Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:41:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.
Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!
Η μπροστινή κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για αλλεπάλληλες στροφές. Επειδή όμως η μπροστινή κίνηση συγχωρεί στο όριο λιγότερα λάθη από ότι η πίσω γι αυτό και ο οδηγός του μπροσθοκίνητου πρέπει να τα έχει τετρακόσια. Γιατί αν χάσεις τη μούρη τα έχεις χάσει όλα. Γι αυτό και η επιδιωκόμενη οδηγική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού εμπροσθοκίνητου είναι η υπερστροφική, για να μην χάνεις εύκολα τιμόνι. Στο "Οδηγικές Αναζητήσεις " έχουμε γράψει αρκετά πράγματα.
Η υποστροφή σε ένα μπροσθοκίνητο "τελειώνει" και τον καλύτερο οδηγό, εξαναγκάζοντάς τον συχνά σε μοναδικές-αδιέξοδες-συγκεκριμένες επιλογές οδήγησης. Αντιθέτως στο πισωκίνητο ο θεωρητικά καλύτερος οδηγός έχει πάντα ευέλικτες επιλογές. Το πισωκίνητο παλεύεται και στην πιο ακραία κατάσταση. Γι αυτό και το πισωκίνητο είναι πιο fun to drive.
Μπορείς με ένα μπροσθοκίνητο να πηγαίνεις αργά και να διασκεδάζεις; Δύσκολο, κι αν το κάνεις θα είναι πολύ κουραστικό και μάταιο (πχ χειρόφρενα, άσκοπα σπιναρίσματα).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Σαβ 22 Νοέ 2003, 00:13:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:53:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Miltellas έγραψε: | FRAPEOLE έγραψε: | Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... ΣΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ |
Στην πράξη αυτή είναι βασική σωτήρια κίνηση όταν χάσεις τη μούρη. Εύκολα το λες αλλά δύσκολα το κάνεις όταν χρειαστεί. Θέλει κότσια αλλά να έχεις και το χάρισμα. Και φυσικά αυτοσυγκέντρωση, η αφηρημάδα είναι ο χειρότερος οδηγός... |
Bασικά αν δεν έχεις υδραυλικό χειρόφρενο τότε αυτή η κίνηση ίσως να είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι!
Καλύτερα να μάθεις να πατάς αριστερό φρένο και την κατάλληλη στιγμή ενώ θα είσαι τερμα γκάζι, θα τσιμπήσεις το φρενάκι σου με το αριστερό και θα φέρεις το αυτοκίνητο εκεί που θέλεις...
... Μόνο που προϋποθέτει κάτι: ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ
(Eγώ ακόμα το δουλεύω το ρημάδι και ακόμα τσαρουχώνω σαν μ@@@@κας) |
Αν θυμάμαι καλά κάπου στο "Οδηγικές Αναζητήσεις" έχουμε αναλύσει το θέμα.
Η κίνηση που αναφέρω είναι ύστατη. Η κίνηση που λες προηγείται σαν διαδικασία ελέγχου της υποστροφής. Αλλά αν δεν τα καταφέρεις τί κάνεις; Τότε έρχεσαι στην ύστατη κίνηση σωτηρίας.
Αυτά σε μπροσθοκίνητο μπορούν να τα κάνουν επιτυχημένα οι έμπειροι οδηγοί αγώνων ή ορισμένοι σπάνιοι οδηγοί του δρόμου που υπήρξαν και απίστευτα κ@λόφαρδοι ώστε να προλάβουν να μάθουν και να συνεχίζουν να ζούνε και σήμερα για να κάνουν πλέον θεωρητικές αναλύσεις καθότι συνειδητοποίησαν ότι η τύχη είναι δανεική και όχι δεδομένη και ίσως κάποια στιγμή θα χρειαστεί να επιστραφεί πίσω στον Μέγα Πιστωτή.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 03:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο... |
ειναι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 15:25:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XASOS έγραψε: | Δημήτριος έγραψε: | ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο... |
ειναι! |
Κοίτα το θέμα είναι ξεπερασμένο...
Αν πας στο topic "ΣΑΖΜΑΝ!!!" της ίδιας θεματικής ενότητας (μηχανικές βελτιώσεις), θα δεις μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ εμού, του Μίλτου, του Θεοδόση, του Pughell, του Kouzman και άλλων, όπου καταλήξαμε σε ένα κοινό συμπέρασμα.
Ναι σε πολλές περιπτώσεις είναι δυνατόν...
Διάβασε τις τελευταίες 20 - 25 δημοσιεύσεις του παραπάνω topic και θα δεις... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 23:39:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: |
Καταρχην δεν με νοιαζει οπως ξερεις καθολου ο χρονος....
Απο την αλλη δοκιμασα να κυνηγησω το ταπεινο MX5 1,6 με το 206,κοντα στα καλαβρυτα αν θυμασαι και καταλαβα οτι δεν γινεται.
Το οτι δεν υπαρχουν πισωκινητα δεν σημαινει οτι ειναι πιο αργα απο τα μπροστοκινητα
Πισωκινητο σημαινει καλη κατανομη βαρους...
αρα ισοροπιμενη οδικη συμπεριφορα...
Ο Χοιδας οταν εγραφε οτι ενα αυτοκινητο με κατανομη βαρους διαφορετικη του 50-50 μπορει να ειναι ουδετερο μονο υπο προυποθεσεις και οχι παντα,κατι παραπανω ξερει.
Το Type R εχει την καλυτερη απο ολα τα μπροστοκινητα,τυχαιο?
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
Kωστα
1) δε μιλησα για υπεραυτοκινητα,αλλα για προσιτα σχετικα αυτοκινητα.
Γιατι τα υπεραυτοκινητα ειναι πισωκινητα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο,και δε θα το αναλυσουμε εδω (αλλη θεση κινητηρα,κλπ)
2)Το να υπολογιζεις το χρονο σε μια διαδρομη ειναι πολυ σημαντικο αφου ετσι σημαινει οτι εχεις καλο ρυθμο, και για να πετυχεις ρυθμο θελεις ενα καλο ισορροπημενο μπροστινοκινητο (υποκειμενικη κριση δικη μου,δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνησεις)
3) Δε θυμαμαι να εγινε καποια αντιπαραθεση αναμεσα σε εσενα και το ΜΧ-5,αλλα και ετσι αν ειναι δε σημαινει οτι φταει το αμαξι.
Μπορει να οδηγουσε καλυτερα ο Δημητρης, ετσι δεν ειναι? 
Messinian Houses
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sps στις Σαβ 22 Νοέ 2003, 16:49:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2003, 00:45:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω οτι δεν μπορει να γινει συγκριση προσθιοκινητου με πισωκινητο... Ειναι πρακτικα αδυνατο!!! Αλλα τα οφελη της μια διαταξης και αλλα της αλλης!!! Στις μικρες κατηγοριες παιζει η προσθιοκινηση λογω ελλειψης χωρου (μεχρι και η Mercedes "χαλασε" την παραδοση της-Α Klasse)!!! Αν ομως συγκρινουμε μια Alfa 156 GTA με μια BMW M3 το 2ο ειναι σαφως...καλυτερο απο καθε αποψη!!! Η προσθιοκινηση, εκτος των αλλων, ειναι και πιο ασφαλης για τον μεσο οδηγο...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 04:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.
Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!
Η μπροστινή κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για αλλεπάλληλες στροφές. Επειδή όμως η μπροστινή κίνηση συγχωρεί στο όριο λιγότερα λάθη από ότι η πίσω γι αυτό και ο οδηγός του μπροσθοκίνητου πρέπει να τα έχει τετρακόσια. Γιατί αν χάσεις τη μούρη τα έχεις χάσει όλα. Γι αυτό και η επιδιωκόμενη οδηγική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού εμπροσθοκίνητου είναι η υπερστροφική, για να μην χάνεις εύκολα τιμόνι. Στο "Οδηγικές Αναζητήσεις " έχουμε γράψει αρκετά πράγματα.
Η υποστροφή σε ένα μπροσθοκίνητο "τελειώνει" και τον καλύτερο οδηγό, εξαναγκάζοντάς τον συχνά σε μοναδικές-αδιέξοδες-συγκεκριμένες επιλογές οδήγησης. Αντιθέτως στο πισωκίνητο ο θεωρητικά καλύτερος οδηγός έχει πάντα ευέλικτες επιλογές. Το πισωκίνητο παλεύεται και στην πιο ακραία κατάσταση. Γι αυτό και το πισωκίνητο είναι πιο fun to drive.
Μπορείς με ένα μπροσθοκίνητο να πηγαίνεις αργά και να διασκεδάζεις; Δύσκολο, κι αν το κάνεις θα είναι πολύ κουραστικό και μάταιο (πχ χειρόφρενα, άσκοπα σπιναρίσματα). |
Την απαντηση την δινεις μονος σους:
Αναρωτηθηκες ποτε γιατι τα μπροστοκινητα υποφερουν ολα απο υποστροφη
Μηπως γιατι θελουν να τα κανουν ολα απο δυο τροχους
Οποτε η μονη λυση ειναι να χαλασεις το κρατημα του κωλου για να φευγει στο παραμικρο αφημα του γκαζιου
Οταν προσπαθεις να κανεις το αδυνατο,δηλαδη το μπροστοβαρο να παει ουδετερα κανεις μεγαλους συμβιβασμους στην οδηγησιμοτητα
Το οτι τα πισωκινητα τα βγαζουν περα με παραπανω αλογα και οτι δεν ασχολειται κανεις να φτιαξει πιο δυνατο μπροστοκινητο λεει πολλα
Βασικα η Porche δεν κολαει γιατι ειναι το αντιθετο του μπροστοκινητου.
Αλλα μια αγωνιστικη porche με αντιστοιχη αναλογια βαρους-ιποδυναμης παω στοιχημα οτι θα το παταγε.(εχω κι εγω κολημα με το MAXI αλλα οχι κι ετσι)
Αν βαλεις το 306Maxi βαζω την Porche και παμε οπου θες αλλα δεν θα σε περιμενω.....
Εχω διαβασει τις αποψεις οδηγων αγωνων και αλλων ασχετων απο το εξωτερικο,ρωτηστε αυτους για τα μπροστοκινητα και θα σας πουν...το αλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις.
Καλα για να πας καλο πισωκινητο τερμα τερμα δεν μπορεις να σαι τυχαιος,ενω με το μπροστοκινητο μπορεις χαλαρα ναι σαι μετριος.Το εχω δει πολλες φορες.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 17:50:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Miltellas"] kaisaras96 έγραψε: | Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω.... |
Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.
Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!quote]
1) Το προσθιοκινητο ειναι το ασφαλεστερο για τον μεσο οδηγο
2) Το προσθιοκινητο εξοικονομει χωρο και μηχανηκα μερη (κιβωτιο, μεταδωση, αξωνες)
3) Τα υπεραυτοκινητα εχουν εξ-ορισμου ΠΟΛΛΑ αλογα. Τα εμπρος λαστιχα δεν μπορουν να μεταφερουν δυναμη και ταυτοχρονως να στριβουν το αμαξι οταν αυτη η δυναμη ειναι πολυ μεγαλη. Στα υπεραυτοκινητα, τα πισω λαστιχα μεταφερουν τη δυναμη στο δρομο αφηνοντας τα εμπρος να στριβουν το αμαξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 19:11:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: |
1) Το προσθιοκινητο ειναι το ασφαλεστερο για τον μεσο οδηγο
2) Το προσθιοκινητο εξοικονομει χωρο και μηχανηκα μερη (κιβωτιο, μεταδωση, αξωνες)
3) Τα υπεραυτοκινητα εχουν εξ-ορισμου ΠΟΛΛΑ αλογα. Τα εμπρος λαστιχα δεν μπορουν να μεταφερουν δυναμη και ταυτοχρονως να στριβουν το αμαξι οταν αυτη η δυναμη ειναι πολυ μεγαλη. Στα υπεραυτοκινητα, τα πισω λαστιχα μεταφερουν τη δυναμη στο δρομο αφηνοντας τα εμπρος να στριβουν το αμαξι. |
Συμφωνω απολυτα με την αποψη του Στελιου...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 01:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ Μιλτο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|