Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάϊ 2004, 19:10:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | . Έδειξε το αυτοκίνητο 135 άλογα και 16 κιλά ροπή. Πραγματικά κολλήσαμε όλοι. |
Παράθεση: | Οι χάρτες ήταν τελείως χάλια. Reset το τσιπάκι και ξανά πέρασμα το τελευταίο πρόγραμμα (τα 160 άλογα και τα 195 κιλά ροπή) |
Επειδη παρομοιες βελτιωσεις με kent σε saxo και rallye εχουν δοσει μεν 160 αλογα (μαζι με πολλα αλλα οπως κατεβασμα συμπιεσης,ζυγοσταθμιση στροφαλου, ροικη κτλ) αλλα μεχρι 15 κιλα ροπη στον τροχο και ειλικρινα πιστευω και θεωρητικα οτι κινητηρας 1,6 με νορμαλ αναπνοη δεν μπορει να παει ανω των 16 κιλων ροπη μας εξηγεις λιγο πως εβγαλε το μοτερ 16 και 19 κιλα ροπη?Δηλαδη λιγο αναλυτικοτερα τις εργασιες.
Γιατι π.χ και το καλητερο συστημα vvt δεν υποσχεται αυξηση ροπης ανω του 8% και εδω μιλαμε για +20%. Μηπως τα μπερδεψατε λιγακι στις δυναμομετρησεις?Επισης αν ειχες βγαλει 19 κιλα ροπη,η ιπποδυναμη θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη απο 160 αλογα.
Εχετε κατανοησει καλα τι φυσικο μεγεθος ειναι η ροπη και απο τι εξαρταται οπως και η ιπποδυναμη γιατι ειναι λιγο υπερβολικα τα νουμερα και στο ποιο αισιοδοξο δυναμομετρο να γινονταν.
Τελος μηπως οι μοναδες μετρησης της ροπης δεν ηταν Nm και εκει εγινε το μπερδεμα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάϊ 2004, 20:11:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ'αρχην.. Σωλήνα Φ50 είναι υπερβολική για το αυτοκίνητο σου Γιώργο.. εδώ η Πεζώ Σπορ και δίνει Φ50 στο 206 Cup των 167 ιππων.. Φ45 φαντάζει ιδάνικό μαλλον... γιατί και το Φ48 (εργοστασιακή σωλήνα των 1,6 16V) νομίζω οτι πάλι είναι πολύ..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάϊ 2004, 20:39:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα το λες και μόνος σου …….αφού είσαι 16V καμία σχέση !!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 02:04:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dj-Steve έγραψε: | Αν θελήσω και εγώ να αλλάξω εκκεντροφόρους, όπως ο George4, θα πάρω τους ίδιους με αυτόν, ή λόγω του ότι είμαι 16ν θα πρέπει να πάρω άλλο τύπο?
PT40 ή PT 50?  |
Νεαρέ είσαι για τα πανηγύρια... Έλα βόλο για το μάθημά σου...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 11:33:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στεφανε απο οτι εμαθα και εγω μεσα απο αυτο το post για τους kent αλλοι ειναι αυτοι που πανε σε 8ν και αλλοι σε 16ν. οποτε pt40 δε σου κανει σιγουρα αφου κανει σε εμενα. παντως απο οτι φαινεται καλυτερη συμβουλη θα παρεις απο το μακη και το γιαννη χωρις να υποτιμω τους αλλους. παρολα αυτα εμενα μαζι με τον pt30 μου δωσανε ενα χαρτακι της kent που εχει σχεδον ολους τους εκκεντροφορους που τaiριαζουν σε 206 και peugeot, το εχω μεσα στο αυτοκινιτο θα δω τι λεει και θα σου πω.
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 13:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Νεαρέ είσαι για τα πανηγύρια... Έλα βόλο για το μάθημά σου... |
Έχετε και εκεί πανηγύρια?
Sorry που δεν ήρθα την Τετάρτη που είπα αλλά μου ζαλίσανε τα @@ τα 2 άτομα που ήθελα να έρθω μαζί τους.
Άντε να ξαναβρώ ημερομηνία τώρα για να έρθω! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 09:03:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε ντινο οι μετρησεις εχουν επιβεβαιωθει σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα... η χειροτερη ενδειξη που εχουμε παρει με το τωρινο setup ειναι 18.6 κιλα ροπη με 150 ή 152 αλογα, αν θυμαμαι καλα και ο δυναμομετρας επαθε συγκοπη μολις ειδε τα διαγραμματα τραπεζια και επιβεβαιωσε το προβλημα του εγκεφαλου... το δυναμομετρο αυτο δειχνει τα ιδια ακριβως με του PT οπου εχω μετρησει και τα δυο το megane...
προσωπικα δεν στεκομαι πολυ στα νουμερα, διοτι ο τελικος κριτης ειναι ο δρομος...και μεχρι στιγμης το αμαξι δειχνει οτι εχει και την ροπη και τα αλογα... χθες καλη ωρα σε ταξιδακι σε θηβα, χαλκιδα, στην εθνικη 120-130 ηταν ρελαντι και σε καποια ανοιγματα τα 200 τα περναγα με χαρακτηριστικη ευκολια, ωστοσο επειδη η αναρτηση δεν ειναι η καλυτερη και το ιδιο και ο δρομος, εκοβα...
μπορω να στο θεσω και διαφορετικα...για να περναμε με 190+ χλμ στην δευτερη γεφυρα στην βουτα, ποσα αλογα πρεπει να ειναι το αυτοκινητο για να μπορει να το κανει αυτο??? αυτο φυσικα δεν το πετυχαινουμε παντα διοτι το παν ειναι η εκινηση...αλλες φορες το στολαρουμε και αργουμε να φορτωσουμε και αλλες φορες παιζουμε γκαζιες 1ες, 2ες για τα αφηνει κατω...
anyway... προχεσως οι ΡΤ52 και τοτε... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 14:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλησαμε σημερα με τη kent και μας ειπαν οτι ο pt40 δε θα δουλεψει σε εμενα και χρειαζετε 1.6. το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο και το ψαχνουμε. για αρχη αλλαζω σωληνα μπροστα και απο κατω και βαζω τωρα την αλλη ακρη δηλαδη 42 και δυστηχως για εμενα αλλαζω και καζανακι γιατι το παλιο ειχε ραγησει. οσο αφορα αυτα που εχουν γραφτει για τη 3πλη χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν ισχυουν για τον δικο μου γιατι μιλαντας με marelli μου ειπαν οτι εχει μονη.
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 14:17:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George4 έγραψε: | μιλησαμε σημερα με τη kent και μας ειπαν οτι ο pt40 δε θα δουλεψει σε εμενα και χρειαζετε 1.6. το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο και το ψαχνουμε. για αρχη αλλαζω σωληνα μπροστα και απο κατω και βαζω τωρα την αλλη ακρη δηλαδη 42 και δυστηχως για εμενα αλλαζω και καζανακι γιατι το παλιο ειχε ραγησει. οσο αφορα αυτα που εχουν γραφτει για τη 3πλη χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν ισχυουν για τον δικο μου γιατι μιλαντας με marelli μου ειπαν οτι εχει μονη. |
Αντε να βγει τουμπανο να το κανουμε κ ενα τεστ ραν 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 15:27:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε ντινο οι μετρησεις εχουν επιβεβαιωθει σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα... η χειροτερη ενδειξη που εχουμε παρει με το τωρινο setup ειναι 18.6 κιλα ροπη με 150 ή 152 αλογα, αν θυμαμαι καλα και ο δυναμομετρας επαθε συγκοπη μολις ειδε τα διαγραμματα τραπεζια και επιβεβαιωσε το προβλημα του εγκεφαλου... το δυναμομετρο αυτο δειχνει τα ιδια ακριβως με του PT οπου εχω μετρησει και τα δυο το megane...
προσωπικα δεν στεκομαι πολυ στα νουμερα, διοτι ο τελικος κριτης ειναι ο δρομος...και μεχρι στιγμης το αμαξι δειχνει οτι εχει και την ροπη και τα αλογα... χθες καλη ωρα σε ταξιδακι σε θηβα, χαλκιδα, στην εθνικη 120-130 ηταν ρελαντι και σε καποια ανοιγματα τα 200 τα περναγα με χαρακτηριστικη ευκολια, ωστοσο επειδη η αναρτηση δεν ειναι η καλυτερη και το ιδιο και ο δρομος, εκοβα...
μπορω να στο θεσω και διαφορετικα...για να περναμε με 190+ χλμ στην δευτερη γεφυρα στην βουτα, ποσα αλογα πρεπει να ειναι το αυτοκινητο για να μπορει να το κανει αυτο??? αυτο φυσικα δεν το πετυχαινουμε παντα διοτι το παν ειναι η εκινηση...αλλες φορες το στολαρουμε και αργουμε να φορτωσουμε και αλλες φορες παιζουμε γκαζιες 1ες, 2ες για τα αφηνει κατω...
anyway... προχεσως οι ΡΤ52 και τοτε...  |
Δεν με παραξενεψαν τα αλογα αλλα η ροπη,160 αλογα βγαζεις απο ατμοσφαιρικο 1,6 σχετικα ευκολα,19 κιλα ροπη ειναι πολυ δυσκολο να βγει.anyway απλα μου φενεται παραξενο διχως να θελω να πω οτι λες ψεματα η οτιδηποτε αλλο σχετικο και πιστευω να το καταλαβες, οπως και να σου πω που στηριζεται τεχνικα αυτο που λεω και με παραξενεψε.
αντε και καλες 'βουτες' και ανυποψιαστα θυματα .Οσο για τα 200, νομιζω οτι το αμαξι μπορει αρκετα παραπανω αφου τα βλεπω εγω ευκολα σχετικα σε εντελως 'μαμα' φιλικο 206 cc
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 23:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο το στομα σου και στου θεου το αυτι ρε φιλιππε, οχι τιποτα αλλο αλλα ειμαι πολυ απογευητευμενος και απελπισμενος μεχρι στιγμης. να δω αυριο τι νεα θα εχω
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 14:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μολις πηρα το αυτοκινητο απο το μηχανικο ρυθμιζμενο και με την καινουργια εξατμιση. μπροστα ο μηχανικος μου με τον εξατμησα του αποφασισανε να μην αλλαξουν το σωληνα, αν και δε συμφωνω αλλα τον αφηνω για να εχει την ευθυνη αν το αυτοκινητο δε βγαλει το αποτελεσμα που θελουμε με τον kent.
σιγουρα το αυτοκινητο παει καλυτερα απο ποτε αλλα περιμενω τη μετρηση στο δυναμομετρο. αν δεν βγαλει 102+αλογα μου φαινεται θα σκοτωσω το μηχανικο μου στο τελος.
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 14:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aσε το δυναμομετρο κ παμε στο δρομο να δουμε τι κανει 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George4 (Giorgos) Μέλος

 Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 10:31:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Aσε το δυναμομετρο κ παμε στο δρομο να δουμε τι κανει  |
αντε να κανονισουμε να βρεθουμε και να δουμε. παρολλα αυτα θα παω και σε δυναμομετρο για να μπορω να κυνηγαω το μηχανικο μου με αποδειξεις
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την περασμενη εβδομαδα εχει μπει ο πεζουλας χειρουργειο για τις εξης εργασιες:
- αλλαγη των Colombo Bariani με τους ΚΕΝΤ ΡΤ52
- τοποθετηση αγραφου εγκεφαλου της Lumenition μαζι με πλεξουδα και ολα τα περιφεριακα
- τοποθετηση ακομα μεγαλυτερης πεταλουδας με μηχανικο γκαζι
- τοποθετηση καινουριας φλαντζας στο καπακι
- τοποθετηση νεων μπουζονιων ασφαλειας στο καπακι λογω της υψηλης συμπιεσης
- πιθανη τοποθετηση ψυγειου λαδιου
το αμαξι θα ειναι ετοιμο μετα το ραλλυ ακροπολις λογω αγωνιστικων υποχρεωσεων του μηχανικου
μεχρι στιγμης το μονο που μπορω να πω σιγουρα ειναι πως ο κοφτης θα παει αρκετα πανω απο τις 8000 σαλ και φυσικα η δυναμη θα ειναι καμποση παραπανω...
ρωτησα επισης για σασμαν... με μαμα εξαρτηματα ο καλυτερος συνδυασμος ειναι οι σχεσεις του 16βαλβιδου ραλλυ με το 13/59 διαφορικο ή με κοστος περι το 1000ρικο καινουριες σχεσεις απο την Quafie...
Προσεχως...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: |
μεχρι στιγμης το μονο που μπορω να πω σιγουρα ειναι πως ο κοφτης θα παει αρκετα πανω απο τις 8000 σαλ και φυσικα η δυναμη θα ειναι καμποση παραπανω...
|
ειμαι σιγουρος οτι ο μηχανικος σου θα το εχει στα υποψην αλλα το λεω μηπως ξεφυγε,αν ανεβασετε τον κοφτη τοσο πολυ,επειδη οι επιταχυνσεις του εμβολου θα ειναι πολυ μεγαλες στο ΑΝΣ και ΚΝΣ, πρεπει να ζυγιστουν τα κινουμενα μερη.ακομα καλητερο θα ηταν ναλλαχτουν και με μεγαλυτερης αντοχης αλλα αν δεν το παρακανετε πολυ πανω απο 8 τοτε δεν νομιζω να παρουσιαστει προβλημα.Οχι τιποτα αλλο αλλα επειδη θα ριξεις αρκετα χρηματα μην το ρισκαρεις.
Αντε και κριμα στον δυσμοιρο που θα ερθει διπλα μετα νομιζοντας οτι εχει να κανει με κανα απλο 206 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 10:11:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει το project απο αρχης... το μονο μαμα πραγμα στο μοτερ ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες (ισως οχι για πολυ) και αυτα εχουν δεχτει τις απαραιτητες περιποιησεις...
στοχος μας ειναι μοτερ επιπεδου super1600 αλλα εμεις εχουμε το εξης πλεονεκτημα... δεν εχουμε περιορισμους πουθενα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:12:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε μου μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει το project απο αρχης... το μονο μαμα πραγμα στο μοτερ ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες (ισως οχι για πολυ) και αυτα εχουν δεχτει τις απαραιτητες περιποιησεις...
στοχος μας ειναι μοτερ επιπεδου super1600 αλλα εμεις εχουμε το εξης πλεονεκτημα... δεν εχουμε περιορισμους πουθενα... |
ε ok γιαυτα μιλαγα κιεγω αλλα δεν θυμομουνα οτι τα εχεις περιποιειθει
κριμα παντως να μην ειχε ξεκινησει το project μενα μοτερ οπως απο ενα διλιτρο 306 ωστε να μιλαγαμε τωρα για kit car και ιπποδυναμη γυρω στα 300 αλογα (και μακραν το ταχητερο 206cc )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:21:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν οχι διλιτρο κατι εχω δει που τα κανουν 1800 και σκιζουν πισινους...
κατσε με το καλο να δουμε πως θα παει και βλεπουμε...
εξαλλου πριν απο οτι αλλο, μετα απο αυτο το επιπεδο, πρεπει να ασχοληθουμε με μεταδοση ωστε να ευχαριστηθουμε οτι εχουμε...
μετα μπορουν να γινουν πολλα...
βλεπε τετραπεταλουδο, στροφαλο - μπιελες, oversize εμβολα για κυβισμο 1800cc κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ
λεφτα να υπαρχουν... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|