Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2004, 01:40:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρο σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!!Κάπου θα συναντηθούμε πάντως..
Από το αυτοκίνητο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής και το λέω αυτο γιατί το προηγούμενο μου χε βγάλει κάποια μικροπροβληματάκια (πολλαπλασιαστής κ.α. γνωστά που αφορούν το 206) και εύχομαι το καινούριο να βγεί γερό!!!Κάποια μικροτριξήματα βέβαια δεν λείπουν από το νέο αμάξι μου(έχω και ηλιοροφή) αλλά είναι ακόμη νωρίς για συμπεράσματα!!!
Όσο για εσένα φίλε Αντώνη , (θα στα πώ με ΔΡΑΧΜΕΣ) το πούλησα 3μύρια και το νέο το πήρα τόσο οσο το πουλάνε στην αγορά σε όλες τις αντιπροσωπείες(δηλ γύρω στα 4.600.000μύρια).Με τις αντιπροσωπείες πρέπει να ξέρεις πως θέλει ψάξιμο και πως γενικά δεν στο παίρνουν και στη καλύτερη τιμή.Αντίθετα αν βρείς ιδιώτη η τιμή πώλησης ανεβαίνει αλλά δεν ξέρεις με ποιόν έχεις να κάνεις,αν τελικά το μετανοιώσει και γενικά την ευκολία που θα χεις με την αντιπροσωπεία οσον αφορά την αλλαγή του παλιού με το νέο αυτοκίνητο την ίδια στιγμή (οπότε δεν ξεμένεις ούτε λεπτό χωρίς αυτοκίνητο).Σου παίρνουν το παλιό και το ίδιο λεπτο κρατάς τα κλειδιά του νέου 206 στα χέρια σου.Για μένα κατί πολύ σημαντικό.
Για να μαι βέβαια απόλυτα ειλικρινής μαζί σου πρέπει να ξέρεις πως μεσολάβησε γνωστός (από αντιπροσωπεία επαρχίας όπου και τελικά το αγόρασα και έγινε η όλη συναλλαγή) αφού είχα ρωτήσει ενδεικτικά σε μια Αθηναική αντιπροσωπεία και η απαντησή τους ήταν πως αγοράζουν το παλιό με 2.600.000μύρια.Όπως καταλαβαίνεις δεν με συνέφερε καθόλου (400.000ΔΡΧ ήταν αυτές ) Μάλιστα λόγω του γνωστού μου το έφεραν Αθήνα όπου και παρέλαβαν το παλιό και έτσι έγινε η "ανταλλαγή" αυτοκινήτων.
Όσο για την άποψη του Φίλιππου εφόσον έχεις την οικονομική δυνατότητα και θέλεις 2.0λτ κινητήρα και 206 πράγματι είναι λογική!!Οι διαφορές μεταξυ 8V-16V 1.4lt κινητήρων δεν είναι τεράστιες (τουλάχιστον οπώς θα ναι με 2.0lt κινητήρα) αλλά με σχετικά λίγα λεφτά(τα λίγα είναι υποκειμενικό) έχεις ένα αναβαθμισμένο 1400σάρι με μικρότερη κατανάλωση κι από το 8V 1400σάρι και σαφώς πιο ασφαλές και "ζωντανό" στο δρόμο αμάξι.
Η απόφασή δική σου...κι εγώ εδώ για να το συζητήσουμε 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 16:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα. αττική οδό. απόλυτη ευθεία. 190km/h με 4 άτομα στο αυτοκίνητο. και έπαιρνε κι άλλο. priceless |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 18:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | σημερα. αττική οδό. απόλυτη ευθεία. 190km/h με 4 άτομα στο αυτοκίνητο. και έπαιρνε κι άλλο. priceless |
Ωραία μου ακούγεται Απ' ότι βλέπω το πάτησες Πως ήταν στα 190km/h ??Σταθερό ή "βάρκα"? Ανυπομονώ να το τρέξω τόσο!!!! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 19:13:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lion80 έγραψε: | petrskar έγραψε: | σημερα. αττική οδό. απόλυτη ευθεία. 190km/h με 4 άτομα στο αυτοκίνητο. και έπαιρνε κι άλλο. priceless |
Ωραία μου ακούγεται Απ' ότι βλέπω το πάτησες Πως ήταν στα 190km/h ??Σταθερό ή "βάρκα"? Ανυπομονώ να το τρέξω τόσο!!!!  |
βάρκα?
καμμία σχέση. το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά. αφού οι άλλοι που ηταν μεσα νόμιζαν οτι παμε με 130!!! στον γυρισμό μετα τα 175 πήγαινε λιγο βαρκα γιατι φυσαγε πολύ.
κι εγω ανυπομονούσα να το ξεμπουκώσω... αλλά πραγματικά δεν περίμενα να πηγαίνει έτσι. ενθουσιάστηκα!! θα το κανω μια μερα και μόνος μου να γραψει 200 και θα σας πω εντυπώσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 23:59:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωστε παει το ατιμο?!?!? Μαλιστα...Στις ποσες στροφες τα ειχε αυτα τα χιλιομετρα???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 09:01:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Ωστε παει το ατιμο?!?!? Μαλιστα...Στις ποσες στροφες τα ειχε αυτα τα χιλιομετρα??? |
δε μπορεσα να δω ακριβώς καθως με τέτοια ταχυτητα δε σε παιρνει να αφηνεις τον δρόμο. πάντως ήταν κατω από 6.000  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 21:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω κάνει σε 35 μέρες που έχω το αυτοκίνητο 2000 χιλιόμετρα. Κάπου εδώ τελειώνει η περίοδος στρωσίματος. Σύντομα θα αλλάξω λάδια και αν υπάρχουν λεφτά και βαλβολίνες (έτσι θέλω!).
Οι εντυπώσεις μέχρι τώρα δεν έχουν και μεγάλη διαφορά από τις πρώτες εντυπώσεις. Αφθονη ροπή, πολύ καλά ρεπρίζ, καλή επιτάχυνση (όχι παντως 10.9). Στα μειον θα έβαζα το πολύ κοντό κιβώτιο το οποίο γίνεται λίγο ενοχλητικό ειδικά στην πρώτη σχέση η οποία τελειώνει πριν καλα καλά αρχίσει. Επίσης ένα μείον για μενα (αναλωσιμο ευτυχως) ειναι τα λαστιχα τα οποία εμένα μετά τα 1000χιλιόμετρα μου φαίνονται σαπούνια. Θα αλλαχθουν σύντομα. Το multiplex ευτυχως δεν εχει δημιουργησει το παραμικρό πράγμα που σημαινει οτι η pegeuot κάθησε και έλυσε τα προβληματα των πρώτων 1.6 multiplex (τα οποία αρχισαν να τρελλαίνονται από τα 500-700 πρωτα χιλιόμετρα). Όλα καλά λοιπόν...
Στους 4Τ φεβρουαριου αναφερει:
"η peugeot μας δείχνει πως εν μια νυκτί μπορεί ένα αυτοκίνητο με αρκετά χρόνια στην πλάτη του να μεταμορφωθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο. Βάση ήταν ο κινητηρας TU3JP με εκτεταμμένες αλλαγές σε εισαγωγη-εξαγωγη, εκκεντροφόρους και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Στις προσθηκες εκτός από το 16V καπάκι θα πρέπει να σημειώσουμε και τον μεταβλητο χρονισμό συνεχώς μεταβαλόμενης ρύθμισης του εκκεντροφόρου άξονα της εισαγωγης. Στο δυναμομετρο οι τιμές που πήραμε ήταν 82,4 ίπποι στον τροχο και 11,8 κιλά ροπής. Στην καθημερινή οδήγηση το σημείο που κλεβει τις εντυπώσεις έχει να κανει με την υποδειγματική ελαστικότητα του κινητηρα που από τις 2000 σαλ και πανω δείχνει πρόθυμος να ανεβάζει αδιαμαρτυρητα στροφες. Όλα αυτά όμως ήταν αναμενόμενα. Η έκπληξη έρχεται από την αναβαθμισμένη και σαφώς βελτιωμένη αίσθηση που αποπνέει το 206 στον δρόμο. Μπορεί να έχει θυσιαστεί ένα μέρος της άνεσης καθώς οι πολύ μαλακέ ρυθμίσεις αποτελούν παρελθόν από την άλλη όμως το κέρδος σε ακρίβεια είναι διόλου ευκαταφρόνητο. Οι αναρτήσεις διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τη συμπεριφορά του αυτοκινητου στις στροφές και πλαισιώνουν μρ τον καλυτερο δυνατό τρόπο το σαφέστερο σε αίσθηση συστημα διευθυνσης."
είπε κανείς τίποτα???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 10:40:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης να προσθέσω οτι το 4Τ δίνει μέση κατανάλωση 8,8Lt/100km κι εγώ έχω 9,2Lt/100km με μέτρηση των τελευταίων 1000χιλιομέτρων.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 14:34:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1) 9,2l λίτρα κατανάλωση;;; Να που βγήκαν τα άλογα Στον συγκεκριμένο τομέα το νέο κόρσα δίνει ρέστα... Ούτε το παπάκι μου, που λέει ο λόγος, δεν καίει τόσο λιγο
2) 190km/h στην αττική οδό;; Ραντάρ κλπ, τα έγραψες; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 15:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | 190km/h στην αττική οδό;; Ραντάρ κλπ, τα έγραψες;  |
Μάλλον το αντίθετο θα έγινε...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 15:58:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | 1) 9,2l λίτρα κατανάλωση;;; Να που βγήκαν τα άλογα Στον συγκεκριμένο τομέα το νέο κόρσα δίνει ρέστα... Ούτε το παπάκι μου, που λέει ο λόγος, δεν καίει τόσο λιγο
2) 190km/h στην αττική οδό;; Ραντάρ κλπ, τα έγραψες;  |
1)μέσα στην πόλη δεν νομίζω οτι υπάρχει διαφορά με τα άλλα 1.4 ή 1.6! όλα καπου τόσο καίνε, τα είπαμε και στο θεμα "καταναλωση βενζίνης" αυτα.
Το νέο corsa έχει το σύστημα twinport (κατι με τους αυλούς έχει να κανει) και γι'αυτο είναι τοσο οικονομικό.
2)Ραντάρ? Ποιά ραντάρ?? όλος ο κόσμος σαν τρελός πάει στην αττική οδό. Εγώ και με τα 190 που πηγαινα είδα 3 αυτοκινητα να με προσπερνανε (χαλαρα κιολας!!). Σιγά μην τους γραφουν όλους! Είναι να μη σου κατσει η ατυχία...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Baphomet στις Παρ 20 Φεβ 2004, 11:46:40, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 09:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: |
2)Ραντάρ? Ποιά ραντάρ?? όλος ο κόσμος σαν τρελός πάει στην αττική οδό. Εγώ και με τα 190 που πηγαινα είδα 3 αυτοκινητα να με προσπερνανε (χαλαρα κιολας!!). Σιγά μην τους γραφουν όλους! Είναι να μη σου κατσει η μαλ***α... |
Μωρέ σε γράφουνε αλλά πρέπει να είσαι κ άτυχος!!!
Ο πατέρας μου πηγαίνει συνέχεια εδώ και 6 μήνες με 230 και δεν τον έχουν γράψει ούτε μια φορά ενώ εμένα μέσα στο πρώτο τρίμηνο με έγραψαν 2 φορές και πήγαινα με 140!!!!
Αν είσαι κωλόφαρδος . . .
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 09:47:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α!!! Και πάντα ελέγχουν αστυνομικοί με ρανταρ!
Δεν υπάρχουν ρανταρ όπως λένε στις πινακίδες!
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 12:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | Α!!! Και πάντα ελέγχουν αστυνομικοί με ρανταρ!
Δεν υπάρχουν ρανταρ όπως λένε στις πινακίδες! |
Ειναι δυνατον να με γραψανε και να μη το ξερω??
Αστυνομικοί δεν υπήρχαν πάντως πουθενα. Ηταν νωρις το πρωι. Καμερες δεν εχει κι αν εχει δεν πιανουν τιποτα γιατι ειναι στην δεξια λωριδα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 16:39:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην το λες Πετρο!!! Μου εχουν ερθει κατι ωραιες φωτογραφιες σπιτι απο τα φωτο ρανταρ...Μονο να ακουγατε τον πατερα μου!!! Η μια ηταν βαρβατη (ταθελα κιεγω... ) με 195,3 (!!!)...Δεν μαφηνε να οδηγησω τη μπεμπα για 2 εδβομαδες!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2004, 17:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Μην το λες Πετρο!!! Μου εχουν ερθει κατι ωραιες φωτογραφιες σπιτι απο τα φωτο ρανταρ...Μονο να ακουγατε τον πατερα μου!!! Η μια ηταν βαρβατη (ταθελα κιεγω... ) με 195,3 (!!!)...Δεν μαφηνε να οδηγησω τη μπεμπα για 2 εδβομαδες!!!  |
Από την Αττικη Οδο???
Την έβαψα... 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Baphomet στις Παρ 20 Φεβ 2004, 11:45:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 23:06:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν η Αττικη Οδος εχει φωτορανταρ, απλα ειπα μια εμπειρια μου που ενω νομιζα οτι ολα ηταν μια χαρα τελικα...ποτε δεν μπορεις να κοιμασαι ησυχος!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2004, 23:40:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον και εγω με την σειρα μου απεκτησα το πολυποθητο 206 1.4 16ν!Το αγχος μου ηταν οτι το αυτοκινητο θα υστερουσε σε ρεπριζ, βλεπετε ειχα συνηθησει απο το cinquecento που ειχα, που αν και ειχε λιγα αλογα τα εβγαζε γρηγορα, αλλα η peugeot με διεψευσε!Το αυτοκινητο πανω απο τις 2000 στροφες αρχιζει και ανογει εντυπωσιακα!Βλεπετε ειμαι ακομα στην βαρετη διαδικασια του στρωσηματος και δεν το εχω τσιτωσει αρκετα!Σε εναν αλλο τομεα που το αμαξι ειναι αψογο ειναι στα κρατηματα! Κυριακη μεσημερι Συγγρου 5η 3400 στροφες και εγραφε 130 το κοντερ και εν ενιωθα τιποτα,νομιζα οτι πηγαινα με 80!Σε καθε στροφη που πηρα με λιγο παραπανο γκαζι το αυτοκινητο συμπεριφερθηκε τελεια(τι κανουν αυτοι οι γαλλοι)!Οσο αφορα το εσωτερικο του (XS) το θεωρω κατι παραπανο απο ομορφο!Το αμαξι ειναι μαυρο και εχει μπορντο ταπετσαρια, υπεροχα semi-bucket καθισματα, δερματινο τιμονακι-λεβιε! Ακομα παρατηρησα οτι ο κλιματισμος του πιανει κατ'ευθειαν!Οσο αφορα τη εξωτερικη εμφανιση μου αρεσαν παρα πολυ τα φτερα του XS η μασκα με τους προβολεις και τα μεγαλα λαστιχα!Μπορει να εδωσα περιπου 4,600,000 αλλα ειμαι και με το παραπανω ικανοποιημενος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:24:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτοχος XS 1,4 16v πλεον και εγώ και θα ήθελα να προσθέσω την άποψη μου. Θα τα πώ από μέσα προς τα έξω.
Κατ'αρχήν, το αμάξι με εμένα οδηγό είναι για 3 άτομα. Δεν είναι και τόσο άνετος ο επιβάτης πίσω από τον οδηγό. Ούτως ή άλλως, δεν έψαχνα άνεση για τους επιβάτες ούτε και θέλω να είμαι ταξί Αν ήταν έτσι, θα κοιτούσα προς 307 μεριά. Τα full bucket καθίσματα, είναι σκέτη απόλαυση. Δεν πρόκειται να τα αλλάξω παρά μόνο αν βρέξει € και τα μαζέψω να πάω να τα αγοράσω. Παρέχουν πολύ καλές πλευρικές στηρίξεις, ενώ είναι και άνετα στον ύπνο (το διαπίστωσα κάτι μεσημέρια στο ΤΕΙ ). Καντράν πολύ όμορφο όπως είπε και ο πΕτΡοS σε ασημί χρώμα, αυτόματος κλιματισμός, και ένα radiocd που είναι καλό για αρχή. Το δε χειριστήριο στο τιμόνι, μου έχει γίνει συνήθεια πλέον και μάλλον θα κοιτάξω από εδώ και πέρα ότι πάρω σε radiocd να έχει κάτι ανάλογο! Το trip computer μετανιώνω που το έχει, αφού μερικές φορές με τις καταναλώσεις που βλέπω είμαι για να πάρω υπογλώσσια Γενικά, είναι δηλαδή ελάχιστες οι επεμβάσεις που θα γίνουν στο εσωτερικό, αν γίνουνε ποτέ! Επίσης, το πορτ μπαγκάζ είναι ευρύχωρο και αντέχει άνετα 3 άτομα με τις αποσκευές τους για 4-5 μέρες
Πάμε προς τα έξω. Τα φανάρια είναι πανέμορφα, και μπρος και πίσω. Για μένα, όποιος βάζει lexus είναι για σκότωμα. Το πολύ πολύ να μαυρίσεις λίγο τα εργοστασιακά. Τα προβολάκια ομίχλης είναι κι αυτά άψογα, το μεγάλο χαμόγελο μπροστά στον προφυλακτήρα λέει πολλά, όπως και τα φουσκωμένα φτερά, και ο πίσω προφυλακτηρας που είναι ελαφρώς φουσκωμένος!
Αισθητικά το αμάξι είναι άψογο. Μηχανικά, είναι ακόμα πιο τέλειο! Εν καιρώ στρωσίματος, ένιωθα πως κάπου στις 3.000 σ.α.λ. το αμάξι ξυπνούσε αλλά του έκοβα το γλέντι γιατί στις 3.500 έπρεπε να σταματήσω... Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το κιβώτιο, μου φαίνεται πως είναι τέλειος... Σήμερα στα 2.300 χλμ του αυτοκινήτου έφαγε μια 1η και μια 2α μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. και ειλικρινά ένιωσα πως το αμάξι πετούσε. Ίσως να φταίει και το Carisma που ξεκίνησε μισό αμάξι μπροστά και έμεινε 1 αμάξι πίσω τελικά στα τελειώματα της 3ης... Δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται πάντως πως μετά τις 2.750-3.000 σ.α.λ. το αμάξι αρχίζει να σπέρνει τον τρόμο. Και κανα δυο φορές που έχω ρίξει κάτι ξερογκαζιές, να ρολλάρει το αμάξι με 2.000 σ.α.λ. στην 1η και μετά όλο το πόδι κάτω, το νιώθω να γράφει ασταμάτητα! Χωρίς συμπλεκταρίσματα!
Από οδηγική συμπεριφορά, άψογο... 150 χλμ σε στροφές της εθνικής και ένιωθα πως είχε να δώσει κι άλλα να μπει στην στροφή, όμως το όριο των 5.000 σ.α.λ. χάριν στρωσίματος, με εμπόδιζε να το κάνω! Επίσης ούτε ένιωσα το αμάξι να "πλέει" ή να βαρκάρει όπως πολλοί παραπονιούνται! Από καταναλώσεις πάει καλά πάντως αν και όπως προανέφερα, τα υπογλώσσια πρέπει να είναι σε εύκολα προσβάσιμη θέση
Τέλος, τα οι ζάντες αν και σιδερένιες με τάσι, καθαρές δείχνουν πολύ όμορφες! Τα Continental λάστιχα είναι για πέταμα κατά την γνώμη μου, δεν τα νιώθω να κρατάνε όσο θα έπρεπε για 195 πλάτος. Τα πίσω δισκόφρενα όμως είναι πάντα σε λειτουργία για να σε σώσουν από κάθε μ κεία
Εντός των ημερών θα τα ανοίξω λίγο με ένα Punto Sporting 6speed 1.200 το οποίο πάει αρκετά καλά, και μετά λέω να δώ και το 1.6 GTi του -=N4X=-πως θα σταθεί δίπλα μου 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 09:21:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Peugeot 206 XS 1,4 16V εξοπλίζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων MA5/S του οποίου η «κοντή» σχέση υποπολλαπλασιασμού (31,4 km/h στις 1.000 σ.α.λ. με 5η) ευνοεί την άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές.Ο δίσκος του συστήματος συμπλέκτη με αυτορυθμιζόμενη ντίζα έχει διάμετρο 200 mm.
Τα κύρια Τεχνικά Χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το σύστημα μετάδοσης και τον κινητήρα έχουν ως εξής:
Τύπος κινητήρα ET3J4 - Euro 3
Κυλινδρισμός (cm3) 1 360
Ισχύς (ίπποι) 90 στις 5.250 σ.α.λ.
Ροπή (Nm) 133 στις 3.250 σ.α.λ.
Επίπεδο εξοπλισμού XS
Τύπος αμαξώματος Μπερλίνα
Σύστημα μετάδοσης
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA5/S (S δηλαδη Sport...poliths speaking)
Σχέση διαφορικού 16 x 65 (0,2461)
Σχέση υποπολλαπλασιασμού
- 1η 0,2926
- 2η 0,5128
- 3η 0,7368
- 4η 0,9487
- 5η 1,1714
- Όπισθεν 0,2790
Ταχύτητα ανά 1000 σ.α.λ.(km/h)
- 1η 7,85
- 2α 13,75
- 3η 19,61
- 4η 25,43
- 5η 31,40
παρακαλώ τον chataso να βάλει τα παραπανω στοιχεία και στον υπολογιστή.
όπως βλέπουμε αυτο το σαζμαν δεν ειναι τελικά ίδιο με αυτο του 1.6 αλλα ούτε και με αυτο του 1.4 8V. Έχει τις ίδιες σχεσεις με το 1.6 αλλά τελική σχέση ίδια με του 1.4 8V. Καλό??? στην πράξη πάντως είναι αρκετά καλό!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|