Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 08:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Οπότε μέχρι τώρα έχουμε:
GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά / HΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΝΙΚΟΣ -> ??? |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 10:37:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η νέα λίστα:
GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
ΥΓ: Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς? |
Αν μπορω να βοηθησω γιατι οχι Αλλα θα πρεπει Τασο να γινουμε ομαδα για να μπορουμε να βοηθαμε και ο ενας τον αλλον Και πως θα γινει?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:16:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | chatasos έγραψε: | Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς? |
Αν μπορω να βοηθησω γιατι οχι Αλλα θα πρεπει Τασο να γινουμε ομαδα για να μπορουμε να βοηθαμε και ο ενας τον αλλον Και πως θα γινει? |
Αφού κατασταλλάξουμε ποιοι θα ασχοληθούν με τι, και εφόσον υπάρχουν 2 άτομα ή και παραπάνω για το ίδιο τμήμα των Τεχνικών Θεμάτων, θα σας δώσω πρόσβαση σε "απαγορευμένες περιοχές" (ακόμα ετοιμάζονται) προκειμένου να συνεργαστείτε καλύτερα. Κάτσε να μαζευτεί ο κόσμος και βλέπουμε...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 11:55:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Τεχνικών Θεμάτων, θα σας δώσω πρόσβαση σε "απαγορευμένες περιοχές" (ακόμα ετοιμάζονται) προκειμένου να συνεργαστείτε καλύτερα. Κάτσε να μαζευτεί ο κόσμος και βλέπουμε... |
Κανενα προβλημα.Ποτα και γυναικες θα εχει
Που σαι.....Καποια στιγμη θα ηθελα να δω πως ακριβως φτιαχνετε ενα SITE και τι ακριβως βλεπει ο SITE ADMIN σαν επιφανεια εργασιας.Ετσι απο περιεργεια...Αι και καλα κρασια 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 21:47:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Η νέα λίστα:
GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
ΥΓ: Τα προβλήματα δεν θα τα πάρει κανείς? |
Παιδιά ομολογουμένως δεν ξέρω την τύφλα μου... ωστόσο έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο (ειδικά μετά το τέλος της εξεταστικής - Ιούνιο που ξεκουμπίζονται οι φοιτητές). Επειδή δεν έχω αρκετά προβλήματα αυτό τον καιρό, θα ήθελα να αποκτήσω μερικά, οπότε με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη ενότητα. Το θέμα είναι ότι θα κάνω τη "λάντζα" με μεγάλη ευχαρίστηση, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... Θα χρειαστεί κάποιος άλλος να αναλάβει μετά από μένα ή μαζί με μένα...
Στη διάθεσή σας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 06:55:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι συμμετέχοντες για την ώρα είναι οι παρακάτω:
GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση - Προβλήματα
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
lia206cc -> Προβλήματα
Να πω την αλήθεια, περίμενα παραπάνω συμμετοχή, αλλά δεν θέλω να γίνω κακός
ΥΓ: Οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν με pm για την συνέχεια....
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Πεμ 29 Μάϊ 2003, 13:59:53, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 07:10:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντε με το καλο να ξεκινησουμε το ψαξιμο.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2003, 21:37:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Να πω την αλήθεια, περίμενα παραπάνω συμμετοχή, αλλά δεν θέλω να γίνω κακός
|
Τάσο θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω,μα ο χρόνος μου πλέον(λόγω της νέας μου δουλειάς)είναι αρκετά περιορισμένος .Δε θα ρισκάρω λοιπόν να αναλάβω κάτι το οποίο μπορεί μη καταφέρω να τελειώσω.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάϊ 2003, 14:01:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νέα λίστα:
GIANNIS206 -> Ηλεκτρονικά
pezomania -> ???
ady -> Αισθητικές βελτιώσεις - Περιποίηση Αυτοκινήτου
Alex -> Εισαγωγή κινητήρα & Λάδια
DimiP -> Ηχητικά/Ηλεκτρικά
ΝΙΚΟΣ -> Μηχανικά - Ανάρτηση - Φρένα - Μετάδοση - Προβλήματα
PoiSoNeR -> ???
shark_zak -> ???
lia206cc -> Προβλήματα
angelbaby -> Προβλήματα
Από εβδομάδα (λόγω έκτακτων υποχρεώσεων ), θα έχετε νεώτερα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αντώνης Μέλος


Ένταξη: 25 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Σαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 16:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω ποσο θα χρειαστει αλλα εχω μαθει το 206 μου(επαγγελματικο)
απο εξω και ανακατωτα !
απο το ποσα κιλα χωραει(οχι στα χαρτια αλλα στην πραγματικοτητα)
τι προβλεπει ο νομος για τα επαγγελματικα(πιστεψε το εμαθα αφου εφαγα 2-3 κλησεις)
μερι και ιδιaiτεροτητες στα μηχανικα(μιας και που συγγενεις μου δουλευει σε συνεργιο που συνεργαζεται το club!
μια προταση κανω,ακα σας αρεσει καλος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 18:04:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην νομίζετε πως το ξέχασα
Ετοιμάζεται 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 18:24:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Μην νομίζετε πως το ξέχασα
Ετοιμάζεται  |
Aι να δουμε.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 22:15:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα εγω εχω φτιαξει ενα σκελετο για το θεμα εισαγωγη.. Αμα πιστευετε οτι κατι θελει αλλαγη η προσθηκη πειτε το..
-Τι θα κερδίσω και τι θα χασω απελευθερώνοντας το συστημα εισαγωγης;
Η ελευθερωση του συστηματος εισαγωγης μπορει να εχει ως αποτελεσμα την
¨
Αυξηση της αποκρισης
Αυξηση της ροπης
Αυξηση της ιπποδυναμης και
Μειωση της καταναλωσης υπο φυσιολογικη χρηση.
Αρνητικες παρενεργειες μπορει να ειναι:
Mειωση της ροπης και αυξησηθερμοκρασιας κινητηρα σε περιπτωση εισροφησης ζεστου αερα απ'το χωρο της μηχανης
Aυξηση της καταναλωσης σε οδηγηση με "βαρυ ποδι"
Aυξηση των στερεων σωματιδιων που καταληγουν στο θαλαμο καυσης ή στομωνουν τα μπεκ σε περιπτωση χρησης υπερ-ελευθερων φιλτρων
Aυξημενος θορυβος απ'τα διαφορα συστηματα εισαγωγης.
- Τι είναι η σκούπα, η φιλτροχοάνη, το βαρελακι και το φιλτρο μη αντικαταστασης;
Η φιλτροχοάνη είναι ένα φίλτρο αέρος πιο ελευθερο απ'το εργοστασιακο, αντικαθιστα ολο το φιλτροκουτι (ενα κουτι που περιεχει το εργοστασιακο φιλτρο) και λειτουργει ως εχει παιρνοντας αερα απ'το χωρο της μηχανης. Το σχημα ειναι κυλινδρικο, κωνικο ή καμια φορα συνδιασμός διαφορων σχηματων.
Σκουπα ειναι ενα πλαστικο περιβλημα στο οποιο τοποθετειται μεσα η φιλτροχοανη με σκοπο να την περιβαλλει και να την προστατεψει απο την ζεστη αφενος και αφετερου να αφησει μονο εναν διαδρομο εισροφησης αερα, συνηθως σε σημειο οπου υπαρχει μετωπικη εισροφηση απ'την κινηση του αυτοκινητου (οπως κοντα στον προφυλακτηρα) ετσι ωστε να δημιουργηθει πιεση μεσα στο συγκεκριμενο πλαστικο και ετσι να "σπρωχνεται" αερας μεσω της φιλτροχοανης, προς τη μηχανη.
Βαρελακι ειναι ενα ειδος φιλτροχοανης που υποσχεται προστασια απ'τη ζεστη. Θεωρητικα ειναι δυσκολο να επιτευχθει κατι τετοιο καθως η εισροφηση συνεχιζει να γινεται μεσα απο το ζεστο περιβαλλον της μηχανης.
Φιλτρο μη αντικαταστασης ειναι ενα φιλτρο παρομοιο με το εργοστασιακο σε διαστασεις αλλα εντελως διαφορετικο σε φιλοσοφια. Ετσι ενω το εργοστασιακο ειναι χαρτινο, φθηνο και με πυκνους πορους το αντικαταστασης αποτελειται συνηθως απο πολλαπλα επιπεδα γαζας τα οποια εχουν μεγαλυτερους πορους απ'το εργοστασιακο (αφηνοντας πιο ελευθερη διοδο αερα) και για να κατακρατησουν τα σωματιδια χρειαζονται να ειναι εμποτισμενα με ειδικα λαδια. Δεν αντικαθιστονται οταν γεμισουν οι ποροι, αλλα καθαριζονται και επαναχρησιμοποιουνται.
- Ποια ειναι τα πλεονεκτημα/μειονεκτηματα του καθενος;
Η φιλτροχοανη συνηθως λογω της μικρης αποστασης που διερχεται ο αερας μεχρι την "πεταλουδα" του γκαζιου εξασφαλιζει καλη αποκριση και ευστροφια του κινητηρα. Συνηθως ομως ο χωρος του κινητηρα στον οποια τοποθετειται την καθιστα ευαλωτη στο ζεστο αερα του αμεσου περιβαλλοντος της που σημαινει μειωση ροπης/ιπποδυναμης & αυξηση θερμοκρασιας κινητηρα. Αν επιλυθει το συγκεκριμενο προβλημα της ζεστης η φιλτροχοανη αποτελει μια φθηνη και αποτελεσματικη λυση. Συνηθως υπαρχει και μια αυξηση θορυβου που δινει εναν αγωνιστικο τονο στο αυτοκινητο.
Η σκουπα εχει το πλεονεκτημα οτι θεωρητικα τουλαχιστον δεσμευει μονο εξωτερικο/κρυο αερα. Πρακτικα ομως οι γρυλιες του 206 δεν αφηνουν οσο αερα χρειαζεται μια σκουπα και κατα συνεπεια δεν μπορει να αποδωσει στο μεγιστο. Ταυτοχρονα επειδη η ροη του αερα απο εξω προς το εσωτερικο της σκουπας δρα και σαν ψυκτικο μεσο για τα πλαστικα της σκουπας, η ελλειψη ροης στη συγκεκριμενη περιπτωση οδηγει σε σχεδον ταυτηση της θερμοκρασιας των πλαστικων της σκουπας με τη θερμοκρασια του εσωτερικου της μηχανης εξουδετερωνοντας ετσι το σκοπο λειτουργιας της, σε μετριες εως αργες ταχυτητες κινησης οπου δεν υπαρχει μεγαλη ροη αερα. Παντως οι περισσοτεροι που την εχουν τοποθετησει εχουν δει μια αυξηση σε αποδοση με απλη φιλτροχοανη ή την εργοστασιακη διαταξη. Η αυξηση θορυβου ειναι υπαρκτη σχεδον παντα ενω τα "ανοιγματα" του κινητηρα "χρωματιζονται" απο τον χαρακτηριστικο ηχο (γοοοοου--οοοο-οοπ) που παραγουν οι σκουπες.
Το βαρελακι εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με τη φιλτροχοανη με την διαφορα οτι μπορει να συνοδευεται απο καποιου ειδους δευτερευον σωληνα ωστε να επιλυσει το προβλημα εισροφησης ζεστου αερα, μεταθετοντας το μερος εισροφησης σε καπου οπου υπαρχει μεγαλυτερη ποσοτητα κρυου αερα. Μπορει παλι να συνοδευεται απο θερμικες ασπιδες ή να περιβαλλεται απο μονωμενο κουτι. Απο αποψη αποδοσης οι αποψεις διαφερουν αναλογα με το βαρελακι και κατα συνεπεια δεν μπορει να βγει μια αντιπροσωπευτικη απαντηση για τη συγκεκριμενη κατηγορια.
Το φιλτρο μη αντικαταστασης εχει το πλεονεκτημα της αποφυγης της αμεσης επαφης αερα με το περιβαλλον της μηχανης και διατηρει τους διαδρομους εισροφησης του εργοστασιακου φιλτροκουτο. Αυτο σημαινει οτι δεν προκειται να υπαρξουν σημαντικες θετικες αλλαγες στην αποκριση καθως το μηκος των σωληνωσεων παραμενουν ιδιες. Απο αποψη ροπης/ιπποδυναμης οι διαφορες κυμαινονται σε μικρα επιπεδα αλλα υπαρκτα, μιας και ο αερας που εισροφαται σε αντιθεση με τις αλλες περιπτωσεις, ερχεται εξ'ολοκληρου εξω απ'το χωρο της μηχανης με αποτελεσμα να ειναι πιο κρυος.
- Γιατι παιζει ρολο αν ο αερας ειναι κρυος ή ζεστος;
Επειδη ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος περιεχει μεγαλυτερες ποσοτητες οξυγονου και ως εκ τουτου μπορει να χρησιμοποιηθει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσιμου απ'τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο στο μειγμα βεζνινης/αερα με αποτελεσμα να γινει οσο το δυνατον πιο δυνατη καυση αρα και να εχουμε αυξηση αποδοσης. Υπολογιζεται οτι για καθε 4 βαθμους κελσιου χαμηλοτερη θερμοκρασια περιβαλλοντος, η πυκνοτητα του αερα μεταβαλλεται ως προς το πυκνοτερο περιπου 1%.
- Υπαρχει περιπτωση να μου "στεγνωσει" ο κινητηρας ελευθερωνοντας την εισαγωγη;
Η θεωρία λεει πως οχι, διοτι ο εγκεφαλος του κινητηρα βασιζομενος σε διαφορους αισθητηρες οπως θερμοκρασια αερα, πυκνοτητα αερα, ροη αερα καθως και ελεγχου καυσαεριων και θεση πεταλουδας δινει παντοντε εντολη για τη καλυτερη δυνατη στοιχειομετρικη αναλογια. Το γεγονος αυτο επιβεβαιωνεται στην πραξη απο χρηστες σκουπας που κατεχουν λ-meter και συνεχιζουν να βλεπουν πλουσια μειγματα ακομα και με την τοποθετηση σκουπας. Εχουν αναφερθει ομως περιπτωσεις οπου χρηστες παραπονουνται οτι στις ψηλες στροφες το μοτερ δεν ειναι προθυμο. Μια εξηγηση μπορει να ειναι οτι ισως η αυξηση της υπολοιπης καμπυλης ροπης να εχει ανεβει δυσαναλογα πιο πολυ και ετσι να φαινεται οτι η αποδοση πεφτει οταν πλησιαζεται το φασμα των υψηλων στροφων.
- Πρεπει να βαλω ρυθμιστη πιεσης;
Ο εγκεφαλος θα μετραει παντα τις συνθηκες αερα για να υπολογισει τις αναγκες της μηχανης σε καυσιμο. Αν ερχεται παραπανω καυσιμο (λογω τοποθετησης ρυθμιστη) απ'οσο ζηταει πραγματικα ο εγκεφαλος τοτε μετα απο λιγο θα το εκλαβει σαν ανωμαλια και θα μειωσει κι'αλλο την παροχη βενζινης ετσι ωστε να διατηρειται παντα η καλυτερη αναλογια βενζινης/αερα.
- Με το σωληνακι των αναθυμιασεων τι πρεπει να κανω;
Το συγκεκριμενο σωληνακι καλο ειναι να ειναι συνδεδεμενο ετσι ωστε να λιπαινεται η πεταλουδα του γκαζιου και να απομακρυνονται οι εξατμισεις βενζινης/νερου που μολυνουν το λαδι.
- Ωραια ολα αυτα.. Αλλα εμενα ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ;
Εμεις δεν μπορουμε να αποφασισουμε τι θα βαλετε εσεις. Καθενας διαχειριζεται μονος του το πορτοφολι του και ως εκ τουτου εσεις αποφασιζετε για την τελικη επιλογη σας, αν και ποσο ειστε διατεθιμενοι να πληρωσετε. Αλλα οτι και αν επιλεξετε πρεπει να συνδιαζει:
Εισροφηση κρυου και μπολικου αερα, κατα το δυνατον.
Καλο φιλτραρισμα για αποφυγη προβληματων.
Τιμη/αποδοση: Αξιζουν π.χ 80.000 για 3 αλογα ή μηπως μπορουν να επιτευχθουν και με αλλους τροπους οικονομικοτερους;
- Δεν προτιθεμαι να δωσω λεφτα για την εισαγωγη.. Υπαρχει τιποτα που μπορω να κανω για να βελτιωσω καπως το ηδη υπαρχον εργοστασιακο συστημα μονος μου;
Υπαρχουν καποια πραγματα που μπορουν να γινουν οπως αγορα μονωτικου υλικου οπως υαλοβαμβακας, και χρηση του γυρω απο των σωληνα που παει απο φιλτροκουτο στη πεταλουδα αλλα και γυρω απ'το ιδιο το φιλτροκουτο. Αυτο γινεται για να προστατευτει το φιλτροκουτο απο τις θερμοκρασιες του περιβαλλοντος της μηχανης. Επισης μπορει να τοποθετηθει καποιο ειδος θερμομονωτικης πλακας μεταξυ ψυγειου και φιλτροκουτου ωστε να μην ζεσταινεται υπερμετρα το φιλτροκουτο. Ετσι θα εξασφαλιστει λιγο πιο κρυος αερας που σημαινει μικρη αυξηση αποδοσης με παραλληλα πολυ χαμηλο κοστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 04:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 18:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιος ο Alex 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 08:21:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σας!!! Εγώ προτίθεμαι να ασχοληθώ με τα ηχοσυστήματα και τις εξωτερικές αισθητικές βελτιώσεις! Πιστεύω πως θα βοηθήσω αρκετά μα και πως θα ανακαλύψω και αρκετά πράγματα που ψάχνω!
Και αν κρίνετε βέβαια στην πορεία ότι η δουλειά μου είναι όχι και τόσο ικανοποιητική, με απαλλάσσετε των καθηκόντων μου! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2004, 13:07:08 Θέμα δημοσίευσης: Κι εγω ειμαι εδω! |
|
|
Απο Οκτωβριο που κοβει και η δουλιτσα μπορω να βοηθησω οπως θελετε!
Στειλε μου mail με λεπτομερειες και θα κανω τα μεγιστα για να συμβαλλω εστω και λιγακι!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|