Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 10:57:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απόδοση σίγουρα, δεν τίθεται θέμα συζητήσεως, αλλά και λίγος extra θόρυβος δεν βλάπτει!
Και αν η σκούπα είναι τόσο χάλια σε απόδοση, τότε γιατί κατασκευάζεται? Γιατί πωλείται άραγε?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Απρ 2004, 11:08:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: | Dj-Steve έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: | Αν μπορούσε να γίνει και καμμιά πατέντα ώστε να τραβάει κατευθείαν κρύο αέρα θα ήταν must |
?!?!?! Δηλαδή τί αέρα τραβάει? Speak skoulik διότι σκέφτομαι να την περάσω |
το στόμιο της σκουπας τοποθετειται πίσω απο το ψυγειο. αυτη δεν ειναι καθολου ιδανικη θεση καθως δεν τραβαει κρυο αερα απεξω. Εχει χιλιοειπωθει αυτο σε ολα τα τοπικ με τις σκουπες. Πριν βάλεις οτιδηποτε διαβασε τα σχετικα θεματα παντως. Η δικιά μας εισαγωγή ειναι αρκετά καλή και δε νομιζω να χρειάζεται σκούπα.Ισως απλα ενα ελεύθερο φιλτρο να κανει καλυτερη δουλεια. |
Η σκούπα τοποθετείται πάνω στο ψυγείο και όχι πίσω απο το ψυγείο. Ο αέρας που τροφοδοτεί τον κινητήρα είναι κρύος.....Σίγουρα με την σκούπα βλέπεις διαφορά .... έχω περάσει απ'όλα τα στάδια , ελεύθερο φίλτο , φιλτροχοάνη και τώρα σκούπα. Η αίσθηση είναι σαφώς καλύτερη με την τελευταία επιλογή.Εχει μειονεκτήματα.. όπως το στέγνωμα στις υψηλές στροφές .. όμως η αίσθηση της ροπής μεταξύ 3000-4000 είναι κάτι το οποίο σε αποζημιώνει πλήρως!
Όσο για το Ram-air..πέρα από την εταιρία.. είναι και άλλα πράγματα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 08:26:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι στο διαολο ειναι ρε παιδια αυτο το ram air?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Εχω ακουσει απο τον Greg (βλεπε integrale drag) οτι στο δυναμομετρο του τις καλυτερες αποδοσεις (σε 106-saxo βεβαια) τις ειχε με ram air κ gr.N
Οκ...λοιπον για το gr.N ξερω αλλα τι ειναι το ram air?
Οσο αφορα την σκουπα της simota δεν θα την εβαζα γιατι δεν θελω να μπλεκω με σπασμενες βασεις...εξαλλου πολυ λιγο ρολο παιζει το καλουπι.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 08:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ram Air εκτος απο την μαρκα φιλτρων ειναι κ το φαινομενο στροβιλισμου - πιεσης οπως θες πεστο του αερα που κανουν οι σκουπες!
Αγγλια κτλπ οταν λενε Ram Αιr εννοουν οτι φορανε σκουπα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 13:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
THNX για την απαντηση.
Ας ρωτησω κατι αλλο λοιπον.....
Αυτα που μοιαζουν με ανεμιστηρακια κ μπαινουν στο σωληνα κ ενα καινουργια το turbo zet κανουν τιποτα η πεταμενα λεφτα...ενα παιδι με c2 που εβαλε το turbo λεει οτι καταλαβε μια μικρη διαφορα οπως οταν ειχε φορεσει χοανη κ εξατμιση....
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 14:32:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | THNX για την απαντηση.
Ας ρωτησω κατι αλλο λοιπον.....
Αυτα που μοιαζουν με ανεμιστηρακια κ μπαινουν στο σωληνα κ ενα καινουργια το turbo zet κανουν τιποτα η πεταμενα λεφτα...ενα παιδι με c2 που εβαλε το turbo λεει οτι καταλαβε μια μικρη διαφορα οπως οταν ειχε φορεσει χοανη κ εξατμιση.... |
Aν λες για τις twister, επειδή δεν είναι πολύ δοκιμασμένη, νομίζω οτι δεν είναι και η καλύτερη λύση....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ntzoan Μόλις έγραψα
206 GTi 1.6 16v
Ένταξη: 07 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 01:38:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω βάλει την παρακάτω σκούπα σε 1.6 16ν, αλλά από ότι έχω διαβάσει όλοι λέτε οτι παίζει πρόβλημα με το μονωτικό του καπώ, ότι δεν κλείνει το καπώ κλπ. Εμένα το καπώ έκλεισε κανονικά χωρίς να το βγάλω ή να το κόψω. Μήπως παίζει τίποτα άλλο με αυτό το θέμα? Το αμάξι είναι '04 μοντέλο με clima...
http://www.mobisux.com/tabla/files/797589-filter1.JPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 19:24:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
K εγω την ιδια εχω αν προσεξεις στις μικρες φωτο απο κατω αλλα δεν εκλεινε γιατι εβρισκε κ την στηριξαμε λιγο πιο χαμηλα.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
madjas (ΚΩΝ/ΝΟΣ) Νέος χρήστης
206 GTi 1.6 - Golf GT
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 94 Τόπος: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 22:28:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω ένα ένθετο απ'το auto motor und sport το οποίο δοκιμάζει 12 φίτρα ελεύθερης ροής στο 206 1.600 xs 16V το οποίο λένε ότι στο δυναμόμετρο δίνει 116 ίππους στις 5720 και 158 Νm ροπή στις 4690.(BMC ΦIΛΤΡΟ, BMC ΒΑΡΕΛΑΚΙ, GREEN KIT ΧΟΑΝΗΣ, GREEN ΣΚΟΥΠΑ, GREEN ΦΙΛΤΡΟ, GREEN ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ, MAX FLOW ΦΙΛΤΡΟ-ΧΟΑΝΗ-ΚΙΤ ΧΟΑΝΗΣ, K&N ΦΙΛΤΡΟ, Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ PIPERCROSS ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ.) Τοποθετεί όλα τα παραπάνω και τα δυναμομετρεί και καλύτερο απ'όλα βγάζει τη σκούπα της GREEN, μάλιστα λέει ότι μετά την τοποθέτηση της GREEN το δυναμόμετρο έδειξε τα εξής : 120 ΊΠΠΟΥΣ ΣΤΙΣ 5650 ΚΑΙ 164 Nm στις 4470, δηλαδή 4 ίππους και 6 Nm πάνω απ'το μαμίσιο. Δεύτερο ακολουθεί το φίλτρο της GREEN με 119 ίππους στις 5660 και 161 Nm στις 3960 και απο'κει και κάτω όλα είναι σχεδόν ίδια με απόδοση 117 και 118 ίππων και ροπή από 159 έως 163. Ελπίζω να βοήθησα κάπως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 22:45:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσως η μόνη ένδειξη για τις δυνατότητες των φίλτρων.
Όσοι το έχουν ας προσέξουν την πτώση στις ψηλές στροφές σε όλα τα φίλτρα. "Στέγνωμα"
Και ο αέρας που δίνει το δυναμόμετρο είναι γύρω στα 80km/h. Με περισσότερα km/h η σκούπα θα στέγνωνε πιο πολύ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lepou (lefteris) Μέλος
206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 11:05:52 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκούπα Simota |
|
|
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΤΗΣ ΣΙΜΟΤΑ. ΠΕΙΓΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΜΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΥΛΑ ΜΟΥ(206 1.6 16V GTi ).THN EBΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ . ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΠΑ !!! . ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΜΙΑ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΠΑΠΙΑ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΤΣΑ. ΠΟΣΟ ΑΕΡΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ. ΕΤΣΙ ΠΕΙΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ. ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ( ΟΜΡ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ. ΤΟ ΑΜΑΚΞΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΑΕΙ.. ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΚΑΘΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΚΤΛ.... ΚΑΙ ΤΗΣ GREEN ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΦΕΤΕ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΚΡΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ( ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SuperBilly16V (Βασίλης) Μόλις έγραψα
307 Xsi 1.6 (16v)
Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Αθήνα Νέο Ψυχικό
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2005, 14:20:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ μια φιλτροχοάνη της Omp έχω βάλει και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Καμία σχεση με το μαμα φιλτροκούτι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2005, 16:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η σκουπα της simota αν και πολυ ομορφη εινι πολυ μικρη .
εγω ημουν μεταξυ green και Peugeot Sport και τελικα υπερισχυσε η 2η.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος και νομιζω πως με καλυτερο φιλτρακι (αντι για το σφουγαρενιο ramair που εχει μεσα) η αποδοση θα ηταν ακομα καλυτερη.
Προσεξτε μονο να μην ξεκουμωσει το φιλτρακι μεσα στην σκουπα απο τους κραδασμους και τοτε ρουφαει οτι να ναι....
Αρα ενα check καθε τοσο δεν κανει κακο.....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lepou (lefteris) Μέλος
206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2005, 10:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eπειδη εχω δει πολλες σκουπες εξωτερικα το μεγεθος τους ειναι σε ολες ιδιο. Την μεγαλυτερη διαφορα την κανει η φιλτροχοανη που εχει μεσα.
Σε τεστ που εχουν κανει περιοδικα κατρα καιρους ιδεις σκουπες με διαφορετικη μεσα φιτροχοανη εχει διαφρα μεχρι και 2-3 αλογα.Εκει νομιζζω ειναι ολο το μυστικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HYPER_Piccolo (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
206 XT 1.4 90Hp
Ένταξη: 29 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 293 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2005, 23:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω φιλε μου εχω βαλει την simota (βλεπε φωτογραφιες μου) αλλα δεν εχω ουτε την οικονομικη ανεση αλλα ουτε και τις "παρεες" για να μπορεσω να δοκιμασω κατι διαφορετικο πανω στο αυτοκινητο μου... τωρα που το λετε μια φορα που την ανοιξα οντο παρολο που εχει μια σωληναρα και παει στην μηχανη η φιλτροχωανη ηταν καπως μικρη... λετε αν ψαχτω να βρω καποια αλλη πιο μεγαλη η με ποιο μεγαλα ανοιγματα στο διχτακι της να κεδρισω κατι ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lepou (lefteris) Μέλος
206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 09:21:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι δεν ειναι και τρελα τα λεφτα που χρειαζοντε για να αλλαξεις την φιλτροχοανη.Με 50-60 ευρω θα βρεις.Μονο πριν την πληρωσεις δοκιμασε να χωραει.Εγω εβαλα τησ ομπ και ειναι διπλασια σε μεγεθος ,πολυ καλυτερη σε αποδοση και την πειρα 60 ευρω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HYPER_Piccolo (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
206 XT 1.4 90Hp
Ένταξη: 29 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 293 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2005, 20:22:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ηταν αναγκη να αναφερεις χρηματα
εγω την εβαλα επανω (simota) με 150 ευρο...
βεβαια εχει παρει το ματι μου ενα θεριο ειναι βεβαια για θερια αυτοκινητα (evo,subaru,S200 κτλπ) αλλα με μιια πατενντουλα ολα γινονται... αν ποτε την βαλω επανω θα ενημεροσω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lepou (lefteris) Μέλος
206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιαν 2005, 09:03:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοεις θηριο? σκουπα η φιλτροχοανη. Προσεχε γιατι αν βαλεις πολυ μεγαλη στα πολλα χλμ το μοτερ θα στεγνωνει και θα πηγαινει χειροτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|