφίες..και σε αυτό το HOW TO και στα άλλα που χει φτιάξει...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 00:45:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | Nαι διστυχώς τα links που χει ανεβάσει ο Χρήστος τις Φωτογραφίες δεν λειτουργούν...
Κρίμα και έχει κάνει πραγματικά καλή και χρήσιμη για όλους μας δουλειά...
Πρέπει να συνενοηθούμε να τις ανεβάσει κάπου αλλού τις φωτογραφίες..και σε αυτό το HOW TO και στα άλλα που χει φτιάξει... |
Λιγο δυσκολο το κοβω να βρεις τον χρηστο και να του πεις να τις ανεβασει αλλου γιατι εχει αποχωρησει απο το club!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 00:50:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TiMoRiS έγραψε: | p206Mike έγραψε: | Nαι διστυχώς τα links που χει ανεβάσει ο Χρήστος τις Φωτογραφίες δεν λειτουργούν...
Κρίμα και έχει κάνει πραγματικά καλή και χρήσιμη για όλους μας δουλειά...
Πρέπει να συνενοηθούμε να τις ανεβάσει κάπου αλλού τις φωτογραφίες..και σε αυτό το HOW TO και στα άλλα που χει φτιάξει... |
Λιγο δυσκολο το κοβω να βρεις τον χρηστο και να του πεις να τις ανεβασει αλλου γιατι εχει αποχωρησει απο το club! |
I'm back dude! 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 02:51:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι γιατί δεν βλέπω τίποτα ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Darksaga (Lefteris) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 11:34:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι φωτό είναι ορατές σε όλους εκτός απο εμένα????
η είναι γενικό το κακό?
2 ρόδες ακόμα και έγινα αμάξι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 23:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γίνεται μήπως να βρεθούν οι φωτογραφίες????Κρίμα είναι......δέν γίνεται δουλειά στα τυφλά! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|