Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 14:01:32 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ηλεκτρονικό Γκάζι ή όχι ? |
|
|
Μετά από τις τελευταίες εκτεταμένες διάφορες συζητήσεις περί τούτου και με αφορμή το παρακάτω άρθρο σε ξένο site http://206gti.net/throttle-cable/ χθές που έπλενα το αυτοκίνητο έριξα μια ματιά και είδα ότι το δικό μου γκάζι είναι σαν αυτό του άρθρου, με ντίζα !!!
Ερώτηση, το ηλεκτρονικό γκάζι έχει καθόλου ντίζα ή όχι ? έχω μπερδευτεί διότι το δικό μου είναι μοντέλο 2002 με multiplex και θεωρητικά έχει ηλεκτρονικό !!!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 16:31:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην οψη το ηλεκτρονικο γκαζι δεν διαφερει απο το "κανονικο"!!! Και τα δυο εχουν ντιζα!!! Παρατηρησε ομως κατι...βαλτο μπροστα και "πατα" γκαζι απο το χωρο του κινητηρα!!! Θα διαπιστωσεις οτι δεν ανεβαζει στροφες...Αν δεν δωσει εντολη το πενταλ δεν γινεται τιποτα, εξου και η υστερηση αποκρισης του εν λογω γκαζιου!!! Το γκαζι δεν τραβαει απευθειας τη ντιζα, αλλα στελνει εντολη!!! Welcome to the MATRIX world!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 23:06:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Στην οψη το ηλεκτρονικο γκαζι δεν διαφερει απο το "κανονικο"!!! Και τα δυο εχουν ντιζα!!! Παρατηρησε ομως κατι...βαλτο μπροστα και "πατα" γκαζι απο το χωρο του κινητηρα!!! Θα διαπιστωσεις οτι δεν ανεβαζει στροφες... |
Τι εννοείς από τον χώρο του κινητήρα ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 23:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκεινο το μαραφετι που καταληγει το συρματοσχοινο "πιεζεται"!!! Δοκιμασε να το πιεσεις προς μια κατευθυνση και τηα καταλαβεις!!! Αν δεν καταλαβαινεις τι εννοω, βαλε καποιον να παταει γκαζι απο μεσα και παρατηρησε την κινιση που κανει εκεινο το πραγμα!!! Μετα δοκιμασε να το κανεις με το χερι και θα καταλαβεις...
Ελπιζω να βοηθησα!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 00:11:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Εκεινο το μαραφετι που καταληγει το συρματοσχοινο "πιεζεται"!!! Δοκιμασε να το πιεσεις προς μια κατευθυνση και τηα καταλαβεις!!! Αν δεν καταλαβαινεις τι εννοω, βαλε καποιον να παταει γκαζι απο μεσα και παρατηρησε την κινιση που κανει εκεινο το πραγμα!!! Μετα δοκιμασε να το κανεις με το χερι και θα καταλαβεις...
Ελπιζω να βοηθησα!!!  |
Κι όμως αυτό το μαραφέτι που γυρνάει με τη ντίζα το γύρισα από έξω και ο κινητήρας ανεβάζει στροφές χωρίς να πατάω το πεντάλ !!!
Άρα έχω ηλεκτρονικό γκάζι ? ? ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 00:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tωρα μπερδευτηκα κιεγω!!! Για να πω την αληθεια δεν εχω δει πως λειτουργει το ηλεκτρικο της πεζο!!! Αλλα σε οσα τουτου (VW, Seat,BMW...) εχω κανει αυτο που σου ειπα δεν δουλευει απο το χωρο του κινητηρα!!! Παντως οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι το εχεις!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 18:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το ηλεκτρικό και το μηχανικό γκάζι έχουν ντίζα. To ηλεκτρικό γκάζι διαφέρει με το μηχανικό στο εξής:
Στο Μηχανικό γκάζι η ντίζα είναι συνδεδεμένη απ'ευθείας με το κλαπέτο της πεταλούδας έτσι ώστε όταν την γυρνάς να ανοίγει. Εκπαιδευτικά αναφέρω ότι όταν λοιπόν ανοίγει η πεταλούδα, πίσω της υπάρχει ένα ποτενσιόμετρο το οποίο "διαβάζει" πόσες μοίρες έχει ανοίξει η πεταλούδα και στέλνει σήμα στον εγκέφαλο για να δώσει ανάλογο καύσιμο.
Στο Ηλεκτρικό γκάζι η ντίζα είναι συνδεδεμένη με ένα αισθητήρα γκαζιού. Αυτός εντοπίζεται στα 206 στο "καθρέπτη" του αυτοκινήτου πίσω δηλαδή από την μπαταρία. Πατώντας λοιπόν εμείς το γκάζι (ή γυρνώντας τον αισθητήρα αυτό) τότε στέλνει σήμα στον εγκέφαλο και ο εγκέφαλος επεξεργάζεται την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τις στροφές και όλες τις παραμέτρους και ανοίγει σταδιακά την ηλεκτρική πεταλούδα μέχρι την επιθυμητή μας θέση.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Φεβ 2004, 21:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο, thanks !! Τελικά ηλεκτρονικό γκάζι έχω, απλά μπερδεύτηκα με την ντίζα ...

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2004, 10:33:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη και εγω ηλ. γκαζι εχω και εχει αρχισει να μου την βιδωνει λιγο, απο οτι γνωριζω μπορει να αλλαχτει.Αλλα με τι κοστος αραγε?
Σιγουρα οσον αφορα την οικονομια καυσιμου, συμβαλλει αρκετα και η αποκριση του δεν ειναι τοσο χαλια οσο σε αλλα τουτου που εχω οδηγησει, αλλα ειναι ορισμενες φορες που η αργη αποκριση του σε συνδιασμο με το τραβηγμα του κινητηρα στης χαμηλομεσαιες σε "κρεμαει".
Μετα την αλλαγη χρειαζεται να επαναπρογραμματιστει ο εγκεφαλος ή ειναι plug and play?
Συγγνωμη αν ρωταω κατι που ισως εχει απαντηθει χιλιαδες φορες. 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|