Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 13:16:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι φωτογραφίες από τα 107, 207, 307CC είναι οι γνωστές, τίποτα καινούργιο δηλαδή, ομολογώ όμως οτι αυτές τις φώτο του 407 + 407 Coupe, δεν τις έχω ξαναδεί.
Για το Coupe λοιπόν, μάλλον οι σχεδιαστές της Peugeot, δεν θα χρειαστούν "εξωτερική" βοήθεια (βλέπε Pininfarina όπως στο προηγούμενο project), καθώς χρησιμοποιούν σαν βάση το φοβερό Peugeot RC. Μούρλια!!!
Επίσης, δεν έχω ξαναδεί την νλεα καινοτομία στο sedan 407, το "φινιστρίνι" δηλαδή στο εμπρός πλαϊνό παράθυρο...
Ενδιαφέρον...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2003, 16:41:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιεδή οι φωτό που βρήκα είναι αρκετά μεγάλες, σας αναφέρω τη σελίδα που αναφέρει το ανανεωμένο 406 http://membres.lycos.fr/webpeugeot/Nouveautes/406c2.htm
Δείτε σαλόνι...δείτε ζάντα!
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2003, 21:40:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: |
κορυφαίος θα είναι ο κινητήρας V6 με τους 250 HP[/img] |
καλα αυτο τωρα το ειδα
συγνωμη αλλα δεν αντεχω...ο κωλος του 407 δεν ειναι σκετη αντιγραφη απο audi?καλα δεν ντρεπονται λιγο να το κανουν ιδιο.ενταξει το ταμπλο με τα 2 μεγαλα κεντρικα οργανα που εχουν αντιγραψει σχεδον ολες οι αλλες εταιρειες αλλα να τα κανουνε τωρα και ιδιο σχημα με τα χοντροκομενα γερμανικα?ελεος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Δεκ 2003, 21:47:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|



Αυτό είναι το νέο μεσαίο μοντέλο της Peugeot, που παρουσιάστηκε σήμερα και θα διατίθεται από το τέλος της άνοιξης στην χώρα μας.
Από το πλάι και ιδιαίτερα στο τελείωμα της πίσω κολώνας, το νέο 407 θυμίζει την σχεδιαστική προσέγγιση του μεγαλύτερου μοντέλου της εταιρείας, του 607, αλλά τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος έχει δική του ταυτότητα. Η μεγάλη εισαγωγή αέρα στο μπροστινό αέρα με τα μακριά αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα «έρχονται απευθείας» από το πρωτότυπο 407 Εlixir, που έκανε την επίσημη πρώτη του στην φετινή έκθεση της Γενεύης, ενώ το υπερυψωμένο πίσω μέρος δείχνει πιο συντηρητικό σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο εσωτερικό του 407 η εικόνα είναι σαφώς γαλλική σε σχεδίαση και σε φιλοσοφία, με τους χώρους για τους επιβάτες και τα αντικείμενα να είναι άφθονοι και τα υλικά πολύ καλής ποιότητας.
Συνολικά οι διαστάσεις του 407 είναι σχεδόν παραπλήσιες με του προκάτοχου του, με το μήκος να είναι αυξημένο κατά 158 χιλιοστά (4.676 πλέον) και το πλάτος του να φτάνει τα 1.811. Το μεταξόνιο του νέου μοντέλου έχει κερδίσει μόλις 25 χιλιοστά (2.725), ενώ το ύψος του είναι και αυτό ελάχιστα αυξημένο (1.445 χιλιοστά). Μεγάλη προσοχή όμως δόθηκε στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και στις θέσεις για αντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει πλέον κατά 17 λίτρα μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Το νέο μεσαίο μοντέλο της γαλλικής εταιρεία θα διατίθεται αρχικά με έξι κινητήρια σύνολα, από τα οποία τα δύο είναι ντίζελ, ενώ αργότερα θα προστεθεί ακόμα ένας πετρελαιοκινητήρας στην γκάμα του. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας είναι ο 16βάλβιδος 1,8 λίτρων, που έχει ισχύ 117 ίππων και ροπή 163 Nm και συνδυάζεται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μεσαία επιλογή αποτελεί ο δίλιτρος ο οποίος και αποδίδει 136 ίππους και ροπή της τάξης των 190 Nm και μπορεί εκτός από το πεντατάχυτο μηχανικό να φέρει και αυτόματο τεσσάρων σχέσεων κιβώτιο, με το σύστημα “Porsche Tiptronic”. Λίγο πριν την κορυφή της γκάμας τοποθετείται το ατμοσφαιρικό σύνολο των 2,2 λίτρων, με ισχύ 160 και ροπή 217 Nm, το οποίο και συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και το αυτόματο των τεσσάρων σχέσεων. Η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, απόδοσης 211 ίππων και 290 Nm ροπής, ο οποίος φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT) και συνδυάζεται αποκλειστικά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου Tiptronic. Οι δύο σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες ντίζελ, αμέσου ψεκασμού, που θα συνοδεύουν το μοντέλο στο λανσάρισμά του είναι, 1,6 (πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 2,0 λίτρων (εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) με απόδοση 110 και 136 ίππων αντίστοιχα, ενώ αργότερα θα προστεθεί ένας 2,7 λίτρων, «παιδί» της συνεργασίας της εταιρείας με την Ford.
To χαρακτηριστικό που είθισται να χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της εταιρείας, δηλαδή ο συνδυασμός των υψηλών επιπέδων άνεσης και κρατήματος έχει ιδιαίτερα προσεχθεί και στο 407. Έτσι ο μπροστινός άξονας φέρει διπλά ψαλίδια και ο πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ για να κατασκευαστούν πολλά από τα μέρη της ανάρτησης χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο. Επίσης στην δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου συμβάλει και το ισχυρότατο σύστημα πέδησης, που φέρει ABS με ανανεωμένο σύστημα κατανομής της δύναμης και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού, ενώ οι μπροστινοί δίσκοι έχουν διάμετρο έως και 330 χιλιοστά, αλλά και το εξελιγμένο ESP, που διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις.
Στην χώρα μας ο αντικαταστάτης του πετυχημένου 406, θα έρθει περίπου μεταξύ Μαίου και Ιουνίου, με τους κινητήρες βενζίνης, ενώ την στέισον εκδοχή την αναμένουμε περίπου προς το φθινόπωρο.
Πηγή: ams.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Δεκ 2003, 11:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τί γίνεται ρε παιδιά; Στην προηγούμενη φωτογραφία ο κ@λος του έμοιαζε με AUDI σ'αυτήν μοιάζει με VOLVO. Το υπόλοιπο όμως είναι καταπληκτικό.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2004, 19:25:36 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 407 Saloon & Estate |
|
|
Η έλευση της estate έκδοσης του 407 αναμένεται στην ελληνική αγορά μερικούς μήνες μετά την εμφάνιση της τετράθυρης, τον Απρίλιο
Μερικές ώρες πριν το ολοκαίνουργιο 407 πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Γενεύη, η οποία ανοίγει τις πύλες της για το κοινό το διάστημα 4-14 Μαρτίου, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες της estate έκδοσης.
Όπως θα ήταν αναμενόμενο για μια station wagon έκδοση, η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στην τελευταία κολόνα του αμαξώματος και πίσω. Χάρη στα όμορφα φωτιστικά σώματα και στο δυναμικό σχεδιασμό του, το πίσω τμήμα εναρμονίζεται επιτυχώς με το υπόλοιπο αμάξωμα. Γενικά, η όψη του αυτοκινήτου δεν χαρακτηρίζεται από το σχετικά συντηρητικό ύφος των περισσότερων SW εκδόσεων.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη και τους κινητήρες του estate, δεν θα διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτά της τετράθυρης έκδοσης. Η Peugeot φαίνεται να εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των οικογενειακών μοντέλων, καλύπτοντας το "χαμένο έδαφος" του απερχόμενου 406, το οποίο όμως στην οκταετή πορεία του δεν τα πήγε καθόλου άσχημα.
Την οικογενειακή παρουσία της γαλλικής εταιρείας αναμένεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο η sedan έκδοση του 307, η οποία θα παρουσιαστεί επίσης επί ελβετικού εδάφους. Το 307 των τριών όγκων κατασκευάζεται στο Wuhan της κεντρικής Κίνας και αποτελεί προϊόν της δεύτερης συνεργασίας του ομίλου PSA με την κιεέζική Dong Feng Motors.
auto in.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 18:12:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peugeot 407: Ιταλική προσέγγιση στις γαλλικές αξίες
Ποιοτική κατασκευή
Αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ
Κορυφαίο κράτημα
Εκδόσεις-τιμές
Γράφει:
Αντώνης Kόλλιας
Δίνοντας και πάλι έμφαση στον σχεδιασμό, η Peugeot παρουσιάζει ένα ξεχωριστό μοντέλο στη μεσαία κατηγορία.
Τα κουπέ της Peugeot έμοιαζαν και μοιάζουν πάντα με τα Ferrari ή τα Lancia, αλλά στο πιο γλυκό κι αυτό δεν είναι τυχαίο μια και όλα σχεδιάζονται στον οίκο του διάσημου Ιταλού Σέρτζιο Πινινφαρίνα, με τη συναίνεση φυσικά (αν όχι... υπόδειξη) των Γάλλων, σε κάτι που στην αισθητική είναι σημείο αναφοράς.
Τώρα με το 407, που παίρνει τη θέση του 406, έχουμε πλέον και τη μπερλίνα να επηρεάζεται σχεδιαστικά από τα έργα του Ιταλού και ειδικότερα από το 406 κουπέ, όχι βέβαια συνολικά, αλλά μόνο από το σχήμα της μάσκας, το οποίο θυμίζει πολύ... Ferrari! Aυτή η μεγάλη μάσκα, που κάνει το 407 δυναμικό αλλά και τόσο ξεχωριστό, έρχεται από το 607 και έχει ξεκινήσει από τα 403 και 404 όπως και τα Austin/Morris/MG της ίδιας περιόδου, σχεδιασμένα όλα πάλι από τον Πινινφαρίνα. Πέρα δε από τη μάσκα, όλο το 407 είναι αισθητικά ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Το μόνο αδύνατο σημείο -αν και ακούγεται αντιφατικό- είναι η ίδια η μάσκα, όταν το αμάξωμα είναι βαμένο σε σκούρο χρώμα. Η μαύρη γρίλια δεν ξεχωρίζει και όταν κοιτάς το αυτοκίνητο μοιάζει να έχει ένα μαύρο άνοιγμα.
Το 407 είναι ένα από τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του (4,676 μ. μήκος) και ένα από τα φαρδύτερα (1,811 μ), μετά το Mondeo, το Hyundai Sonata και το Kia Magentis, από τα οποία τα δύο τελευταία είναι, ουσιαστικά, εκτός ελληνικής αγοράς. Παρά τις διαστάσεις του αυτές, ο εσωτερικός του χώρος και κυρίως αυτός που διατίθεται για τα πόδια των πίσω επιβατών, είναι από τους πιο μικρούς. Βέβαια πολλοί είναι αυτοί που δεν ενδιαφέρονται και τόσο γι' αυτούς που θα καθίσουν... πίσω, αλλά θέλουν μόνο ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο και από την άποψη αυτή το 407 δεν απογοητεύει, διότι είναι ένα πολύ καλό αισθητικό σύνολο, με σωστές αναλογίες των τριών του όγκων.
Ποιοτική κατασκευή
Η όλη εμφάνιση του εσωτερικού (θυμίζει αρκετά 406 και 307), δείχνει την προσπάθεια για ποιότητα στην κατασκευή, αλλά και για διαφοροποίηση από το C5 της Citroen με το οποίο μοιράζονται το σασί PF3, πάνω στο οποίο θα στηθούν και τα μελλοντικά C6 και 607. Οι διαφορές από το C5 είναι στην όλη εμφάνιση του εσωτερικού, το οποίο κατα γενική ομολογία είναι πιο πετυχημένο τώρα, στο μεταξόνιο, το οποίο είναι λίγο πιο κοντό (2,725 μ) απ' ότι στο Citroen, αλλά μεγαλύτερο από του Avensis, του Accord, του Mazda 6 και του Saab 9-3. Σχετικά μικρό είναι και το πορτ μπαγκάζ του 407, το οποίο -τι σύμπτωση- χωράει... 407λίτρα, 23 λιγότερα από του 406.
Η κυριότερη διαφορά όμως είναι στην εμπρός ανάρτηση, η οποία είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη. Ακολουθεί την αρχή των παραμορφούμενων παραλληλόγραμμων στα δύο βασικά ψαλίδια που σχηματίζονται και μοιάζει πολύ με αυτήν του Honda Accord, κατά το ότι δεν αλλάζει η γεωμετρία της όταν στρίβουμε τους τροχούς σε αντίθεση με τις κλασικές ΜακΦέρσον. Πίσω, υπάρχει η κλασική πλέον στήριξη πολλαπλών συνδέσμων του 406, αλλά με κάποιες μικροδιαφορές στη σύνδεση της κάθε πλύμνης με το σασί. Και τα δύο υποπλαίσια εμπρός-πίσω είναι από αλουμίνιο. Το υπόλοιπο σασί είναι από ατσάλι και ζυγίζει 372 κιλά βαμμένο, η δε στρεπτική του ακαμψία είναι 22.6754νμ. τιμή όχι μεγάλη για αυτοκίνητο των διαστάσεων του 407.
Αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ
Ίσως όμως ο συνδυασμός των χαρακτηριτικών σασί-αναρτήσεων να έχει δώσει το αποτέλεσμα που ήθελαν οι τεχνικοί της Peugeot. Τα αμορτισέρ στην 3λιτρη έκδοση ρυθμίζονται αυτόματα και ανεξάρτητα για κάθε τροχό, μέσα από έναν ηλεκτρονικό επεξεργαστή σε εννέα θέσεις, με τον οδηγό να έχει δυνατότητα επιλογής μόνο σε δύο βαθμούς σκληρότητας. Οι υπόλοιπες εκδόσεις κυβισμού έχουν αμορτισέρ συμβατικά, αερίου. Αλλο... μπέρδεμα είναι με τους τρεις (ναι, τρεις!) διαφορετικούς τύπους υποβοηθούμενου συστήματος διέυθυνσης! Έτσι, οι δύο μικρότεροι τύποι 1.8 βενζίνης και 1.6 πετρελαίου θα έχουν υδραυλικό τιμόνι μεταβαλόμενης υποβοήθησης ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.
Οι άλλες εκδόσεις, πλην της 3λιτρης, έχουν ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και του πόσο στρίβουμε το τιμόνι. Τέλος, η 3λιτρη έκδοση έχει υδραυλική υποβοήθηση, μεταβαλλόμενη ανάλογα με την κλίση και το στρίψιμο του τιμονιού, τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα του αυτοκινήτου! Το γιατί δεν μπόρεσαν να μας το εξηγήσουν ούτε οι Γάλλοι στη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στον τύπο του 407, που έγινε στην Πορτογαλία. Εννοείται πως και στη σύντομη δοκιμαστική οδήγηση, κανείς δεν κατάλαβε διαφορά, τουλάχιστον στους δύο πιο εξελιγμένους τύπους, μια και η έκδοση 1.8 δεν υπήρχε.
[b]Κορυφαίο κράτημα
Αντίθετα όμως, καταλάβαμε όλοι το πόσο καλή είναι η οδική συμπεριφορά του 407 και ειδικότερα το κράτημα στον δρόμο. Οι κλίσεις είναι μικρές, ειδικά δε στις ανοικτές γρήγορες καμπές η πορεία του είναι υποδειγματική. Το 407 παίρνει την κλίση που είναι να πάρει και μένει εκεί μέχρι την έξοδο, σίγουρα και σταθερά. Σε δρόμο στενό επαρχιακό με συχνές αλλαγές κατεύθυνσης, ο όγκος του αυτοκινήτου δεν γίνεται αισθητός, καθώς αυτό κινείται και στρίβει εύκολα. Όλοι σχεδόν οι τύποι του 407 διαθέτουν πρόγραμμα ελέγχου σταθερότητας (ΕSP) το οποίο απενεργοποιείται, αλλά μετά τα 50χλμ/ω ξαναμπαίνει αυτόματα.
Περιορίζει την υποστροφή φρενάροντας τους εμπρός τροχούς και το πίσω εσωτερικό, ενώ για την υπερστροφή, σύμφωνα με την Peugeot, επενεργεί σε δύο φάσεις ανάλογα με το αν οι διορθωτικές κινήσεις είναι απότομες ή αν «καταλάβει» ότι έχει να κάνει με οδηγό γνώστη, ο οποίος οδηγεί σπορ και κάνει ομαλές διορθώσεις. Σ' αυτό βοηθάει γενικά και η καλή κλιμάκωση των μηχανικών κιβωτίων ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται και με αυτόματο κιβώτιο, αλλά μόνο τεσσάρων σχέσεων, πλήν της 3λιτρης η οποία προσφέρεται με αυτόματο ιαπωνικό Aisin 6 σχέσεων.
Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν είναι μεγάλοι αλλά υπάρχουν και ακούγονται, κυρίως λόγω της καλής ηχομόνωσης του... κινητήρα, όπως και αυτοί οι λίγοι που μεταφέρονται από την κύληση των φαρδιών (215-55/17) ελαστικών. Πάντως, σε καμιά περίπτωση το 407 δεν φτάνει τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου του C5, παρά τον καλό αεροδυναμικό του συντελεστή Cx 0,29. Τα φρένα λειτούργησαν ικανοποιητικά και η ύπαρξη κυκλώματος πρόσθετης υδραυλικής υποβοήθησης για φρενάρισμα ανάγκης, τα κάνει ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
Εκδόσεις-τιμές
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι το βασικό SR, το οποίο όμως διαθέτει όλα τα απαραίτητα(κλιματισμός, ABS, αερόσακοι κλπ) και στο 1.8 κοστίζει 21.200 ευρώ. Το 1.8 ST κοστίζει 23.800 και το 1.8 SV 26.800 με δερμάτινη ταπετσαρία, αλουμινένιες ζάντες κλπ. Στη 2λιτρη έκδοση δεν εισάγεται το φτηνό επίπεδο SR, αλλά αρχίζουμε από το ST (26.300), Sport (27.300) και SV (29.300). Με κινητήρα 2.2 εισάγεται μόνο σε πλούσιο εξοπλισμό SV (32.300), το δε 3λιτρο V6 σε δύο επίπεδα Sport με 37.300 και SV με 39.300. Από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει και ο τύπος στέισον βάγκον με ασυνήθιστη αισθητική, ενώ την Ανοιξη του 2005 το νέο κουπέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2004, 11:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολύ όμορφα και τα 2!!! μπράβο στην peugeot!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2004, 07:22:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
407 coupe
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2004, 08:49:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: |
407 coupe |
και με μια αεροτομή σαν του πρωτότυπου 407 Coupé, θα είναι τέλειο......
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Σεπ 2004, 12:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | PHSYBORG έγραψε: |
407 coupe |
και με μια αεροτομή σαν του πρωτότυπου 407 Coupé, θα είναι τέλειο...... |
Απίστευτο!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geopili Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 13:44:54 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot: Το 407 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη Σκοτία |
|
|
Το Peugeot 407 κατέκτησε τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» στη Σκοτία, έπειτα από την ψηφοφορία των μελών του συνδέσμου δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου της χώρας. Σημειώνεται ότι, στη λίστα με τα υποψήφια μοντέλα δεν περιλαμβάνονταν όσα θα αρχίσουν να πωλούνται εντός του 2005, παρόλο που έχουν ήδη παρουσιαστεί.
Περισσότερα: http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=581 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 21:22:16 Θέμα δημοσίευσης: Το 407 και σε ταξί! |
|
|
Απο το περιοδικο Autocar No 251.....
Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 20:47:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι! |
|
|
vinman έγραψε: | Απο το περιοδικο Autocar No 251.....
Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα. |
Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι.
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 07:13:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το 407 και σε ταξι! |
|
|
zippy έγραψε: | vinman έγραψε: | Απο το περιοδικο Autocar No 251.....
Ξεκινησε η διαθεση του peugeot 407 για χρηση ταξι.
Διατιθεται με 2λιτρο κινητηρα πετρελαιου που αποδιδει 136 ιππους,ενω υπαρχουν δυο επιπεδα εξοπλισμου,st confort kai sr confort με τις τιμες να διαμορφωνονται στα 23.650 και 25450 ευρω αντιστοιχα. |
Θα με ξαφνιαζε περισσοτερο αν μου ελεγες το το 206 θα ηταν ταξι.
Οχι τιποτα αλλο αλλα δεν θα χοραγανε και πολλοι μεσα εκει.  |
Και ομως αν δεν κανω λαθος στην Γαλλια κυκλοφορει περιορισμενος αριθμος ταξι 206sw....
Ειχα δει photo σε ενα περιοδικο παλιοτερα μ'αυτο το θεμα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 10:50:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206sw ταξι!!!.Φαντασου να εχει ερθει καμια γυναικα απο ταξιδι και να εχει 4 βαλιτσες μαζι τις.ΕΕεεεε αυτο ηταν το 206 εμ θα κατσει εμ δεν θα πηγαινει βημα.Εκτος αν εχει κανενα 2.0 μοτορι. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2005, 09:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2 λιτρο μοτορι δεν ξερω αν θα εχει το 206sw. Αλλα θα φοραει το ντιζελακι του και θα τραβαει μια χαρα 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάρ 2005, 12:04:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | 2 λιτρο μοτορι δεν ξερω αν θα εχει το 206sw. Αλλα θα φοραει το ντιζελακι του και θα τραβαει μια χαρα  |
Αααα οραια στο φαναρι θα κανει λες και φτιαχνεις ποπ κορν 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|