Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 09:36:01 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206cc 1,6 16ν Nitro |
|
|
Γεια σας παιδιά. Χαίρομαι που μπήκα και γω στην παρέα σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια που δημιουργήθηκε αυτό το club( που είναι και το καλύτερο εννοείται) . Έχω ένα cc 1,6 εδώ και ένα χρόνο και μετά από πολύ σκέψη και έρευνα αποφάσισα να το νιτρώσω(ζήτω τα Greenglish) .Όλο το κιτ μου βγήκε περίπου 650.000 ενώ ένα σκέτο κιτ κοστίζει 330.000. Τα παραπάνω χρήματα είναι για διάφορα συστήματα προστασίας του κινητήρα ώστε να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. Το αυτοκίνητο άλλαξε ριζικά και πλέον το θεωρώ γρήγορο(κάτι είχα διαβάσει για τα cc που κάποιοι τα χαρακτήριζαν αργά λοιπόν όποιος το νομίζει αυτό δεν έχει παρά να κανονίσει κάτι μαζί μου όλα τα cc του κόσμου ενωθείτε θα πάρουμε το αίμα μας πίσω ). Σε 2 μέρες περίπου θα πάει το 206 σε δυναμόμετρο όπου θα έχουμε χειροπιαστά αποτελέσματα.Το 206 φοράει τώρα +50 άλογα (που θα γίνουν αύριο +65 ) και η τοποθέτηση έγινε στην Αθήνα. Την μέρα λοιπόν της τοποθέτησης και δοκιμής ήρθε δίπλα μου σε ένα φανάρι ένα άτυχο ραλάκι(σκούπα, εξάτμιση δεν ξέρω για πρόγραμμα).Όταν άναψε πράσινο το 106 πήδηξε μιάμισι καρότσα μπροστά . Με το κάρφωμα της δευτέρας (και την ενεργοποίηση του NOS ) άρχισα να τον μαζεύω οπότε καθώς μπήκε η τρίτη και είχα φτάσει δίπλα του άρχισα και τον άφηνα πίσω. Στο επόμενο φανάρι εγώ ήμουν κάπως έτσι και το ραλάκι είχε στρίψει πριν το φανάρι σε κάποιο στενό (γιατί άραγε ). Λοιπόν στο θέμα μας, άνοιξα αυτό το topic για να λύσω για τυχών απορίες που υπάρχουν πάνω στο θέμα Ν2Ο και να μοιράζομαι τις ευχάριστες στιγμές του 206 club.
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 09:42:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλοσώρισες και ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!
Μία απαίτηση (ερώτηση)....περιέργια!
Ανέλυσε σε παρακαλώ όλα τα στάδια της νιτροβελτίωσης...από προιόντα/μαγαζιά μέχρι και συνεργεία.....
Ευχαριστώ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 10:36:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!
Να και ένα cc που είναι πιο γρήγορο από το δικό μου
Αλήθεια δώσε μας εντυπώσεις από την τοποθέτηση του νίτρο! (ελπίζω να έρθεις στην συνάντησή μας για να θαυμάσουμε το εργαλείο σου από κοντά και να μας λύσεις και όλες τις απορίες μας 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:12:54 Θέμα δημοσίευσης: Νιτροανάλυση |
|
|
Βασική πηγή προιόντων είναι ο Σπυρόπουλος που λόγω εισαγωγής από Αμερική έχει μεγάλη ποικιλία και τις καλύτερες τιμές. Το βασικό κιτ κοστίζει 330,000 (υγρού ή ξηρού). Από εκεί και πέρα εγώ έχω προσθέσει κάποια πράγματα για την αξιοπιστία του κινητήρα μου. Αρχικά έχω βάλει ένα εγκεφαλάκι της MSD το οποίο ορίζει το φάσμα σ.α.λ. λειτουργίας του Ν2Ο (3200-6100). Αυτό γιατί αν το Ν2Ο ενεργοποιηθεί κάτω από τις 2500 σ.α.λ. ή στον κόφτη τα πιστόνια γίνονται σούπα(λιώνουν κοινώς). Στη συνέχεια είναι το fuel pressure switch που διακόπτει την λειτουργία του Ν2Ο σε περίπτωση πτώσης της πίεσης της βενζίνης (π.χ. πρόβλημα στην αντλία βενζίνης). Τέλος πήρα δύο όργανα, ένα νιτρόμετρο που μετράει την πίεση της μπουκάλας (όχι απαραίτητο) και ένα halmeter που κάθε στιγμή μου δείχνει την αναλογία βενζίνης/αέρα μέσα στον κινητήρα ώστε να βλέπω αν και πότε το μείγμα είναι φτωχό ή πλούσιο. Παρατηρώντας όλο το σύστημα φαίνεται ότι για να λειτουργεί το Ν2Ο πρέπει να τηρούνται 4 προυποθέσεις.
1)Ανοιχτός ο κεντρικός διακόπτης του συστήματος (θέση ΟΝ)
2)Ο κινητήρας να βρίσκεται μέσα στο φάσμα στροφών που όρισα (3200-6100 σ.α.λ.)
3)Το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα
4)Πίεση της βενζίνης σε φυσιολογική τιμή
Αν για κάποιο λόγο κάτι από όλα δεν τηρείται το σύστημα κλείνει αυτόματα. Οι τιμές τώρα του καθενός είναι:
MSD 100,000
Fuel pressure switch 25,000
Ν20 meter 50,000
Halmeter 50,000
Η εγκατάσταση είναι σχετικά απλή και την έκανα στην Αθήνα μαζί με ένα φίλο που ασχολείται και αυτός.
Ελπίζω να βοήθησα και να κάλυψα την περιέργιά σου .
Φιλικά Mix
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αλλα επειδη υπαρχουν πολλοι περιεργοι εδω μεσα, ακου και αυτα:
1. Τι γίνεται αν σε υποτιθεμενη κοντρα (που εμεις δεν κανουμε γιατι ειναι παρανομες...χμ...ναι καλα...) δεν πληρείται καποια απο τις προυποθεσεις που εθεσες ώστε να δουλεψει το ΝΟΣ ; σε αφηνει ξεκρεμαστο; δηλ. γινεται εκει που παει να ανοιξει να κανει κανα τσαφ και να μεινεις εκει;
για να γινω πιο κατανοητος πες οτι στιγμιαια αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι γιατι π.χ. κατι ειδες μπροστα και μετα ξαναπατας τι γινεται;
Μηπως το ΝΟΣ ειναι για ανοικτο αγωνα σε ευθειες;
2. Ποσο κοστιζει η αναγομωση (καλα το λεω;) της νιτρομπουκαλας;
3. που γεμιζουν μπουκαλες;
4. ειναι ειδικο το μιγμα αυτο ή χυμα νιτρο οπου βρεθει;
5. ποσο κοστιζει η αγορα νιτρομπουκαλας και ποσο το γεμισμα;
6. που φιλοξενεις τη μπουκαλα δεδομενου οτι το cc εχει μικρο έως καθολου πορτ-μπαγκαζ;
7. ποσο κραταει μια νιτρομπουκαλα; για ποσα ανοιγματα;
αυτα τα ολιγα για αρχη .
Α! σε καλοσορισα ή μήπως το ξεχασα; καλως ήρθες νιτρενιε φιλε !
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:50:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχουν πάθει οι CCέδες με το νίτρο 8O 8O 8O
Mετατροπή μόνο για τα φανάρια, μου ακούγεται με ένα σωρό λεφτά και στο πρώτο στροφιλίκι κινδυνεύεις να τα πάρεις στο χέρι από το πρώτο Seicento Sporting
Ή κάνω λάθος 8O 8O 8O
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο διαρκεί μία μπουκάλα ΝΙΤΡΟ σε λειτουργία?
Δηλ. όταν αδειάσει μετά το 206 είναι "μαμά" πάλι ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 13:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Πόσο διαρκεί μία μπουκάλα ΝΙΤΡΟ σε λειτουργία?
Δηλ. όταν αδειάσει μετά το 206 είναι "μαμά" πάλι ??? |
~FoCuS~ wrote ------------------------------------------------------------------------apla na anferw kati pou isws poly den to kseretai
oti mia mpoukala nitro 10lbr (h poio sinithismeni) krataei peripou 3 lepta xrisis gia rithmisi +50 ippous
mporeitai na tin gemizetai se katastimata pou poulane diafora aeria kiriws aeria gia nosokomeia kai to kostos gia kathe gemisma einai 30 euro.
Kαλά θυμάμαι. Eπιβεβαιώνονται οι ισχυρισμοί μου περί Seicento. 8) 8) 8) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 17:27:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 Cc Nos |
|
|
Mix206cc έγραψε: | Γεια σας παιδιά. Χαίρομαι που μπήκα και γω στην παρέα σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια που δημιουργήθηκε αυτό το club( που είναι και το καλύτερο εννοείται) . Έχω ένα cc 1,6 εδώ και ένα χρόνο και μετά από πολύ σκέψη και έρευνα αποφάσισα να το νιτρώσω(ζήτω τα Greenglish) .Όλο το κιτ μου βγήκε περίπου 650.000 ενώ ένα σκέτο κιτ κοστίζει 330.000. Τα παραπάνω χρήματα είναι για διάφορα συστήματα προστασίας του κινητήρα ώστε να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. Το αυτοκίνητο άλλαξε ριζικά και πλέον το θεωρώ γρήγορο(κάτι είχα διαβάσει για τα cc που κάποιοι τα χαρακτήριζαν αργά λοιπόν όποιος το νομίζει αυτό δεν έχει παρά να κανονίσει κάτι μαζί μου όλα τα cc του κόσμου ενωθείτε θα πάρουμε το αίμα μας πίσω ). Σε 2 μέρες περίπου θα πάει το 206 σε δυναμόμετρο όπου θα έχουμε χειροπιαστά αποτελέσματα.Το 206 φοράει τώρα +50 άλογα (που θα γίνουν αύριο +65 ) και η τοποθέτηση έγινε στην Αθήνα. Την μέρα λοιπόν της τοποθέτησης και δοκιμής ήρθε δίπλα μου σε ένα φανάρι ένα άτυχο ραλάκι(σκούπα, εξάτμιση δεν ξέρω για πρόγραμμα).Όταν άναψε πράσινο το 106 πήδηξε μιάμισι καρότσα μπροστά . Με το κάρφωμα της δευτέρας (και την ενεργοποίηση του NOS ) άρχισα να τον μαζεύω οπότε καθώς μπήκε η τρίτη και είχα φτάσει δίπλα του άρχισα και τον άφηνα πίσω. Στο επόμενο φανάρι εγώ ήμουν κάπως έτσι και το ραλάκι είχε στρίψει πριν το φανάρι σε κάποιο στενό (γιατί άραγε ). Λοιπόν στο θέμα μας, άνοιξα αυτό το topic για να λύσω για τυχών απορίες που υπάρχουν πάνω στο θέμα Ν2Ο και να μοιράζομαι τις ευχάριστες στιγμές του 206 club. |
Μου μυριζει Victor (Βικτωρα) η τοποθετηση . Καλωσορισες Mix206cc (γιατι Μιχ )
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 17:36:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχουν πάθει οι CCέδες με το νίτρο 8O 8O 8O
Mετατροπή μόνο για τα φανάρια, μου ακούγεται με ένα σωρό λεφτά και στο πρώτο στροφιλίκι κινδυνεύεις να τα πάρεις στο χέρι από το πρώτο Seicento Sporting
Ή κάνω λάθος 8O 8O 8O |
Γιατρε μου μου το NOS ειναι τρελλα...και οχι μονο για CC
H μετατροπη αυτη δεν ειναι μονο για φαναρια ειναι και για εθνικες
Γιατι με turbo η 170 αλογα ατμοσφαιρα χωρις το καταλληλο στησιμο δεν εχεις φυγει στο πρωτο στροφιλικι Απλα επειδη το ΝΟΣ τα δινει τα γκαζια αποτομα (oπως και το turbo) δεν ενδείκνυται για ανοιγματα σε στροφες. Ενδείκνυται ομως για καποιον που θελει ενα μαμα αυτοκινητο για καθημερινη χρηση και λιγα γκαζια παραπανω σε μια στιγμη κ@υλας with just a push o a button 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 17:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | ναι αλλα επειδη υπαρχουν πολλοι περιεργοι εδω μεσα, ακου και αυτα:
1. Τι γίνεται αν σε υποτιθεμενη κοντρα (που εμεις δεν κανουμε γιατι ειναι παρανομες...χμ...ναι καλα...) δεν πληρείται καποια απο τις προυποθεσεις που εθεσες ώστε να δουλεψει το ΝΟΣ ; σε αφηνει ξεκρεμαστο; δηλ. γινεται εκει που παει να ανοιξει να κανει κανα τσαφ και να μεινεις εκει;
για να γινω πιο κατανοητος πες οτι στιγμιαια αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι γιατι π.χ. κατι ειδες μπροστα και μετα ξαναπατας τι γινεται; |
Av δεν κανω λαθος στην περιπτωση που ξεκολλησεις το ποδι σου απ'το γκαζι και μετα το ξαναπατησεις τοτε το νιτρο επανερχεται σε λειτουργια. Ομως η συνολικη λειτουργια του νιτρο δεν πρεπει να ξεπερνα τα 20-25 δευτερολεπτα. Στην δε περιπτωση που κατι παει στραβα και καποια απ'τις προυποθεσεις δεν πληρειται εγω θα ημουν χαρουμενος που θα με αφηνε ξεκρεμαστο και δουλεψαν οι δικλείδες ασφαλειας (ηλεκρονικα βοηθηματα) παρα να ακουγα κανενα μπαμ απ΄τον κινητηρα 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 18:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και δεν πηρα (ολες) τις απαντησεις που ήθελα (βασικα μονο 1 πηρα ,thanks nikel) αρχιζω να καταλαβαινω οτι το νιτρο ταιριαζει γαντι σε κοντρες ανοιχτου δρομου και σε κοντρες τυπου 0-100.
Κι επειδη καλως΄ή κακως αυτο μου θυμηζει τα χαζο-αμερικανακια που στηνονται για να δουν πιανου το νιτρο θα κρατησει περισσοτερα δευτερολεπτα, αρχιζω να απεχθανομαι το ΝΟΣ.
Προτιμώ μια κοντρα (βασικα ειπαμε δεν κανουμε κοντρες ειδικα με ψοφιμια 75 αλογων...εχμ...ναι) ολοκληρωμενη με την εκκινηση της , τον ανοιχτό δρομο , τις στροφουλες της και τα ολα της, παρα το 0-100-200-400-.... Ισως λογω του 206, που μας δινει το δικαιωμα να αγαπαμε αυτο το ειδος διασκεδασης.
Τελος παντων για να μη σας πριζω λεω : ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ το ΝΙΤΡΟ.!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 18:57:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | Αν και δεν πηρα (ολες) τις απαντησεις που ήθελα (βασικα μονο 1 πηρα ,thanks nikel) αρχιζω να καταλαβαινω οτι το νιτρο ταιριαζει γαντι σε κοντρες ανοιχτου δρομου και σε κοντρες τυπου 0-100 |
Σωστος
DIMIP έγραψε: | Κι επειδη καλως΄ή κακως αυτο μου θυμηζει τα χαζο-αμερικανακια που στηνονται για να δουν πιανου το νιτρο θα κρατησει περισσοτερα δευτερολεπτα, αρχιζω να απεχθανομαι το ΝΟΣ. |
Fast & Furious
DIMIP έγραψε: | Τελος παντων για να μη σας πριζω λεω : ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ το ΝΙΤΡΟ.! |
ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ...Εεε OXI ΛΑΘΟΣ...ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ...I LOVE NOS[/quote]
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 19:11:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | ναι αλλα επειδη υπαρχουν πολλοι περιεργοι εδω μεσα, ακου και αυτα:
1. Τι γίνεται αν σε υποτιθεμενη κοντρα (που εμεις δεν κανουμε γιατι ειναι παρανομες...χμ...ναι καλα...) δεν πληρείται καποια απο τις προυποθεσεις που εθεσες ώστε να δουλεψει το ΝΟΣ ; σε αφηνει ξεκρεμαστο; δηλ. γινεται εκει που παει να ανοιξει να κανει κανα τσαφ και να μεινεις εκει;
για να γινω πιο κατανοητος πες οτι στιγμιαια αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι γιατι π.χ. κατι ειδες μπροστα και μετα ξαναπατας τι γινεται;
Μηπως το ΝΟΣ ειναι για ανοικτο αγωνα σε ευθειες;
2. Ποσο κοστιζει η αναγομωση (καλα το λεω;) της νιτρομπουκαλας;
3. που γεμιζουν μπουκαλες;
4. ειναι ειδικο το μιγμα αυτο ή χυμα νιτρο οπου βρεθει;
5. ποσο κοστιζει η αγορα νιτρομπουκαλας και ποσο το γεμισμα;
6. που φιλοξενεις τη μπουκαλα δεδομενου οτι το cc εχει μικρο έως καθολου πορτ-μπαγκαζ;
7. ποσο κραταει μια νιτρομπουκαλα; για ποσα ανοιγματα;
αυτα τα ολιγα για αρχη .
Α! σε καλοσορισα ή μήπως το ξεχασα; καλως ήρθες νιτρενιε φιλε ! |
Στο 1 θα συμφωνήσω απόλυτα με το Nikel καλύτερα να χάσω την κόντρα παρά τον κινητήρα μου. Από την άλλη μην νομίζεις ότι το σύστημα θα σταματάει συχνά γιατί αν ήταν έτσι όλοι με νίτρο θα είχαν κάψει τα μοτέρ τους. Λίγοι είναι αυτοί με νίτρο που βάζουν όλα αυτά που έβαλα εγώ. Οι περισσότεροι απλά βάζουν το βασικό κιτ. Τώρα αν αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι και το ξαναπατήσεις τότε ξαναενεργοποιείται (όπως ανέφερε ο Nikel). Το νίτρο μπορεί να δίνει απότομα τα άλογα του και να είναι δύσκολο στις στροφές αλλά σε εμένα προσωπικά επειδή έχω βαρύ αμάξωμα το βάζω όπου θέλω και με λίγη προσοχή και αν μάθεις καλά το ότι αν αφήσεις το γκάζι ένα εκατοστό απενεργοποιείται μπορείς να το χρησιμοποιείς παντού (ώστε να μην έχεις πρόβλημα με το Sporting christhehealer).
2)20-30 Euro αναλόγως που και την ποιότητα.
3-4)Σε καταστήματα με ιατρικά αέρια. Η μπουκάλα περιέχει πρωτοξείδιο του αζώτου που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.
5)Το γέμισμα είναι η αναγόμωση, η μπουκάλα είναι μέσα στο βασικό κιτ αξίας 330,000.
6)Στο πορτμπαγκαζ χωρίς κανένα πρόβλημα.
7) 3 λεπτά συνεχούς χρήσης=15-20 400μ. (όπως μας είπε ο christhehealer)
Η θεώρια ότι το νίτρο είναι μόνο για ευθείες και αμερικανάκια είναι λάθος και εξήγησα πιο πάνω γιατί...
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 19:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως φιλε Μιχ αν εσυ εισαι αυτος για τον οποιο μιλαγα με τον Βικτωρα τοτε η μπουκαλα χωρεσε κανονικα κατω απ'την κουρτινα στο πορτ-μπαγκαζ σωστα Απ'οτι μου ειπε ο Βικ την μπουκαλα την στερεωσατε στο ενα μπρατσο Ρε φιλε 650 κατοσταρικα δεν ειναι πολλα Γιατι δεν το εφερνες εσυ (παραγγελια) απο Αμερικη, με τους φορους (ολα κομπλε) maximum 550 κατοσταρικα θα πηγαινε Anyway, enjoy the NOS POWER
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 19:37:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Παντως φιλε Μιχ αν εσυ εισαι αυτος για τον οποιο μιλαγα με τον Βικτωρα τοτε η μπουκαλα χωρεσε κανονικα κατω απ'την κουρτινα στο πορτ-μπαγκαζ σωστα Απ'οτι μου ειπε ο Βικ την μπουκαλα την στερεωσατε στο ενα μπρατσο Ρε φιλε 650 κατοσταρικα δεν ειναι πολλα Γιατι δεν το εφερνες εσυ (παραγγελια) απο Αμερικη, με τους φορους (ολα κομπλε) maximum 550 κατοσταρικα θα πηγαινε Anyway, enjoy the NOS POWER |
Εγώ είμαι κα ιη μποθκάλα χώρεσε μια χαρά. Τον Βίκ τον γνώρισα αφού το πήρα. Για πες τι σου έλεγε για το cc;
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 21:30:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Γιατρε μου μου το NOS ειναι τρελλα...και οχι μονο για CC
H μετατροπη αυτη δεν ειναι μονο για φαναρια ειναι και για εθνικες |
Nikelάκο μου θρη μίνιτς!!!!!! Σαν πρώορη εκσπ@@@#$%^ση, μου ακούγεται 8)
Μετά τα τρία λεπτά, εάν σε περάσει κάτι μικρό, κόκκινο, χαμηλό και πολύ γρήγορο από πάνω, εγώ θα είμαι... 8O 8O
Mix206cc έγραψε: | Η θεώρια ότι το νίτρο είναι μόνο για ευθείες και αμερικανάκια είναι λάθος και εξήγησα πιο πάνω γιατί... |
Πού Εδώ
Mix206cc έγραψε: | Το νίτρο μπορεί να δίνει απότομα τα άλογα του και να είναι δύσκολο στις στροφές αλλά σε εμένα προσωπικά επειδή έχω βαρύ αμάξωμα το βάζω όπου θέλω και με λίγη προσοχή και αν μάθεις καλά το ότι αν αφήσεις το γκάζι ένα εκατοστό απενεργοποιείται μπορείς να το χρησιμοποιείς παντού (ώστε να μην έχεις πρόβλημα με το Sporting christhehealer). |
Αγνοείς ένα αξίωμα της φυσικής, που λέγεται νόμος της αδράνειας. Δεν θα μαζεύεις τη μούρη σου. Άλλο να το κάνεις μόνος σου, και άλλο να ακολουθείς ή να προσπαθείς να περάσεις κάποιον.
Όσο "μπαίνεις" πιο πολύ μέσα στο board, ίσως πετύχεις κάπου την ιστορία με το Saab Aero και το Megane. Είναι άκρως παραστατική και διδακτική κατά τη γνώμη μου.
Eίναι δικαιωμά σας να κάνετε στα 206 σας ότι θέλετε, μην τα μπερδέψουμε κιόλας
Γνώμη μου όμως είναι ότι με 650.000, εάν θες να τα βάλεις στο αυτοκινητό σου, μπορείς να κάνεις κάτι πιο απλό με όχι +50 αλλά με +20 άλογα που θα τα έχεις παντού και πάντα όμως 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 21:51:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου το θεμα ειναι τι ζητας απο το αυτοκινητο σου. Εγω θελω ενα αυτοκινητο κανονικο οταν κανω την δουλεια μου και οταν ειμαι σε καποιο φαναρι και ερχεται καποιο rallye ή καποιος σαν εσενα με τα +20 διπλα μου να με βλεπει και να μην το πιστευει. Απο εκει και περα αν ξερεις να το χρησιμοποιεις μπορεις να το ενεργοποιεις και σε στροφες. Φιλε μου σεβομαι την αποψη σου αλλα πρεπει να το δοκιμασεις, οχι για να το βαλεις αλλα μονο για την εμπειρια.. :fist:
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 22:08:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε mix206cc, ευχαριστω για τις απαντησεις στα ερωτηματα μου.
φαινεται να το εχεις ψαξει αρκετα το θεμα, αλλα "στραβωσα" λιγο γιατι το νιτρο (ειχα διαβασει κατι ψιλα παλαιοτερα) μου θυμιζει εντονα αμερικανισμο (εχω ενα "κολημα" με το θεμα τι να κανουμε;).
Αυτα ειναι προσωπικες αποψεις και μπορουμε να συζητησουμε απο κοντα στη συναντηση στο ΣΕΙΡΙΟ εαν ερθεις.
Σε καμια περιπτωση δεν ήταν μομφη ετσι;
Νιkel, αν νομιζεις οτι θα σε εχω στην "ουρα μου" και να γκαζωνεις και να φρεναρεις αποτομα στην Εθνικη και μετα να λες οτι δεν φταις εσυ αλλα το ....νιτρο που ανοιγε μονο του ...γελιεσαι.!!!!
Νitro ? οχι ευχαριστω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 00:27:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Nikelάκο μου θρη μίνιτς!!!!!! Σαν πρώορη εκσπ@@@#$%^ση, μου ακούγεται 8) |
Ρε γιατρε να το θεσω καπως φιλοσοφικα το ζητημα...Τι να το κανω να ειχα μια γκομενα στο κρεβατι για μιση ωρα μπροστα στην Andriana και ας ηταν και για 3 λεπτα...Τετοια κ@υλα ειναι το NOS
christhehealer έγραψε: | Μετά τα τρία λεπτά, εάν σε περάσει κάτι μικρό, κόκκινο, χαμηλό και πολύ γρήγορο από πάνω, εγώ θα είμαι... 8O 8O |
Γιατρε μου μιλαμε για τετοια εκσπ@@@#$%^ση που μετα τα 3 λεπτα οποιος ακολουθει απο πισω θα κολαει στα υγρα και δεν θα μπορει να προσπερασει 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|