PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Απρ 2004, 21:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω το ιδιο λεω. Δεν ειναι πυρακια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 08:01:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον μεταλλικό ήχο που κάνει ενίοτε είτε ζεστό είτε κρύο και θυμίζει Βαλβίδες στα πρόθυρα κατάρευσης τον ακούω και εγώ αρκετά(συνήθως στον 2ο ή 3ο κύλινδρο ή κάπου εκεί πιθανών να είναι και από την εισαγωγή ... Δεν είναι θέμα βαλβίδων (έχοντας ακούσει και έναν ΤU στα 60.000χλμ ο ήχος είναι κάτι αντίστοιχο -κάποιο κροτάλισμα - ,ο εν λόγω ΤU δεν έχει δεί ποτέ μηχανικό εκτός απο τα σέρβις)
Οι βενζίνες που βάζω Vpower +99 ,BP 100 .
To βασικό είναι ότι δεν βλέπω καμία πτώση απόδοσης ή κρεμάσματος ούτε προβλήματα θερμοκρασιών λαδιού νερού ..

Kάτι κροταλίζει σίγουρα η έτσι ακούγεται αυτό το ρημάδι ..
Εγώ το έχω πάρει απόφαση αυτός ο κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί ποτέ σαν το V6 της GTa ( η μελωδία!!!!)
ή σαν εξακύλινδρος BMW ( η απόλυτη υσηχία)


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 14:08:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Τον μεταλλικό ήχο που κάνει ενίοτε είτε ζεστό είτε κρύο και θυμίζει Βαλβίδες στα πρόθυρα κατάρευσης τον ακούω και εγώ αρκετά(συνήθως στον 2ο ή 3ο κύλινδρο ή κάπου εκεί πιθανών να είναι και από την εισαγωγή ... Δεν είναι θέμα βαλβίδων (έχοντας ακούσει και έναν ΤU στα 60.000χλμ ο ήχος είναι κάτι αντίστοιχο -κάποιο κροτάλισμα - ,ο εν λόγω ΤU δεν έχει δεί ποτέ μηχανικό εκτός απο τα σέρβις)
Οι βενζίνες που βάζω Vpower +99 ,BP 100 .
To βασικό είναι ότι δεν βλέπω καμία πτώση απόδοσης ή κρεμάσματος ούτε προβλήματα θερμοκρασιών λαδιού νερού ..

Kάτι κροταλίζει σίγουρα η έτσι ακούγεται αυτό το ρημάδι ..
Εγώ το έχω πάρει απόφαση αυτός ο κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί ποτέ σαν το V6 της GTa ( η μελωδία!!!!)
ή σαν εξακύλινδρος BMW ( η απόλυτη υσηχία)


Εμένα μου το κάνει μόνο όταν είναι ζεστό.

Οι κινητήρες που αναφέρεις είναι εξακίλυνδροι. Αυτό λέει κάποια πράγματα (σε ότι αφορά τους κραδασμούς, τον ήχο κ.τ.λ.). Επίσης είναι πολύ ακριβοί κινητήρες.

Εγώ έχω να πω πως ο κινητήρας μας είναι πολύ αξιόλογος σχεδιαστικά και κατασκευαστικά (με κάποια έλλειψη προσοχής σε διάφορες λεπτομέρειες όμως). Αυτό το αποδεικνύεται από πολλά πράγματα. Νομίζω υπερέχει σε σχέση με τους περισσότερους σημερινούς κινητήρες 1,6 λίτρων (και όχι μόνο). Βέβαια αυτό δεν θα ισχύει για πολύ ακόμα (η τεχνολογία προχωρά)...
Παρόλα αυτά όμως δεν παύει να απευθύνεται σε αυτοκίνητα μέχρι 6~7 εκατομυρίων (μιλάω για ακριβή έκδοση του 307).
Οι προδιαγραφές, που διέπουν την κατασκευή ακόμα και των πιο φθηνών μοντέλων, έχουν ανέβει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, και θα ανέβουν ακόμα περισσότερο. Αντίστοιχα όμως ανεβαίνουν και οι προδιαγραφές κατασκευής των ακριβών αυτοκινήτων.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 14:39:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

.....Οι κινητήρες που αναφέρεις είναι εξακίλυνδροι. Αυτό λέει κάποια πράγματα (σε ότι αφορά τους κραδασμούς, τον ήχο κ.τ.λ.). Επίσης είναι πολύ ακριβοί κινητήρες.


Ετσι ακριβώς ..... ακριβοί και εξακύλινδροι Wink Very happy
Για ολες αυτές τις παρεμβολές κροταλίσματα ,ζουαν κτλ δεν νομίζω ότι φταίει αυτός καθαυτός ο κινητήρας ..
Τα περιφερειακά του μάλλον...
Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 15:15:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Ετσι ακριβώς ..... ακριβοί και εξακύλινδροι Wink Very happy
Για ολες αυτές τις παρεμβολές κροταλίσματα ,ζουαν κτλ δεν νομίζω ότι φταίει αυτός καθαυτός ο κινητήρας ..
Τα περιφερειακά του μάλλον...
Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας


Εννοείται πως, ό,τι και αν προκύψει, μας ενημερώνεις εκτενώς και πάραυτα!!
Very happy Very happy Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 23:28:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας


Τελικά Γιάννη τι έγινε με τον μηχανικό, έβγαλες κανένα συμπέρασμα;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 15:24:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
gskarmou έγραψε:
Στο προσεχές μέλλον σχεδιάζω την αντικατάσταση βάσης κιβωτιου με άλλη απο Powerflex και όσο για την εισαγωγή θα την δει μηχανικός όχι βλακας αντιπροσωπείας


Τελικά Γιάννη τι έγινε με τον μηχανικό, έβγαλες κανένα συμπέρασμα;


Για την βάση της Powerflex το ξανασκέφτηκα γιατι δεν υπάρχει κάτι άλλο που να αφορά τις υπόλοιπες βάσεις (να ενισχυθούν και οι υπόλοιπες) οπότε για να μην δημιουργηθούν διαφορές ανοχών και κλείσω μια πληγη και ανοίξω άλλη μεγαλύτερη θα το ψάξω περισσότερο.

Για την εισαγωγή δεν το έχω πάει ακόμα λόγω βεβαρυμένου προγράμματος δικού μου καθώς και του ίδιου του αυτοκινήτου λόγω προβλημάτων με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας -ένα 307 - που μας έχει βγάλει την πίστη ανάποδα με τα κουλά που βγάζει. Evil Evil Evil Evil
Ετσι το μικρό χρησιμοποιείται και απο τον αδελφό μου ,την νύφη μου ....
Εντός της εβδομάδας πάντως θα λήξουν τα μαρτύρια και του 307 και θα μπορέσω να το δώ καλύτερα .


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 12:29:52    Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The nightmare strikes back!!!!! Shocked Shocked Confused Confused Confused Confused
Τελικά ρε παιδιά, επειδή τον ξανάκουσα τον θόρυβο, πήγα ξανά σε ένα εντελώς νέο συνεργείο.
Αυτό το συνεργείο ήταν παλιά εξουσιοδοτημένο, αλλά όπως μου είπε ο μηχανικός εκεί, μάλωσαν με την αντιπροσωπεία και τώρα είναι απλά "εξειδικευμένο". Είναι και πολύ κοντά στο σπίτι μου...

Διάγνωση (μάλλον οριστική)
Τελός πάντων, ο τύπος μου είπε ότι ο θόρυβος που ακούω (τον άκουσε και αυτός) είναι κάτι σαν πυράκια! Μου απέκλεισε όλες τις άλλες εκδοχές (ζουάν, καπελώτα, βάση μηχανής, knock sensor κ.τ.λ.)
Αλλά μου τόνισε ότι δεν πρόκειται για τυπική αυτανάφλεξη καυσίμου, αλλά για σκάσιμο των αερίων, με αποτέλεσμα να εκτονώνονται στα τοιχωματα. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Δεν μπόρεσε να μου δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του προβλήματος...
Μού είπε ότι ο κινητήρας δεν πρόκειται να παρουσιάσει πρόβλημα από αυτό το φαινόμενο και να μην το φοβάμαι καθόλου. Μου τόνισε επίσης (επανειλημμένως) ότι δεν πρόκειται για αυτανάφλεξη. Οφείλω να ομολογήσω πως δεν πείστηκα, παρόλες τις πολύ κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις του μηχανικού Confused Confused Confused ...

Συμπτώματα
Μου μέτρησε τα καυσαέρια και διαπίστωσε ότι η ποσότητα του οξυγόνου που εισέρχεται μέσα στον θάλαμο καύσης είναι παραπάνω από το κανονικό. Δηλαδή (όπως καταλαβαίνω εγώ) αφού υπάρχει η ίδια ποσότητα καυσίμου με περισσότερο αέρα, έχουμε την δημιουργία φτωχού μίγματος.
Αυτό όμως συμβαίνει μόνο στις χαμηλές στροφές. Στις 3000 στροφές τα πράγματα είναι εντάξει. Μου είπε να αλλάξουμε τον αισθητήρα παροχής αέρα (map sensor), μπας και είναι χαλασμένος. Τον αλλάξαμε, αλλά πάλι τα ίδια. Έτσι βάλαμε πάλι τον παλιό.
Επίσης κάτι που του έκανε εντύπωση, αλλά εγώ ποτέ δεν του είχα δώσει σημασία, είναι πως το αυτοκίνητο "βήχει" στο ρελαντί, κάτι που δικαιολογείται (όπως λέει) από το πολύ οξυγόνο (δηλαδή ο κινητήρας μπουκώνει).
Μου είπε πως το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι μια αναβάθμιση του προγράμματος και το πρόβλημα θα διορθωθεί, κατά πάσα πιθανότητα...

Τρόπος αντιμετώπισης
Την αναβάθμιση θα την κάνει ένας τύπος που δουλεύει στην Lion Hellas Θεσσαλονίκης και ασχολείται με τα ηλεκτρονικά κυκλώματα της Peugeot. Ο μηχανικός αυτός μου τον παίνεψε πολύ, καθότι μου είπε πως την εκπαίδευσή (μάλλον την μετεκπαίδευσή του θα ενοούσε) του ως ηλεκτρονικός αυτοκινήτων την έλαβε στην Γαλλία από την Peugeot.
Ο μηχανικός επικοινώνησε με τον ηλεκτρονικό αυτόν μέσω τηλεφώνου, παρουσία εμού και του είπε πως πρέπει να το αφήσω ένα απόγευμα στο συνεργείο, ώστε να μπορέσει ο ίδιος να περάσει από 'κει και να ασχοληθεί μαζί του.
Καλά άμα τον δω, θα τον ξεσκίσω στις ερωτήσεις!!! Twisted evil Twisted evil

Αντίλογος
Υπάρχουν κάποια πράγματα, που στηρίζουν την εκδοχή του μηχανικού που λέει ότι το φαινόμενο είναι εντελώς ακίνδυνο :
1) Αν όλοι αυτοί οι θόρυβοι που άκουγα από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο ήταν αυτανάφλεξη καυσίμου, τότε ο κινητήρας έπρεπε να είχε καταστραφεί εδώ και πολύ καιρό!!! (κοντεύω τα 50.000χλμ. με αυτόν τον βραχνά) Όμως ο κινητήρας είναι ακμαιότατος (ξέρετε τι εννοώ Twisted evil Twisted evil Twisted evil )
2) Ο ήχος λειτουγίας του υποδηλώνει σφρίγος και υγεία!! Επίσης η κατανάλωσή του είναι λογικότατη (βλ. καταναλώσεις και βενζίνες).
3) Το κυριότερο όμως είναι το εξής: Κρουστική αυτανάφλεξη (πυράκια) σημαίνει απώλεια θερμικής ενέργειας. Αυτό το βλέπω σε παλιά αυτοκίνητα με κακοσυντηρημένους κινητήρες, τα οποία "κόβουν" πάρα πολύ σε μια ανηφόρα, όταν κτυπάν πυράκια. Το δικό μου όχι μόνο δεν έκοβε, όταν ακούγονταν αυτός ο ήχος αυτός, αλλά πήγαινε μια χαρά, υπάκουε στο γκάζι και γενικά πήγαινε γα***ντας!!! Twisted evil Twisted evil (sorry για την λέξη αυτή, είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ άσεμνη λέξη)
4) Αν πρόκειται για αυτανάφλεξη, γιατί δεν επενέβαινε ο knock sensor (που έχει ελεγχθεί ως προς την λειτουργία του) και άφηνε τον κινητήρα απροστάτευτο; Άρα κάτι δεν ταιριάζει εδώ...

Επίλογος
Βάσει των νέων δεδομένων έχω δημιουργήσει μια δική μου εκδοχή μέσα στο μυαλό μου, αλλά μου φαίνεται λίγο επισφαλής...
Να την πώ; Rolling eyes Rolling eyes
Όποιος διαβάζει R&D (κορυφή!!), μπορεί να ανατρέξει στο τελευταίο τεύχος και θα καταλάβει για ποιο πράγμα μιλάω (δεν χρειάζεται να του πω το άρθρο, κάνει μπαμ!)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 15:26:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτρη έχουμε το ίδιο αμάξι αλλά το δικό μου είναι μοντέλο Μαίου 2003 οπότε είναι multiplexing.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν λες στο ρελαντί ότι ο κινητήρας σου ''βήχει'' τι εννοείς ακριβώς; Eννοείς μικρή αρρυθμία στο ρελαντί; Περιέγραψε λίγο καλύτερα αυτό το ''βήξιμο''.
Eπίσης σε ποιες στροφές ακούς τα πιράκια γενικά και γενικά σε ποιες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα (θερμοκρασία κινητήρα, είδος χρησιμοποιούμενης βενζίνης) τα ακούς τα πιράκια;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 19:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206xs2 έγραψε:
Δημήτρη έχουμε το ίδιο αμάξι αλλά το δικό μου είναι μοντέλο Μαίου 2003 οπότε είναι multiplexing.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν λες στο ρελαντί ότι ο κινητήρας σου ''βήχει'' τι εννοείς ακριβώς; Eννοείς μικρή αρρυθμία στο ρελαντί; Περιέγραψε λίγο καλύτερα αυτό το ''βήξιμο''.
Eπίσης σε ποιες στροφές ακούς τα πιράκια γενικά και γενικά σε ποιες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα (θερμοκρασία κινητήρα, είδος χρησιμοποιούμενης βενζίνης) τα ακούς τα πιράκια;


Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια.

Μάλλον δεν είναι πυράκια για τους λόγους που εξηγώ πιο πάνω. Evil Έχω δημιουργήσει και το δικό μου σενάριο, δεν θέλω να ξανακούσω αυτήν την λέξη!!.
Τα "πυράκια" λοιπόν εμφανίζονται σε χαμηλές στροφές, κυρίως στο ξεκίνημα, πάντα με λίγο γκάζι και όταν ο κινητήρας είναι ζεστός (παραφλού ~90oC, λάδι ~110oC). Ο δε ήχος τους είναι ένας πολύ μικρής έντασης και θέλει ησυχία και ανοικτά παράθυρα για να τον ακούσεις. Εκτενείς αναφορές επί του φαινομένου υπάρχουν σε προηγούμενες δημοσιεύσεις μου σε αυτό το topic, διάβασέ τες, αν θέλεις να έχεις μια εμπεριστατωμένη εικόνα


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
teodor_v (Στο καλο...)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 20 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 19:23:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Δημήτρη έχουμε το ίδιο αμάξι αλλά το δικό μου είναι μοντέλο Μαίου 2003 οπότε είναι multiplexing.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν λες στο ρελαντί ότι ο κινητήρας σου ''βήχει'' τι εννοείς ακριβώς; Eννοείς μικρή αρρυθμία στο ρελαντί; Περιέγραψε λίγο καλύτερα αυτό το ''βήξιμο''.
Eπίσης σε ποιες στροφές ακούς τα πιράκια γενικά και γενικά σε ποιες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα (θερμοκρασία κινητήρα, είδος χρησιμοποιούμενης βενζίνης) τα ακούς τα πιράκια;


Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια.



Αυτό ακριβώς μου κάνει και μένα απο την πρώτη μέρα. Όπως είπες και εσύ πιο πάνω εγώ δεν του έδωσα σημασία αλλά ένας γνωστός μου μηχανικός που έτυχε και το παρατήρησε μου είπε να το κοιτάξω και συγκεκριμένα μου είπε να το πάω για επαναπρογραμματισμό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 19:33:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teodor_v έγραψε:
Αυτό ακριβώς μου κάνει και μένα απο την πρώτη μέρα. Όπως είπες και εσύ πιο πάνω εγώ δεν του έδωσα σημασία αλλά ένας γνωστός μου μηχανικός που έτυχε και το παρατήρησε μου είπε να το κοιτάξω και συγκεκριμένα μου είπε να το πάω για επαναπρογραμματισμό.


Μάλλον τότε θα έχεις και εσύ περίσσεια αέρα μέσα στον θάλαμό σου, στις χαμηλές στροφές. Ο μηχανικός που το πήγα μου είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα: Αναβάθμιση του προγράμματος...
Αν ακούς και εσύ μεταλλικούς αλλά μικρής έντασης ήχους στο ξεκίνημά σου, ακόμα και με 100άρα βενζίνη (εγώ σχεδόν πάντα αυτήν χρησιμοποιώ), τότε έχουμε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

Η θεωρία μου συνοπτικά λεεί ότι πρόκειται για αυτανάφλεξη χωρίς μπουζί, κατά τρόπο μη κρουστικό (δηλαδή όχι πυράκι). Μιλάμε για προανάφλεξη (χωρίς μπουζί), κάτι σαν την λειτουργία του diesel κινητήρα.
Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχει πολύς αέρας μέσα στον θάλαμο, που μαζί με τα καυσαέρια του προηγούμενου κύκλου (λόγω αναπόφευκτα ατελούς σάρωσης του κυλίνδρου) δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για ελεγχόμενη (και όχι κρουστική, όπως είναι τα κλασικά πυράκια) αυτανάφλεξη.
Δηλαδή αν εκείνη την στιγμή απενεργοποιούνταν τα μπουζί, πιστεύω ότι ο κινητήρας θα συνέχιζε να δουλεύει κανονικότατα και χωρίς προβλήματα!!!

Αυτό το πράγμα το έχω δει σε βενζινοκινητήρα. Από μικρός μου άρεζε να κουρεύω το χόρτο του κήπου του εξοχικού μας στην Χαλκιδική. Μια φορά λοιπόν (πρέπει να ήμουν 1η ή 2α λυκείου) το χορτοκοπτικό μας (50cc, δίχρονο, τώρα όμως έχουμε ένα νέο τετράχρονο 3,5 ίππων) είχε τρελαθεί!! Το καρπυρατέρ πρέπει να είχε χαλάσει και ο κινητήρας του έπιασε τρελές στροφές (φυσικά δεν υπήρχε κόφτης)!! Στην προσπάθειά μου να το κάνω να σταματήσει αποσύνδεσα το καλώδιο (ένα και μοναδικό) του μπουζί. Το μηχανάκι όμως δούλευε κανονικότατα και πολύ στρωτά!! Αλλά τότε που να φανταστώ αυτά περί ελεγχόμενης αυτανάφλεξης...

Αυτή είναι η λύση του μέλλοντος. Με αυτόν τον τρόπο θα δουλεύουν (μέχρι όμως κάποιο ποσοστό επί του μέγιστου φορτίου τους, στα υψηλά φορτία θα το γυρνάνε πάλι στην παραδοσιακή καύση) όλοι οι κινητήρες της επόμενης γενιάς (είναι οι κινητήρες HCCI). Το κύριο πλεονέκτημα αυτού του είδους της καύσης είναι ότι διαδίδεται πολύ ταχύτερα από την κλασική καύση (σε σχεδόν υποδεκαπλάσιο χρόνο!!) με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο ισόχωρη η εκτόνωση των αερίων της καύσης. Έτσι δεν θα τρίζουν πια τα κόκκαλα του Otto που επινόησε τον ομόνυμο θερμοδυναμικό κύκλο, τον οποίο χρησιμοποιούν οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες Wink Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Παρ 21 Μάϊ 2004, 21:14:53, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
teodor_v (Στο καλο...)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 20 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 19:45:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με ότι βενζίνη και να βάλω έχω τέτοιους ήχους σχεδόν πάντα στο ξεκίνημα.
Μάλλον συμφωνώ με την θεωρία σου και ένας λόγος είναι οτι τα πυράκια λογικά δεν εμφανίζονται όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 20:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teodor_v έγραψε:
Με ότι βενζίνη και να βάλω έχω τέτοιους ήχους σχεδόν πάντα στο ξεκίνημα.
Μάλλον συμφωνώ με την θεωρία σου και ένας λόγος είναι οτι τα πυράκια λογικά δεν εμφανίζονται όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας;


Επιτέλους!!!
Βρήκα έναν άνθρωπο να με καταλάβει!!! Very happy Very happy

Πιστεύω στον μηχανικό αυτόν που μου είπε τα περί αναβάθμισης. Με αυτόν τον τρόπο (μεταξυ άλλων) μάλλον θα μειωθεί και η ποσότητα του εισερχόμενου οξυγόνου στις στροφές του ρελαντί.

Τα πυράκια (τα κλασικά, αλλά και το φαινόμενο που περιγράφω) ευννοούνται όταν υπάρχουν υψηλές θερμοκρασίες. Για παράδειγμα ένα καλοκαιριάτικο μεσημέρι, που ο αέρας είναι ζεστός, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ακουστεί ο ήχος αυτός. Σε 'μένα συνέβαινε κατά κόρον αυτό. Το βράδυ ηρεμούσε, αλλά τα μεσημέρια ευχόμουν να μην μπλέξω σε κίνηση (ευτυχώς που δεν χρησιμοποιώ πολύ το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη!! Very happy ).
Τις πρώτες μέρες που πήρα το αυτοκίνητο ο ήχος αυτός ακουγόταν συνέχεια!!! Τώρα έχει μειωθεί αρκετά.

Οι βασικότεροι, κατ' εμέ, λόγοι που απωθούν την εκδοχή των κλασικών πυρακίων είναι οι εξής :
1) Δεν είναι δυνατόν να μην επεμβαίνει ο knοck sensor, ώστε να μειώσει το avans. Αυτό σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τον ήχο αυτόν σαν πυράκι. Εξάλλου ο ήχος αυτός έχει και άλλη συχνότητα, πιο ψηλή... Ο knock sensor δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα μικρόφωνο με φίλτρο που αντιλαμβάνεται (ή αλλιώς ενισχύει) μόνο ένα εύρος ηχητικών συχνοτήτων. Φυσικά είναι έτσι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο ώστε να αντιλαμβάνεται το εύρος των συχνοτήτων που αντιστοιχούν στα κλασικά πυράκια. Άρα ο ήχος αυτός είναι εκτός των συχνοτήτων που αντιλαμβάνεται το μικρόφωνο αυτό.
2) Αν ήταν κλασικό πυράκι θα σταματούσε με 100άρα βενζίνη. Κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Το φαινόμενο εξάλλου που περιγράφω είναι σχεδόν άσχετο με την αντικροτικότητα του καυσίμου.
3) Αν ήταν κλασικό πυράκι, το αυτοκίνητο θα έκοβε κάθε φορά που ακούγονταν αυτός ο ήχος. Αυτό φυσικά δεν συμβαίνει. Το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή επιταχύνει πολύ αβίαστα.
4) Αν ήταν κλασικό πυράκι, τότε τα μπουζί του αυτοκινήτου θα έπρεπε να βγαίνουν μαύρα. Όμως τα μπουζί (του δικού μου αυτοκινήτου τουλάχιστον, έτσι όπως τα έχω επανειλημμένα δει) είναι μια χαρά!!
5) Αν ήταν κλασικά πυράκια οι κινητήρες μας έπρεπε να είχαν καταστραφεί μέχρι τώρα (πόσα χιλιόμετρα έχεις;). Όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Αντιθέτως ο κινητήρας είναι ολοζώντανος και ο ήχος του δεν υποδηλώνει τίποτα άλλο παρά υγεία και άριστη κατάσταση....


Σε ό,τι αφορά την θεωρία μου, εννοείται ότι δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά. Απλές εικασίες κάνω...
Αυτό που με ανυσηχεί είναι το εξής : Ας υποθέσουμε ότι ισχύουν αυτά που έγραψα. Δηλαδή ότι το καύσιμο μείγμα αναφλέγεται χωρίς την βοήθεια των μπουζί (κατά τα πρότυπα της ελεγχόμενης αυτανάφλεξης). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα μπουζί απερνεργοποιούνται. Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να καταλάβει την κατάσταση αυτή. Έτσι στέλνει κανονικά σήμα στα μπουζί, σαν να μην συνέβαινε τίποτα. Και τότε τι γίνεται;;; Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάϊ 2004, 21:34:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχ...

Έχω περάσει τα 1000 χλμ και με το που βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο, αρχίζει και κάνει σαν τζιτζίκι μπροστά... Μια μέρα που άνοιξα το καπώ, μου φάνηκε ο ήχος ότι προερχόταν από τον ιμάντα. Ελπίζω να μην είναι πυράκια!

Ο ήχος αυτός, αν κάνω 1 χλμ ή αν το πάω στις 3.000 σ.α.λ. όπως είναι κρύο το μοτέρ, εξαφανίζεται...

Τί παίζει ρε σεις? Rolling eyes Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάϊ 2004, 15:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
........

Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια.
.........



Για αυτό το συγκεκριμένο είχα και μια συζήτηση με μηχανικό άλλης εταιρίας (γερμανικά και πισωκίνητα Wink )

Αυτό που μου είπε τουλάχιστον απο την δικιά του εμπειρία σε κινητήρες με βελούδινα ρελαντι ,οταν παρουσιάζεται τέτοιο πρόβλημα συνήθως φταίει κάποιος "λ" // στέλνει λάθος στοιχεία και δεν ρυθμίζεται σωστά το μείγμα .Οποσδήποτε η κίνηση που έκανες να μετρήσεις καυσαέρια ήταν σωστότατη Wink


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάϊ 2004, 15:30:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ωχ...

Έχω περάσει τα 1000 χλμ και με το που βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο, αρχίζει και κάνει σαν τζιτζίκι μπροστά... Μια μέρα που άνοιξα το καπώ, μου φάνηκε ο ήχος ότι προερχόταν από τον ιμάντα. Ελπίζω να μην είναι πυράκια!

Ο ήχος αυτός, αν κάνω 1 χλμ ή αν το πάω στις 3.000 σ.α.λ. όπως είναι κρύο το μοτέρ, εξαφανίζεται...

Τί παίζει ρε σεις? Rolling eyes Sad


Well come to the club

Aν είσουν 1600αρης υπάρχει ολόκληρο μενού Evil Evil αλλά με το 1,4 Rolling eyes Rolling eyes


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάϊ 2004, 18:20:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το βήξιμο είναι μια μικρή αρρυθμία του ρελαντί. Δηλαδή διακοπή της συνέχειας του ήχου του κινητήρα από κάποια σκασιματάκια.

Δημήτρη όταν λες μικρή αρρυθμία του ρελαντί, εννοείς ότι ανεβοκατεβαίνουν λίγο και οι στροφές του κιμητήρα ή εννοείς αυτή την ηχητική ασυνέχεια μόνο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάϊ 2004, 21:40:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206xs2 έγραψε:
Δημήτρη όταν λες μικρή αρρυθμία του ρελαντί, εννοείς ότι ανεβοκατεβαίνουν λίγο και οι στροφές του κινητήρα ή εννοείς αυτή την ηχητική ασυνέχεια μόνο;


Μόνο αυτήν την ηχητική ασυνέχεια.
Θα προσπαθήσω να σου κάνω μια εξομοίωση...
ββββββββββββββββββββ...γκούχ!...βββββββββββββββββ...γκούχ!...ββββββββββββββββββββ...γκούχ! γκούχ!...βββββββββββββββββ

κ.ο.κ.... Laughing Laughing Laughing Laughing


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 00:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Well come to the club

Aν είσουν 1600αρης υπάρχει ολόκληρο μενού Evil Evil αλλά με το 1,4 Rolling eyes Rolling eyes


Για δείξε μου το μενού να πάρω μια ιδέα τουλάχιστον! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Επόμενη
Σελίδα 9 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2599s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on