Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 09:22:18 Θέμα δημοσίευσης: Κραδασμοί στο ρελαντί |
|
|
Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι σταματημένος στο φανάρι μεταφέρονται σχετικά έντονοι κραδασμοί τόσο στο πεντάλ του φρένου όσο και στο κάθισμα (νομίζω). Αυτοί οι κραδασμοί συνοδεύονται από μία αστάθεια στο ρελαντί (μιλάμε για +/- 50 στροφές όχι τρελά πράγματα!)
Δεν ξέρω αν είναι κάτι νέο ή αν έπεσε στην υπόληψη μου ξαφνικά.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο.
Η βενζίνη ήταν Shell Vpower αλλά εδώ και 50χλμ. που έχω βάλει BP απλή αμόλυβδη επιμένει!!!!
Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η πρώτη φορά που το παρατήρησα. Φοβάμαι μην είναι παρατράγουδα από την αναβάθμιση στον εγκέφαλο...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 10:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν απομονώσεις τον κινητήρα (πατώντας το αμπραγιάζ),συνεχίζει να το κάνει?Μήπως στρίβεις λίγο το τιμόνι και ανεβάζει στροφές?
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 16:53:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρανδασμοί στο ρελαντί |
|
|
theflame έγραψε: | Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι σταματημένος στο φανάρι μεταφέρονται σχετικά έντονοι κραδασμοί τόσο στο πεντάλ του φρένου όσο και στο κάθισμα (νομίζω). Αυτοί οι κραδασμοί συνοδεύονται από μία αστάθεια στο ρελαντί (μιλάμε για +/- 50 στροφές όχι τρελά πράγματα!)
Δεν ξέρω αν είναι κάτι νέο ή αν έπεσε στην υπόληψη μου ξαφνικά.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο.
Η βενζίνη ήταν Shell Vpower αλλά εδώ και 50χλμ. που έχω βάλει BP απλή αμόλυβδη επιμένει!!!!
Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η πρώτη φορά που το παρατήρησα. Φοβάμαι μην είναι παρατράγουδα από την αναβάθμιση στον εγκέφαλο... |
1ον. H μικρή αστάθεια στο ρελαντί είναι φυσιολογική (το 205 έπρεπε να δεις τι έκανε!) Απλά έτσι είναι η λειτουργία του κινητήρα, τι να κάνουμε;
2ον. Πόσο καιρό έχεις να αλλάξεις λάδια; Εγώ έχω μάθει να καταλαβαίνω πότε θέλω αλλαγή λαδιών (μέχρι τώρα βέβαια, θα δούμε τι παίζει με τα MOTUL) από τους κραδασμούς του κινητήρα. Μιλάμε ότι όταν τα αλλάζω ο κινητήρας είναι σαν βελούδο!
3ον. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τον εγκέφαλο. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 19:34:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λάδια άλλαξαν πριν 1100-1200 χιλιόμετρα.
Οι κραδασμοί μου μοιάζουν σαν αρρυθμία του κινητήρα, μία διάθεση να το πω να σβήσει και ξαφνικά σαν να ανεβάζει στροφές.
Δεν είναι μόνιμοι, πχ όταν έβαλα το clima δεν παρατηρούσα τίποτα άλλο εκτός από τα συνηθισμένα (μικροκραδασμοί φυσιολογικοί-μοτέρ δουλεύει τι να κάνουμε).
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 02:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός του ότι ο Στούκας έχει δίκιο, να προσθέσω και μία ακόμη άποψη:
Έχω προσέξει ότι μετά από τον καθαρισμό που έκανα στο κύκλωμα βενζίνης (ρεζερβουάρ μέχρι μπεκ & βαλβίδες), ο κινητήρας σταμάτησε να έχει περιοδικές αστάθειες ρελαντί, και σιγά-σιγά παρατηρώ ότι άρχισε να ξαναπαρουσιάζει.
Πιστεύω ότι οφείλεται στην παρουσία υγρασίας, ή και βρωμιάς, που προκαλούν ατελή και ασταθή καύση στους κυλίνδρους, και υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Εάν Φλόγα, παρατηρείς ότι αυξήθηκε η αστάθεια στο ρελαντί σου, δοκίμασε αφού αλλάξεις φίλτρο βενζίνης (εκτός εάν έχεις το 1.6 16V), να προσθέσεις καθαριστικό κυκλώματος παροχής καυσίμου στο επόμενο ημιγέμισμα του ρεζερβουάρ σου (το έχω πει και αλλού).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 07:40:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Εκτός του ότι ο Στούκας έχει δίκιο, να προσθέσω και μία ακόμη άποψη:
Έχω προσέξει ότι μετά από τον καθαρισμό που έκανα στο κύκλωμα βενζίνης (ρεζερβουάρ μέχρι μπεκ & βαλβίδες), ο κινητήρας σταμάτησε να έχει περιοδικές αστάθειες ρελαντί, και σιγά-σιγά παρατηρώ ότι άρχισε να ξαναπαρουσιάζει.
Πιστεύω ότι οφείλεται στην παρουσία υγρασίας, ή και βρωμιάς, που προκαλούν ατελή και ασταθή καύση στους κυλίνδρους, και υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Εάν Φλόγα, παρατηρείς ότι αυξήθηκε η αστάθεια στο ρελαντί σου, δοκίμασε αφού αλλάξεις φίλτρο βενζίνης (εκτός εάν έχεις το 1.6 16V), να προσθέσεις καθαριστικό κυκλώματος παροχής καυσίμου στο επόμενο ημιγέμισμα του ρεζερβουάρ σου (το έχω πει και αλλού). |
Μια ερώτηση. Για τα καθαριστικά της REDEX έχεις ακούσει εσύ ή κανείς άλλος κάτι;
Άντε και μια ακόμα ερώτηση.
Αν δούμε ότι αυτά τα καθαριστικά είναι πολύ αποτελεσματικά, δεν θα μπορούσαμε να βάζουμε από ένα πρατήριο εμπιστοσύνης απλή βενζίνη, και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις V-POWER για το καθάρισμα του κινητήρα μας; Εξυπακούεται ότι για να συμβεί αυτό θα πρέπει η χρηματική διαφορά του καθαριστικού να είναι μικρότερη από τη χρήση καθαριστικής βενζίνης για τα αντίστοιχα χιλιόμετρα χρήσης του καθαριστικού.
Καλά ντε, μη βαράτε, απλά βγήκε έτσι η πρόταση τι να κάνουμε 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 02:32:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: |
Μια ερώτηση. Για τα καθαριστικά της REDEX έχεις ακούσει εσύ ή κανείς άλλος κάτι;
Άντε και μια ακόμα ερώτηση.
Αν δούμε ότι αυτά τα καθαριστικά είναι πολύ αποτελεσματικά, δεν θα μπορούσαμε να βάζουμε από ένα πρατήριο εμπιστοσύνης απλή βενζίνη, και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις V-POWER για το καθάρισμα του κινητήρα μας; Εξυπακούεται ότι για να συμβεί αυτό θα πρέπει η χρηματική διαφορά του καθαριστικού να είναι μικρότερη από τη χρήση καθαριστικής βενζίνης για τα αντίστοιχα χιλιόμετρα χρήσης του καθαριστικού.
|
Για Redex δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο, αλλά είναι γνωστή εταιρία, και ίσως αξίζει να την εμπιστευθείς. Δοκίμασέ τη!
Δεν βάζω πλέον VPower! Βάζω SuperPlus από συγκεκριμένα βενζινάδικα και από δω και πέρα ένα Line Cleaner της ProTec κάθε 10000χλμ, σε σχεδόν γεμάτο ρεζερβουάρ. Πιο φτηνά βγαίνει σίγουρα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 09:49:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα...
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 09:56:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα...
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει...  |
Δεν είσαι ο μόνος,το κάνει και σε μένα,απλά δεν έχω δώσει σημασία γιατί είναι σε φυσιολογικά πλαίσια.Όμως δεν ανεβοκατεβάζει στροφές (-50,+50) που αναφέρεις.Μόνο ένα τράνταγμα,σε ακανόνιστο ρυθμό.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | theflame έγραψε: | Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα...
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει...  |
Δεν είσαι ο μόνος,το κάνει και σε μένα,απλά δεν έχω δώσει σημασία γιατί είναι σε φυσιολογικά πλαίσια.Όμως δεν ανεβοκατεβάζει στροφές (-50,+50) που αναφέρεις.Μόνο ένα τράνταγμα,σε ακανόνιστο ρυθμό. |
Θέλεις να πεις ότι ο δείκτης σου είναι καρφωμένος στις 750 σαλ και δεν κουνιέται καθόλου ποτέ δεν μου το έκανε αυτό, πάντα ψιλόέπαιζε...
Απλά το αναφέρω σαν "ύποπτο" για τον κραδασμό.....
Όντως ακανόνιστος είναι...
Κανένας άλλος;;;; (αρχίζω να ψιλόηρεμώ!!!)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: |
Θέλεις να πεις ότι ο δείκτης σου είναι καρφωμένος στις 750 σαλ και δεν κουνιέται καθόλου ποτέ δεν μου το έκανε αυτό, πάντα ψιλόέπαιζε...
Απλά το αναφέρω σαν "ύποπτο" για τον κραδασμό.....
Όντως ακανόνιστος είναι...
Κανένας άλλος;;;; (αρχίζω να ψιλόηρεμώ!!!) |
Κατ'αρχήν δεν το κάνει πάντα.Συνήθως δεν το κάνει όταν είναι κρύος ο κινητήρας αλλά όταν είναι ζεστός-είτε από ζόρισμα είτε από μποτιλιάρισμα (1η-2α-σταμάτημα).Όταν το κάνει,το ρελαντί είναι σταθερό (στο 90% των περιπτώσεων) και πολύ σπάνια να παρατηρήσω μία στιγμιαία απόκλιση (σαν αρρυθμία του κινητήρα μου φαίνεται) στο +-50.
Δεν μου φαίνεται πάντως ανησυχητικό.Στο κάτω-κάτω τόσα άλογα μπορούν να κάτσουν ήσυχα? 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 12:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι πέφτει το ρελαντί είναι φυσιολογικό. Είναι μέσα στην λειτουργία του μοτέρ, όπως πολλοί έχουν πει. Πρόσεξέ το Φλόγα αν σου το παρουσιάζει με κρύο το μοτέρ μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία νερού στους 70 βαθμούς που το ρελαντί είναι ψηλά, και επίσης όταν ανάβεις το ac/clima που πάλι ανεβαίνουν οι στροφές.
Τώρα για το θέμα εγκάφαλος, έχει πάρει μια εντολή να κρατάει το ρελαντί 750 στροφούλες. Για κάποιο λόγο πέφτουν οι στροφές, ποιος ξέρει, μπορεί κανα lag του κινητήρα, μπορεί όταν ανοίγει το ανεμιστήρας του ψυγείου, κλπ, αλλά αφού επανέρχονται οι στροφές άρα είναι καλά ρυθμισμένος. Αλλιώς άνοιξε το καπό σου, και δες την ευστροφία του μοτέρ σου και πρόσεξε να δεις αν δυσκολεύεται πουθενά. Ίσως κάποιος πολύ σφιχτός ιμάντας, αν τον άλλαξες για κάποιο λόγο, ή κάπου εκεί μέσα παίζουν όλα, αφού η δύναμη του μοτέρ περνάει και δίνει δύναμη σε όλες τις αντλίες, στο δυναμό, στον κομπρέσσορα του ac/clima. Φανταστείτε δηλαδή πόσο δύναμη παράγει ωμά ο κινητήρας για να κινεί όλα αυτά και να του μένουν και άλογα να βγάλει στο δρόμο.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 13:42:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα...
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει...  |
Ρε συ, δεν νομίζω ότι τρέχει τίποτα. Αυτό που νιώθεις θα πρέπει να είναι το φυσιολογικό του αυτοκινήτου. Απλά μάλλον το διαπίστωσες κάποια στιγμή, και επειδή δεν το είχες ξαναπροσέξει, σου καρφώθηκε η ιδέα. :D Και όταν μας καρφώνεται μια ιδέα, είναι πολύ δύσκολο να την ξεπεράσουμε, μου έχει συμβεί κι εμένα :D
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 15:22:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω οτι "αρυθμια" οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος συμβαινει λογω του οτι ζεσταινονται οι σωληνες της εισαγωγης του αερα και ο κινητηρας παιρνει ζεστο αερα με αποτελεσμα την αρυθμια.. Ιδιαιτερα στο ρελαντι οπου ο αερας προχωραει αργα μεσ'το σωληνα εχει ενα λογο παραπανω για να ζεσταθει ακομα πιο πολυ...Μου το κανε και μενα παλια με φιλτροχοανη και με φιλτροκουτι χωρις μονωση αλλα απο τοτε που το μονωσα εξαφανιστηκε αυτο το φαινομενο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2002, 20:01:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποκλείεται να είναι κάποια αρυθμία των βαλβίδων;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:39:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν επιστροφή από το σέρβις τις εγγύησης, στο οποίο αλλάχτηκαν και βαλβολίνες-λάδια (βλέπε και σχετικά topics).
Ο υπαίτιος της σχετικής αρρυθμίας και των κραδασμών ήταν τελικά (μάλλον) ...Ο ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ
Oh yes έτσι απεφάνθη ο μηχανικός και τον άλλαξε στα πλαίσια της εγγύησης φυσικά!
Μέχρι στιγμής (20-30 χιλιόμετρα έτσι ) δεν ξαναεμφανίστηκαν προβλήματα και το μοτόρι δουλεύει ΟΚ
Μάλλον "επιδημία" έπεσε...
Για έχετε το νου σας φιλαράκια γιατί μάλλον έχουμε προβληματική παρτίδα στην αγορά (διαβάστε και σε άλλο τόπικ για σβήσιμο κινητήρα)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:32:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως ρε παιδιά, από τότε που καθάρισα την πεταλούδα (εξωτερικά) έχω πολύ πιο σταθερό ρελαντί. Παίζει γύρω στις 800 στροφές όταν ζεσταθεί το μοτέρ, και γύρω στις 1.000 όταν είναι κρύο.
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά έχω την εντύπωση ότι στην πεταλούδα η πάνω είσοδος είναι για την είσοδο του αέρα στο ρελαντί και η κάτω για την είσοδο του αέρα σε κίνηση. Εγώ πάντως τις καθάρισα και τις 2, αν και η πάνω είναι λίγο πιο δύσκολη γιατί είναι πιο μικρή.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:10:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν οι φίλοι μας οι κραδασμοί επανήλθαν (γκρρρ) ή μήπως ήταν πάντα εκεί....
Το αμάξι έδειχνε ΟΚ για λίγο καιρό και τώρα πάλι (δεν το κατάλαβα χτες απλά τρέχω και δεν φτάνω...)
Θα κανονιστεί άλλο ραντεβού για να δούμε τι παίζει, ελπίζω μόνο να μην ακούσω το έτσι κάνουν αυτά...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|