Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα
206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 10:19:28 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κοντέρ μετά από αλλαγή κορωνοπηνίου. |
|
|
Μέσα στη βδομάδα μπαίνω για αλλαγή κορώνας-πηνίου με τα αντίστοιχα του Rallye 1.6 8V (4,063 αντί 3,765 που έχω). Ερώτηση προς όσους έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο: Για να παίρνω σωστές ενδείξεις στο κοντέρ πρέπει να αλλάξω το γραναζάκι του κοντέρ με το αντίστοιχο του rallye? Κάποιοι μου λένε ότι θα παίρνω σωστές ενδείξεις αν αφήσω πάνω το δικό μου, πράγμα για το οποίο έχω σοβαρές αμφιβολίες. Αν βάλω του rallye πάλι δεν υπάρχει η πιθανότητα λανθασμένων ενδείξεων λόγω διαφορετικών δια μέτρων τροχών ανάμεσα 206 και 106? Please help ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 11:52:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικά, αν αλλάξεις μόνο την κορώνα και κρατήσεις το κέλυφος του διαφορικού το ίδιο, τότε κρατάς και το γραναζάκι οπότε θα διαβάζει σωστά το κοντερ.
Αν αλλάξεις όλο το διαφορικό τότε δεν ξέρω τι παίζει ότι κάτσει..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα
206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 12:42:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα αλλάξω μόνο κορώνα - πηνίο και τα σχετικά ρουλεμάν. Όλα τα άλλα μένουν ως έχουν. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βλέπω τίποτα τρελλές τελικές της τάξης των 170 χλμ στις 6000 σαλ! (Με πραγματικά 190+) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 12:49:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10% διαφορά από τώρα ως παθών!
Αν βρεις τρόπο να το διορθώσεις πές μου και εμένα αν και δεν το έχω ψάξει
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 13:38:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η λυση ειναι το γραναζακι του κοντερ απο το 1.6 8V rallye χρωματος καφε με 18 δοντια προς 6 ή 7 Ευρω αν θυμαμαι καλα
Γεια σενα Σιντομπρακο δεν θελω να σχολιασω..Λες και δεν στο εχω πει....
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 13:48:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Η λυση ειναι το γραναζακι του κοντερ απο το 1.6 8V rallye χρωματος καφε με 18 δοντια προς 6 ή 7 Ευρω αν θυμαμαι καλα
Γεια σενα Σιντομπρακο δεν θελω να σχολιασω..Λες και δεν στο εχω πει.... |
To γραναζάκι που είναι! Φήμες λένε για ηλεκτρονικό αισθητήρα....
Μακάρι να έχει γραναζάκι αλλά με αυτά που ξέρεις δεν το έχω ψάξει!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα
206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 13:48:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάκη συμφωνώ, εν μέρει όμως: Σίγουρα θα είναι σωστές οι ενδείξεις? Δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η διαφορά στις διαμέτρους των τροχών? Το γραναζάκι του rallye έχει κατασκευαστεί για να δείχνει σωστά με λάστιχο 175/60/14. Με τα 195/55/15 που φοράω δεν θα δείχνει λιγότερα απ'τα πραγματικά λόγω πολύ μεγαλύτερης διαμέτρου? Πάντως, παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, ανεξάρτητα αν τελικά θα βγει μια άκρη ή όχι ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 14:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To γραναζακι αυτο ειναι στην επανω μερια της χελωνας του σασμαν και περιστρεφεται απο τα ημιαξονια που περιστρεφονται απο το κορωνοπηνιο.Αφου η Peugeot sport δινει γραναζακι δεν βλεπω τον λογο γιατι να μην μπανει και να ειναι ηλεκτρονικο.Στα 106 του cup που τα ημιαξονια δεν ειχαν γραναζι για την περιστροφη του εβαζαν ηλεκτρονικο μετρητη.Στα 206 βαζουν γραναζι κοκκινου χρωματος(νομιζω 21 δοντια)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 16:16:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αστο μωρε, σου χρειαστικε ποτε ??? Και τι εγινε να δειχνει λαθος ??? Τα ορια ειναι για τα ΚΤΕΛ και τις νταλικες.
Στροφομετρο is enough !!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα
206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2003, 12:39:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, νεώτερα μετά την αλλαγή: Το κοντέρ δείχνει σωστά χωρίς να πειράξουμε τίποτα σχετικό με γραναζάκι! Ο λόγος; Πολύ απλά δεν υπάρχει τέτοιο γρανάζι, το κοντέρ λειτουργεί με ηλεκτρονικό αισθητήρα. Αυτό ισχύει βέβαια στα μοντέλα με Multiplexing. Tώρα, όσον αφορά στο ίδιο το αυτοκίνητο μετά το κοντύτερο διαφορικό, το συμπέρασμα είναι ότι θα έπρεπε να βγαίνει έτσι κατευθείαν από το εργοστάσιο . Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα στροφών, οι ρεπρίζ έχουν βελτιωθεί πολύ και ακόμα και η τελική έχει αυξηθεί λίγο (αντί για 188χλμ -πραγματικά- στις 5600, τώρα έχω 191 στις 6100). H μόνη απώλεια είναι στις κατηφόρες της εθνικής όπου ενώ πριν είχα δει μέχρι 211 στις 6250 τώρα πιάνω κόφτη στις 6500 με 203 πραγματικά χλμ.
Αυτό που με ενθουσίασε όμως είναι οι ρεπρίζ - τόσο που έκανα μετρήσεις με χρονόμετρο στην ευθεία της Τρίπολης και μάλιστα 3 φορές την καθεμία γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου . Υπόψιν ότι το αυτοκίνητο εκτός από ένα φιλτράκι Κ&Ν είναι εντελώς μαμά. Λοιπόν, δείτε και όσοι πιστοί προσέλθετε:
Με 3η 50-80: 4,7" 80-110: 5,1"
Με 4η 80-110: 6,9" 110-140: 8,6"
Με 5η 80-110: 9,6" 110-140: 12,1"
Να δώ πόσο ακόμα θα βελτιωθούν όταν θα βάλω και τα 195/50/15, οπότε θα κοντύνει κι άλλο! Πάντως, τελικά, η αλλαγή κορωνοπήνιου είναι 100% η αποδοτικότερη (και χωρίς απώλειες σε κάποιον τομέα) μετατροπή που μπορεί να κάνει κάποιος στο 206 του με κόστος της τάξης των 400 - 500 ευρώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2003, 12:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimzaf206 έγραψε: | Λοιπόν, νεώτερα μετά την αλλαγή: Το κοντέρ δείχνει σωστά χωρίς να πειράξουμε τίποτα σχετικό με γραναζάκι! Ο λόγος; Πολύ απλά δεν υπάρχει τέτοιο γρανάζι, το κοντέρ λειτουργεί με ηλεκτρονικό αισθητήρα. Αυτό ισχύει βέβαια στα μοντέλα με Multiplexing. Tώρα, όσον αφορά στο ίδιο το αυτοκίνητο μετά το κοντύτερο διαφορικό, το συμπέρασμα είναι ότι θα έπρεπε να βγαίνει έτσι κατευθείαν από το εργοστάσιο . Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι πολύ καλύτερη σε όλο το φάσμα στροφών, οι ρεπρίζ έχουν βελτιωθεί πολύ και ακόμα και η τελική έχει αυξηθεί λίγο (αντί για 188χλμ -πραγματικά- στις 5600, τώρα έχω 191 στις 6100). H μόνη απώλεια είναι στις κατηφόρες της εθνικής όπου ενώ πριν είχα δει μέχρι 211 στις 6250 τώρα πιάνω κόφτη στις 6500 με 203 πραγματικά χλμ.
Αυτό που με ενθουσίασε όμως είναι οι ρεπρίζ - τόσο που έκανα μετρήσεις με χρονόμετρο στην ευθεία της Τρίπολης και μάλιστα 3 φορές την καθεμία γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου . Υπόψιν ότι το αυτοκίνητο εκτός από ένα φιλτράκι Κ&Ν είναι εντελώς μαμά. Λοιπόν, δείτε και όσοι πιστοί προσέλθετε:
Με 3η 50-80: 4,7" 80-110: 5,1"
Με 4η 80-110: 6,9" 110-140: 8,6"
Με 5η 80-110: 9,6" 110-140: 12,1"
Να δώ πόσο ακόμα θα βελτιωθούν όταν θα βάλω και τα 195/50/15, οπότε θα κοντύνει κι άλλο! Πάντως, τελικά, η αλλαγή κορωνοπήνιου είναι 100% η αποδοτικότερη (και χωρίς απώλειες σε κάποιον τομέα) μετατροπή που μπορεί να κάνει κάποιος στο 206 του με κόστος της τάξης των 400 - 500 ευρώ. |
αν το κοντερ σου εχει ηλεκτρονικο σενσορα παλι αυτος στο μηχανικο του αναλογο διαβαζει ενα λογο(ας το θεσουμε ετσι μην μπουμε σε λεπτομερειες αυτοματισμου) ο οποιος ειναι fix οποτε λογικα υπαρχει αποκληση.δεν νομιζω οτι ειναι τοσο προηγμενο το αναφερομενο κυκλωμα ωστε να μπορει να διαγνωσει αλλαγη στη διαμετρο των τροχων.
για την περιπτωση που αλλαζει μονο η τελικη σχεση μεταδοσης μπορει να μην υπαρχει διαφορα στο κοντερ αναλογα με το τι διαβαζει ο σενσορας του κοντερ.
τωρα για το κοντερ γενικα,μου φενεται οτι και προ multiplexing ειναι ηλεκτρονικα τα κοντερ (δεν ειμαι σιγουρος αλλα εχω δει στο 106 οτι με την οπισθεν δειχνει την ταχυτητα που πας, και γενικα το ταμπλο ειναι ολο φυσες δεν υπαρχει ντιζα)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιαν 2004, 17:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενταξει...και τι σας νοιαζει ποσο δειχνει το κοντερ Τοσα και τοσα τα βγαζουν και βαζουν ενα στροφομετρο στο κεντρο...και τι εγινε Περιτο βαρος το κοντερ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιαν 2004, 20:49:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημφωνω μαζι σου Νικο, τι το θες το κοντερ??? Ενα στροφομετρο μονο χρειαζεται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|