PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 "εναντίον" 106 rallye !!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 15:47:07    Θέμα δημοσίευσης: 206 "εναντίον" 106 rallye !! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου κάνει φοβερή εντύπωση πως τόσοι τρελλαμένοι εδω μέσα επέλεξαν το 206 1.6 16v αντί για το 106 rallye. Θεωρούσα πάντα τα καλύτερα αυτοκίνητα τα Peugeot γιατί αυτό που με ενδιέφερε πάνω από όλα ήταν να στρίβουν καλά. Τα τελευταία προϊόντα της Peugeot αρχίζουν νομίζω να χάνουν αυτό τον χαρακτήρα. Το 307 θεωρείται αδιάφορο σε σχέση με το 306, το 206 όχι αντίστοιχο του 205 (για να μην πω του 106) και το 107 φαίνεται να έχει ψηλά το κέντρο βάρους του.
Με δεδομένο λοιπόν ότι πολλοί από εσάς ψάχνεστε με αναρτήσεις και πιέσεις ελαστικών μου κάνει εντύπωση πως επιλέξατε το 206 και όχι το 106.
Φυσικά δεν περιμένω να ακούσω τους προφανείς λόγους :
Εμφάνιση-παθητική ασφάλεια-καινουργια τεχνολογία
αλλά περιμένω να ακούσω από εσάς που γνωρίζεται, πόσο απέχει το ένα αυτοκίνητο από το άλλο όσο αφορά την οδική συμπεριφορά ;

Με τις πόρτες και ευτυχώς σπάνια με το πίσω παμπριζ.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 16:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σου απαντήσω μια και ξέρω καλά και τα δύο αυτοκίνητα.

Οι λόγοι που επέλεξα το 206 είναι αρκετοί, αν και ακόμα σκέφτομαι το rallye.

To Rallye είναι πιο σπαρτιάτικο σαν αυτοκίνητο. Η χαρά του γρήγορου οδηγού που ψάχνει κάτι παραπάνω από αυτοκίνητο. Ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης, θα το χαρακτήριζα, με καρδιά ενός αγωνιστικού.

Οπως θα έβλεπες ένα Mitsubishi και θα έλεγες ότι αυτό το αυτοκίνητο το μόνο που θέλει είναι ένα roll cage έτσι και το Rallye είναι ένα έτοιμο αυτοκίνητο για αναβάσεις.

Ομως υστερεί σε κάποια πραγματάκια σε σχέση με το 206 που τα βλέπεις μόνο μεγαλώνοντας!

Η επιλογή μου έγινε την ώρα που άκουσα ότι το 206 θα κυκλοφορούσε με τον 16v κινητήρα παρόμοιο με αυτό του rallye.

Οκ ίσως να περίμενα κάτι παραπάνω από αυτό που πραγματικά είναι, αλλά αποζημιώθηκα από αυτά που δεν περίμενα.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, περίμενα να έχει τα κρατήματα του Rallye, την σφιχτή του δηλαδή ανάρτηση, τα ξεσπάσματα του κινητήρα και την δυνατή του καρδιά σε όλο το φάσμα των στροφών και πάνω απ'όλα περίμενα αυτόν τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που έχει ένα Rallye.

Το 206 δεν είχε όλα τα παραπάνω στην κλίμακα που περίμενα, αλλά παραμένει ένα αυτοκίνητο δυνατό, που στρίβει ωραία και πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό, που το μόνο που υστερεί είναι στις χαμηλο-μεσαίες στροφές του κινητήρα που το rallye δίνει απλόχαιρα γκάζι στο "αφεντικό" του. Ποτέ δεν με προβλημάτισε στις στροφές παρ'ότι γέρνει λίγο και το μόνο που χρειάστηκε ήταν να το μάθω πρώτα λίγο, πρωτού μπώ με λύσα μέσα σε μια στροφή και το πιέσω οριακά, αφού τα όριά του ακόμα και τώρα είναι ανεξάντλητα. Με λίγα λόγια σε φοβίζει λίγο, αλλά στην ουσία είναι ένα δυνατό όπλο για αυτόν που το ξέρει.

Αυτό που με χαροποίεισε ήταν ότι διατηρούσε όλη την Γαλλική φιλοσοφία και το παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Η άνεση και η "πολυτέλεια" δεν είχαν εξαλήψει αυτό που με ενδιέφερε πιο πολύ.

Η εκπλήξεις ήρθαν από την πρώτη επαφή. Η θέση οδήγησης είναι πολύ ανώτερη σε σχέση με το Rallye, μια θέση που πραγματικά σε "αγγαλιάζει".

Η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά είναι λίγο καλύτερα και η ασφάλεια είναι σαφώς ανώτερη.

Σχεδιαστικά είναι πολύ πιο μοντέρνο και αισθητικά πιο "πλήρες".

Το κυριότερο: δεν θα σε κουράσει ποτέ να οδηγάς (πολιτισμένο), όπως δεν θα σε κουράσει ποτέ να το κοιτάζεις.

Εχει τελικά ένα χαρακτήρα αυτό το αυτοκίνητο, ένα κάτι.
Σε συνδυασμό με την ψυχή που έχουν όλα τα Γαλλικά, το σύνολό του το κάνει ένα ζωντανό οργανισμό!

Από την άλλη, τέλος, θεώρησα ότι αν του λείπει κάτι (σκληρότερη ανάρτηση κτλ.) θα είμουν (και είμαι) διαθέσιμος να του την προσφέρω.

Στην τελική, τα έχουμε μετρήσει πολλές φορές τα αυτοκίνητα (Rallye vs 206) με τον αδερφό μου (που έχει Rallye) και δεν διαφέρουν τόσο πολύ όσο μερικοί νομίζουν!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 18:41:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίο topic!!!!

Λοιπόν προσωπικά πιστεύω ότι το 206/1600/16V διαφέρει αρκετά από το 106rallye και gti... Το αναλύω ως εξής:

Το 206 είναι ακριβώς ότι λέει η διαφήμιση με τον Iνδό...δηλαδή ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα, σύγχρονο, με πολλές αρετές σε όλους τους τομείς που έλκει τα βλέμματα...ακόμη και μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή. Συγκεκριμένα το 206/1600/16V είναι μία απο τα ίδια αλλά με σπορ χαρακτήρα όχι rallye όμως....Προσωπικά θα σύγκρινα το 1600XS με το 106XSi....παρόλο που ήταν 1400

Το 106/1600/16V από την άλλη είναι το αυτοκίνητο πρότυπο σε όλους τους τομείς οδήγησης και συμπεριφοράς. Νομίζω ότι σε μερικά χρόνια το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι κάτι σαν το mini cooper...δηλ ανεκτίμητης αξίας συναισθηματικής αλλά και αξίας προτύπου....
Για μένα το 106 είναι το αυτοκίνητο εκείνο που θα περάσει δίπλα μου σφαίρα...δεν θα το πάρω είδηση και από μέσα μου θα αναλογιστώ...το εξής:
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!! ΣΑΥΡΟΝΙ και ΤΑ ΧΩΝΕΙ!!!!!

Τι άποψη έχει όμως ο γνωστός βελτιωτής ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ (Powerboost) για το ίδιο θέμα?
Σαν την μηχανή και το στήσιμο του 106/1600 κανένα κύριοι!!! Οτι και αν κάνετε στο 206/1600 ποτέ δεν θα φτάσετε το 106 και τις βελτιώσεις του. Στην ερώτηση πως αξίζει να βελτιωθεί μηχανικά ένα 206, 1100 ή 1400?....
Με μηχανή από 206/1600 ή με μηχανή από το 106/1600....?
Απαντάει απλά...φυσικά με την μηχανή του 106....

Wink Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 00:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΩΡΑ εγω τι να πω; ο sidobre με καλυπτει απολυτα στο θεμα αισθητικης και εξοπλισμου. βεβαια εγω δεν περιμενα αρκετα να παρω το 16v αλλα επεσα με τα μουτρα στο 8v που τοτε σας πληροφορω μου φαινοταν και πολυ!!!!

Παντα τα rallye και περισσοτερο τα ομορφα μαυρα 106 gti με κανουν να στριψω το κεφαλι, αλλα και το 206 αποτελει την πρωτη ερωμενη!!!

οπα! τι ειπα τωρα;;;; Embarassed Embarassed
καλα μη βαρατε , τελειωσα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 01:10:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το topic πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει μια σκέψη και ένα δίλλημα όλων των κατόχων πεζό που έχουν μέσα τους το μικρόβιο της βελτίωσης!Πλέον τα Rallye και λιγότερο το Gti έχουν δημιουργήσει έναν δικό τους πρότυπο ζωής για τους κατόχους τους .Τέτοια εργαλεία έχουν γίνει σύμβολα νεανικής τρέλας , νεανικής αντίδρασης , επανάστασης.Πολλές είναι οι φορές που κάποιος πιτσιρικάς αγοράζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με σκοπό να βρει ένα νοήμα στη ζωή του.Συμφωνώ απόλυτα με τον Vini που είπε ότι πρέπει να περιμένουμε σε λίγα χρόνια αυτο το αμάξι να είναι ανεκτίμητης συναισθηματικής αξίας για τους κατόχους του.Για την ακρίβεια πιστεύω πως η αίσθηση ενός τέτοιο αμαξίου θα εξελιχθεί σε κάτι αντίστοιχο με την Harley Davidson στην αμερική , έκφραση τρόπου ζωής (Life in Danger, Out of limits κ.α) Τώρα σε σχέση με το 206 έχει μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία και αυτό είναι λογικό αφου το κοινό στο οποίο προσανατολίζονται τα δύο αμάξια είναι εντελώς διαφορετικό.Το Rallye προσανατολίζεται στον νέο που δεν μπορεί να ξοδέψει πάρα πολλά για να ζήσει κάποιες οδηγικές συγκινήσεις , που δεν ενδιαφέρεται για το αν το αμάξι του θα έχει air condition , ηλ. παράθυρα κ.α .Απευθύνεται στα άτομα που θέλουν να ζουν τον δρόμο.Από την άλλη το 206 γενικά απευθύνεται σε άτομα που θέλουν και την άνεση στην ζωή τους , γι'αυτό η όλη φιλοσοφία ανάπτυξης του αυτοκινήτου βασίζεται στις αρχές της εργονομίας και της ασφάλειας χωρίς υπερβολές όμως .Πρωσοπικά πιστεύω ότι στην οδήγηση η άνεση που σου προσφέρει το αυτοκινήτο είναι απαραίτητη παράμετρος και βέβαια αν αυτή συνοδεύεται με τις δέουσες επιδόσεις τότε αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό!Όποτε συμπερασματικά αναφέρω ότι οι κάτοχοι 1600 και άνω 206 είναι ιδιαίτερα τυχεροι, τι να πουμε και εμείς οι υπόλοιποι! "Τουλάχιστον έχουμε air condition"


Γι'αυτο απανταχού 1100-1400 αρηδες ξεσηκωθείτε γυρίστε μάντρες μαντριά και στάβλους .Αρπάξτε τους εναπομήναντες κινητήρες Rallye με τα συναφή ζιμπράγαλα και τιμωρείστε τους άπιστους 1600αρηδες!!!

Πάντως το δίλλειμμα είναι απόλυτα κατανοητό!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 07:42:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γι αυτο αγοραζετε και τα δυο και ξενοιαζετε. :D :D :D :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 07:44:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Γι αυτο αγοραζετε και τα δυο και ξενοιαζετε.


Ωραίος ο Χασάν!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 07:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν!

Όταν έψαχνα γι αμάξι και πήγα στην peugeot, πήγενα για το rallye!! To είχε στην έκθεση να κάθετε αγέροχο και εγώ το κοίταγα με θαυμασμό. Μόλις άνοιξα την πόρτα, σε μερικά δλτ την έκλεισα απογοϋτευμένος! Το 206 ήταν και είναι ένα αμάξι που στα έδεινε όλα πλην δύναμης! Το 1600 16v είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό αμάξι!! Και στο δρόμο; Οι διαφορές με τα rallye δεν είναι μεγάλες Wink Άρα το ερώτημα είναι αυτοί που πέρνουν τα 106 gti γιατί δεν παίρνουν 206 Question Rolling eyes


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 08:19:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος ο Χασάν!!!




Γιατι ; Αδικο εχω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 08:26:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:

Το 206 ήταν και είναι ένα αμάξι που στα έδεινε όλα πλην δύναμης! Το 1600 16v είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό αμάξι!! Και στο δρόμο; Οι διαφορές με τα rallye δεν είναι μεγάλες Wink Άρα το ερώτημα είναι αυτοί που πέρνουν τα 106 gti γιατί δεν παίρνουν 206 Question Rolling eyes


Νομίζω πως απάντησες ηδη αγαπητε φίλε αν και το gti ειναι αλλο καπέλο.Αυτοι που το περνουν θελουν δερματινα καθίσματα και το !$@$%%$ το ABS που δεν σ αφηνει στήσεις το αμάξι ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Οι διαφορές δεν ειναι μεγάλες ομως υπάρχουν.Περα απο αυτό θεωρώ το rallye πιο fun to drive.Εσυ έκλεισες την πορτα του 106 μεσα σε λιγα sec εγω εκανα το ιδιο με την πορτα του 206.

Αλλωστε η επιλογη αυτοκινήτου είναι καθαρα προσωπική υπόθεση.
Για μερικούς ειναι θέμα λογικής για άλλους είναι ζήτημα πάθους και έρωτα.
Εγω ήμουν παντα τρελλαμένος με το rallye αυτό πήρα.Δεν ξερω αν θα ημουν το ιδιο χαρούμενος αν αλλαζα τελευταία στιγμή την επιλογή μου και καθε πρωι γυρναγα το διακόπτη σε κατι που παντα θα ηθελα να λέγεται και να είναι rallye.Εσυ ξετρελλάθηκες με το 206.ΟΚ αυτο σου εκανε κλικ.Πως σου εκανε κλικ μια γυναίκα και την παντρεύτηκες?Ενα τέτοιο πράγμα ειναι και η επιλογή αυτοκινήτου!Το ζήτμα απντα ειναι να εισαι χαρούμενος και ικονοποιημένος με αυτό που οδηγάς!Απο εκει και πέρα......

Παντα φιλικά και ελπίζοντας να μην παρεξηγηθούν τα ανωτέρω

Μάκης[/b]


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 08:37:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωρίζεται ότι το Rallye δεν έχει γέφυρα και ότι τα ψαλίδια στηρίζονται στο σασί; Αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική φιλοσοφία της κατασκεύης.
Ακαμψία εις βάρος άνεσης κτλ. Σκεφτείτε να βρείτε σε κανένα πεζοδρόμιο με το Rallye.
Το είχα πάρει καινούργιο τον Φεβρουάριο και μετά από 3 μήνες μου το έκλεψαν. Πίκρα !!! Evil
Δεν το ξαναπήρα γιατί παντού μου είπαν ότι είναι το νούμερο ένα στις κλοπές.
Γι' αυτό σας ρωτάω για να δώ τις διαφορές που θα έχει το CC σε σχέση με το Rallye. Εντάξει καμία σχέση θα μου πείτε... Το CC είναι χειρότερο και από τα δικά σας (λόγω βάρους και ακαμψίας) αλλά προσπαθώ να πάρω μία γεύση.

Ας ελπίσουμε ότι το RC Θα είναι αντάξιο του Rallye.
ΑΑΑ!! και μια που το ανέφερα. Πως θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους με 40άρι προφίλ ; Αυτό θα είναι πρόβλημα. Στην Ελλάδα πρέπει να έρθει με 16άρα ζάντα νομίζω.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 08:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini δυστυχώς και δεν ξέρω γιατί αλλά πιστεύω ότι θα χαθεί και αυτό μέσα στο χρόνο. Δες 205 GTi.
Και ξέρω τι θα μου πείς. Ότι το 205 ήταν ακριβό στην Ελλάδα λόγω κυβικών.
Ναι αλλά τώρα είναι φτυνό. Δεν είναι κανένα club για το 205...
Που εάν θές την άποψη μου το θεωρώ καλύτερο από το Rallye (αναφέρομαι βέβαια στο 1.9)


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 05:05:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με εκπλήσσει το γεγονός που θέλει τους διάφορους επαγγελματίες του χώρου να κρίνουν τα πράγματα από την ψυχρή επαγγελματική τους πλευρά.
Γιατί ο επαγγελματίας κος τάδε λέει ότι το καλύτερο στήσιμο το δίνει το Rallye και ο καλύτερος 1600 είναι του Rallye; Μα φυσικά, γιατί αυτός έχει φτιάξει άπειρα Rallye, τα έχει κάνει τραίνα και τα έχει βελτιώσει σε χχχ ιπποδυνάμεις. Για κανέναν άλλον ευσταθή λόγο.

Το 206 έχει σαφώς πιο άκαμπτο πλαίσιο. Βάλτε μπάρα θόλων, την διαφορά ελάχιστοι θα την καταλάβουν. Βάλτε στο Rallye μπάρα θόλων, την διαφορά σχεδόν όλοι θα την καταλάβουν. Και το Rallye να φανταστείτε ότι θεωρείται αυγκριτικά με τον ανταγωνισμό άκαμπτο.

Το Rallye έχει τα ψαλίδια στο σασί. Κόστος κύριοι, τίποτα άλλο. Και το 206 WRC γέφυρα έχει, δεν του βίδωσαν τα ψαλίδια στο σασί!

Ο κινητήρας του Rallye είναι καλύτερος. Με ποιό κριτήριο;
Επειδή φτιάχνεται ευκολότερα; Μέχρι πότε;
Επειδή είναι ελαφρώς δυνατότερος και ψηλόστροφος; Μα ο κινητήρας του 206 βγάζει ιπποδύναμη 1000 στροφές πιο κάτω και έχει ροπή παντού! Αυτό κι αν είναι εξέλιξη. Και για βελτίωση; Αναμείνατε! Ήδη έσκασαν τα πρώτα νέα...

Φαντάζεστε ένα 206 με κινητήρα Rallye; Καλή φάση, αν και δεν πρόκειται ποτέ να πηγαίνει σαν Rallye...
Φανταστείτε τώρα, ένα 106 με κινητήρα 206 1.6 16V! Να ροπιάζει από 1500 στροφές και από τις 2500σαλ μέχρι τις 6500σαλ να σκοτώνει!
Εδώ με 206 16V κυνηγάς από κοντά τα Rallye, με σασμάν από Rallye πώς φαντάζεστε να πηγαίνει το 206; Από τις 2000σαλ στον κόφτη σε χρόνο DT.
Πεζομανιακέ τί λες;

Απλά, η Peugeot χρησιμοποίησε, πλαίσιο κορυφή, αναρτήσεις κορυφή και κινητήρα κορυφή. Τα προσάρμοσε σε μία εμπορική φόρμουλα και μας τα σερβίρισε. Ο δρόμος για τους βελτιωτές είναι και παραμένει ανοιχτός στους παλαβούς. Και οι λογικότεροι μπορούν να απολαμβάνουν!

Τί σημαίνουν όλα αυτά;
Εξέλιξη!

Αν θέλετε το συνοψίζω και σε μία στρατιωτική φράση:
Ο παλιός είναι αλλιώς, αλλά ο νέος είναι ωραίος! (και θα γίνει και παλιός)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 09:19:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έχω γράψει και κάπου αλλού, θεωρώ το 206 εξέλιξη του 106. Είναι ένα αυτοκίνητο με καλύτερους χώρους, ποιότητα κατασκευής, πιο όμορφο και πρακτικό. Όλα αυτά οδηγούν σε αύξηση του βάρους, του ύψους και του κόστους του οχήματος, κάτι που με τη σειρά του απαιτεί ακριβότερες λύσεις στο θέμα ανάρτησης ή περισσότερους συμβιβασμούς.
Αποτέλεσμα, αν λάβουμε υπ' όψιν ότι οι καιροί αλλάζουν (βλέπε σε άλλο topic το 107 Crying or Very sad αλλά και το 307 Crying or Very sad ) άλλά και ότι είναι διαφορετικό το target group του 206 (δύσκολα θα πάρει οικογενειάρχης το 106 σαν μοναδικό αυτοκίνητο, εκτός αν είναι τρελαμένος), το 206 έχει μία όχι τόσο απόλυτη συμπεριφορά. Τα πάντα όμως είναι εκεί, κριμένα κάτω από την άνεση (είπαμε οι καιροί και τα target group αλλάζουν) ανα πάσα στιγμή έτοιμα να βγουν έξω (βλέπε GTi, GT, και σύντομα RC).
Η άποψή μου είναι ότι αν η Peugeot έβγαζε ένα 206 με την συμπεριφορά του 106 θα είχε αποτύχει εμπορικά γιατί το κόστος θα ήταν τεράστιο και λίγοι θα εκτιμούσαν και θα μπορούσαν να πληρώσουν για τα όσα το αυτοκίνητο θα προσέφερε απέναντι στο Golf για παράδειγμα.
Από την άλλη θεωρώ άδικο να συγκρίνουμε αυτά τα δύο αυτοκίνητα (106 & 206). Είναι διαφορετικά, για αυτό άλλωστε δεν τα κρατά ταυτόχρονα στην παραγωγή η Peugeot; Καμιά εταιρεία δεν νομίζω ότι θέλει εσωτερικό ανταγωνισμό στα προϊόντα της (οι γνώστες Marketing ας με διορθώσουν).
Μετά δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα αμάξι του μεγέθους και του βάρους του 106 στα 1600cc με ένα 206 πάλι στα 1600cc. Για το δεύτερο πρέπει να πας στα 2000cc (αν έβγαζε κανένα καλό 1800cc ίσως με αυτόν)
Όσο για τις μετατροπές, πάλι άδικο να συγκρίνουμε 2 αυτοκίνητα που το ένα είναι στην αγορά περίπου 11-12 χρόνια (νομίζω, ίσως και παραπάνω) με ένα που είναι στην αγορά 4-5 χρόνια, σαφώς και το πρώτο έχει το χρόνο του να εξελιχθεί αλλά και μεγαλύτερο κοινό για να το κάνει. Και εξηγούμε: 8 στους 10 που αγοράζουν 106 είναι πιτσιρικάδες ή ψαγμένοι και το παίρνουν για να το βελτιώσουν έτοιμοι να κάνουν τους όποιους συμβιβασμούς τους στην άνεση, σαφώς λοιπόν και οι βελτιωτές έχουν λαό να εξυπηρετήσουν και προχωρούν σε εξελίξεις γιατί υπάρχει πελατεία.
Στο 206 8 στους 10 είναι οικογενειάρχες που δεν σκέφτονται το παραπέρα. Άρα για τους βελτιωτές η πελατεία είναι πολύ μικρότερη, κατά συνέπεια και η εξέλιξη που θα κάνουν.
Τα νούμερα είναι σαφώς υποθετικά αλλά πιστεύω ενδεικτικά!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 09:27:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Το έχω γράψει και κάπου αλλού, θεωρώ το 206 εξέλιξη του 106. Είναι ένα αυτοκίνητο με καλύτερους χώρους, ποιότητα κατασκευής, πιο όμορφο και πρακτικό. Όλα αυτά οδηγούν σε αύξηση του βάρους, του ύψους και του κόστους του οχήματος, κάτι που με τη σειρά του απαιτεί ακριβότερες λύσεις στο θέμα ανάρτησης ή περισσότερους συμβιβασμούς.
Αποτέλεσμα, αν λάβουμε υπ' όψιν ότι οι καιροί αλλάζουν (βλέπε σε άλλο topic το 107 Crying or Very sad αλλά και το 307 Crying or Very sad ) άλλά και ότι είναι διαφορετικό το target group του 206 (δύσκολα θα πάρει οικογενειάρχης το 106 σαν μοναδικό αυτοκίνητο, εκτός αν είναι τρελαμένος), το 206 έχει μία όχι τόσο απόλυτη συμπεριφορά. Τα πάντα όμως είναι εκεί, κριμένα κάτω από την άνεση (είπαμε οι καιροί και τα target group αλλάζουν) ανα πάσα στιγμή έτοιμα να βγουν έξω (βλέπε GTi, GT, και σύντομα RC).
Η άποψή μου είναι ότι αν η Peugeot έβγαζε ένα 206 με την συμπεριφορά του 106 θα είχε αποτύχει εμπορικά γιατί το κόστος θα ήταν τεράστιο και λίγοι θα εκτιμούσαν και θα μπορούσαν να πληρώσουν για τα όσα το αυτοκίνητο θα προσέφερε απέναντι στο Golf για παράδειγμα.
Από την άλλη θεωρώ άδικο να συγκρίνουμε αυτά τα δύο αυτοκίνητα (106 & 206). Είναι διαφορετικά, για αυτό άλλωστε δεν τα κρατά ταυτόχρονα στην παραγωγή η Peugeot; Καμιά εταιρεία δεν νομίζω ότι θέλει εσωτερικό ανταγωνισμό στα προϊόντα της (οι γνώστες Marketing ας με διορθώσουν).
Μετά δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα αμάξι του μεγέθους και του βάρους του 106 στα 1600cc με ένα 206 πάλι στα 1600cc. Για το δεύτερο πρέπει να πας στα 2000cc (αν έβγαζε κανένα καλό 1800cc ίσως με αυτόν)
Όσο για τις μετατροπές, πάλι άδικο να συγκρίνουμε 2 αυτοκίνητα που το ένα είναι στην αγορά περίπου 11-12 χρόνια (νομίζω, ίσως και παραπάνω) με ένα που είναι στην αγορά 4-5 χρόνια, σαφώς και το πρώτο έχει το χρόνο του να εξελιχθεί αλλά και μεγαλύτερο κοινό για να το κάνει. Και εξηγούμε: 8 στους 10 που αγοράζουν 106 είναι πιτσιρικάδες ή ψαγμένοι και το παίρνουν για να το βελτιώσουν έτοιμοι να κάνουν τους όποιους συμβιβασμούς τους στην άνεση, σαφώς λοιπόν και οι βελτιωτές έχουν λαό να εξυπηρετήσουν και προχωρούν σε εξελίξεις γιατί υπάρχει πελατεία.
Στο 206 8 στους 10 είναι οικογενειάρχες που δεν σκέφτονται το παραπέρα. Άρα για τους βελτιωτές η πελατεία είναι πολύ μικρότερη, κατά συνέπεια και η εξέλιξη που θα κάνουν.
Τα νούμερα είναι σαφώς υποθετικά αλλά πιστεύω ενδεικτικά!


Συμφωνώ μαζί σου, Φλόγα. Πρόκειται για τελειώς διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα και απλώς παραπλανιόμαστε, και ίσως κάποιοι μπήκαν στο δίλημμα ποιο από τα δύο, εξαιτίας του παραπλήσιου μεγέθους τους.

Είναι άδικο πιστεύω να σκεφτόμαστε τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 206 απέναντι στο Rallye. Αντίστροφα, τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 106 απέναντι στο 206; Question

Νομίζω ότι η απάντηση στο τελευταίο αποκαλύπτει και τους λόγους για τους οποίους επιλέξαμε το 206, άλλοι τις ήρεμες και άλλοι στις γρήγορες εκδόσεις του (σε συνάρτηση πάντα με την γαμ#$#$νη την τσέπη μας Crying or Very sad )




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 09:33:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Είναι άδικο πιστεύω να σκεφτόμαστε τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 206 απέναντι στο Rallye. Αντίστροφα, τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 106 απέναντι στο 206; Question

Νομίζω ότι η απάντηση στο τελευταίο αποκαλύπτει και τους λόγους για τους οποίους επιλέξαμε το 206, άλλοι τις ήρεμες και άλλοι στις γρήγορες εκδόσεις του (σε συνάρτηση πάντα με την γαμ#$#$νη την τσέπη μας Crying or Very sad )


Ακριβώς έτσι.



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 21:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμ. Θέμα τσέπης; Το 206 είναι φτηνότερο από το 106; Δεν νομίζω...
Απλά το όλο θέμα μιλάει μόνο του, μόνο και μόνο από τον αριθμό του μοντέλου. Η σειρά 106 βγήκε για γκαζιάρηδες, για φίλους της μετατροπής, τελείως λιτό (ούτε καν με ηλεκτρικά παράθυρα), με το να δημιουργήσει μια σχολή απόλυτης οδήγησης (μαζί με Saxo, και εν μέρει το Punto), να ικανοποιήσει την χαρά του κάθε τρελλαμένου με τρικυμία εν κρανίω για στροφιλίκια, γκάζια, δεξιοτεχνίες κλπ. Είναι, ίσως, η έννοια της άποψης νεύρο στο γκάζι, fast n' furious (αφού δεν μπορούμε να τρέχουμε RX-7 ή Skyline Laughing ), και γενικά κάτι μικρό με μπόλικο γκάζι. Ανεβαίνοντας κατηγορία πάμε στο 206, μουράτο, με πιο άνετους χώρους, με πολύ ανεβασμένο εξοπλισμό για την κατηγορία του, με γκάζι, με δυνατότητα βελτίωσης, για πιο ήρεμους γενικά. Ανεβαίνοντας κι άλλο συναντάμε το 307, οικογενειακό αυτοκίνητο, με άπλετους χώρους, όχι τόσο απόλυτο στο δρόμο, στοχεύοντας την άνεση. Ακόμη πιο πάνω συναντάμε ένα ακόμη οικογενειακό αυτοκίνητο, το μεγαλύτερο της εταιρίας, αλλά και σε έκδοση κουπέ που είναι κορυφαίο. Απο ΄κει και μετά ανεβαίνει η κατηγορία, αλλά πάμε πάλι σε πιο sport έκδοση που από οτι βλέπουμε θα έχει εξέλιξη κοντά στα 400 άλογα, και ευχόμαστε γρήγορα και περισσότερα (και για καλύτερους δρόμους ελπίζουμε ,αλλά...). Μην ξεχνάμε οτι η Peugeot είναι η αγωνιστική και γκαζιάρικη έκδοση του PSA Group. Αν θέλετε πιο άνεση σε γαλλικό, πάρτε μια C5 με σειριακό. :D



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 21:49:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Χμμ. Θέμα τσέπης; Το 206 είναι φτηνότερο από το 106; Δεν νομίζω...


Ποιος είπε ότι το 206 είναι φτηνότερο;;;;; Shocked Shocked Shocked



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 21:52:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Slash έγραψε:
Χμμ. Θέμα τσέπης; Το 206 είναι φτηνότερο από το 106; Δεν νομίζω...


Ποιος είπε ότι το 206 είναι φτηνότερο;;;;; Shocked Shocked Shocked


Sorry. Έγινε εκ παραδρομής επειδή διάβασα βιαστικά το :
Νομίζω ότι η απάντηση στο τελευταίο αποκαλύπτει και τους λόγους για τους οποίους επιλέξαμε το 206, άλλοι τις ήρεμες και άλλοι στις γρήγορες εκδόσεις του (σε συνάρτηση πάντα με την γαμ#$#$νη την τσέπη μας )

Νόμιζα την σύγκριση με το 106. Rolling eyes



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 11:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Κέντρο Βάρους και κατανομή βάρους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν συκρίνουμε άλλες εκδόσεις και όχι του Rallye ;;;
Τι διαφορές βλέπουμε (αναφέρομαι πάντα στα οδηγικά χαρακτηριστικά) ;;;
Μήπως τα 106 είναι πάλι καλύτερα ;;;
Φταίει το κέντρο βάρους ή η κατανομή τους βάρους ή ακόμα και το επιπλέον βάρος ;;;

Και για να μην παρεξηγηθούμε δεν ισχυρίζομαι ότι τα 106 είναι καλύτερα.
Προσωπική εμπειρία δεν έχω. Απλώς έχω ακούσει όμως ότι είναι καλύτερα...


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
Σελίδα 1 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1783s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on