Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 21:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εϊπαμε ολα χρειάζονται ρονταζ... Είναι και ο κινητήρας... αλλα ακόμα ποιο σημαντικό είναι το ρονταρισμα της μετάδοσης
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 22:05:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν μιλάμε γενικά για στρώσιμο κινητήρα, γνώμη μου είναι ότι πρέπει από νωρίς να γνωρίσει όλα τα πιθανά φορτία που θα συναντήσει στη ζωή του. Με άλλα λόγια, στρώσιμο με μερικά "stretchings" πάνω από τις 4000 σ.α.λ. και σταδιακή αύξηση των στροφών όσο περνάνε τα χιλιόμετρα. Επίσης δεν έχει νόημα μέχρι τα Χ χλμ. να πηγαίνει κανείς μέχρι 4000 σαλ. και στα Χ+1 να χτυπάει κόφτες, πάλι κατά τη γνώμη μου.
Αυτά τα στηρίζω σε συζητήσεις στο 4Τforum, σε ψάξιμο στο internet και στο manual του Suzuki Ignis το οποίο έπεσε στα χέρια μου πρόσφατα, και αναφέρει μεταξύ άλλων για τα πρώτα 1000 χλμ.:
- Οδήγηση στη μεσαία κλίμακα των στροφών
- Αποφυγή σταθερών στροφών για μεγάλο διάστημα
- Αποφυγή οδήγησης σε χαμηλές σ.α.λ. σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.
Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω ότι όλοι οι κινητήρες κάπως έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Επιπλέον τα 10.000 χλμ. με ήρεμη οδήγηση μου φαίνονται δολοφονικά για τον κινητήρα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα

 206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 22:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματι, κι εγω καπως ετσι προσανατολιζομαι... προς το παρον κανω σχεδον καθημερινα μακριες βολτες στην Εθνικη ωστε να γραψω χιλιομετρα σε ιδανικες συνθηκες και με συχνες εναλλαγες ρυθμου... στο ταξιδι για Ελλαδα υπολογιζω ν'αρχισω να το ανοιγω λιγο παραπανω (και γιατι αλλιως δεν θα φτασω ποτε) και μετα το καλοκαιρι εχοντας υπολογιζω 6-7000 χμ περαιτερω προοδευτικο ανοιγμα, σερβις και φτου ξελευτερια...βαστατε τουρκοι τ'αλογα και ο θεος να βαλει το χερι του  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 02:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xeskepastos έγραψε: | Η αληθεια ειναι πως και 'γω εχω μπερδευτει...
Η μαμα Πεζω μου ειπε χαλαρα (το πολυ 120 χμ η 3500-4000 σαλ) μεχρι τα 10.000 χιλ οποτε και θα γινει η πρωτη αλλαγη λαδιου (για νωριτερα ουτε που το συζητανε ρητως και δια ροπαλου-βλεπε εγγυηση), απ'την αλλη εμενα μου φαινονται πολλα φοβαμαι οτι αμα δε φαει και κανα σκισιματακι δε θα μου "λυθει" το μοτερ ωστε να ξεδιπλωσει τις αναμφιβολες αρετες του...ασε που...λαδια στις 10.000
Απ'την αλλη παλι... αυτοι δεν πρεπει να ξερουν καλυτερα? τι συμφερον εχουν να σου jump το μοτερ (και να στο φτιαξουν στην εγγυηση)?
Το μπερδεμα παραμενει...ωστοσο ακολουθω τις οδηγιες κατα γραμμα, και γιατι εστι κι αλλιως ειναι νωρις για σκισιμο (1000 κμ) αργοτερα που θα παιξει ταξιδακι προς μαμα πατριδα (αρα και πολλα χιλιομετρα) θα δειξει...
Εν τελει μου φαινεται καλυτερα το μεταχειρισμενο (μονο τετοια ειχα μεχρι τωρα) ο,τι εκανε ο προηγουμενος εκανε και δε γ***εις πολυ φρικη αδερφακι μου...ας οψεται η σουπερατη μυρωδια του καινουργιου και τα 0,4 κμ στο κοντερ...  |
αν το αμαξι γυρναει για 10.000 χλμ με 3-4000 σ.α.λ και ξαφνικα πας και στο σκισεις την εκανες.το στρωσιμο δεν εχει τοσο αμεση σχεση με το ποσα χιλιομετρα θα κανεις αλλα πως θα συνιθισει ο κινητηρας να δουλευει σε υψηλες στροφες και να φτιαξουν τα μεταλλα ανοχες.Αυτο γινεται σταδιακα.δηλαδη για 1000χλμ πας πολυ ηρεμα καλου κακου και υστερα αρχιζεις νανεβαζεις σταδιακα τις στροφες.ΕΠΙΣΗΣ στο στρωσιμο τα ταξιδια στην εθνικη με 5η συνεχως μπορει να ευνοουν το μοτερ αλλα ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ θελει δουλεμα και το κιβωτιο και επισης στο στρωσιμο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το σκιζουμε ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ και να το κρεμαμε το αμαξι,οποτε στην εθνικη ακομα θελει κατεβασματα συχνα ωστε οι στροφες να διατηρουνται στα σωστα επιπεδα.ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ειναι σωστη οδηγηση (αλλαγες σε σωστες στροφες αναλογα με την περισταση) και σταδιακο ανοιγμα για μικρο χρονικο διαστημα.ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ το αμαξι μετα απο καποιο σημειο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ σε υψηλες στροφες για μικρα αλλα τακτα χρονικα διαστηματα. Αυτος που σου ειπε για 120χλμ και 10.000 χλμ ειναι απλα ΑΣΧΕΤΟΣ και αμα ειχε την ΕΛΑΧΙΣΤΗ μηχανολογικη γνωση δεν θα πεταγε τετοια μπαρουφα
Παράθεση: | Αν μιλάμε γενικά για στρώσιμο κινητήρα, γνώμη μου είναι ότι πρέπει από νωρίς να γνωρίσει όλα τα πιθανά φορτία που θα συναντήσει στη ζωή του. Με άλλα λόγια, στρώσιμο με μερικά "stretchings" πάνω από τις 4000 σ.α.λ. και σταδιακή αύξηση των στροφών όσο περνάνε τα χιλιόμετρα. Επίσης δεν έχει νόημα μέχρι τα Χ χλμ. να πηγαίνει κανείς μέχρι 4000 σαλ. και στα Χ+1 να χτυπάει κόφτες, πάλι κατά τη γνώμη μου.
Αυτά τα στηρίζω σε συζητήσεις στο 4Τforum, σε ψάξιμο στο internet και στο manual του Suzuki Ignis το οποίο έπεσε στα χέρια μου πρόσφατα, και αναφέρει μεταξύ άλλων για τα πρώτα 1000 χλμ.:
- Οδήγηση στη μεσαία κλίμακα των στροφών
- Αποφυγή σταθερών στροφών για μεγάλο διάστημα
- Αποφυγή οδήγησης σε χαμηλές σ.α.λ. σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.
Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω ότι όλοι οι κινητήρες κάπως έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Επιπλέον τα 10.000 χλμ. με ήρεμη οδήγηση μου φαίνονται δολοφονικά για τον κινητήρα..... |
εισαι πολυ σωστος και το φυλλαδιο ειναι το καλητερο που εχω ακουσει σε καινουργιο αμαξι.ειναι ακριβως αυτο που πρεπει να γινεται.τα εχω γραψει και παλιοτερα και τα ξαναειπα τωρα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 12:28:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά εγώ όταν είχα πάρει το αυτοκίνητο, το πήγαινα σχετικά ήρεμα για τα πρώτα 1600 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι δεν ξεπερνούσα τις 4.000 στροφές. Ο κινητήρας όμως δούλευε συνέχεια μέσα σε όλο αυτό το φάσμα. Οι (συχνές σχετικά) αλλαγές ήταν απαλές.
Το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του στρωσίματος πήγε μέχρι την Καβάλα (όταν έφτασα εκεί το κοντέρ έδειξε 900 χλμ). Στο ταξίδι το άνοιγα μέχρι και τις 5.000 στροφές, αλλά για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα και λίγες φορές.
Το τέλος του ανοίγματος σηματοδοτήθηκε με ένα ταξίδι μέχρι την Ξάνθη, όπου το πήγαινα σχετικά γρήγορα (μόλις έφτασα στην Ξάνθη το κοντέρ έδειξε 1.600 χλμ). Ξεπερνούσα αρκετά συχνά τις 4.500 στροφές και εκ των πραγμάτων έπρεπε να κάνω πολλές προσπεράσεις. Εκεί πήγα γιατί έχω έναν φίλο που σπουδάζει Πολ. Μηχανικός, επίσης τιμονόκ@υλος.
Έτσι πήγα εκεί λοιπόν για να του δείξω το αυτοκίνητο και να "παίξουμε" μαζί του... Μόλις το έδωσα στον φίλο μου (του έχω πολύ εμπιστοσύνη) το στροφόμετρο πολύ σπάνια κατέβαινε κάτω από τις 5.500 rpm...
Εκτός αυτού, την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο το πήγα δύο φορές στιγμιαία στις 5.000 στροφές, αλλά καταλάθος.
Γενικά όμως τώρα έχω δύο mode λειτουργίας, εντελώς διακριτά μεταξύ τους! Το ένα είναι το απαλό mode, όπου το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ ήρεμα και το άλλο είναι το άγριο mode όπου το αυτοκίνητο δουλεύει τσίτα...
Πάντα όμως προσπαθώ να το προφυλάσω όσο μπορώ. Δεν το κακομεταχειρίζομαι ποτέ... Γιατί άλλο η απαιτητική χρήση και άλλο η κακή χρήση! Είναι διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xeskepastos (Spyros) Μόλις έγραψα

 206 CC 1.6 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: Italy
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2004, 18:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Αυτος που σου ειπε για 120χλμ και 10.000 χλμ ειναι απλα ΑΣΧΕΤΟΣ και αμα ειχε την ΕΛΑΧΙΣΤΗ μηχανολογικη γνωση δεν θα πεταγε τετοια μπαρουφα |
Το υποψιαζομουν οτι επροκειτο περι μπαρουφας (και γιατι δεν ειχα ακουσει/διαβασει πουθενα κατι τετοιο) πραγματι μολις τα ακουσα δεν εκανα κιχ γυρισα την πλατη και την εκανα με ελαφρα πηδηματακια, αμα ο αλλος σου λεει ετσι (παρεπιμπτοντως τα ιδια που ελεγε και ο πωλητης) τι συζητηση να κανεις, οταν θα επιστρεψω ομως θα τα πω του αρχι-μηχανικου αφ'ενος να ξερει τι μ***κειες λενε οι υφισταμενοι του, αφ'ετερου να δω τι θα μου πει κι αυτος (αμα πει τα ιδια δεν με ξαναβλεπουνε)...
Οι guidelines του suzuki πραγματι φαινονται σωστες και αν κρινω απ'αυτα που διαβαζω εδω αλλα και στα αγγλικα κ ιταλικα φορουμ 206 ακομα σωστοτερα οποτε, μιας που καβατζαραμε και την χιλιαδα (χμ), αρχιζω την αμεση εφαρμογη...
Thanx σε ολους για τις συμβουλες αμα εχω νεωτερα θα σας πω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 07:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και ξεκίνησα με άλλη άποψη, την έχω αναθεωρήσει αρκετά... Το αμάξι πάει νορμάλ πλέον (μετράω 2.500 χλμ ) και καμιά φορά όταν ζεσταθεί το σπάω λιγάκι με καμια 1η 2α... στις 5.500
Η καλύτερη λύση πιστεύω!
Επίσης έχω ακούσει από αρκετούς να λένε ότι άμα δεν το "σπάς" τότε θα "πέσει για ύπνο" το μοτέρ... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 14:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xeskepastos έγραψε: | Το υποψιαζομουν οτι επροκειτο περι μπαρουφας (και γιατι δεν ειχα ακουσει/διαβασει πουθενα κατι τετοιο) πραγματι μολις τα ακουσα δεν εκανα κιχ γυρισα την πλατη και την εκανα με ελαφρα πηδηματακια, αμα ο αλλος σου λεει ετσι (παρεπιμπτοντως τα ιδια που ελεγε και ο πωλητης) τι συζητηση να κανεις, οταν θα επιστρεψω ομως θα τα πω του αρχι-μηχανικου αφ'ενος να ξερει τι μ***κειες λενε οι υφισταμενοι του, αφ'ετερου να δω τι θα μου πει κι αυτος (αμα πει τα ιδια δεν με ξαναβλεπουνε)...
Οι guidelines του suzuki πραγματι φαινονται σωστες και αν κρινω απ'αυτα που διαβαζω εδω αλλα και στα αγγλικα κ ιταλικα φορουμ 206 ακομα σωστοτερα οποτε, μιας που καβατζαραμε και την χιλιαδα (χμ), αρχιζω την αμεση εφαρμογη...
Thanx σε ολους για τις συμβουλες αμα εχω νεωτερα θα σας πω |
Α! και που' σαι!!!
Τα λάδια σου θα τα αλλάζεις το πολύ κάθε 7.500 χλμ...
Τα λάδια που έχεις τώρα (τα πρώτα δεν είναι;) καλύτερα άλλαξέ τα ακόμη νωρίτερα (π.χ. 5.500 χλμ)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 15:24:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αν και ξεκίνησα με άλλη άποψη, την έχω αναθεωρήσει αρκετά... Το αμάξι πάει νορμάλ πλέον (μετράω 2.500 χλμ ) και καμιά φορά όταν ζεσταθεί το σπάω λιγάκι με καμια 1η 2α... στις 5.500
Η καλύτερη λύση πιστεύω! |
Καλά τα σπασίματα, αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι ότι με 1η και 2α ταλαιπωρείς κινητήρα και μετάδοση. Καλύτερα να ανεβαίνεις τόσο ψηλά με 3η, 4η ή 5η. Ίσως να κάνω και λάθος βέβαια.
Αυτό με τα λάδια που διαβάζω και σε άλλα topics, ότι δηλ. τα πρώτα πρέπει να μείνουν μέσα 10000χλμ. επειδή είναι ειδικά για στρώιμο, στέκει ή είναι καμιά εξυπνάδα για να γλιτώνουν μια παραπάνω αλλαγή στα 1500-2000 όπου και συνηθίζεται; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 15:38:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dio78 έγραψε: |
Καλά τα σπασίματα, αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι ότι με 1η και 2α ταλαιπωρείς κινητήρα και μετάδοση. Καλύτερα να ανεβαίνεις τόσο ψηλά με 3η, 4η ή 5η. Ίσως να κάνω και λάθος βέβαια. |
Σωστό...
Dio78 έγραψε: |
Αυτό με τα λάδια που διαβάζω και σε άλλα topics, ότι δηλ. τα πρώτα πρέπει να μείνουν μέσα 10000χλμ. επειδή είναι ειδικά για στρώιμο, στέκει ή είναι καμιά εξυπνάδα για να γλιτώνουν μια παραπάνω αλλαγή στα 1500-2000 όπου και συνηθίζεται; |
Να γλιτώσουν ποιοί?Αφού τα λάδια (ακόμα και τα πρώτα) τα χρεωνόμαστε κανονικά.Όποτε τα αλλάξεις για πρώτη φορά,είναι δωρεάν η εργασία.Ειδικά για τα πρώτα,όσο πιο πολύ μείνουν μέσα (και συγχρόνως στρώνεις το αυτοκίνητο),τόσο το καλύτερο.Δεν είναι κατάλληλα για σκίσιμο.Όταν αισθανθείς ότι έχεις στρώσει αρκετά τον κινητήρα (είτε στα 1500km είτε στα 10000km),τα πετάς και βάζεις αυτά που σου αρέσουν...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 15:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Dio78 έγραψε: | Αυτό με τα λάδια που διαβάζω και σε άλλα topics, ότι δηλ. τα πρώτα πρέπει να μείνουν μέσα 10000χλμ. επειδή είναι ειδικά για στρώιμο, στέκει ή είναι καμιά εξυπνάδα για να γλιτώνουν μια παραπάνω αλλαγή στα 1500-2000 όπου και συνηθίζεται; |
Να γλιτώσουν ποιοί?Αφού τα λάδια (ακόμα και τα πρώτα) τα χρεωνόμαστε κανονικά.Όποτε τα αλλάξεις για πρώτη φορά,είναι δωρεάν η εργασία.Ειδικά για τα πρώτα,όσο πιο πολύ μείνουν μέσα (και συγχρόνως στρώνεις το αυτοκίνητο),τόσο το καλύτερο.Δεν είναι κατάλληλα για σκίσιμο.Όταν αισθανθείς ότι έχεις στρώσει αρκετά τον κινητήρα (είτε στα 1500km είτε στα 10000km),τα πετάς και βάζεις αυτά που σου αρέσουν... |
Σωστά, δεν κάνει διαφορά. Το ότι δεν είναι κατάλληλα για άνοιγμα του κινητήρα ψηλά δεν το ήξερα κάνει νόημα τώρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούν 2004, 20:32:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη γιατί αλλαγη κάθε 7,500 και οχι 10,000 ? Εγω το έχω πουσαρισμενο πληρώνω ακριβά μεν το Castrol RS 10W-60 αλλα καθε 9-10 χιλιάδες χιλιόμετρα τα αλλαζω..
Πρέπει επιτέλους να κόψουμε τις αιμοδοσίες..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούν 2004, 09:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Δημήτρη γιατί αλλαγη κάθε 7,500 και οχι 10,000 ? Εγω το έχω πουσαρισμενο πληρώνω ακριβά μεν το Castrol RS 10W-60 αλλα καθε 9-10 χιλιάδες χιλιόμετρα τα αλλαζω..
|
Μιλάμε για 1 αλλαγή διαφορά κάθε 40000km.Δεν είναι και υπερβολή βρε Νίκο.Και εγώ κάθε 7,5-8 τα αλλάζω (αν και βγάζουν 10000).Πόσο μάλλον το δικό σου που δουλεύει και σε πιο υψηλές στροφές από τα δικά μας.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούν 2004, 09:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί με ένα λάδι που κάνει κοντά 20 ευρά το λιτρο όμως... που είναι για τέτοια χρήση αποκλειστικά
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Ιούν 2004, 09:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει και το Italian tuning...
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Εφαρμόζεται κατά την περίοδο στρωσίματος...
Ένας φίλος έγραψε σε αντίστοιχο forum
"Αυτή η θεωρία είναι πολύ παλιά , γνωστή και ως Italian tuning αφού εφαρμόζονταν από μηχανικούς της Alfa Romeo κυρίως.
Η θεωρία βασικά είναι όπως αναφέρεται στο link , με τη διαφορά μόνο στο ότι στους παλιούς κινητήρες και σε αυτούς που έχουν υποστεί ρεκτφιέ ισχύει το heat cycling , γιατί απλά σε αυτούς συνήθως οι μέθοδοι κατασκευής - επεξεργασίας δεν περιλαμβάνεται θερμική επεξεργασία.
Ψάχνοντας γιά τη διαδικασία αυτή είχα ρωτήσει και έναν παλιό μηχανικό που έκανε ρεκτιφιέ σε αγωνιστικά μοτέρ ο οποίος μου είχε πεί ότι αυτή τη διαδικασία ακολουθούσε γιά το στρώσιμο . Ετσι λοιπόν το 1991 αγοράζοντας μιά Α33 1.4 αποφάσισα να την στρώσω με αυτό τον τρόπο αλλά με heat cycling. Σύντομα ανοίγματα με 4η 1/2 των στροφών -κρύωμα (3 ώρες) , 2/3 - κρύωμα (3 ώρες) , max στροφές - κρύωμα (3 ώρες) . Μετά μία γρήγορη διαδρομή με αλλαγές 1η - 2η - 3η στον κόφτη γιά 15 λεπτά. Δεν είμαι σίγουρος αν έπαιξε ρόλο (και πόσο) το στρώσιμο , αλλά δεν ξαναβρήκα το ίδιο γρήγορη 1.4 και να μην καίει σταγόνα λάδι (παρά μόνο στο παρκάρισμα σε κατηφόρα .... boxer γαρ )
Στην Delta φοβήθηκα να το κάνω λόγω turbo ενώ το Y το έστρωσα έτσι (χωρίς heat cycling)
Επίσης έχω και πολλά παραδείγματα από κινητήρες της Honda που είχαν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά.
Mε αυτό το τρόπο πιστεύω ότι ο κινητήρας ''ανοίγει'' πιό γρήγορα και πιθανώς πιό σωστά.
Η διαδικασία στο link δεν είναι τυχαία * είναι αρκετά μελετημένη. Εχει φέρει αποτελέσματα σε μένα αλλά και σε πολλούς γνωστούς μου που τη χρησιμοποίησαν.
Να συμπληρώσω ότι :
Το στρώσιμο που λέει ο κατασκευαστής είναι το πιό σίγουρο και θα πρέπει να το ακολουθήσουμε αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το κάνουμε επακριβώς. " |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2004, 02:54:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Υπάρχει και το Italian tuning...
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Εφαρμόζεται κατά την περίοδο στρωσίματος...
Ένας φίλος έγραψε σε αντίστοιχο forum
"Αυτή η θεωρία είναι πολύ παλιά , γνωστή και ως Italian tuning αφού εφαρμόζονταν από μηχανικούς της Alfa Romeo κυρίως.
Η θεωρία βασικά είναι όπως αναφέρεται στο link , με τη διαφορά μόνο στο ότι στους παλιούς κινητήρες και σε αυτούς που έχουν υποστεί ρεκτφιέ ισχύει το heat cycling , γιατί απλά σε αυτούς συνήθως οι μέθοδοι κατασκευής - επεξεργασίας δεν περιλαμβάνεται θερμική επεξεργασία.
Ψάχνοντας γιά τη διαδικασία αυτή είχα ρωτήσει και έναν παλιό μηχανικό που έκανε ρεκτιφιέ σε αγωνιστικά μοτέρ ο οποίος μου είχε πεί ότι αυτή τη διαδικασία ακολουθούσε γιά το στρώσιμο . Ετσι λοιπόν το 1991 αγοράζοντας μιά Α33 1.4 αποφάσισα να την στρώσω με αυτό τον τρόπο αλλά με heat cycling. Σύντομα ανοίγματα με 4η 1/2 των στροφών -κρύωμα (3 ώρες) , 2/3 - κρύωμα (3 ώρες) , max στροφές - κρύωμα (3 ώρες) . Μετά μία γρήγορη διαδρομή με αλλαγές 1η - 2η - 3η στον κόφτη γιά 15 λεπτά. Δεν είμαι σίγουρος αν έπαιξε ρόλο (και πόσο) το στρώσιμο , αλλά δεν ξαναβρήκα το ίδιο γρήγορη 1.4 και να μην καίει σταγόνα λάδι (παρά μόνο στο παρκάρισμα σε κατηφόρα .... boxer γαρ )
Στην Delta φοβήθηκα να το κάνω λόγω turbo ενώ το Y το έστρωσα έτσι (χωρίς heat cycling)
Επίσης έχω και πολλά παραδείγματα από κινητήρες της Honda που είχαν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά.
Mε αυτό το τρόπο πιστεύω ότι ο κινητήρας ''ανοίγει'' πιό γρήγορα και πιθανώς πιό σωστά.
Η διαδικασία στο link δεν είναι τυχαία * είναι αρκετά μελετημένη. Εχει φέρει αποτελέσματα σε μένα αλλά και σε πολλούς γνωστούς μου που τη χρησιμοποίησαν.
Να συμπληρώσω ότι :
Το στρώσιμο που λέει ο κατασκευαστής είναι το πιό σίγουρο και θα πρέπει να το ακολουθήσουμε αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το κάνουμε επακριβώς. " |
η διαδικασια αυτη πανω κατω εφαρμοζεται στις οδηγιες που εγραψα πριν,
Παράθεση: | ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ειναι σωστη οδηγηση (αλλαγες σε σωστες στροφες αναλογα με την περισταση) και σταδιακο ανοιγμα για μικρο χρονικο διαστημα.ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ το αμαξι μετα απο καποιο σημειο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ σε υψηλες στροφες για μικρα αλλα τακτα χρονικα διαστηματα |
δεν ειναι κανενα επιβλαβες κολπο η μεγαλου ρισκου.ΠΡΕΠΕΙ να γινει απο την αποψη μου.στο site που δινεις περιγραφονται αψογα οι λογοι,αυτο ειναι το ρονταρισμα και η σημασια του.Και εγω οταν πηρα το 106 (τοτε ειχε 1,1 μοτερ) το εστρωσα με σταδιακα ανοιγματα κρυωμα και υστερα περισσοτερο ανοιγμα.Μεχρι τα 120,000χλμ που αλλαξα το μοτερ ΔΕΝ εκαψε σταγονιτσα λαδι,ειχα παρατηρησει οτι εκανα μαγκιες σε αλλα 1,1 και μεχρι τριτες ακριβως τα ιδια με ενα ιδιο 106 xs 1,4 φιλου μου.
Επισης οταν επεφτε στα χερια μου το 'οικογενειακο' μας CRV στο στρωσιμο,εφαρμοζα αυτη την τακτικη.Τωρα εχω δει και 210+ στην εθνικη (σε οσους φενεται λιγο για 2,0 λιτρο με 150 αλογα να θυμισω ειναι και 1450 κιλα και με χαλια αεροδυναμικη ελεω ογκου και σχηματος) την ωρα που αλλοι με CRV δεν μπορουν να τα πανε πανω απο 185!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούν 2004, 09:41:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη ρε παιδια εμεις που το σκισαμε απο την πρωτη μερα το μοτερ τι προβληματα λετε να εχουμε?
μεχρι τωρα το εχω 2 χρονια και κατι ψιλα με 58000χλμ στο κοντερ και δεν εχω το παραμικρο προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jim 106 Μόλις έγραψα

 peugeot 106 rallye 1.6
Ένταξη: 19 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάρ 2006, 22:56:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια βολτα στο κεντρο διανομης της ελευσινας θα σας δειξει τι θα πει στρωσιμο......κοφτες τα παρκαρουν και τα ταξινομουν....δυστηχως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2006, 11:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα χειροφρενα κατα το στρωσιμο με κατω απο 3500 στροφες κανουν κακο αραγε????
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206.1.4 (Γιαννης) Νέος χρήστης

 206 1.4 (8v) XR (1999)
Ένταξη: 05 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: ΣΥΡΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2006, 15:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια δεν διαβασα ολες τις απαντησεις γιατι δεν προλαβαινω αλλα εχω να πω το εξης.... πηγα στο εργοστασιο της ducati και στη γραμη παραγωγης αμεσως μετα το ολοκληρωμα του μονταρισματος, γινοταν ενας οπτικος ελεγχος, και αμεσως μετα η μηχανη πηγαινε στο δυναμομετρο....!!!!! αστρωτη οπως ηταν.... αυτο δεν του κανει κακο, αν ο ιδιοκτητης μετα του κανει καλο στρωσιμο ωστε το υλικο επιστρωσης των ελλατηριων του εμβολου να φαγωθει οπως πρεπει κατα το στρωσιμμο και να δωσει τη μορφη στον κυλινδρο που πρεπει... αν δεν γινει στρωσιμο, θα μεινουν κενα αναμεσα στα ελλατηρια και το κυλινδρο με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση και καψιμο λαδιου.... αυτα... 
Στροφες,στροφες.....στροφες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|