PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.6 16v - Tuning 2ο Σταδιο (kouzman 206 CC)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:24:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύμφωνα με τον Kouzman, πρέπει να πάρεις και άγραφο εγκέφαλο... Διαφορετικά, είναι τόσο "κανίβαλοι" οι εκκεντροφόροι που κρατάς ρελαντί στις 2.000 σ.α.λ. με κίνδυνο να σου σβήσει το αμάξι Cool (αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον!!! Rolling eyes )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μέλος
Μέλος


206 GTi '03

Ένταξη: 22 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:32:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'...


LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την DaSoP στις Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:37:33, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μέλος
Μέλος


206 GTi '03

Ένταξη: 22 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Pugsang προγραμμα μαλλον θα βαλω Θεσσαλονικη στην Power Tuning ρωτησα εκει και μου εξηγησαν πολλα πραγματα... εξατμιση φοραω απο καταλυτη και πισω (χειροποιητη και κατα 3mm μεγαλυτερη διαμετρο σωληνα) και τον αλλο μηνα θα καταργησω και τον προκαταλύτη (να βγαλω καρτα καυσαεριων πρωτα Evil )


LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 14:38:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Χρηστο δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...Διαβασε μια το topic του Sidobre με τιτλο Animal Project και θα βγαλεις πολλα χρησιμα συμπερασματα για το τι θελει ενα 206 με εκκεντροφορους


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 00:35:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DaSoP έγραψε:
Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'...


Σώρρει! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μέλος
Μέλος


206 GTi '03

Ένταξη: 22 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 14:34:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
DaSoP έγραψε:
Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'...


Σώρρει! Cool

No prob Steve Smile


LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:15:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλως εχοντος των πραγματων, την αλλη δευτερα βγαινει ο πεζουλας απο χειρουργειο με τις παρακατω ανανεωσεις-αλλαγες:

1. τοποτεθηση αγραφου εγκεφαλου DTA EXP 48 και προγραμματος
2. τοποθετηση ΚΕΝΤ ΡΤ52
3. μεγαλης πεταλουδας με ντιζα
4. καινουρια μπουζι ιριδιου
5. μεγαλυτερης φιλτροχοανης στην σκουπα με μια μικρη ανακατασκευη στην μετωπη για μεγαλυτερη ροη αερα...

πιθανο να μπει επισης ψυγειο λαδιου της Setrab και πυργος της PS...

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:37:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
καλως εχοντος των πραγματων, την αλλη δευτερα βγαινει ο πεζουλας απο χειρουργειο με τις παρακατω ανανεωσεις-αλλαγες:

1. τοποτεθηση αγραφου εγκεφαλου DTA EXP 48 και προγραμματος
2. τοποθετηση ΚΕΝΤ ΡΤ52
3. μεγαλης πεταλουδας με ντιζα
4. καινουρια μπουζι ιριδιου
5. μεγαλυτερης φιλτροχοανης στην σκουπα με μια μικρη ανακατασκευη στην μετωπη για μεγαλυτερη ροη αερα...

πιθανο να μπει επισης ψυγειο λαδιου της Setrab και πυργος της PS...

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Ρε συ γιάννη .... μπας και τις περνάς όλες τις μετατροπές στο ΙΚΑ!!! Αυτά τα χειρουργία σου μας έχουν τρελάνει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomcat έγραψε:
Ρε συ γιάννη .... μπας και τις περνάς όλες τις μετατροπές στο ΙΚΑ!!! Αυτά τα χειρουργία σου μας έχουν τρελάνει!


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Mπα και στο ΙΚΑ περνάνε μόνο τα ειδικά υλικά...
Στα υπόλοιπα καλύπτει ένα μικρό ποσοστό...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:19:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δυστυχως τα "υλικα" αυτα ειναι εκτος νοσηλιου και τα πληρωνουμε εμεις... Wink Wink

ωστοσο θα εχουμε ιαση του "ασθενη" και θα μπορεσει να συμμετασχει στους "αγωνες" κανονικα...

(δεν ξερω ομως μηπως τον πιασουν ντοπε...) Silly Wink





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκέπτης 








ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:35:41    Θέμα δημοσίευσης: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NA ROTHSO KATI ASXETO AN KANEIS ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ,, ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ...
ΤΕ ΠΕΖΑΚΙΑ ΕΙΝΙΑ ΔΕΞΙΟΣΥΤΡΟΦΑ ??
Επιστροφή στην κορυφή
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:42:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mε συγκλιση εχεις προπορεια


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιούλ 2004, 12:35:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υστερα απο την κοροιδια του Σεβνταλη επικοινωνισαμε οι ιδιοι με DTA τηλεφωνικως σημερα το πρωι και αυριο θα στειλουμε την παραγγελια για τον εγκεφαλο και τα παραλειπομενα του... πεμπτη ή παρασκευη θα τα εχουμε στα χερια μας και ευελπιστουμε εντος της αλλης εβδομαδας να κανουμε τις πρωτες βολτες για ρυθμιση...

Φιλε Τασο ευχαριστω για τις πληροφοριες χθες. Ελπιζουμε και εμεις συντομα να εχουμε το αμαξι στο δρομο... Smile

Η κοροιδια, αναξιοπιστια, βλακεια και ολα τα υπολοιπα κακα των ελληνων μηχανικων ειναι γεγονος... ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... Confused Mad Mad Mad

γι αυτο ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ...

οπως λεγανε και στα X Files..... TRUST NO ONE... Wink





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Αύγ 2004, 09:12:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σημερα ξεκινα να δενεται το μοτερ...
λιγο πακετο τα ηλεκτρικα αλλα πιστευουμε πως ολα θα πανε καλα...
μελεταμε εδω και μερες τις δυνατοτητες του αγραφου και πραγματικα εχουμε εντυπωσιαστει...
μπορουμε να κανουμε παπαδες... ρυθμισεις ακριβειας σε οποιοδηποτε σημειο θελησουμε...
το αποκορυφωμα ειναι το dyno mode που εχει οπου εκει μας δειχνει ολες τις ενδειξεις του μοτερ απο ολους του αισθητηρες και απο κατω τους χαρτες ωστε να αλλαζουμε τα δεδομενα real time...

εμαθα και ποσο ακριβως ειναι η πολλαπλη μας... ειναι 40mm στο υψος της πεταλουδας και στενευει στα 35mm στην περιοχη της κυλινδροκεφαλης... καλο για ροπες αλλα αυτο μας δειχνει τι βελτιωση θα εχουμε αν βαλουμε τετραπεταλουδο...43-45mm...

αλλαζουμε και το αγωνιστικο τελικο λογω θορυβου... αλλα τα φτιαχνουμε χονευτα ωστε να μπορουμε να το τοποθετουμε ευκολα σε κανα track day ή καμια τριπολη...

μεχρι στιγμης εχουμε καθορισει κοφτη μαλλον στις 8500σαλ...
και λογο καυσιμου-αερα που θα παιζει στο 12:1 περιπου...

σιγουρα μαλλον θα ξαφνιαστουμε καθως με ολα αυτα στο μοτερ πειραζουμε και σασμαν... Twisted evil Twisted evil Twisted evil

νεα απο δευτερα διοτι φευγω για Παρο το τριημερο...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Αύγ 2004, 09:53:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντός ημερών φτάνουμε στο τέλος της οδύσσειας της μετατροπής του μοτέρ... Από σήμερα το αμάξι θα λειτουργεί με νέο μυαλό (εγκέφαλο) και θα είναι αρκετά πιο έξυπνο...Το μόνο πια που απομένει είναι να φτιάξουμε σωστό πρόγραμμα καθώς και να ελέγξουμε όλες εκείνες τις παραμέτρους που θα μας εγγυηθούν σωστή και αξιόπιστη λειτουργία. Μέχρι σήμερα τα specs του GODGILLA είναι:

Engine:
- TU5JP4 16 valve
- Wiseco very high compression forged pistons
- Full Race Spec Blueprinted head
- Fully balanced internals
- KENT PT52 camshafts (278 duration, 11.04mm lift)
- KENT racing valve spring kit
- ΚΕΝΤ camshaft pulleys
- Spresso Racing head gasket
- Overbored throttle body with mechanical butterfly
- K+N air filter
- Uprated Bosch injectors 386cc (from Audi TT225)
- Fuel pressure 4.0 bar
- DTA EXP 48 Stand Alone Engine Management System
- Special order Magneti Marelli MAP sensor
- Supersprint 4-1 exhaust manifold
- Americat Racing catalyst
- Custom made exhaust system with Gr.N muffler

Transmission:
- factory gearbox
- 4.29 final ratio
- Helix 2.5kg flywheel
- AP Racing clutch
- Powerflex gearbox mount
- Peugeot Sport gear change kit

Brakes:
- AP Racing – Galfer 4pot 286mm front brakes kit
- Galfer Kevlar pads all around
- High pressure steel hoses all around

Suspension:
- Sparco Strut Brace
- Factory shocks front with Jamex 40mm springs
- APEX shocks rear
- (To be upgraded with Weitec Coilovers)

Αυτά τα λίγα… Φυσικά υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που κρύβονται από τον ανταγωνισμό όπως π.χ. λόγος καυσίμου/αέρα, διάμετρος βαλβίδων, στατική συμπίεση (εεεε καλά μερικοί ξέρετε), πεταλούδα κλπ… τα οποία προσωπικά τα θεωρώ το κερασάκι στην τούρτα… Wink Wink Wink Wink

Αυτή η εβδομάδα θα φαγωθεί με πολύ ρύθμισμα στο δρόμο και αναμονή για δυναμομέτρηση να δούμε τις νέες καμπύλες του γκοτζιλακου καθώς έχουμε και τις διακοπές…





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Σελίδα 19 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1372s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on