Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 19:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φλογα ειναι λογο αρκετα "τραβηγμενου" χρονου ψεκασμου απο τα μπεκ καθως και πολυ πλουσιου μειγματος σε βενζινη λογο ελλειψης εκκεντροφορων...
Και το δικο μου προγραμμα που ειναι για group N κανει ακριβως τα ιδια και πεταει και φλογες αλλα δεν εχει καμια σχεση με ολα τα υπολοιπα της αγορας και κοστιζει και μονο 100 euro.
Γενικα στην καθημερινη χρηση δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα.Το μονο προβλημα ειναι οτι χρειαζεται αλλον καταλυτη συρματος ή να τον βγαλεις εντελως γιατι ειναι θεμα ημερων το ποτε θα τον χαλασει. Απο ρελαντι παντως δεν εχω προβλημα.Κραταει μια χαρα+οτι μου το ανεβασε και στις 1200 στροφες σχεδον! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 14:19:13 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,6 16ν Εγκέφαλος Powersystem. Για να δούμε. |
|
|
www.powersystem.fr .Προσωπικά δεν πιστεύω τoυς προγραματιστες.Αυτο ομως το χω πιστεψει.Εδώ εχει 600ε ,στη Γαλλια εχει 380ε.Ας πάρουμε ενα ολοι μαζι το δοκιμαζουμε και μετα τα περνουμε.10ps και 2kgm ροπη δινει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 18:40:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πιστευω να ειναι τοσο αξιοπιστο μια συσκευη που παιρναει λαθος σηματα στον Εγγεφαλο απο τους σενσορες για να παρει καλιτερα μιγματα.
Συμβουλη μου ειναι τετοιου ειδους βελτιωσεις να αποφευγονται.
2 κιλα ροπη και 10 αλογα σε ποιο μοτερ της P.S.A? στο 3.0lt v6?
μην τρελαθουμε κιολας,εδω μεκκεντροφορους ειναι δυσκολο να βγαλεις τοσα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 20:21:36 Θέμα δημοσίευσης: ok |
|
|
ΟΜΩΣ ΠΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ.ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 22:58:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: ok |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | ΟΜΩΣ ΠΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ.ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. |
ε, δοκιμασε το να μας πεις αρχηγε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 21:47:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: Powersystem.Για να δούμε? |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | www.powersystem.fr .Προσωπικά δεν πιστεύω τoυς προγραματιστες.Αυτο ομως το χω πιστεψει.Εδώ εχει 600ε ,στη Γαλλια εχει 380ε.Ας πάρουμε ενα ολοι μαζι το δοκιμαζουμε και μετα τα περνουμε.10ps και 2kgm ροπη δινει. |
πολυ καλο το site και με βλεπω σε λιγο καιρο να το δοκιμαζω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 22:08:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπου εδώ είχαμε γράψει για το μαραφέτι..
Ρίξτε ένα κόπο να το διαβάσετε! Μιλάμε το είχαμε δει τον Σεπτέμβριο του 2002...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=8410
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 23:04:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη εκανα μια μικρη ερευνα στο θεμα κατεληξα στα εξης συμπερασματα.
1ον.κανενα προγραμμα δεν ειναι αξιοπιστο για τις επιδοσεις του τουλαχιστον για οσο λενε.
και 2ον. παροτι λενε οτι δινουν εγγυηση απο 1 εως 5 χρονια ειναι ψευτικες γιατι εχουν πολλες τρυπες και μπαζουν(δειτε προηγουμενα post)
ας βγει καποιος ρε παιδια που εχει ηδη τσιπαρει το αμαξι του και να ριξει λιγο φως στην ιστορια.
εγω παντως μ΄αυτα που διαβασα μαλλον αλλαξα γνωμη
να σαι καλα ρε Sidobre
Υ.Γ. προς αποφυγην παρεξηγησεων:δεν εχω προσωπικες εμπειριες και δεν κατηγορω καμια εταιρια.απλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λιγο να σε κατατοπισω για τον προγραμματισμο γινεται ,αφου σπιτι μου διαθετω eprom burner τον οποιο χρησιμοποιει ο αδερφος μου για να 'τυπωσει' προγραμματα σε τσιπ για το civic vti που εχει.
Ολα τα λεφτα,στην διαδικασια ειναι να βρεθουν τα σωστα bin με μεταβλητες για τις ρυθμισεις καυσιμου,αβανς κτλ.
Με ενα καταλληλο προγραμμα που βρισκεις και στο internet, μπορεις να φτιαξεις μια χαρτογραφηση με τα καταλληλα bin αφου απο μονος σου χρειαζεσαι και την χρηση δυναμομετρου για να δοσεις δικες σου τιμες.Αυτο κανουν και οι καλοι programmer της αγορας,προγραμματιζουν σε real time τις μεταβλητες ωστε να ειναι ποιο καταλληλες.
Ολο το προβλημα λοιπον ειναι να βρεθει το καταλληλο λογισμικο,που για νεα μοντελα ειναι δυσκολο συνηθως και τα καταλληλα bin με μεταβλητες ωστε να εχεις απο καπου να βασιστεις, ωστε να βελτιωσεις την αποδοση.
Η αναξιοπιστια στα προγραμματα εμφανιζεται οταν ο αλλος για να πουλησει τραβαει πολυ τις τιμες των μεταβλητων ωστε να βγαλει περισσοτερο κερδος σε αποδοση,και να υποσχεθει περισσοτερα.Ενα καλο προγραμμα δεν ειναι αυτο που ταζει τα περισσοτερα αλλα αυτο που δουλευει το μοτερ οσο ποιο καταλληλα και ποιο αποδοτικα γινεται.
π.χ για το vti μπορει ρυθμιζοντας να εμπλεκεται το κοκορακι νωριτερα να παρεις καλιτερη αποδοση ποιο χαμηλα αλλα επειδη λογο ροπης αδρανειας οι εκκεντροφοροι πρεπει να εχουν μια α ταχυτητα για να αυξησει το βυθισμα χωρις να πεσει η αποδοση την συγκεκριμενη στιγμη που εμπλεκεται αν το παρακανεις και το βαλεις να γινεται στις π.χ 4000 σ.α.λ τοτε το αμαξι ψοφαει για καποιες στροφες και συνολικα χειροτερευουν οι επιδοσεις.Το αντιθετο ισχυει για το μικροτερο μοντελο με τα 125 αλογα vtec 1,6 και τον μονο εκκεντροφορο που λογο μικροτερης ροπης αδρανειας το συστημα εμπλεκεται στις 4400 αν δεν κανω λαθος αλλα στις υψηλες στροφες βεβαια η αποδοση δεν ειναι η ιδια με του vti.
Οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα του ο βελτιωτης να γνωριζει πως θαποδοσει καλιτερα το μοτερ και με ποιες ρυθμισεις,και να μην υπερβαλει παντοτε,μια ποιο γραμμικη αποδοση σε ολο το φασμα των στροφων ειναι η καλιτερη επιλογη ειδικα οταν βελτιωνεται μονο ο προγραμματισμος.
Και βεβαια θεωρω πως για να παρεις μια α αποδοση δεν πρεπει να καταργεις σενσορες ωστε να κοροιδεψεις τον εγγεφαλο.
Μπορει καταργωντας το δευτερο λ η ενα σενσορα υργασιας να παιρνουμε καποια κερδη αλλα οταν σε καθε γκαζια αφηνουμε δηλητηριο απο την εξατμιση και υπερβολικους ρυπους ειμαστε το λιγοτερο ΑΝΕΥΘΗΝΟΙ μην πω εγγληματιες.Τα ιδια ισχυουν και για την αφαιρεση του καταλυτη.Μην τα θελουμε και ολα δικα μας,οποιος θελει αμαξι με 400 αλογα δεν αγοραζει peugeot,βρισκει αυτο που μπορει να τα βγαλει χωρις βανδαλισμους στο περιβαλλον.
Το εχω πει και το ξαναλεω,το προβλημα των περισσοτερων με ταμαξι τους ειναι οτι δεν αγοραζουν αυτο που θελουν πραγματικα,αλλα αυτο που νομιζουν οτι θελουν.Δεν μπορει ναγορασεις 1,4 και να ζητας να πηγαινει σαν 2,0 λτ.Καλιτερα βρες ενα μεταχειρισμενο και παρε που να το ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ και μην αγοραζεις ενα αμαξι που δεν σου κανει και μετα μπαινεις στα φορουμ και προσπαθεις να βρεις πως θα παρεις 2-3 αλογα.
Η ακομα ποιο λογικο,αν θες 140 αλογα, βγαλε το 1,4 και βαλε το διλιτρο μοτερ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lucifer έγραψε: | ας βγει καποιος ρε παιδια που εχει ηδη τσιπαρει το αμαξι του και να ριξει λιγο φως στην ιστορια.
|
Κοίτα, ακούγομαι γενικά σκληροπυρηνικός, αλλά θεωρώ ότι όταν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά δεν είναι απαραίτητο να τσιπαριστεί ή να επαναπρογραμματιστεί. Τα χρήματα συνήθως που δίνουμε είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα και κυρίως όταν έχουμε ένα δύσκολο χαρτογραφικά εγκέφαλο όπως αυτός του 1,6.
Τι εννοώ; Τα καινούργια εγκεφαλάκια έχουν μερικές δικλείδες ασφαλείας όσο αφορά το πρόγραμμα. Αυτά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι παίρνουν παραμέτρους π.χ. από τον λάμδα (και όχι μόνο) και αν δεν διαβάζει σωστά κόβει χρόνο ψεκασμού. Προσπαθεί να κρατήσει στοιχειομετρικά το μίγμα πάντα στην χαρτογράφηση μεσαίου φορτίου 14,1/1 ενώ στο πλήρες φορτίο 12,5/1. Οταν γνωστή εταιρία προγραμμάτων σου λέει ότι με chip αξίας 500 ευρώ θα πάρεις 1 ολόκληρο άλογο, καταλαβαίνεις τι παίζεται.
Ομως όταν γίνονται επεμβάσεις στον κινητήρα (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση συμπίεσης, τούρμπο κλπ κλπ) τότε ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή το τσιπάρισμά του (στην ουσία το τσιπ είναι ένα νέο πρόγραμμα που τοποθετούν σε κενή EPROM αφού πρώτα αφαιρέσουν την παλιά) είναι απαραίτητος γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα να συνεργάζεται με τα παρελκόμενα (αλλαγή αβανς, περισσότερα μίγματα κλπ κλπ κλπ).
Αρα εδώ νομίζω θα πρέπει να σκεφτείτε ποιό είναι το βαλάντιό σας, πόσο βαθιά θέλετε να κολυμπήσετε και έως που πρέπει να φτάσετε και όλα αυτά από την αρχή. Διαφορετικά αφήστε το αυτοκίνητο ως έχει βάζοντας ψυχολογικά κυρίως βοηθήματα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | lucifer έγραψε: | ας βγει καποιος ρε παιδια που εχει ηδη τσιπαρει το αμαξι του και να ριξει λιγο φως στην ιστορια.
|
Κοίτα, ακούγομαι γενικά σκληροπυρηνικός, αλλά θεωρώ ότι όταν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά δεν είναι απαραίτητο να τσιπαριστεί ή να επαναπρογραμματιστεί. Τα χρήματα συνήθως που δίνουμε είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα και κυρίως όταν έχουμε ένα δύσκολο χαρτογραφικά εγκέφαλο όπως αυτός του 1,6.
Τι εννοώ; Τα καινούργια εγκεφαλάκια έχουν μερικές δικλείδες ασφαλείας όσο αφορά το πρόγραμμα. Αυτά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι παίρνουν παραμέτρους π.χ. από τον λάμδα (και όχι μόνο) και αν δεν διαβάζει σωστά κόβει χρόνο ψεκασμού. Προσπαθεί να κρατήσει στοιχειομετρικά το μίγμα πάντα στην χαρτογράφηση μεσαίου φορτίου 14,1/1 ενώ στο πλήρες φορτίο 12,5/1. Οταν γνωστή εταιρία προγραμμάτων σου λέει ότι με chip αξίας 500 ευρώ θα πάρεις 1 ολόκληρο άλογο, καταλαβαίνεις τι παίζεται.
Ομως όταν γίνονται επεμβάσεις στον κινητήρα (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση συμπίεσης, τούρμπο κλπ κλπ) τότε ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή το τσιπάρισμά του (στην ουσία το τσιπ είναι ένα νέο πρόγραμμα που τοποθετούν σε κενή EPROM αφού πρώτα αφαιρέσουν την παλιά) είναι απαραίτητος γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα να συνεργάζεται με τα παρελκόμενα (αλλαγή αβανς, περισσότερα μίγματα κλπ κλπ κλπ).
Αρα εδώ νομίζω θα πρέπει να σκεφτείτε ποιό είναι το βαλάντιό σας, πόσο βαθιά θέλετε να κολυμπήσετε και έως που πρέπει να φτάσετε και όλα αυτά από την αρχή. Διαφορετικά αφήστε το αυτοκίνητο ως έχει βάζοντας ψυχολογικά κυρίως βοηθήματα. |
στα λογια μου κιεσυ,η στοιχειωμετρικη αναλογια ειναι 14,7/1 συνηθως
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:23:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | στα λογια μου κιεσυ,η στοιχειωμετρικη αναλογια ειναι 14,7/1 συνηθως |
Ναι έχεις δίκιο! Μετά από τόσες ώρες δουλειάς τα έχω παίξει 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 14:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | lucifer έγραψε: | ας βγει καποιος ρε παιδια που εχει ηδη τσιπαρει το αμαξι του και να ριξει λιγο φως στην ιστορια.
|
Κοίτα, ακούγομαι γενικά σκληροπυρηνικός, αλλά θεωρώ ότι όταν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά δεν είναι απαραίτητο να τσιπαριστεί ή να επαναπρογραμματιστεί. Τα χρήματα συνήθως που δίνουμε είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα και κυρίως όταν έχουμε ένα δύσκολο χαρτογραφικά εγκέφαλο όπως αυτός του 1,6.
Τι εννοώ; Τα καινούργια εγκεφαλάκια έχουν μερικές δικλείδες ασφαλείας όσο αφορά το πρόγραμμα. Αυτά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι παίρνουν παραμέτρους π.χ. από τον λάμδα (και όχι μόνο) και αν δεν διαβάζει σωστά κόβει χρόνο ψεκασμού. Προσπαθεί να κρατήσει στοιχειομετρικά το μίγμα πάντα στην χαρτογράφηση μεσαίου φορτίου 14,1/1 ενώ στο πλήρες φορτίο 12,5/1. Οταν γνωστή εταιρία προγραμμάτων σου λέει ότι με chip αξίας 500 ευρώ θα πάρεις 1 ολόκληρο άλογο, καταλαβαίνεις τι παίζεται.
Ομως όταν γίνονται επεμβάσεις στον κινητήρα (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση συμπίεσης, τούρμπο κλπ κλπ) τότε ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή το τσιπάρισμά του (στην ουσία το τσιπ είναι ένα νέο πρόγραμμα που τοποθετούν σε κενή EPROM αφού πρώτα αφαιρέσουν την παλιά) είναι απαραίτητος γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα να συνεργάζεται με τα παρελκόμενα (αλλαγή αβανς, περισσότερα μίγματα κλπ κλπ κλπ).
Αρα εδώ νομίζω θα πρέπει να σκεφτείτε ποιό είναι το βαλάντιό σας, πόσο βαθιά θέλετε να κολυμπήσετε και έως που πρέπει να φτάσετε και όλα αυτά από την αρχή. Διαφορετικά αφήστε το αυτοκίνητο ως έχει βάζοντας ψυχολογικά κυρίως βοηθήματα. |
εγω ας πουμε για παραδειγμα που εχω βαλει σκουπα, χταποδι,μεσαιο και τελικο πιστευεις οτι ειναι απαραιτητο να κανω αναβαθμηση στον εγκεφαλο η
ειναι μονο θεμα κ...ας και περισοτερων αλογων ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 14:55:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Λιγο να σε κατατοπισω για τον προγραμματισμο γινεται ,αφου σπιτι μου διαθετω eprom burner τον οποιο χρησιμοποιει ο αδερφος μου για να 'τυπωσει' προγραμματα σε τσιπ για το civic vti που εχει.
Ολα τα λεφτα,στην διαδικασια ειναι να βρεθουν τα σωστα bin με μεταβλητες για τις ρυθμισεις καυσιμου,αβανς κτλ.
Με ενα καταλληλο προγραμμα που βρισκεις και στο internet, μπορεις να φτιαξεις μια χαρτογραφηση με τα καταλληλα bin αφου απο μονος σου χρειαζεσαι και την χρηση δυναμομετρου για να δοσεις δικες σου τιμες.Αυτο κανουν και οι καλοι programmer της αγορας,προγραμματιζουν σε real time τις μεταβλητες ωστε να ειναι ποιο καταλληλες.
Ολο το προβλημα λοιπον ειναι να βρεθει το καταλληλο λογισμικο,που για νεα μοντελα ειναι δυσκολο συνηθως και τα καταλληλα bin με μεταβλητες ωστε να εχεις απο καπου να βασιστεις, ωστε να βελτιωσεις την αποδοση.
Η αναξιοπιστια στα προγραμματα εμφανιζεται οταν ο αλλος για να πουλησει τραβαει πολυ τις τιμες των μεταβλητων ωστε να βγαλει περισσοτερο κερδος σε αποδοση,και να υποσχεθει περισσοτερα.Ενα καλο προγραμμα δεν ειναι αυτο που ταζει τα περισσοτερα αλλα αυτο που δουλευει το μοτερ οσο ποιο καταλληλα και ποιο αποδοτικα γινεται.
π.χ για το vti μπορει ρυθμιζοντας να εμπλεκεται το κοκορακι νωριτερα να παρεις καλιτερη αποδοση ποιο χαμηλα αλλα επειδη λογο ροπης αδρανειας οι εκκεντροφοροι πρεπει να εχουν μια α ταχυτητα για να αυξησει το βυθισμα χωρις να πεσει η αποδοση την συγκεκριμενη στιγμη που εμπλεκεται αν το παρακανεις και το βαλεις να γινεται στις π.χ 4000 σ.α.λ τοτε το αμαξι ψοφαει για καποιες στροφες και συνολικα χειροτερευουν οι επιδοσεις.Το αντιθετο ισχυει για το μικροτερο μοντελο με τα 125 αλογα vtec 1,6 και τον μονο εκκεντροφορο που λογο μικροτερης ροπης αδρανειας το συστημα εμπλεκεται στις 4400 αν δεν κανω λαθος αλλα στις υψηλες στροφες βεβαια η αποδοση δεν ειναι η ιδια με του vti.
Οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα του ο βελτιωτης να γνωριζει πως θαποδοσει καλιτερα το μοτερ και με ποιες ρυθμισεις,και να μην υπερβαλει παντοτε,μια ποιο γραμμικη αποδοση σε ολο το φασμα των στροφων ειναι η καλιτερη επιλογη ειδικα οταν βελτιωνεται μονο ο προγραμματισμος.
Και βεβαια θεωρω πως για να παρεις μια α αποδοση δεν πρεπει να καταργεις σενσορες ωστε να κοροιδεψεις τον εγγεφαλο.
Μπορει καταργωντας το δευτερο λ η ενα σενσορα υργασιας να παιρνουμε καποια κερδη αλλα οταν σε καθε γκαζια αφηνουμε δηλητηριο απο την εξατμιση και υπερβολικους ρυπους ειμαστε το λιγοτερο ΑΝΕΥΘΗΝΟΙ μην πω εγγληματιες.Τα ιδια ισχυουν και για την αφαιρεση του καταλυτη.Μην τα θελουμε και ολα δικα μας,οποιος θελει αμαξι με 400 αλογα δεν αγοραζει peugeot,βρισκει αυτο που μπορει να τα βγαλει χωρις βανδαλισμους στο περιβαλλον.
Το εχω πει και το ξαναλεω,το προβλημα των περισσοτερων με ταμαξι τους ειναι οτι δεν αγοραζουν αυτο που θελουν πραγματικα,αλλα αυτο που νομιζουν οτι θελουν.Δεν μπορει ναγορασεις 1,4 και να ζητας να πηγαινει σαν 2,0 λτ.Καλιτερα βρες ενα μεταχειρισμενο και παρε που να το ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ και μην αγοραζεις ενα αμαξι που δεν σου κανει και μετα μπαινεις στα φορουμ και προσπαθεις να βρεις πως θα παρεις 2-3 αλογα.
Η ακομα ποιο λογικο,αν θες 140 αλογα, βγαλε το 1,4 και βαλε το διλιτρο μοτερ |
καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε κωστα... ναι καλο θα ηταν να βαλεις...
δεν σου λεω οτι θα παρεις 10 αλογα αυτα ειναι μαμακειες...
μπορει να παρεις 3-4 στο top end αλλα θα παρεις αρκετα καλη ροπη και αρκετη περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες που εκει μπορει να αγγιξει τα 10 αλογα...
αν θες εχω την δυναμομετρηση μου με σκουπα και εξατμιση απο καταλυτη και πισω και ακριβως απο πανω την αλλαγη που ειχα με το superchip... μπορω να στο στειλω e-mail αν θες ή αν θελει καποιος moderator να του το στειλω να το σηκωσει... να το δουμε ολοι.
ειναι κατι που εγινε, το δοκιμασα και απαντω τεκμηριωμενα...το διαγραμμα θα λυσει πολλες απορειες...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:14:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε κωστα... ναι καλο θα ηταν να βαλεις...
δεν σου λεω οτι θα παρεις 10 αλογα αυτα ειναι μαμακειες...
μπορει να παρεις 3-4 στο top end αλλα θα παρεις αρκετα καλη ροπη και αρκετη περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες που εκει μπορει να αγγιξει τα 10 αλογα...
αν θες εχω την δυναμομετρηση μου με σκουπα και εξατμιση απο καταλυτη και πισω και ακριβως απο πανω την αλλαγη που ειχα με το superchip... μπορω να στο στειλω e-mail αν θες ή αν θελει καποιος moderator να του το στειλω να το σηκωσει... να το δουμε ολοι.
ειναι κατι που εγινε, το δοκιμασα και απαντω τεκμηριωμενα...το διαγραμμα θα λυσει πολλες απορειες... |
ναι και το ρωτας? ριξε λιγο φως να ανοιξουν τα ματια μας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα την στειλω στοn TONY PAP το βραδυ γιατι τα εχω στον σκληρο στο σπιτι και πιστευω πως θα την σηκωσει online... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:44:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | θα την στειλω στοn TONY PAP το βραδυ γιατι τα εχω στον σκληρο στο σπιτι και πιστευω πως θα την σηκωσει online...  |
thanks  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 16:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6  |
φυσικα και δεν εχεις 1,4 μιλαμε υποθετικα,δεν το λεω συγκεκριμενα σε σενα αλλα σε μια γενικη φαση.
Για το 206cc 1,6 επειδη εχω εμπειρια,και πεφτει ενα στα χερια μου πολυ συχνα και γενικα εχω κανει πολλα χιλιομετρα θελω να προσθεσω οτι αν εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα στο κοντερ κατω απο 25-30,000 κανε υπομονη γιατι η αποδοση του μεταμορφωνεται μετα τις 30,000.Μπορει εσυ που το οδηγας καθημερινα να μην το καταλαβαινεις τοσο,αλλα ενας ποιο ευκαιριακος χρηστης το καταλαβαινει αμεσως.Το αμαξι καινουργιο σερνοταν κανονικα,χαμηλα ηταν ψοφιο και μετα τις 4 ξυπναγε μεχρι τις 6.
Τωρα με 35,000 χιλιομετρα πραγματικα και ο κινητηρας στροφαρει,και ποιο ελαστικο ειναι χαμηλα.
Σε γενικες γραμμες θεωρω επαρκη εως αλη την αποδοση του και μην πω οτι και οταν ειναι ανοιχτο ο διλιτρος κινητηρας πρεπει να ζοριζει αρκετα το πλαισιο το οποιο ταλαντωνεται πολυ ειδικα σε τραχυ εδαφος.
Το αυτοκινητο ειναι μουν@ρ@ στην τελικη και εγω προσωπικα θα προτιμουσα να ριξω καποια χρηματα σε μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση ,μια ομορφη ζαντα, αν εχεις τα μαυρο-κοκκινα δερματα τον δερματινο μαυρο-κοκκινο λεβιε τις momo για το χειροφρενο (ειναι must), τα lexus-style φαναρια πισω παρα σε σκουπες,εξατμισεις και αλλα περιφερειακα που το πολυ να βελτιωσουν την αποδοση σε υψηλες στροφες με αδειασμα χαμηλα. Και ειδικα οταν υπαρχει ετοιμη επιλογη να βαλεις το διλιτρο με τα 136 αλογα και να εχεις ροπαρα και γραμμικη αποδοση-σκεψου το λιγο πουλωντας το δικο σου μοτερ με λιγα χιλιομετρα και βαζωντας αλλα 1000-1500 ευρω εχεις 30 αλογα και το σημαντικοτερο 4 κιλα ροπη σε ολο το φασμα των στροφων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|