Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2004, 15:42:49 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εργαλείο διάγνωσης OBD ΙΙ |
|
|
οπως γνωριζετε ολοι το α και το ω σε μια βελτιωση ειναι η συνδεση του εγκεφαλου με ενα λαπτοπ και το διαβασμα-αλλαγη δεδομενων.
και ερωτω εχει καταφερει κανεις να συνδεσει μεσω της θυρας obd λαπτοπ με τον εγκεφαλο για απλη καταγραφη δεδομενων σε πρωτη φαση?
παλιοτερα που ειχα προσπαθησει σε ξαρα 1.6 λογω διπλωματικης τα ειχα βρει μπαστουνια καθως παρολο που ειχαμε καλωδια, το προγραμμα - το εχω χιχι- εβλεπε ελαχιστα δεδομενα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2004, 19:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5-6 προγραμματα που έχω βρεί δεν βλέπουν τίποτα.
Ίσως φταίει ο μετατροπέας obdII σε com.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Πεμ 16 Σεπ 2004, 16:04:32, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 07:18:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | 5-6 προγραμματα που έχω βρεί δεν βλέπουν τίποτα.
Ίσως φταίει ο μετατροπέας obdII σε com. |
Δεν νομιζω γιατι στην Oscar που ειχα παει για αλλαγη πολ/στη κ ειχαν διαβασει τον εγκεφαλο να δουν τι βλαβες εχει καταγραψει δεν ειχαν διαγνωστικο αλλα ενα ''κοινο λαπτοπ'' με το προγραμμα της Peugeot !
Μαλλον το προγραμμα πρεπει να ειναι το προβλημα!
Απ οτι ειχα δει πρεπει να δηλωσεις ακριβως πιο αμαξι-μοντελο κ ποιο εγκεφαλο φοραει μεσω κωδικων-σεριακων αριθμων ωστε να αναγνωρισει κ να διαβασει τον εγκεφαλο!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 11:57:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ έχω περάσει το πρόγραμμα σε pc που δουλεύει το obd. αγορασμένο φυσικά και το είχαν σε συνεργείο. το δοκιμάσαμε με τον PSport εγκέφαλο μου που φυσικά δε διάβασε τίποτα αλλά σε κανονικά αυτοκίνητα επαιζε μια χαρα. Μιλάμε για το κανονικό πακέτο που αγοράζουν τα συνεργεία μαζί με τις φύσες για κάθε αυοτοκίνητο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 13:09:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρειάζεσαι οπωσδήποτε τον σωστό μετατροπέα OBD-II <-> COM.
Από εκεί και πέρα αν έχεις και το πρόγραμμα της Peugeot, μπορείς να δεις παραπάνω πράγματα...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 13:52:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: |
Δεν νομιζω γιατι στην Oscar που ειχα παει για αλλαγη πολ/στη κ ειχαν διαβασει τον εγκεφαλο να δουν τι βλαβες εχει καταγραψει δεν ειχαν διαγνωστικο αλλα ενα ''κοινο λαπτοπ'' με το προγραμμα της Peugeot ! |
Aυτό το Laptop που είδες είναι η αντικατάσταση του Diag2000. Laptop μεν αλλά με ειδική εγκατάσταση έτσι ώστε να μην μπαίνει εύκολα σε ένα κοινό laptop...
(κάποιοι ήδη το δοκίμασαν και δεν έπαιξε... Εκτός αν προσπαθήσει κανένα αστέρι....)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 14:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα free προγράμματα δεν δουλεύουν σε μένα.
Παιδιά μπορούμε να την ξανακοιτάξουμε τη δουλειά... Αν κάποιος το σκέφτεται εγώ ενδιαφέρομαι για το diag2000 και υπάρχουν και πμ. 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Πεμ 16 Σεπ 2004, 16:13:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 18:00:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Τα free προγράμματα δεν δουλεύουν σε μένα.
Παιδιά μπορούμε να την ξανακοιτάξουμε τη δουλειά... Αν κάποιος το σκέφτεται εγώ ενδιαφέρομαι για το diag2000 και υπάρχουν και πμ.  |
Αυτά τα προγράμματα που τα βρίσκετε;
Επίσης το OBD II (το, απ' ό,τι ξέρω, οποίο ακολουθούν όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη από το 2000 και μετά) έχει 3 διαφορετικά πρωτόκολλα. Αυτά τα τρία πρωτόκολλα διαφοροποιούνται σε ό,τι αφορά το πλάτος των σημάτων (παλμών) και την μορφή της φίσσας.
Υπάρχει ένα καλό αφιέρωμα σε ένα τεχνικό (για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες) περιδικό σε ό,τι αφορά το OBD II. Θα συνεχιστεί και σε επόμενα τεύχη του περιοδικού αυτού.
Στο άρθρο αυτό λέει πως υπάρχουν 3 είδη προωτοκόλλων τα οποία μπορείς να τα καταλάβεις από την διάταξη των pins μέσα στην φίσσα.
1) Το J1850 VPW κατά το οποίο η φίσα έχει επαφές στις υποδοχές 2,4,5,16 (16 είναι όλες οι υποδοχές)
2) To ISO 9141-2 στο οποίο οι επαφές είναι στις θέσεις 4,5,7,15,16
3) Το J1850 PWM με 2,4,5,10,16.
Στην επόμενη συνέχεια, λέει, ότι θα δοθούν οδηγίες για το πως μπορούμε μόνοι μας να φτιάξουμε έναν αποκωδικοποιητή OBD.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 20:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρης εμείς έχουμε ISO και ο μετατροπέας μου είναι για ISO.
Δες www.scantool.net και τα links που δίνει
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Πεμ 16 Σεπ 2004, 16:13:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 21:32:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια η εταιρεια ειναι ease obd 2
· http://www.obd-onboarddiagnostics.com/
se xsara 1.4 2000 που δοκιμασα δουλεψε αλλα μερικως και δεν εδινε απο οτι μου ειχε πει το ατομο που το τεσταρε ολες τις ενδειξεις που θελαμε τοτε.
βεβαια τωρα εμεις εχουυμε αλλες ιδεες.
αν καποοιος εχει τα καλωδια εγω βαζω το προγραμμα για ενα τσεκ
αθηνα παντα ε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 21:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πριν τον οκτώβριο δύσκολο. Διαβαστική - εξεταστική. Άλλωστε το OBDII to COM πάει μαζί με το laptop Γερμανία για μετρήσεις και ρυθμίσεις με octavia(o φίλιππος πρέπει να ξέρει από SPS 3 ). Συνδυασμός αναψυχής με tuning...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Πεμ 16 Σεπ 2004, 16:13:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 22:07:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Στο άρθρο αυτό λέει πως υπάρχουν 3 είδη προωτοκόλλων τα οποία μπορείς να τα καταλάβεις από την διάταξη των pins μέσα στην φίσσα.
1) Το J1850 VPW κατά το οποίο η φίσα έχει επαφές στις υποδοχές 2,4,5,16 (16 είναι όλες οι υποδοχές)
2) To ISO 9141-2 στο οποίο οι επαφές είναι στις θέσεις 4,5,7,15,16
3) Το J1850 PWM με 2,4,5,10,16.
|
Για και από εμένα,
Τα πρωτόκολλα έχουν ως εξής:
VPW: Όλα τα αυτοκίνητα της GM (USA)
PWM: Όλα τα αυτοκίνητα της FORD (USA)
ISO: Όλα τα Ευρωπαϊκά, Ασιατικά και Chrysler αυτοκίνητα
Στα παραπάνω υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις σε μεμονωμένα μοντέλα κάποιων εταιρειών αλλά ασήμαντες.
Κοινά pins για όλα είναι τα 4-5-16
Το ISO χρησιμοποιεί το pin 7
Το VPW χρησιμοποιεί το pin 2
Το PWM χρησιμοποιεί τα pins 2 & 10
Σε όλα τα παραπάνω ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να χρησιμοποιήσει και κάποια άλλα από τα 16 pins για συγκεκριμένη χρήση όπως επαναπρογραμματισμό…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Σεπ 2004, 22:13:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η φυσα στα σιτροεν αρα και πεζο ειναι 16πινη
εγω σε αυτη τη φαση μιλαω απλα για καταγραφη παρακολουθηση καποιων παραμετρων και οχι για αλλες επεμβασεις.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 14:30:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά έχω απορίες...
Κατέβασα το scantool (δεν έχω laptop ), αλλά πως θα καταλάβει το scantool ότι πρόκειται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το 206); Ή δεν χρειάζεται; Αρκεί μόνο ο αποκωδικοποιητής;
Ο αποκωδικοποιητής δεν είναι μόνο για το πρωτόκολλο του ISO, ώστε μπορει να δουλέψει ο υπολογιστής και το πρόγραμμα;
Κάθε εταιρία έχει την δικιά της κωδικοποίηση των πληροφοριών, πέρα από το πρωτόκολλο. Αυτήν την κωδικοποίηση πως την σπάμε; Μπορεί το scantool να το κάνει αυτό; Τι άλλο χρειάζεται;
Μήπως το scantool κάνει ΚΑΙ για το 206; Υπάρχει ένας κατάλογος στο site αυτό που σε ενημερώνει ποια μοντέλα ακολουθούν ποιο πρωτόκολλο. Μέσα σε αυτά υπάρχει και το 206 (γράφει από δίπλα όμως μια χρονολογία 2003, αλλά τέλος πάντων). Μήπως αυτός ο κατάλογος αφορά και σε όλα τα αυτοκίνητα που μπορεί να αναγνωρίσει το scantool;
Επίσης θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο.
Ας πούμε ότι υπάρχει ένα πρόβλημα (π.χ. ο καταλύτης έχει πρόβλημα και τα καυσαέρια ανέβηκαν. Συνεπώς αλλάζει το λαμπάκι αυτοδιάγνωσης).
Τώρα το πρόγραμμα τι θα βγάλει; Θα παρουσιάσει κάποιον από τους κωδικούς βλάβης και μετά από την λειτουργία "read codes" θα μπορέσουμε να δούμε την περιγραφή του; (δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό παρόλο που διάβασα όλη την περιγραφή του προγράμματος)
Αν πατηθεί το κουμπί "clear" τι γίνεται; (και πότε μπορούμε να το κάνουμε αυτό;)
Το πρόβλημα θα εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι να αλλαχθεί ο καταλύτης.
Όταν λέει ότι το σύστημα "recalibrates" τι ακριβώς κάνει;
Για παράδειγμα μια φορά που είχα κάνει διάγνωση σε εξουσιοδοτημένο, το μηχάνημα (diag2000) είχε βγάλει "σποραδική τροφοδοσία στους κιλύνδρους 2,4" (ή άλλα νούμερα δεν παίζει ρόλο). Πάτησε το κουμπί "clear" και η βλάβη σβήστηκε. Μετά ξανάκανε την διαδικασία διάγνωσης αλλά δεν εμφανίστηκε τίποτα.
Τις προάλλες που έκανα αναβάθμιση προγράμματος (πριν 2-3 μήνες), μου είπαν ότι κανένας αισθητήρας ή συσκευή στον κινητήρα δεν έχει πρόβλημα, αφού αυτό θα φαινόταν στην διασικασία εγκατάστασης του νέου λογισμικού στον εγκέφαλο. Αυτό ισχύει;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 16:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο obdII δεν υπάρχουν διαφορές από εταιρία σε εταιρία. Δυο αυτοκίνητα ISO δίνουν στις ίδιες διευθύνσεις μνήμης τα ίδια blocks (τιμές αισθητήρων) οπότε στο scantool δεν χρειάζεται να πείς πιο αμάξι είναι.
Σε περίπτωση βλάβης, το πρόγραμμα δίνει κωδικούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα προβλήματα. Ευτυχώς όσα αμάξια έχω δοκιμάσει δεν έχουν δώσει σφάλμα...
Όσο για τις βλάβες που σβήνονται, αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί, την επόμενη φορά θα ξαναεμφανιστούν. Οι αναφορές αυτές λειτουργούν άλλες φορές ώς προειδοποιησεις(ενημέρωση του μάστορα), αλλά και ως προστασία(πχ αν διαγνώσει σημαντικό σφάλμα ρίχνει το μοτέρ σε safe mode).
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Πεμ 16 Σεπ 2004, 16:11:54, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 16:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Στο obdII δεν υπάρχουν διαφορές από εταιρία σε εταιρία. Δυο αυτοκίνητα ISO δίνουν στις ίδιες διευθύνσεις μνήμης τα ίδια blocks (τιμές αισθητήρων) οπότε στο scantool δεν χρειάζεται να πείς πιο αμάξι είναι.
Σε περίπτωση βλάβης, το πρόγραμμα δίνει κωδικούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα προβλήματα. Ευτυχώς όσα αμάξια έχω δοκιμάσει δεν έχουν δώσει σφάλμα...
Όσο για τις βλάβες που σβήνονται, αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί, την επόμενη φορά θα ξαναεμφανιστούν. Οι αναφορές αυτές λειτουργούν άλλες φορές ώς προειδοποιησεις(ενημέρωση του μάστορα), αλλά και ως προστασία(πχ αν διαγνώσει σημαντικό σφάλμα ρίχνει το μοτέρ σε safe mode). |
Κάτσε, τι εννοείς όταν λες ότι το πρόγραμμα δίνει κωδικούς;
Δηλαδή αν κάποιο αυτοκίνητο κατά την διάγνωση βγάλει πρόβλημα, θα παρουσιαστεί στην οθόνη του laptop ένας κωδικός βλάβης, του οποίου την περιγραφή θα πρέπει να αναζητήσεις εσύ αργότερα; (μέσω του read codes). Γιατί δεν βγάζει απευθείας την περιγραφή;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Σεπ 2004, 16:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανάλογα το πρόργαμμά μπορεί να βγάζει όχι μόνο τον κωδικό αλλά και το πρόβλημα αναλυτικά. Συνήθως ένα free πρόγραμμα θα δώσει τους κωδικούς ενώ το αγορασμένο μπορεί να είναι πιο αναλυτικό |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 08:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεταφέρω post του HYPER_Piccolo από άλλο topic:
Μέχρι σήμερα , τα διαγνωστικά συστήματα αυτοκινήτων είχαν χαρακτηριστικά του κάθε κατασκευαστή και η σχεδίαση τους ήταν τέτοια ώστε να δύναται να έχει πρόσβαση σε αυτά μόνον απο το προσωπικό εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Το καθεστός αυτό αλλάζει με την εισαγωγή του τυποποιημένου συστήματος OBD-2 , το οποίο μάλιστα αποτελεί και Ευρωπαϊκό πρότυπο (EOBD) για ολα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων.
Το σύστημα αυτο καλείται στα Ελληνικά "Διάγνωση επί του οχήματος" ή στα Αγγλικά "On Board Diagnosis"
Σύμφωνα με την οδηγία που εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση 89/69EU , με ημερομηνία 13/10/1998 επέβαλε την εγκατάσταση συστημάτων διάγνωσης εντός των οχημάτων απο όλους τους κατασκευαστές. Πάντα σύμφωνα με την οδηγία αυτή , οι κατασκευαστές είναι πλέον για πρώτη φορά υποχρεωμένοι να εξοπλίζουν τα οχήματα με συστήματα διάγνωσης τα οποία θα διαθέτουν τυποποιημένες μονάδες διασύνδεσης και συνδέσμους (φισες) , ώστε να είναι εφικτή η σύνδεση του οποιοδήποτε κατάλληλου εξοπλισμού διάγνωσης.
Οι κατασκευαστές υποχρεώνονται επίσης να δημοσιεύουν τις λεπτομέρειες απο τα σημαντικά μέρη των διαγνωστικών τους συστημάτων , οι οποίες μέχρι σήμερα αποτελούσαν ιδιοκτησία των εταιρειών. Οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ισχύουν για όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με βενζίνη που θα παραχθούν απο το 2000 και μετά , καθώς και για τους κινητήρες πετρελαίου που θα παραχθούν απο το 2003 και μετά. Πολλοί κατασκευαστές ομως είχαν υιοθετήσει το πρότυπο αρκετά πιο πρίν το 2000 , μερικοί και απο το 1996.
Σύμφωνα με τις παραπάνω απαιτήσεις ο σύνδεσμος OBD-2 , ή EOBD (European On Board Diagnosis) επιβάλλεται να βρίσκεται μέσα στον χώρο των επιβατών και κοντά στην θέση του οδηγού. Αυτή η υποχρέωση έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενα συστήματα όπου ο αντίστοιχος σύνδεσμος βρισκόταν μέσα στον χώρο του κινητήρα και τώρα πλέον θα βρίσκεται κάπου κάτω απο το ταμπλό των οργάνων, ή στην κεντρική κονσόλα , μερικές φορές πίσω απο το τασάκι.
INTERFACE ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΘΥΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ META TO 1996 ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ OBD ISO (ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ).
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ PALM ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ HOTSYNC SERIAL CABLE!!!!
ΜΕ ΤΟ SOFTWARE ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ Ή ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ (DTC) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ON LINE ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Π.Χ. ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ , ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΕΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ , ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ , ΦΟΡΤΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ , ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΣΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ (LAMDA) , ADVANCE , MAF SENSOR , MAP SENSOR ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 3000 ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ.
TO INTERFACE ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΚΑΛΩΔΙΟ , DRIVERS , SOFTWARE ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΜΕ ΤΟ OBD2 CONECTOR ΕΤΟΙΜO ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ!!
Βρηκα αυτο εδω το πραγματακι να πωλειται προς 120ευρο σε ενα site.
ξερει κανεις αν, και τι ενδειξεις μπορει να προσφερει σε ενα peuget 1400cc 90Hp 2004 μοντελο. και πως μπορω να δω περισοτερες πληροφοριες ?
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 08:37:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
site please?
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
HYPER_Piccolo (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

 206 XT 1.4 90Hp
Ένταξη: 29 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 293 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 12:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμμ δεν πολυκαταλαβα τιποτα... αλλα μαλον μεταφερατε το thread επειδη υπαρχει ηδη αυτη υ στζητηση ? και η μονη απαντηση ειναι του dasop ετσι? site θα σου δοσω το βραδακι γιατι τωρα μπαινω απο αλο pc οκ? απλα εγω ρωτησα για να μου πει καποιος αν ισχυει οτι μεταφερει τα δεδομενα, ποια δεδομετα μεταφερει απο τιν στιγμη που το αμαξι ειναι εργοστασιακο και ο εγκεφαλος του και αν μπορω τι παραπανω στοιχεια μπρω να παρω...
------------------------------------
οσο αναφορα το site. δεν εχει τιποτα παραπανω απο οτι εχω κανει copy paste. μονο δυο πινακακια. αλλα το απογευμα που θα παω σπιτι θα σου το στειλω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|