Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:24:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνα με τον Kouzman, πρέπει να πάρεις και άγραφο εγκέφαλο... Διαφορετικά, είναι τόσο "κανίβαλοι" οι εκκεντροφόροι που κρατάς ρελαντί στις 2.000 σ.α.λ. με κίνδυνο να σου σβήσει το αμάξι (αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον!!! )
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:32:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'...
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DaSoP στις Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:37:33, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Pugsang προγραμμα μαλλον θα βαλω Θεσσαλονικη στην Power Tuning ρωτησα εκει και μου εξηγησαν πολλα πραγματα... εξατμιση φοραω απο καταλυτη και πισω (χειροποιητη και κατα 3mm μεγαλυτερη διαμετρο σωληνα) και τον αλλο μηνα θα καταργησω και τον προκαταλύτη (να βγαλω καρτα καυσαεριων πρωτα )
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Χρηστο δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...Διαβασε μια το topic του Sidobre με τιτλο Animal Project και θα βγαλεις πολλα χρησιμα συμπερασματα για το τι θελει ενα 206 με εκκεντροφορους
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 14:34:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | DaSoP έγραψε: | Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'... |
Σώρρει!  |
No prob Steve 
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:15:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλως εχοντος των πραγματων, την αλλη δευτερα βγαινει ο πεζουλας απο χειρουργειο με τις παρακατω ανανεωσεις-αλλαγες:
1. τοποτεθηση αγραφου εγκεφαλου DTA EXP 48 και προγραμματος
2. τοποθετηση ΚΕΝΤ ΡΤ52
3. μεγαλης πεταλουδας με ντιζα
4. καινουρια μπουζι ιριδιου
5. μεγαλυτερης φιλτροχοανης στην σκουπα με μια μικρη ανακατασκευη στην μετωπη για μεγαλυτερη ροη αερα...
πιθανο να μπει επισης ψυγειο λαδιου της Setrab και πυργος της PS...

2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:37:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | καλως εχοντος των πραγματων, την αλλη δευτερα βγαινει ο πεζουλας απο χειρουργειο με τις παρακατω ανανεωσεις-αλλαγες:
1. τοποτεθηση αγραφου εγκεφαλου DTA EXP 48 και προγραμματος
2. τοποθετηση ΚΕΝΤ ΡΤ52
3. μεγαλης πεταλουδας με ντιζα
4. καινουρια μπουζι ιριδιου
5. μεγαλυτερης φιλτροχοανης στην σκουπα με μια μικρη ανακατασκευη στην μετωπη για μεγαλυτερη ροη αερα...
πιθανο να μπει επισης ψυγειο λαδιου της Setrab και πυργος της PS...
 |
Ρε συ γιάννη .... μπας και τις περνάς όλες τις μετατροπές στο ΙΚΑ!!! Αυτά τα χειρουργία σου μας έχουν τρελάνει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Ρε συ γιάννη .... μπας και τις περνάς όλες τις μετατροπές στο ΙΚΑ!!! Αυτά τα χειρουργία σου μας έχουν τρελάνει! |
Mπα και στο ΙΚΑ περνάνε μόνο τα ειδικά υλικά...
Στα υπόλοιπα καλύπτει ένα μικρό ποσοστό...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δυστυχως τα "υλικα" αυτα ειναι εκτος νοσηλιου και τα πληρωνουμε εμεις...
ωστοσο θα εχουμε ιαση του "ασθενη" και θα μπορεσει να συμμετασχει στους "αγωνες" κανονικα...
(δεν ξερω ομως μηπως τον πιασουν ντοπε...) 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:35:41 Θέμα δημοσίευσης: . |
|
|
NA ROTHSO KATI ASXETO AN KANEIS ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ,, ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ...
ΤΕ ΠΕΖΑΚΙΑ ΕΙΝΙΑ ΔΕΞΙΟΣΥΤΡΟΦΑ ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:42:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mε συγκλιση εχεις προπορεια
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιούλ 2004, 12:35:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υστερα απο την κοροιδια του Σεβνταλη επικοινωνισαμε οι ιδιοι με DTA τηλεφωνικως σημερα το πρωι και αυριο θα στειλουμε την παραγγελια για τον εγκεφαλο και τα παραλειπομενα του... πεμπτη ή παρασκευη θα τα εχουμε στα χερια μας και ευελπιστουμε εντος της αλλης εβδομαδας να κανουμε τις πρωτες βολτες για ρυθμιση...
Φιλε Τασο ευχαριστω για τις πληροφοριες χθες. Ελπιζουμε και εμεις συντομα να εχουμε το αμαξι στο δρομο...
Η κοροιδια, αναξιοπιστια, βλακεια και ολα τα υπολοιπα κακα των ελληνων μηχανικων ειναι γεγονος... ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...
γι αυτο ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ...
οπως λεγανε και στα X Files..... TRUST NO ONE... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Αύγ 2004, 09:12:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα ξεκινα να δενεται το μοτερ...
λιγο πακετο τα ηλεκτρικα αλλα πιστευουμε πως ολα θα πανε καλα...
μελεταμε εδω και μερες τις δυνατοτητες του αγραφου και πραγματικα εχουμε εντυπωσιαστει...
μπορουμε να κανουμε παπαδες... ρυθμισεις ακριβειας σε οποιοδηποτε σημειο θελησουμε...
το αποκορυφωμα ειναι το dyno mode που εχει οπου εκει μας δειχνει ολες τις ενδειξεις του μοτερ απο ολους του αισθητηρες και απο κατω τους χαρτες ωστε να αλλαζουμε τα δεδομενα real time...
εμαθα και ποσο ακριβως ειναι η πολλαπλη μας... ειναι 40mm στο υψος της πεταλουδας και στενευει στα 35mm στην περιοχη της κυλινδροκεφαλης... καλο για ροπες αλλα αυτο μας δειχνει τι βελτιωση θα εχουμε αν βαλουμε τετραπεταλουδο...43-45mm...
αλλαζουμε και το αγωνιστικο τελικο λογω θορυβου... αλλα τα φτιαχνουμε χονευτα ωστε να μπορουμε να το τοποθετουμε ευκολα σε κανα track day ή καμια τριπολη...
μεχρι στιγμης εχουμε καθορισει κοφτη μαλλον στις 8500σαλ...
και λογο καυσιμου-αερα που θα παιζει στο 12:1 περιπου...
σιγουρα μαλλον θα ξαφνιαστουμε καθως με ολα αυτα στο μοτερ πειραζουμε και σασμαν...
νεα απο δευτερα διοτι φευγω για Παρο το τριημερο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Αύγ 2004, 09:53:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντός ημερών φτάνουμε στο τέλος της οδύσσειας της μετατροπής του μοτέρ... Από σήμερα το αμάξι θα λειτουργεί με νέο μυαλό (εγκέφαλο) και θα είναι αρκετά πιο έξυπνο...Το μόνο πια που απομένει είναι να φτιάξουμε σωστό πρόγραμμα καθώς και να ελέγξουμε όλες εκείνες τις παραμέτρους που θα μας εγγυηθούν σωστή και αξιόπιστη λειτουργία. Μέχρι σήμερα τα specs του GODGILLA είναι:
Engine:
- TU5JP4 16 valve
- Wiseco very high compression forged pistons
- Full Race Spec Blueprinted head
- Fully balanced internals
- KENT PT52 camshafts (278 duration, 11.04mm lift)
- KENT racing valve spring kit
- ΚΕΝΤ camshaft pulleys
- Spresso Racing head gasket
- Overbored throttle body with mechanical butterfly
- K+N air filter
- Uprated Bosch injectors 386cc (from Audi TT225)
- Fuel pressure 4.0 bar
- DTA EXP 48 Stand Alone Engine Management System
- Special order Magneti Marelli MAP sensor
- Supersprint 4-1 exhaust manifold
- Americat Racing catalyst
- Custom made exhaust system with Gr.N muffler
Transmission:
- factory gearbox
- 4.29 final ratio
- Helix 2.5kg flywheel
- AP Racing clutch
- Powerflex gearbox mount
- Peugeot Sport gear change kit
Brakes:
- AP Racing – Galfer 4pot 286mm front brakes kit
- Galfer Kevlar pads all around
- High pressure steel hoses all around
Suspension:
- Sparco Strut Brace
- Factory shocks front with Jamex 40mm springs
- APEX shocks rear
- (To be upgraded with Weitec Coilovers)
Αυτά τα λίγα… Φυσικά υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που κρύβονται από τον ανταγωνισμό όπως π.χ. λόγος καυσίμου/αέρα, διάμετρος βαλβίδων, στατική συμπίεση (εεεε καλά μερικοί ξέρετε), πεταλούδα κλπ… τα οποία προσωπικά τα θεωρώ το κερασάκι στην τούρτα…
Αυτή η εβδομάδα θα φαγωθεί με πολύ ρύθμισμα στο δρόμο και αναμονή για δυναμομέτρηση να δούμε τις νέες καμπύλες του γκοτζιλακου καθώς έχουμε και τις διακοπές…
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|