Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 17:51:55 Θέμα δημοσίευσης: Οι παλιές αγάπες...πήγαν στον παράδεισο |
|
|
Διάβαζα το topic με το τί αυτοκίνητο θα επιλέγαμε αν δεν υπήρχαν τα 206.Ανοίγω αυτό,για να καταγραφούν τα αυτοκίνητα που "απαρνηθήκαμε" για να είμαστε τώρα ευτυχείς κάτοχοι αυτών των κοσμημάτων. Δηλαδή ποιό ήταν το προηγούμενο αυτοκίνητό μας (για πολλούς ίσως και το πρώτο).Και ως γνωστό,η πρώτη αγάπη δεν ξεχνιέται εύκολα...
Της ίδιας οικογενείας ήταν λοιπόν και το πρώτο μου όχημα,ένα citroen ax ('93).Καταπληκτικό εργαλείο,αποδείχτηκε αξιόπιστο αφού για 120000km δεν παρουσίασε κανένα μηχανικό πρόβλημα παρά τους συνεχείς κόφτες σε όλες τις ταχύτητες.Και παρόλα τα 1100 κυβικά του,ομολογώ ότι άφηνε πίσω αρκετά μεγαλύτερα αυτοκίνητα. :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 18:52:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είμαι ο πρώτος??? μάλλον!....οπότε αρχίζω!
Δικά μου αυτοκίνητα ήταν τα:
FORD FIESTA 1100 .... 1992-1996
SUZUKI SWIFT 1300 .... 1996-1999 (πειραγμένο!)
ΗΥUNDAI COUPE FX ... 1999 - 2002 (αχ!βαχ! πίκρα!)
σ.σ. όσοι θέλουν το βλέπουν στην: http://users.hol.gr/~panosony/Vini.htm
ΥUGO 45 2001-2002 (πολυεργαλείο, κάτι σαν το OFFICE με bugs)
PEUGEOT 206 ....από Απρίλιο 2002.... :uhoh:
Επίσης στην οικογένεια γενικά πέρασαν τα εξής τα οποία τα χρησιμοποιούσα τακτικά:
CHRYSLER 1307
ROVER 214
HYUNDAI LANTRA....το οδηγώ και σκέφτομαι κάποιο άλλο...
Για ποιο κλαίω??? Νομίζω φάνηκε....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 19:08:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Peugeot 104 στα 1100cc Παρόλα τα 20 χρονάκια του ασυναγώνιστο τόσο σε κρατήματα όσο και σε άνεση. Ψιλοπροβληματάκια και τριξίματα. Ακόμα βρίσκετε στην οικογένεια σαν β' όχημα. Τα βλέπω δίπλα δίπλα και πραγματικά δεν ξέρω αν...
Το πρώτο αμάξι που οδήγησα ήταν ένα SEAT RONDA. Το πρώτο αυτοκίνητο που έβγαλε η SEAT όταν αποσχίστηκε από την FIAT. Ουσιαστικά αντίγραφο του TIPO αλλά με μηχανικά μέρη από το 128!!!!! Αδιάφορο οδηγικά αν και παρά τα χρόνια του και τα 160000 χιλιόμετρα που είχε διανύσει μέσα στην οικογένεια δεν μας πούλησε ποτέ!!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 22:12:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα η οδήγησή μου ξεκίνησε στο τιμόνι ενός 205 1.1 του '91. Μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό που λες teoman για το ότι το ΑΧ άφηνε πολλά αυτοκίνητα πίσω, καθώς και το 205 με τον ίδιο κινητήρα έκανε το ίδιο. Αν και εσένα ήταν διάολος γιατί άλλο να έχεις 690 κιλά στο ΑΧ 8O και άλλο τα 785 του 205. 8O
Αυτό το αμάξι με έμαθε να οδηγώ. Παρόλες τις κλίσεις στις στροφές εξαιτίας της έλλειψης των αντιστρεπτικών μπρος-πίσω, αν κράταγες το γκάζι στις στροφές λίγοι μπορούσαν να ακολουθήσουν. Ξέρεις τι είναι να ανοίγεις δίπλα-δίπλα με Carina Ε του 1992 (115 ίπποι με διπλή καμπύλη ροπής) και να ιδρώνει ο τύπος βλέποντας τα φώτα του Ε.Τ. (το....χαϊδευτικό του 205 μου 8) ) να μην ξεκολλάνε από πίσω του;
Ευστροφία ασυναγώνιστη. Να ανεβάζει από τις 4000 στις 7000 σε χρόνο ρεκόρ και να χάνεις το φως σου.
Κι όλα αυτά τα χρόνια, κύριοι, ο κινητήρας σκυλί. Αυτή τη στιγμή έχει κάνει 260.000 χλμ 8O και στα τελευταία 10.000 χλμ έχει αρχίσει να καίει λάδι!!!!!! Μέχρι τώρα του έβαζα το SHELL HELIX ULTRA και του άλλαζα μπουζί, φίλτρα και λάδια κάθε 10.000 χλμ. Καλό, έ;
Από βλάβες το μόνο που έγινε ενοχλητικό ήταν οι πολλές φούσκες ημιαξονίων που έσκαγε. Κατά τα άλλα τίποτα. Φανταστείτε ότι μετά από 11 χρόνια και τόσα χιλιόμετρα ακόμη δουλεύουν αψεγάδιαστα τα φλοτέρ του και όλες οι ηλεκτρικές λυχνίες του. Και ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του. ΠΟΤΕ επίσης δεν έχω αλλάξει καμιά ασφάλεια.
Αυτό το αμάξι ήταν η αφορμή να ερωτευτώ την πεζό και να πάρω το 206. Ευτυχώς που το αμάξι υπάρχει ακόμη στην οικογένεια στα χέρια του αδερφού μου τώρα και ξέρω ότι με τη σωστή συντήρηση θα είναι για πολλά ακόμη χρόνια. :D :D
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 06:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Seat Fura του 1985 (800 κ.εκ.!!!!) για 4 χρόνια, στα οποία μου έκαψε μία
φλάτζα ύστερα από τρελλή ανάβαση Ψάθα-Πόρτο Γερμενό, και
εγκατέλειψε όταν συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με ένα vitara (400.000 δρχ
με πλήρωσε η ασφαλιστική του τύπου, αφού τόσο είχε υπολογιστεί η αξία
του αμαξιού).
Επίσης στην οικογένεια υπάρχει Lada Niva 4x4 (του brother) το οποίο
χρησιμοποιείται για πολύ δύσκολες καταστάσεις....
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fpug Φανατικό μέλος

Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 08:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Honda Civic 1.400cc 1991-1994
Peugeot 205 gti 1.9 1994-1997
Peugeot Rallye 16v 1999-2002
Peugeot 206 GT July 2002
Mporw na pw oti to 'agapimeno' mou itan to 205.
Eutyxia pou eimoun katoxos tou sygekrimenou autokinitou |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 09:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρώτο μου αμάξι ήταν Citroen Visa 600cc του '83 (σκυλί μαύρο!!!)
Υστερα Citroen Saxo 1.1 (1996-2001), ώσπου μου το στούκαρε η πρώην μου και άλλαξα και τα δύο μαζί, γκόμενα και αυτοκίνητο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 09:53:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To πρώτο δικό μου αυτοκίνητο ήταν ένα Citroen Saxo 1.1 του 1997 (ολοκαίνουργιο) το οποίο το κράτησα 3 χρόνια και το έδωσα επειδή το θεωρούσα επικίνδυνο για τα δικά μου χέρια. Παρ'όλα αυτά είχε κάνει 80.000 χωρίς να αλλάξω ΤΙΠΟΤΑ!!!! Μονο αναλώσιμα: λάδια, μπουζί, δίσκους, ζοάν κτλ. Ούτε κάν ο δίσκος συμπλέκτη δεν είχε χαλάσει!
Το 206 το ζαχάρωνα από την πρώτη στιγμή που βγήκε αλλά το θεωρούσα αργό με τους κινητήρες που έβγαινε και τα 2000 κυβικά απλησίαστα για εμένα. Οπότε όταν άκουσα (από τις φήμες) για το 16v έτρεξα να το παραγγείλω και θα είμουν από τους πρώτους που αγοράσανε 206 1,6 16v, αν το είχαν φέρει και στο χρώμα που ήθελα (Gris Sidobre).
Πιο πρίν οδηγούσα ότι είχαμε στην οικογένεια:
Citroen LN (με κινητήρα 1,3 από BX) ο κυνηγός των μεγάλων αυτοκινήτων.
Μετατροπή του αδερφού μου ως επι το πλείστον χειροποίητη! Η χειρότερη στιγμή μου ήταν όταν πατώντας απότομα γκάζι... ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ! Γενικά το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα με τις βάσεις.
Renault 5 TL (900cc). To αγοράσαμε (ΟΚ μας το χάρισε) από την... γιαγιά μας! Βάρκα στο γιαλό. Εκεί έμαθα ιστιοπλοοία!!!!
Peugeot 106 XN. Το νέο αυτοκίνητο της γιαγιάς (!). Ε, ποιός θα το στρώσει και θα το ξεμπουκώνει;
Peugeot 106 Rallye. Το εργαλείο του αδερφού. Εκεί κάναμε τα "σοβαρά" μαθήματα οδήγησης.
Kαι σπάνια:
Toyota Corolla
Daihatsu Cuore (εκεί να δείς γέλιο!!!)
Με λίγα λόγια από μικρός, φοίτησα στην Γαλλική σχολή...
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 17 Σεπ 2002, 09:59:54, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 09:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάλιες αγάπες είπες;
Πόσα χρόνια με πας πίσω ξέρεις;
O πρώτος έρωτας που είναι και παντοτινός (κι ας μην ήταν η άδεια στο ονομά μου αλλά στου παππού).
Tο αυτοκίνητο που έμαθα να οδηγώ.
Eλπίζω να ξανασυναντηθούμαι αλλά αυτή τη φορά στο γύρο της Γαλλικής επαρχίας και να έχει αυτή τη μορφή....
Nα φωνάζουμε Liberte - Egalite - Fraternite και να τρωμε φρέσκο κρουασάν σ' ένα φούρνο στην Aβινιόν που θα τον έχει η γνωστή φουρνάρισα.
Θέλω διακοπές τώρα!!!!! Γαλλική επαρχία φθινόπωρο!!!!!!!
Mπορείς να τα ζήσεις αυτά τώρα με ένα γιαπωνέζικο κονσερβοκούτι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 10:26:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω ξαναδεί κάπου στο internet πριν από κανά χρόνο
Εργαλείο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 11:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: |
Το έχω ξαναδεί κάπου στο internet πριν από κανά χρόνο
Εργαλείο.... |
οπ! ναι? μάλλον στην παλιά σελίδα μου.... http://hcoupe.topgreek.com
τώρα θα το δείτε κάπου στην Καλιθέα & Πετρούπολη με έναν νέο ευτυχισμένο ιδιοκτήτη....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 12:19:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Εμένα η οδήγησή μου ξεκίνησε στο τιμόνι ενός 205 1.1 του '91. Μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό που λες teoman για το ότι το ΑΧ άφηνε πολλά αυτοκίνητα πίσω, καθώς και το 205 με τον ίδιο κινητήρα έκανε το ίδιο. Αν και εσένα ήταν διάολος γιατί άλλο να έχεις 690 κιλά στο ΑΧ 8O και άλλο τα 785 του 205. 8O
Αυτό το αμάξι με έμαθε να οδηγώ. Παρόλες τις κλίσεις στις στροφές εξαιτίας της έλλειψης των αντιστρεπτικών μπρος-πίσω, αν κράταγες το γκάζι στις στροφές λίγοι μπορούσαν να ακολουθήσουν. Ξέρεις τι είναι να ανοίγεις δίπλα-δίπλα με Carina Ε του 1992 (115 ίπποι με διπλή καμπύλη ροπής) και να ιδρώνει ο τύπος βλέποντας τα φώτα του Ε.Τ. (το....χαϊδευτικό του 205 μου 8) ) να μην ξεκολλάνε από πίσω του;
Ευστροφία ασυναγώνιστη. Να ανεβάζει από τις 4000 στις 7000 σε χρόνο ρεκόρ και να χάνεις το φως σου.
Από βλάβες το μόνο που έγινε ενοχλητικό ήταν οι πολλές φούσκες ημιαξονίων που έσκαγε. Κατά τα άλλα τίποτα. Φανταστείτε ότι μετά από 11 χρόνια και τόσα χιλιόμετρα ακόμη δουλεύουν αψεγάδιαστα τα φλοτέρ του και όλες οι ηλεκτρικές λυχνίες του. Και ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του. ΠΟΤΕ επίσης δεν έχω αλλάξει καμιά ασφάλεια.
Αυτό το αμάξι ήταν η αφορμή να ερωτευτώ την πεζό και να πάρω το 206. Ευτυχώς που το αμάξι υπάρχει ακόμη στην οικογένεια στα χέρια του αδερφού μου τώρα και ξέρω ότι με τη σωστή συντήρηση θα είναι για πολλά ακόμη χρόνια. :D :D |
Τι μου θυμίζεις...
Δεν γέμιζε το μάτι,ηταν πανάλαφρο και νευρικότατο,και ζόριζε κάτι bmw και mercedes 1.8 σε 0-100 (μετά την τρίτη μου έφευγαν...).
Δεν είχε στροφόμετρο και για να αλλάξω ταχύτητα έπρεπε να πέσει κόφτης.Τελική σε ψιλοκατηφόρα 180 (κοντέρ).Μύθος
3 φορές άλλαξα φούσκα (μπρος δεξιά όλες),κανένα μηχανικό πρόβλημα.Την μέρα που πήγα να το δώσω (εκτός Αθήνας),παραλίγο να με αφήσει στην μέση του ταξιδιού από μίζα!Ούτε αυτό δεν ήθελε να με αφήσει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 13:21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fpug έγραψε: | Honda Civic 1.400cc 1991-1994
Peugeot 205 gti 1.9 1994-1997
Peugeot Rallye 16v 1999-2002
Peugeot 206 GT July 2002
Mporw na pw oti to 'agapimeno' mou itan to 205.
Eutyxia pou eimoun katoxos tou sygekrimenou autokinitou | ,
Αχχχ, πόσο σε ζηλεύω!! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 17:41:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ ξεκίνησα με ένα Renault 5άρι που το κράτησα για ένα 6μηνο, και έμαθα κι εγώ ιστιοπλοϊα και οδήγηση με πλευρικούς ανέμους (έτσι θέλω να το θυμάμαι) , όπως και ο Sidobre, όπως και ένα Punto Sporting ενός φίλου του πατέρα μου για 2 μήνες. Μετά πήρα το 206.
Από την οικογένεια πέρασε ένα Seat Ronda, στο οποίο ο πατέρας μου άσκησε τις πρώτες βελτιωτικές ανησυχίες του αλλάζοντας καταρχήν το μοτέρ με 1500 System Porsche, κάτι μπουζί για καλύτερη ανάφλεξη, φρένα, ζάντες, και άλλα, αλλά επειδή σε κάποια στιγμή άρχισε να βγάζει προβλήματα με τα πυράκια, τις ασφάλειες, το φρενάρισμα, ζυγοσταθμίσεις, και επειδή πήρε φόβο σχετικά με όλα αυτά, και λόγω οτι είχε γίνει ο καλύτερος του φίλος ο αρχιμηχανικός της Seat, αποφάσισε να το πουλήσει. Ύστερα πήραμε μια Citroen BX 1400, την οποία ακόμη έχουμε σε άριστη κατάσταση-μηχανικά και εμφανισιακά, μιας και αποφάσισε να μην πειράξει τίποτα. Εκεί έκανα κι εγώ τις πρώτες μου βόλτες με την απόκτηση του διπλώματος και τα πρώτα γκαζώματα σε μια βάρκα 85 ίππων. Το '97 πήραμε μια Xantia 1800 16V full. Η μία μου θεία έχει ένα AX 1400 ενώ η άλλη ένα Clio 1200 16V.
Εν ολίγοις κι εμείς σταθεροί στις γαλλικές αξίες.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 00:10:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1 HILLMAN IMP 850cc(1967 -1992)
του πατερα μου.Εγω το ειχα απο το 91 ως το 92 και εκανα εξασκηση στην οδηγηση.Μετα απο αυτο οδηγας και τανκ
(Oχι δεν ηταν αυτο της foto)Δοθηκε για αποσυρση .....
Ονειρο μου οταν πιασω λεφτα να αγορασω ενα και να το αναπαλαιωσω(οι πρωτες αγαπες δεν ξεχνιουνται ...το ειπαμε)
2 MAZDA 323 1300cc (1992-...)
Δωρο για την επιτυχια στις πανελλαδικες.Το οδηγησα πολυ λιγο λογω του οτι τον περισσοτερο καιρο ημουν θεσσαλονικη.Τωρα επισημο οχημα του πατερα μου(και δικο μου οταν δεν φερνω το 206 Αθηνα)Μεχρι σημερα μονο 30000 km
3 PEUGEOT 206 1100cc (2000-....) :D 45000km
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 09:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Suzuki alto 600
2. Renault 18 TL
3. Renault twingo (ότι πιο φρεσκοτερότερο (και ερωτευσιμότερο!!!)στο χώρο της αυτοκίνησης τα τελευταία 20 χρόνια....
4. Renault clio S
5. 206 GT
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 10:30:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βλέπω λίγο-πολύ όλοι έχουμε ξανακρατήσει γαλλάκια στα χέρια μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 11:01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν εγώ για πρώτο αμάξι είχα ( το έχω ακόμη) ενα σκαραβαίο
Είναι 1200κβ , μπλε ηλεκτρικ , με ζάντες αλουμινίου , φιμε τζάμια χαμηλωμένο
Το αμαξάκι με πήγαινε παντού και σας πληροφορώ πως δεν με είχε αφήσει ποτέ
Θέλει όμως συνεχή συντήρηση και δεν ήμουν διατεθημένη ...
Έλα όμως που όταν είδα το 206 είπα πως αυτό το αμάξι θα το πάρω 
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2002, 15:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Βλέπω λίγο-πολύ όλοι έχουμε ξανακρατήσει γαλλάκια στα χέρια μας... |
έχεις δίκιο Θοδωρή
1994-2002 : Pug 106 1400 XR
2002-σήμερα : Pug Rallye 16v
όνειρό μου ένα Pug 205T16 
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Δεκ 2002, 12:32:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1990-1994 Nissan Sunny 1.3DX. "Γονική παροχή"... σε αυτό έμαθα να οδηγώ από το '86. Μπουκωμένος, απελπιστικά αργός 1300άρης και αναρτήσεις βάρκα-γυαλό. Έλα όμως που η ιαπωνέζικη αξιοπιστία επέτρεψε άλλα 60.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (το παρέλαβα με 45.000χλμ), με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές: Καρμπυρατέρ Weber διπλό 36άρι (ΤΙ ΗΧΟΣ! ), εξάτμιση, πολλαπλή εισαγωγής, αμορτισέρ ΚΥΒ. Το αυτοκίνητο, από οικογενειακή κονσέρβα, μετατράπηκε σε τερατάκι, ένεκα "κοντού" 4αριού κιβωτίου. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ εφάμιλες των Alfa 75 1.8 Trofeo, επαρκές στρίψιμο... γελοία φρένα . Έιχα βρει ένα μοτεράκι 1.4 12V (όχι το καταλυτικό) με 88 άλογα που έμπαινε κουτί με 250 χιλιαρικακια και περνώντας τη Weberιά και τα υπόλοιπα θα περνούσα άνετα τους 95 (820 κιλά βάρος), αλλά χωρίς φρένα δεν το αποτόλμησα. Τα υπόλοιπα γνωστά... μπουζί, λάδια και τίποτε άλλο, για σκίσιμο μέχρι τις 8000 σ.α.λ. (δεν είχε κόφτη )!!!
1994-2002 Peugeot 106 Rallye 1.3. Αποφασίζοντας να αποχωριστώ το Nissan, επιλέγω το Renault Clio S, παρά την ιαπωνική νοοτροπία της οικογένειας. Με το που βάζω το καπάρο, στο γυρισμό προς το σπίτι αγοράζω 4Τ και βλέπω την πρώτη παρουσίαση των 106Rallye, 306XSi (Δεκ 93)... Επιστροφή στην Renault, ακύρωση της παραγγελείας, και κλείσιμο του Rallye την επομένη (τρεις μήνες πριν έρθει στη χώρα).
Λάθος τραγικό που δεν το ξανακάνω. Όλα τα προβλήματα νεότητας (ευτυχώς μικρού κόστους) τα έφαγα στη μάπα. Το αυτοκίνητο δε χρειάζεται σχόλια, ήταν και το πρώτο που αγόρασα με δικά μου χρήματα, οπότε όπως καταλαβαίνετε ό έρωτας ήταν σφοδρός και διαρκής. Τώρα που το βλέπω στο γκαράζ να περιμένει τον αγοραστή μου καίγεται η καρδιά.
Ευκαιρία να διαλύσω και έναν μύθο περί ποιότητας κατασκευής: παρόλες τις "κατσικίσιες" αναρτήσεις το ραλλάκι δεν έκανε τσικ. Τα μόνα που έτριξαν είναι το Ρ/Κ λόγω κακής τοποθέτησης, τα κλειδιά στο ανοικτό σκαφάκι (ένεκα έλειψης ντουλαπιού) και το κάθισμα του οδηγού που θέλει απλώς λαδωματάκι! Το ταμπλό, οι πλαστικές επενδύσεις και η εταζέρα διατηρούν το αρχικό τους σχήμα και εφαρμογή!
2002 (Δεκ)- Peugeot 206 XS 1.6 16V. Χωρίς να επαναλάβω το λάθος του παρελθόντος (και αφού αποφάσισα πάλι γαλλική λύση) προτίμησα ένα μοντέλο με αρκετά χρόνια στη κυκλοφορία. 30χρονος γαρ, κουράστηκα από τη φασαρία, τις σκληρές αναρτήσεις, την απόλυτη συμπεριφορά του Rallye και τον μηδενικό εξοπλισμό του. Η επιλογή του 1.6 μονόδρομος γιατί έχοντας καλομάθει δε μπορούσα να μπω σε αργό αυτοκίνητο (ούτε κόντρες κάνω, ούτε αναβάσεις, απλώς θέλω την ισχύ για να με βγάζει από τις δύσκολες καταστάσεις). Μπορεί να μην πρόκειται για κεραυνοβόλο έρωτα, αλλά προβλέπεται σταθερή "οικογενειακή" συμβίωση.
Πάντως το ραλλάκι ακόμη το λυπάμαι που θα το αφήσω... ποιος ξέρει σε ποια χέρια Ελπίζω να κλείσει την καριέρα του σε αναβάσεις! 
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|