Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 14:03:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | ''Φοράω'' απο τον Iούνιο superchips ...  |
Φορας τοσο καιρο κ δεν μιλας ?????
Για ξερνα τα ολα τωρα
Ποσο πηγε , ποση ωρα πηρε , εξυπηρετηση, που το πηγες ????
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 15:22:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'οσο ξερω ολοκληρο το μοτερ, το 1400αρι σε καλη μεταχειρισμενη κατασταση "παιζει" γυρω στα 500-600Ε. Και αναρωτιεται κανεις αν αξιζει να δωζει αλλα τοσα να παρει 5 αλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 15:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | ''Φοράω'' απο τον Iούνιο superchips ...  |
Φορας τοσο καιρο κ δεν μιλας ?????
Για ξερνα τα ολα τωρα
Ποσο πηγε , ποση ωρα πηρε , εξυπηρετηση, που το πηγες ???? |
FILIP ΘΑ ΣΤΑ ΠΩ LATER..
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 21:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εχω ξαναπει πολλες φορες και δε θα σταματησω να το λεω.
Οσοι εχουν 1.4 και δεν ειναι multiplex ας βρουν ενα μοτερ 1.6 8ν 105 ps.
Πανω απο 500-600 δε θα τους κοστισει.
Με εργασια εξατμιση κλπ θα δωσεις αλλα τοσα και θα εχεις ενα μικρο πυραυλακι.
Το ξερω πως ειναι δυσκολη αποφαση να βρεις και να αλλαξεις κινητηρα,αλλα πιστεψτε με αξιζει.
Αλλο να δινεις 500 ευρω για 5 αλογα και αλλο 1000-1200 για 30!
Και μετα αμα γουσταρετε με ενα εκκεντροφορο,προγραμμα και συμπιεση,πας στα 135-140 για πλακα.
Ρωτηστε και το Νικο να σας πει απο πρωτο χερι.
Το μοτερ που ανεφερα το ξερω πολυ καλα και νορμαλ και με 140 αλογα, και στις 2 περιπτωσεις ειναι απολαυστικο.
Ενω τα 5 αλογα θα τα καταλαβεις για μια εβδομαδα.
Μετα τι?
Παλι αργο θα φαινεται το αμαξι.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 21:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Το εχω ξαναπει πολλες φορες και δε θα σταματησω να το λεω.Οσοι εχουν 1.4 και δεν ειναι multiplex ας βρουν ενα μοτερ 1.6 8ν 105 ps.
Πανω απο 500-600 δε θα τους κοστισει.
Με εργασια εξατμιση κλπ θα δωσεις αλλα τοσα και θα εχεις ενα μικρο πυραυλακι.
Το ξερω πως ειναι δυσκολη αποφαση να βρεις και να αλλαξεις κινητηρα,αλλα πιστεψτε με αξιζει.
Αλλο να δινεις 500 ευρω για 5 αλογα και αλλο 1000-1200 για 30!
Και μετα αμα γουσταρετε με ενα εκκεντροφορο,προγραμμα και συμπιεση,πας στα 135-140 για πλακα.
Ρωτηστε και το Νικο να σας πει απο πρωτο χερι.
Το μοτερ που ανεφερα το ξερω πολυ καλα και νορμαλ και με 140 αλογα, και στις 2 περιπτωσεις ειναι απολαυστικο.
Ενω τα 5 αλογα θα τα καταλαβεις για μια εβδομαδα.
Μετα τι?
Παλι αργο θα φαινεται το αμαξι. |
Ok δηλαδη να μην το ξανασυζητησουμε το θεμα ?????
Τες πα
<<---Multiplex here
and...εγω εχω πει σε αλλο μου ποστ οτι η καλυτερη μοντιφα ειναι 2λιτρο μαμα με πολλα κ αξιοπιστα αλογα !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tony (Αντώνης) Μέλος

ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 22:09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Opios dosei 500 euro gia na parei 5hp prepei i na ta exei polla i na min lipate ta lefta tou
Ego pantos protino i allagi moter i turbo i kalitera alo amaksi xixixixi LOL
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BLACK-HELL (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

 206 ΧR
Ένταξη: 17 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 22:15:00 Θέμα δημοσίευσης: ., |
|
|
ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΤΟΥΣ LOL 
BLACK-HELL |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 08:47:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλλαγή κινητήρα δεν είναι απλή υπόθεση, πρέπει να βρεις καλό κινητήρα, καλό μηχανικό (που να έχει ξανακάνει τη δουλειά), να είσαι σίγουρος ότι ο εγκέφαλος του καινούριου κινητήρα "παίζει" με τα δικά σου ηλεκτρονικά πχ. αν το 1.4 δεν έχει ηλεκτρική ηλιοροφή ή αερόσακους ενώ το 1.6 (απ'όπου θα προέλθει ο κινητήρας) έχει, τότε είναι πολύ πιθανό να αρχίσουν ν'ανάβουν διάφορα περίεργα λαμπάκια και να μην βγαίνει άκρη και το παραπάνω είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα που έχω δει...
και έστω οτι όλα πάνε καλά, το αυτοκίνητο δουλεύει απροβλημάτιστα κλπ. δεν χρειάζονται περιφερειακές βελτιώσεις? (φρένα, άλλες ζάντες -αν δεν χωράνε τα φρένα-, ανάρτηση κλπ...) οπότε το κόστος ανεβαίνει πολύ.... και μη μου πει κανένας ότι "Έλα μωρέ τωρα τα φρένα δεν χρειάζονται, θα προσέχω περισσότερο" γιατί όλοι κάποια στιγμή παρασυρόμαστε.
Οπότε αν κάποιος αλλάξει κινητήρα και θέλει να έχει σωστό αυτοκίνητο πρέπει να δώσει αρκετά χρήματα (σίγουρα πολύ περισσότερα από τα 500 του προγράμματος).
Τα 5 άλογα μπορέι να μη λένε τίποτα σαν νούμερο, όμως με την μετατόπιση της καμπύλης ροπής χαμηλότερα τα αποτελέσματα είναι αισθητά και το αυτοκίνητο θα είναι πολύ πιο ευχάριστο. Για κάποιον που θέλει να κάνει φτηνή και αξιόπιστη μετατροπή είναι ότι καλύτερο, οι αλλαγές κινητήρα κλπ είναι για τους πιο "ανήσυχους" οδηγούς. Ο καθένας ας κρίνει τον εαυτό του (και τα οικονομικά του) και ας πράξει ανάλογα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 10:01:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: ., |
|
|
BLACK-HELL έγραψε: | ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΤΟΥΣ LOL  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 10:10:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικό λοιπόν είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, ποιός είναι ο στόχος μας.
Πχ θέλω να είναι πύραυλος ή θέλω να είναι λίγο πιο γρήγορο αλλά αξιόπιστο ή θέλω ωραίο ήχο και εμφάνιση κλπ κλπ.
Σε έναν τα 500€ είναι πολλά σε άλλον λίγα κλπ. Σημασία έχει το value for money σε ότι κάνουμε σε σχέση με το τι τελικά θέλουμε.
Σίγουρα ο πιό φτηνός δρόμος για μικρή σε απόδοση βελτίωση είναι το ΦΠΕ όμως μην περιμένουμε και θαύματα. Αν δεν βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη σωστή δουλειά δεν γίνεται...
Σημείωση : Μετά τα χιόνια άρχισα να σκέφτομαι ποσο χρήσιμα είναι τα 4Χ4 και τα τζιπ... ή καλύτερα ένα 4Χ4 206 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 10:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Βασικό λοιπόν είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, ποιός είναι ο στόχος μας.
Πχ θέλω να είναι πύραυλος ή θέλω να είναι λίγο πιο γρήγορο αλλά αξιόπιστο ή θέλω ωραίο ήχο και εμφάνιση κλπ κλπ.
Σε έναν τα 500€ είναι πολλά σε άλλον λίγα κλπ. Σημασία έχει το value for money σε ότι κάνουμε σε σχέση με το τι τελικά θέλουμε.
Σίγουρα ο πιό φτηνός δρόμος για μικρή σε απόδοση βελτίωση είναι το ΦΠΕ όμως μην περιμένουμε και θαύματα. Αν δεν βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη σωστή δουλειά δεν γίνεται...
Σημείωση : Μετά τα χιόνια άρχισα να σκέφτομαι ποσο χρήσιμα είναι τα 4Χ4 και τα τζιπ... ή καλύτερα ένα 4Χ4 206  |
Πάρε αυτό που ειδε ο γιαπωνέζος!!! Daihatsu Sirion!!!
Σχετικά με το ΦΠΕ σκεφτείτε οτι θα κοστίσει πρόγραμμα 500 ευρώ, εισαγωγη 250 ευρώ, τελικο 250 ευρώ ή φουλ εξαγωγή 700 ευρω. Σύνολο πρώτου σταδίου 1000-1500 ευρώ και κέρδος από 10 έως 15 άλογα. Δηλαδή ένα "τυχερό" 1.4 8V μπορεί να φτάσει και πάνω από 90 ίππους σε ιδανικές συνθηκες. Αξίζει?΄Για μένα αξίζει. Κι εξηγούμαι:
1. Ικανοποιείς το πάθος της αναζήτησης, το μικρόβιο της βελτίωσης (της πραγματικής βελτίωσης=ατμόσφαιρα) ψάχνοντας από που θα κερδίσεις έστω και μισό αλογάκι ή και μισό ευρουλάκι!
2. Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό! Για τα 75 άλογα τα 15 επιπλέον είναι αύξηση της ιπποδύναμης κατά 20%!!!! Κάτι που σημαίνει οτι κάποιος συνηθισμένος στα 75 άλογα θα καβλωσει τρελά με τα 90+ για αρκετό καιρό, μέχρι να το συνηθίσει. Όλα είναι θέμα συγκρισης. Όταν οδηγείς με 130 άλογα φυσικά και λες "καλα, θα δωσεις τοσα λεφτά για 90 αλογάκια?" Για καποιον άλλον όμως ίσως να είναι άρκετά αυτά για την συγκεκριμένη χρονική στιγμη!! Αφήστε που το 206 είναι αυτοκίνητο γενικά με καλή ροπή και μετά από μια τέτοια βελτίωση η ροπή θα είναι άαααφθονη πραγματικά κι ετσι το αμαξακι δε θα κολλάει πουθενα. ϊσως να μην είναι κοντράδικο αλλά θα είναι σβέλτο, ταχύ και αξιόπιστο!
3. Εγώ αν ειχα 8V θα το έκανα
Η αλλαγή κινητήρα είναι κάτι που δε θα έκανα. Ίσως ποτέ. Πιστεύω πως είναι καλύτερα αν φτάσεις το αμαξακι σε σημειο να μη σηκωνει βελτίωση να το δινεις και να παίρνεις άλλο. Όσο για το τούρμπο, καλό αλλά από κάποια κυβικά και πάνω. Να τουρμπίσω τώρα 1.4...? Δε ξέρω, δύσκολο. Εγώ πάντως θα έλεγα σε όλους τους 8V ή να πουλήσουν και να παρουν 16V (και αν μπορουν και 1.6 ακομα καλυτερα) ή να χωθουν στο ΦΠΕ να δουν άσπρη μέρα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 10:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Πάρε αυτό που ειδε ο γιαπωνέζος!!! Daihatsu Sirion!!! |
YRV turbo κλπ.
Καλά αυτά τα γιαπωνέζικα είναι τουλάχιστον οπτικά και εσωτερικά ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧ.
(εντάξει απο κινητήρες είναι ωραίοι)
ήμαρτον Πέτρο δεν θέλουμε να δούμε άλλη άσπρη μέρα 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 11:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Παράθεση: | Πάρε αυτό που ειδε ο γιαπωνέζος!!! Daihatsu Sirion!!! |
YRV turbo κλπ.
Καλά αυτά τα γιαπωνέζικα είναι τουλάχιστον οπτικά και εσωτερικά ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧ.
(εντάξει απο κινητήρες είναι ωραίοι)
ήμαρτον Πέτρο δεν θέλουμε να δούμε άλλη άσπρη μέρα  |
καλά εισαι....μπιαχ σκετο...!!! αλλά 1.3 102 άλογα...???
δικιο έχεις...'οχι άλλη άσπρη μερα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 11:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: |
Σχετικά με το ΦΠΕ σκεφτείτε οτι θα κοστίσει πρόγραμμα 500 ευρώ, εισαγωγη 250 ευρώ, τελικο 250 ευρώ ή φουλ εξαγωγή 700 ευρω. Σύνολο πρώτου σταδίου 1000-1500 ευρώ και κέρδος από 10 έως 15 άλογα. Δηλαδή ένα "τυχερό" 1.4 8V μπορεί να φτάσει και πάνω από 90 ίππους σε ιδανικές συνθηκες. Αξίζει?΄Για μένα αξίζει. Κι εξηγούμαι: |
Πέτρο τα 90 άλογα που λες είναι πολλά!!!
Αν-και λέω αν γιατί δεν τα βγάζουν-τα 1,4άρια είναι 75 με πρόγραμμα και εξάτμιση το ΠΟΛΥ να πάει 82-85!
Η σκούπα ή φιλτροχοάνη ή άλλο φίλτρο στο φιλτροκούτι δίνουν κάποια μικρή αύξηση ροπής!!!
Άρα λοιπόν κατά μέσο όρο να πάνε τα 8v 80-80κάτι άλογα!!!
Δεν αξίζει λοιπόν για μένα για 5-10 άλογα και κανα κιλό ροπή να δώσω 1000-1500€!!!
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 11:22:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Δεν αξίζει λοιπόν για μένα για 5-10 άλογα και κανα κιλό ροπή να δώσω 1000-1500€!!! |
Μπορεί όμως να αξίζει να τα δώσεις σε ζαντολάστιχα ή σε ηχοσύστημα ή σε σπόιλερ- αεροτομές κλπ... ή και καθόλου.
Είναι θέμα επιλογών του καθένα έτσι ?
Ανοιξτε λοιπόν νεο topic τι μπορώ να βάλω/φτιάξω με 1000€ ...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 11:22:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | Πέτρος έγραψε: |
Σχετικά με το ΦΠΕ σκεφτείτε οτι θα κοστίσει πρόγραμμα 500 ευρώ, εισαγωγη 250 ευρώ, τελικο 250 ευρώ ή φουλ εξαγωγή 700 ευρω. Σύνολο πρώτου σταδίου 1000-1500 ευρώ και κέρδος από 10 έως 15 άλογα. Δηλαδή ένα "τυχερό" 1.4 8V μπορεί να φτάσει και πάνω από 90 ίππους σε ιδανικές συνθηκες. Αξίζει?΄Για μένα αξίζει. Κι εξηγούμαι: |
Πέτρο τα 90 άλογα που λες είναι πολλά!!!
Αν-και λέω αν γιατί δεν τα βγάζουν-τα 1,4άρια είναι 75 με πρόγραμμα και εξάτμιση το ΠΟΛΥ να πάει 82-85!
Η σκούπα ή φιλτροχοάνη ή άλλο φίλτρο στο φιλτροκούτι δίνουν κάποια μικρή αύξηση ροπής!!!
Άρα λοιπόν κατά μέσο όρο να πάνε τα 8v 80-80κάτι άλογα!!!
Δεν αξίζει λοιπόν για μένα για 5-10 άλογα και κανα κιλό ροπή να δώσω 1000-1500€!!! |
αντρέα τα 206 είναι γνωστό οτι βγάζουν τα άλογα που λενε τις περισσοτερες φορες και μάλιστα αρκετές φορές βγαζουν και 77 ή 78 άλογα. Αρα το 75 κατα μεσο όρο το θεωρώ σωστό. Τα 15 άλογα είπα σε ιδανικές συνθηκες και με αλλαγή όλου του συστηματος εξαγωγής (οχι απλά τελικό). Αν το ψαξει κανεις θα βρει τις βέλτιστες λύσεις και πιστεύω οτι γίνεται. Το παλικάρι το άλλο έκανε (αμφισβητουμενες κατα πολλους δυναμομετρησεις που του εδειξαν 70 άλογα (Στροφαλο παντα) και μετά που έβαλε το κιτ της bosal είχε 81,5! Και εγώ δε σου λεω οτι θα παρεις 12 άλογα. Αλλά του πο**τη* 7-8 θα τα πάρεις +5 το προγραμμα...κατι παίζει.
Εξάλλου η ροπή μετράει πιο πολύ από τα ψωράλογα! Δε ξέρω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 11:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: | 7-8 θα τα πάρεις +5 το προγραμμα...κατι παίζει.
Εξάλλου η ροπή μετράει πιο πολύ από τα ψωράλογα! Δε ξέρω... |
Το πρόγραμμα ακόμα και μόνο του -συνήθως- βελτιώνει το σύνολο της καμπύλης ροπής αλλά και ιπποδύναμης. Δεν είναι το ίδιο να έχω ένα αυτοκίνητο με μεγιστη ιπποδύναμη (75 στις 5500 rmp και ροπή στις 3400 rmp) και να έχω ένα αυτοκίνητο που τα 75 θα τα δίνει πχ από τις 4800-5000 και στις 5500 θα χτυπάει 80 άλογα και μεγιστη ροπή πχ στις 3000...
Δεν είπαμε ότι θα γίνει πύραυλος, αλλά σίγουρα πιο σβέλτο και ευχάριστο.
Αν συνοδευτεί και με εισαγωγή και εξαγωγή το αποτέλεσμα θα είναι πολυ καλύτερο. Πιστέυω πως αν το 1.4 έχει 75 άλογα με ΦΠΕ θα έχει τουλάχιστον 85 (ίσως και πιο πάνω) με κόστος που δεν θα ξεπερνά τα 1000 Ευρώ καθόλου άσχημα και σίγουρα αξιόπιστα κατα τη γνώμη μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 15:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια ας μην γελιομαστε το 1.4 8βαλβιδο δεν προκειτε ποτε να γινει πυραυλος παρα μονο αν αλλαξει ολοκληρο το μοτερ. Τωρα αυτο το σηγκεκριμενο προγραμα απλα κανει το αμαξι λιγο πιο ροπατο, λιγο πιο ζωντανο αλλα σε καμια περιπτωση δεν το κανει κοντραδικο ουτε βαζει φωτια στη ασφαλτο. Τωρα οσο αναφορα κατι τιμες που αναφερθηκαν παραπανω, ενταξει μην τα παραφουσκωνουμε.
Ρε παιδια ποια εισαγωγη εχει 250 ευρο? Μας δουλευετε? Σκουπα της προκοπης βρησκεις απο 150 μεχρι 190 ευροπουλα. Προγραμα 490 ακριβως και αντε βαζεις και ενα τελικο μεταχηρισμενο με 120-150 ευρο. Συνολο 800 και κατι ευρο, το 206 σου ειναι σαφως πιο σβελτο και εισαι Κ Ι Ρ Ι Λ Ε !!!!
Τωρα αν θελεις φουλ χταποδι-καταλυτη-τελικο εκει παει αρκετα πιο πανω.
Εκτως απ'αυτο, τωρα που παιζει και προγραμα μπορεις να βαλεις και εκκεντροφορο (πχ. της ΚΕΝΤ). Αυτη θα'ναι και η πιο αποδοτηκη λυση, 90 αλογα τα φτανεις σιγουα.
Ας εξετασουμε λιγο και την αλλη περιπτωση αλλαγης κινητηρα. 1) πρεπει να βρεις μοτερ με πλεξουδα και εγκεφαλο που να ταιραζουν στο δικο σου, 2) να βρεις αξωνα με πισω δισκους 3) να εχεις περιπου 1500 - 1800 ευρο στο χερι, 4) να μπορεις να μεινεις χωρις αμαξι για ποσο? 4 - 5 - 6 μερες? 5) να τρεχεις στα ΚΤΕΟ και στην ασφαλιστηκη σου για ολες τις αλαγες που εκανες. 6) Δεν ξερω τι αλλο, αλλα ολο και κατι απροωπτο θα σημβει.
Ε, λοιπον δεν ξερω για εσας αλλα εγω δεν εχω αυτη την δηνατοτητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 16:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Ρε παιδια ας μην γελιομαστε το 1.4 8βαλβιδο δεν προκειτε ποτε να γινει πυραυλος παρα μονο αν αλλαξει ολοκληρο το μοτερ. Τωρα αυτο το σηγκεκριμενο προγραμα απλα κανει το αμαξι λιγο πιο ροπατο, λιγο πιο ζωντανο αλλα σε καμια περιπτωση δεν το κανει κοντραδικο ουτε βαζει φωτια στη ασφαλτο. Τωρα οσο αναφορα κατι τιμες που αναφερθηκαν παραπανω, ενταξει μην τα παραφουσκωνουμε.
Ρε παιδια ποια εισαγωγη εχει 250 ευρο? Μας δουλευετε? Σκουπα της προκοπης βρησκεις απο 150 μεχρι 190 ευροπουλα. Προγραμα 490 ακριβως και αντε βαζεις και ενα τελικο μεταχηρισμενο με 120-150 ευρο. Συνολο 800 και κατι ευρο, το 206 σου ειναι σαφως πιο σβελτο και εισαι Κ Ι Ρ Ι Λ Ε !!!!
Τωρα αν θελεις φουλ χταποδι-καταλυτη-τελικο εκει παει αρκετα πιο πανω.
Εκτως απ'αυτο, τωρα που παιζει και προγραμα μπορεις να βαλεις και εκκεντροφορο (πχ. της ΚΕΝΤ). Αυτη θαναι και η πιο αποδοτηκη λυση, 90 αλογα τα φτανεις σιγουρα. |
ΚΑΙ εκκεντροφόρο και φτανεις μονο 90 αλογα? ειπαμε δεν ειναι στραγαλια αλλά όχι κι ετσι. Τελικά ο μόνος λόγος που το 8V δεν το βρίσκεις εξελιγμενο είναι ακριβώς επειδη είστε όλοι τόσο πεσσιμιστές. Και φίλε Στέλιο δεν είπε κανεις οτι το 1.4 θα γίνει πύραυλος. Ούτε τα παραφούσκωσε κανενας. Αν διαβασεις τι λέω...απλά επανελαβες τα λόγια μου. Σβέλτο, ταχύ και αξιόπιστο! Όχι κοντράδικο ούτε πύραυλος. Αν θες κατι τέτοιο αφηνεις τις βελτιώσεις, κρατάς τα λεφτά σου και πας και παιρνεις το 2λιτρο να τελειώνουμε. Όσο για τις τιμές που αναφέρω είναι "το πολύ". Δηλαδη το μέγιστο που θα πληρώσεις. Το χταπόδι-καταλύτης-τελικό αξίζει να το βάλεις φτάνει να την ψάξεις και να μην πας στα τυφλα. Δηλαδη να τα σκάσεις αλλά σε κάτι που πραγματικά θα κανει την διαφορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2004, 19:37:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρος έγραψε: |
ΚΑΙ εκκεντροφόρο και φτανεις μονο 90 αλογα? ειπαμε δεν ειναι στραγαλια αλλά όχι κι ετσι. Τελικά ο μόνος λόγος που το 8V δεν το βρίσκεις εξελιγμενο είναι ακριβώς επειδη είστε όλοι τόσο πεσσιμιστές. Και φίλε Στέλιο δεν είπε κανεις οτι το 1.4 θα γίνει πύραυλος. Ούτε τα παραφούσκωσε κανενας. Αν διαβασεις τι λέω...απλά επανελαβες τα λόγια μου. Σβέλτο, ταχύ και αξιόπιστο! Όχι κοντράδικο ούτε πύραυλος. Αν θες κατι τέτοιο αφηνεις τις βελτιώσεις, κρατάς τα λεφτά σου και πας και παιρνεις το 2λιτρο να τελειώνουμε. Όσο για τις τιμές που αναφέρω είναι "το πολύ". Δηλαδη το μέγιστο που θα πληρώσεις. Το χταπόδι-καταλύτης-τελικό αξίζει να το βάλεις φτάνει να την ψάξεις και να μην πας στα τυφλα. Δηλαδη να τα σκάσεις αλλά σε κάτι που πραγματικά θα κανει την διαφορα. |
Δεν αντιπαραθετω σε κανεναν προσωπικα και σημφωνω μαζι σου Πετρο.
Απλα επειδη βλεπω και κολανε πολλοι σε λεπτομεριες. Το topic το ξεκινησα γιατι θημαμαι πως ηταν πολυς ο κοσμος που ενδιαφεροταν για προγραμα για τον μεχρι προσφατα "μη πειραξημο" SAGEM. Το γεγονος ειναι οτι τωρα ο SAGEM προγραματιζεται και οποιος δεν εχει τη δηνατοτητα να αλλαξει μοτερ ή να παρει αλλο αμαξι, μπορει να καταφηγει σ'αυτη τη λυση.
Εγω αμα βρησκομουν με 2000 ευρω στο χερι και αφθωνο χρονο, ναι θα αλλαζα μοτερ. Αλλα δυστηχως δεν εχω αυτη την δυνατοτητα και ειμαι σιγουρος πως πολλοι βρησκονται στην ιδια θεση. Αυτο ειναι το νοημα. Τωρα ποσο κανει, ποσο παιρνεις, τι ειναι καλητερο, τι αξιζει, τι δεν αξιζει και μπλα μπλα μπλα νομιζω τα εχουμε ξαναπει απειρες φορες σε πολλα topic εδω στα μηχανολογικα.
Παντως εγω θα την κανω για superchips σε 2 - 3 βδομαδες και θα σας πω εντηπωσεις.
Επεισης αν διαβασετε στο site της Supechips θα δειτε πως αν δεν ειστε ευχαριστημενοι απ'το προγραμα μπορειτε να σας το αφαιρεσουν (βαζοντας το μαμισιο) εντως μιας εβδομαδας. Τα λεφτα τα παιρνετε πισω εκτως απ'το ποσο που αντιστηχει στην εργασια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|