Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 00:00:53 Θέμα δημοσίευσης: Πατινάρισμα δίσκου λόγο παλαιότητας ή κάτι άλλο? |
|
|
ρε παιδια σημερα καθως εκανα μια γρηγορη εκινηση απο το φαναρι πλακωσα την πρωτη με συμπλεκτια αντι για να σπινιαρει το αμαξι η και οχι, τουλαχιστον να κανει μια γρηγορη εκινηση παρατηρησα τις στροφες να ανεβαινουν τρελα χωρις να δινει χιλιομετρα το κοντερ!δηλαδη η πρωτη μου επιασε κοφτες στα 30 χλμ και καθως καρφωνω την δευτερα παρατηρησα οτι οσο και να πατουσα το γκαζι το αμαξι εδινε στροφες αλλα οχι χιλιομετρα
αναγκαστικα αφησα λιγο το γκαζι ωστε να ρολαρει το αμαξι κανονικα.
τι λετε να φταιει?
1ον. οτι εβαλα 17αρες ζαντες και πατιναρουν τους δισκους λογο αυξημενου βαρους?
2ον οτι εχω κανει 60000χλμ και τα φτυνει σιγα σιγα ο δισκος ?
και κατι αλλο, στα ποσα χλμ. θελει αλλαγη ο δισκος?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 02:20:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: πατιναρισμα δισκου λογο παλαιοτητας η κατι αλλο? |
|
|
lucifer έγραψε: | ρε παιδια σημερα καθως εκανα μια γρηγορη εκινηση απο το φαναρι πλακωσα την πρωτη με συμπλεκτια αντι για να σπινιαρει το αμαξι η και οχι, τουλαχιστον να κανει μια γρηγορη εκινηση παρατηρησα τις στροφες να ανεβαινουν τρελα χωρις να δινει χιλιομετρα το κοντερ!δηλαδη η πρωτη μου επιασε κοφτες στα 30 χλμ και καθως καρφωνω την δευτερα παρατηρησα οτι οσο και να πατουσα το γκαζι το αμαξι εδινε στροφες αλλα οχι χιλιομετρα
αναγκαστικα αφησα λιγο το γκαζι ωστε να ρολαρει το αμαξι κανονικα.
τι λετε να φταιει?
1ον. οτι εβαλα 17αρες ζαντες και πατιναρουν τους δισκους λογο αυξημενου βαρους?
2ον οτι εχω κανει 60000χλμ και τα φτυνει σιγα σιγα ο δισκος ?
και κατι αλλο, στα ποσα χλμ. θελει αλλαγη ο δισκος?? |
το extra βαρος σε συνδιασμο με τον φθαρμενο δισκο.Οχι τοσο το βαρος αλλα το φαινομενο γινεται ποιο αντιλυπτο τωρα.Παντως τον δισκο αν και συνηθως χρειαζεται αλλαγη στα 60-70000 χλμ εγω τον κρατησα 102000 χλμ χωρις να πατιναρει
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 02:29:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: πατιναρισμα δισκου λογο παλαιοτητας η κατι αλλο? |
|
|
Ntinos έγραψε: |
το extra βαρος σε συνδιασμο με τον φθαρμενο δισκο.Οχι τοσο το βαρος αλλα το φαινομενο γινεται ποιο αντιλυπτο τωρα.Παντως τον δισκο αν και συνηθως χρειαζεται αλλαγη στα 60-70000 χλμ εγω τον κρατησα 102000 χλμ χωρις να πατιναρει |
μηπως ξερεις αν υπαρχουν στην αγορα πιο ανθεκτικοι δισκοι ωστε να αποφυγω παρομοιες ιστοριες στο μελλον?
αν ξερεις και καποια τιμη ακομα καλητερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 06:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lucifer, μήπως πιο πριν το "πλάκωνες" 1ες 2ες 3ες το αμάξι? Αν ναι, τότε είχες κάνει αυτό που λέμε "δισκόσουπα"... Γενικά, όταν δουλεύεις το αμάξι σε ψηλές στροφές με αλλαγές ταχυτήτων, ο δίσκος θέλει λίγο "ξεκούραση" μετά, αλλιώς πατινάρει, όπως έγινε και σε εσένα! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 10:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δισκοι πανε γυρω στα 200 ευρωπουλα και δεν θα εχεις προβλημα... γνωμη μου ειναι να αλλαξεις και το πλατο μαζι ωστε να εισαι 100% σιγουρος...
συνολικο κοστος περι τα 400 ευρω...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 17:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | lucifer, μήπως πιο πριν το "πλάκωνες" 1ες 2ες 3ες το αμάξι? Αν ναι, τότε είχες κάνει αυτό που λέμε "δισκόσουπα"... Γενικά, όταν δουλεύεις το αμάξι σε ψηλές στροφές με αλλαγές ταχυτήτων, ο δίσκος θέλει λίγο "ξεκούραση" μετά, αλλιώς πατινάρει, όπως έγινε και σε εσένα!  |
οχι και αυτο ειναι το περιεργο.πριν το ανοιγα μονο 5η με λιγα λογια το ζεστενα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2004, 17:01:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | δισκοι πανε γυρω στα 200 ευρωπουλα και δεν θα εχεις προβλημα... γνωμη μου ειναι να αλλαξεις και το πλατο μαζι ωστε να εισαι 100% σιγουρος...
συνολικο κοστος περι τα 400 ευρω... |
εσυ τους αλλαξες καθολου?αν ναι στα ποσα χλμ.?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 00:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lucifer έγραψε: | Kouzman έγραψε: | δισκοι πανε γυρω στα 200 ευρωπουλα και δεν θα εχεις προβλημα... γνωμη μου ειναι να αλλαξεις και το πλατο μαζι ωστε να εισαι 100% σιγουρος...
συνολικο κοστος περι τα 400 ευρω... |
εσυ τους αλλαξες καθολου?αν ναι στα ποσα χλμ.?? |
Τα 60.000 χλμ λίγα μου φαίνονται. Αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις. Αν πατινάρει ο δίσκος σου πρέπει να το αλλάξεις...
Από την άλλη σκέφτομαι το εξής!! : Να πως μπορεί οι ζάντες να "φάγανε" τον δίσκο! Επειδή το βήμα του αυτοκινήτου μεγάλωσε, οι εκκινήσεις του είναι πιο γρήγορες. Δηλαδή επειδή, ενώ οι ρόδες περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα (αυτήν των ημιαξονίων), θα διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση στον ίδιο χρόνο (αφού άλλαξε όπως είπαμε το βήμα). Αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η γραμμική ταχύτητα. Έτσι οι εκκινήσεις του αυτοκινήτου είναι πιο γρήγορες, κάτι που καταπονεί τον συμπλέκτη.
Αν είναι έτσι όπως τα λέω, τότε καλό είναι να βάλεις έναν καλύτερο συμπλέκτη...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 01:55:06 Θέμα δημοσίευσης: Re: πατιναρισμα δισκου λογο παλαιοτητας η κατι αλλο? |
|
|
lucifer έγραψε: | Ntinos έγραψε: |
το extra βαρος σε συνδιασμο με τον φθαρμενο δισκο.Οχι τοσο το βαρος αλλα το φαινομενο γινεται ποιο αντιλυπτο τωρα.Παντως τον δισκο αν και συνηθως χρειαζεται αλλαγη στα 60-70000 χλμ εγω τον κρατησα 102000 χλμ χωρις να πατιναρει |
μηπως ξερεις αν υπαρχουν στην αγορα πιο ανθεκτικοι δισκοι ωστε να αποφυγω παρομοιες ιστοριες στο μελλον?
αν ξερεις και καποια τιμη ακομα καλητερα. |
κανε μια δοκιμη καταρχας για να δεις αν ειναι δισκος η κατι αλλο-μπορει γραψιμο απο τα λαστιχα ισως επειδη ειναι σκληρα και θελουν ζεσταμα.
αναψε,σηκωσε χειροφρενο και μακρυα απο κανα τοιχο βεβαια βαλε τριτη και ασε τον συμπλεκτη χωρις γκαζι.το αμαξι πρεπει να σβησει απευθειας.αν οχι πατιναρει ο δισκος αρκετα και θελει αλλαγη.αν σβησει μπορει τα καινουργια λαστιχα σου να 'γραφουν' και να νομιζεις οτι ειναι πατιναρισμα
τωρα για αλλαγη,καλητερα βαλε τον δισκο της μανας του (valeo) και φυσικα πλατο-ρουλεμαν πακετο.περιμενε να πληρωσεις καμια 200-250αρα ευρο ολα μαζι με τα εργατικα.
και ο δισκος δεν φθειρεται τοσο με τις αλλαγες σε υψηλες ταχυτητες αλλα με το πως γινονται αυτες και γενικοτερα το στυλ οδηγησης του καθενα.μπορει να το πατιναρεις πολυ για να φυγει ωραια σε μια γρηγορη εκκινηση π.χ αλλα ο δισκος τα παιρνει στο κρανιο.επισης το να βρεις με ποιο τροπο κουμπωνουν οι ταχυτητες σωστα ωστε να γινεται αμεση συμπλεξη και συνεπως να μην ανεβαινει η θερμοκρασια κτλ,ειναι πολλα που παιζουν
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 02:01:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | lucifer έγραψε: | Kouzman έγραψε: | δισκοι πανε γυρω στα 200 ευρωπουλα και δεν θα εχεις προβλημα... γνωμη μου ειναι να αλλαξεις και το πλατο μαζι ωστε να εισαι 100% σιγουρος...
συνολικο κοστος περι τα 400 ευρω... |
εσυ τους αλλαξες καθολου?αν ναι στα ποσα χλμ.?? |
Τα 60.000 χλμ λίγα μου φαίνονται. Αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις. Αν πατινάρει ο δίσκος σου πρέπει να το αλλάξεις...
Από την άλλη σκέφτομαι το εξής!! : Να πως μπορεί οι ζάντες να "φάγανε" τον δίσκο! Επειδή το βήμα του αυτοκινήτου μεγάλωσε, οι εκκινήσεις του είναι πιο γρήγορες. Δηλαδή επειδή, ενώ οι ρόδες περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα (αυτήν των ημιαξονίων), θα διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση στον ίδιο χρόνο (αφού άλλαξε όπως είπαμε το βήμα). Αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η γραμμική ταχύτητα. Έτσι οι εκκινήσεις του αυτοκινήτου είναι πιο γρήγορες, κάτι που καταπονεί τον συμπλέκτη.
Αν είναι έτσι όπως τα λέω, τότε καλό είναι να βάλεις έναν καλύτερο συμπλέκτη... |
οχι ποιο γρηγορες μαλλον ποιο 'μακρυες' θες να πεις,με μια περιστροφη του ημιαξονιου εχει περιστραφει ο τροχος περισοοτερο απο πριν.για να ειναι ποιο γρηγορες πρεπει η να καλυψει και αυτο το περισσοτερο διαστημα σε χρονο λιγοτερο απο αυτον που καλυπτε το προηγουμενο διαστημα σε μια περιστροφη,αναλογικα.
Τωρα ισα ισα που ο χρονος αυτος αυξηθηκε λογο αυξημενων αντιστασεων (βαρος,τριβη).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 10:29:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα δεν αλλαξε το βημα ρε παιδια!απο 195/55/15 σε 205/40/17 τουλαχιστον ο υπολογιστης διαστασεως ελαστικων μου βγαζει 0% αποκλιση.ισως να ειναι και κατι που δεν γνωριζω και λεω μ@λ@κιες αυτο που παρατηρησα προσφατα ειναι πως οταν ξεσκισεις στις σπινιες το συγκεκριμενο ελαστικο δεν κανει θορυβο.αλλα ξερω γω τωρα υπαρχει περιπτωση να γινει κατι τετοιο(σπινια απο πρωτη και αλαγη σε δευτερα με διατηρηση της σπινιας) με 125 το πολυ ψωραλογα??παντως ενα ειναι σιγουρο , πως δεν μου μυρισαν δισκοι τοτε.
εχω μαθει τη μυρωδια απο το FORD RS 2000 του αδερφου μου
σαν τα πρωτωγονα αμαξια δεν υπαρχει τιποτα παρομοιο πια  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 12:47:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | οχι ποιο γρηγορες μαλλον ποιο 'μακρυες' θες να πεις,με μια περιστροφη του ημιαξονιου εχει περιστραφει ο τροχος περισοοτερο απο πριν.για να ειναι ποιο γρηγορες πρεπει η να καλυψει και αυτο το περισσοτερο διαστημα σε χρονο λιγοτερο απο αυτον που καλυπτε το προηγουμενο διαστημα σε μια περιστροφη,αναλογικα.
Τωρα ισα ισα που ο χρονος αυτος αυξηθηκε λογο αυξημενων αντιστασεων (βαρος,τριβη). |
Ναι, πιο μακυές εννοώ. Αλλά αυτό σημαίνει και ποιο γρήγορες. Αφού η περιστροφική ταχύτητα του τροχού είναι ίδια (όση και του ημιαξονίου), η γραμμική ταχύτητα (αυτή που "βλέπει" ο δρόμος) μεγάλωσε, αφού αυξήθηκε το βήμα (στον ίδιο χρόνο καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση, άρα έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα). Οι τριβές και το βάρος (αν είναι πιο βαριές) δεν νομίζω ότι μπορούν να αντισταθμίσουν την αύξηση του βήματος.
Απλά το αυτοκίνητο πρέπει να ξεκινήσει με μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα (λόγω μεγαλύτερου βήματος). Έτσι, με το άφημα του συμπλέκτη, υπάρχει μεγαλύτερη αδράνεια, λόγω όλου του βάρους του αυτοκινήτου που πρέπει να ξεκολλήσει πιο σβέλτα (χώρια τις τριβές, λόγω μεγαλύτερου πέλματος).
Ο κινητήρας μπορεί μεν να ανταπεξέλθει (τουλάχιστον στις χαμηλές ταχύτητες), αλλά ο συμπλέκτης ζορίζεται.
Το μεγαλύτερο βήμα θα επιδρούσε αρνητικά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, κυρίως σε ό,τι αφορά τις ψηλές ταχύτητες
Αλλά αφού ο lucifer λέει ότι δεν αυξήθηκε το βήμα του. Οπότε τι συζητάμε; Αυξήθηκε μόνο η τριβή του πέλματός του.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Ntinos έγραψε: | οχι ποιο γρηγορες μαλλον ποιο 'μακρυες' θες να πεις,με μια περιστροφη του ημιαξονιου εχει περιστραφει ο τροχος περισοοτερο απο πριν.για να ειναι ποιο γρηγορες πρεπει η να καλυψει και αυτο το περισσοτερο διαστημα σε χρονο λιγοτερο απο αυτον που καλυπτε το προηγουμενο διαστημα σε μια περιστροφη,αναλογικα.
Τωρα ισα ισα που ο χρονος αυτος αυξηθηκε λογο αυξημενων αντιστασεων (βαρος,τριβη). |
Ναι, πιο μακυές εννοώ. Αλλά αυτό σημαίνει και ποιο γρήγορες. Αφού η περιστροφική ταχύτητα του τροχού είναι ίδια (όση και του ημιαξονίου), η γραμμική ταχύτητα (αυτή που "βλέπει" ο δρόμος) μεγάλωσε, αφού αυξήθηκε το βήμα (στον ίδιο χρόνο καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση, άρα έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα). Οι τριβές και το βάρος (αν είναι πιο βαριές) δεν νομίζω ότι μπορούν να αντισταθμίσουν την αύξηση του βήματος.
Απλά το αυτοκίνητο πρέπει να ξεκινήσει με μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα (λόγω μεγαλύτερου βήματος). Έτσι, με το άφημα του συμπλέκτη, υπάρχει μεγαλύτερη αδράνεια, λόγω όλου του βάρους του αυτοκινήτου που πρέπει να ξεκολλήσει πιο σβέλτα (χώρια τις τριβές, λόγω μεγαλύτερου πέλματος).
Ο κινητήρας μπορεί μεν να ανταπεξέλθει (τουλάχιστον στις χαμηλές ταχύτητες), αλλά ο συμπλέκτης ζορίζεται.
Το μεγαλύτερο βήμα θα επιδρούσε αρνητικά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, κυρίως σε ό,τι αφορά τις ψηλές ταχύτητες
Αλλά αφού ο lucifer λέει ότι δεν αυξήθηκε το βήμα του. Οπότε τι συζητάμε; Αυξήθηκε μόνο η τριβή του πέλματός του. |
τα πραγματα ειναι ποιο περιπλοκα στην εκκινηση.το κυριοτερο που συμβαλει ειναι το βαρος του τροχου και γενικα μη αναρτωμενων μαζων που επιρεαζουν διαφορετικα την μεταβολη της κινητικης καταστασης.
στην ουσια σκεψου οτι το αμαξι μπορει να εχει το 'Potential' να κανει γρηγοροτερη εκκινηση αλλα σε χαμηλες αποδοσεις ροπης (οριακες) δεν συμβαινει αυτο αφου συνηθως μεγαλωνοντας τον τροχο μεγαλωνει και το βαρος.Αν συμβει το αντιθετο τοτε βεβαιως και ισχυει αυτο που λες, αλλα σε τετοια αμαξια η ροπη που αποδιδεται σε χαμηλες στροφες ειναι οριακη και επιρεαζεται απο το βαρος του τροχου και γενικα του οχηματος.Σε μεγαλες αποδοσεις ροπης παλι ισχυει αυτο που λες αφου η ροπη που αποδιδεται στον τροχο ειναι αρκετα μεγαλη για να υπερβει κατα πολυ την ροπη αδρανειας που παρουσιαζεται οποτε και εχουμε και βεβαιως γρηγοροτερες εκκινησεις αλλα και καλητερο περασμα της ισχυς στον δρομο.
Γενικως εχεις δικιο με αυτο που λες απλα ειναι το πως εφαρμοζεται οποτε επειδη το γρηγοροτερα ειναι σχετικο με την αποδοση του μοτερ σου ειπα οτι ειναι στην ουσια ποιο 'μακρυες'
lucifer δοκιμασε να κανεις αυτο που σου ειπα να τσεκαρεις τον δισκο παντως. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:46:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: |
lucifer δοκιμασε να κανεις αυτο που σου ειπα να τσεκαρεις τον δισκο παντως.  |
το δοκιμασα και εσβησε κανονικα χωρις καμια καθυστερηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 17:14:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Κωστα μπορει να φταιει και η ποιοτητα της ασφαλτου!!! Εκει στο φαναρι θα εχουν γινει εκκινησεις και εκκινησεις οποτε ο συντελεστης τριβης θα εχει μειωθει αρκετα!!! Αν υποθεσουμε οτι ειχες και κρυα λαστιχα τοτε πιθανοτατα να γυριζαν τρελα οι τροχοι...Αυτο το εχω παθει κιεγω με κρυα λαστιχα (και μερικες φορες και με ζεστα) σε σημεια που η ασφαλτος ειναι ποιοτητας "γυαλιου"!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 19:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Φιλε Κωστα μπορει να φταιει και η ποιοτητα της ασφαλτου!!! Εκει στο φαναρι θα εχουν γινει εκκινησεις και εκκινησεις οποτε ο συντελεστης τριβης θα εχει μειωθει αρκετα!!! Αν υποθεσουμε οτι ειχες και κρυα λαστιχα τοτε πιθανοτατα να γυριζαν τρελα οι τροχοι...Αυτο το εχω παθει κιεγω με κρυα λαστιχα (και μερικες φορες και με ζεστα) σε σημεια που η ασφαλτος ειναι ποιοτητας "γυαλιου"!!!  |
A γι αυτο ψαρωσε ο διπλανος μου και δεν πατησε γκαζι
γουσταρωωωω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 00:07:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lucifer έγραψε: | Ntinos έγραψε: |
lucifer δοκιμασε να κανεις αυτο που σου ειπα να τσεκαρεις τον δισκο παντως.  |
το δοκιμασα και εσβησε κανονικα χωρις καμια καθυστερηση |
τοτε ο δισκος εχει ψωμια ακομα,αν πατιναριζε τοσο θα ρεταριζε ταμαξι πριν σβησει.
λογικα ειναι αυτο που σου λεω και στο περιγραψαν και οι αλλοι,το αμαξι γραφει λογο ελαστικων και αποτι ειδα τα λαστιχα ειναι για πολυ σπορ κατασκευες και ειναι λιγο δυσκολο να τα ζεσταινει το 1,6 γρηγορα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jongou (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206 1400 (8v) 2002 colorline multi
Ένταξη: 18 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Alexandroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 01:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει καιρό που έκανα όπισθεν σε μία ανηφόρα και μυρισε κάτι καμένο, οι δίσκοι ήταν; λέτε να μου βγάλει πρόβλημα αργότερα! Μπορώ να κάνω κάτι για να διαπιστώσω αν έχουν πρόβλημα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:33:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jongou έγραψε: | Έχει καιρό που έκανα όπισθεν σε μία ανηφόρα και μυρισε κάτι καμένο, οι δίσκοι ήταν; λέτε να μου βγάλει πρόβλημα αργότερα! Μπορώ να κάνω κάτι για να διαπιστώσω αν έχουν πρόβλημα; |
δοκιμασε αυτο που ειπε και ο Ντινος.εψαξα να βρω την σχετικη απαντηση αλλα εξαφανιστηκε
βαλε 3η σταματημενος με χειροφρενο και αφησε τον συμπλεκτη για να σου σβυσει.
εαν σβυσει κατευθειαν δεν εχεις κανενα προβλημα εαν ομως παρατηρησεις μια καθηστερηση τοτε εχουν αρχισει να φαγωνονται
"Lucifer" is nothing more than an ancient Latin name for the morning star, the bringer of light |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|