Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:22:56 Θέμα δημοσίευσης: AMS-DRIVE: Ποιός μας δουλεύει για το 206 1,6 16ν? |
|
|
λοιπον ανοιγω νέο τοπικ διοτι το θεμα είναι αρκετα σοβαρο κατά τη γνωμη μου.
το drive kai to sport auto εχουν το ιδιο 206 1.6 ΖΜΡ7986 ΠΙΝΑΚΙΔΑ
Το αυτοκινητο προφανως εχει γινει δοκιμη πρωτα από drive και δημοσιυθηκε φεβρουαριο 2004 ενώ το ams είναι μαιος 2004. το μοντελο είναι με μουλτιπλεξ προφανως και γενια τελη 2003 μετα φεις λιφτ……….
στο drive με2250χλμ στο κοντερ εχει 109,5 ps/5600rpm – 14,2kg/4000rpm----exei διαφορα με nm…-
to δε auto sport με προφανως περισσοτερα χλμ στη πλατη του 116ps/5720rpm kai 158kg/4690rpm……..
από δε επιδοσεις 9,3 τα 100 και 30,9 το χλμ το drive
9,8 τα 100 και 31,6 το χιλιομετρο το auto sport!!! εντελως καμια σχεση…….
βεβαια αυτό που ξερω επειδη εχω δουλεψει πολύ παλια στο ams είναι ότι είναι ΚΟΥΛΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ και ότι εχουν δυναμομετρο αρκετα καλο…
αλλα οι ιπποδυναμεις σε σχεση και με επιδοσεις δειχνουν ότι κατι υποπτο γινεται!!!
και βεβαια 6 αλογα επειδη ανοιξε σε ένα μηνα το μοτερ απιθανο!!!Μιλαμε
για 9.5% διαφορα οταν ο νομος της Ε.Ε μιλαει για 2-3% απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο !!!!!!!!!
τελικα ποσα αλογα αραγε να βγαζει αυτό το μοτερ??? τα σχολια για το συγκριτικο χοανες εξατμισεις τα αφηνω για άλλο τοπικ!!!!!
εχω στειλει mail και στους δυο και περιμενω απαντησεις!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:31:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1)Σκέψου ότι οι ίπποι εξαρτώνται από το δυναμόμετρο
2)Το αμάξι προφανώς το έχουν ψιλοσκίσει, οπότε δεν περιμένω να έχει και τα καλύτερα λάστιχα. Ένα δίωρο στα μέγαρα και το 9,3 γίνεται 9,8 μόνο λόγω φαγωμένων ελαστικών
Σε έπεισα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:38:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν παρεις ενα καρο σε 10 δυναμομετρα θα βγουν 10 διαφορετικες μετρησεις , αυτο ειναι το μπερδεμα !
Ομως οταν μετρας στο ιδιο πριν κ μετα εκει βλεπεις μια διαφορα !
( πριν -μετα την μοντιφα)
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:28:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6 αλογα παιδες απο σκισιμο αδυνατο...
απλα δεστε τα αποτελεσματα απο τα τεστ μακρας διαρκειας στα περιοδικα που τα σκιζουν για 1 χρονο και στο τελος αντε οταν ανοιξει το μοτερ να δουν 2-3 αλογα +
τη λυση του μυστηριου τη βρηκα απο αλλου...
ο κολλητος που δουλευει 4τ μου θυμισε οτι το ams εχει ακομα το δυναμομετρο που ειχε και στο παλιο κτηριο το οποιο ειναι διπλου ραουλου
ενω το drive χρεισιμοποιει οπως και αυτοι μονου ραουλου...
τι σημαινει αυτο... γιανα μην σας μπερδεψω αυτο σημαινει οτι και τα δυο δειχνουν περιπου τα ιδια στο τροχο αλλα στα διπλου ραουλου γαμιεται ο διας στις απωλειες αρα συνολικα στροφαλο φουσκωνει η τιμη σε ps...
αρα 110 με το ζορι ειμαι....
οσο για 0-100 το ειπα πρωτος εγω οτι περα απο λαστιχα κυριο ρολο παιζει ο οδηγος που στο ams ειναι για τον π!@#$ καβαλα οι τυποι....
λογικο βεβαια γιατι αμα μαθετε ποσα πληρωνουν... ουτε αλβανοι δεν πανε!
παντως το 9.4 ειναι εφικτο απο οτι εμαθα μεσα απο 4τ υπο προυποθεσεις
βεβαια και παντα σε συγκριση με το πως μετραν τα περιοδικα και οχι εμεις στο δρομο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:10:44 Θέμα δημοσίευσης: ΟΚ |
|
|
ΩΡΑΙΑ ΡΕ volvos εγω τωρα τι φιλτρο και εξατμιση φα βαλω συμφωνα με αυτα που ειπες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:15:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι 6 ίπποι δεν είπε κανείς ότι βγήκαν από το σκίσιμο. Από τη διαφορά των δυναμόμετρων. Όπως είπες και εσύ, αν και πιστεύω ότι δύο διαφορετικά δυναμόμετρα πρέπει με σωστό καλιμπράρισμα να βγάζουν ίδιες τιμές, άλλο Drive άλλο ΑMS. Όσο για τους χρόνους, ξαναλέω ότι εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Αν κάνεις μετρήσεις 0-100, στο ίδιο σημείο, με βρώμικο οδόστρωμα, και μετά από βροχή, που ο δρόμος καθαρίζει θα βγάλεις άλλες τιμές. Το 0-100 δεν έχει μεγάλη τέχνη. Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να μην βγάλει τον χρόνο που θα βγάλει ο έστω κορυφαίος του Drive αλλά δεν θα χάσει και 5 δέκατα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο τετοιο (ams) διαφωνω... οταν λενε iso 9001 αυτο εννοουν την προσομοιωση τετοιων συνθηκων. για αυτο και παντα στις μετρησεις υπαρχει και ενα αυτοκινητο αναφορας το οποιο συνηθως ειναι long term και με βαση τις μετρησεις αυτου γινονται οι αναλογες διορθωσεις για καιρο θερμοκρασια κλπ....
οσον αφορα τον οδηγο αλλο να το λεμε και αλλο να το βλεπεις...
και οχι τοσο στο δικο μας αλλα σε μοντελα πιο δυνατα...εγω προσωπικα δεν θα μπορουσα να κανω αυτη τη δουλεια και πιστεψε ουτε και αυτοι στο ams ξερουν....
αλλωστε παρατηρησε σε τι στροφες δινει τα νουμερα της δυναμομετρησς το ams δεν σου φαινεται καπως??? σε σχεση με κατασκευαστη και drive kai 4T που συμφωνουν???????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 02:59:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θέλω να επεκταθούμε άλλο στις μετρήσεις χρόνων καθώς δεν τις έχω μπροστά μου. Στα διαγράμματα όμως που έχω μπορώ να πω τα εξής:
1) Η ροπή στο μαμά βγαίνει πιο ψηλά από τον κατασκευαστή (περίπου 4600) ενώ με βελτιώσεις παίζει ή περίπου στις 4000 ή στις 4600 (είναι μια περιοχή που είναι σχεδόν ευθεία η ροπή)
2) Οι στροφές της ιπποδύναμης είναι νορμάλ πιστεύω
3) Δεν ξέρουμε κατά πόσο αυτό το πρόγραμμα είναι το ίδιο με αυτό που ίσχυε πριν κάποιο καιρό. Εγώ μετά το update τον περασμένο μάρτη έχασα περίπου 700 στροφές στον κόφτη (ο οποίος τώρα είναι στις 6000 και αισθάνομαι ότι έχω πάρει χαμηλα). Προφανώς έχω αλλού μέγιστες ροπές και ιπποδυνάμεις από αυτές που ανακοινώνει η Peugeot. Τι πιθανότητες έχει το 206 του τέστ να έχει το τελευταίο update?
Τέλος θέλω να θυμίσω ότι το νόημα της δυναμομέτρησης είναι το συγκριτικό αποτέλεσμα και όχι οι απόλυτες τιμές. Μπορεί εκείνη τη μέρα να είχε κ@βλες ο εγκέφαλος και να έβγαλε παραπάνω αλόγατα. Το πρόβλημα είναι πόσα κέρδισε από τις βελτιώσεις. Ή καλύτερα τι ποσοστό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:01:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω φιλε αυτο που μετρα ειναι οι διαφορες στα πραγματα μεταξυ τους....
παντως οι τιμες επιδοσεων σε καποια προιντα ειναι υποπτα διορθωμενες?!@#$
εκει πιστευω οτι κολλαει και αυτο που ειπες περι καυλων....
15 προιντα αρα 30 φορες το 0-100(παντα δυο φορες θηβα για να υπολογιστει η κλιση του δρομου) του πο**τη* κατι θα τσινιξε λαστιχα δισκος.....
παντως το 206 τους ειναι μετα απο νοεμβριο 2003 αρα εχει τελευταιο update για το οποιο ομως δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει κοφτες 6000
εγω το δικο μου -2004 1.6- ακομα το στρωνω...δεν μπορω να αποφανθω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ivan Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS2 16V (2002)
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 22:58:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω.
Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 07:34:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ivan έγραψε: | Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω.
Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες. |
καλα υποθετω οτι υλικα τριβης αλλαχτηκαν πριν το δοσουν στον 'τυχερο' αλλα καλα ολοκληροι 4 τροχοι που διαφημιζονται ως το περιοδικο με την μεγαλυτερη αναγνωσιμοτητα στην Ελλαδα δοσανε δημοσιογραφικο αμαξι σε διαγωνισμο δωρο?Περιεργο μου φενεται
Οσο για τις μετρησεις αν εβγαζαν 2 δυναμομετρα και 2 περιοδικα ιδιες μετρησεις εμενα θα μου φαινοταν υποπτο και οχι τωρα.σκεψου οτι εκτος απο τις φανερες φθορες ακομα και καποιο ημιαξονιο η κατι αλλο να εχει 'κακομεταχειριστει' δεν προκειται να υπαρξει ιδιος χρονος.Οσο για την ιπποδυναμη απλα τοπες και μονος σου αλλο δυναμομετρο το ενα και αλλο το αλλο.οι Μετρησεις ειναι κυριως για να παρει ο αγοραστης μια ιδεα των δυνατοτητων του κινητηρα και οταν γινονται σε διαφορετικα αμαξια στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια ωρα,η στο ιδιο σημειο την ιδια μερα να φανουν οι διαφορες των συγκεκριμενων αυτοκινητων.Τωρα αν αυτες κυμαινονται σε 2-3 δεκατα τοτε συμπερασματα ασφαλη δεν βγαινουν.Αλλο αν το θυμα ο Ελληνας παει στην αντιπροσοπεια και ο πωλητης του βγαζει το περιοδικο που τον συμφερει να του δειξει οτι το δικο του μοντελο ειναι ποιο γρηγορο απου του αλλου διπλα (ου ρε)
Το γιατι 2 διαφορετικες δυναμομετρησεις ειναι σημαντικο θεμα εγω δεν καταλαβα η γιατι πρεπει να μας δουλευει καποιος?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 08:31:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to 99 των 4τ με το 101 του drive ειναι μια λογικη διαφορα που δικαολογειτα απο το 2-3% που οριζεται απο E.E δηλαδη οτι μπορει να εχει καποια διαφορα ενα αμαξι με ενα αλλο 2-3% ... αυτο που δεν δικαιολογειται και ειναι παρανομο ειναι το 116 του ams που ειναι 9,5% παραπανω...και παραμυθιαζεται ο κοσμος οτι το αμαξι μας ειναι 115-118 ενω με τα βιας ειναι 110 απο 2003 και μετα. αυτο με εκνευριζει εμενα...και βεβαια οτι το ams χτυπιεται οτι εχει iso 9001 πιστοποιηση μετρησεων.........
μα καλα πως το δωσανε σε αναγνωστη οταν το ειχαν δυο περιοδικα τεστ το φεβρουαριο και το μαιο....και με ποσα χλμ του το εδωσαν... μηπως το παρουσιασαν στην εκδηλωση απειδη δεν ειχαν αλλο εκεινη τη στιγμη ετοιμοπαραδοτο???? η μηπως ειναι ψεματα και δεν το πηρε ποτε ο τυπος!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ivan Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS2 16V (2002)
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 10:15:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εε... από την αλλη ο διαγωνισμός υποσχόταν ένα 206 XS 1.6.
Δεν έλεγε πουθενά ότι θα ήταν και καινούργιο... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα πας, αλλά πόσο το φχαριστιέσαι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 12:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω θα ηθελα να κανω καποιες παρατηρησεις.
1)ο κοφτης δεν ειναι με τιποτα στις 6.000
2)τα 99 αλογα που αναφερονται ειναι στον τροχο ενω τα 116 κτλ στον στροφαλο.
3)δεν παει να βγαζει οσα αλογα θελει εγω ποτε δεν θα το πηγαινα για δυναμομετρηση τωρα που τελειωσε το στρωσιμο (2613 χλμ) γιατι τα 110 ειναι για μενα το κατωτατο οριο....αν εβλεπα τιποτα 100 θα χρειαζομουν υπογλωσσια!!!!
(μεταξυ μας ξερω βεβαια οτι με τοσα λιγα χλμ αποκλειεται να βγαλει τα κανονικα καθαροαιμα)
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 14:08:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | φιλε επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο τετοιο (ams) διαφωνω... |
Φιλε μου επειδη και εγω λογο δουλειας ερχομαι συνεχεια σε επαφη με ατομα του ειδικου τυπου,πιστεψε με,μετα απο αυτα που εχω δει αμφιβαλλω 110% για οσα γραφουν και δεν λεω κατι εκτος και αν το δοκιμασω μονος μου...
Αυτο οχι σχετικα με τις μετρησεις των δυναμομετρων,που ετσι και αλλιως μπορουν να σου βγαλουν οσα αλογα θες,αλλα σχετικα με την αξιοπιστια και την παραπληροφορηση απο τα ατομα του χωρου...
...Βλεπετε,αν σου λειπουν καποια χρηματα τον μηνα,απο καπου πρεπει να τα συμπληρωσεις και ο καθενας το κανει με τον τροπο του...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 15:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | to 99 των 4τ με το 101 του drive ειναι μια λογικη διαφορα που δικαολογειτα απο το 2-3% που οριζεται απο E.E δηλαδη οτι μπορει να εχει καποια διαφορα ενα αμαξι με ενα αλλο 2-3% ... αυτο που δεν δικαιολογειται και ειναι παρανομο ειναι το 116 του ams που ειναι 9,5% παραπανω...και παραμυθιαζεται ο κοσμος οτι το αμαξι μας ειναι 115-118 ενω με τα βιας ειναι 110 απο 2003 και μετα. αυτο με εκνευριζει εμενα...και βεβαια οτι το ams χτυπιεται οτι εχει iso 9001 πιστοποιηση μετρησεων.........
μα καλα πως το δωσανε σε αναγνωστη οταν το ειχαν δυο περιοδικα τεστ το φεβρουαριο και το μαιο....και με ποσα χλμ του το εδωσαν... μηπως το παρουσιασαν στην εκδηλωση απειδη δεν ειχαν αλλο εκεινη τη στιγμη ετοιμοπαραδοτο???? η μηπως ειναι ψεματα και δεν το πηρε ποτε ο τυπος!!!!!! |
το iso 9001 ειναι ενα ποιστοποιητικο ποιοτητας και οχι πανακεια για το αποτελεσμα.Απλα επιβεβαιωνει οτι οι διαδικασιες εγιναν τιρουμενες καποια στανταρ ως προς την εργασια και το αποτελεσμα.
Και στην τελικη το iso το εχει το Ελληνικο ams η το γερμανικο για λογαριασμο και των παραρτηματων?
το αν καποιο απο τα δυο ειναι παρανομο τωρα με την ιδια λογικη μπορουν να ειναι παρανομα τα drive και 4 τροχοι,δεν ειναι λογικη αυτο που αναφερεις,αν εβγαλαν αυτο ταποτελεσμα δηλαδη να γραψουν καποιο αλλο επειδη δεν ειναι σωστο?
Βεβαια υπαρχουν και τα διαφημιστικα τρικ και πολλες φορες ακομα και οι αντιπροσωπειες παραδιδουν πειραγμενα αυτοκινητα ωστε να κανουν διαφημιση (θυμαμαι την φαση το 1999 με τα φιατ που εμοιαζαν με το stilo αλλα ηταν wagon (μοντελο δεν θυμαμαι πως λεγοταν) που δοθηκαν τα 1,6 για δοκιμη και εβγαζαν κατι 9ρακια τα 100 και 200 τελικη και στο δυναμομετρο 120 αλογα και οταν δοκιμασανε και αλλα ιδια εβγαιναν με 98 αλογα και πολυ χειροτερες επιδοσεις και βγηκε τοτε οτι τα καλα τα ειχαν χαιδεψει οι μηχανικοι της φιατ στην Ελλαδα).
Τελος ο καθενας πιστευει και εμπιστευεται αυτον που θεωρει ποιο αξιοπιστο και για μενα το ams δεν ειναι ουτε καν στους πρωτους 5.
Επισης για την αποδοση γενικα σε πολλα αμαξια περιμεντε να πεσει διοτι οι κατασκευαστες ειναι υποχρεωμενοι σιγα σιγα να εναρμονιστουν με τα ορια ρυπων και οι παλιοτεροι κινητηρες επαναπρογραμματιζονται απο τις εταιριες (αυτο το λεω για τον φιλο που εγραψε οτι αν δεν δει 110 αλογα θα παρει χαπακια)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 16:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαπάκια και ένα τσαγάκι για να πάνε κάτω...
Εγώ επειδή ασχολούμαι και 12 χρόνια με τα pc, στην αρχή διάβαζα περιοδικά για να προσανατολιστώ. Όσο συνέχιζα, μεγάλωνα και μάθαινα πως στα περιοδικά γράφουνε ότι τους πληρώνουνε να γράψουν. Με άλλα λόγια, συγκριτικά για εμένα στα περιοδικά, σε οποιουδήποτε περιεχομένου περιοδικά, είναι άκυρα. Αν δεν πάρεις κάτι να το δοκιμάσεις μόνος σου και να το συγκρίνεις με κάτι άλλο που έχεις στον νού σου, είτε αυτό λέγεται CPU, είτε κάρτα γραφικών, είτε φίλτρο είτε σκούπα είτε αμάξι, τότε απλά δεν μπορείς να έχεις άποψη. Καλό θα ήτανε να προσγειωθούμε όλοι, και να καταλάβουμε πως δεν υπάρχει εγκυρότητα στην ενημέρωση και στην πληροφόρηση, όπως έχουνε γίνει τα πράγματα με τη διαπλοκή.
Εγώ θα πιστέψω περισσότερο γνώμες που θα βγούνε από συζητήσεις εδώ στo forum για οποιοδήποτε θέμα, παρά τις γνώμες και τις απόψεις αυτών των περιοδικών... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 17:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον μου φαινεται δεν με προσεχετε..όπως προειπα το δυναμομετρο του ams είναι διπλου ραολου αρα και παλιας τεχνολογιας όταν πλεον ολοι χρησιμοποιουν μονου ραουλου… η διαφορα του διπλου ραουλου είναι ότι βγαζει περιπου σωστα αλογα στο τροχο αλλα εντελως λαθος στο στροφαλο αφου δεν μπορει να μετρησει σωστα τις απωλειες!!!κοινως πολύ παλια τεχνολογια. το δe iso είναι μεν του ελληνικου όχι γερμανικου αλλα αυτό που πιστοποιει είναι η επαναλληψιμοτητα της μετρησης και όχι το ορθον αυτης.
δηλαδη ότι 100φορες να το μετρησουν θα βγαλει 116 όχι ότι το 116 είναι το σωστο.
αρα τα αποτελεσματα των φιλτρων δεν εχω λογο να μην τα πιστυω οσο αφορα ότι το ένα θα δωσει χ αλογα και το άλλο χ+2….αλλωστε είναι απολυτα λογικα και αναμενομενα τα αποτελεσματα ειδικα για τις χοανες.
τελος για το φιατ επιεδη μπαινοβγαινα εκει τοτε ηταν μαρεα 16 όχι στιλο και απλα θα σου πω να κοιταξεις στα επομενα τευχη όταν καταγαλιασε ο σαλος ποσες διαφημισεις ειχε η φιατ στο εν λογω περιοδικο…………………………………
οσο αφορα τα εξω δυναμομετρα ασε φιλε καλυτερα να μην το ανοιξουμε το θεμα γιατι από ότι εχω καταλαβει υπαρχουν ατομα εδώ που μπορει να εκλαβουν το θεμα λαθος…παντως η βρωμα αυτου του χωρου είναι χειροτερη και από του ποδοσφαιρου!!!
το ερωτημα πλεον που θετω- γιατι νομιζω ότι τα παραπανω τα εξαντλησαμε- είναι το μοτερ μας βγαζει από ότι φαινεται 110 αλογα και ολοι λενε ότι πραγματικα ανοιγει μετα τα 15000χλμ…δηλαδη μετα τα 15000 τι να βγαζει? ροπη η αλογα παραπανω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2004, 19:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | λοιπον μου φαινεται δεν με προσεχετε..όπως προειπα το δυναμομετρο του ams είναι διπλου ραολου αρα και παλιας τεχνολογιας όταν πλεον ολοι χρησιμοποιουν μονου ραουλου… η διαφορα του διπλου ραουλου είναι ότι βγαζει περιπου σωστα αλογα στο τροχο αλλα εντελως λαθος στο στροφαλο αφου δεν μπορει να μετρησει σωστα τις απωλειες!!!κοινως πολύ παλια τεχνολογια. το δe iso είναι μεν του ελληνικου όχι γερμανικου αλλα αυτό που πιστοποιει είναι η επαναλληψιμοτητα της μετρησης και όχι το ορθον αυτης.
δηλαδη ότι 100φορες να το μετρησουν θα βγαλει 116 όχι ότι το 116 είναι το σωστο.
αρα τα αποτελεσματα των φιλτρων δεν εχω λογο να μην τα πιστυω οσο αφορα ότι το ένα θα δωσει χ αλογα και το άλλο χ+2….αλλωστε είναι απολυτα λογικα και αναμενομενα τα αποτελεσματα ειδικα για τις χοανες.
τελος για το φιατ επιεδη μπαινοβγαινα εκει τοτε ηταν μαρεα 16 όχι στιλο και απλα θα σου πω να κοιταξεις στα επομενα τευχη όταν καταγαλιασε ο σαλος ποσες διαφημισεις ειχε η φιατ στο εν λογω περιοδικο…………………………………
οσο αφορα τα εξω δυναμομετρα ασε φιλε καλυτερα να μην το ανοιξουμε το θεμα γιατι από ότι εχω καταλαβει υπαρχουν ατομα εδώ που μπορει να εκλαβουν το θεμα λαθος…παντως η βρωμα αυτου του χωρου είναι χειροτερη και από του ποδοσφαιρου!!!
το ερωτημα πλεον που θετω- γιατι νομιζω ότι τα παραπανω τα εξαντλησαμε- είναι το μοτερ μας βγαζει από ότι φαινεται 110 αλογα και ολοι λενε ότι πραγματικα ανοιγει μετα τα 15000χλμ…δηλαδη μετα τα 15000 τι να βγαζει? ροπη η αλογα παραπανω? |
Μπραβο πολυ σωστα το marea ηταν και εσπαγα το κεφαλι μου
οσο για το iso 9001 επειδη τυχαινει και εχω ακομα και κοπια του στα χερια μου δεν αναφερεται συγκεκριμενα σε τιποτα.Εινα ενα ποιστοποιητικο ποιοτητας οπως ειπα και περιλαμβανει τις διαδικασιες, τους χειριστες, τις συνθηκες, ταποτελεσματα ολα ειναι κατι πολυ γενικο το iso και εν συντομια αναλαμβανει να πιστοποιησει οτι μια διαδικασια εγινε με καποιον συγκεκριμενο τροπο και εξοπλισμο ειτε αυτο λεγεται μετρηση επιδοσεων η λεγεται παραγωγη καφε!.
Οσοι θελουν να βρουν μια κοπια μιας και αν ασχολειται καποιος με την τεχνολογια ειναι απο τα must μπορει στο www.bsi-global.com μετα πληρωμης φυσικα εκτος κιαν μεσω πανεπηστημιου η αλλου ιδρυματος εχει προσβαση στα british-european standards οποτε μπορει να παρει μια μη ελεγχομενη κοπια (χωρις updates δηλαδη).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ivan έγραψε: | Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω.
Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες. |
Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα...
Στο προβλεψτε και κερδιστε το 2003 δωσαν καινουργιο ειμαι σιγουρος.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|