PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 206 1.6 TURBO 220PS+

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 17:58:15    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 206 1.6 TURBO 220PS+ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο το περιοδικο POWER TECHNIQUES :

ο ιδιοκτήτης αυτού του 206, διάλεξε να βελτιώσει το αυτοκίνητό του τουρμπίζοντάς το -και απευθύνθηκε στον κατάλληλο άνθρωπο, τον Δημήτρη Δάρα. Η οδηγία που έλαβε η Daras Development από τον Αποστόλη ήταν σαφής: “Κάντε το αυτοκίνητο να πετάει!”…

Με τις κατάλληλες περιποιήσεις το μαύρο 206 απογειώθηκε και πηγαίνει δυνατά στους δρόμους των Ιωαννίνων, είτε πρόκειται για ευθείες, είτε για στροφές. Στο δρόμο ανεβάζει χιλιόμετρα για πλάκα και σου δίνει την τελική του για πλάκα. Αυτό που περιμένεις από ένα τουρμπισμένο 1.6 με 220Ps είναι ότι θα είναι τουλάχιστον δύσκολο στην οδήγηση και θα χρειάζεται ένα ζευγάρι “καλά χέρια” για να το κουμαντάρουν. Ομως στην περίπτωσή μας δεν είναι έτσι, αφού το 206 που τούρμπισε η Daras Development είναι σχετικά προοδευτικό και ευκολοδήγητο ακόμα και για τον σχετικά άπειρο οδηγό. Δεν ισχυρίζομαι ότι μπορεί ο καθένας να το πάρει στα χέρια του και να κινηθεί σε …παράνομους ρυθμούς, επειδή πάντοτε χρειάζεται να είσαι σε εγρήγορση και να είσαι εξοικειωμένος με το turbo. Το αυτοκίνητο έχει εντυπωσιακή εμφάνιση χάρη στον aftermarket μπροστινό προφυλακτήρα, την όμορφη αεροτομή και τις 16in ζάντες της Superlegera.

Μα η κατάσταση γίνεται πιο συναρπαστική όταν ανοίξεις το καπό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει “μερικές” διαφορές από τον εργοστασιακό 1.6 των 110Ps, αφού τώρα με την προσθήκη μιας υβριδικής Garrett T25 έχει ιπποδύναμη 220Ps! Με την τουρμπίνα συνεργάζεται μια σκάστρα της Turbosmart, και ένα χειροποίητο intercooler και μια ανοξείδωτη πολλαπλή εξαγωγής, και τα δυο της Daras Developments, ενώ μια aftermarket φιλτροχοάνη είναι της Simota. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα της JPS και στις μπιέλες έγινε ζύγισμα και νιτροβαφή. Ο στρόφαλος “ελαφρώθηκε”, ζυγίστηκε και πέρασε κι αυτός από τη διαδικασία της νιτροβαφής, ενώ το βολάν ελαφρώθηκε και ζυγίστηκε. Στην κεφαλή και στις βαλβίδες έγινε ροϊκή εξέλιξη, και στον κινητήρα blueprinting.

Το βασικότερο πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί είχε να κάνει με το ηλεκτρικό γκάζι. Το ηλεκτρικό γκάζι είναι μια …κακή συνήθεια που απέκτησαν τώρα τελευταία πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, και παράλληλα αρκετά δυνατός πονοκέφαλος για όποιον θέλει να πάρει παραπάνω ιπποδύναμη από το μοτέρ του. Η λύση εδώ είναι το ECU Plus, ένας εγκέφαλος που συνδέεται παράλληλα με τον εργοστασιακό. Το ECU Plus παίρνει το σήμα από όλους τους αισθητήρες και στέλνει στον εγκέφαλο τις εργοστασιακές τιμές. Ετσι το σύστημα “ξεγελά: τον εγκέφαλο, ο οποίος συνεχίζει να λειτουργεί και να συνεργάζεται με τον κινητήρα κανονικά. Η aftermarket αντλία βενζίνης μεγαλύτερης παροχής και πίεσης είναι της Bosch. Τα μπεκ και η μπεκιέρα είναι τα εργοστασιακά, αλλά προστέθηκε ένα πέμπτο γκρι μπεκ με παροχή 500cc/ min, το οποίο κάποτε τροφοδοτούσε ένα κινητήρα Cosworth. Τα μπουζί είναι ιριδίου της Denso, υπάρχει δοχείο αναθυμιάσεων που έχει κατασκευάσει ο Αποστόλης, και τα κολάρα είναι aftermarket σιλικονούχα της Samco. Η εξάτμιση προέρχεται από την Festus, έχει διάμετρο 65mm, καταλύτη και τελικό καζανάκι.






FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 19:37:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλός
αλλά μήπως τα λεφτά πολλά Question


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 19:44:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πράγματι πολύ καλό. Έχω όμως την εξής απορία: γιατί στις επιδόσεις από στάση είναι σχεδόν ίδιες με τις μετρήσεις του RC στο ίδιο τεύχος
(RC 0-100 7,7, 0-160 18,11 Turbo 0-100 7.75, 0-160 16.94);
Θεωρητικά τα 40+ παραπάνω άλογα δεν έπρεπε να του δίνουν κάποιο προβάδισμα όπως στις ρεπρίζ;
(RC 80-110 με 4η 6.15 και 100-140 9,04
Turbo 80-110 3.4 και 100-140 3,85 Exclamation )
Παίζει ρόλο το lag, οι σχέσεις του κιβωτίου ή και τα δύο ή κάτι άλλο;
Πάντως μου άρεσε πάρα πολύ!


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 06:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αναφέρει συνολικό κόστος???
220 άλογα ε..? δηλαδη διπλάσια δύναμη...
κι απο ροπή?? στον θεο??
κι απο αξιοπιστία?? όλα ρολόι...? αυτα ειναι... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 17:09:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:

κι απο αξιοπιστία?? όλα ρολόι...? αυτα ειναι... Wink Wink

Οταν αρχιζεις τα πειραγματα χανεις αλλου... ενας απο αυτους του τομεις (που χανεις δλδ) ειναι και η αξιπιστια! Ποσο μαλλον σε τετοιες μετατροπες:cry: Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 21:27:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
πΕτΡοS έγραψε:

κι απο αξιοπιστία?? όλα ρολόι...? αυτα ειναι... Wink Wink

Οταν αρχιζεις τα πειραγματα χανεις αλλου... ενας απο αυτους του τομεις (που χανεις δλδ) ειναι και η αξιπιστια! Ποσο μαλλον σε τετοιες μετατροπες:cry: Crying or Very sad


Aυτή είναι η πικρή αλήθεια Άρη.........
Όταν βάζεις λεφτά στο αμάξι, μετά σταματάς πολύ δύσκολα (είτε λόγω περαιτέρω βελτίωσης, είτε λόγω ...προβλημάτων....)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάϊ 2004, 14:05:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
πΕτΡοS έγραψε:

κι απο αξιοπιστία?? όλα ρολόι...? αυτα ειναι... Wink Wink

Οταν αρχιζεις τα πειραγματα χανεις αλλου... ενας απο αυτους του τομεις (που χανεις δλδ) ειναι και η αξιπιστια! Ποσο μαλλον σε τετοιες μετατροπες:cry: Crying or Very sad


Aυτή είναι η πικρή αλήθεια Άρη.........
Όταν βάζεις λεφτά στο αμάξι, μετά σταματάς πολύ δύσκολα (είτε λόγω περαιτέρω βελτίωσης, είτε λόγω ...προβλημάτων....)

μιλας στον ειδικο τωρα!!!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 00:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H dikia mou h apopsi pano sto thema einai oti nai einai dinato mixanima alla den mporei na paei stathera me 4000 giati tha anevasei thermokrasia.Koinos h tourbina tha kanei ouf ama einai statheros se megales strofes.Apla auto to amaji einai na to vazeis sto fanari kai na tou dineis adipalous,kai apo opoion xasei (nai nai nai auto me aresei) Laughing epeiseis tha ythala polu na jero tin sibiesi tou kinitira pou exei to sigekrimeno mixanima giaiti paizei kai na exoun peirajei kai auto.


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 11:31:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κύριος Δάρας?! Μετατροπή σε 206!? Shocked Ενδιαφέρον...

Κόστος δεν μας αναφέρθηκε όμως...

Παράθεση:
και τις 16in ζάντες της Superlegera


Ζάντες με προσθήκες σε 220PS?... Αλέκος... Rolling eyes

Ελπίζω να μην κλαίει το αμάξι του ο τυπάς που το έφτιαξε... Επίσης κάτι που ήθελα να ρωτήσω, Σε τέτοιες μετατροπές, όπως αυτή με το ηλεκτρικό γκάζι, υπάρχει κίνδυνος να χάσεις τον κλιματισμό? Δηλαδή, ναι, κάνεις μια τόσο χοντρή μετατροπή (+100% hp από τα αρχικά), δεν στερείσαι όμως κάποιες ανέσεις για τις οποίες πλήρωσες όταν αγόρασες το αμάξι? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 12:33:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

symfona me tis gnoseis mou den to xaneis to arkoudaki (a\c) oso to psigio pou exei den to peirajeis.Eiparxei mia periptosi na to kapseis to a\c alla prepei na eisai ligo kademis.Giati eipotithete oti o daras h mpoulekos h o kathe enas pou kanei tin modifa (metatropi) exei lavi gnosi tou oti eiparxei a\c h exei mia hoani.


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 13:10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητε Βασιλη

Θα σε παρακαλουσα να γραφεις με ελληνκους χαρακτήρες


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 15:24:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το συγκεκριμενο αρθρο το ειχα διαβασει κι'εγω στο Power. Δεν θημαμαι ακριβης λεπτομεριες στην μεταττροπη που εχει γινει στο εν'λογο 206 αλλα μπορω να σας πω το εξης: Η αξιοπιστια σε τετοιες μετατροπες εξαρταται καθαρα απ'το ποσο "σκιζεται" το μοτερ. Δηλαδη αν εχει διαθεσιμα 220 αλογα αλλα συνηθως χρησιμοποιει 50 με 75% της αποδοσης (110 - 165 αλογα) δεν τειθεται ζητημα αξιπιστιας. Αυτο που εχει σημασια ειναι το ποσα απ'αυτα τα αλογα βαζει να τρεχουν και για ποση ωρα. Αν εχεις αυτο το μοτερ και παιζεις μονιμος με τους κοφτες, ε...... τοτε θα'χεις προβλημα. Ακομα και ετσι (αν εχουν γινει σωστες παρεμβασεις στο κινητηρα π.χ. πιστονια, βαλβιδες, ελατηρια) το πιθανοτερο ειναι να καει η τουρμπινα (ρουλεμαν και φτερωτη) και οχι το μοτερ.

Καλο ειναι να χρησιμοποιηται το 100% της δηναμης μονο σε ξεσπασματα π.χ. προσπεραση αντε και καμια κοντριτσα Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 21:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο STELIOS και έχω να προσθέσω κάτι που είχε πεί ένα παλικάρι εδώ στο forum για μετατροπή που είχε κάνει:

Παράθεση:
...η μισή επιτυχία οφείλεται σε αυτόν (τον βελτιωτή) και η άλλη μισή στο δεξί μου πόδι...


Cool

Σε ποιού μηνός τεύχος είναι το συγκεκριμένο άρθρο? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206gti (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 13:29:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:


Cool

Σε ποιού μηνός τεύχος είναι το συγκεκριμένο άρθρο? Rolling eyes



Νομίζω του Μαϊου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2142s (PHP: 50% - SQL: 50%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on