PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

AMS-DRIVE: Ποιός μας δουλεύει για το 206 1,6 16ν?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 02:46:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
ivan έγραψε:
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. Onfire

Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες.


Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα...
Στο προβλεψτε και κερδιστε το 2003 δωσαν καινουργιο ειμαι σιγουρος.... Very happy Wink


ε στανταρ το εδοσαν καινουργιο κιεμενα περιεργο μου φενεται


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 09:50:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:

Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα..


Κώστα, το μόνο που μπορεί να μετρήσει το δυναμόμετρο τροχού, είναι ιπποδύναμη τροχού. Αυτό 'βλέπει',αυτό μετράει. Μπορώ να εξηγήσω αν χρειαστεί, το γιατί οι απώλειες που μετράνε τα περισσότερα δυναμόμετρα, δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές.

Ιπποδύναμη στον στρόφαλο μετράει αξιόπιστα μόνο το δυναμόμετρο πάγκου.

Δουλεύοντας στο εν λόγω περιοδικό, να ξεκαθαρίσω ότι η επιλογή της μη αναγραφής των απωλειών είναι συνειδητή, επειδή ακριβώς δεν θέλουμε να ωθείται ο αναγνώστης σε λάθος συμπεράσματα.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 13:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα δυναμομετρα μονου ραουλου παντως δινουν αξιοπιστες μετρησεις μεσα στο 2-3% διαφορα απο κατασκευαστη αρκει βεβαια ο κυριος που το χειριζεται να μην θελει να παιξει με τη.....χαρα σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 04:35:15    Θέμα δημοσίευσης: Δυναμόμετρσ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια και από εμένα,

Επειδή τυχαίνει να ξέρω το θέμα πολύ καλά να διευκρινίσω ότι τα δυναμόμετρα τροχών διπλού ή μονού ράουλου κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά με τα ίδια αποτελέσματα, +-2% σε φουλ κλίμακα, αρκεί να είναι σωστά καλιμπραρισμένα... και φυσικά να μην έχουν κάποια μηχανική βλάβη όπως φθαρμένα ρουλεμάν κλπ.

Το δυναμόμετρο του AMS είναι BOSCH και ελέγχετε και καλιμπράρετε σε τακτά χρονικά διαστήματα από τεχνικό της BOSCH βάσει των ISO προδιαγραφών έτσι ώστε να διατηρεί την ISO πιστοποίηση.
Το καλιμπράρισμα των δυναμόμετρων είναι μια μηχανική διαδικασία που γίνεται με ειδικά εξαρτήματα ( πιστοποιημένα βάρη και μπράτσα - μοχλούς) και δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει κάποιος εργαζόμενος εκεί ώστε να επηρεάσει την μηχανική ακρίβεια του δυναμόμετρου. Φυσικά υπάρχει και το software που είναι άμεσα συνδεδεμένο με το αποτέλεσμα του καλιμπραρίσματος αλλά και εδώ το setup γίνεται από τον τεχνικό της BOSCH και ο έλεγχος από τον εκπρόσωπο του ISO.

Πώς γίνεται λοιπόν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ δυναμόμετρων?
Η πιο απλή και σίγουρη απάντηση είναι ότι ο χώρος που είναι εγκατεστημένα τα δυναμόμετρα δεν είναι σωστά μελετημένος και κατασκευασμένος για αυτή την εφαρμογή, και ας μη μπούμε σε λεπτομέρειες εδώ..., με αποτέλεσμα τις γνωστές διαφορές. Αυτό ισχύει και για τα δυναμόμετρα των "βελτιωτών" μας και πιστέψτε με έχω δει πολλά τέτοια...

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 10:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cool Cool Cool Cool

δηλαδη τα δυναμομετρα διπλου ραουλου δεν δινουν περισσοτερες απωλειες στο τροχο απο οτι τα δυναμομετρα μονου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
speedy100 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 126

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 14:04:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα

Το θέμα δεν είναι τι δυναμόμετρο έχει μεγαλύτερες τριβές και κατά συνέπεια απώλειες αλλά απλά να είναι σωστά σεταρισμένο ώστε να τις διαβάζει όποιες και αν είναι αυτές.
Μην ξεχνάμε ότι όλη η φασαρία γίνετε για να έχουμε ίππους στο βολάν και όχι στον τροχό. Η τιμή αυτή είναι το άθροισμα των ίππων στον τροχό + τους ίππους των τριβών ή απωλειών και αν αυτή η δεύτερη τιμή δεν είναι σωστή τότε έχουμε λάθος άθροισμα.
Αυτός είναι και ο λόγος που, για παράδειγμα, αν μετρήσουμε δύο φορές το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά ελαστικά την κάθε φορά το αποτέλεσμα στο βολάν είναι το ίδιο. Δηλαδή δεν αλλάζει επειδή έχουμε διαφορετικές τριβές στην κάθε μέτρηση αλλά μπορεί να είναι διαφορετικό στους τροχούς αφού στην τιμή αυτή δεν "συμμετέχουν" οι τριβές.

Φιλικά


Getting to the top is one thing. Staying up there is a totally different game...
Speedy100 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0516s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on