PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1,6 16ν Εγκέφαλος Powersystem. Για να δούμε.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 17:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
Παράθεση:
καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6 Wink

φυσικα και δεν εχεις 1,4 μιλαμε υποθετικα,δεν το λεω συγκεκριμενα σε σενα αλλα σε μια γενικη φαση.
Για το 206cc 1,6 επειδη εχω εμπειρια,και πεφτει ενα στα χερια μου πολυ συχνα και γενικα εχω κανει πολλα χιλιομετρα θελω να προσθεσω οτι αν εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα στο κοντερ κατω απο 25-30,000 κανε υπομονη γιατι η αποδοση του μεταμορφωνεται μετα τις 30,000.Μπορει εσυ που το οδηγας καθημερινα να μην το καταλαβαινεις τοσο,αλλα ενας ποιο ευκαιριακος χρηστης το καταλαβαινει αμεσως.Το αμαξι καινουργιο σερνοταν κανονικα,χαμηλα ηταν ψοφιο και μετα τις 4 ξυπναγε μεχρι τις 6.
Τωρα με 35,000 χιλιομετρα πραγματικα και ο κινητηρας στροφαρει,και ποιο ελαστικο ειναι χαμηλα.
Σε γενικες γραμμες θεωρω επαρκη εως αλη την αποδοση του και μην πω οτι και οταν ειναι ανοιχτο ο διλιτρος κινητηρας πρεπει να ζοριζει αρκετα το πλαισιο το οποιο ταλαντωνεται πολυ ειδικα σε τραχυ εδαφος.
Το αυτοκινητο ειναι μουν@ρ@ στην τελικη και εγω προσωπικα θα προτιμουσα να ριξω καποια χρηματα σε μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση ,μια ομορφη ζαντα, αν εχεις τα μαυρο-κοκκινα δερματα τον δερματινο μαυρο-κοκκινο λεβιε τις momo για το χειροφρενο (ειναι must), τα lexus-style φαναρια πισω παρα σε σκουπες,εξατμισεις και αλλα περιφερειακα που το πολυ να βελτιωσουν την αποδοση σε υψηλες στροφες με αδειασμα χαμηλα. Και ειδικα οταν υπαρχει ετοιμη επιλογη να βαλεις το διλιτρο με τα 136 αλογα και να εχεις ροπαρα και γραμμικη αποδοση-σκεψου το λιγο πουλωντας το δικο σου μοτερ με λιγα χιλιομετρα και βαζωντας αλλα 1000-1500 ευρω εχεις 30 αλογα και το σημαντικοτερο 4 κιλα ροπη σε ολο το φασμα των στροφων.

το αμαξι το εχω 2 χρονια και εχω κανει 56000χλμ! ηδη εχω βαλει αναρτησεις εχουν ερθει και οι 17αρες ζαντες κτλ κτλ κτλ.προσωπικα θελω κατι μεσο δηλαδη οχι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι κουκλα και θα σερνεται ουτε να ειναι βρομογκαζο και να εχω σιδερενιες ζαντες με τασια.απο οτι βλεπω εχουμε ξεφυγει λιγο. οσο για την αλλαγη του μοτερ δεν το σκεφτομαι τοσο νωρις.στο κατω κατω αυτα που βαζω δεν πανε χαμενα.εαν καποια στιγμη βαλω 2λιτρο μπορω να τα κοτσαρω και στο αλλο μοτερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 02:10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lucifer έγραψε:
Ntinos έγραψε:
Παράθεση:
καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6 Wink

φυσικα και δεν εχεις 1,4 μιλαμε υποθετικα,δεν το λεω συγκεκριμενα σε σενα αλλα σε μια γενικη φαση.
Για το 206cc 1,6 επειδη εχω εμπειρια,και πεφτει ενα στα χερια μου πολυ συχνα και γενικα εχω κανει πολλα χιλιομετρα θελω να προσθεσω οτι αν εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα στο κοντερ κατω απο 25-30,000 κανε υπομονη γιατι η αποδοση του μεταμορφωνεται μετα τις 30,000.Μπορει εσυ που το οδηγας καθημερινα να μην το καταλαβαινεις τοσο,αλλα ενας ποιο ευκαιριακος χρηστης το καταλαβαινει αμεσως.Το αμαξι καινουργιο σερνοταν κανονικα,χαμηλα ηταν ψοφιο και μετα τις 4 ξυπναγε μεχρι τις 6.
Τωρα με 35,000 χιλιομετρα πραγματικα και ο κινητηρας στροφαρει,και ποιο ελαστικο ειναι χαμηλα.
Σε γενικες γραμμες θεωρω επαρκη εως αλη την αποδοση του και μην πω οτι και οταν ειναι ανοιχτο ο διλιτρος κινητηρας πρεπει να ζοριζει αρκετα το πλαισιο το οποιο ταλαντωνεται πολυ ειδικα σε τραχυ εδαφος.
Το αυτοκινητο ειναι μουν@ρ@ στην τελικη και εγω προσωπικα θα προτιμουσα να ριξω καποια χρηματα σε μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση ,μια ομορφη ζαντα, αν εχεις τα μαυρο-κοκκινα δερματα τον δερματινο μαυρο-κοκκινο λεβιε τις momo για το χειροφρενο (ειναι must), τα lexus-style φαναρια πισω παρα σε σκουπες,εξατμισεις και αλλα περιφερειακα που το πολυ να βελτιωσουν την αποδοση σε υψηλες στροφες με αδειασμα χαμηλα. Και ειδικα οταν υπαρχει ετοιμη επιλογη να βαλεις το διλιτρο με τα 136 αλογα και να εχεις ροπαρα και γραμμικη αποδοση-σκεψου το λιγο πουλωντας το δικο σου μοτερ με λιγα χιλιομετρα και βαζωντας αλλα 1000-1500 ευρω εχεις 30 αλογα και το σημαντικοτερο 4 κιλα ροπη σε ολο το φασμα των στροφων.

το αμαξι το εχω 2 χρονια και εχω κανει 56000χλμ! ηδη εχω βαλει αναρτησεις εχουν ερθει και οι 17αρες ζαντες κτλ κτλ κτλ.προσωπικα θελω κατι μεσο δηλαδη οχι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι κουκλα και θα σερνεται ουτε να ειναι βρομογκαζο και να εχω σιδερενιες ζαντες με τασια.απο οτι βλεπω εχουμε ξεφυγει λιγο. οσο για την αλλαγη του μοτερ δεν το σκεφτομαι τοσο νωρις.στο κατω κατω αυτα που βαζω δεν πανε χαμενα.εαν καποια στιγμη βαλω 2λιτρο μπορω να τα κοτσαρω και στο αλλο μοτερ.


το προγραμμα του 1,6 θα βαλεις στο διλιτρο? Very happy
και η σκουπα παρεπιπτοντως δεν μπαινει.
τελος αν εβαλες 17αρες ζαντες και φωναζεις οτι δεν παει εισαι αξιος της μοιρας σου.
εχω δει civic vti 1,6 type-r 180 αλογα σε κοντρα με 17αρες να τρωει κολωνα απο εντελως μαμα ιδιο (με 160 αλογα και το απλο vti μοτερ) για να παρεις μια γευση του ποσο εκοψε σε αμαξι 180 ιππων.
μην πιασουμε και σαυτο το ποστ τα περι ροπης αδρανειας και βαρους μη αναρτωμενων μαζων γιατι βαριεμαι Very happy
Εγω το 206cc που οδηγαω ειναι 1,6 με 15αρες momo και ιδια διασταση ελαστικων,στριβει-φρεναρει-επιταγχυνει μια χαρα και ειναι χαρμα οφθαλμου.
Μιας ομως και τις εβαλες τις 17αρες βαλε και το διλιτρο μοτερ να ησυχασεις Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 03:18:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

By the way, πόσο πάει ένας νέος κινητήρας 2λιτρος κομπλέ? Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 08:52:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ηταν κανενα παλικαρι κατα τις 8 και κατι στο φαναρι της πετρου ραλλη με κιφησο πισω απο το cc?

το οδηγουσε ο αδερφος μου και μου το ειπε...
ενα ασημι 206 με μεγαλα αυτοκολλητα του club και αν ειδε καλα φορουσε Gr.N...

φιλε TONY PAP δες ρε σε ποιον μπορεις να στειλεις τις φωτο να τις σηκωσει στη σελιδα...???





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 10:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
ηταν κανενα παλικαρι κατα τις 8 και κατι στο φαναρι της πετρου ραλλη με κιφησο πισω απο το cc?

το οδηγουσε ο αδερφος μου και μου το ειπε...
ενα ασημι 206 με μεγαλα αυτοκολλητα του club και αν ειδε καλα φορουσε Gr.N...

φιλε TONY PAP δες ρε σε ποιον μπορεις να στειλεις τις φωτο να τις σηκωσει στη σελιδα...???


Τον κανέλλη (kanelj) μας , είδε ο αδερφός σου..... το συζητάγαμε μετα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 15:30:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
lucifer έγραψε:
Ntinos έγραψε:
Παράθεση:
καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6 Wink

φυσικα και δεν εχεις 1,4 μιλαμε υποθετικα,δεν το λεω συγκεκριμενα σε σενα αλλα σε μια γενικη φαση.
Για το 206cc 1,6 επειδη εχω εμπειρια,και πεφτει ενα στα χερια μου πολυ συχνα και γενικα εχω κανει πολλα χιλιομετρα θελω να προσθεσω οτι αν εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα στο κοντερ κατω απο 25-30,000 κανε υπομονη γιατι η αποδοση του μεταμορφωνεται μετα τις 30,000.Μπορει εσυ που το οδηγας καθημερινα να μην το καταλαβαινεις τοσο,αλλα ενας ποιο ευκαιριακος χρηστης το καταλαβαινει αμεσως.Το αμαξι καινουργιο σερνοταν κανονικα,χαμηλα ηταν ψοφιο και μετα τις 4 ξυπναγε μεχρι τις 6.
Τωρα με 35,000 χιλιομετρα πραγματικα και ο κινητηρας στροφαρει,και ποιο ελαστικο ειναι χαμηλα.
Σε γενικες γραμμες θεωρω επαρκη εως αλη την αποδοση του και μην πω οτι και οταν ειναι ανοιχτο ο διλιτρος κινητηρας πρεπει να ζοριζει αρκετα το πλαισιο το οποιο ταλαντωνεται πολυ ειδικα σε τραχυ εδαφος.
Το αυτοκινητο ειναι μουν@ρ@ στην τελικη και εγω προσωπικα θα προτιμουσα να ριξω καποια χρηματα σε μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση ,μια ομορφη ζαντα, αν εχεις τα μαυρο-κοκκινα δερματα τον δερματινο μαυρο-κοκκινο λεβιε τις momo για το χειροφρενο (ειναι must), τα lexus-style φαναρια πισω παρα σε σκουπες,εξατμισεις και αλλα περιφερειακα που το πολυ να βελτιωσουν την αποδοση σε υψηλες στροφες με αδειασμα χαμηλα. Και ειδικα οταν υπαρχει ετοιμη επιλογη να βαλεις το διλιτρο με τα 136 αλογα και να εχεις ροπαρα και γραμμικη αποδοση-σκεψου το λιγο πουλωντας το δικο σου μοτερ με λιγα χιλιομετρα και βαζωντας αλλα 1000-1500 ευρω εχεις 30 αλογα και το σημαντικοτερο 4 κιλα ροπη σε ολο το φασμα των στροφων.

το αμαξι το εχω 2 χρονια και εχω κανει 56000χλμ! ηδη εχω βαλει αναρτησεις εχουν ερθει και οι 17αρες ζαντες κτλ κτλ κτλ.προσωπικα θελω κατι μεσο δηλαδη οχι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι κουκλα και θα σερνεται ουτε να ειναι βρομογκαζο και να εχω σιδερενιες ζαντες με τασια.απο οτι βλεπω εχουμε ξεφυγει λιγο. οσο για την αλλαγη του μοτερ δεν το σκεφτομαι τοσο νωρις.στο κατω κατω αυτα που βαζω δεν πανε χαμενα.εαν καποια στιγμη βαλω 2λιτρο μπορω να τα κοτσαρω και στο αλλο μοτερ.


το προγραμμα του 1,6 θα βαλεις στο διλιτρο? Very happy
και η σκουπα παρεπιπτοντως δεν μπαινει.
τελος αν εβαλες 17αρες ζαντες και φωναζεις οτι δεν παει εισαι αξιος της μοιρας σου.
εχω δει civic vti 1,6 type-r 180 αλογα σε κοντρα με 17αρες να τρωει κολωνα απο εντελως μαμα ιδιο (με 160 αλογα και το απλο vti μοτερ) για να παρεις μια γευση του ποσο εκοψε σε αμαξι 180 ιππων.
μην πιασουμε και σαυτο το ποστ τα περι ροπης αδρανειας και βαρους μη αναρτωμενων μαζων γιατι βαριεμαι Very happy
Εγω το 206cc που οδηγαω ειναι 1,6 με 15αρες momo και ιδια διασταση ελαστικων,στριβει-φρεναρει-επιταγχυνει μια χαρα και ειναι χαρμα οφθαλμου.
Μιας ομως και τις εβαλες τις 17αρες βαλε και το διλιτρο μοτερ να ησυχασεις Wink

ωραια μου την ειπες για την σκουπα που δεν ηξερα οτι δεν ταιριαζει.για το προγραμμα ημουν σιγουρος πως θα παει αχρηστο.αλλα δεν σε ειδα να αναφερεσαι για χταποδι μεσαιο τελικο τα οποια σε τελικη αναλυση ειναι και τα πιο ακριβα.οσο για τις ζαντες αραξε με τις δεκαπενταρες σου γιατι στις στροφες θα ψαχνεις να με βρεις.εαν εσυ εισαι πορωμενος με τις κοντρες στις ευθειες εγω δεν ειμαι.αυτο που με κα......νει ειναι οι στροφες.ΠΟΛΛΕς ΣΤΡΟΦΕΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 15:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
θα την στειλω στοn TONY PAP το βραδυ γιατι τα εχω στον σκληρο στο σπιτι και πιστευω πως θα την σηκωσει online... Wink

ελα ρε φιλε μας ξεχασες η δεν πηγες καθολου σπιτι χθες?? Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 15:40:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε τα εστειλα στον ΤΟΝΥ ΡΑΡ αλλα μου ειπε πως δεν μπορει να τα σηκωσει...
του εχω πει να τα στειλει σε καποιον που μπορει να τα σηκωσει να τα δουμε ολοι...

αυριο θα φερω τα αρχειακια στο γραφειο και οποιος θελει θα του τα δωσω εγω αν εν το μεταξυ δεν εχει κανει τιποτα ο αντωνης...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 16:22:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
ωραια μου την ειπες για την σκουπα που δεν ηξερα οτι δεν ταιριαζει.για το προγραμμα ημουν σιγουρος πως θα παει αχρηστο.αλλα δεν σε ειδα να αναφερεσαι για χταποδι μεσαιο τελικο τα οποια σε τελικη αναλυση ειναι και τα πιο ακριβα.οσο για τις ζαντες αραξε με τις δεκαπενταρες σου γιατι στις στροφες θα ψαχνεις να με βρεις.εαν εσυ εισαι πορωμενος με τις κοντρες στις ευθειες εγω δεν ειμαι.αυτο που με κα......νει ειναι οι στροφες.ΠΟΛΛΕς ΣΤΡΟΦΕΣ.


καταρχας δεν στην ειπα και μαλλον το παρεξηγησες.αν δεν δεχεσαι συζητηση πανω στις επιλογες σου μην γραφεις καλιτερα σε φορουμ.
δευτερον το χταποδι ειναι πολυ πιθανον εως σιγουρο πως δεν θα ταιριαξει με το διλιτρο μοτερ αφου οι διαστασεις και η θεση της εξαγωγης διαφερουν ΣΙΓΟΥΡΑ.το μεσαιο και το τελικο μπορει να τα ξαναβαλεις μονο και εφοσον η διαμετρος τους ειναι καταλληλη.
Επισης σου εχει πει κανεις οτι αυξανωντας την διαμετρο της ζαντας αυξανεται και το κρατημα?
Το κρατημα και η προσφηση ειναι παραγοντες που εξαρτωνται απο το βαρος που ασκειται στον καθετο αξονα σε καθε τροχο,και για να στο πω μπακαλικα να το καταλαβεις μιας και φενεται οτι δεν το κατεχεις πολυ το αντικειμενο οσο μεγαλωνεις το βαρος του τροχου τοσο χειροτερευεις το κρατημα σε δεδομενη αποδοση.και αν μου πεις για την αυξημενη προσφυση λογο πλατους ελαστικου σε πληροφορω οτι ειναι πολυ δυσαναλογο το κερδος απο το πλατος σε σχεση με την μειωση λογο βαρους.
Μαλλον εσυ οπως καταλαβαινεις (αν καταλαβες)εφτιαξες αμαξι για ευθειες αφου βαζοντας 17αρες και φαρδια λαστιχα κερδισες μονο σε ευσταθεια μετο τιμονι στην ευθεια αφου λογο βαρους (και ροπης αδρανειας) οταν πας να στριψεις τους τροχους σου εχεις πλεον μεγαλυτερη αντισταση και τελικα χειροτερο κρατημα με κυριο γνωρισμα την αυξημενη υποστροφη.
Αν λοιπον δεν σε πειθουν αυτα ελα οποτε θες μετα το καλοκαιρι γιατι ειμαι εκτος Ελλαδος να παμε μια βολτα εσυ με τις 17αρες και εγω με το 106 με 14αρες και 165/65 λαστιχα να δεις αν θα με βλεπεις με κυαλια σε ορεινη διαδρομη με αμαξι 75 αλογα 815 κιλα.
τελος και φιλικα δεν ειμαι πορωμενος με κανενος ειδους κοντρες,αυτο το πραγμα (ταυτοκινητα) που εσυ θεωρεις ψυχαγωγια εγω το θεωρω επαγγελμα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 17:38:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απλα ειχα την εντυπωση οτι μου την ελεγες λιγακι και τα πηρα. δικο μου το λαθος.οσο για την κοντρα αδερφε εγω ελεγα για το 206cc με τις momo και οχι για ενα αμαξι 800 κιλων.γνωριζω τι ρολο παιζει το βαρος στις στροφες.δηλαδη θες να μου πεις οτι ακομα και με ενα λαστιχο 205/40/17 θα μου την κανεις με τα 165 λογω βαρους??
η παρεξηγηση παντως εληξε εκ μερους μου Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MAG206cc1.6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:18:37    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΙΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΕΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΑΘΟΣ.
1. ΤΟ 195/55/15 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕ 205/40/17
2. ΤΟ 40 ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΙΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MAG206cc1.6 έγραψε:
ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΕΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΑΘΟΣ.
1. ΤΟ 195/55/15 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕ 205/40/17
2. ΤΟ 40 ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

μηπως πρεπει να αλλαξουμε τον τιτλο του θεματος Scratch
πλακα κανω Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 22:44:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για δειτε αυτο...

http://users.hol.gr/~kouzman/

μολις τωρα το εφτιαξα σε μια πολυ νεογνη μορφη...
ουτε ξερω καν αν δουλευει...

το πρωτο διαγραμμα ειναι πριν και μετα το superchip...με σκουπα simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω χωρις μεσαιο και με ενα τελικο remus universal το οποιο δεν ηταν σωστο για το μοτερ...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 23:41:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
για δειτε αυτο...

http://users.hol.gr/~kouzman/

μολις τωρα το εφτιαξα σε μια πολυ νεογνη μορφη...
ουτε ξερω καν αν δουλευει...

το πρωτο διαγραμμα ειναι πριν και μετα το superchip...με σκουπα simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω χωρις μεσαιο και με ενα τελικο remus universal το οποιο δεν ηταν σωστο για το μοτερ...

μαλιστα...δηλαδη το chip σου εδωσε καποια αλογα παραπανω αλλα αυτο που πραγματικα αξιζει ειναι οτι τα εδωσε πιο χαμηλα.φυσικα ενοω και για τις ροπες.
κατι αλλο ρε φιλε. εαν βαλεις μεσαιο που στην δικη μου περιπτωση εβαλα, τι απωλειες εχει??
διωρθωσε με αν κανω λαθος, αν καταλαβα καλα αυτες οι μετρησεις ειναι χωρις χταποδι.
για δωσε μερικες λεπτομεριες για το τσιπαρισμα δηλ. μαρκα κοστος?
thanks
κατι ασχετο τωρα Rolling eyes μηπως κρατας απο Κρητη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 23:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lucifer έγραψε:
απλα ειχα την εντυπωση οτι μου την ελεγες λιγακι και τα πηρα. δικο μου το λαθος.οσο για την κοντρα αδερφε εγω ελεγα για το 206cc με τις momo και οχι για ενα αμαξι 800 κιλων.γνωριζω τι ρολο παιζει το βαρος στις στροφες.δηλαδη θες να μου πεις οτι ακομα και με ενα λαστιχο 205/40/17 θα μου την κανεις με τα 165 λογω βαρους??
η παρεξηγηση παντως εληξε εκ μερους μου Wink


δεν θα στην κανω λογο βαρους αλλα λογο καταλληλου τροχου με την δεδομενη αποδοση.Παρεξηγηση δεν υπηρξε απο μερους μου εξαρχης και συνεχιζει.

Παράθεση:
ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΕΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΑΘΟΣ.
1. ΤΟ 195/55/15 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕ 205/40/17
2. ΤΟ 40 ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ

και εσυ πεφτεις στην παγιδα του χαμηλοπροφιλου ελαστικου με την καλιτερη αισθηση και οχι αναγκαστικα το αποτελεσμα.Σιγουρα τα 205/40/17 ειναι καλιτερα για στροφες απο τα 195/55/15 αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι καλιτερα ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΡΟΠΗ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΡΕΙΑΣ.Δεν ξαναγραφω τιποτα σαυτο το τοπικ γιατι ξεφυγαμε.
κouzman 19 κιλα ροπη απο 1,6 μου φενονται λιγο εως πολυ υπερβολικα.τα αλογα μπορουν να βγουν και θεωρητικα σε υψηλες στροφες αλλα τοση ροπη δυσκολο το βλεπω αφου η ροπη ειναι μεγεθος που εξαρταται (και υπολογιζεται) απο τις μεσες πιεσεις (mean effective pressure) και σε μια βελτιωση μονο περιφεριακων στην ουσια το βλεπω δυσκολο ναυξηθηκε τοσο πολυ.Το δυναμομετρο ισως να ειναι λιγο αισιοδοξο 19, κιλα ροπη αποδιδει ο διλιτρος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 00:50:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
ηταν κανενα παλικαρι κατα τις 8 και κατι στο φαναρι της πετρου ραλλη με κιφησο πισω απο το cc?

το οδηγουσε ο αδερφος μου και μου το ειπε...
ενα ασημι 206 με μεγαλα αυτοκολλητα του club και αν ειδε καλα φορουσε Gr.N...


πρεπει να του μαθεις πως οδηγουν ενα 206( Laughing Laughing Laughing Laughing )
ολο το αυτοκολλητο μου εβλεπε Cool Cool Cool Cool Cool


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 06:14:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
για δειτε αυτο...

http://users.hol.gr/~kouzman/

μολις τωρα το εφτιαξα σε μια πολυ νεογνη μορφη...
ουτε ξερω καν αν δουλευει...

το πρωτο διαγραμμα ειναι πριν και μετα το superchip...με σκουπα simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω χωρις μεσαιο και με ενα τελικο remus universal το οποιο δεν ηταν σωστο για το μοτερ...


Αν βλέπω καλά, έχεις 130 άλογα τροχό και 157 μηχανή? Rolling eyes Πώς πήγες 157 ρε συ θηρίο? Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:50:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχιν το κανονικο νουμερο ειναι 19.53 κιλα ροπη...
αυτη την μετρηση δεν την βρισκω...
το να ρωτατε πως εχει βγαλει αυτη τη ροπη μαλλον δεν εχετε δει τα specs του μοτερ...
η καλυτερη μετρηση που εχουμε ειναι 159,7 αλογα (133τροχο) και 19,53 κιλα ροπη...
οπου και να το εχω μετρησει (διαφορετικα δυναμομετρα) δεν εχω δει κατω απο 18.7 κιλα...

απο εκει και μετα, βαλαμε:
1. αλουμινενιο βολαν οπου υπολογιζουμε βελτιωση της δυναμης στους τροχους και περιπου 5-6 αλογα στο στροφαλο
2. με την αποτυχη λειτουργια των ΡΤ52 με τον τριφυσο ειχαμε βαλει και σετ αγωνιστικων διπλων ελατηριων της ΚΕΝΤ τα οποια φυσικα τα αφησαμε...

φιλε kalenj ο αδερφος μου ειναι κατεξοχην ευθειακιας... Wink Wink
για πες μου εντυπωσεις πως το ακουσες 3ες 7800σαλ? ο αδερφος μου λεει μονο αυτο ανοιξε και μετα ηταν μια ταχυτητα πανω...

φιλε ντινο το αμαξι δεν εχει 19+ ροπη με περιφερειακες βελτιωσεις...τωρα αν εσυ θεωρεις περιφεριακα σφυριλατα εμβολα, 13.5 συμπιεση, φουλ καπακι, και γενικοτερα specs αγωνιστικου επιπεδου...τοτε...τι να πω... μαλλον θα πρεπει να βγαλω το μοτερ και να βαλω jet engine... Cool





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δεν ρώτησα πάντως που βγήκε αυτή η ροπή... Αλλά αν και βγαίνουμε εκτός θέματος, πώς και έχεις τόσο μεγάλη απώλεια (26 άλογα)? Sad

Ή μήπως είναι λογική?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:13:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι απωλειες σε μαμα 206CC ειναι τουλαχιστο 12 αλογα οταν εισαι μαμα...
οσο πιο πολλα κανεις οι απωλειες αυξανονται δυστυχως...

υπολογιζουμε με το βολαν να εχουμε μια μειωση των απωλειων της ταξεως των 4-5 αλογων τροχο
και μετα την αλλαγη του σασμαν με πιο κοντο βελτιωση και απο εκει...
διαβασα πως το ποσοστο τοις εκατο κοντυμα της τελικης σχεσης μεταδοσης ειναι το ιδιο ποσοστο με την βελτιωση των απωλειων στους τροχους (πηγη: gmc motorsport)

τελικος μας στοχος ειναι να ξεπερασουμε τα 160 τροχο δηλαδη υπολογιζουμε πανω απο 190 στροφαλο με τους ΡΤ52, τον αγραφο, την μεγαλη πεταλουδα, το καλο το σασμαν, και ισως καλυτερο χταποδι...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1762s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on