Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2003, 14:30:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ...Το μονο προβλημα ειναι τα καυσιμα γιατι αν δεν φτασει ο ρυθμιστης πιεσης,τοτε εχετε προβλημα αν εχετε 3φυσο μοτερ.... |
Δηλαδη πρεπει να βρεις τροπο να αυξησεις την πιεση της βενζινης ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Δεκ 2003, 18:18:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Yeap!Και μαλιστα τοσο ωστε να μην μπουκωνει χαμηλα αλλα να μην στεγνωνει και ψηλα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιαν 2004, 21:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Επειδη το εχω οδηγησει σας διαβεβαιω οτι ειναι πολυ ομαλος ο κηνητηρας. Το παιδι εχει κανει τα εξεις:
- Προγραμμα και εισαγωγη-ροϊκη εξεληξη Dibillas (εβγαλε την πλαστικη και εβαλε μεταλικη χυτη) . Ανεβασμα κοφτη στης 7200 rpm.
- Full εξαγωγη, χταποδι - καταλητης - εξατμηση της Sebring.
Το αμαξι πραγματικα πεταει, αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει..... |
Λοιπον, η μετατροπη εχει γινει απ'τα Χρηστουγενα. Μεχρι πριν λιγες μερες το μοτερ (κινητηρας 1.6 απο ASTRA) στωνοταν με το απλο προγραμα του 1.6 μαμα . Απο χθες περαστικε και το προγραμα για τους εκκεντροφορους. Μιλαμε οτι το αμαξι παει σαν ΔΙΑΟΛΕΜΕΝΟ !!! Δηναμομετρηση εδειξε 150 HP στις 6800 rpm και 17 Kgm ροπη στις 5500 rpm (αλλα εχει τα 15Kgm ειδη απο τις 2000 rpm). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2004, 17:13:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος τεχνικα καταρτησμενος μπορει να μου πει εαν κυκλοφορουν σαξοραλλα (και αναφερομαι σε αυτα λογω μοτερ) τα οποια τα εχουν κανει 1800 ???
αυτο εχει γινει με αλλο στροφαλο - μπιελες (π.χ. απο το 1.8 το xantia) ???
μαλλον μαντευετε τι σκεφτομαι... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2004, 21:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανενα...Το συγκεκριμενο μπλοκ μπορει να παει περιπου μεχρι τα 1740 κυβικα αλλα αδυνατιζουν παααρα πολυ τα τοιχωματα των κυλινδρων,πραγμα πολυ επιφοβο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2004, 22:36:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αααα ετσι σε καμια περιπτωση. Overboring με oversize εμβολα δεν κανω...
ελεγα μηπως καναμε την πο***ια με κανα στροφαλομπιελο...
φτουυυυ... anyway
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
anestis_106 (ANESTIS) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 28 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Οκτ 2009, 17:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και το θέμα είναι για το 206 θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία μου. Έχω ένα 106 1.4 με τον κινητήρα του θέματος. Σε αναζήτηση στο ebay βρήκα ένα εκκεντροφόρο που γράφει ότι είναι κατάλληλος γι ' αυτόν τον κινητήρα με χαρακτηριστικά
duration : 268
timing : 24/64 20/40
full lift : 110
και έχει και ένα 8,4 που δεν καταλαβαίνω τι είναι.
Στην περιγραφή γράφει ότι είναι βελτιωμένος και προσφέρει αύξηση ιπποδύναμης.
Μπορεί κάποιος να καταλάβει από αυτά τα χαρακηριστικά, αν πράγματι είναι και αν μπορεί να μπει στον εν λόγω κινητήρα ?
Αν μπαίνει χρειάζεται να γίνει και κάτι άλλο, όπως πρόγραμμα ίσως ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Οκτ 2009, 17:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ περιληπτικα,μαζι με τοποθετηση και προγραμμα(που δεν τα αποφευγεις ετσι και αλλιως) το κοστολογιο θα αγγιξει τα 600Ε για να κερδισεις 5-6 αλογα.
Αν πιστευεις οτι αξιζει,τοτε το συζηταμε,αν και ειναι πεταμενα χρηματα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
anestis_106 (ANESTIS) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 28 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Οκτ 2009, 18:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για αυτό το κόστος. Απλά σκέφτηκα ότι αν μπορέσω να χτυπήσω φθηνά τον εκκεντροφόρο (έχω βάλει στόχο τα 100 ευρώ), πόσο θα στοιχίσει η τοποθέτηση και ο προγραμματισμός ? Πράγματι δεν ξέρω. Όταν άλλαξα τους εκκεντροφόρους στο Mondeo πριν από πέντε μήνες πλήρωσα 120 ευρώ για τοποθέτηση και ρύθμιση. Ο προγραμματισμός είναι ακριβός. Θα εκτιμούσα τη γνώμη σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Οκτ 2009, 22:29:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα,150Ε θα δωσεις χαλαροτατα στον μηχανικο για την τοποθετηση,χωρις ρεκτιφιε,κλπ.
Αλλα 300Ε θα χρειαστεις για το προγραμμα και οσα ακομα παρεις τον εκκεντροφορο,με την προυποθεση παντα οτι εισαι ΟΚ απο φιλτρο και εξατμιση.
Ε,για κανε αθροιση...
Οι εκκεντροφοροι του Mondeo μπαινουν απο επανω χωρις να βγει κεφαλη,κατι που στο 106 δεν γινεται(ή μαλλον γινεται αλλα κανενας δεν θα στο κανει). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
anestis_106 (ANESTIS) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 106 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 28 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Οκτ 2009, 10:22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατατοπιστικότατος, Ευχαριστώ πολύ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|