Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 12:36:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nemo έγραψε: | Και αν του rc είναι ok μπαίνει το σασμάν του στο 1600αρι? |
Ξέχασέ το. Ακόμα και να ταιριάζουν οι βάσεις, διαστάσεις κ.τ.λ. το σαζμάν αυτό απευθύνεται σε ένα αυτοκίνητο με ροπή και ιπποδύναμη ενός σχετικά πουσαρισμένου δίλιτρου κινητήρα. Συνεπώς το 1,6 16v θα έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με αυτό το σαζμάν. Εννοώ τις επιδόσεις του, οι οποίες θα υποβαθμιστούν πάρα πολύ.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 20:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Katarxin ta sazman den einai idia "MA" legete to ena kai "BE" to allo !!
To "BE" einai poli kalhtero se esthisi apo to mikro kivotio na to po etsi den exei tetia provlimata me tis alages taxititon kai koumponi sto "TU" moter kanonika !!! Kalitera na psaksis ligo tis sxesis kai meta vlepis apo pio sou kani !!
To 307SW 1.6 16V "BE" forai kai pigeni poli kalitera apo to "MA" !! Tha vro sxesis kai tha sa po !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Απρ 2004, 10:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | To 307SW 1.6 16V "BE" forai kai pigeni poli kalitera apo to "MA" !! Tha vro sxesis kai tha sa po !! |
Αν οι σχέσεις είναι ίδιες θα είναι πολύ καλή περίπτωση...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:13:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά είναι τα χαρακτηρίσθηκα του κιβωτίου ΜΑ5 ..Με τρεις τύπους ελαστικών!!
χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα NFU
ιδιαιτερότητες ελαστικά
185/65 R 14 H ελαστικά
195/55 R 15 H ελαστικά
205/45 R 16 W
χαρακτηρισμός συγκροτήματος 20CN26
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA/5N
ταχύτητες κιβωτίου : 1η 12 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 2η 21 X 38
ταχύτητες κιβωτίου : 3η 32 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 4η 40 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 5η 43 X 33
ταχύτητες κιβωτίου : ταχύτητα οπισθοπορείας (όπισθεν) 12 X 43
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 1η 7,45 7,44 7,37
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 2η 14,07 14,04 13,92
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 3η 19,86 19,83 19,66
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 4η 26,10 26,06 25,83
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 5η 33,16 33,11 32,82
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : (όπισθεν) 7,10 7,09 7,03
σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 14 X 60
σφάλμα ταχυμέτρου UTAC 2,68% 2,85% 3,76% |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:15:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά είναι για ΜΑ5/S
χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα NFU
ιδιαιτερότητες ελαστικά
185/65 R 14 H ελαστικά
195/55 R 15 H ελαστικά
205/45 R 16 W
χαρακτηρισμός συγκροτήματος 20CN24
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA/5S
ταχύτητες κιβωτίου : 1η 12 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 2η 20 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 3η 30 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 4η 37 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 5η 41 X 35
ταχύτητες κιβωτίου : (όπισθεν) 12 X 43
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 1η 8,48 8,47 8,39
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 2η 14,86 14,83 14,70
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 3η 21,20 21,17 20,98
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 4η 27,49 27,44 27,20
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 5η 33,94 33,89 33,59
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : R 8,09 8,07 8,00
σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 17 X 64
ροπή κοντέρ 21 X 18
σφάλμα ταχυμέτρου 2,68% 2,85% 3,76% |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:16:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και αυτά είναι από 2λιτρο με κιβώτιο ΒΕ
χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα RFN
(EW10J4)
ιδιαιτερότητες ελαστικά 195/55R15 ελαστικά 205/45R16
χαρακτηρισμός συγκροτήματος DM16-DM17
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων BE4/5S
ταχύτητες κιβωτίου ; 1η 11 x 38
ταχύτητες κιβωτίου ; 2η 23 x 43
ταχύτητες κιβωτίου ; 3η 25 x 34
ταχύτητες κιβωτίου ; 4η 39 x 41
ταχύτητες κιβωτίου ; 5η 43 x 37
ταχύτητες κιβωτίου ; όπισθεν 12 x 31 x 40
205/45R16
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 1η 8.87 8.24
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 2η 16.40 15.24
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 3η 22.55 20.95
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 4η 29.17 27.11
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 5η 35.63 33.11
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; όπισθεν 9.19 8.54
σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 19 x 72 19 x 72
σετ οδοντοτροχών μετρητή ταχύτητας 22 x 19
διάμετρος του διαφορικού 77.0
ποσότητα πλήρωσης λαδιού ; λίτρα 1.9 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|