PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.6 16v - Tuning 2ο Σταδιο (kouzman 206 CC)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάϊ 2004, 19:10:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
. Έδειξε το αυτοκίνητο 135 άλογα και 16 κιλά ροπή. Πραγματικά κολλήσαμε όλοι.


Παράθεση:
Οι χάρτες ήταν τελείως χάλια. Reset το τσιπάκι και ξανά πέρασμα το τελευταίο πρόγραμμα (τα 160 άλογα και τα 195 κιλά ροπή)


Επειδη παρομοιες βελτιωσεις με kent σε saxo και rallye εχουν δοσει μεν 160 αλογα (μαζι με πολλα αλλα οπως κατεβασμα συμπιεσης,ζυγοσταθμιση στροφαλου, ροικη κτλ) αλλα μεχρι 15 κιλα ροπη στον τροχο και ειλικρινα πιστευω και θεωρητικα οτι κινητηρας 1,6 με νορμαλ αναπνοη δεν μπορει να παει ανω των 16 κιλων ροπη μας εξηγεις λιγο πως εβγαλε το μοτερ 16 και 19 κιλα ροπη?Δηλαδη λιγο αναλυτικοτερα τις εργασιες.
Γιατι π.χ και το καλητερο συστημα vvt δεν υποσχεται αυξηση ροπης ανω του 8% και εδω μιλαμε για +20%. Μηπως τα μπερδεψατε λιγακι στις δυναμομετρησεις?Επισης αν ειχες βγαλει 19 κιλα ροπη,η ιπποδυναμη θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη απο 160 αλογα.
Εχετε κατανοησει καλα τι φυσικο μεγεθος ειναι η ροπη και απο τι εξαρταται οπως και η ιπποδυναμη γιατι ειναι λιγο υπερβολικα τα νουμερα και στο ποιο αισιοδοξο δυναμομετρο να γινονταν.
Τελος μηπως οι μοναδες μετρησης της ροπης δεν ηταν Nm και εκει εγινε το μπερδεμα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάϊ 2004, 20:11:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχην.. Σωλήνα Φ50 είναι υπερβολική για το αυτοκίνητο σου Γιώργο.. εδώ η Πεζώ Σπορ και δίνει Φ50 στο 206 Cup των 167 ιππων.. Φ45 φαντάζει ιδάνικό μαλλον... γιατί και το Φ48 (εργοστασιακή σωλήνα των 1,6 16V) νομίζω οτι πάλι είναι πολύ..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάϊ 2004, 19:14:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θελήσω και εγώ να αλλάξω εκκεντροφόρους, όπως ο George4, θα πάρω τους ίδιους με αυτόν, ή λόγω του ότι είμαι 16ν θα πρέπει να πάρω άλλο τύπο? Rolling eyes

PT40 ή PT 50? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάϊ 2004, 20:39:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα το λες και μόνος σου …….αφού είσαι 16V καμία σχέση !!! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 02:04:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dj-Steve έγραψε:
Αν θελήσω και εγώ να αλλάξω εκκεντροφόρους, όπως ο George4, θα πάρω τους ίδιους με αυτόν, ή λόγω του ότι είμαι 16ν θα πρέπει να πάρω άλλο τύπο? Rolling eyes

PT40 ή PT 50? Rolling eyes


Νεαρέ είσαι για τα πανηγύρια... Έλα βόλο για το μάθημά σου...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 11:33:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στεφανε απο οτι εμαθα και εγω μεσα απο αυτο το post για τους kent αλλοι ειναι αυτοι που πανε σε 8ν και αλλοι σε 16ν. οποτε pt40 δε σου κανει σιγουρα αφου κανει σε εμενα. παντως απο οτι φαινεται καλυτερη συμβουλη θα παρεις απο το μακη και το γιαννη χωρις να υποτιμω τους αλλους. παρολα αυτα εμενα μαζι με τον pt30 μου δωσανε ενα χαρτακι της kent που εχει σχεδον ολους τους εκκεντροφορους που τaiριαζουν σε 206 και peugeot, το εχω μεσα στο αυτοκινιτο θα δω τι λεει και θα σου πω.


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάϊ 2004, 13:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Νεαρέ είσαι για τα πανηγύρια... Έλα βόλο για το μάθημά σου...


Έχετε και εκεί πανηγύρια? Razz

Sorry που δεν ήρθα την Τετάρτη που είπα αλλά μου ζαλίσανε τα @@ τα 2 άτομα που ήθελα να έρθω μαζί τους. Rolling eyes

Άντε να ξαναβρώ ημερομηνία τώρα για να έρθω! Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 09:03:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε ντινο οι μετρησεις εχουν επιβεβαιωθει σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα... η χειροτερη ενδειξη που εχουμε παρει με το τωρινο setup ειναι 18.6 κιλα ροπη με 150 ή 152 αλογα, αν θυμαμαι καλα και ο δυναμομετρας επαθε συγκοπη μολις ειδε τα διαγραμματα τραπεζια και επιβεβαιωσε το προβλημα του εγκεφαλου... το δυναμομετρο αυτο δειχνει τα ιδια ακριβως με του PT οπου εχω μετρησει και τα δυο το megane...

προσωπικα δεν στεκομαι πολυ στα νουμερα, διοτι ο τελικος κριτης ειναι ο δρομος...και μεχρι στιγμης το αμαξι δειχνει οτι εχει και την ροπη και τα αλογα... χθες καλη ωρα σε ταξιδακι σε θηβα, χαλκιδα, στην εθνικη 120-130 ηταν ρελαντι και σε καποια ανοιγματα τα 200 τα περναγα με χαρακτηριστικη ευκολια, ωστοσο επειδη η αναρτηση δεν ειναι η καλυτερη και το ιδιο και ο δρομος, εκοβα...

μπορω να στο θεσω και διαφορετικα...για να περναμε με 190+ χλμ στην δευτερη γεφυρα στην βουτα, ποσα αλογα πρεπει να ειναι το αυτοκινητο για να μπορει να το κανει αυτο??? αυτο φυσικα δεν το πετυχαινουμε παντα διοτι το παν ειναι η εκινηση...αλλες φορες το στολαρουμε και αργουμε να φορτωσουμε και αλλες φορες παιζουμε γκαζιες 1ες, 2ες για τα αφηνει κατω...

anyway... προχεσως οι ΡΤ52 και τοτε... Twisted evil Twisted evil





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 14:12:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιλησαμε σημερα με τη kent και μας ειπαν οτι ο pt40 δε θα δουλεψει σε εμενα και χρειαζετε 1.6. το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο και το ψαχνουμε. για αρχη αλλαζω σωληνα μπροστα και απο κατω και βαζω τωρα την αλλη ακρη δηλαδη 42 και δυστηχως για εμενα αλλαζω και καζανακι γιατι το παλιο ειχε ραγησει. οσο αφορα αυτα που εχουν γραφτει για τη 3πλη χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν ισχυουν για τον δικο μου γιατι μιλαντας με marelli μου ειπαν οτι εχει μονη.


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 14:17:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George4 έγραψε:
μιλησαμε σημερα με τη kent και μας ειπαν οτι ο pt40 δε θα δουλεψει σε εμενα και χρειαζετε 1.6. το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο και το ψαχνουμε. για αρχη αλλαζω σωληνα μπροστα και απο κατω και βαζω τωρα την αλλη ακρη δηλαδη 42 και δυστηχως για εμενα αλλαζω και καζανακι γιατι το παλιο ειχε ραγησει. οσο αφορα αυτα που εχουν γραφτει για τη 3πλη χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν ισχυουν για τον δικο μου γιατι μιλαντας με marelli μου ειπαν οτι εχει μονη.


Αντε να βγει τουμπανο να το κανουμε κ ενα τεστ ραν Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 15:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
φιλε ντινο οι μετρησεις εχουν επιβεβαιωθει σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα... η χειροτερη ενδειξη που εχουμε παρει με το τωρινο setup ειναι 18.6 κιλα ροπη με 150 ή 152 αλογα, αν θυμαμαι καλα και ο δυναμομετρας επαθε συγκοπη μολις ειδε τα διαγραμματα τραπεζια και επιβεβαιωσε το προβλημα του εγκεφαλου... το δυναμομετρο αυτο δειχνει τα ιδια ακριβως με του PT οπου εχω μετρησει και τα δυο το megane...

προσωπικα δεν στεκομαι πολυ στα νουμερα, διοτι ο τελικος κριτης ειναι ο δρομος...και μεχρι στιγμης το αμαξι δειχνει οτι εχει και την ροπη και τα αλογα... χθες καλη ωρα σε ταξιδακι σε θηβα, χαλκιδα, στην εθνικη 120-130 ηταν ρελαντι και σε καποια ανοιγματα τα 200 τα περναγα με χαρακτηριστικη ευκολια, ωστοσο επειδη η αναρτηση δεν ειναι η καλυτερη και το ιδιο και ο δρομος, εκοβα...

μπορω να στο θεσω και διαφορετικα...για να περναμε με 190+ χλμ στην δευτερη γεφυρα στην βουτα, ποσα αλογα πρεπει να ειναι το αυτοκινητο για να μπορει να το κανει αυτο??? αυτο φυσικα δεν το πετυχαινουμε παντα διοτι το παν ειναι η εκινηση...αλλες φορες το στολαρουμε και αργουμε να φορτωσουμε και αλλες φορες παιζουμε γκαζιες 1ες, 2ες για τα αφηνει κατω...

anyway... προχεσως οι ΡΤ52 και τοτε... Twisted evil Twisted evil



Δεν με παραξενεψαν τα αλογα αλλα η ροπη,160 αλογα βγαζεις απο ατμοσφαιρικο 1,6 σχετικα ευκολα,19 κιλα ροπη ειναι πολυ δυσκολο να βγει.anyway απλα μου φενεται παραξενο διχως να θελω να πω οτι λες ψεματα η οτιδηποτε αλλο σχετικο και πιστευω να το καταλαβες, οπως και να σου πω που στηριζεται τεχνικα αυτο που λεω και με παραξενεψε.
αντε και καλες 'βουτες' και ανυποψιαστα θυματα Twisted evil .Οσο για τα 200, νομιζω οτι το αμαξι μπορει αρκετα παραπανω αφου τα βλεπω εγω ευκολα σχετικα σε εντελως 'μαμα' φιλικο 206 cc


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2004, 23:59:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο το στομα σου και στου θεου το αυτι ρε φιλιππε, οχι τιποτα αλλο αλλα ειμαι πολυ απογευητευμενος και απελπισμενος μεχρι στιγμης. να δω αυριο τι νεα θα εχω


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 14:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μολις πηρα το αυτοκινητο απο το μηχανικο ρυθμιζμενο και με την καινουργια εξατμιση. μπροστα ο μηχανικος μου με τον εξατμησα του αποφασισανε να μην αλλαξουν το σωληνα, αν και δε συμφωνω αλλα τον αφηνω για να εχει την ευθυνη αν το αυτοκινητο δε βγαλει το αποτελεσμα που θελουμε με τον kent.
σιγουρα το αυτοκινητο παει καλυτερα απο ποτε αλλα περιμενω τη μετρηση στο δυναμομετρο. αν δεν βγαλει 102+αλογα μου φαινεται θα σκοτωσω το μηχανικο μου στο τελος.


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 14:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aσε το δυναμομετρο κ παμε στο δρομο να δουμε τι κανει Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 10:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Aσε το δυναμομετρο κ παμε στο δρομο να δουμε τι κανει Wink


αντε να κανονισουμε να βρεθουμε και να δουμε. παρολλα αυτα θα παω και σε δυναμομετρο για να μπορω να κυνηγαω το μηχανικο μου με αποδειξεις


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:07:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο την περασμενη εβδομαδα εχει μπει ο πεζουλας χειρουργειο για τις εξης εργασιες:

- αλλαγη των Colombo Bariani με τους ΚΕΝΤ ΡΤ52
- τοποθετηση αγραφου εγκεφαλου της Lumenition μαζι με πλεξουδα και ολα τα περιφεριακα
- τοποθετηση ακομα μεγαλυτερης πεταλουδας με μηχανικο γκαζι
- τοποθετηση καινουριας φλαντζας στο καπακι
- τοποθετηση νεων μπουζονιων ασφαλειας στο καπακι λογω της υψηλης συμπιεσης
- πιθανη τοποθετηση ψυγειου λαδιου

το αμαξι θα ειναι ετοιμο μετα το ραλλυ ακροπολις λογω αγωνιστικων υποχρεωσεων του μηχανικου

μεχρι στιγμης το μονο που μπορω να πω σιγουρα ειναι πως ο κοφτης θα παει αρκετα πανω απο τις 8000 σαλ και φυσικα η δυναμη θα ειναι καμποση παραπανω...

ρωτησα επισης για σασμαν... με μαμα εξαρτηματα ο καλυτερος συνδυασμος ειναι οι σχεσεις του 16βαλβιδου ραλλυ με το 13/59 διαφορικο ή με κοστος περι το 1000ρικο καινουριες σχεσεις απο την Quafie... Wink Wink Wink

Προσεχως...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:38:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:

μεχρι στιγμης το μονο που μπορω να πω σιγουρα ειναι πως ο κοφτης θα παει αρκετα πανω απο τις 8000 σαλ και φυσικα η δυναμη θα ειναι καμποση παραπανω...


ειμαι σιγουρος οτι ο μηχανικος σου θα το εχει στα υποψην αλλα το λεω μηπως ξεφυγε,αν ανεβασετε τον κοφτη τοσο πολυ,επειδη οι επιταχυνσεις του εμβολου θα ειναι πολυ μεγαλες στο ΑΝΣ και ΚΝΣ, πρεπει να ζυγιστουν τα κινουμενα μερη.ακομα καλητερο θα ηταν ναλλαχτουν και με μεγαλυτερης αντοχης αλλα αν δεν το παρακανετε πολυ πανω απο 8 τοτε δεν νομιζω να παρουσιαστει προβλημα.Οχι τιποτα αλλο αλλα επειδη θα ριξεις αρκετα χρηματα μην το ρισκαρεις.
Αντε και κριμα στον δυσμοιρο που θα ερθει διπλα μετα νομιζοντας οτι εχει να κανει με κανα απλο 206 Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 10:11:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε μου μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει το project απο αρχης... το μονο μαμα πραγμα στο μοτερ ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες (ισως οχι για πολυ) και αυτα εχουν δεχτει τις απαραιτητες περιποιησεις... Wink Wink

στοχος μας ειναι μοτερ επιπεδου super1600 αλλα εμεις εχουμε το εξης πλεονεκτημα... δεν εχουμε περιορισμους πουθενα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:12:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
φιλε μου μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει το project απο αρχης... το μονο μαμα πραγμα στο μοτερ ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες (ισως οχι για πολυ) και αυτα εχουν δεχτει τις απαραιτητες περιποιησεις... Wink Wink

στοχος μας ειναι μοτερ επιπεδου super1600 αλλα εμεις εχουμε το εξης πλεονεκτημα... δεν εχουμε περιορισμους πουθενα...


ε ok γιαυτα μιλαγα κιεγω αλλα δεν θυμομουνα οτι τα εχεις περιποιειθει Wink
κριμα παντως να μην ειχε ξεκινησει το project μενα μοτερ οπως απο ενα διλιτρο 306 ωστε να μιλαγαμε τωρα για kit car και ιπποδυναμη γυρω στα 300 αλογα (και μακραν το ταχητερο 206cc Twisted evil )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:21:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν οχι διλιτρο κατι εχω δει που τα κανουν 1800 και σκιζουν πισινους...
κατσε με το καλο να δουμε πως θα παει και βλεπουμε...
εξαλλου πριν απο οτι αλλο, μετα απο αυτο το επιπεδο, πρεπει να ασχοληθουμε με μεταδοση ωστε να ευχαριστηθουμε οτι εχουμε...
μετα μπορουν να γινουν πολλα...

βλεπε τετραπεταλουδο, στροφαλο - μπιελες, oversize εμβολα για κυβισμο 1800cc κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ

λεφτα να υπαρχουν... Laughing Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Επόμενη
Σελίδα 17 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1644s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on