PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Aισθητήρας λαδιού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2004, 17:53:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΟΟΟΟΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ ΣΑΣ.....
Σημερα ημουν στην Lion για το service των 10.000khm οπου εχω και εγω το ιδιο προβλημα με σας αρκετα χιλιομετρα.
Μαλιστα το αμαξι ειχε κανει το service του απο χθες αλλα με αναγκασανε να το παω και σημερα για αλλαγη του αισθητηρα ενδειξης λαδιων και αλλαγη της ασφαλειοθηκης διοτι ειχα προβλημα και με τον αισθητηρα βροχης επειδη χθες δεν προλαβανε να κοιταξουν και αυτα.......
Το αποτελεσμα ειναι οτι δεν δωσανε λυση και θα στειλουν το αριθμο πλαισιου μου στην Γαλλια.....
Μου ειπαν οτι δεν γινεται τιποτα παρολου που αλλαξαν τον αισθητηρα και οτι θα πρεπει να περιμενω καποιο καινουργιο λογισμικο που θα λυνει το προβλημα αυτο


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2004, 20:18:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Όταν γυρνάς το κλειδί έχει 3 σκάλες . γυρισετο μέχρι την δεύτερη. Λογικά θα σου ανάψουν όλα τα λαμπάκια, όλοι οι δείκτες θα μπουν σε λειτουργία.... (βενζίνης , θερμοκρασία μηχανής ) όπως και του λαδιού. Θα δεις να ανεβαίνει μέχρι επάνω ο δείκτης(εάν λειτουργεί σωστά) για λίγα δευτερόλεπτα ,μετά πέφτει και δείχνει την θεοκρασία του λαδιού. Εάν δεν κουνηθεί τότε έχει βλάβη ο αισθητήρας ή δεν έχεις καθόλου λάδια, πράγμα απίστευτο....


Αυτος ο δεικτης που λες (στο κοντερ δεξια) ειναι του νερου. Ο δεικτης λαδιου ειναι ο αλλος μεσα στο στροφομετρο χαμηλα.
Επειδη βλεπω και λετε διφορα για τους δεικτες ηθελα να το διευκρινισω να καταλαβαινουμε για ποιον λετε, και οτι δεν δειχνουν σταθμη αλλα θερμοκρασια. Οποτε δεν δειχνουν αν εχεις λαδια, απλα ποσο ζεστα ειναι.
Επισης μερικα μοντελα (νομιζω πριν 2001) δεν εχουν δεικτη λαδιου, μονο νερου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2004, 19:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Αυτος ο δεικτης που λες (στο κοντερ δεξια) ειναι του νερου. Ο δεικτης λαδιου ειναι ο αλλος μεσα στο στροφομετρο χαμηλα.
Επειδη βλεπω και λετε διφορα για τους δεικτες ηθελα να το διευκρινισω να καταλαβαινουμε για ποιον λετε, και οτι δεν δειχνουν σταθμη αλλα θερμοκρασια. Οποτε δεν δειχνουν αν εχεις λαδια, απλα ποσο ζεστα ειναι.
Επισης μερικα μοντελα (νομιζω πριν 2001) δεν εχουν δεικτη λαδιου, μονο νερου.


Στελιο ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου μολις γυρισει το κλειδι 3 σκαλες παει στο τερμα και ετσι σου δειχνει ποσο λαδι εχεις μετα πεφτει και σου δειχνει την θερμοκρασια.....Τωρα στα πιο καινουργια ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου ειναι μονο για την θερμοκρασια, για να δεις την σταθμη των λαδιων γυρνας το κλειδι στην 3η σκαλα και εκει που σου δειχνει σε ποσα χιλιομετρα πρεπει να πας για service σου βγαζει 7 "οοοοοοο" και ενα "f" στο τελος οπου κατω απο το f λεει "max"......
Tωρα αν εχει βαλει παραπανω λαδι απο το κανονικο οι 7 οοοοοοο αναβοσβηνουν σαν τρελα, επισης αν δεν εχεις λαδι στο κινητηρα τα "ο" γινονται "-".......ελπιζω να καταλαβες..... Wink


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pappaki (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 Rallye 16v

Ένταξη: 27 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 291
Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιαν 2004, 23:50:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byron206 έγραψε:
Το αποτελεσμα ειναι οτι δεν δωσανε λυση και θα στειλουν το αριθμο πλαισιου μου στην Γαλλια.....




Μην μου λες τέτοια, 1200 km και ακόμα όλα καλά.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 12:42:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byron206 έγραψε:

Στελιο ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου μολις γυρισει το κλειδι 3 σκαλες παει στο τερμα και ετσι σου δειχνει ποσο λαδι εχεις μετα πεφτει και σου δειχνει την θερμοκρασια.....Τωρα στα πιο καινουργια ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου ειναι μονο για την θερμοκρασια, για να δεις την σταθμη των λαδιων γυρνας το κλειδι στην 3η σκαλα και εκει που σου δειχνει σε ποσα χιλιομετρα πρεπει να πας για service σου βγαζει 7 "οοοοοοο" και ενα "f" στο τελος οπου κατω απο το f λεει "max"......
Tωρα αν εχει βαλει παραπανω λαδι απο το κανονικο οι 7 οοοοοοο αναβοσβηνουν σαν τρελα, επισης αν δεν εχεις λαδι στο κινητηρα τα "ο" γινονται "-".......ελπιζω να καταλαβες..... Wink


Tι να πω? Εμενα κανει αυτο το check που λες αλλα μονο στον δεικτη νερου (στο καντραν τερμα δεξια)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 09:13:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια απο τα ιδια και εγω με αυτον το δεικτη σταθμης λαδιου. Βεβαια εμενα το "προβλημα" εμφανιστηκε μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων που εκανα στα 3000 χλμ. Ημουν ετοιμος για πολυ βρισιδι αλλα ο μηχανικος στην αντιπροσωπεια, ο οποιος ειναι αποδεδειγμενα σωστος (τουλαχιστον 5 χρονια που τον ξερω) μου ειπε οτι αργα η γρηγορα θα εμφανιζοταν το προβληματακι αυτο. Μια αναβαθμιση στο λογισμικο και ολα θα λυθουν ισχυριζεται. Αποριας αξιο γιατι δεν το προσεξαν λιγο περισσοτερο πριν την εγκατασταση της εν λογω ενδειξης.

Βεβαια την αναβαθμιση δεν την εχω κανει ακομα και αυτο γιατι το ιδιοκτησιακο καθεστως του Λεωντα μου ειναι λιγο παραξενο. Θα γινει ομως στα 30.000 χλμ.

Μεχρι τοτε καλου-κακου τσεκαρισμα της σταθμης με τον κλασσικο τροπο.


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 CC ROLAND GARROS

Ένταξη: 29 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 55
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 10:35:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά κάποτε είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα... Το πρώτο που κάνουν είναι αναβάθμιση λογισμικού. Αν δεν λυθεί έτσι αλλάζουν τη βαλβίδα που μετράει τη στάθμη (σε μένα λύθηκε έτσι)... Σε όσα δεν διορθώνεται το πρόβλημα ούτε με την αλλαγή της βαλβίδας αλλάζουν την ασφαλειοθήκη... Με ένα από αυτά τα τρία λύνεται σίγουρα... Τουλάχιστον έτσι λένε...


nEmO
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:03:00    Θέμα δημοσίευσης: Ενημερωσει για τον αισθ.λαδιου!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα σε ολους.Ο αισθ.λαδιου ειναι το πιο σπαστικο προβλημα και ειναι κατι που δεν λυνεται παντα ευκολα!! Αν γνωριζη καπιος απο πολυπλεξια θα με καταλαβη....μονο εγω ξερω τι τραβαω για να το κανω να δουλεψει και αυτο οχι με επυτηχια σε ολα τα αυτοκινητα!! Για οτι αλλες αποριες εχεται ρωτηστε ελευθερα!! Sad Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
thanasakis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206cc

Ένταξη: 16 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 16:21:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρόβλημα με την ένδειξη του λαδιού που λέει ό,τι θέλει, σας εμφανίζεται εν κινήσει, ή όταν ξεκινάτε το αμάξι; Διότι, αν ισχύει μόνο το τελευταίο (όπως σε εμένα), το αναφέρει το manual του αμαξιού, και λέει ότι ο μόνος τρόπος να δώσει σωστή ένδειξη είναι 1. το αμάξι να είναι οριζόντια παρκαρισμένο 2. να είναι κρύα η μηχανή 3. να είναι σβηστό τα τελευταία 10 λεπτά. Smile

Το πρόβλημα το εντόπισα όταν είμαι παρκαρισμένος σε κατηφορική κλίση...


Τρέχον ρεκόρ με ανοικτή οροφή: 4 συνεπιβάτες, 1 βαθμός C
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 16:25:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ (σώωωωπα).Στην peugeot μου είπαν ότι απλά δεν προλαβαίνει να διαβάσει ο υπολογιστής το λάδι, αλλά π@π@ρ^&. Scratch


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 16:48:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για αυτό να κοιτάτε το δείκτη στη μηχανή.Μην πολυ εμπιστέβεστε τα ηλεκτρονικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2004, 21:11:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ! ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΠΑΓΩΣΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΝΤΟΙΠΡΩΣΟΠΟΙΑ ΛΟΙΠΟΝ! ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΓΟΥΔΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ 206 ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ. ΕΥΤΗΧΩΣ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΤΑ ΚΑΘΕΚΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ''ΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΡΑΣ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ;''. ΓΙΑ ΜΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΩ ΑΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΠΡΙΚΗ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ Ο ΘΕΟΣ! ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΛΥΘΗΚΑΝ!!! ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Petros-GTi (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 GTi (2004)

Ένταξη: 21 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 17:56:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Paidia kai egw to idio provlima exw,mou xekinise apo sta 1200 khm kai sinexizete mexri simera pou exw ftasei sta 2200.Emena mou vgazei kata kairous 1-2-3 fores thn evdomada pavles pou anavosvinoun --------.To manual lei vlavh,meta apo kana 2 wres kamia fora kai ligotero,paizei kanonika kai pali o dikths.To eipa sthn antiprosopia kai mou eipan oti kai kala to kanei to logismiko.To 8ema einai den 8elw na alaxw to logismiko giati isws ferei kainourgia provlimata pou twra den exw.Lete na 8elei allagh o dikths ?.Ase pou fovamai na to paw gia na mhn valoune kai kanena alo logismiko.Oti 8eloune kanoune aftoi! Evil Evil Tha kanw alagh dikth sto epomeno service kai o 8eos voithos !


"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 22:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και γιατί να έχεις άλλα προβλήματα αν σου κάνουν update στο BSI ποιος τα λέει αυτά?
Shocked Όσο για των αισθητήρα αν έχει πρόβλημα θα στον αλλάξουν και δεν έχει καμία σχέση με των εγκέφαλο του κινητήρα !!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Petros-GTi (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 GTi (2004)

Ένταξη: 21 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 08:41:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Touristas egrapse:

Και γιατί να έχεις άλλα προβλήματα αν σου κάνουν update στο BSI ποιος τα λέει αυτά?
Όσο για των αισθητήρα αν έχει πρόβλημα θα στον αλλάξουν και δεν έχει καμία σχέση με των εγκέφαλο του κινητήρα !!!!

Gia to 8ema update eida apo alous oti eixan provlima meta apo thn alagh logismikou,gia afto kai to anefera Wink



"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Μάρ 2004, 15:04:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διευκρινίζω ότι στο δικό μου update έγινε και αναβάθμιση λογισμικού κινητήρα, το οποίο συμφωνα με τα λεγόμενα του tourista ήταν περιττή, και ήταν αυτή που προκάλεσε τα όποια μειονεκτήματα. (βλέπε thread update my ...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 15:46:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά στην Έψιλον μου είπαν ότι το πρόβλημα με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού του κινητήρα λύνεται με μικρή ελάττωση της ποσότητας του λαδιού.
Αυτή η οδηγία τους ήρθε από Γαλλία.
Τί λέτε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 23:09:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O κολλητός μου μόλις χτές παρέλαβε .. ένα καινούργιο 16V Quicksilver 1.4 .. Λοιπόν με την πρώτη βόλτα παρατήρησα ότι η θερμοκρασία λαδιού ήταν σταθερά πάνω από τους 100 και συνήθως κοντά στην παύλα κάτω των 140 βαθμών...(υποθέτω ότι είναι 120 οC) ... είναι φυσιολογικό αυτό΄?? Το αμάξι δεδομενου ότι ειναι σε στρώσιμο δεν πήγαινε πάνω απο τις 3500 στροφές .. και γενικά δεν ζορίστηκε καθόλου...

Γενικά όλοι οι νέοι με 16V 1.4 τι θερμοκρασίες βλέπετε στο λαδάκι σας... γιατί εγώ προβληματίστηκα αρκετά .. με το 8V βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες μόνο με παρατεταμένο σκίσημο!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 05:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Αυτος ο δεικτης που λες (στο κοντερ δεξια) ειναι του νερου. Ο δεικτης λαδιου ειναι ο αλλος μεσα στο στροφομετρο χαμηλα.


Εμένα στο 1.4 XS 16v γιατί τους έχει ανάποδα? Λάδι κάτω δεξιά και νερό στο στροφόμετρο!!!

Tomcat έγραψε:
O κολλητός μου μόλις χτές παρέλαβε .. ένα καινούργιο 16V Quicksilver 1.4 .. Λοιπόν με την πρώτη βόλτα παρατήρησα ότι η θερμοκρασία λαδιού ήταν σταθερά πάνω από τους 100 και συνήθως κοντά στην παύλα κάτω των 140 βαθμών...(υποθέτω ότι είναι 120 οC) ... είναι φυσιολογικό αυτό΄?? Το αμάξι δεδομενου ότι ειναι σε στρώσιμο δεν πήγαινε πάνω απο τις 3500 στροφές .. και γενικά δεν ζορίστηκε καθόλου...

Γενικά όλοι οι νέοι με 16V 1.4 τι θερμοκρασίες βλέπετε στο λαδάκι σας... γιατί εγώ προβληματίστηκα αρκετά .. με το 8V βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες μόνο με παρατεταμένο σκίσημο!!!


Τώρα με τις ζέστες, έχω παρατηρήσει ότι το λάδι ζεσταίνεται πιο γρήγορα και άμεσα. Για διαδρομή μισής ώρας (τώρα που πάω για μπάνια παραλία δηλαδή Cool ) με 5η και 3.500-4.000 σ.α.λ. το λάδι δεν πάει πάνω από 115 βαθμούς Κελσίου (γραμμή ανάμεσα στο 90 και 140).

Όταν γυρνούσα πλακωμένος (5.500 σ.α.λ. περίπου σε σχεδόν όλη την διαδρομή) με άλλα 2 άτομα και Clima στο αμάξι από Αθήνα για Λάρισα, στο πρώτο μισάωρο είχα πιάσει κάτι λιγότερο από 140 βαθμούς Κελσίου. Αν πήγαινα με 4.000 σ.α.λ. για 10 λεπτά, το λάδι έπεφτε στους 115 (η γραμμή ανάμεσα που λέγαμε...) βαθμούς Κελσίου. Υπόψιν ότι έχω τα BP Visco λάδια εδώ και 3200 χλμ. (τα λάδια που μπήκαν δηλαδή μόλις έκλεισα τα 1.500 χλμ στρωσίματος) Cool

Σίγουρα πάω για ψυγείο λαδιού πάντως! Wink

Και πες στον φίλο σου, μην του φαίνεται παράξενη τέτοια θερμοκρασία που σηκώνει!!! Είναι πολλά τα άλογα Twisted evil Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 15:46:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206xs2 έγραψε:
Παιδιά στην Έψιλον μου είπαν ότι το πρόβλημα με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού του κινητήρα λύνεται με μικρή ελάττωση της ποσότητας του λαδιού.
Αυτή η οδηγία τους ήρθε από Γαλλία.
Τί λέτε;

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Aιντε αιντε αυτές οι οδηγίες απο Γαλλία Evil Evil Evil Σίγουρα απο Γαλλία τους ήρθε Question
Για να μην βγάζει λαθος ενδείξεις ένας Γ******ος αισθητήρας θα κάνουμε τον κινητήρα "Ξεροτήγανο" ???Θα μειώσουμε το λάδια που απαιτείται για να δουλέυει σωστά το μοτέρ?????????
Ρε δεν πάνε καλά αυτοί Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1347s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on