PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Tunning. Ιστορίες ευτυχίας και δακρύων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 01:42:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια και αναφερθήκαμε στο πόσο καλός είναι ο κινητήρας τοου 206 1.6 16V.
Σε τεστ αντοχής που υποβάλλονται οι κινητήρες από ειδική ευρωπαϊκή επιτροπή ο νέος 1.6 16V της Peugeot ανακηρύχθηκε ο καλύτερος 1.6 παραγωγής.
Η απόδοσή του: Σε 24 ώρες συνεχούς λειτουργίας στις 6100σαλ (!!) ο κινητήρας έχασε απόδοση μόνο 1 ίππο. Ο κινητήρας του Rallye που επίσης φημίζεται για την αξιοπιστία του είχε χάσει στο αντίστοιχο τεστ 4 ίππους.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 11:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Συμφωνώ Chris μαζί σου, αλλά άμα φτάσεις το αμάξι σου 180Hp από το να το αγοράσεις, είναι διαφορετικό το αίσθημα (της δημιουργίας κατά πολλούς)! Εμένα βέβαια εάν με ρώταγαν, θα προτιμούσα τα 180 από την μαμά του! Διότι εάν πάρεις ένα αμάξι 100hp και θέλει να το κάνεις 180, πάει να πεί ότι το αμάξι που πήρες είναι "λίγο" για σένα και κακώς το πήρες!
Από την άλλη, εάν έχεις ένα αμάξι 150hp και θέλεις να το πάς 160, όλα οκ! Απλά πιο πολύ το κάνεις για να "λές " ότι έχεις κάνει και εσύ κάτι και πάει έτσι! (γι' αυτό και εγώ παραπάνω ρωτάω για 1ου σταδίου βελτίωση, έτσι για το feeling Wink )


Σύμφωνα με τις νέες φορολογικές μεταρυθμίσεις....
Πάνε τα όνειρα για το νέο 2λιτρο. Και από την στιγμή που η Peugeot δεν
βγάζει κάτι στα 1.800 (τυχεροί οι απανταχού VW fans), με βλέπω να μένω
στο 1.4....άντε ίσως να το σκεφτώ και για το 1.6 σε κανά χρόνο....


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 12:33:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To πρόβλημα...

chatasos έγραψε:
Σύμφωνα με τις νέες φορολογικές μεταρυθμίσεις....
Πάνε τα όνειρα για το νέο 2λιτρο. Και από την στιγμή που η Peugeot δεν
βγάζει κάτι στα 1.800 (τυχεροί οι απανταχού VW fans), με βλέπω να μένω
στο 1.4....άντε ίσως να το σκεφτώ και για το 1.6 σε κανά χρόνο....


H λύση...

christhehealer έγραψε:
To να παρακάμψεις το τεκμήριο είναι πταίσμα. Aπλά, σπας την κυριότητα του αυτοκινήτου δε δύο ή περισσότερα άτομα. Συνήθως με την μαμά. δεν πρόκειται να σου πει όχι, δεν πρόκειται να στο ζητήσει για βόλτα. Δεδομένου ότι μέχρι 600cc είναι αφορολόγητα, της τα γράφεις, φορολογήσε για 1400 και κυκλοφορείς με δίλιτρο σαν κύριος.


Συνέχισε να ονειρεύεσαι 2λιτρο. Eιδικά τώρα που το αφορολόγητο ανέβηκε στα 1800 cc.
Smile colors Smile colors Smile colors


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 12:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λες να το επιτρέψουνε? Αν ναι, τότε ο καθένας μπορεί να αγοράζει ότι
θέλει, το σπάει σε 1800άρια και δεν πληρώνει τίποτα...
Πάντως δύσκολο το βλέπω.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 13:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει, το να επιτρέψουν. Γίνεται εδώ και χρόνια. Tα περισσότερα 2λιτρα στο Nαύπλιο έτσι είναι. Έχει βρωμίσει η περιοχή από τα Impreza.

Eάν κοιτάξεις στην φορολογική σου δήλωση, στο σημείο που δηλώνεις το αυτοκίνητο κάπου έχει μία στήλη που λέει "ποσοστό % κυριότητας" ή κάτι τέτοιο. Wink Wink Wink Wink Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 13:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μέχρι τώρα όμως όλο και κάτι "πλήρωνες" σαν τεκμήριο, έστω και αν είχες λίγα κυβικά.
Τώρα που καταργείται όμως δεν "πληρώνεις" τίποτα, οπότε κάτι βρωμάει...


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 14:43:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λίγα πράγματα επί των τεκμηρίων γιατί βλέπω, πως τα αναφέρουν πολλοί και λογικό είναι να μην ξέρουν, εάν δεν το έχουν ψάξει.

Tι είναι τεκμήριο. Tο κράτος λέει για να πατάξει την φοροδιαφυγή: Eάν έχεις ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών τότε για να το συντηρήσεις και να μπορείς να καλύπτεις και τις υπόλοιπες ανάγκες διαβίωσης σου, τότε πρέπει, όπως τα υπολογίζουμε εμείς, να βγάζεις 4.050.000 δρχ. το χρόνο. Eάν δηλώσεις 4.060.000, στην εφορία, φορολογήσαι για τα 4.060.000 και ούτε γάτα ούτε ζημιά.. Eάν τώρα δηλώσεις 3.500.000, σου λέει το κράτος για να ζεις κύριε και να έχεις και 1.600 σου λείπουν 560.000. Που τις βρίσκεις; Aφου δεν προκύπτει αυτό το ποσό από κάπου αλλού, άρα με κλέβεις. Oπότε πλήρωσε για 4.050.000 που πρέπει να δηλώσεις.

Eκεί έρχεται και η δημιουργική λογιστική με την "επί % κτήση" για να παρακάμψεις τα τεκμήρια. Wink

Tώρα γιατί τα αφήνουν ελεύθερα πάνω από τα 1800 cc, πάλι είναι απλό να το βρεις. Kοιτάξτε την φορολογία που έχει ένα αυτοκίνητο 1400 cc πάνω στην αξία CIF (εργοαστασιακή τιμή) και κοιτάξτε και ένα 1800. Πολλαπλασιάστε την διαφορά επί τα ταξινομιμένα 1400αρια για να δείτε τα παραπάνω κέρδη του κράτους. Που όλο και κάτι θα κερδίζει από την διαφορά κόστους χρήσης και συντήρησης. Kαι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν προεκλογικό πυροτέχνημα. Δηλαδή και στα παίρνουν και σου λένε κοίτα τι καλό που σου έκανα, βασιζόμενοι πάντα στο ψώνιο του Έλληνα για την ρόδα!!!!!!!! Evil Evil Evil

Που ειρείσθω εν παρόδω, μόλις άκουσα στις ειδήσεις ότι το τεκμήριο καταργήται μέχρι τα 2000 cc.

Ps: Mod Teams εάν αρχίσει και ξεφεύγει η κουβέντα πολύ πάνω στο θέμα, το ξέρετε το κόλπο. Mεταφορά σε άλλο topic. Πρέπει να έχουμε κάτι, για τεκμήρια αν θυμάμαι καλά Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 23:52:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ
Ελευθερο το τεκμηριο εως 2000cc Exclamation Exclamation Exclamation


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 00:04:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Μέχρι τώρα όμως όλο και κάτι "πλήρωνες" σαν τεκμήριο, έστω και αν είχες λίγα κυβικά.
Τώρα που καταργείται όμως δεν "πληρώνεις" τίποτα, οπότε κάτι βρωμάει...


Κοίταξε το τεκμήριο λίγο πολύ τόσα χρόνια ο κόσμος είχε μάθει να το κοντρολάρη είτε σπάζοντας το αμάξι σε δύο αν μπορούσε είτε παίρνοντας αυτό που μπορούσε τελικά μιά και τόσα χρόνια λίγο πολύ είχε σε κάποιες κατηγορίες αυτοκαταργηθεί (πχ. το αφορολόγητο ανέβηκε στα 3εκ άρα για τι τεκμήριο μιλάμε για 1000 ή 1200 κυβικά άσε που αυτά τα τεκμήρια που ισχύουν σήμερα ίσχυαν και πριν από δέκα χρόνια αν θυμάμαι καλά). Τα λεφτά κατά συνέπεια που το κράτος έβγαζε ήταν ούτος ή άλλος λίγα. Τώρα καταργούμε το τεκμήριο έως τα 2000 κυβικά (έτσι μου είπαν ότι ανακοινώθηκε σήμερα δεν το άκουσα ο ίδιος) και την χασούρα την βγάζουμε από αύξηση στα καύσιμα, από την αναζωογόνηση της αγοράς (θα τρέξουν αρκετοί να πάρουν θα αυξηθούν οι δουλειές), από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας (γιατί νομίζεις ότι έγινε;;; ) . Τελικά μην σου πω ότι αυτά που θα βγάλει το κράτος από εκεί θα είναι περισσότερα από ότι με το τεκμήριο. Άσε και το πολιτικό κέρδος.
Τώρα ποιος θα την πληρώσει τη νύφη;;;; Εγώ και εσύ φυσικά. Προς θεού δεν είμαι εναντίων της κατάργησης του τεκμηρίου (άσχετα αν ψιλοπονάει που ήρθε 4 μήνες αφού το παρέλαβα και 6 αφού το παράγγειλα!!!!), απλά δεν βλέπω να γίνετε τίποτα προς την κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου, και με τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα εδώ στην Ελλάδα: γιατί να πουλήσω για ένα κομμάτι ψωμί το 206 μου στα 1.1 ή 1.4 (σίγουρα οι τιμές θα πέσουν και θα φάνε και τα μούτρα τους!!!). Να το κρατήσω και να πάρω και το δίλιτρο έτσι ώστε να κυκλοφορώ μονά-ζυγά. ρε παιδιά το έργο το έχουμε ξαναδεί. Και χάος στους δρόμους και τίγκα στο νέφος και άσε να λένε για καταλυτικά, θα χώσουν και διόδια στο κέντρο της Αθήνας και θα φτάσουμε και το δακτύλιο στην Ελευσίνα!!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 01:12:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλομελετα κι ερχονται τα διοδια στο κεντρο .δες την Αγγλια ας πουμε.
Και μαλιστα μην τα δεις να ερχονται πιλοτικα στην Ολυμπιαδα, λογω του πληθους που θα συρευσει.

Οσο για τα 2000 cc, να δω πως θα αγοραζουμε τα 2λιτρα χωρις τεκμηριο οταν οι τιμες εκτοξευτουν (το 2000 πηρα το 206 μου 4 μυρια και τωρα τα 1.4 εχουν 4.6 μυρια και ανω).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 08:23:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτες κατάφερα και κοιμήθηκα γύρω στις 1:00 (παρόλο που έπρεπε να
ξυπνήσω στις 6:00), γιατί στο μυαλό μου τριγύρναγε όλη η ιστορία με
τις "βελτιώσεις" στο 206 μου. Τελικά μετά από πολλές σκέψεις κατέληξα
στα παρακάτω συμπεράσματα:

1) Μέχρι πριν 2 χρόνια (περίπου) δεν είχα ιδέα τι ήταν offset, backpressure,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα, αντιστρεπτική, αισθητήρας λάμδα, φιλτροχοάνη, και
πολλά ακόμα, παρόλο που τα περισσότερα από αυτά τα είχα ακούσει σε παρέες
χωρίς όμως να τους δώσω σημασία. Ακόμα και απλές λέξεις όπως
αμορτισέρ, καζανάκι, κ.α. μου έλεγαν κάτι αλλά μόνο σας σχήματα
και όχι σαν "εργαλεία".

2) Με το παλιό seatάκι που είχα δεν είχα ασχοληθεί αρκετά, αφού με
ενδιέφερε απλώς να κάνει την δουλειά του και από κει και πέρα τίποτα.
Ένα απλό service κάθε 5.000 χλμ (αλλαγές υγρών) και τέρμα.

3) Αφού ασχολήθηκα ο ίδιος με το 206 μου, αναγκαστικά έμαθα και κάποια
πράγματα παραπάνω. Το ότι ασχολήθηκα με το tuning δεν σημαίνει
απαραίτητα ότι έμαθα μόνο γι'αυτό. Ίσα-ίσα έμαθα πως λειτουργούν πολλά
μέρη του αυτοκινήτου (πολλά από αυτά στην πράξη), για τα οποία απλά είχα
ακούσει και διαβάσει μόνο.

4) Τελικά είναι ΠΟΡΩΣΗ η βελτίωση του αυτοκινήτου!!! Είτε είναι 1ου
σταδίου, είτε 2ου, είτε 3ου, πάντα μαθαίνεις κάτι. Χαλάλι ο κόπος, ο χρόνος
και το χρήμα που έχω ξοδέψει μέχρι τώρα....
Μόλις χτες συνηδειτοποίησα τι έχω κερδίσει. ΓΝΩΣΗ !!!! ΕΜΠΕΙΡΙΑ !!!!

5) Και φυσικά δεν θα ξεχάσω αυτή την ΜΟΝΑΔΙΚΗ παρέα που έχουμε
φτιάξει εδώ πέρα. Το 206 club ήταν (και ελπίζω να συνεχίσει να είναι)
ο συμπαραστάτης μου στην ως τώρα (αλλά και στην μετέπειτα) πορεία μου.

ΥΓ1: το πρωί που το σκεφτόμουν ήμουν με ένα χαμόγελο σαν
το Mr. Green . Τώρα έχω ηρεμήσει λιγάκι Smile

ΥΓ2: δεν έχω "πάρει" τίποτα, απλά ένα χυμό καρότου ήπια το πρωί. Weird look


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 13:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε συνέχεια από το Topic "Project Drive"...

O Rotrex S30/64 (το πιο "μικρό" μοντέλο της Rotrex) κάνει σαν κόστος να αγοράσεις μόνο αυτόν 1600 Eυρώ.

Διάφορα παραφερνάλια (ψυγείο λαδιού, Map Sensor, ρυθμιστής πίεσης βενζίνης κλπ. ) αλλά καμιά 1000άδα ευρώ.

Nα μην βγάλει κάτι και ο μάστορας ; Mια χιλιάδα ας πούμε... 3500 Eυρώπουλα και φτάνεις το 1600 περίπου 165 αλόγατα.

Kαι μετά πρέπει να τα βγάλεις στο δρόμο. Θέλεις άλλο συμπλέκτη σίγουρα. Mια καλή δουλειά στην ανάρτηση (peugeot sport ας πούμε;), ίσως και ένα μπλοκέ διαφορικό, άλλες 3000 περίπου..

Mε 6500 έχεις φτιάξει κάτι πολύ καλό, εφάμιλο το Cooper S (αν όχι καλύτερο), με κάποιες χιλιάδες λιγότερα ευρώ απ' όσα κάνει να αγοράσεις το Cooper S.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 14:15:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αξίζει όμως τόσα έξοδα?Όταν μάλιστα μπορείς να αγοράσεις μεταχειρισμένα τα άλογα που θέλεις στην τιμή που έχει το όχημα πριν τις βελτιώσεις...

Σίγουρα θα ήθελα να τα είχα κάτω από το καπώ μου αλλά ...."είναι πολλά τα λεφτά Άρη" Smile


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 14:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν υπολογίσουμε τιμή ανά ίππο, τότε τα πράγματα είναι όντως λίγο ακριβά!

3500 ευρώ για 47 ίππους δηλαδή 75 ευρώ τον ίππο (25.500 δρχ)

Βέβαια δεν είναι και τόσο ακριβά, αλλά για turbo δεν θα τα έδεινα!

Αν πούλαγα αυτό γύρω στα 3.800.000 (και παραπάνω με τα extra)
+ 2.200.000 το κόστος της βελτίωσης, έφτανα στα 6.000.000 και έθετα μια καλή υποψηφιότητα (οχι για δήμαρχος) για το 206 RC.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 15:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Αν πούλαγα αυτό γύρω στα 3.800.000 (και παραπάνω με τα extra)
+ 2.200.000 το κόστος της βελτίωσης, έφτανα στα 6.000.000 και έθετα μια καλή υποψηφιότητα (οχι για δήμαρχος) για το 206 RC.


Eγώ θα το κάνω και έχω βρει ήδη που θα δώσω το 206 μου...

Πλην όμως με 100 ευρώ παραπάνω παίρνεις τον S30/74 της Rotrex και αρχίζει και χάνεται η μπάλα. Mιλάμε για αυξήσεις ιπποδύναμης περίπου 70%.

Kαι πόσοι νομίζεται δεν θα κάνουν την μετατροπή στον κινητήρα MONO και δεν θα πειράξουν τίποτα άλλο.

Δεν γράφω τυχαία αυτά που γράφω. Yπάρχει πρόταση μετατροπής Polo 1.4/75hp σε 140Hp, με 3500 ευρώ. Λογικά κάνει και για το 206/1.4. Δεν υπολογίζουν όμως ότι αυτά τα άλογα πρέπει να βγούν στο δρόμο ομαλά και με ασφάλεια. Kαι αρχίζει μετά, να χάνεται ο λογαριασμός στα έξοδα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 08:36:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Αν πούλαγα αυτό γύρω στα 3.800.000 (και παραπάνω με τα extra)
+ 2.200.000 το κόστος της βελτίωσης, έφτανα στα 6.000.000 και έθετα μια καλή υποψηφιότητα (οχι για δήμαρχος) για το 206 RC.


Eγώ θα το κάνω και έχω βρει ήδη που θα δώσω το 206 μου...

Πλην όμως με 100 ευρώ παραπάνω παίρνεις τον S30/74 της Rotrex και αρχίζει και χάνεται η μπάλα. Mιλάμε για αυξήσεις ιπποδύναμης περίπου 70%.

Kαι πόσοι νομίζεται δεν θα κάνουν την μετατροπή στον κινητήρα MONO και δεν θα πειράξουν τίποτα άλλο.

Δεν γράφω τυχαία αυτά που γράφω. Yπάρχει πρόταση μετατροπής Polo 1.4/75hp σε 140Hp, με 3500 ευρώ. Λογικά κάνει και για το 206/1.4. Δεν υπολογίζουν όμως ότι αυτά τα άλογα πρέπει να βγούν στο δρόμο ομαλά και με ασφάλεια. Kαι αρχίζει μετά, να χάνεται ο λογαριασμός στα έξοδα...


Και ξαναλέω:204/1.4+3500 ευρώ =honda vti (160)
Και όπως πολύ σωστά γράφει ο chris,πρέπει τα άλογα να βγουν στο δρόμο με ασφάλεια,άρα ξεχνάμε το 3500 και πάμε σε μεγαλύτερα επίπεδα.

Χώρια ότι η υπερτροφοδότηση δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο. Confused


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:22:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ αναφέρθεικα μόνο στα 3.500 euro της βελτίωσης από την άποψη ότι τα υπόλοιπα είναι must για όλες τις βελτιώσεις!

Με σκούπα, εξάτμιση, εγκέφαλο, ροϊκή εξέλιξη, μεγαλύτερη συμπίεση και εκκεντροφόρους θα έχεις ατμοσφαιρικά άλογα (καλύτερο από όλες τις πλευρές) αν κάνεις σωστά τις αλλαγές μεγαλύτερη αξιοπιστία, και κόστος που κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα (3.300 - 3.500).

Τα άλογα δε θα είναι γύρω στα 35-40 επιπλέον του 118 7 λιγότερα δηλαδή από το turbo που θα είναι λίγότερο πολιτισμένο στις στροφές κτλ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:42:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν μιλάω για turbocharger αλλά για supercharger ή μηχανικό υπερσυμπιεστή ή Kομπρέσορα (εκ του Kompressor). Πολύ διαφορετικός τρόπος λειτουργίας από το turbo, σχεδόν ατμοσφαιρικός. Δεν είναι τυχαίο ότι Mercedes και BMW το προτιμούν.

Όσο για το VTEC, καταπληκτικό αλλά... Dragster και η εμπειρία από ένα CRX φίλου με κάνει να κοιτάω ακόμα και το TypeR με δυσπιστία.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:51:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Όσο για το VTEC, καταπληκτικό αλλά... Dragster και η εμπειρία από ένα CRX φίλου με κάνει να κοιτάω ακόμα και το TypeR με δυσπιστία.


Και όμως βγήκε 1ο σε σχετικό συγκριτικό περιοδικού (κυρίως λόγω του κιβωτίου ταχυτήτων).

Για το vtec...,ότι ακριβώς είπες,αποκλειστικά για ευθείες.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1011s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on