Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Droemmen (Dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2003, 13:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Ο υπερκυβισμος συστηνεται για τους "μεγαλους" κινητηρες απο 2λιτρα και πανω οπου και εχεις σαφεις βελτιωσεις!!! Οτι γινεται παντως γινεται... |
Ακριβώς! Πχ από 2.5 σε 3.0 ή ακόμα καλύτερα από 3.2 σε 3.7!
Αχχ αυτά τα μοτερ....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2003, 13:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το κόστος βρίσκεται αρκετά χαμηλά και η βελτίωση των 15 αλόγων είναι πραγματική κι όχι πλασματική ίσως και να συμφέρει. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να δώσεις στο μοτέρ 15 άλογα με λιγότερα χρήματα;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2003, 13:37:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν τα χρηματα ειναι λιγοτερα, αλλα αποτι θυμαμαι ενα 106 1.4 ειχε φτασει τα 93ps ατμοσφαιρικα με κοστος γυρω στα 1000και ευρω!!! Ηταν σενα τευχος του Power Drive!!! Η γνωμη μου παντως ειναι οτι το μοτερ ΔΕΝ πρεπει να ανοιξει γιατι αν γινει αυτο γινεσαι κολλητος με τον μηχανικο σου!!! Περισσοτερα αλογα??? Αλλο μοτερ, μεγαλυτερου κυβισμου!!! Αλλωστε το λεει και μια απο τις κορυφαιες εταιριες στο χωρο"Η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται..." ουτε η τσεπη μας αντεχει!!! Ειναι οπως το "η πειρατεια σκοτωνει τη μουσικη", αλλα και η μουσικη σκοτωνει την τσεπη!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 22:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην στα 206 δεν γινεται υπερκυβισμος γιατι το μπλοκ τους ειναι αλουμινενιο με χιτωνια.Αν ηταν μαντεμενιο το συζητουσαμε αλλα οχι για να γινει 16αρι...Κατα τα αλλα αστο γιατι ειναι λυση που δεν την εχουν κανει πολλοι οποτε μαλλον θα ξεκινησουν project στο δικο σου αμαξι πραγμα που σιγουρα δεν θελεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 12:38:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Καταρχην στα 206 δεν γινεται υπερκυβισμος γιατι το μπλοκ τους ειναι αλουμινενιο με χιτωνια.Αν ηταν μαντεμενιο το συζητουσαμε αλλα οχι για να γινει 16αρι... |
Σωστη αποψη. Αυτο δεν το ηξερα...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 12:47:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Δεν ξερω αν τα χρηματα ειναι λιγοτερα, αλλα αποτι θυμαμαι ενα 106 1.4 ειχε φτασει τα 93ps ατμοσφαιρικα με κοστος γυρω στα 1000και ευρω!!! |
Αυτο γινεται, no problem, αλλα αν δεν μπορεις να πειραξεις τον εγγεφαλο, ξεχνα το !!!
Παραδειγμα φιλου μου: OPEL CORSA 1.4 (95hp) ατμοσφαιρικο ανεβηκε στα 120hp. Αφου να φανταστεις το βαζει ανετα με Rallie. Βεβαια του εχει στηχισει αρκετα παραπανω απο 1000 ευρα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 15:39:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
120 λεει οτι βγαζει...Δεν εχει...Γιατι για να φτασεις στα 120 θελεις εκκεντροφορους και εισαγωγη και παλι εχεις μια καμπυλη ροπης χειροτερη απο καρδιογραφημα!Ασε που θες και συμπιεση και πολλα ακομα.
Γενικα τα Opel ειναι δυσκολα μοτερ ασχετα με το τι πιστευει ο καθενας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 16:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι μονο τα OPEL...Γενικα οταν αρχιζεις και σκαλιζεις οποιοδηποτε μοτερ οι περισσοτερες πιθανοτητες ειναι να το "χαλασεις"!!! Η μονη λυση ειναι αλλαγη μοτερ...αλλα στοιχιζει!!! Ασε που δεν μπορεις να βαλεις και οποιο μοτερ θελεις γιατι μπορει να σε "πιασει" το ΚΤΕΟ...Αχαχαχαχ...αυτα τα αλογα θα μας φανε...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 17:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη το εχω οδηγησει σας διαβεβαιω οτι ειναι πολυ ομαλος ο κηνητηρας. Το παιδι εχει κανει τα εξεις:
- Προγραμμα και εισαγωγη-ροϊκη εξεληξη Dibillas (εβγαλε την πλαστικη και εβαλε μεταλικη χυτη) . Ανεβασμα κοφτη στης 7200 rpm.
- Full εξαγωγη, χταποδι - καταλητης - εξατμηση της Sebring.
Το αμαξι πραγματικα πεταει, αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 18:04:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αχ αυτος ο Dbilas να χαμε κι εμεις εναν τετοιo tuner(Ενταξει καλη η PS αλλα εγω δεν τρεχω σε αγωνες)....αφου σκεφτομουν να παρω corsa...αν εβγαινε 1600.
Τον ρωτησα για εισαγωγη για μας και απαντησε....under construction.... λεφτα να εχουμε και........
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 19:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: |
... αλλα επειδη η φυση του ανθρωπου ειναι ανικανοποιητη, τωρα το Corsa ειναι στο χειρουργειο για μεταμοσχευση καρδιας. Block 1600, καινουρια πιστονια - μπιελλες - στροφαλος - εκεντροφοροι απο Γερμανια. Η εισαγωγη η ιδια και ο εγκεφαλος εχει σταλει Γερμανια για επαναπρογραματισμο. Στοχος τα 155-160 αλογα. Τωρα θα δειξει..... |
Και ολα αυτα για ενα μοτερ 1400...Ποσο θα παει το "μαλλι" για οοολα αυτα τα καλουδια??? Μαλλον θα ξεφυγει απο τον προυπολογισμο...Ενδεικτικα αναφερω οτι μου ζητανε γυρω στα 2500e για να κανω το δικο μου ραλλυ, μοτερ(με ολα τα συμπραγκαλα), φρενα μπροστα, πισω βραχιονες με δισκους, σασμαν και κρεμαγιερα, με λιγα λογια ολοκληρο τροπετο!!! Αξιζει λοιπον να δωσω 2500e για να "πειραξω" το υπαρχον μοτερ????
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 21:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστό το ερώτημά σου αλλά να το θέσω και αλλιώς:
Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά για να φτιάξω αυτό το αυτοκίνητο;
Ρε γα**το, αυτό το να έχει κάποιος ένα αυτοκινητάκι 1400 κυβικά και να προσπαθεί να το φτάσει 200 άλογα αντί να πάρει ένα καλύτερο (και μεγαλύτερο) δεν το καταλαβαίνω. Τι να το κάνω το Corsa με 180 άλογα όταν μετά τα 150 θα είναι φτερό στον άνεμο; Τι να πω, καθένας κάνει ότι γουστάρει βέβαια, αλλά το βρίσκω πεταμένα λεφτά. Εγώ όταν πήρα το δικό μου το 14άρι ήξερα τι κάνουν και τι δεν κάνουν τα 75 άλογά του και είπα πως δεν πρόκειται ποτέ να βάλω χέρι σε αυτό το μοτέρ, πέρα από τα κλασικά & εμφανή (κανά φίλτρο, καμιά εξάτμιση κλπ). Δεν αξίζει κατ'εμέ. Καλύτερα να μαζέψω όλα αυτά που θα έδινα για μια αμφιβόλου αποτελέσματος μετατροπή, να το πουλήσω και να πάρω ένα 1600 κατευθείαν. Ειδικά τώρα με την κατάργηση του τεκμηρίου τα πράγματα είναι ευκολότερα...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 21:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημφωνω σ'αυτα που λετε. Αν θελεις 1600 παρ'το ετσι αντι να αρχιζεις τις μετατροπες. Βεβαια ο καθενας μπορει να πεταει τα λεφτα του οπου γουσταρει, ετσι κι αλλιως δικα του δεν ειναι ???
Εγω προσωπικα αν μπορουσα θα το ειχα παρει 1600 το 206 αλλα δεν το πληρωσα εγω, ηταν "γονικη παροχη". Οποτε την δεχομαι, λεω κι'ευχαριστω και μετα ψαχνομαι στo 206 Club Hellas για ιδεες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 16:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα αποφασηστικε. Μετα τις γιορτες μπαινει εκκεντροφορος της ΚΕΝΤ (κωδικος ΡΤ30)
Θα σας πω νεοτερα το... 2004 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 22:23:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο κοστος πως παει το ολο εγχειρημα??? Αντε...να δουμε τι αλλο θα γινει το 2004?!?!? Περιμενουμε αποτελεσματα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 23:08:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O εκκεντροφορος 400 ευρω, η τοποθετηση μου ειπαν (στο μαγαζι) αλλα 100 ευρω αλλα μαλλον θα τoν τοποθετησει ο δικος μου μηχανικος αφου θα πρεπει να ρηθμισω και ημαντα σηντομα. Ετσι αφου θα ανοιξει η κεφαλη να τα κανουμε ολα με τη μια.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την STELIOS στις Τρι 16 Δεκ 2003, 11:19:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 09:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | O εκκεντροφορος 400 ευρω, η τοποθετηση μου ειπαν (στο μαγαζι) αλλα 100 ευρω αλλα μαλλον θα την τοποθετησει ο δικος μου μηχανικος αφου θα πρεπει να ρηθμισω και ημαντα σηντομα. Ετσι αφου θα ανοιξει η κεφαλη να τα κανουμε ολα με τη μια. |
με το καλο!!
αντε να δουμε τι θα μας φερεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 22:29:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην το Corsa δεν υπαρχει περιπτωση να παει πανω απο 140-145 αλογα και αυτο οριακα...Επισης αν πριν ειχε εισαγωγη και προγραμμα DBillas θα ηθελε πολυ να ειναι στα 120 αλλα ουτε 110 δεν ηταν και ειχε και ροπη του κωλου που εβγαινε μετα τις 5000 ασε που ειναι και εντελως κουφιο...Ολα αυτα περι DBillas και λοιπες βλακειες τα εφαγα στην μαπα αρκετο καιρο...Και οπως ακριβως ειπα ειναι τουλαχιστον βλακειες...Σχετικα με τον παραπανω βελτιωτη για οσους νομιζουν οτι ειναι κορυφη,ειναι πολυ καλος αλλα κυριως σε VW.Γενικα στα Opel και ιδιαιτερα στα μικρα κυβικα δεν εχει καταφερει τιποτα αξιολογο...Την καλυτερη προταση την εχει ο Stenimetz.
Τεσπα,ασχετα με αυτα εχουμε ξεφυγει απο το θεμα...Οσοι εχετε 14αρι και θελετε λιιιγο γκαζι,βρειτε μια κεφαλη απο 106 XSi 1400 και βαλτε την,αρκει να μπορεστε να ρυθμιστε και τα καυσιμα αναλογα.Θα εχετε κατευθειαν 95 αλογακια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 22:57:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με το Corsa θα διαφωνισω μαζι σου για ενα λογο μονο. Εχουμε κανει κοντρα (ο φιλος μου κι εγω μεσα στο Corsa) με 106 rallie απο σταση, στην επιταχυνση εφηγε λιγο μπροστα (ως 1600 και πιο ροπατο) αλλα σε τελικη ημασταν σε ακριβως τα ιδια επιπεδα (210-215 kph). Ο καθενας βγαζει τα σημπερασματα του....
Δευτερων, τοσο καιρο ψαχνουμε εμεις οι 1400αριδες καποια λυση, καποια ελπιδα και μας το κρατας μυστικο για την κεφαλη απο 106 ΧSI !!! Πως μπορεις και το κανεις αυτο ..... απονε!!!
Οταν λες "αρκει να μπορεστε να ρυθμιστε και τα καυσιμα αναλογα" τι εννοεις? Επαναπρογραμματισμο? Ρυθμιστη πιεσης βενζινης? Με την εισαγωγη τι γινεται? Κρατας του 206 η την αλλαζεις κι'αυτη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Δεκ 2003, 21:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τεσπα,μαλλον κατι πηγαινε στραβα με το 106 οποτε...
Σχετικα με την κεφαλη απο το 106 XSi,εχει πιο μεγαλες βαλβιδες,μεγαλυτερη συμπιεση,πιο αγριο εκκεντροφορο(περιπου στις 260-265 μοιρες),εχει την ιδια πολλαπλη εισαγωγης με το 16αρι 8βαλβιδο Rallye και γενικα αποδιδει πολλα αλογα.Το μονο προβλημα ειναι τα καυσιμα γιατι αν δεν φτασει ο ρυθμιστης πιεσης,τοτε εχετε προβλημα αν εχετε 3φυσο μοτερ.Ναι, η πολλαπλη αλλαζει και αυτη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|