PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Διπλό τούρμπο για πρώτη φορά σε κινητήρα ντίζελ από την Opel

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 09:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Διπλό τούρμπο για πρώτη φορά σε κινητήρα ντίζελ από την Opel Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την τεχνολογία twin-turbo, η Opel εξαγγέλλει το επόμενο μεγάλο βήμα προόδου στην εξέλιξη των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων για επιβατικά αυτοκίνητα. Για πρώτη φορά, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να εφαρμόσουν υπερπλήρωση δύο σταδίων σε ένα κινητήρα αυτανάφλεξης (ανάφλεξη λόγω συμπίεσης), που είναι κατάλληλος για καθημερινή οδήγηση: Το concept Opel Vectra OPC που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Έσεν το Νοέμβριο του 2003 και αυτές τις ημέρες εκτίθεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, διαθέτει έναν κινητήρα 1.9 CDTI twin-turbo που αποδίδει 212 ίππους.



Opel Vectra OPC

Το μυστικό του «twin-turbo» είναι η έξυπνη αρχή υπερπλήρωσης 2 σταδίων. Χρησιμοποιώντας έναν μικρό υπερσυμπιεστή υψηλής πίεσης για το πρώτο στάδιο, ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο πεντάλ του γκαζιού στις χαμηλότερες στροφές χωρίς να χαρακτηρίζεται από υστέρηση του τούρμπο. Μέχρι τις 1.800 σ.α.λ. αυτός ο υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης λειτουργεί μόνος και συμπιέζει τον εισερχόμενο αέρα με πίεση πλήρωσης μέχρι 3,2 bar. Μεταξύ 1.800 και 3.000 σ.α.λ., ένας μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης ενεργοποιείται -και τα δύο τούρμπο λειτουργούν μαζί σ’ αυτή την κλίμακα στροφών. Πάνω από τις 3.000 σ.α.λ., μόνο ο μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής εξακολουθεί να παρέχει πλήρωση αέρα στους κυλίνδρους. Ο περίπλοκος έλεγχος και των δύο υπερσυμπιεστών, γίνεται μέσω μιας βαλβίδας στο σύστημα εξάτμισης του κινητήρα, που ελέγχεται από τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα.

Ανάλογα με το στόχο εξέλιξης, το twin-turbo μπορεί να σχεδιαστεί είτε για υψηλές επιδόσεις, είτε για μέγιστη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Συγκριτικά με έναν ατμοσφαιρικό πετρελαιοκινητήρα, η απόδοση ισχύος μπορεί να αυξηθεί μέχρι 50% χωρίς αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου. Εναλλακτικά, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί κατά το ένα τέταρτο, χωρίς απώλεια ισχύος. Η Opel έχει επιλέξει την πρώτη λύση για τον 1.9 CDTI twin-turbo που χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο Vectra OPC. Αυτός ο υψηλής τεχνολογίας κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 212 ίππων από κυβισμό μόλις 1.9 λίτρων. Η ειδική ισχύς των 112 ίππων ανά λίτρο, αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για τα δεδομένα των turbo-diesel κινητήρων σε μοντέλα παραγωγής.


Opel Vectra OPC

Το twin turbo, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη τεχνολογία παροχής καυσίμου common-rail, το μεταβλητό ψεκασμό καυσίμου πολλαπλών σταδίων και τους δύο εναλλάκτες θερμότητας, αυξάνουν την ισχύ και τη μέγιστη ροπή που φτάνει στα 400 Nm, ενώ είναι διαθέσιμη σε μία ευρεία κλίμακα στροφών, από 1.400-3.600 σ.α.λ. Το Vectra OPC επιταχύνεται από 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5'', ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Με 6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, η κατανάλωση βρίσκεται στο ίδιο χαμηλό επίπεδο με τις μονάδες παραγωγής 1.9 CDTI, και όπως αυτές, ο κινητήρας twin-turbo μπορεί να εφοδιαστεί με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF), που δεν έχει απαιτήσεις συντήρησης και λειτουργεί χωρίς πρόσθετα στο καύσιμο. Οι εκπομπές καυσαερίων ήδη πληρούν τις προδιαγραφές Euro 4 που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα μετά την 1η Ιανουαρίου, 2006.

πηγή: in.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 09:40:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αστα φιλε μου...μιλαμε για πολυ τεχνολογια...

απλα δειτε τη ροπη... 400ΝΜ απο 1900 κυβικα... φανταστειτε αντιστοιχο setup σε κανα 2.5λιτρο... Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 22:28:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ante na isxisoun oi neoi nomoi peri dizel stin ellada... kai to pira me tin mia den to sizitame....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 03:08:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
αστα φιλε μου...μιλαμε για πολυ τεχνολογια...

απλα δειτε τη ροπη... 400ΝΜ απο 1900 κυβικα... φανταστειτε αντιστοιχο setup σε κανα 2.5λιτρο... Laughing Laughing


Αχ Γιάννη απο το στόμα μου το πήρες... Και πού να δείς τι καμπύλες ροπής - ισχύος... καλιτέχνημα είναι...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάρ 2004, 13:29:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πόσο θα κάνει αυτό ρε μάγκες για να έχουμε καλό ερώτημα;;;; Laughing Laughing Laughing
Μου φαίνεται πως στην Opel πρέπει να μάθουν για ένα τύπο εδώ στην Ελλάδα που turbίζει Opelάκια... και τα φτάνει στο Θεό...
Έχω δεί Astra 1.4lt να φτάνει στα 300+ αλογάκια... Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Twisted evil Twisted evil Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2693s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on