Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 08:34:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Exactly steve...110 euro για αντικατασταση του μεσαιου..
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 08:35:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dim_v_ έγραψε: | Exactly steve...110 euro για αντικατασταση του μεσαιου.. |
Ανοξειδωτο υποθετω.ε ?
Κ τι διατομη θα βαλεις?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 08:42:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG Ανοξειδωτο ειναι standard,τρα οσο αφορα την διατομη νομιζω πως για τα Group N δεν εχεις περιθωρια επιλογησ αλλα θα το κοιταξω στο επιτοπου οταν θα παω στο συνεργειο..
Ανυπομονω να (ακουσω) το αποτελεσμα..
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 08:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Επειδή δεν ξέρω γύφτικα, πες μου τί είναι οι "πατητές"... εκτός κι αν μιλάς ξένες γλώσσες  |
Μωρέ θα τις φας και θα τις μάθεις εκείνη την ώρα... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 08:47:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dim_v_ έγραψε: |
Ανυπομονω να (ακουσω) το αποτελεσμα.. |
Σιγουρα καλο θα ειναι 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Χάρης-Ηρακλειο (xarhs) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 xt premium
Ένταξη: 16 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:42:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΜΙΑ GROUP N ΣΕ ΕΝΑ CLIO 1.4 16v . ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΑΡΚΕΤΟ ΘΟΡΥΒΟ.... ΩΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ. ΣΤΟ 206 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ. ΕΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΟΠΟΤΕ.... ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΞΥΠΝΑΩ ΤΟΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ. ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.... ΤΟ GR N ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΤΕΛΙΚΟΥ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:57:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον,εγω γενικα ειμαι κατα των ψευτο"τυπου" grN καζανακιων που εχουν κατακλεισει την αγορα και εχουν πλουτισει οι εξατμισαδες(οι εξυπνοι της υποθεσης)
GrN oπως αναφερεται, ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
Αυτο γραφει και sto σιτε της η supersprint.
Αυτο συνεπαγεται αυξημενο θορυβο.
Απο αποδοση ουδεις γνωριζει αν ειναι καλυτερο απο μια καστομ εξατμιση.
Θελω να ποω δλαδη οτι τυπικα ειναι παρανομο για χρηση δρομου.
Τωρα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...για μενα μπορει να ειναι κουραστικος ο θορυβος για χρηση δρομου, για αλλους μπορει να ακουγεται σαν μελωδια.
Ειναι επιλογη του καθενος...
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2004, 00:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι GpN εξατμίσεις είναι για αγωνιστική χρήση στην κατηγορία Ν.
Για να είναι γνήσια πρέπει να αναφέρεται στην Ομολογκασιον του αυτοκινήτου με συγκεκριμένο αριθμό αναγνώρισης καθώς και ο κατασκευαστής της.
Συνήθως υπάρχουν ένας ή δύο κατασκευαστές σε κάθε τύπο ομολογκαρισμένου ανταλλακτικού. Όλες οι άλλες είναι «τύπου» GpN και το τι κάνουν από πλευράς απόδοσης δεν είναι γνωστό μέχρι να την δοκιμάσεις…
Πάντως και οι πραγματικές GpN έχουν εξελιχθεί για τις συγκεκριμένες βελτιώσεις που επιτρέπονται μέσα στους κανονισμούς του GpN και όχι για κάτι περισσότερο ή λιγότερο. Αυτό σημαίνει ότι με τις καθόλου ή τις όποιες βελτιώσεις κάνει ο καθένας στον δρόμο οι εξατμίσεις αυτές μπορεί να «παίξουν» αλλά μπορεί και να μην «παίξουν» όπου και εδώ το αποτέλεσμα δεν είναι γνωστό μέχρι να την δοκιμάσεις…
Εγώ θα πήγαινα για μια επώνυμη aftermarket για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς θορύβου, (τα πρόστιμα για θόρυβο ακρίβυναν νομίζω), από πλευράς αξιοπιστίας κατασκευής και άμα βγάλει και κανένα αλογάκι παραπάνω καλό θα είναι. Αν όχι μένω με την εμφάνιση και τον γλυκό θόρυβο.
Αλλά αυτά είναι μόνο η προσωπική μου άποψη γιατί πρέπει να ζήσουν και οι εξατμισάδες…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιούλ 2004, 08:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουτε εγω ειμαι φαν των Gr.N, αλλα ρε παιδια ενα απλο τελικο με διαφορετικο ηχο ειναι!!! Το ποσο δυνατος ειναι ο θορυβος εξαρταται καθε φορα, ετσι ειναι και στα συνηθισμενα τελικα με τις μπουκες!!! Αλλα ειναι σχεδον αθορυβα (εως και τελειως) και αλλα σηκωνουν τον κοσμο!!! Απο τη στιγμη που ενα τελικο απο μονο του δεν δινει κατι το ουσιαστικο μενει να διαλεξουμε εμφανιση και ηχο!!! Σε αλλους αρεσει ο ξερος ηχος και σε αλλους το μπασο...Περι ορεξεως... (Ασε που ειναι και πιο φθηνα τα Gr.N)
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2004, 13:55:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | .......τα πρόστιμα για θόρυβο ακρίβυναν νομίζω....... | Δυστυχως σου αφαιρουν τις πινακιδες μεχρι να περασεις απο ελεγχο (με ντεσιμπελομετρο) και να παρεις το ΟΚ! (το χρηματικο προστιμο ειναι 78 ευρα αν θυμαμαι καλα...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 15:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει κανεις καμια foto απο τις groupN να τις δούμε και πώς είναι, ποιά εταιρία τις βγάζει, universal είναι η custom fit; πίσω η μπούκα βγαίνει λοξά ή ίσια...... Πείτε και τίποτα χρήσιμο να μαθαίνουμε και εμεις οι "άσχετοι" 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Αύγ 2004, 23:40:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά, είναι ένα καζανάκι σταθερής διαμέτρου, με 2 σωλήνες στις άκρες με ίδια διάμετρο (π.χ. Φ48). Από εκεί και πέρα, τα χρώματα παίζουν σε χρώμιο, μεταλλικό, και μαυρίλα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Αύγ 2004, 00:31:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Έχει κανεις καμια foto απο τις groupN να τις δούμε και πώς είναι, ποιά εταιρία τις βγάζει, universal είναι η custom fit; πίσω η μπούκα βγαίνει λοξά ή ίσια...... Πείτε και τίποτα χρήσιμο να μαθαίνουμε και εμεις οι "άσχετοι"  |
Αν σε ενδιαφέρει η πραγματική GpN εξάτμιση τότε πρέπει να δεις την FIA ομολογκασιόν για το συγκεκριμένο μοντέλο. Εκεί αναφέρεται ο εγκεκριμένος κατασκευαστής, το νούμερο ανταλλακτικού και υπάρχει και φωτογραφία.
Ολες οι άλλες είναι «τύπου» GpN και έρχονται με bonus το ωραιότερο Αφρικανικό φρούτο…
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Αύγ 2004, 00:43:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Mimis έγραψε: | Έχει κανεις καμια foto απο τις groupN να τις δούμε και πώς είναι, ποιά εταιρία τις βγάζει, universal είναι η custom fit; πίσω η μπούκα βγαίνει λοξά ή ίσια...... Πείτε και τίποτα χρήσιμο να μαθαίνουμε και εμεις οι "άσχετοι"  |
Αν σε ενδιαφέρει η πραγματική GpN εξάτμιση τότε πρέπει να δεις την FIA ομολογκασιόν για το συγκεκριμένο μοντέλο. Εκεί αναφέρεται ο εγκεκριμένος κατασκευαστής, το νούμερο ανταλλακτικού και υπάρχει και φωτογραφία.
Ολες οι άλλες είναι «τύπου» GpN και έρχονται με bonus το ωραιότερο Αφρικανικό φρούτο…
Φιλικά |
Ξέχασες και το συμπαθητικό ζωάκι... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Αύγ 2004, 00:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | speedy100 έγραψε: | Mimis έγραψε: | Έχει κανεις καμια foto απο τις groupN να τις δούμε και πώς είναι, ποιά εταιρία τις βγάζει, universal είναι η custom fit; πίσω η μπούκα βγαίνει λοξά ή ίσια...... Πείτε και τίποτα χρήσιμο να μαθαίνουμε και εμεις οι "άσχετοι"  |
Αν σε ενδιαφέρει η πραγματική GpN εξάτμιση τότε πρέπει να δεις την FIA ομολογκασιόν για το συγκεκριμένο μοντέλο. Εκεί αναφέρεται ο εγκεκριμένος κατασκευαστής, το νούμερο ανταλλακτικού και υπάρχει και φωτογραφία.
Ολες οι άλλες είναι «τύπου» GpN και έρχονται με bonus το ωραιότερο Αφρικανικό φρούτο…
Φιλικά |
Ξέχασες και το συμπαθητικό ζωάκι...  |
Σωστά... δεν θα το ξανακάνω 
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2004, 22:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
speedy100 έγραψε: | Αν σε ενδιαφέρει η πραγματική GpN εξάτμιση τότε πρέπει να δεις την FIA ομολογκασιόν για το συγκεκριμένο μοντέλο. Εκεί αναφέρεται ο εγκεκριμένος κατασκευαστής, το νούμερο ανταλλακτικού και υπάρχει και φωτογραφία. |
Εγώ για το δικό μου κάρο πώς μπορώ να μάθω Κατασκευαστή/Μοντέλο/Τιμή?
Και κάτι άλλο, επειδή η απόφαση πάρθηκε, την Πέμπτη περνάω και εγώ τελικό Group N καζανάκι. Το λιγότερο που θα πρέπει να προσέξω είναι η αρχική διάμετρος να είναι ίση με την τελική? Π.χ. Φ48? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2004, 19:22:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια στα Ν η επιλογη εξατμισης ειναι ελευθερη.Τι ειναι αυτα που λετε Απλα μερικες εταιριες που ασχολουντε με το αθλημα βγαζουν εξατμισεις που κανουν καλυτερη δουλεια σημφωνα με τον καασκευαστη.Ουτε θα εχεις ποτε πιστευω προβλημα με τους μπατσους.Εγω ειχα OMP GROUP A στο 106 και μιλαμε εκανε τον θορυβο οταν το παταγες αλλα ποτε δεν με γραψανε.Ποσο μαλλον οι κλασσικες GROUPN που φορανε τα περισοτερα αν οχι ολα SAXORALA.Mια καλη εταιρια ειναι η SUPERSPRINT η οποια βγαζει καλα συστηματα εξαγωγης (και τετοια θα μπει κατα 99% στο 106 του glf).Εγω βεβαια θα ρωταγα για PEUGEOTSPORT τιμη ολοκληρου συστηματος εξαγωγης 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
speedy100 Μέλος


Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 126
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2004, 22:33:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Ρε παιδια στα Ν η επιλογη εξατμισης ειναι ελευθερη.Τι ειναι αυτα που λετε Απλα μερικες εταιριες που ασχολουντε με το αθλημα βγαζουν εξατμισεις που κανουν καλυτερη δουλεια σημφωνα με τον καασκευαστη.Ουτε θα εχεις ποτε πιστευω προβλημα με τους μπατσους.Εγω ειχα OMP GROUP A στο 106 και μιλαμε εκανε τον θορυβο οταν το παταγες αλλα ποτε δεν με γραψανε.Ποσο μαλλον οι κλασσικες GROUPN που φορανε τα περισοτερα αν οχι ολα SAXORALA.Mια καλη εταιρια ειναι η SUPERSPRINT η οποια βγαζει καλα συστηματα εξαγωγης (και τετοια θα μπει κατα 99% στο 106 του glf).Εγω βεβαια θα ρωταγα για PEUGEOTSPORT τιμη ολοκληρου συστηματος εξαγωγης  |
Στο GpN τα πάντα έχουν ομολογκασιόν, επειδή είμαι σε διακοπές εκτός Αθηνών δεν έχω μαζί μου το Year Book για να βεβαιωθώ αλλά το τελικό από μόνο του μπορεί να είναι ελεύθερης επιλογής ως προς τον κατασκευαστή αλλά όχι ως προς τον θόρυβο ο οποίος είναι συγκεκριμένα dB για το κάθε Group προκαθορισμένα από την FIA.
Πάντως και η περίπτωση της SUPERSPRINT και της PEUGEOT SPORT είναι σωστές προσεγγίσεις κυρίως για ολόκληρα συστήματα.
Φιλικά
Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Αύγ 2004, 06:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε αντε παρτε μια χειροποιητη Groyp N και θα σας πω εγω αποδοση και θορυβο
οσο για τους μπατσους,συμφωνω με τον Νικο.Μονο απο το club εχω δει καμια δεκαρια μελη τα οποια τα ....σιφωνια τους κανουν περισσοτερο θορυβο απο μενα (αλλα οχι καλυτερο )
τωρα αν περνας μπροστα απο το περιπολικο με κοφτη 1ης, εεεε ενταξει τα θελει ο Κ _ _ _ ς σου . . .
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|