PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Διαφορές RC με GTI 2.0
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Qman (Κωνσταντίνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 2.0

Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 06:07:17    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Διαφορές RC με GTI 2.0 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σε όλους προσφάτως πούλησα ένα μωράκι 206 1.4 8V και σκέφτομαι σοβαρότατα να ξαναπάρω 206...ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ...
Κατέληξα στο 2.0 κινητήρα και κυρίως στο GTI λόγω διαφοράς χρημάτων με το RC
Ηθελα απλά μια πληροφόρηση για τις διαφορές μεταξύ των 2 και αν μπορεί εύκολα το GTI να γίνει RC και με τι κόστος..
Απ όσο γνωρίζω το RC έχει διπλή εισαγωγή και διαφορετική χαρτογράφηση???Ας με καλύψουν οι γνωρίζοντες
Ευχαριστώ


ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 08:31:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο άπψη κινητήρα το μόνο που τα συνδέει είναι το μπλοκ... και απο εκεί και πέρα αρχίζουν οι διαφορες..

Διαφορετικά εμβολα
διαφορετική κεφαλή
Ενισχυμένες Μπιέλες
Διαφορετικοί εκκεντροφοροι με τον εισαγωγής να είναι μεταβλητού χρονισμού στο RC
Πολλαπλή εισαγωγής Αλουμινίου αντί της πλαστικής του GTi
Όπως καταλαβαίνεις και διαφορετική χαρτογράφηση

Τώρα... έχουμε διαφορά στις αναρτήσεις τα φρένα το σαλόνι.. να συνεχίσω ?


Αν καποιος πάρει το GTi για να κάνει όλα αυτά θα του κοστίσει ο κούκος αηδόνι οπότε... πάμε RC

Απο την άλλη το GTi είναι πολύ ποιο δελεαστικό απο πλευράς τιμής..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Qman (Κωνσταντίνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTi 2.0

Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: Χαλκίδα - Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 01:50:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου,πήγα και ρώτησα κι ένα μηχανικό της Peugeot
και η αλήθεια είναι πως ψιλοαπογοητεύτηκα γιατί νόμιζα πως οι διαφορές θα ήταν ελάχιστες...μου έιπε επίσης πως το GTI δεν έχει ούτε καν ESP κατι που γράφει στο προσπέκτους οτι υπάρχει...(για το 2.0)!!!
Επίσης ήθελα να μάθω με Σκούπα Πρόγραμμα Εξάτμιση τι δίνει τελικά το GTI???Επίσης τιμή για τα μπάκετ του RC???Σας έπρηξα με τις ερωτήσεις μου...Ευχαριστώ προκαταβολικά


ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΜΑΜΗΜΕΝΟ...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 08:23:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκούπα σε Gti Δεν μπαίνει από όσο ξέρω δηλαδή τώρα αν κάποιος έχει καταφέρει και έχει βάλει εύγε του!! Τώρα για το ESP αν δεν κανό λάθος τα 2λιτρα πρέπει να το έχουν στάνταρ!! Τα καθίσματα του RC ξεχάσετε καλύτερα μόλις ακούσης τιμή θα θες υπογλώσσια !! Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 14:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
BUBA (Alexandros)
Μέλος
Μέλος


206 GTi 2.0 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 162
Τόπος: Παπάγου/Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink

Surprised Surprised
Στελλιο, μετα την παραπανω "σποντα" νομιζω οτι οφειλεις να πεις περισσοτερα....
Eχεις το λογο και ακουμε με προσοχη Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:34:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεμα ειναι οτι με αυτα τα λεφτα ισως πρεπει να κοιτα αλλου προς γαλλια......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink


Καλά μην τρελαίνεστε! Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός! Confused Confused

Νομίζω ότι την ομοιογένεια και την σφαιρική απόδοση, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την λογική κατανάλωση που έχει ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο, πολύ δύσκολα την έχει ένα πειραγμένο. Για 'μένα αυτά είναι ΠΑΡΑ πολύ σημαντικά, γι' αυτό είμαι και κατά των εκτεταμένων πειραγμάτων, αφού μου αρέσουν πραγματικά τα αυτοκίνητα.
Και το GTI για να πάρει 40 επιπλέον άλογα (και αντίστοιχη ροπή έτσι;), θέλει πολύ εκτεταμένα πειράγματα (εξού και η τιμή).
Χώρια τα καυσαέρια έτσι; Που κάποιος, αν δεν τον ενδιαφέρουν καθόλου οι περιβαλλοντικές συνέπειες, πρέπει να σκεφτεί και τα πιθανά προβλήματα που θα έχει με τις Κ.Ε.Κ.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:39:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:39:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι..Τα πραγματα ειναι πολυ απλα...Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παρα πολυ πνιγμενο σε αντιθεση με αυτο του RC το οποιο δεν εχει πολλα περιθωρια.
Στο "μικρο" μοτερ,το σετακι της Supersprint μονο του,με αντικατασταση του καταλυτη,δινει σχεδον 150 αλογα αν θυμαμαι καλα(χταποδι,μεσαι,τελικο).Με ενα καλο φιλτρο αερος και μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι,ισως και με ενα προγραμμα αν μπορεσει να βρεθει κατι καλο,τοτε τα 155 αλογα ειναι τουλαχιστον ευκολος στοχος.Και για οποιον δεν θελει να βγαλει τον καταλυτη,τοτε πληρωνει κατι εξτρα και βαζει εναν καλο αγωνιστικο(και δεν εννοω Americat,Vic κ.λ.π.). Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:49:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οχι..Τα πραγματα ειναι πολυ απλα...Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παρα πολυ πνιγμενο σε αντιθεση με αυτο του RC το οποιο δεν εχει πολλα περιθωρια.
Στο "μικρο" μοτερ,το σετακι της Supersprint μονο του,με αντικατασταση του καταλυτη,δινει σχεδον 150 αλογα αν θυμαμαι καλα(χταποδι,μεσαι,τελικο).Με ενα καλο φιλτρο αερος και μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι,ισως και με ενα προγραμμα αν μπορεσει να βρεθει κατι καλο,τοτε τα 155 αλογα ειναι τουλαχιστον ευκολος στοχος.Και για οποιον δεν θελει να βγαλει τον καταλυτη,τοτε πληρωνει κατι εξτρα και βαζει εναν καλο αγωνιστικο(και δεν εννοω Americat,Vic κ.λ.π.). Wink


Και μετά; (δεν φτάσαμε ακόμα τους ρυθμούς του RC...)
Μετά φαντάζομαι ότι πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας για να αυξηθεί η συμπίεση, να αγριέψουν οι εκκεντροφόροι, κ.τ.λ. Επίσης το εγκεφαλικό πρόγραμμα πρέπει να συμβαδίζει με όλα αυτά. Το τελευταίο όχι μόνο θα εξασφαλίσει την αξιοποίηση των επεμβάσεων, αλλά προφυλάσσει και τον κινητήρα από "στραβοπατήματα", δηλαδή ζημιές (λόγω ανομοιογενών ή φτωχών μειγμάτων ή λόγω κακού avans κ.τ.λ.)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 2.0 GTI

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:35:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ,ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ RC, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 7000στρ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΑΡΟΤΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗς ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 190XM.ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΑΣ (ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΟΦΑΡΙΣΜΑ)ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΛΑΙ ΠΛΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ RC ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ(ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ).ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΠΡΩΤΗ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΦΤΙΑΣΑ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 70)ΚΑΙ ΤΟ 17ΑΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ GTI ΠΟΥ ΕΧΩ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΣΑΚΙ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΗΚΑ ΜΕ 3-4 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΥΡΑΥΛΑΚΙ ,ΕΝΑ GTI ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΗΝΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΩ 9000Ε ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ 25000Ε ΤΟΥ RC ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ,ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ GTI ΟΔΗΓΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ 2000Ε ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΟΥΝ,ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΦΥΡΩΤΕΣ,ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΕ 1500Ε ΤΟ ΕΝΑ...


DIMSAV


Έχει επεξεργασθεί από τον/την DIMSAV στις Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:43:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:42:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Τα καθίσματα του RC ξεχάσετε καλύτερα μόλις ακούσης τιμή θα θες υπογλώσσια !! Exclamation


Twisted evil

DIMSAV έγραψε:
ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΕ 1500Ε ΤΟ ΕΝΑ...


Razz

Της Peugeot Sport το κάθισμα έχει €600. Δεν ξέρω όμως αν ταιριάζει ο σιδηρόδρομος του καθίσματος, ή αν πρέπει να μπεί ανάλογος... Rolling eyes

Και δεν παίρνεις κανένα Sparco καλύτερα? Αλλά και αυτά που φοράει "μαμά" το XS, τα full bucket που έχω και εγώ δηλαδή, είναι τέλεια Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 2.0 GTI

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:49:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ RC ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑFTERMARKET H ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΙΝΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ RC ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΛΑΙΝΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ ΑΛΛΑ...


DIMSAV
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:03:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dj-Steve έγραψε:
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink


μάλλον δεν έχεις τρακάρει ποτέ στην ζωή σου...
δεν είναι κλουβι το bucket να σε κρατάει ακινητο αμα σκασει κατι στην πορτα σου ακομα και με 50χιλιομετρα. Πόσο μάλλον με πολλά περισσότερα. Ουτε θα κρατησει το κεφαλι σου να μην σκασει στο παραθυρο και να ανοιξει σαν καρπούζι. Τα bucket κατα 99% ειναι στηριξη και εμφανιση οχι ασφάλεια...μη τα ισοπεδώνουμε όλα ε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
BUBA (Alexandros)
Μέλος
Μέλος


206 GTi 2.0 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 162
Τόπος: Παπάγου/Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:10:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει, λιγο πολυ γνωστα τα παραπανω, απλα ηταν λιγο υπερβολικη η θεωρηση οτι το GTi με ενα εστω και πετυχημενο Α σταδιο μπορει να σταθει διπλα στο RC. Παντως τα 150+ σε ισχυ και τα 20+ σε ροπη μπορει να τα φτασει ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΗ. Το συνολικο κοστος ομως θα ειναι 2000-2500.
Στελλιο παλι αφησες υπονοουμενο ... γιατι λες ΟΧΙ Αmericat/Vic ??? Τι καταλυτη εννοεις ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BUBA (Alexandros)
Μέλος
Μέλος


206 GTi 2.0 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 162
Τόπος: Παπάγου/Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:16:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναφερω αποψη καθαρα προσωπικη (για να μην παρεξηγηθω) :
Προσωπικα τα περισοτερα extra του RC - καθισματα, λεβιες, λιγο δερματακι στον πινακα οργανων, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες, ESP, διπλη απολυξη εξατμισης ακομα και οι ....17αρες με αφηνουν λιγο πολυ αδιαφορο.
Που θελω να καταληξω ?
Θα προτιμουσα μια "υποθετικη" εκδοση του GTi MONO με τον κινητηρα του RC - αντε και τα φρενα για να ειμαι σωστος - και τιμη .... να πουμε 21000-22000 καλα δεν ειναι Cool ???
Ειδικα για τα καθισματα προτιμω την full δερμα επενδηση του GTi απο την Alcadara του RC

Tωρα για να πω και κατι σοβαρο σκεφτηκα και μια αλλη διασταση στη συγκριση. Το GTi 2.0 κραταει ακομα καπως σαν αξια αλλα μετα απο 5-7 χρονια ως μεταχειρισμενο προς πωληση δεν θα το αγοραζει κανεις. Κι αυτο γιατι θα ειναι ενα 2λιτρο (με 323ε τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια 14 φορολογησιμων ιππων, δηλαδη 900-1000ε το χρονο παγια) με επιδοσεις ....γιοκ.
Αντιθετως το RC πιστευω οτι θα εχει την ταση να κρατα αξια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 05:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:
Dj-Steve έγραψε:
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink


μάλλον δεν έχεις τρακάρει ποτέ στην ζωή σου...
δεν είναι κλουβι το bucket να σε κρατάει ακινητο αμα σκασει κατι στην πορτα σου ακομα και με 50χιλιομετρα. Πόσο μάλλον με πολλά περισσότερα. Ουτε θα κρατησει το κεφαλι σου να μην σκασει στο παραθυρο και να ανοιξει σαν καρπούζι. Τα bucket κατα 99% ειναι στηριξη και εμφανιση οχι ασφάλεια...μη τα ισοπεδώνουμε όλα ε?


Βασικα λεει για τη ζωνη, οχι το bucket. Αν και δεν εχω τρακαρει με bucket και φορωντας την ζωνη 4 σημειων, αυτο που καταλαβα γρηγορα μολις την φορεσα ηταν οτι πραγματικα δεν κουνιεσαι εκατοστο. Ουτε το κεφαλι σου πισω δεν μπορεις να γυρισεις για να κανεις οπισθεν. Οποτε λογικα περιμενεις οτι ακομα και αν τρακαρεις ολα θα ειναι ιδια και θα εισαι παλι εντελως ακινητος (και δεν βλεπω κανεναν λογο γιατι να μην ειναι το ιδιο).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 06:49:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Βασικα λεει για τη ζωνη, οχι το bucket. Αν και δεν εχω τρακαρει με bucket και φορωντας την ζωνη 4 σημειων, αυτο που καταλαβα γρηγορα μολις την φορεσα ηταν οτι πραγματικα δεν κουνιεσαι εκατοστο. Ουτε το κεφαλι σου πισω δεν μπορεις να γυρισεις για να κανεις οπισθεν. Οποτε λογικα περιμενεις οτι ακομα και αν τρακαρεις ολα θα ειναι ιδια και θα εισαι παλι εντελως ακινητος (και δεν βλεπω κανεναν λογο γιατι να μην ειναι το ιδιο).


ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΑΛΕΞ Γ Cussing out Ω ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!

ΠΕΤΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ? ΣΤΟ WRC ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ? (έχουν και roll cage βέβαια, αλλά ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ...)

ΚΑΙ ΠΕΤΡΟ, ΝΑΙ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑUDI 80 TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 9 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΚΟΨΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΝΤΑΚΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ 2 ΤΟΥΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 4 ΡΟΔΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩ? ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣΑ ΖΩΝΗ... Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΑΘΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΖΩΝΗ... ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ...

Ζητάω συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά το κόλλημα και η αντιλογία του Πέτρου σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κι αν πω με έχει φέρει πλέον στα όρια... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 07:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν και όντως δεν κατάλαβα οτι μιλάς για τις ζώνες εγώ επιμένω πως άλλο ο αερόσακος κι άλλο να εισαι ακινητοποιημένος στο κάθισμα (αν εισαι τόοσο ακινητοποιημένος πια...). Όσο για το WRC η συγκριση μάλλον ειναι άσχετη. Αν ειχα αερόσακους πάντως δε θα έβαζα με τιποτα εγω προσωπικά. Τώρα ο καθένας κανει ότι νομίζει...

Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο, δε θα απαντησω... Ο πέτρος όπως και ο καθένας ίσως απαντάει σε ποστς όχι σε ανθρώπους... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4393s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on