PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Γαλλικά άλογα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 22:45:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:

υ.γ:Ένα είναι το σίγουρο! Ότι και να έχουν κάποιοι! Όσα άλογα κι αν έχουν δεν θα σταματήσουν ποτέ να βελτιώνουν το αμάξι τους!


Αυτο ξαναπεστο!!! Multi color


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 2.0 GTI

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 02:50:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kamatsos έγραψε:


Bluegrab ΤΟ TYPE R ΕΧΕΙ 27475,00 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ RC KAI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ RC OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ S3 ΑΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ TURBO.
ΤΟ RC ΑΝ ΗΤΑΝ 185-190 PS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΙΣ.
...ΦΙΛΙΚΑ...
ΣΧΕΔΟΝ 4500Ε ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 18% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ Ζ4 ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ TYPE_R ΕΧΕΙ ΘΕΟΚΟΝΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ 6ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1200ΚΙΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΛΑ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΟ(3η-135,4η-180).ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ Η PEUGEOT ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΤΟ RC ΕΙΧΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ,ΣΤΑ ΚΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΝΙ ΣΤΟΧΕΥΕ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ GTI ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ 205 Ή 306 ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΤΕΛΟΣ,ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ,ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΠΕ-Ρ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΩΣΕ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1-2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΚΑΖΟΦΙΛ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ)ΤΟ RC EIXE MEGALYTERH TAXYTHTA ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ VBOX,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΘΙΑΣΤΟΥΜΕ .


DIMSAV
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 08:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mε 30000 ευρω πάνω -κάτω παίρνεις μεταχειρισμένο ΕVO 5/Subaru STi θέλει ψάξιμο όμως ...και βγάζεις όλα σου τα απωθημένα
και σε στροφές
και σε ευθείες
- παίρνεις μια απλή 3αρα και της βάζεις κινητήρα και αναρτήσεις απο Μ3 με λιγότερα απο 30000 .Τι λαβαίνεις απο αυτό δεν το συζητάμε

Για όσους γουστάρουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ

αν έψαχνα όμως κάτι πιο καθημερινό ,διακριτικό με μικρές σχετικά διαστάσεις και σύμμαχό μου όταν πάιρνω τα βουνά ,στροφιλίκια και λοιπές καταστάσεις τότε ένα RC θα ήταν πρώτη επιλογή .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 17:43:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Mε 30000 ευρω πάνω -κάτω παίρνεις μεταχειρισμένο ΕVO 5/Subaru STi θέλει ψάξιμο όμως ...και βγάζεις όλα σου τα απωθημένα
και σε στροφές
και σε ευθείες
- παίρνεις μια απλή 3αρα και της βάζεις κινητήρα και αναρτήσεις απο Μ3 με λιγότερα απο 30000 .Τι λαβαίνεις απο αυτό δεν το συζητάμε

Για όσους γουστάρουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ

αν έψαχνα όμως κάτι πιο καθημερινό ,διακριτικό με μικρές σχετικά διαστάσεις και σύμμαχό μου όταν πάιρνω τα βουνά ,στροφιλίκια και λοιπές καταστάσεις τότε ένα RC θα ήταν πρώτη επιλογή .


me 14,000 euro pairneis ena honda civic,crx (targa) vti (girw sta 9000 euro) kai ena tropeto apo iapwniko integra type-r me mploke diaforiko (5000)kai exeis 190 aloga sti roda,mploke kai ena moter 1,8 na ourliazei opws den exeis ksanakousei.
kai me alla 6-8,000 euro ena set iperkivismou tis JUN (pistonia-mpieles-elatiria) kai ena turbo kai eisai sta 300 aloga etsi apla...(me AF8ONI ROPI xamila gia tous fanatikous tis pappoudo-odigisis-giati oloi leme oti mas aresoun ta 'agwniarika' alla auta strofaroun psila kai den exoun megali ropi se sxesi me tin ippodinami tous.
kai gia osous apistous tous prokalw na er8oun mia volta me to civic tou aderfou mou....(den einai tpt idiaitero ena vti ('93)me giapwneziko moter 1,6 me 170 aloga kai 16,3 kila ropi Twisted evil-endeiktika anevike gia gnwstes karea me metria ekkinisi kai allages stis 7800 me 2 atoma mesa (2 gomaria eimaste) me 185 sto konter[mexri ekei pou teliwnei to palio komati tou pou einai akoma eu8eia]-pou na varage kai oxtares-kai ton eggefalo apo to mama moter 1,6 me 160 aloga afou o giapwnezikos exei kofti sta 180 Shocked )kostos?9000 euro to amaksi kai 1500 to moter....toso FTHNA.
kai min sxoliasoume ti simvenei otan dia8eteis peri ta 30,000 euro na pareis kati grigoro giapwneziko metaxeirismeno...
gia M3 8a milas vevea gia E36 pou den itan kai tipota idiaitero (~265-300hp) pou kai pali me 30,000 euro den kalypteis olo to kostos agoras afou ena aplo 3ari exei 15-20,000 euro metaxeira.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 18:15:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:

gia M3 8a milas vevea gia E36 pou den itan kai tipota idiaitero (~265-300hp) pou kai pali me 30,000 euro den kalypteis olo to kostos agoras afou ena aplo 3ari exei 15-20,000 euro metaxeira.


Ο gskarmou προφανως εννοουσε οτι με λιγοτερο απο 30000e κανεις τι μετατροπη!!! Παντως το προηγουμενο M3 εβγαζε στην ευρωπαικη εκδοση 321ps!!! Οσο για τα γιαπωνεζικα που αναφερεις Civic, Crx, ναι μεν ανεβαζουν τα αλογα σα στραγαλια, ειδικα αν πληρωσεις και το κατι παραπανω, αλλα δε στριβουν οπως ενα αντιστοιχο γαλλικο η μια Μ3(αυτη ειναι και αλλη κατηγορια)!!! Ειναι μονο για ευθειες!!! Μην αναφερετε τωρα Skyline και αλλα τετοια, μιλαμε παντα για αυτοκινητα που αγοραζονται!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 18:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[/quote] ΤΕΛΟΣ,ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ,ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΠΕ-Ρ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΩΣΕ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1-2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ quote]

mas to les esy diladi pou to eixes stin katohi sou 1-2 xronia kai to ksezoumises stin pista? Wink oti...to type-r einai mono gia eu8eia....
to poso kala kratane ta honda einai ena terastio 8ema kai osoi anaferoun oti einai mono gia eu8eia einai entelws asxetoi.
OI KAKES kritikes twn grigorwn honda (mikrwn afou yparxei kai ena NSX setarismeno apo ton SENNA...) apo to 1985-1999 ofeiletai stin metria akampsia tou plaisiou tous (gia ippodynameis 160-170 aloga)kai oxi stin anartisi tous.AYTO exei LY8EI sto kainourgio civic eksou kai i poli kali odiki symperifora tou-pou den plisiazei ena ka8aroaimo galliko (VLEPE 205gti,106gti) AFOU EINAI SE ALLI KATIGORIA (SEGMENT-C)me allo varos kai diastaseis-ME MEGALO PLEONEKTHMA VEVEA se eusta8eia se ipsiles taxytites.
TELOS gia na katanoisoun OLOI ton logo pou to 206 RC exei mikoteri ippodynami apo ta kala dilitra (i-vtec) einai oti oi galloi DEN 8YSIASAN tin ropi xamila kai sto euros ton mesaiwn strofwn gia na paroun ipsiles ippodynameis afou stoxos tou autokinitou einai to EYRI agorastiko koino tis evrwpis -POU EXEI KAKOMA8EI PLEON STOUS ROPATOUS DIESEL (flwroi kata tin gnwmi mou).EPISIS me sxetika ligostes gnwseis mihanologias 8a mporousate na katalavete oti i ippodynami twn 200+alogwn apo to sigkekrimeno moter 8a simene auksisi sto strofarisma tou kinitira (otan milame auksisi den leme apla oti to diko mou varaei kofti stis 7800 to honda stis 8200 siga tin diafora kai ta 2 kala einai...afou:
1. 400 strofes se tosous ipsilous ry8mous peristrofis einai megali diafora stis askoumenes dynameis (analoges me to tetragwno tis taxitytas peristrofis)
2. milame gia mia metafora tou evrous apodosis tou kinitira stis ipsiles strofes-opote kai synexes doulema tou ekei-me apotelesma prowres f8ores kai apaitiseis gia kaliteri kai AKRIVOTERI texnologia stin kataskevi tous PRAGMA pou i PEUGEOT (PSA group) den einai diate8imeni na kanei-to giati mporeite na to katalavete eukola afou dilwnete opadoi tis firmas(EINAI APLA H POLITIKH THS ETAIREIAS POU THN EXEI KRATHSEI KAI TOSO PSHLA TA XRONIA TWN SYGXONEYSEWN).
EKSOU kai giati i texnognwsia tis apo ta rallye DEN EXEI PERASEI se autokinita paragwgis...milame gia tetrakinisi-turbo kinitires ktl...
kalos i kakos to group paragei autokinita pou 8eorountai texnologikos-kala kai tipota parapanw.
kai stin teliki poia autokinita exoun latreutei apo ton kosmo?
106 1,3 rallye (poli xamili ropi 10,3 kila kai 100 aloga)
106 1,6 rallye (mexri tis 4000 apla kalo)
205 1,9 gti-1,3 rallye kai ta 2 me poli ligi ropi stis xamiles strofes
epeidi STROFARANE-ITAN ALHTIKA,ANTRIKA AMAKSIA ston tropo pou doulevane.
tin odigisi gia olous kai ropi xamila MAS THN EVALAN STO MYALO KATI ANORGASMIKA AMAKSAKIA APO THN GERMANIA-KSYPNISTE GIATI H PEUGEOT THNEI NA GINEI VW.
EGW DHLWNW FAN TWN ALHTIKWN AYTOKINHTWN KAI THS MH FILIKHS SYMPERIFORAS KAI DHLWNW OTI TO EPOMENO AMAKSI MOU 8A EINAI HONDA-MAZDA-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA....kai giati oxi?kalitera ta lefta mou na pane sena kataskeuasti me perivallontologikes eves8isies-TERASTIA EREYNA-EKSELIKSI se olous tous tomeis kai EIDIKA STHN YVRIDIKI TEXNOLOGIA kai oxi se enan YPOPSIFIO ANORGASMIKO EVRWPAIO pou vlepei oti to mellon tis autokinisis einai o kinitiras DIESEL 2gunfire
auta...
sorry gia ta greeklish alla eimai se lab tou panepistimiou dioti steroume tis ypiresies tou laptop mou edw kai deka meres Sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 18:54:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
tin odigisi gia olous kai ropi xamila MAS THN EVALAN STO MYALO KATI ANORGASMIKA AMAKSAKIA APO THN GERMANIA-KSYPNISTE GIATI H PEUGEOT THNEI NA GINEI VW.
EGW DHLWNW FAN TWN ALHTIKWN AYTOKINHTWN KAI THS MH FILIKHS SYMPERIFORAS KAI DHLWNW OTI TO EPOMENO AMAKSI MOU 8A EINAI HONDA-MAZDA-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA....kai giati oxi?kalitera ta lefta mou na pane sena kataskeuasti me perivallontologikes eves8isies-TERASTIA EREYNA-EKSELIKSI se olous tous tomeis kai EIDIKA STHN YVRIDIKI TEXNOLOGIA kai oxi se enan YPOPSIFIO ANORGASMIKO EVRWPAIO pou vlepei oti to mellon tis autokinisis einai o kinitiras DIESEL 2gunfire

COULDNT AGREE MORE Thumb right



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 19:05:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω μαζι σου εν μερει!!! Το θεμα ειναι οτι οτι "αλητικο" αυτοκινητο κιαν βγηκα στην ελληνικη αγορα εγινε αναρπαστο!!! Γιατι ηταν συνηθως μικρο, φτηνο και εκανε οοοτι ηθελε ενας νεος ενθουσιωδης οδηγος!!! Στην Ευρωπη ομως οι "βολιδες" δεν εχουν την ιδια ανταποκριση απο το κοινο, καθως υπαρχουν μοντελα μεγαλυτερων κατηγοριων και ιδιου χαρακτηρα που μπορουν να αγορασουν!!! Και αν το κοιταξεις και απο αλλη μερια θα δεις οτι οι "ανησυχοι" τυποι τεινουν να εξαφανιστουν!!! Δεν εξηγειται αλλιως η στροφη τις πλειοψηφειας των κατασκευαστων προς πιο μουντα η αλλιως "ασφαλεστερα" αυτοκινητα!!! Οσον αφορα τα ιαπωνικα αυτοκινητα τωρα ειναι πολυ καλα και ειδικα τελευταια εχουν κανει τεραστιες προοδους σε ολους τους τομεις!!! Ομως το κρατημα και γενικοτερα ο τροπος που κινειται ενα αυτοκινητο στο δρομο ανοικει στους ευρωπαιους!!! Αυτο ειναι πολυ απλο, αν παρεις ας πουμε μια Corolla, η ενα Civic και το βαλεις διπλα σε ενα αντιστοιχο ευρωπαικο οι διαφορες δεν θα ειναι δραματικες, αλλα στα σημεια υπερτερει ο Ευρωπαιος και ειδικα σε οριακες καταστασεις!!! Το Τype-R ειναι ειδικη κατασκευη και θα πρεπει να συγκρινεται με αντιστοιχου τυπου αυτοκινητα, οπως το Focus RS για παραδειγμα!!! Και μην μου πειτε οτι το RS δεν εχει το αλητικο πανω του?!?!?Το στησιμο του ειναι αρκετα καλυτερο απο του Type-R!!! Οι ιαπωνες βγαζουν πολυ καλα μοτερ απο την αλλη, αλλα με χαρακτηριστικα λειτουργιας που δεν αρεσουν σε ολους!!!Μιλαω για τα δυνατα μοτερ τους!!! Δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα πηγαινει συνεχως με πανω απο 5000rpm μεσα στην πολη πχ!!! Δεν αμφιβαλει ομως κανεις στο γεγονος οτι τα μοτερ αυτα εχουν τεχνολογια που ειναι αξιοζηλευτη!!! Με λιγα λογια, ο καθε κατασκευαστης εχει εντοπισει το κοινο του και φτιαχνει αυτοκινητα μονο γιαυτο!!! Και οσον αφορα για ανοργασμικοτητα των ευρωπαιων θυμιζω καποιες κατασκευες οπως Μ3, Μ5, Leon CupraR, TT, RS4, RS, S3, RC, 306 S16, Xsara VTS, Clio V6...και αλλα πολλα που γινονται αναρπαστες!!! Οπως επισης αξιοσημειωτο ειναι το γεγονος οτι αρκετοι ιαπωνες βασιζουν τα μοντελα τους σε ευρωπαικα!!! Αυτο γινεται ολο και πιο εντονο και η παγκοσμια αυτοκινητοβιαμηχανια δεν εχει βγαλει αδικα και τυχαια τη φραση "εξευρωπαισμος των ιαπωνικων αυτοκινηβιαμηχανιων"!!! Ειναι γεγονος και το βλεπουμε καθημερινα στους δρομους και στις εξελιξεις...Αυτοκινητα οπως το Τype-R, η το RS, η οποιο αλλο αντιστοιχο κατασκευαζονται απλα για να θυμομαστε ποιος ειναι ο ενας και ποιος ο αλλος!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Φεβ 2004, 19:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου εν μερει!!! Το θεμα ειναι οτι οτι "αλητικο" αυτοκινητο κιαν βγηκα στην ελληνικη αγορα εγινε αναρπαστο!!! Γιατι ηταν συνηθως μικρο, φτηνο και εκανε οοοτι ηθελε ενας νεος ενθουσιωδης οδηγος!!! Στην Ευρωπη ομως οι "βολιδες" δεν εχουν την ιδια ανταποκριση απο το κοινο, καθως υπαρχουν μοντελα μεγαλυτερων κατηγοριων και ιδιου χαρακτηρα που μπορουν να αγορασουν!!! Και αν το κοιταξεις και απο αλλη μερια θα δεις οτι οι "ανησυχοι" τυποι τεινουν να εξαφανιστουν!!! Δεν εξηγειται αλλιως η στροφη τις πλειοψηφειας των κατασκευαστων προς πιο μουντα η αλλιως "ασφαλεστερα" αυτοκινητα!!! Οσον αφορα τα ιαπωνικα αυτοκινητα τωρα ειναι πολυ καλα και ειδικα τελευταια εχουν κανει τεραστιες προοδους σε ολους τους τομεις!!! Ομως το κρατημα και γενικοτερα ο τροπος που κινειται ενα αυτοκινητο στο δρομο ανοικει στους ευρωπαιους!!! Αυτο ειναι πολυ απλο, αν παρεις ας πουμε μια Corolla, η ενα Civic και το βαλεις διπλα σε ενα αντιστοιχο ευρωπαικο οι διαφορες δεν θα ειναι δραματικες, αλλα στα σημεια υπερτερει ο Ευρωπαιος και ειδικα σε οριακες καταστασεις!!! Το Τype-R ειναι ειδικη κατασκευη και θα πρεπει να συγκρινεται με αντιστοιχου τυπου αυτοκινητα, οπως το Focus RS για παραδειγμα!!! Και μην μου πειτε οτι το RS δεν εχει το αλητικο πανω του?!?!?Το στησιμο του ειναι αρκετα καλυτερο απο του Type-R!!! Οι ιαπωνες βγαζουν πολυ καλα μοτερ απο την αλλη, αλλα με χαρακτηριστικα λειτουργιας που δεν αρεσουν σε ολους!!!Μιλαω για τα δυνατα μοτερ τους!!! Δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα πηγαινει συνεχως με πανω απο 5000rpm μεσα στην πολη πχ!!! Δεν αμφιβαλει ομως κανεις στο γεγονος οτι τα μοτερ αυτα εχουν τεχνολογια που ειναι αξιοζηλευτη!!! Με λιγα λογια, ο καθε κατασκευαστης εχει εντοπισει το κοινο του και φτιαχνει αυτοκινητα μονο γιαυτο!!! Και οσον αφορα για ανοργασμικοτητα των ευρωπαιων θυμιζω καποιες κατασκευες οπως Μ3, Μ5, Leon CupraR, TT, RS4, RS, S3, RC, 306 S16, Xsara VTS, Clio V6...και αλλα πολλα!!!


symfwnw apolyta oti eidika se autokinita pou stoxevoun to evrwpaiko koino o Evrwpaios exei to panw xeri kai einai apolyta logiko.
gia to RS epikefalis tis prospa8eias itan o idios mihanikos pou anaviwse kai stin ousia ton 8rylo tou RX7 vgazontas to RX8 kai programatizontas tin mazda na paragei kainourgio RX7 kai coupe-cabriole ekdosi tou-RX9 tin epomeni pentaetia...(Evrwpaios itan-den 8ymamai to onoma tou alla o an8rwpos einai apo tous ligous k@vlogk@zous pou emeinan,kai min ksexname oti i FORD exei ipo tin katohi tis iapwna kataskeuasti)
eksou kai oti i mazda proorizetai na kanei oti i seat sto VW group kai anameinate na deite ta apotelesmata entos pentaetias giati i mazda den einai i etairioula (seat) pou xreiastike na er8oun ta panw katw gia na paragei sport amaksia (milame gia mia etaireia pou to 1989 anaviwse ta roadster kai to 1992 espase to katestimeno twn evropaiwn sto Le Mans me ton 'anaksiopisto' apo ta legomena twn anti-iapwnwn wankel-me mia entelws peiramatiki diataksi 4 rotorwn(RX7 kai RX8 exoun dyo).
oute egw mporw na fantastw kapoion na pigenei me 5000 s.a.l stin poli GIAYTO ena MELLONTIKO sport amaksi (kata TOYOTA kai HONDA) 8a ferei ilektrokinitira gia na ipoleitourgei o kanonikos mesa stin poli me midenikes sxedon ripes kai ROPARA xamila, kai eksw apo auti 8a strofarei opou xreiazetai mexri tis 8-9000 strofes,AYTO einai MELLON kai oxi ta ipervara evropaika DIESEL.
telos min ksexname oti to FORD einai entelws eidiki ekdosi kai eksou kai o fovos oti den 8a epiane stin agora mia tetoia kataskeui-ama ypirxe stin gkama tou kataskevasti opws ola talla montela-dimiourgisan TEXNHTH elleipsi (xamili paragwgi) wste na prokalesoun tous apantaxou fan kai mono, den perimenan diladi KERDH apo to RS.
aptin alli to CIVIC type-r DEN EINAI EIDIKI kataskeui. h honda otan arxise na to poulaei stoxeve se auksisi twn kerdwn tis apo to amaksi auto afou eixe proigi8ei enas salos stous kyklous tis oti i etaireia tinei na ginei kataskeuastis polimorfikwn-afou ta kerdi erxontan apo CRV-HRV kyriws.
eksou kai i dimiourgia tou neou INTEGRA (o sarakakis pali den to eisagei)kai neou CRX.kai milame gia autokinita me xaraktira kai iho agwnistikou kai oxi xliara gti.

i M3 entaksei,i M5??? ka8ari kataskevi?den nomizw,mallon evropaikos plouralismos sta kalitera tou (des mono eidiki apodosi 5000 kivika-400 aloga)
to cupra kai to s3 einai akrivws oi antiproswpoi tou mesou evrwpaiou nearou agorasti-giapi.ena amaksi poul mour me dynatotites pou 8a ekmetalleutoun to 30% twn agorastwn tous-pagkosmia milame.
TT:isws to xliarotero spor amaksi OLWN TWN EPOHWN...makran (kai to emetiko agorastiko koino tou)
RS4-malista isws to monadiko audi pou 8agoraza-alla giauto pou einai:ena station gia oli tin oikogeneia kai odigisi me to gkazi sto patwma kai tin oura na se prospernaei me asfaleia....min to valeis dipla kai se ferrari eipame...
RC xliaros apogwnos tou KORYFAIOU gia mena 205 gti (sexy-antriko-alitiko-to RC einai mono sexy)
306-symfwnw apolyta to teleutaio gti tis peugeot
xsara-oxi oso kalo oso to 306
clio V6 k@vl@-xazi apodosi analogika tou kinitira
gia pesmou twra posa apo ola auta ta montela 8a ksanadeis stin paragwgi afou ta misa den paragwntai kai ta ipoloipa einai sto telos tous?
eides to kainourgio A3?to 307gti?thn M5?
i seat eidi paragei ibiza kai leon cupra me kinitira 1,9 diesel....
to A3 8a akolou8isei
307gti-APARADEKTOS APOGWNOS TOU 306,clio V6 den vlepw na ksanavgenei,MONO OI ITALOI 8a meinoun se ligo kairo i porsche
kai kana dyo agglikes...alla edw milame gia amaksia paragwgis oxi xeiropoiita.
pantws opws ta vlepw egw i peugeot eftiakse kai to 306 race kai meta espase to kaloupi...kaka ta mantata
oso gia ton eksevropaismo-symfwnw kai edw apolyta alla mexri tautokinita pou stoxevoun stin evrwpi.kai stin teliki i iapwnia exei eisvalei stin evrwpi opote logiko einai nantigrapsei ta evrwpaika gia na petyxei.to idio 8a ekane kai enas evrwpaios an prospa8ouse na paragei autokinita gia tin iapwnia i tin ameriki (kai to kanei fysika stin ameriki).

Alla yparxei ena pragma topoio den fenetai topoio i EVRWPAIKI agora exei antigrapsei kata koron tin IAPWNIKI.ton tropo mazikis paragwgis-poiotitas.
Otan oi Iapwnes efarmozan ta simerina trendy sistimata gia tous evrwpaious J.I.T kai TOTAL QUALITY management to 1960 sta ergostasia tous i Evrwpi koimotan tou kalou kairou mapotelesma twra en etei 2004 na pigenw sto ma8ima kai na ma8ainw gia TQM gurus ek iapwnias kai gia to pws OLA TA EVRWPAIKA ergostasia doulevoun pleon me ton giapwneziko TROPO paragwgis autokinitwn.
kai gia na pareis mia geusi gia to poso akoma 8antigrafei i evrwpi tin Iapwnia sauto to 8ema ma8e oti to kalitero Evrwpaiko ergostasio auti ti stigmi doulevei me 3% skarto parax8en proion kai to xeirotero Iapwniko me 0,8% Shocked
gia na mpeneis esy en etei 2004 sto poiotiko sou peugeot...pleon (milame oti se auto to 8ema oxi apla yparxei IAPWNOPOIHSH twn evrwpaikwn alla aneu orwn paradosi)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 08:25:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Ntinos έγραψε:

gia M3 8a milas vevea gia E36 pou den itan kai tipota idiaitero (~265-300hp) pou kai pali me 30,000 euro den kalypteis olo to kostos agoras afou ena aplo 3ari exei 15-20,000 euro metaxeira.


Ο gskarmou προφανως εννοουσε οτι με λιγοτερο απο 30000e κανεις τι μετατροπη!!! Παντως το προηγουμενο M3 εβγαζε στην ευρωπαικη εκδοση 321ps!!! Οσο για τα γιαπωνεζικα που αναφερεις Civic, Crx, ναι μεν ανεβαζουν τα αλογα σα στραγαλια, ειδικα αν πληρωσεις και το κατι παραπανω, αλλα δε στριβουν οπως ενα αντιστοιχο γαλλικο η μια Μ3(αυτη ειναι και αλλη κατηγορια)!!! Ειναι μονο για ευθειες!!! Μην αναφερετε τωρα Skyline και αλλα τετοια, μιλαμε παντα για αυτοκινητα που αγοραζονται!!!

Ακριβώς ...
Aγοράζεις μια απλή 3αρα με κάπου στα 12-15 χιλιαρικα και μετά

Κινητήρας απο Γερμανία με 321 αλογα περίπου με 4-5 χιλιάρικα -γιατί όταν ψάχνεις βρίσκεις Very happy Very happy
Αναρτήσεις -φρένα -ζαντολάστιχα στην διακριτική ευχέρεια του κατόχου

Δηλαδή ξεκινάμε με το μέγιστο 20 χιλιαρικά και μετά βάζουμε ότι μας φτιάχνει ..

Και το καλύτερο τον δηλώνεις αφού σβήσεις τα σήματα της Μ απο το καπάκι για 2λιτρο Shocked Cool Cool Cool Cool και είναι 3λιτρος

Αυτά .....
Οσο για το τεχνολογικό υπόβαθρο της Χοντα ας το δούμε λίγο καλύτερα ..
1.Οποιος θα θυμάται την ΝR750 του 85 με τα οβάλ έμβολα και τις 32 βαλβίδες σε ένα V4 μοτέρ που ανάγκασε την FIA, FIBA κτλ να βγάλουν κανονισμό ότι για την συμμετοχή σε αγώνες οι κινητήρες πρέπει να έχουν κυλινδρικά έμβολα -οι άλλοι δεν θα μπορούσαν ποτέ να το κάνουν αυτό..
Σημ .Παραμένει ένα απο τα πιο καλά φυλαγμένα βιομηχανικά μυστικά ever.
2. Στο BTCC το βρεττανικό πρωτάθλημα τουρισμού πριν κάποια χρόνια το όριο περιστροφής ήταν στις 8500 στροφές για να μπορούν οι υπόλοιποι να κρατηθούν κοντά στους VTEC και τα Accord Wink Very happy Very happy

Τώρα γιατί βάλθηκε να μας μουρλάνει με τα πολυμορφικά και τα <<θέλω να δείχνω πολυμορφικό>> και ας έχουν διαμάντια κάτω απο το καπώ τους , εδω η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά η μήπως τον δείκτη πωλήσεων .....στην αντίπερα οχθη του Ατλαντικού???


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Κυρ 15 Φεβ 2004, 09:05:49, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 08:49:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:

106 1,3 rallye (poli xamili ropi 10,3 kila kai 100 aloga)
106 1,6 rallye (mexri tis 4000 apla kalo)
205 1,9 gti-1,3 rallye kai ta 2 me poli ligi ropi stis xamiles strofes
epeidi STROFARANE-ITAN ALHTIKA,ANTRIKA AMAKSIA ston tropo pou doulevane.tin odigisi gia olous kai ropi xamila MAS THN EVALAN STO MYALO KATI ANORGASMIKA AMAKSAKIA APO THN GERMANIA-KSYPNISTE GIATI H PEUGEOT THNEI NA GINEI VW.

Διαφωνώ ....με παραδείγματα
Lancia Delta intergrale /DELTONA
Subaru Impreza
Mitsubishi Lancer Evo 3,4,5,6,7,8 ....
Κανένα γερμανικό αλλά όλοι θα θέλαμε αυτά τα μοτέρ που δουλέυουν παντού κάτω απο το καπώ μας Wink
Εχω δει μια Δέλτόνα να καθαρίζει με λιγότερες απο 3-4 χιλ στροφές
μια σειρά απο αυτοκίνητα Shocked Shocked
Ntinos έγραψε:

EGW DHLWNW FAN TWN ALHTIKWN AYTOKINHTWN KAI THS MH FILIKHS SYMPERIFORAS KAI DHLWNW OTI TO EPOMENO AMAKSI MOU 8A EINAI HONDA-MAZDA-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA....kai giati oxi?kalitera ta lefta mou na pane sena kataskeuasti me perivallontologikes eves8isies-TERASTIA EREYNA-EKSELIKSI se olous tous tomeis kai EIDIKA STHN YVRIDIKI TEXNOLOGIA kai oxi se enan YPOPSIFIO ANORGASMIKO EVRWPAIO pou vlepei oti to mellon tis autokinisis einai o kinitiras DIESEL 2gunfire

H TOYOTA επενδύει σε διχρονους ντίζελ με θερμοδυναμική απόδοση πολύ καλύτερη απο οποιδήποτε 4χρονο κινητήρα που φτίαχτηκε η θα φτιαχτει ποτέ χρόνια τώρα ο λόγος που δεν τους ρίχνει μαζικη΄παραγωγή είναι γιατι πρέπει να αλλάξει όλη την γραμμή παραγωγής τετράχρονων κινητήρων παγκοσμίως (έξοδα εε) .

Παρεπιπτόντως οι κινητήρες ντήζελ με εξαίρεση το χαμηλό επίπεδο στροφών και τον χάλια ήχο σε θερμοδυναμική απόδοση είναι ανώτεροι των βενζινοκινητήρων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 09:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μιας και το μαμήσαμε το θέμα πάλι πίσω στο RC...

μιλώντας για μετατροπές και λοιπά

το 6αρι του 306 δεν μπαίνει στους δίλιτρους των 206 ?
εκτός και αν δεν χωράει ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 14:52:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gskarmou έγραψε:
Και μιας και το μαμήσαμε το θέμα πάλι πίσω στο RC...

μιλώντας για μετατροπές και λοιπά

το 6αρι του 306 δεν μπαίνει στους δίλιτρους των 206 ?
εκτός και αν δεν χωράει ...


Και γιατι να αλλαξεις το σασμαν??? Μια χαρα ειναι του RC...Η τουλαχιστον ετσι λενε, δεν εχω προσωπικη αποψη!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 17:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου φανατικό της sport οδήγησης, αν και μου αρέσει να διολισθαίνω σε πλαγιολισθήσεις!!! Razz

Αν με ρωτήσετε τι προτιμώ, 206 RC ή 205GTI, θα πω μάλλον ανεπιφύλακτα 206RC. Είναι η προσωπική μου άποψη.
Βέβαια δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο αυτοκίνητα και έτσι θα μου πείτε πως δεν πρέπει να έχεις εσύ άποψη. Αν είναι όμως έτσι όπως τα φαντάζομαι (από αυτά που ακούω και διαβάζω) τότε μάλλον θα εμμείνω στην απόφασή μου. Δηλώνω fun της τεχνολογίας και μου αρέσει πολύ να οδηγώ ένα αυτοκίνητο το οποίο υιοθετεί την τελευταία λέξη της (όχι ότι το RC την έχει αλλά λέμε τώρα). Και επειδή το αυτοκίνητο μου αρέσει πρωτίστως ως τεχνολογικό επίτευγμα, ό,τι αυτοκίνητο και να είχα θα το φρόντιζα πάρα πολύ (όπως έκανα με το FIAT 127 της μητέρας μου, όπως κάνω τώρα με το αξιαγάπητο 206 Wink )
Ασφαλώς και ο παράγων της σπορτίφ συμπεριφοράς μετράει για μένα πάρα πολύ, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας (αλλιώς θα έπαιρνα golf ή corsa και όχι το 206)...

Ούτε όμως ανοργασμικός νιώθω γι' αυτήν μου την επιλογή (το αντίθετο μάλιστα), όυτε μέτριος οδηγός.

Ο ορισμός του καλού οδηγού για 'μένα είναι ο εξής : Είναι ο οδηγός που σέβεται τον Κ.Ο.Κ. (χωρίς όμως να έχει παρωπίδες), το περιβάλλον, τους συνανθρώπους του και μπορεί να αντιδράσει σωστά σε μια κατάσταση πανικού. Ο οδηγός που κάνει χρόνους στην πίστα είναι απλά εξασκημένος και τίποτε άλλο (και ασφαλώς η εξάσκηση απαιτεί κόπο, χρόνο, μεράκι και ικανότητες).

Επίσης κατ' εμέ όποιοι προσπαθούν να εκτονώσουν μέρος του ανδρισμού τους μέσα από ένα "αλήτικο" αυτοκίνητο μάλλον έχουν μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Σε όλους υποβόσκει λίγο αυτό (ακόμα και σε 'μένα που το καταγγέλω), αλλά δεν είναι καλό. Και δυστυχώς αυτή η εντελώς λανθασμένη νοοτροπία περνά πολύ στα περιοδικα. Κορωνίδα αυτής της νοοτροπίας είναι το απύθμενης καφρίλας και κρετινισμού περιοδικό που ονομάζεται BURN OUT.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 17:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Κορωνίδα αυτής της νοοτροπίας είναι το απύθμενης καφρίλας και κρετινισμού περιοδικό που ονομάζεται BURN OUT.


Και MAX Power, και Power Techniques και δωστε αλογα (και παραδειγματα) στο λαο ναχει...Περιοδικα κυριολεκτικα out of space!!! :alien: Nod


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 18:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Κορωνίδα αυτής της νοοτροπίας είναι το απύθμενης καφρίλας και κρετινισμού περιοδικό που ονομάζεται BURN OUT.


Και MAX Power, και Power Techniques και δωστε αλογα (και παραδειγματα) στο λαο ναχει...Περιοδικα κυριολεκτικα out of space!!! :alien: Nod


συμφωνω και επαυξανω για το burn out και max power αλλά όχι και για το power techniques. Μη τα βαζουμε όλα στο ίδιο καζανι. Το ΡΤ εχει πολλά ενδιαφεροντα αρθρα και ειναι περιοδικο βελτίωσης αυτοκινητου όχι καραγκιοζιλικι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
BUBA (Alexandros)
Μέλος
Μέλος


206 GTi 2.0 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 162
Τόπος: Παπάγου/Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 19:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Κορωνίδα αυτής της νοοτροπίας είναι το απύθμενης καφρίλας και κρετινισμού περιοδικό που ονομάζεται BURN OUT.


Και MAX Power, και Power Techniques και δωστε αλογα (και παραδειγματα) στο λαο ναχει...Περιοδικα κυριολεκτικα out of space!!! :alien: Nod


Laughing Laughing .. καλα αμ αυτες οι φωτογραφισεις με τα γυμνα "μοντελα" που σου πετανε ξαφνικα που κολανε ?? Ημαρτον ρε παιδες!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 19:58:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BUBA έγραψε:
Laughing Laughing ..καλα αμ αυτες οι φωτογραφισεις με τα γυμνα "μοντελα" που σου πετανε ξαφνικα που κολανε ??

fast cars... fast women... Laughing Laughing Laughing Μη μου πείς τώρα οτι σε χαλάνε!!! Evil Twisted evil Laughing
BUBA έγραψε:
Ημαρτον ρε παιδες!

Εσύ τέκνον μου θα σωθείς!!! Εύγε!! Άγνωσται οι βούλαι του Θεού στα καθημερινά αμαρτήματα που μας υποθάλπει ο Σατανάς! Laughing Laughing Laughing
Αμαρτωλοί!! Θα πάτε στην κόλαση!! Μετανοήστε!!! Laughing Laughing Laughing


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
BUBA (Alexandros)
Μέλος
Μέλος


206 GTi 2.0 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 162
Τόπος: Παπάγου/Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2004, 20:25:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
BUBA έγραψε:
Laughing Laughing ..καλα αμ αυτες οι φωτογραφισεις με τα γυμνα "μοντελα" που σου πετανε ξαφνικα που κολανε ??


mick206 έγραψε:

fast cars... fast women... Laughing Laughing Laughing Μη μου πείς τώρα οτι σε χαλάνε!!! Evil Twisted evil Laughing



Αντιθετως ! Αντι να αγορασω και 4 Τροχους και Playboy παιρνω ενα Burn Out και ειμαι κομπλε! Wink Ασε που εχω και την ανταποκριση μου απο Λιμανακια , αυτό που το πάς ? Smile

BUBA έγραψε:
Ημαρτον ρε παιδες!

Εσύ τέκνον μου θα σωθείς!!! Εύγε!! Άγνωσται οι βούλαι του Θεού στα καθημερινά αμαρτήματα που μας υποθάλπει ο Σατανάς! Laughing Laughing Laughing
Αμαρτωλοί!! Θα πάτε στην κόλαση!! Μετανοήστε!!! Laughing Laughing Laughing


Αγαπητό Burn out. Εαν σε προσέβαλα, μετανοώ ειλικρινά Sad

Υ.Γ. Κατι για γαλλικά άλογα δεν λέγαμε σε αυτό το post ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kamatsos (Γιωργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 09 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2004, 09:32:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΣΧΕΔΟΝ 4500Ε ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 18% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ Ζ4 ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ TYPE_R ΕΧΕΙ ΘΕΟΚΟΝΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ 6ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1200ΚΙΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΛΑ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΟ(3η-135,4η-180).ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ Η PEUGEOT ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΤΟ RC ΕΙΧΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ,ΣΤΑ ΚΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΝΙ ΣΤΟΧΕΥΕ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ GTI ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ 205 Ή 306 ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΤΕΛΟΣ,ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ,ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΠΕ-Ρ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΩΣΕ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1-2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΚΑΖΟΦΙΛ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ)ΤΟ RC EIXE MEGALYTERH TAXYTHTA ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ VBOX,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΘΙΑΣΤΟΥΜΕ .[/quote]

Bluegrab Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4500,00 ΤΟ RC ΕΧΕΙ 24400,00
ΣΤΟ AYTO CAR ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Η PEUGEOT ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΤΟ RC ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟ INTEGRA TYPE R.


kamatsos
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,322s (PHP: 92% - SQL: 8%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on