Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Μάρ 2022, 20:47:54 Θέμα δημοσίευσης: TU5-JP4 __ Stroker Kit 1.8lt |
|
|
Κουβέντα να γίνεται,
αλλά επειδή τα όνειρα είναι πηγή ζωής,
ανοίγω αυτό το θέμα μια που δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο,
(αν υπάρχει ας μεταφερεί στην κατάλληλη ενότητα).
__
- το πρώτο ζήτημα: αξίζει ;;;
- εκτός από στρόφαλο, απαιτείται να αλλαχθούν μπιέλες / πιστόνια ;;;
- τι άλλα "παρελκόμενα" απαιτείται να αλλαχθούν ;;;
- το κιβώτιο (ΜΑ), θα είναι ΟΚ ;;;
__
Στόχος είναι να "αντισταθμιστεί" το επιπλέον βάρος του αμαξώματος του 306 και η απόκτηση επιπλέον "σπιρτάδας".
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2022, 07:39:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θελει μπιελες/πιστονια μαζι με τον στροφαλο,τα χιτωνια μενουν φλουδα μιας και δεν νομιζω οτι εχει καν επιλογη με διαμετρο πιστονιου στα 79 χιλιοστα και εχει αρκετη παραπανω φθορα σε πιστονι αλλά και μπλοκ λογο του μηκους της μπιελας.
Σασμαν δεν προκειται να αντεξει,μονον με ΒΕ θα ειναι αξιοπιστο.
Γενικα αν θες ενα ολοκληρωμενο συνολο,ασχολησου με το μοτερ με τα υπολοιπα παρελκομενα του και οχι με υπερκυβισμο,με ενα μοτερ πχ σαν του Πετρου,για καποιον που δεν ειναι κοντρακιας,το συνολο ειναι μια χαρα αξιοπρεπεστατο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάρ 2022, 01:17:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Θελει μπιελες/πιστονια μαζι με τον στροφαλο,τα χιτωνια μενουν φλουδα μιας και δεν νομιζω οτι εχει καν επιλογη με διαμετρο πιστονιου στα 79 χιλιοστα και εχει αρκετη παραπανω φθορα σε πιστονι αλλά και μπλοκ λογο του μηκους της μπιελας.
Σασμαν δεν προκειται να αντεξει,μονον με ΒΕ θα ειναι αξιοπιστο.
Γενικα αν θες ενα ολοκληρωμενο συνολο,ασχολησου με το μοτερ με τα υπολοιπα παρελκομενα του και οχι με υπερκυβισμο,με ενα μοτερ πχ σαν του Πετρου,για καποιον που δεν ειναι κοντρακιας,το συνολο ειναι μια χαρα αξιοπρεπεστατο. |
...όνειρο ήταν και πάει... ξύπνησα...
άσε που είδα και την τιμή της αμόλυβδης...
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάρ 2022, 19:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Θελει μπιελες/πιστονια μαζι με τον στροφαλο,τα χιτωνια μενουν φλουδα μιας και δεν νομιζω οτι εχει καν επιλογη με διαμετρο πιστονιου στα 79 χιλιοστα και εχει αρκετη παραπανω φθορα σε πιστονι αλλά και μπλοκ λογο του μηκους της μπιελας.
Σασμαν δεν προκειται να αντεξει,μονον με ΒΕ θα ειναι αξιοπιστο.
Γενικα αν θες ενα ολοκληρωμενο συνολο,ασχολησου με το μοτερ με τα υπολοιπα παρελκομενα του και οχι με υπερκυβισμο,με ενα μοτερ πχ σαν του Πετρου,για καποιον που δεν ειναι κοντρακιας,το συνολο ειναι μια χαρα αξιοπρεπεστατο. |
Ευχαριστώ Στέλιο, ομολογώ δεν ήξερα ότι απαιτείται κατεργασία στους κυλίνδρους/χιτώνια,
αλλά το 80mm που αναφέρει εδώ:
https://sportignition.com/product/zrp-stroker-peugeot-tu5j4-tu5jp4/
εκτιμώ ότι συμφωνεί με αυτό που καταγράφεις,
δλδ απαιτείται "φάγωμα" 1,5 χιλιοστό.
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάρ 2022, 19:36:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κυκλοφορουν βεβαια καμποσα υπερκιβισμενα
δεν ξερω ποσα κιβικα ειναι και πως το εχουν κανει
τα 79mm και τα 80mm σε τι κιβικα αντιστοιχά αντιστοιχουν.
επίσης δε θα θελει και αλλα μπεκ μετά ή αρκουν τα μαμα?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάρ 2022, 23:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | κυκλοφορουν βεβαια καμποσα υπερκιβισμενα
δεν ξερω ποσα κιβικα ειναι και πως το εχουν κανει
τα 79mm και τα 80mm σε τι κιβικα αντιστοιχά αντιστοιχουν.
επίσης δε θα θελει και αλλα μπεκ μετά ή αρκουν τα μαμα? |
Το κιτ αναφέρει 1800cc.
Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα καταρτισμένος, θεωρώ ότι μέσω του νέου στροφάλου αλλάζει η διαδρομή του εμβόλου, αλλά όπως ανέφερε και ο Στέλιος (Pughell) παραπάνω, καταλαβαίνω ότι απαιτείται επιπλέον κατεργασία στα χιτώνια για oversize πιστόνια.
Η επάρκεια ή μη, των μπεκ είναι και δική μου απορία.
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάρ 2022, 23:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...τώρα πως η απάντηση αναρτήθηκε 3 φορές, είναι άλλο θέμα...
/// Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάρ 2022, 20:26:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα και θα χρειαστει και μπεκ,κλπ,ακομα και μαμα να μεινουν ολα τα παρελκομενα και πρακτικα να δωσεις μονον επιπλεον κυβικα.
Τα επιπλεον κυβικα προκυπτουν και απο την αυξημενη διαδρομη του στροφαλου αλλά θελει και αναλογα πιστονια γιατι χρησιμοποιουν πολυ κοντες μπιελες για να μην χτυπησει το πιστονι την κεφαλη και δεν εχουν διαστασεις διαθεσιμες κοντα στο μαμα 78,5.
Ιδανικα δηλαδη να ξεκιναει απο 79/79,5 που ηδη το μπλοκ μενει φλουδα αναμεσα στους κυλινδρους με οτι σημαινει αυτο σε αξιοπιστια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2022, 16:18:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: | ...τώρα πως η απάντηση αναρτήθηκε 3 φορές, είναι άλλο θέμα...
/// Β |
αν πόσταρες απ' το κινητό...ναι το παθαίνει αυτό!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|