PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 RC ή Ibiza FR?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 17:41:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
Λοιπόν φίλε Ntino,
α) όλες οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου θα δωθούν εαν απλά διαβάσεις τα προηγούμενα posts περι τεχνολογίας - τεχνογνωσίας της Seat. Αυτά θα έπρεπε να τα πεις σ'αυτούς που πήραν Seat και νομίζουν ότι έχουν Ferrari. Εγώ απλά τόνισα ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Seat δεν είναι δημιούργημα της, αλλά "δανεική" από την VW, δεν είπα ότι είναι κακό αυτό.
β) Δεν έχω peugeot εδώ και δύο χρόνια.
γ) Η Ισπανία έβαλε τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα? Μάλλον η VW αποφάσισε ότι δεν πουλάει αρκετά στις νεαρότερες ηλικίες και αποφάσισε 1) να σώσει την Seat από τον αφανισμό και 2) να φτιάξει μια εταιρία αντίστοιχη της Alfa Romeo για το VW group. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική της Ισπανίας περι επιχειρήσεων, η οποία παρεπιμπτόντως δεν είναι και η καλύτερη και δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την ελληνική.
δ) Οι αναρτήσεις δεν είναι peugeot, αλλά οι προδιαγραφές τους, το στήσιμό τους, η γεωμετρία τους κλπ είναι στημένες από αυτήν και την κάθε εταιρία, πράγμα που δεν κάνει η Seat γιατί τις προδιαγραφές τις δίνει η μαμά VW, (ίσως και για να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, αλλά σαν γεγονός ισχύει)
ε) Τα περί κοινών μηχανικών μερών δεν ισχύουν στην περίπτωση του Fiat group (μέχρι τώρα), τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κινητήρες. Στα υπόλοιπα group, ακόμα και σε μεμονωμένες εταιρίες ισχύει αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό με αυτό που συζητάμε. Εγώ απλά είπα ότι τα συγχαρητήρια δεν -θα πρέπει να - πάνε στην Seat.
ζ) Όσο αφορά το Haldex, οδηγώ συχνά και 1.8 Τ και Sti και ναι, οι αντιδράσεις του Haldex είναι πολύ πιο απότομες από το σύστημα της Subaru (ακόμα και με αυτή τη διαφορά ιπποδύναμης), αν κι εγώ δεν έκανα καμία σύγκριση μεταξύ τους. Μίλησα απλά για τετρακίνηση. Για το μέσο οδηγό είναι απλά ΧΡΗΣΙΜΗ.
η) Δεν είναι απαραίτητο ένα αυτοκίνητο να έχει 300 άλογα για να βγει από το δρόμο. Βγαίνει εξίσου εύκολα και με τα μισά ή ακόμα λιγότερα, δεν λέμε κάτι διαφορετικό.
θ) Περί διαφημιστικών κόλπων, λέμε πάλι το ίδιο πράγμα.
και τέλος και βέβαια γνωρίζω ότι πολλά από τα σημερινά τεχνολογικά επιτεύγματα της αυτοκίνησης είναι shared, αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να το αναφέρεις σε μένα αυτό, αλλά στους λοιπούς που επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρουν ένα αυτοκίνητο συγκεκριμένης εταιρίας, νομίζουν ότι αυτή είναι και η "καλύτερη" στον κόσμο.

Υγ1. το πλαίσιο του FR δεν είναι μέτριο. Wink
Υγ2. Το clio 182 είναι απλά super! συγχαρητήρια. Wink
Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα.
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. Rolling eyes



και εγω ειμαι εναντιον αυτων που πηραν seat και νομιζουν οτι εχουν φερραρι γιαυτο τονισα οτι δεν θελω να υποστηριξω την seat.
το haldex ειναι αποτομο σιγουρα και δεν συγκρινεται με την πραγματικη τετρακινηση της subaru αλλα ειναι ενα μετρο ασφαλειας σε αυτοκινητα επιδοσεων και ειδικα στα ποιο βαρια audi και vw που η εμπλοκη λογο βαρους ειναι λιγοτερο αισθητη και επιρεαζει λιγοτερο την μεταβολη της δυναμικης καταστασης του αμαξιου.το λαθος πιστευω ειναι η προσθηκη του συστηματος στα ελαφρυτερα μοντελα.
παρολα αυτα δεν υποστηριζω το γκρουπ και μαλιστα οταν εχω γινει αυτοπτης μαρτυρας της νευρικοτητας του πισω μερους σε TT σε καμπη στον καρεα που το esp δουλευε υπερωριες για να κρατησει το αμαξι στην τροχια του.
Επισης οτι και να συνεβη μεταξυ vw και seat εβαλε την βαρια βιομηχανια στην Ισπανια που καποτε ηταν σαν την Ελλαδα και χειροτερα.
το πλαισιο του fr ειναι μετριο για αυτο το μοτερ,και θα φανει οταν θαρχισουν να το σκαλιζουν οι αγοραστες τους.
στα υπολοιπα συμφωνω
τοξαναλεω δεν θεωρω οτι η seat εχει τα γα**τ@ αμαξια αλλα οτι ειναι τιμιες οι προτασεις της.και μακαρι και αλλες εταιριες να προμηθευαν τα μικρα οικογενειακα μοντελα τους με τοσο δυνατα μοτερ γιατι στην Ελλαδα λογο φορολογιας το χρειαζομαστε για να βγαινουμε στα Ευρωπαικα οδικα δικτυα και να μην περνανε απο πανω απο το 'καλο οικογενειακο μας 1,8 με 120 αλογα φουλ φορτωμενο' diesel με 200 αλογα και 40 κιλα ροπη.
ετσι να μας φυγει και το κομπλεξ.Βεβαια οπως λες επειδη ο Ελληνας ειναι γενικα κομπλεξικος που μεχρι προσφατα οδηγουσε χιλιαρια με 50 αλογα και τωρα ευκολα αγοραζει ενα αμαξακι με 160, βγαζει την μ@λ@κι@ του στον δρομο,αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
George20vt (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc

Ένταξη: 13 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Αθήνα - Αγ.Παρασκευή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . Wink


Μόνο με 3-4K ευρώ αγορά εκτός τα περαστικά και χωρίς τα υπόλοιπα απαιτούμενα όπως φρένα, αναρτήσεις κλπ κλπ κλπ δεν είναι και η πιο συμφέρουσα λύση Wink

Droemmen έγραψε:
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR.


Δεν έχεις άδικο, παρ'όλα αυτά όμως κάποιοι προτιμούν body kits και Ice αντί για 20vt Rolling eyes Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα . . . Μην ξεχνάτε πάντως ότι το Top Gun είναι ένα καθαρά Ελληνικό project για το Ibiza των 101hp και η παρουσίαση του FR σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μετά το Top Gun ήταν αναπόφευκτη μιας και απουσίαζε μία κορυφαία έκδοση (με βενζινοκινητήρα) από τις διεθνείς αγορές.

Droemmen έγραψε:
Οι αναρτήσεις δεν είναι peugeot, αλλά οι προδιαγραφές τους, το στήσιμό τους, η γεωμετρία τους κλπ είναι στημένες από αυτήν και την κάθε εταιρία, πράγμα που δεν κάνει η Seat γιατί τις προδιαγραφές τις δίνει η μαμά VW, (ίσως και για να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, αλλά σαν γεγονός ισχύει)


Για την Peugeot μίλησες πολύ σωστά, αλλά για το VAG όχι. Η κάθε εταιρία του ομίλου χρησιμοποιεί τις δικές της ρυθμίσεις στο στήσιμο των αυτοκινήτων της και αυτό είναι που τις διαφοροποιεί στον "εσωτερικό ανταγωνισμό" τους. Για παράδειγμα, Leon & A3 χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και τις ίδιες αναρτήσεις. Το Leon έχει ουδέτερη προς υποστροφική συμπεριφορά ενώ το Α3 εμφανίζεται με τάσεις υπερστροφής στο άφημα του γκαζιού (κάτι που απουσιάζει εντελώς από το Leon). Η Skoda από την άλλη ακολουθεί τη δική της σχολή στο θέμα αυτό. Η διαφοροποίηση αυτή "στα σημεία" έχει να κάνει με τις επιλογές του κάθε εργοστασίου ξεχωριστά και όχι μαζικά του group.

Droemmen έγραψε:
γ) Η Ισπανία έβαλε τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα? Μάλλον η VW αποφάσισε ότι δεν πουλάει αρκετά στις νεαρότερες ηλικίες και αποφάσισε 1) να σώσει την Seat από τον αφανισμό και 2) να φτιάξει μια εταιρία αντίστοιχη της Alfa Romeo για το VW group. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική της Ισπανίας περι επιχειρήσεων, η οποία παρεπιμπτόντως δεν είναι και η καλύτερη και δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την ελληνική.


Εδώ φίλε Droemmen με μπέρδεψες. Θές να πεις ότι η VW παρουσιάστηκε σαν ο ανιδιοτελής σωτήρας της προβληματικής Seat και ότι ο Γερμανικός κολοσσός νοιάστηκε για να περισώσει τις θέσεις εργασίας κάποιων Ισπανών πολιτών; Σαφώς και χρειαζόταν το VAG μία ανανέωση στο νεανικό προφίλ των προϊόντων του όπως σωστά είπες και η εξαγορά της Seat ήταν μία πολύ μελετημένη κίνηση που θα απέφερε μελλοντικά τεράστια κέρδη. Εάν όμως η πολιτική της Ισπανίας περί ξένων επενδύσεων κυμαινόταν στο ίδιο μήκος κύματος με την αντίστοιχη Ελληνική της εποχής, όχι μόνο το Seat Martorel δε θα υπήρχε αλλά ούτε facon καθίσματα για τα Golfάκια δεν θα φτιάχναν οι Ισπανοί. Eίναι προς τιμήν τους το ότι βοήθησαν στη δημιουργία μιας τεράστιας επένδυσης στη χώρα τους που έδωσε δουλειά σε χιλιάδες εργαζομένους αντί να "διώξουν" τους Γερμανούς προς την Τουρκία, όπως κάναμε εμείς την ίδια περίοδο με την Pirelli (για τους λίγο μεγαλύτερους που ίσως το θυμούνται Wink ).

Ntinos έγραψε:
...με ενα μετριο πλαισιο, σπορ αναρτησεις ,φουλ εξοπλισμο και κακο look.


Λίγη υπομονή να κυκλοφορήσουν αρκετά FR στους Ελληνικούς δρόμους και θα φανεί εάν το πλαίσιο είναι "λίγο" για τον 20vt. Πάντως ο χαρακτηρισμός "μέτριο" είναι κατά τη γνώμη μου λίγο υπερβολικός. Μπορεί να μη διεκδικεί τις δάφνες του "κορυφαίου", αλλά αυτό δεν το εντάσει αυτομάτως στις "μετριότητες". Να θυμίσω ότι ο 20vt είχε φορεθεί ευρέως στο προηγούμενης γενιάς Ibiza που αν και με πλαίσιο με σαφώς μικρότερες δυνατότητες έδωσε άριστα δείγματα γραφής ακόμη και επί Ελληνικού εδάφους.

Για να μη θεωρηθώ σαν ο δικηγόρος της Seat, απλά να αναφέρω ότι η πρώτη μου επαφή με την εταιρία ήταν ένα Ibiza 101hp '99 όπου είδα σε τι τεράστιο βαθμό μπορεί να μεταμορφωθεί ένα μοντέλο που λίγα χρόνια πριν φορούσε φύλλα σούστας πίσω, με τη "δανεική" τεχνογνωσία των VW & Audi. Κανείς στη Seat δε διεκδίκησε τεχνολογικές δάφνες, απλά κατόρθωσαν να δώσουν στον καταναλωτή αξιοπρεπή αυτοκίνητα Γερμανικής τεχνολογίας σε Ισπανικές τιμές και εκεί τους βγάζω το καπέλο. Με το FR δεν προσπάθησαν να φτιάξουν το αντί-Rallye ούτε το αντί-RC αλλά ένα καλό, γρήγορο, ασφαλές και ομοιογενές αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή που ενίοτε να σου αφήνει και ένα πλατύ χαμόγελο χωρίς να διαθέτεις τις οδηγικές ικανότητες του Panizzi.

Εκεί είναι που μου μένει μία αίσθηση πικρίας γιατί στη χώρα μας αν και θα μπορούσαμε να έχουμε μία αντίστοιχη Ελληνική κατασκευή, προτιμήσαμε να πνίξουμε κάθε φιλότιμη μέχρι στιγμής προσπάθεια για εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία στον βούρκο της παραοικονομίας, της αρπαχτής και των υμετέρων συμφερόντων. Το project "Alitis" θάφτηκε κάπου στα χαρτιά και το πανέμορφο πρωτότυπο φαντάζομαι θα έχει ήδη μεταφερθεί από την αποθήκη - εργαστήριο κάποιας περιοχής των Ιωαννίνων όπου κατασκευάστηκε στο μουσείο της VW που του δάνεισε την "καρδιά" των 101hp.

Συγνώμη αν σας κούρασα Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 15:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George20vt έγραψε:
gskarmou έγραψε:
Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . Wink


Μόνο με 3-4K ευρώ αγορά εκτός τα περαστικά και χωρίς τα υπόλοιπα απαιτούμενα όπως φρένα, αναρτήσεις κλπ κλπ κλπ δεν είναι και η πιο συμφέρουσα λύση Wink


ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ TOP GUN Embarassed ξεχασα πως έχουν πληρώσει 17000 euro Cool Cool Cool


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 15:40:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
gskarmou έγραψε:
Droemmen έγραψε:

..........................
Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα.
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. Rolling eyes


Στέκομαι σε αυτά τα δύο.

Μικρά απλά φθηνά και γρήγορα ???Σαν το FR ???
20βάλβιδο και τούρμπο με Εsp
?? Συγνώμμη αλλά αυτό δεν μου κάνει σε απλότητα ή φθήνια.Γρήγορο ναι ΟΚ.
Με αυτά τα στοιχεία όλοι αποκτούν ταχύτητα εν ευθεία .

Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . Wink

Μα ένα αυτοκίνητο με καλό πλαίσιο, συμπεριφορά κλπ.. με 1800 κυβικά turbo και λίγο παραπάνω από 18000 ευρώ είναι φτηνό, αν δούμε που είναι ο ανταγωνισμός που στην προκειμένη περίπτωση απλά δεν υπάρχει. Ο κινητήρας είναι πραγματικά από τους πιο απλούς και αξιόπιστους σε tuning όπως έχουν αναφέρει και άλλοι. Το ESP είναι κάτι που έχει ακόμα και το αυτοκίνητο της κουτσής Μαρίας Very happy και με μικρότερη αξία του FR, δεν νομίζω ότι είναι κάποιο περίεργο gadget που δεν έχουμε ξαναδεί...
Εντάξει για τους μαντράδες το δέχομαι, αλλά δεν είναι το ίδιο να έχεις ένα καινούριο αυτοκίνητο με εργοστασιακή αξιοπιστία, από ένα που έχει γίνει μετατροπή και μάλιστα θα κοστίσει και περισσότερα χρήματα από το εργοστασιακό Wink .


Οσο αφορά την απλότητα και την φθήνια είχα υπόψη το Ραλλύ Wink

Για το ESP άστο καλύτερα δεν θα πάρω προτιμώ να οδηγώ ένα αυτοκίνητο σπόρ εγώ και όχι τα καλώδια Wink Αχ αυτή η Ελιζε Exclamation Exclamation Exclamation

Δηλαδή όλοι αυτοί που θα βάλουν χέρι στο μοτέρ του FR θα δώσουν και αξιοπιστία εκτός της δύναμης Question


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 15:49:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
George20vt έγραψε:
... Η ουσία για εμένα είναι ότι στα 18.500 ευρώ το FR είναι μία παραπάνω από τίμια πρόταση με έναν κινητήρα διαμάντι που εντός εγγυήσεως και με κάτι παραπάνω από 1000 ευρώ (βλ. Revo από Seat Force) φτάνει τα 210hp με το καλημέρα και χωρίς άλλες αλλαγές. Ταυτόχρονα σε ταξιδεύει άνετα, χωράει το καρότσι του παιδιού σου και στρίβει αξιοπρεπέστατα. Το RC από την άλλη βρίσκεται προφανώς στη δική του κλάση από πλευράς στησίματος και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Τα επιπλέον χρήματα όμως που απαιτούνται για την αγορά του δεν είναι λίγα και η εξελιξιμότητα του κινητήρα πολύ ακριβότερη...

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Wink


Εγώ πειράζει που για κάτι αντίστοιχο είχα πάντα κατα νου
Αούντι Α4 TQ Question Question


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 20:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Λίγη υπομονή να κυκλοφορήσουν αρκετά FR στους Ελληνικούς δρόμους και θα φανεί εάν το πλαίσιο είναι "λίγο" για τον 20vt. Πάντως ο χαρακτηρισμός "μέτριο" είναι κατά τη γνώμη μου λίγο υπερβολικός. Μπορεί να μη διεκδικεί τις δάφνες του "κορυφαίου", αλλά αυτό δεν το εντάσει αυτομάτως στις "μετριότητες". Να θυμίσω ότι ο 20vt είχε φορεθεί ευρέως στο προηγούμενης γενιάς Ibiza που αν και με πλαίσιο με σαφώς μικρότερες δυνατότητες έδωσε άριστα δείγματα γραφής ακόμη και επί Ελληνικού εδάφους


μετριο θα προκυψει το πλαισιο οταν οι ιδιοκτητες τους αρχισουν να παιρνανε ανταλλακτικα απο leon cupra r και s3 για να βγαλουν 225-250 αλογα Wink .οχι τωρα με τα 150.
Επισης μπορει να πηρα τα μερη της seat αλλα το προηγουμενο ibiza cupra με 20vt οχι μονο δεν εδοσε αριστα δειγματα γραφης αλλα ολοι φωναζαν για τις στρεβλωσεις υπο πιεση και το ποσο ρεγουλα ηθελε στο πατημα του γκαζιου για να στριψει το αμαξι.και ειδικα οταν τα πηγαινανε 180-190 αλογα με το στανταρ προγραμμα της seat force.
Ασε καλιτερα γιατι ενα φιλαρακι μου παραλιγο να χασει την ζωη του μενα απο δαυτα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 08:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Οσο αφορά την απλότητα και την φθήνια είχα υπόψη το Ραλλύ Wink

Για το ESP άστο καλύτερα δεν θα πάρω προτιμώ να οδηγώ ένα αυτοκίνητο σπόρ εγώ και όχι τα καλώδια Wink Αχ αυτή η Ελιζε Exclamation Exclamation Exclamation

Δηλαδή όλοι αυτοί που θα βάλουν χέρι στο μοτέρ του FR θα δώσουν και αξιοπιστία εκτός της δύναμης Question

Συμφωνώ για το rallye κι εγώ θα προτιμούσα ένα κινητήρα με 120+ άλογα και αμάξωμα όχι βαρύτερο από 1000 κιλά, αλλά οι εποχές αλλάζουν. Δεν νομίζω ότι είναι πολύπλοκος ένας πολυφορεμένος κινητήρας turbo 10ετίας που τον ξέρουν οι πάντες από μηχανικούς εως και τους κατόχους.
Όσο για το esp σίγουρα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν είχε διακόπτη απενεργοποίησης, πιστεύω όμως ότι είναι και χρήσιμο για τις δύσκολες ώρες.
Η αξιοπιστία του μοτερ είναι δεδομένη, και σε εργοστασιακά επίπεδα και σε επίπεδο "επώνυμου" tuning (Seat Force κλπ), τώρα αν ο κάθε άσχετος βάλει χέρι προφανώς τα αποτελέσματα θα είναι "άτυχα", αλλά γι'αυτό δεν φταίει ο κινητήρας.

Πάντως οι πρώτες κριτικές μιλάνε για πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλά και "ακούραστα" φρένα, και γενικά έχουν καλές εντυπώσεις. Δεν νομίζω επίσης ότι οι δυνατότητες του πλαισίου κρίνονται από το τι θα συμβεί αν δώσουμε στον κινητήρα +100 άλογα. Σ'αυτή την περίπτωση δεν θα ευθύνεται κανένας παρά ο ιδιοκτήτης, αν δεν "λάβει τα μέτρα του". Εντάξει έναν επαναπρογραμματισμό στα 180 τον "σηκώνει" (σύμφωνα με το Autocar), για παραπάνω δεν ξέρω.

George20vt έγραψε:
Θές να πεις ότι η VW παρουσιάστηκε σαν ο ανιδιοτελής σωτήρας της προβληματικής Seat και ότι ο Γερμανικός κολοσσός νοιάστηκε για να περισώσει τις θέσεις εργασίας κάποιων Ισπανών πολιτών; Σαφώς και χρειαζόταν το VAG μία ανανέωση στο νεανικό προφίλ των προϊόντων του όπως σωστά είπες και η εξαγορά της Seat ήταν μία πολύ μελετημένη κίνηση που θα απέφερε μελλοντικά τεράστια κέρδη.

Σε καμία περίπτωση η VW δεν νοιάστηκε για τις θέσεις εργασίας των Ισπανών πολιτών, αλλά για τα δικά της κέρδη και μόνο. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω όμως σχετικά με την πολιτική της Ισπανίας, γιατί νομίζω πως δημιουργήθηκε ιδιαίτερο νομικό καθεστώς σε σχέση με την VW και τις επενδύσεις της στην Ισπανία. Εδώ να ξεκαθαρίσω ότι σε κάθε περίπτωση θα ήμουν υπέρ αυτού αν κάτι τέτοιο ήταν να γίνει και στην Ελλάδα. Όπως και να'ναι πάντως τα νομικά, το γεγονός είναι ότι η Seat δημιούργησε μια από τις τιμιότερες προτάσεις στην αυτοκίνηση σήμερα με το FR και νομίζω πως καλό θα ήταν και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν το παράδειγμα της.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 16:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
.........
Συμφωνώ για το rallye κι εγώ θα προτιμούσα ένα κινητήρα με 120+ άλογα και αμάξωμα όχι βαρύτερο από 1000 κιλά, αλλά οι εποχές αλλάζουν. Δεν νομίζω ότι είναι πολύπλοκος ένας πολυφορεμένος κινητήρας turbo 10ετίας που τον ξέρουν οι πάντες από μηχανικούς εως και τους κατόχους.

Δεκτά όλα αυτά αλλά .....
Droemmen έγραψε:
Όσο για το esp σίγουρα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν είχε διακόπτη απενεργοποίησης, πιστεύω όμως ότι είναι και χρήσιμο για τις δύσκολες ώρες.

Για αυτοκίνητο γενικών καθηκόντων ναι όχι για υποτιθέμενο σπορ~gti
Droemmen έγραψε:

Η αξιοπιστία του μοτερ είναι δεδομένη, και σε εργοστασιακά επίπεδα και σε επίπεδο "επώνυμου" tuning (Seat Force κλπ), τώρα αν ο κάθε άσχετος βάλει χέρι προφανώς τα αποτελέσματα θα είναι "άτυχα", αλλά γι'αυτό δεν φταίει ο κινητήρας.

Mήπως ο κάθε άσχετος βρίσκεται πρώτα πίσω απο το τιμόνι ??? Και επειδή στην Ελλάδα είμαστε και ακόμα πολλοί μηχανικοί (επίσημοι και ανεπίσημοι)φτιάχνουν κάτι σήμερα έτσι ώστε να χαλάσουν δύο αύριο Evil Evil Evil
Droemmen έγραψε:
Πάντως οι πρώτες κριτικές μιλάνε για πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλά και "ακούραστα" φρένα, και γενικά έχουν καλές εντυπώσεις. Δεν νομίζω επίσης ότι οι δυνατότητες του πλαισίου κρίνονται από το τι θα συμβεί αν δώσουμε στον κινητήρα +100 άλογα. Σ'αυτή την περίπτωση δεν θα ευθύνεται κανένας παρά ο ιδιοκτήτης, αν δεν "λάβει τα μέτρα του". Εντάξει έναν επαναπρογραμματισμό στα 180 τον "σηκώνει" (σύμφωνα με το Autocar), για παραπάνω δεν ξέρω.

Ο χρόνος ο καλύτερος κριτής Wink Wink Wink ==============================


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2043s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on