Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mixanologos (Thodoris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 8v 1997
Ένταξη: 29 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Μεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2023, 19:10:23 Θέμα δημοσίευσης: Για φλάντζα πήγαινα, ψυγείο λαδιού μου βγήκε 106 Rallye 8v |
|
|
Καλησπέρα σας, πριν λίγο καιρό είδα ψαφνικά ανεβασμένη θερμοκρασία νερού και άκουσα ένα παφ από το χώρο του κινητήρα. Είδα ατμούς και ευτυχώς δεν ήμουν σε κεντρικό δρόμο, οπότε σταμάτησα άμεσα και έσβησα. Είδα ότι έβγαιναν νερά από την τάπα εξαέρωσης του ψυγείου και η τάπα άφαντη. Το φόρτωσα σε οδική και το πήγα σπίτι. Εκεί αφού άρχισα να ελέγχω τι γίνεται, είδα σαπούνι στα νερά όποτε πίστεψα ότι είναι φλάντζα. Αφού έλυσα το μοτέρ, είδα ότι η φλάντζα ήταν σε άριστη κατάσταση, και τότε κατάλαβα ότι ήταν το ψυγείο λαδιού. Παρηγγειλα όλα τα ανταλλακτικά και αφού ήρθαν ξεκίνησα το μοντάρισμα. Μπήκαν όλα καινούργια από ιμάντες και όσες φλάντζες λύθηκαν, μεχρι αντλία νερού, κάποια κολάρα κλπ. Αφού τελείωσα και μπήκαν και οι ιμάντες, το αμάξι πήρε αμέσως μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως μπορώ να ελέγξω το τέντωμα στους ιμάντες. Νομίζω ότι τους έχω τεντώσει παραπάνω, γιατί το ακουω λίγο περίεργα. Επίσης μιας και δεν κατάφερα να κλειδώσω τον στρόφαλο φοβάμαι μήπως έχει ξεφύγει ένα δόντι μπρος η πίσω. Μπορεί κάποιος που το έχει κάνει ή έχει εμπειρία να βοηθησει;
R5GTT R.I.P. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάρ 2023, 12:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπήκες σε βαθιά νερά... Λίγοι θα ξέρουν να σου απαντήσουν...
Αν πάντως θες να το κάνεις μόνος, κοίτα μήπως κατεβάσεις κάνα service manual και βρεις απαντήσεις...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixanologos (Thodoris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 8v 1997
Ένταξη: 29 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Μεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάρ 2023, 09:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Service manual έχω το Haynes, αλλά δεν βρήκα απάντηση στο πρόβλημά μου. Το θέμα είναι οτι το αμάξι δουλεύει μια χαρά απο ρελαντί μέχρι και τον κόφτη, με όλες τις σχέσεις. Επίσης η θερμοκρασία του κινητήρα, για πρώτη φορά, είναι σε απόλυτα φυσιολογικά επίπεδα. Όπως φαίνεται, η δουλειά πήγε πολύ καλά. Το μόνο που με απασχολεί είναι αυτό που ανέφερα.
R5GTT R.I.P. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1035 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάρ 2023, 13:33:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το κλειδωμα του στροφαλου ειναι κοιτωντας την εξατμιση στα δεξια της μια τρυπα προς το σαζμαν, με μια ντιζα Μ6 κανοντας την Γ εισαι κομπλε αν δεν εχεις τα μαμα κλειδωματα...αν σου ερχονται και οι εκκεντροφοροι εκει που κλειδωνουν εισαι οκ απο χρονισμα...
για το τεντωμα ειναι λιγο εμπειρικο το θεμα οποτε δεν μπορω να σου πω κατι συγκεκριμενο...αν ακους ενα γουργουρισμα τοτε μαλλον το εχεις σφιξει παραπανω απο οσο πρεπει και θελει λιγο χαλαρωμα...
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixanologos (Thodoris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 8v 1997
Ένταξη: 29 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Μεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2023, 09:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Το ΣΚ έχει έλεγχο να μου φύγει η ιδέα. Τώρα για το τέντωμα, θα δω να τα χαλαρώσω λίγο και να δω πως πάει. Πάντως μετά την επισκευή δουλεύει υποδειγματικά και σε θερμοκρασίες και παίρνει με την μια είτε είναι ζεστό, είτε κρύο.
R5GTT R.I.P. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixanologos (Thodoris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 8v 1997
Ένταξη: 29 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Μεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Απρ 2023, 10:18:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
UPDATE
Απο χρονισμό είναι απόλυτα σωστό. Οι δύο θέσεις εκεντροφόρου και στροφάλου είναι ακριβώς στις θέσεις τους. Παρόλα αυτά συνεχίζω και ακούω κάτι σαν συντονισμό μεταξύ 1500 - 2700 περίπου. Δεν υπάρχει τίποτα χαλαρό απο όσα έλυσα και ξαναέδεσα, οπότε η επόμενη κίνηση είναι συνεργείο. Δεν μπορώ να ακούω το αμάξι κάπως. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
R5GTT R.I.P. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|