PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 RC ή Ibiza FR?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 13:36:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τους φίλους με τα Seat...
Ξέρετε τι κάνει η τετρακίνηση στο όριο?
Η Seat ποιόν από τους κινητήρες που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της κατασκευάζει?
Η "τετρακίνηση" (γιατί Haldex δεν είναι πραγματική τετρακίνηση) των Seat είναι δημιούργημα της Seat?
To Top Gun πόσα άλογα βγάζει?
Τις αναρτήσεις, ελατήρια, καμπερ και γενικότερο στήσιμο των Seat από ποιά αυτοκίνητα (ίδιας πλατφόρμας) τις έχουν αντιγράψει?
Γιατί τα Seat δεν πουλάνε στην Ισπανία?
Γιατί στο Ibiza του ξάδερφου ακόμα δεν ανοίγουν τα παράθυρα μετά την τρίτη αλλαγή του γρύλου του παραθύρου?
Γιατί στο ίδιο Ibiza όταν πατάς κόρνα ανοίγουν τα φλας?
Γιατί στη διαφήμιση του Leon στο τέλος λέει από 1.4 έως 225 άλογα? και όχι από 1.4 έως 1.8? Μήπως διότι η μαμά VW έχει θέσει κάποια όρια στις "ανοχές" της και το 1.8 δεν ακούγεται τόσο "σπορ"?
...και τέλος πού θα ήταν η Seat χωρίς την VW?
Rolling eyes


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Droemmen στις Τετ 24 Μάρ 2004, 13:51:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George20vt (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc

Ένταξη: 13 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Αθήνα - Αγ.Παρασκευή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 08:11:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
Για τους φίλους με τα Seat...
Ξέρετε τι κάνει η τετρακίνηση στο όριο?
Η Seat ποιόν από τους κινητήρες που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της κατασκευάζει?
Η "τετρακίνηση" (γιατί Haldex δεν είναι πραγματική τετρακίνηση) των Seat είναι δημιούργημα της Seat?
To Top Gun πόσα άλογα βγάζει?
Τις αναρτήσεις, ελατήρια, καμπερ και γενικότερο στήσιμο των Seat από ποιά αυτοκίνητα (ίδιας πλατφόρμας) τις έχουν αντιγράψει?
Γιατί τα Seat δεν πουλάνε στην Ισπανία?
Γιατί στο Ibiza του ξάδερφου ακόμα δεν ανοίγουν τα παράθυρα μετά την τρίτη αλλαγή του γρύλου του παραθύρου?
Γιατί στο ίδιο Ibiza όταν πατάς κόρνα ανοίγουν τα φλας?
Γιατί στη διαφήμιση του Leon στο τέλος λέει από 1.4 έως 225 άλογα? και όχι από 1.4 έως 1.8? Μήπως διότι η μαμά VW έχει θέσει κάποια όρια στις "ανοχές" της και το 1.8 δεν ακούγεται τόσο "σπορ"?
...και τέλος πού θα ήταν η Seat χωρίς την VW?
Rolling eyes


Το ότι η SEAT είναι μέλος του group VAG από τον Ιούνιο του 1986 (το 3ο κατά σειρά, αρκετά πριν συγχωνευθούν στο VAG η Skoda και η Lamborghini) νομίζω ότι απαντάει σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα. Όσο κακό είναι για το Ibiza π.χ. να μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Polo, τόσο κακό είναι και για το 106 να μοιράζεται τα μηχανικά μέρη του με το Saxo. Που ακριβώς βρίσκεται το κατακριτέο;

Κατά τα άλλα είναι προφανές ότι ο προσανατολισμός που δίνει το group VAG στη Seat είναι αυτός της σπορτίφ εταιρείας του group. To ότι το Leon Cupra R φοράει την κορυφαία έκδοση του 20vt με τα 225hp που μέχρι στιγμής για λόγους marketing και μόνο έμπαινε στο αρκετά ακριβότερο S3 τα λέει όλα. Τόσο στο Golf (IV) & Α3 (Ι) όσο και στο Octavia έμπαιναν οι εκδόσεις με τα 150 και 180hp (πρόσφατα 193 στα Α4 και Octavia RS). Αυτό που κατάφερε το VAG είναι να ελαχιστοποιήσει το κόστος παραγωγής με όλα αυτά τα κοινά μηχανικά μέρη και από εκεί και πέρα να παίξει "στα σημεία" με κάθε μοντέλο ώστε να του δώσει τον κατάλληλο προσανατολισμό στην αγορά.

Όσο για την τετρακίνηση με Haldex, σαφώς και είναι πραγματική τετρακίνηση. Το ότι δεν μεταφέρει ροπή στους πίσω τροχούς εάν δεν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης δεν την καθιστά τετρακίνηση-μαϊμού. Αντίθετα βοηθά στο να μην καταπονούνται τα μηχανικά μέρη μετάδοσης χωρίς λόγο και στο να μένει η κατανάλωση σε normal επίπεδα. Το ότι έχει και μειονεκτήματα όπως νευρικότητα στην εμπλοκή της σε οριακές καταστάσεις είναι γνωστό. Ο λόγος που τοποθετείται όμως δεν είναι για να στρίβεις συνέχεια τέζα (υπάρχουν και τα Impreza για αυτό) αλλά για να κάνουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο ακόμη καλύτερο και ασφαλέστερο για τον μέσο οδηγό.

Συγνώμη εάν είμαι off topic αλλά διάβασα πολλά posts που αφήνουν τον υποψήφιο αγοραστή με εύλογα ερωτήματα για το κύρος της κάθε εταιρείας. Η ουσία για εμένα είναι ότι στα 18.500 ευρώ το FR είναι μία παραπάνω από τίμια πρόταση με έναν κινητήρα διαμάντι που εντός εγγυήσεως και με κάτι παραπάνω από 1000 ευρώ (βλ. Revo από Seat Force) φτάνει τα 210hp με το καλημέρα και χωρίς άλλες αλλαγές. Ταυτόχρονα σε ταξιδεύει άνετα, χωράει το καρότσι του παιδιού σου και στρίβει αξιοπρεπέστατα. Το RC από την άλλη βρίσκεται προφανώς στη δική του κλάση από πλευράς στησίματος και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Τα επιπλέον χρήματα όμως που απαιτούνται για την αγορά του δεν είναι λίγα και η εξελιξιμότητα του κινητήρα πολύ ακριβότερη. Τέλειο στο να στρίβεις τέζα στον Αγ.Μερκούριο αλλά ποιοί έχουν τη δυνατότητα και το χρόνο να το κάνουν αυτό τόσο συχνά;

Διαφορετικός ο χαρακτήρας τους κατά την άποψή μου αλλά όχι τόσο ώστε να γίνει και "πόλεμος" αντίπαλων στρατοπέδων. Η εποχή που τα Ibiza είχαν πίσω φύλλα σούστας έχει περάσει ανεπιστρεπτί, το ίδιο και η εποχή που η Peugeot αδιαφορούσε για τα ηλεκτρικά και λοιπά καλούδια και έβγαζε αυτοκίνητα σαν το 205 Rallye!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 10:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George20vt έγραψε:
Όσο για την τετρακίνηση με Haldex, σαφώς και είναι πραγματική τετρακίνηση. Το ότι δεν μεταφέρει ροπή στους πίσω τροχούς εάν δεν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης δεν την καθιστά τετρακίνηση-μαϊμού. Αντίθετα βοηθά στο να μην καταπονούνται τα μηχανικά μέρη μετάδοσης χωρίς λόγο και στο να μένει η κατανάλωση σε normal επίπεδα. Το ότι έχει και μειονεκτήματα όπως νευρικότητα στην εμπλοκή της σε οριακές καταστάσεις είναι γνωστό. Ο λόγος που τοποθετείται όμως δεν είναι για να στρίβεις συνέχεια τέζα (υπάρχουν και τα Impreza για αυτό) αλλά για να κάνουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο ακόμη καλύτερο και ασφαλέστερο για τον μέσο οδηγό.

Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως καμία διάθεση για "πόλεμο" δεν υπάρχει από μέρους μου τουλάχιστον -γιατί για κάποιους άλλους αυτό δεν ισχύει, δεν αναφέρομαι φυσικά σ'εσένα-.
Όσο αφορά το Haldex θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, για το αν καθιστά πραγματική τετρακίνηση, αυτό ίσως έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την έννοια αυτή. Καθώς έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά 20VT4 -δυστυχώς ακόμα κανένα Cupra 225- η αίσθηση ούτε καν στις εκκινήσεις -για στροφές ούτε λόγος- δεν έχει να κάνει με αυτή της μόνιμης τετρακίνησης.
Επίσης δεν νομίζω πως η πλειοψηφία των οδηγών 20VT4 είναι οικογενειάρχες που αναζητούν την ενεργητική ασφάλεια -που αναμφισβήτητα παρέχει- αν και αισθητικά σίγουρα υπερέχει των Impreza, Evo (προσωπική εκτίμηση) και γι'αυτό πολλοί το προτιμούν, αλλά πολλοί νεαροί άπειροι συνήθως οδηγοί που στην επικίνδυνη -για'μένα- εμπλοκή του Haldex ψάχνουν τις μπαριέρες.
Όσο για τον σπορτιφ προσανατολισμό που θέλει η VW να δώσει στην Seat και τον πολυτελή στην Skoda, επέτρεψέ μου ν'αμφιβάλω για την ειλικρίνεια-τιμιότητα των προθέσεων της, γνωστές οι μαρκετίστικες πρακτικές των Γερμανών.
Πιστέυω πως μια τιμιότερη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού από πλευράς Seat (βλέπε ομόσταβλη Skoda) δεν θα έβλαπτε κανέναν, αλλά αντίθετα θα είχε την δυνατότητα να προσεγγίσει περισσότερους σκεπτόμενους αγοραστές.
Τέλος να σημειώσω ότι ουδέποτε είχα την πρόθεση ν'ασχοληθώ με την διαμάχη που ξέσπασε, απλά κάποια στιγμή πρέπει να μπει φρένο στην φαντασία και λογοδιάρρια μερικών ΟΠΑΔΩΝ που άρχισαν να κάνουν άτοπες συγκρίσεις μεταξύ άσχετων με το θέμα αυτοκινήτων και εταιριών από το πουθενά. Mad .

Υγ. Αν θέλετε ακούστε μια παρότρυνση -δεν νομίζω πως είμαι άξιος να δίνω συμβουλές Razz - να βλέπετε τα πράγματα της αυτοκίνησης έξω από εταιρίες, οπαδισμούς, τεχνικά χαρακτηριστικά και μαρκετίστικες λέξεις τύπου ASR, VDC, TSC κλπ...
Υγ2. (εντός θέματος Razz ) Αν υπάρχουν τα παραπάνω χρήματα, προσωπικά θα επέλεγα ατμόσφαιρα (γούστα είναι αυτά), αν όχι νομίζω το FR είναι μια καλή αγορά (για τα χρήματα του), αλλά καλύτερα να περιμένουμε να δούμε μερικές κριτικές, ή ακόμα καλύτερα να κάνουμε ένα test drive Wink ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 10:16:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθέσω ότι τα σχόλια μου περι αντιγραφής στησίματος των Seat κλπ τα προκάλεσαν προηγούμενα posts και δεν υπήρχε διάθεση να μειώσω την -προ νέας τακτικής- αγαπημένη μου Seat Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:14:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alemao έγραψε:

σε ένα φιλο με golf του πέσανε προχτές και τα 2 παράθυρα (μιλαμε για γερμανικη ποιοτητα,εWink, οπότε τι συζηταμε Laughing Laughing Laughing


Aυτό φίλε Αριστείδη ισχύει μόνο για την Ελλάδα ...
Γιατί μόνο ο Ελληνας θα έβρισκε τρόπο για να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς κόπο ... οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για Γερμανική ποιότητα σε ελληνικά VW ...

Άλλωστε δεν θέλει κόπο ... αλλά τρόπο ... Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:38:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Γιατί μόνο ο Ελληνας θα έβρισκε τρόπο για να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς κόπο ... οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για Γερμανική ποιότητα σε ελληνικά VW ...


Νικόλα μου,σου είναι εύκολο να το εξηγήσεις λίγο αυτό ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
George20vt (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc

Ένταξη: 13 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Αθήνα - Αγ.Παρασκευή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 11:53:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως καμία διάθεση για "πόλεμο" δεν υπάρχει από μέρους μου τουλάχιστον -γιατί για κάποιους άλλους αυτό δεν ισχύει, δεν αναφέρομαι φυσικά σ'εσένα-.
Όσο αφορά το Haldex θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, για το αν καθιστά πραγματική τετρακίνηση, αυτό ίσως έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την έννοια αυτή. Καθώς έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά 20VT4 -δυστυχώς ακόμα κανένα Cupra 225- η αίσθηση ούτε καν στις εκκινήσεις -για στροφές ούτε λόγος- δεν έχει να κάνει με αυτή της μόνιμης τετρακίνησης.
Επίσης δεν νομίζω πως η πλειοψηφία των οδηγών 20VT4 είναι οικογενειάρχες που αναζητούν την ενεργητική ασφάλεια -που αναμφισβήτητα παρέχει- αν και αισθητικά σίγουρα υπερέχει των Impreza, Evo (προσωπική εκτίμηση) και γι'αυτό πολλοί το προτιμούν, αλλά πολλοί νεαροί άπειροι συνήθως οδηγοί που στην επικίνδυνη -για'μένα- εμπλοκή του Haldex ψάχνουν τις μπαριέρες.
Όσο για τον σπορτιφ προσανατολισμό που θέλει η VW να δώσει στην Seat και τον πολυτελή στην Skoda, επέτρεψέ μου ν'αμφιβάλω για την ειλικρίνεια-τιμιότητα των προθέσεων της, γνωστές οι μαρκετίστικες πρακτικές των Γερμανών.
Πιστέυω πως μια τιμιότερη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού από πλευράς Seat (βλέπε ομόσταβλη Skoda) δεν θα έβλαπτε κανέναν, αλλά αντίθετα θα είχε την δυνατότητα να προσεγγίσει περισσότερους σκεπτόμενους αγοραστές.
Τέλος να σημειώσω ότι ουδέποτε είχα την πρόθεση ν'ασχοληθώ με την διαμάχη που ξέσπασε, απλά κάποια στιγμή πρέπει να μπει φρένο στην φαντασία και λογοδιάρρια μερικών ΟΠΑΔΩΝ που άρχισαν να κάνουν άτοπες συγκρίσεις μεταξύ άσχετων με το θέμα αυτοκινήτων και εταιριών από το πουθενά. Mad .

Υγ. Αν θέλετε ακούστε μια παρότρυνση -δεν νομίζω πως είμαι άξιος να δίνω συμβουλές Razz - να βλέπετε τα πράγματα της αυτοκίνησης έξω από εταιρίες, οπαδισμούς, τεχνικά χαρακτηριστικά και μαρκετίστικες λέξεις τύπου ASR, VDC, TSC κλπ...
Υγ2. (εντός θέματος Razz ) Αν υπάρχουν τα παραπάνω χρήματα, προσωπικά θα επέλεγα ατμόσφαιρα (γούστα είναι αυτά), αν όχι νομίζω το FR είναι μια καλή αγορά (για τα χρήματα του), αλλά καλύτερα να περιμένουμε να δούμε μερικές κριτικές, ή ακόμα καλύτερα να κάνουμε ένα test drive Wink ...


Περί τετρακίνησης: Δε νομίζω ότι λέμε κάτι το πολύ διαφορετικό επί της ουσίας. Εκεί που θα σταθώ είναι ότι όποιος προκειται να κάνει μία αγορά τετρακίνητου αυτοκινήτου θα πρέπει να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά της κάθε περίπτωσης και ανάλογα με το στυλ της οδήγησής του αλλά και το τι ζητάει από το αυτοκίνητο να προβεί στην κατάλληλη επιλογή.

Οι ιδιοτροπίες του Haldex είναι γνωστές και έχουν γραφτεί χιλιάδες απόψεις και εμπειρίες πάνω σ'αυτό. Πίστεψέ με ότι μπορεί όπως σωστά είπες οι οικογενειάρχες που προτιμούν Leon 20VT4 να είναι λίγοι αλλά αυτοί που προτιμούν π.χ. Octavia με Haldex είναι πάρα πολλοί και δεν το θέλουν κυρίως για να το στήνουν στα φανάρια αλλά για να μετακινούνται αξιοπρεπέστατα και με ασφάλεια στους δρόμους-σαπούνια. Για τους πιο ψαγμένους υπάρχει άλλωστε και η λύση του κλειδώματος του Haldex στο 50:50 αλλά ξεφεύγουμε τόσο σε φιλοσοφία όσο και σε κόστος.

Περί τιμιότερης προσέγγισης αγοραστικού κοινού από πλευράς Seat: Τι ακριβώς εννοείς; Μήπως το value for money των Seat σε σύγκριση με αυτό της Skoda?

Για τα περί οπαδών, αν "έπιασα" καλά αυτό που εννοείς θα συμφωνήσω μαζί σου Thumb right Μία πιο αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, αντίθετα βελτιώνει τον υγιή ανταγωνισμό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 12:24:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Vini έγραψε:

Γιατί μόνο ο Ελληνας θα έβρισκε τρόπο για να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς κόπο ... οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για Γερμανική ποιότητα σε ελληνικά VW ...


Νικόλα μου,σου είναι εύκολο να το εξηγήσεις λίγο αυτό ??


Πανεύκολο,

Μόνο στην Ελλάδα έρχονται όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με πλαστικό δρομέα και βάση στήριξης των ηλεκτρικών παραθύρων.
Οταν ανοιγοκλείνει το παράθυρο στο χτύπημα στην βάση ... κοπανάει άσχημα ... και κάθε χρόνο την σπάει ... οπότε ή σπάει όλη η βάση ή σπάει και το παράθυρο μαζί με την πτώση. Οπότε πάει από εγγύηση σε εγγύηση ...
Η πλαστική βάση και μηχανισμός κοστίζει περί τα 60euro ...

Στην υπόλοιπη Ευρώπη ... όλα διαθέτουν την μεταλλική βάση με τον μεταλλικό δρομέα που η VW τον χρεώνει 300euro εξτρά ...

To φαινόμενο είναι ποιο υπαρκτό στα Golf γιατί αυτά εκτός των άλλων φορούν την βάση του Lupo το οποίο όμως έχει και μκρότερα τζάμια με μικρότερο βάρος και καταπόνηση ...

Στο Golf όμως και χειρότερα στο 3πορτο ... τα τζάμια είναι μεγαλύτερα ... το βάρος περισσότερο ... και το κοπάνημα ... πονάει ...

Η λύση που δίνουν τα συνεργεία του group είναι η αλλαγή σε μεταλλικό (300euro+εργασία) ή η σταδιακή σε κάθοδο κίνηση του παραθύρου , ώστε να μην χτυπάει με ταχύτητα στην βάση ... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2004, 17:20:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Judger έγραψε:
Vini έγραψε:

Γιατί μόνο ο Ελληνας θα έβρισκε τρόπο για να βγάλει εύκολα χρήματα χωρίς κόπο ... οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για Γερμανική ποιότητα σε ελληνικά VW ...


Νικόλα μου,σου είναι εύκολο να το εξηγήσεις λίγο αυτό ??


Πανεύκολο,

Μόνο στην Ελλάδα έρχονται όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με πλαστικό δρομέα και βάση στήριξης των ηλεκτρικών παραθύρων.
Οταν ανοιγοκλείνει το παράθυρο στο χτύπημα στην βάση ... κοπανάει άσχημα ... και κάθε χρόνο την σπάει ... οπότε ή σπάει όλη η βάση ή σπάει και το παράθυρο μαζί με την πτώση. Οπότε πάει από εγγύηση σε εγγύηση ...
Η πλαστική βάση και μηχανισμός κοστίζει περί τα 60euro ...

Στην υπόλοιπη Ευρώπη ... όλα διαθέτουν την μεταλλική βάση με τον μεταλλικό δρομέα που η VW τον χρεώνει 300euro εξτρά ...

To φαινόμενο είναι ποιο υπαρκτό στα Golf γιατί αυτά εκτός των άλλων φορούν την βάση του Lupo το οποίο όμως έχει και μκρότερα τζάμια με μικρότερο βάρος και καταπόνηση ...

Στο Golf όμως και χειρότερα στο 3πορτο ... τα τζάμια είναι μεγαλύτερα ... το βάρος περισσότερο ... και το κοπάνημα ... πονάει ...

Η λύση που δίνουν τα συνεργεία του group είναι η αλλαγή σε μεταλλικό (300euro+εργασία) ή η σταδιακή σε κάθοδο κίνηση του παραθύρου , ώστε να μην χτυπάει με ταχύτητα στην βάση ... Laughing Laughing


Eνώ αν βάλουν το μεταλλικό μετά απο 2-3 χρονάκια θα ξανασπάσει και όταν το ανοίξουν θα ανακαλύψουν ότι έσπασε επειδή ήταν σκούριασμένο Evil Evil Evil Το είχα ανακαλύψει σε Σέατ.

Δεν έχω τίποτα με τα παιδιά που χρησιμόποιουν Σέατ και τα αγαπάνε όπως εμείς το 206 έρωτας είναι αυτός άλλωστε Wink

Μου την σπάει αυτή η ΠΟΛΙΤΙΚΗ του group VAG με τις εναλλαγές γύρω απο ένα -δύο κινητήρες και 10 διαφορετικά αμαξώματα τα οποία τα κάνουν το λιγότερο αχρηστα απο ποιότητα υλικών στις μικρότερες /μαζικότερες κατηγορίες Evil Evil


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 01:33:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 RC ή Ibiza FR? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mox_21 έγραψε:
Gia xara kai pali se olous.
eimai katoxos enos 106 gti alla skeftomai na allakso amaksaki.
Gia peite mou eseis pou kserete kalitera, Ibiza FR? or 206 RC?
Ti einai pio kalo? To ena exei Turbo to alla einai atmosfairiko.
Eyxaristo kai please boitheiste me Very happy


αν εχεις μαθει σε 106 gti η γνωμη μου ειναι να κοιταξεις προς mini cooper s (ακριβο),type-r, focus rs (ακριβο-δυσευρετο),clio sport και βεβαια 206 rc.
Το ibiza εχει ενα καλο.Οτι το μοτερ φτανει πολυ ψηλα με σχετικα χαμηλο κοστος.Επισης κανεις δεν τονισε οτι μπορει το rc να εχει ενα δευτερολεπτο λιγοτερο τα 100 αλλα λογο ΡΟΠΗΣ το τουρμπο σε ρεπριζ ειναι αλλου στην ωφελιμη περιοχη του.Το ατμοσφαιρικο δεν ειναι ποιο ροπατο απο το τουρμπο (ελεος) αλλα ποιο 'ελαστικο' και δεν εχει το lag (που ειναι μικρο στα 150 αλογα) και το ξεσπασμα.
απο την αλλη σε συμπεριφορα υστερει πολυ του 206 και βεβαια λειπουν και τα μπακετ κ.α.Γενικα αν παρεις ibiza μπορεις να του βγαλεις καμια 250αρια αλογα με ετοιμες λυσεις αλλα θα εχεις αμαξι μονο στην ευθεια,και με πολυ αποτομες αντιδρασεις στο οριο.
Παντως αν κοιταζα για αυτοκινητο τωρα θα ζοριζομουνα λιγο για type-r, 7 χρονια εγγυηση,200 αλογα,στριβει,φρεναρει,εχει χωρους,δεν βγαζει ζημιες,χαμηλο κοστος συντηρισης (αλλα δεν ειναι νατακουμπησεις πουθενα-γρατζουνια και 500 ευρο βαρανε στη honda),ειναι και μουρη (ειδικα σε μαυρο)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 19:07:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ολα αυτα αλλα.....Αν εχεις περιπου 20.000 ευρο λες..Ε δεν παω στα 26 περιπου κουτσα στραβα και να παρω εκει οτι παιζει Question Γιαυτο πηρα Clio αλλα με καθε επιφυλαξη ως προς το τι ειναι μιας και εμαθα σε 106 ''καρτ''.Απο τα 26 περιπου ομως δυσκολα πας στα 30 και κατι για Tupe r.Βεβαια η Renault μας εχει συνηθησει οπως και στο παρελθον οτι οταν βγαζει γρηγορο μικρο..Βγαζει.Απο εκει και περα ατμοσφαιρα και ξανα ατμοσφαιρα.Και η πλακα ειναι οτι περα απο το περιοδικο EVO που τα ειχανε ολα σε μια δοκιμη στην Αγγλια,εδω Ελλαδα το Clio δεν το εχουνε κανει κανενα τεστ.Απορω τι σκ**α αμαξι πηρα ρε γμτ.Αντε να περασει ο καιρος να δουμε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 22:00:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Απορω τι σκ**α αμαξι πηρα ρε γμτ.Αντε να περασει ο καιρος να δουμε.


To είπες μόνος σου Νικόλα..... Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 00:27:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Καλα ολα αυτα αλλα.....Αν εχεις περιπου 20.000 ευρο λες..Ε δεν παω στα 26 περιπου κουτσα στραβα και να παρω εκει οτι παιζει Question Γιαυτο πηρα Clio αλλα με καθε επιφυλαξη ως προς το τι ειναι μιας και εμαθα σε 106 ''καρτ''.Απο τα 26 περιπου ομως δυσκολα πας στα 30 και κατι για Tupe r.Βεβαια η Renault μας εχει συνηθησει οπως και στο παρελθον οτι οταν βγαζει γρηγορο μικρο..Βγαζει.Απο εκει και περα ατμοσφαιρα και ξανα ατμοσφαιρα.Και η πλακα ειναι οτι περα απο το περιοδικο EVO που τα ειχανε ολα σε μια δοκιμη στην Αγγλια,εδω Ελλαδα το Clio δεν το εχουνε κανει κανενα τεστ.Απορω τι σκ**α αμαξι πηρα ρε γμτ.Αντε να περασει ο καιρος να δουμε.


το clio με τα 182 μου φενεται καπου το εχω δει σε δοκιμη.παντως αποτι λενε ειναι καλιτερο απο το προηγουμενο που ηταν ηδη πολυ καλο,και μετα απο 106 για διλιτρο και εγω πρωτα σε clio θα κοιταγα Wink .
το typer κανει 28,000 ευρο κατατ αλλα χωρις κλιματισμο.
Εγω αν ειχα στο χερι 20,000 ευρο θαγοραζα ενα με 30 αλλα αυτο βεβαια ειναι θεμα του καθενα προσωπικο.

οσο για το ibiza που το μετρησανε το βγαζουν παντου ποιο γρηγορο απο το rc (και λογικο μου φενεται αφου το βγαλανε 150 αλογα στον τροχο) ,σε ευθεια βεβαια, και διαβαζα οτι η seat κανει και 1000 ευρο εκπτωση οποτε στην τιμη των 18.500 παιζει διχως ανταγωνισμο στην ουσια και θεωρω πως μεχρι 20,000 ευρο ειναι οτι καλιτερο υπαρχει αφου αγοραζεις τον 20VT με ενα μετριο πλαισιο, σπορ αναρτησεις ,φουλ εξοπλισμο και κακο look.
χαλαρα με τα χρηματα που υπολειπονται για rc το φτανεις με απλες προσθηκες 200-225 αλογα (Intercooler,αλλη τουρμπινα απο s3 και προγραμμα τις vw aftermarket ετοιμο)
και μια αναρτηση pss9 και εχεις ενα πυραυλακι.πολυ τιμια προταση


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 00:55:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:
Για τους φίλους με τα Seat...
Ξέρετε τι κάνει η τετρακίνηση στο όριο?
Η Seat ποιόν από τους κινητήρες που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της κατασκευάζει?
Η "τετρακίνηση" (γιατί Haldex δεν είναι πραγματική τετρακίνηση) των Seat είναι δημιούργημα της Seat?
To Top Gun πόσα άλογα βγάζει?
Τις αναρτήσεις, ελατήρια, καμπερ και γενικότερο στήσιμο των Seat από ποιά αυτοκίνητα (ίδιας πλατφόρμας) τις έχουν αντιγράψει?
Γιατί τα Seat δεν πουλάνε στην Ισπανία?
Γιατί στο Ibiza του ξάδερφου ακόμα δεν ανοίγουν τα παράθυρα μετά την τρίτη αλλαγή του γρύλου του παραθύρου?
Γιατί στο ίδιο Ibiza όταν πατάς κόρνα ανοίγουν τα φλας?
Γιατί στη διαφήμιση του Leon στο τέλος λέει από 1.4 έως 225 άλογα? και όχι από 1.4 έως 1.8? Μήπως διότι η μαμά VW έχει θέσει κάποια όρια στις "ανοχές" της και το 1.8 δεν ακούγεται τόσο "σπορ"?
...και τέλος πού θα ήταν η Seat χωρίς την VW?
Rolling eyes


Δεν θελω να ταχθω υπερ της seat αλλα μηπως γνωριζεις οτι πλεον ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι πλεον συναρμολογητες?
Νομιζεις οτι τις αναρτησεις η τα συστηματα του νεου σου πεζο τις κατασκευαζει η εταιρια?η γενικα τιποτα πανω σταμαξι εκτος απο την μηχανη και αυτες σε γραμμες που κατασκευαζονται και αλλωνων εταιριων?
Ξερεις τι εστι valeo η delphi?δεν πουλανε τακακια και φαναρια που νομιζει ο Ελληνας.
Καλως ηρθατε στον 21 αιωνα που ταμαξια απλα ερχονται σε κουτες και στις γραμμες συναρμολογησης την ωρα που απαιτουνται και οχι χωρις να υπαρχει παραγγελια απο τους προμηθευτες.
Και αυτα περι κοινης πλατφορμας και μηχανικων μερων τα εχει ξεκινησει η Πεζο πρωτη για να ξερετε με την Σιτροεν και υστερα το γκρουπ τις Φιατ και αργοτερα η vw με πρωτη την audi.
Και μακαρι στην Ελλαδα να ειχαμε και εμεις μια Ελληνικη seat να παραγει Ελληνικα αμαξια με ανταλλακτικα απο καποια αλλη εταιρια.Το οτι κατορθωσε η Ισπανια να βαλει τις αυτοκινητοβιομηχανιες μεσα στην χωρα ειναι προς τιμην της οπως και η skoda τα ιδια.
Επισης σχετικα με το haldex, νομιζεις οτι ενα συστημα τετρακινησης σε real time ειναι επικυνδινο?σε ποια χρηση?στο να μπεις με τα 4 στα λιμανακια στο πεταλο?γιατι στην καθημερινη οδηγηση στην Ελλαδα κατα την γνωμη μου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.Ξερεις ποιοι το καθιστουν επικυνδινο το συστημα?αυτοι που πανε και κανουν τα vw 300-400 αλογα και μετα τα παρκαρουν σε κολωνες επειδη ειναι ασχετοι και νομιζουν οτι η τετρακινηση ειναι πανακεια.Για παρε και ενα subaru με αληθινη τετρακινηση και ξεπερασε τα ορια του να δεις πως αντιδραει.
και οσο για την διαφημιση ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΤΡΟΕΝ που διαφημιζε πριν λιγα χρονια 'παρτε αμαξι με 0% προκαταβολη 60 ατοκες δοσεις και 0% επιτοκιο' και βεβαια ηταν το καθενα αλλο προγραμμα χρηματοδοτησης.Τα διαφημιστικα κολπα αστε τα απεξω καλιτερα ειναι για τους ασχετους που ακουνε 1,4 με 225 αλογα και τρεχουν να το αγορασουν.
Επισης ρωτας αν η τετρακινηση της seat ειναι δημιουργημα της seat και σε ρωταω εγω ειναι μηπως της vw?
ενας προμηθευτης ειναι με συμβολαιο εξελιξης τετρακινησης για μοντελα του group,δεν τα φτιαχνει μονη της.ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.οι εταιρειες ειναι πλεον δικτυα (networks). βρισκουν τον προμηθευτη,κλεινουν τα συμβολαια και αυτος παραδιδει.ΑΜΑ γνωριζατε ποσα συστηματα μοιραζονται πλεον ΟΛΑ ταμαξια ανεξαρτητου εταιριας θα βρισκοσασταν προ εκπληξεων αφου τις πατεντες για πολλες καινοτομιες στα σημερινα αμαξια τις κρατανε 4-5 μεγαλοι προμηθευτες οπως η deplhi η valeo η bosch η continental κ.α (οχι ουτε η continental φτιαχνει λαστιχα μονο η η bosch ψυγεια)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 01:30:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Απορω τι σκ**α αμαξι πηρα ρε γμτ.Αντε να περασει ο καιρος να δουμε.


To είπες μόνος σου Νικόλα..... Laughing Laughing Laughing


Καρτέρα λιγο να ερθει και μετα θα δεις πως πρεπει να πανε τα διλητρα..Ξερεις καπου κατα την Πορταρια ενα πραγμα Wink Wink Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:30:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:

Δεν θελω να ταχθω υπερ της seat αλλα μηπως γνωριζεις οτι πλεον ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι πλεον συναρμολογητες?
Νομιζεις οτι τις αναρτησεις η τα συστηματα του νεου σου πεζο τις κατασκευαζει η εταιρια?η γενικα τιποτα πανω σταμαξι εκτος απο την μηχανη και αυτες σε γραμμες που κατασκευαζονται και αλλωνων εταιριων?
Ξερεις τι εστι valeo η delphi?δεν πουλανε τακακια και φαναρια που νομιζει ο Ελληνας.
Καλως ηρθατε στον 21 αιωνα που ταμαξια απλα ερχονται σε κουτες και στις γραμμες συναρμολογησης την ωρα που απαιτουνται και οχι χωρις να υπαρχει παραγγελια απο τους προμηθευτες.

Aπόλυτα σωστός Thumb right
Παράθεση:

Και αυτα περι κοινης πλατφορμας και μηχανικων μερων τα εχει ξεκινησει η Πεζο πρωτη για να ξερετε με την Σιτροεν και υστερα το γκρουπ τις Φιατ και αργοτερα η vw με πρωτη την audi.

Και εδώ σωστός απλά οι τελευταίοι το έχουν μαμήσει το θέμα Πάρα πολύ Exclamation

Παράθεση:

Και μακαρι στην Ελλαδα να ειχαμε και εμεις μια Ελληνικη seat να παραγει Ελληνικα αμαξια με ανταλλακτικα απο καποια αλλη εταιρια.Το οτι κατορθωσε η Ισπανια να βαλει τις αυτοκινητοβιομηχανιες μεσα στην χωρα ειναι προς τιμην της οπως και η skoda τα ιδια.
Επισης σχετικα με το haldex, νομιζεις οτι ενα συστημα τετρακινησης σε real time ειναι επικυνδινο?σε ποια χρηση?στο να μπεις με τα 4 στα λιμανακια στο πεταλο?γιατι στην καθημερινη οδηγηση στην Ελλαδα κατα την γνωμη μου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.Ξερεις ποιοι το καθιστουν επικυνδινο το συστημα?αυτοι που πανε και κανουν τα vw 300-400 αλογα και μετα τα παρκαρουν σε κολωνες επειδη ειναι ασχετοι και νομιζουν οτι η τετρακινηση ειναι πανακεια.Για παρε και ενα subaru με αληθινη τετρακινηση και ξεπερασε τα ορια του να δεις πως αντιδραει.
και οσο για την διαφημιση ΘΥΜΙΣΟΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΤΡΟΕΝ που διαφημιζε πριν λιγα χρονια 'παρτε αμαξι με 0% προκαταβολη 60 ατοκες δοσεις και 0% επιτοκιο' και βεβαια ηταν το καθενα αλλο προγραμμα χρηματοδοτησης.Τα διαφημιστικα κολπα αστε τα απεξω καλιτερα ειναι για τους ασχετους που ακουνε 1,4 με 225 αλογα και τρεχουν να το αγορασουν.
Επισης ρωτας αν η τετρακινηση της seat ειναι δημιουργημα της seat και σε ρωταω εγω ειναι μηπως της vw?
ενας προμηθευτης ειναι με συμβολαιο εξελιξης τετρακινησης για μοντελα του group,δεν τα φτιαχνει μονη της.ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.οι εταιρειες ειναι πλεον δικτυα (networks). βρισκουν τον προμηθευτη,κλεινουν τα συμβολαια και αυτος παραδιδει.ΑΜΑ γνωριζατε ποσα συστηματα μοιραζονται πλεον ΟΛΑ ταμαξια ανεξαρτητου εταιριας θα βρισκοσασταν προ εκπληξεων αφου τις πατεντες για πολλες καινοτομιες στα σημερινα αμαξια τις κρατανε 4-5 μεγαλοι προμηθευτες οπως η deplhi η valeo η bosch η continental κ.α (οχι ουτε η continental φτιαχνει λαστιχα μονο η η bosch ψυγεια)


Aπλά συμφωνώ


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 09:48:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν φίλε Ntino,
α) όλες οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου θα δωθούν εαν απλά διαβάσεις τα προηγούμενα posts περι τεχνολογίας - τεχνογνωσίας της Seat. Αυτά θα έπρεπε να τα πεις σ'αυτούς που πήραν Seat και νομίζουν ότι έχουν Ferrari. Εγώ απλά τόνισα ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Seat δεν είναι δημιούργημα της, αλλά "δανεική" από την VW, δεν είπα ότι είναι κακό αυτό.
β) Δεν έχω peugeot εδώ και δύο χρόνια.
γ) Η Ισπανία έβαλε τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέσα? Μάλλον η VW αποφάσισε ότι δεν πουλάει αρκετά στις νεαρότερες ηλικίες και αποφάσισε 1) να σώσει την Seat από τον αφανισμό και 2) να φτιάξει μια εταιρία αντίστοιχη της Alfa Romeo για το VW group. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική της Ισπανίας περι επιχειρήσεων, η οποία παρεπιμπτόντως δεν είναι και η καλύτερη και δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την ελληνική.
δ) Οι αναρτήσεις δεν είναι peugeot, αλλά οι προδιαγραφές τους, το στήσιμό τους, η γεωμετρία τους κλπ είναι στημένες από αυτήν και την κάθε εταιρία, πράγμα που δεν κάνει η Seat γιατί τις προδιαγραφές τις δίνει η μαμά VW, (ίσως και για να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, αλλά σαν γεγονός ισχύει)
ε) Τα περί κοινών μηχανικών μερών δεν ισχύουν στην περίπτωση του Fiat group (μέχρι τώρα), τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κινητήρες. Στα υπόλοιπα group, ακόμα και σε μεμονωμένες εταιρίες ισχύει αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό με αυτό που συζητάμε. Εγώ απλά είπα ότι τα συγχαρητήρια δεν -θα πρέπει να - πάνε στην Seat.
ζ) Όσο αφορά το Haldex, οδηγώ συχνά και 1.8 Τ και Sti και ναι, οι αντιδράσεις του Haldex είναι πολύ πιο απότομες από το σύστημα της Subaru (ακόμα και με αυτή τη διαφορά ιπποδύναμης), αν κι εγώ δεν έκανα καμία σύγκριση μεταξύ τους. Μίλησα απλά για τετρακίνηση. Για το μέσο οδηγό είναι απλά ΧΡΗΣΙΜΗ.
η) Δεν είναι απαραίτητο ένα αυτοκίνητο να έχει 300 άλογα για να βγει από το δρόμο. Βγαίνει εξίσου εύκολα και με τα μισά ή ακόμα λιγότερα, δεν λέμε κάτι διαφορετικό.
θ) Περί διαφημιστικών κόλπων, λέμε πάλι το ίδιο πράγμα.
και τέλος και βέβαια γνωρίζω ότι πολλά από τα σημερινά τεχνολογικά επιτεύγματα της αυτοκίνησης είναι shared, αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να το αναφέρεις σε μένα αυτό, αλλά στους λοιπούς που επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρουν ένα αυτοκίνητο συγκεκριμένης εταιρίας, νομίζουν ότι αυτή είναι και η "καλύτερη" στον κόσμο.

Υγ1. το πλαίσιο του FR δεν είναι μέτριο. Wink
Υγ2. Το clio 182 είναι απλά super! συγχαρητήρια. Wink
Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα.
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 10:31:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Droemmen έγραψε:

..........................
Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα.
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. Rolling eyes


Στέκομαι σε αυτά τα δύο.

Μικρά απλά φθηνά και γρήγορα ???Σαν το FR ???
20βάλβιδο και τούρμπο με Εsp
?? Συγνώμμη αλλά αυτό δεν μου κάνει σε απλότητα ή φθήνια.Γρήγορο ναι ΟΚ.
Με αυτά τα στοιχεία όλοι αποκτούν ταχύτητα εν ευθεία .

Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . Wink


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Droemmen (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 10:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Droemmen έγραψε:

..........................
Υγ3. Μπράβο στη Seat που κάνει αυτό που κάποτε έκανε η Peugeot. Μικρά, απλά και φτηνά γρήγορα αυτοκίνητα.
Υγ4. Αυτοί που πήραν το Top Gun θα πρέπει να νιώθουν το λιγότερο βλάκες, τώρα με το FR. Rolling eyes


Στέκομαι σε αυτά τα δύο.

Μικρά απλά φθηνά και γρήγορα ???Σαν το FR ???
20βάλβιδο και τούρμπο με Εsp
?? Συγνώμμη αλλά αυτό δεν μου κάνει σε απλότητα ή φθήνια.Γρήγορο ναι ΟΚ.
Με αυτά τα στοιχεία όλοι αποκτούν ταχύτητα εν ευθεία .

Οσο για το αίσθημα βλακείας των κατόχων Τop Gun υπάρχουν πάντα και οι μαντράδες με άφθονα μοτέρ 20V Turbo . Wink

Μα ένα αυτοκίνητο με καλό πλαίσιο, συμπεριφορά κλπ.. με 1800 κυβικά turbo και λίγο παραπάνω από 18000 ευρώ είναι φτηνό, αν δούμε που είναι ο ανταγωνισμός που στην προκειμένη περίπτωση απλά δεν υπάρχει. Ο κινητήρας είναι πραγματικά από τους πιο απλούς και αξιόπιστους σε tuning όπως έχουν αναφέρει και άλλοι. Το ESP είναι κάτι που έχει ακόμα και το αυτοκίνητο της κουτσής Μαρίας Very happy και με μικρότερη αξία του FR, δεν νομίζω ότι είναι κάποιο περίεργο gadget που δεν έχουμε ξαναδεί...
Εντάξει για τους μαντράδες το δέχομαι, αλλά δεν είναι το ίδιο να έχεις ένα καινούριο αυτοκίνητο με εργοστασιακή αξιοπιστία, από ένα που έχει γίνει μετατροπή και μάλιστα θα κοστίσει και περισσότερα χρήματα από το εργοστασιακό Wink .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 11:58:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George20vt έγραψε:
... Η ουσία για εμένα είναι ότι στα 18.500 ευρώ το FR είναι μία παραπάνω από τίμια πρόταση με έναν κινητήρα διαμάντι που εντός εγγυήσεως και με κάτι παραπάνω από 1000 ευρώ (βλ. Revo από Seat Force) φτάνει τα 210hp με το καλημέρα και χωρίς άλλες αλλαγές. Ταυτόχρονα σε ταξιδεύει άνετα, χωράει το καρότσι του παιδιού σου και στρίβει αξιοπρεπέστατα. Το RC από την άλλη βρίσκεται προφανώς στη δική του κλάση από πλευράς στησίματος και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Τα επιπλέον χρήματα όμως που απαιτούνται για την αγορά του δεν είναι λίγα και η εξελιξιμότητα του κινητήρα πολύ ακριβότερη...



ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1072s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on