Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 18:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Το Type R είναι ΨΟΦΙΟ (για τους ίππους του) κάτω από τις 5000 rmp και σε μετρήσεις και σε αίσθηση, αν όντως το έχεις οδηγήσει θα το ξέρεις.
Ανεβασμένο πάνω από τις 5000 rmp σκοτώνει είναι αλήθεια, αλλά κρίμα δεν είναι ένα κορυφαίο κατα τα άλλα αυτοκίνητο να χάνει σε ρεπριζ από (σχεδόν όλα τα αντιστοιχα αλλά ακόμα και από βελτιωμένα 1600άρια?)
Όσο για τα υπόλοιπα που έχει "ΣΕ ΚΟΝΤΡΑ TYPE R ME 106 RALLY (165 PS ME ΔΙΑΦΩΡΙΚΟ 13/59) ΤΟ 106 ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ" τα είπες όλα.
Τέλος, τα 206 RC, Focus ST κλπ. έχουν διαφορετικό προσανατολισμό από το Type R γι'αυτό και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους. |
Καταρχήν φίλε Droemmen μάλλον δεν θα έχεις οδηγήσεις Civic Vti ή Crx V.tec γι'αυτό και δεν μπορείς να δεις τη διαφορά των κινητήρων τους με τον i-Vtec στις χαμηλές!!!
Βέβαια μπορεί να μην συγκρίνεται σε ρεπριζ με το RC ή το ST αλλά όταν αυτά θα φορτώνουν την 3η το Type-r θα είναι στο κόφτη της 2ας.....
Εξάλλου τα V.Tecια δεν είναι για να πηγαίνουν μέ 4.000rpm!!! Όταν όλοι έχουν κόφτη στις 6.500 αυτά έχουν άλλες 2000rpm οι οποίες είναι πολύ πολύ σημαντικές!!!!
Τώρα σε σχέση με το πειραγμένο Rallάκι μάλλον δεν είδατε οτι αυτό ήταν στημένο καθαρά κοντράδικα και είναι και 300-400 kg ελαφρύτερο!!!
Προσωπικά πιστεύω οτι το Type-r αφήνει πολλά μοντέλα της κατηγορίας του και παραπάνω κατηγοριών πολύ πίσω!!! Είναι το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti !!!!
Αυτά...
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 08:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | Βέβαια μπορεί να μην συγκρίνεται σε ρεπριζ με το RC ή το ST αλλά όταν αυτά θα φορτώνουν την 3η το Type-r θα είναι στο κόφτη της 2ας.....
Εξάλλου τα V.Tecια δεν είναι για να πηγαίνουν μέ 4.000rpm!!! Όταν όλοι έχουν κόφτη στις 6.500 αυτά έχουν άλλες 2000rpm οι οποίες είναι πολύ πολύ σημαντικές!!!!
Τώρα σε σχέση με το πειραγμένο Rallάκι μάλλον δεν είδατε οτι αυτό ήταν στημένο καθαρά κοντράδικα και είναι και 300-400 kg ελαφρύτερο!!!
Προσωπικά πιστεύω οτι το Type-r αφήνει πολλά μοντέλα της κατηγορίας του και παραπάνω κατηγοριών πολύ πίσω!!! Είναι το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti !!!!
Αυτά... |
Μα και η 147 μου κάτω από τις 4000 στροφές είναι ψόφια, αυτό δεν σημαίνει ότι πάω πάντα με 6000 για να έχω δύναμη, ακόμα κι αν στροφάρει ο κινητήρας μέχρι 7800, (8000 για το Type R).
Δεν έχουν όλοι κόφτη στις 6500! πχ. οι εργοστασιακές 147 έχουν στις 7300...
Όσο για το ραλί (χωρίς βέβαια να είναι ενδεικτικό αυτό) εκτός από τα 300 κιλά ελαφρύτερο υπολειπόταν και σε 35 άλογα, τέλος πάντων...
και τέλος δεν κατηγορώ το Type R απλά τονίζω μια από τις αδυναμίες του.
Όσο για τα υπόλοιπα Vtec δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο από (ωφέλιμες) στροφές πχ ο 1.6 του Civic έχει μεγ. ιπποδύναμη στις 5600, όταν πχ o VVTi της Corolla την έχει στις 6000 ή ο TS της Alfa στις 6200...
Το Type R είναι όντως το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti, αλλά σε δρόμο δεν συγκρίνεται με focus RS, RC κλπ που είναι σταθερότερα, πιο πολιτισμένα... και βέβαια δεν νομίζω πως οι περισσότεροι απ'αυτούς που έχουν Type R πάνε κάθε σαββατοκύριακο σε πίστες
Όσο για τα γαλλικά άλογα, δεν νομίζω πως η Peugeot δεν μπορούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο με 200+ άλογα, αλλά το θέμα είναι κατά πόσο αυτό θα πήγαινε στην αγορά! γιατί καλώς ή κακώς όλα εκεί οδηγούν...
Η Peugeot δεν στοχεύει στο group των 30000 Ευρώ και πάνω, αλλά σε μία μικρότερη κατηγορία που της αποφέρει περισσότερα κέρδη!
Δείτε που έδινε και συνεχίζει να δίνει την προσοχή της, στα λεγόμενα μικρά gti, άσχετα αν ακόμα περιμένουμε τον διάδοχο του Rallye. Όχι δεν πιστεύω ότι θα βγει δευτερο rallye, απλά κάτι παρόμοιου προσανατολισμού και όμορφου σπορ σχεδιασμού, θα ήταν ΟΚ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 08:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΤΙΑ......
Δεν είναι θέμα ίππων είναι θέμα νοοτροπιας Γαλλων
Οταν η αγαπητη μαμα Πεζώ αποφασίζει να βγάλει άλογα το κάνει
-πολιτική εκδοση του 205 Τ16 - να μην πούμε για εκείνο το τέρας του Βατάνεν 405 T16 με τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση εν έτει 1985 σε αγώνα και μερικά αλογάκια κάπου 700 για να μείνουν στον τερματισμό τα 600 λόγω υψομέτρου Αν ήθελε λοιπόν να βγάλει κάτι που να κτυπήσει ότι κινείται θα το έκανε και οι άλλοι θα έτρεχαν και θα λαχάνιαζαν .
Απλά κάνει τον Κινέζο για να μην μπλεχτεί σε καταστάσεις ουσιαστικής κόντρας όχι ικανοτήτων αλλά εμπορικής με άλλους κατασκευαστές .
Οσο για τα άλογα καλά είναι να υπάρχουν αλλά πρέπει να κατεβαίνουν και στον δρόμο .
Απλά προτιμά να στήσει αυτοκίνητο στροφών και φουρκετών παρά ευθείας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kamatsos (Γιωργος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 10:28:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ 200+ΑΛΟΓΑ Σ'ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ (ΠΟΛΛΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ-ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΟΣΗ κα') ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ.ΤΑ HONDA ΤΩΣΑ ΧΡΩΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ.
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΝΑ 206 RC ΜΕ 200 PS 6αρι ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ 4000,00 ΑΚΟΜΑ.
kamatsos |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 11:39:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Daloup-man έγραψε: | Βέβαια μπορεί να μην συγκρίνεται σε ρεπριζ με το RC ή το ST αλλά όταν αυτά θα φορτώνουν την 3η το Type-r θα είναι στο κόφτη της 2ας.....
Εξάλλου τα V.Tecια δεν είναι για να πηγαίνουν μέ 4.000rpm!!! Όταν όλοι έχουν κόφτη στις 6.500 αυτά έχουν άλλες 2000rpm οι οποίες είναι πολύ πολύ σημαντικές!!!!
Τώρα σε σχέση με το πειραγμένο Rallάκι μάλλον δεν είδατε οτι αυτό ήταν στημένο καθαρά κοντράδικα και είναι και 300-400 kg ελαφρύτερο!!!
Προσωπικά πιστεύω οτι το Type-r αφήνει πολλά μοντέλα της κατηγορίας του και παραπάνω κατηγοριών πολύ πίσω!!! Είναι το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti !!!!
Αυτά... |
Μα και η 147 μου κάτω από τις 4000 στροφές είναι ψόφια, αυτό δεν σημαίνει ότι πάω πάντα με 6000 για να έχω δύναμη, ακόμα κι αν στροφάρει ο κινητήρας μέχρι 7800, (8000 για το Type R).
Δεν έχουν όλοι κόφτη στις 6500! πχ. οι εργοστασιακές 147 έχουν στις 7300...
Όσο για το ραλί (χωρίς βέβαια να είναι ενδεικτικό αυτό) εκτός από τα 300 κιλά ελαφρύτερο υπολειπόταν και σε 35 άλογα, τέλος πάντων...
και τέλος δεν κατηγορώ το Type R απλά τονίζω μια από τις αδυναμίες του.
Όσο για τα υπόλοιπα Vtec δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο από (ωφέλιμες) στροφές πχ ο 1.6 του Civic έχει μεγ. ιπποδύναμη στις 5600, όταν πχ o VVTi της Corolla την έχει στις 6000 ή ο TS της Alfa στις 6200...Το Type R είναι όντως το τελευταίο-μέχρι τώρα-ΑΛΗΘΙΝΟ gti, αλλά σε δρόμο δεν συγκρίνεται με focus RS, RC κλπ που είναι σταθερότερα, πιο πολιτισμένα... και βέβαια δεν νομίζω πως οι περισσότεροι απ'αυτούς που έχουν Type R πάνε κάθε σαββατοκύριακο σε πίστες
Όσο για τα γαλλικά άλογα, δεν νομίζω πως η Peugeot δεν μπορούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο με 200+ άλογα, αλλά το θέμα είναι κατά πόσο αυτό θα πήγαινε στην αγορά! γιατί καλώς ή κακώς όλα εκεί οδηγούν...
Η Peugeot δεν στοχεύει στο group των 30000 Ευρώ και πάνω, αλλά σε μία μικρότερη κατηγορία που της αποφέρει περισσότερα κέρδη!
Δείτε που έδινε και συνεχίζει να δίνει την προσοχή της, στα λεγόμενα μικρά gti, άσχετα αν ακόμα περιμένουμε τον διάδοχο του Rallye. Όχι δεν πιστεύω ότι θα βγει δευτερο rallye, απλά κάτι παρόμοιου προσανατολισμού και όμορφου σπορ σχεδιασμού, θα ήταν ΟΚ  |
Καλημέρα!!!
Μάλλον θα εννοείς το καινούργιο Civic ε???
Αν ναι,λάβε υπ'όψη σου οτι το νέο 1,6 civic v.tec έχει έναν εκκεντροφόρο!!!
Αν εννοείς αυτό με τα 160hp ή το crx v.tec κάνεις λάθος,γιατί η μεγ.ιπποδύναμη εμφανίζεται πολύ πιο ψηλά!!!
Όσο για το συγκεκριμένο rallye έχει αναλογία kg/hp 5,1 και το type-r περίπου 6!!!
Για την peugeot δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν μπορώ να ξέρω την πολιτική της!!!
Τέλος θα σε-σας παραπέμψω στο τεύχος 4 του περιοδικού EVO!(συκριτική Type-r,Corolla T-sport,Leon Cupra R,Mini S,Audi S3,Golf Gti και έτσι για την ιστορία Clio williams)! Λένε το Type-r σε δρόμο και πίστα είναι η κορυφή!!!
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 12:12:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | Μάλλον θα εννοείς το καινούργιο Civic ε???
Αν ναι,λάβε υπ'όψη σου οτι το νέο 1,6 civic v.tec έχει έναν εκκεντροφόρο!!!
Αν εννοείς αυτό με τα 160hp ή το crx v.tec κάνεις λάθος,γιατί η μεγ.ιπποδύναμη εμφανίζεται πολύ πιο ψηλά!!!
Όσο για το συγκεκριμένο rallye έχει αναλογία kg/hp 5,1 και το type-r περίπου 6!!!
Για την peugeot δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν μπορώ να ξέρω την πολιτική της!!!
Τέλος θα σε-σας παραπέμψω στο τεύχος 4 του περιοδικού EVO!(συκριτική Type-r,Corolla T-sport,Leon Cupra R,Mini S,Audi S3,Golf Gti και έτσι για την ιστορία Clio williams)! Λένε το Type-r σε δρόμο και πίστα είναι η κορυφή!!! |
Βέβαια μιλάω για το καινούριο Civic, το ότι έχει ένα εκκεντροφόρο είναι γνωστό όπως και το γιατί έχει μόνο έναν
Δεν γνωρίζω για civic 1.6 με 160 άλογα όσο για το Crx ας περιμένουμε καλύτερα το καινούριο...
Το Rallye είναι κάτω από 900 κιλά? γιατί αυτή η αναλογία ισχύει για 850 κιλα! Αν ναι πάω πάσο, αν και επιμένω πως το Type R είναι υπερεκτιμημένο κι αυτό λόγω της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του.
Τώρα όσο για τις κριτικές του Evo και πόσο αξιόπιστες είναι να δούμε σε 2 τεύχη από τώρα γιατί μπορεί να το θάβουν. Όπως έγινε με το Leon cupra R στην αρχή το έλεγαν κορυφαίο κλπ κλπ και μετά έλεγαν πόσο κατώτερο είναι των άλλων τετρακίνητων, ή για την GTA στην αρχή πόσο δύσκολη είναι και μετά πόσο απίστευτα γρήγορα οδηγείται...
Άσε που κριτική μεταξύ όλων αυτών δεν νοείται (τετρακίνητα, μπροστιοκίνητα, πισωκίνητα, με ιπποδύναμη να διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο ακόμα και πάνω από 100 άλογα) σούπα τα έκαναν πάλι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 12:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Βέβαια μιλάω για το καινούριο Civic, το ότι έχει ένα εκκεντροφόρο είναι γνωστό όπως και το γιατί έχει μόνο έναν
Δεν γνωρίζω για civic 1.6 με 160 άλογα όσο για το Crx ας περιμένουμε καλύτερα το καινούριο...
Το Rallye είναι κάτω από 900 κιλά? γιατί αυτή η αναλογία ισχύει για 850 κιλα! Αν ναι πάω πάσο, αν και επιμένω πως το Type R είναι υπερεκτιμημένο κι αυτό λόγω της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του. |
Γιατί έχει έναν ακκεντροφόρο???
Κ εγώ αναμένω το νεο crx πως κ πως!!!
Αν σκεφτούμε οτι το 206 είναι περίπου 950-1000kg τότε περίπου τόσο θα είναι το rallye!!!
Θα δούμε και άλλες δοκιμές του Type-r να έχουμε πλήρη άποψη!!
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 12:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: |
Γιατί έχει έναν ακκεντροφόρο???
Κ εγώ αναμένω το νεο crx πως κ πως!!!
Αν σκεφτούμε οτι το 206 είναι περίπου 950-1000kg τότε περίπου τόσο θα είναι το rallye!!!
Θα δούμε και άλλες δοκιμές του Type-r να έχουμε πλήρη άποψη!! |
Φίλος μηχανικός που εργάζεται στο Χαιρετάκη λέει πως τα παλιά μοτέρ με δυο εκκεντροφόρους, είχαν πρόβλημα στο σωστό άνοιγμα-χρονισμό της εισαγωγής πράγμα που επιβάρυναν οι πολλές στροφές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να χρειάζονται συνέχεια ρύθμιση! το πρόβλημα ήταν έντονο στους πιο απαιτητικούς οδηγούς! Γιατί το civic της ξαδέρφης μου φυσικά ουδέποτε το παρουσίασε
Στο νέο Crx που ετοιμάζεται υποστηρίζουν ότι το έχουν διορθώσει...
Ακούστε κι αυτό: Οι φήμες λένε ότι η βασική έκδοση του Crx θα ξεκινά από τα 1.0 με 100 άλογα, 1.6 με 160 άλογα και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 900 κιλά!
Αν είναι αλήθεια οι επόμενες εκδόσεις που θα βρίσκονται? 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Droemmen στις Πεμ 12 Φεβ 2004, 13:16:32, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 12:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kamatsos έγραψε: |
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΝΑ 206 RC ΜΕ 200 PS 6αρι ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ 4000,00 ΑΚΟΜΑ. |
Πολύ εμπορικό θα ήταν και θα πούλαγε σαν το ζεστό ..κρουασαν
Αλλά λόγω παραδόσεως (205GTI) και του <<εφιάλτη>> που λεγόταν Renault Clio Williams
Koινώς ο στόχος είναι ο στριφτερός πολιτικός χαρακτήρας και όχι ο αγωνίαρικος αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει εγω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 13:25:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Droemmen έγραψε: | Daloup-man έγραψε: |
Γιατί έχει έναν ακκεντροφόρο???
Κ εγώ αναμένω το νεο crx πως κ πως!!!
Αν σκεφτούμε οτι το 206 είναι περίπου 950-1000kg τότε περίπου τόσο θα είναι το rallye!!!
Θα δούμε και άλλες δοκιμές του Type-r να έχουμε πλήρη άποψη!! |
Φίλος μηχανικός που εργάζεται στο Χαιρετάκη λέει πως τα παλιά μοτέρ με δυο εκκεντροφόρους, είχαν πρόβλημα στο σωστό άνοιγμα-χρονισμό της εισαγωγής πράγμα που επιβάρυναν οι πολλές στροφές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να χρειάζονται συνέχεια ρύθμιση! το πρόβλημα ήταν έντονο στους πιο απαιτητικούς οδηγούς! Γιατί το civic της ξαδέρφης μου φυσικά ουδέποτε το παρουσίασε
Στο νέο Crx που ετοιμάζεται υποστηρίζουν ότι το έχουν διορθώσει...
Ακούστε κι αυτό: Οι φήμες λένε ότι η βασική έκδοση του Crx θα ξεκινά από τα 1.0 με 100 άλογα, 1.6 με 160 άλογα και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 900 κιλά!
Αν είναι αλήθεια οι επόμενες εκδόσεις που θα βρίσκονται?  |
Ωραία!!!!!!!!!!
Με βλέπω με χιλιάρι!!!!
Οι επόμενες θα είναι 1,8 με 180 2,0 με 240 κ.ο.κ!!!! Λέω εγώ . . . 
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kamatsos (Γιωργος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 13:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....Η ΡΙΤΣΩΝΑ ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ ΓΙΑ 28-29/2/2004 ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ
kamatsos |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 15:22:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kamatsos έγραψε: | ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....Η ΡΙΤΣΩΝΑ ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ ΓΙΑ 28-29/2/2004 ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ |
πάνω στην κοπή της πιτας μας δηλαδη...??? όχι ρε πο**τη*! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kamatsos (Γιωργος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 17:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο νέο Crx που ετοιμάζεται υποστηρίζουν ότι το έχουν διορθώσει...
Ακούστε κι αυτό: Οι φήμες λένε ότι η βασική έκδοση του Crx θα ξεκινά από τα 1.0 με 100 άλογα, 1.6 με 160 άλογα και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 900 κιλά!
Αν είναι αλήθεια οι επόμενες εκδόσεις που θα βρίσκονται? [/quote]
ΤΟ ΝΕΟ CRX ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΚΑΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ TYPE R ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΛΙΓΟ ΒΑΡΟΣ.
kamatsos |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 20:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kamatsos έγραψε: |
ΤΟ ΝΕΟ CRX ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΚΑΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ TYPE R ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΛΙΓΟ ΒΑΡΟΣ. |
Γουστάρωωωωωωωωωωωωωωω !!!!!!!!!!!!!!!
κόλασηηηηηηηηηηηηηηηη 
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

206 2.0 GTI
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 04:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ RC ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2-5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΟ RC ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ GTI ΜΕ TYPE-R,COOPER S KAI S3(ΜΑΜΙΣΙΟ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ,ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟ HONTA KAI TO MINI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ,ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ S3 ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο HALDEX ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8/10 ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΕΜΡΙΖ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΙΛΙΤΡΟ 206 ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ TO MINI OYTE TO TYPE-R ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ S2000 ΘΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ,Η ΜΙΚΡΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ,ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΣΦΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΙΩΣΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ RC,FOCUS ST170,CLIO RS,ALFA 147 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ.
DIMSAV |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 08:37:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMSAV έγραψε: | ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ RC ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2-5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΟ RC ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ GTI ΜΕ TYPE-R,COOPER S KAI S3(ΜΑΜΙΣΙΟ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ,ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟ HONTA KAI TO MINI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ,ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ S3 ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο HALDEX ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8/10 ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΕΜΡΙΖ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΙΛΙΤΡΟ 206 ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ TO MINI OYTE TO TYPE-R ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ S2000 ΘΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ,Η ΜΙΚΡΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ,ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΣΦΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΙΩΣΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ RC,FOCUS ST170,CLIO RS,ALFA 147 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ. |
Αυτό είναι το νόημα .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kamatsos (Γιωργος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 10:10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMSAV έγραψε: | ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ RC ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 2-5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΡΑΧΜΟΥΛΕΣ.ΤΟ RC ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ GTI ΜΕ TYPE-R,COOPER S KAI S3(ΜΑΜΙΣΙΟ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ,ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟ HONTA KAI TO MINI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ,ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ S3 ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο HALDEX ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8/10 ΤΟ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΕΜΡΙΖ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΙΛΙΤΡΟ 206 ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΜΕΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΟΥΤΕ TO MINI OYTE TO TYPE-R ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ S2000 ΘΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ,Η ΜΙΚΡΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ,ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΑΛΑΦΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΣΦΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΙΩΣΕΙ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ RC,FOCUS ST170,CLIO RS,ALFA 147 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ. |
ΤΟ TYPE R ΕΧΕΙ 27475,00 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ RC KAI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤ/ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ RC OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ S3 ΑΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ TURBO.
ΤΟ RC ΑΝ ΗΤΑΝ 185-190 PS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΙΣ.
...ΦΙΛΙΚΑ...
kamatsos |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kamatsos (Γιωργος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 50 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 10:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ 206 1,6cc.
ΕΧΟΥΜΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΙΣΗ ΣΕ 206 1,6cc ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ 106 RALLY ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (206)...SPESIAL...
kamatsos |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 21:29:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω διαβασα οτι η Peugeot οταν εφτιαχνε το RC σαν προτυπο για το κρατημα ειχε το Civic και integra Type R και οχι το 306 GTi κτλ για αυτο βγηκε πιο σταθερο και λιγοτερο παιχνιδιαρικο το 206 απο τα 106...κτλ
Για μενα δεν ειναι απολυτα κακο η καλο αυτο....
Κακα τα ψεματα καλη η Peugeotμανια αλλα 25.000 ευρω δεν τα δινα για κανενα μικρο ουτε 206,με τοσα λεφτα παιρνεις κατι πισωκινητο ή τουρμπο ή τουλαχιστον κουπε .
Το typer κακα τα ψεματα δεν παιζεται σε
κινητηρα (honda vtec γαρ...),
κιβωτιο(θεοκοντο 6αρι...),
θεση οδηγησης(χωρανε τα ποδια καλυτερα απο το δικο μας),
καινουργιο αμαξωμα(εχουν περασει πολλα χρονια απο το πρωτο 206)
και το αμαξι ειναι μια κατηγορια πανω με φοβερη εκμεταλευση χωρων με Ιαπωνικη αξιπιστια,πραγματα που για μενα μου λενε λιγα αλλα για τους περισοτερους μετρανε 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Φεβ 2004, 21:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kaisaras96 έγραψε: | καινουργιο αμαξωμα(εχουν περασει πολλα χρονια απο το πρωτο 206) |
Θα με συγχωρέσεις αλλα εδώ θα διαφωνίσω μαζί σου... Δεν ξέρω αν μιλάς για αισθητική αλλα το 206 ,μπορεί να έχουν περάσει 6 χρόνια απο τότε που βγήκε,αλλά ακόμα είναι πολύ μπροστά σε θέμα σχεδίασης!!
Πάντα θα φαίνεται σαν φρέσκο!! Και μην ξεχνάμε πως το 206 ανήκει στην κατηγορία των μικρών... Ούτε στην μικρομεσαία κατηγορία ανήκει ούτε στη μεσαία! Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω άλλο αμάξι που να μου αρέσει τόσο πολύ εξωτερικά και εσωτερικά όσο το 206! Για την ιπποδύναμη δεν θα μιλήσω... βαριέμαι! Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πολιτικής της εταιρίας για τα αμάξια που θέλει να παρουσιάσει στο κοινό! Τώρα αν αυτό θα της βγεί σε καλό ή κακό δεν ξέρω! Το μέλλον θα δείξει...
υ.γ:Ένα είναι το σίγουρο! Ότι και να έχουν κάποιοι! Όσα άλογα κι αν έχουν δεν θα σταματήσουν ποτέ να βελτιώνουν το αμάξι τους!
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|