PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Που είναι τελικά η αλήθεια για το 206 XS 1600 16V;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω....


Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.

Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!

Η μπροστινή κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για αλλεπάλληλες στροφές. Επειδή όμως η μπροστινή κίνηση συγχωρεί στο όριο λιγότερα λάθη από ότι η πίσω γι αυτό και ο οδηγός του μπροσθοκίνητου πρέπει να τα έχει τετρακόσια. Γιατί αν χάσεις τη μούρη τα έχεις χάσει όλα. Γι αυτό και η επιδιωκόμενη οδηγική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού εμπροσθοκίνητου είναι η υπερστροφική, για να μην χάνεις εύκολα τιμόνι. Στο "Οδηγικές Αναζητήσεις " έχουμε γράψει αρκετά πράγματα.

Η υποστροφή σε ένα μπροσθοκίνητο "τελειώνει" και τον καλύτερο οδηγό, εξαναγκάζοντάς τον συχνά σε μοναδικές-αδιέξοδες-συγκεκριμένες επιλογές οδήγησης. Αντιθέτως στο πισωκίνητο ο θεωρητικά καλύτερος οδηγός έχει πάντα ευέλικτες επιλογές. Το πισωκίνητο παλεύεται και στην πιο ακραία κατάσταση. Γι αυτό και το πισωκίνητο είναι πιο fun to drive.
Μπορείς με ένα μπροσθοκίνητο να πηγαίνεις αργά και να διασκεδάζεις; Δύσκολο, κι αν το κάνεις θα είναι πολύ κουραστικό και μάταιο (πχ χειρόφρενα, άσκοπα σπιναρίσματα).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Σαβ 22 Νοέ 2003, 00:13:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:53:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
FRAPEOLE έγραψε:
Εχεις δικιο......................Παρεπιπτοντως σημερα δοκιμασα το εξης......Σε αριστερη με 2α πιεσα για υποστροφη και τραβηξα χειροφρενο για να τη σπασω...ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-Στιγμιαιο γλιστρημα με τα τεσσερα και αμεσως μετα ακαριαια υπερστροφη και αφθονο αναποδο...........................ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ---Ουσιαστικο κανενα παρα μονο αφθονο θεαμα................................ΠΟΡΙΣΜΑ--Αμα δεν μπαινει οτι και να κανεις......................................... Confused ΣΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ


Στην πράξη αυτή είναι βασική σωτήρια κίνηση όταν χάσεις τη μούρη. Εύκολα το λες αλλά δύσκολα το κάνεις όταν χρειαστεί. Θέλει κότσια αλλά να έχεις και το χάρισμα. Και φυσικά αυτοσυγκέντρωση, η αφηρημάδα είναι ο χειρότερος οδηγός...


Bασικά αν δεν έχεις υδραυλικό χειρόφρενο τότε αυτή η κίνηση ίσως να είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι!

Καλύτερα να μάθεις να πατάς αριστερό φρένο και την κατάλληλη στιγμή ενώ θα είσαι τερμα γκάζι, θα τσιμπήσεις το φρενάκι σου με το αριστερό και θα φέρεις το αυτοκίνητο εκεί που θέλεις...

... Μόνο που προϋποθέτει κάτι: ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ

(Eγώ ακόμα το δουλεύω το ρημάδι και ακόμα τσαρουχώνω σαν μ@@@@κας)


Αν θυμάμαι καλά κάπου στο "Οδηγικές Αναζητήσεις" έχουμε αναλύσει το θέμα.
Η κίνηση που αναφέρω είναι ύστατη. Η κίνηση που λες προηγείται σαν διαδικασία ελέγχου της υποστροφής. Αλλά αν δεν τα καταφέρεις τί κάνεις; Τότε έρχεσαι στην ύστατη κίνηση σωτηρίας.

Αυτά σε μπροσθοκίνητο μπορούν να τα κάνουν επιτυχημένα οι έμπειροι οδηγοί αγώνων ή ορισμένοι σπάνιοι οδηγοί του δρόμου που υπήρξαν και απίστευτα κ@λόφαρδοι ώστε να προλάβουν να μάθουν και να συνεχίζουν να ζούνε και σήμερα για να κάνουν πλέον θεωρητικές αναλύσεις καθότι συνειδητοποίησαν ότι η τύχη είναι δανεική και όχι δεδομένη και ίσως κάποια στιγμή θα χρειαστεί να επιστραφεί πίσω στον Μέγα Πιστωτή.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 03:19:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο...


ειναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 15:25:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
ΔΕΝ είναι δυνατόν να τις περάσει αυτές τις στροφές με 5η στο κιβώτιο...


ειναι!


Κοίτα το θέμα είναι ξεπερασμένο...
Αν πας στο topic "ΣΑΖΜΑΝ!!!" της ίδιας θεματικής ενότητας (μηχανικές βελτιώσεις), θα δεις μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ εμού, του Μίλτου, του Θεοδόση, του Pughell, του Kouzman και άλλων, όπου καταλήξαμε σε ένα κοινό συμπέρασμα.
Ναι σε πολλές περιπτώσεις είναι δυνατόν...

Διάβασε τις τελευταίες 20 - 25 δημοσιεύσεις του παραπάνω topic και θα δεις... Wink Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 23:39:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:

Καταρχην δεν με νοιαζει οπως ξερεις καθολου ο χρονος....
Απο την αλλη δοκιμασα να κυνηγησω το ταπεινο MX5 1,6 με το 206,κοντα στα καλαβρυτα αν θυμασαι και καταλαβα οτι δεν γινεται.
Το οτι δεν υπαρχουν πισωκινητα δεν σημαινει οτι ειναι πιο αργα απο τα μπροστοκινητα

Πισωκινητο σημαινει καλη κατανομη βαρους...
αρα ισοροπιμενη οδικη συμπεριφορα...
Ο Χοιδας οταν εγραφε οτι ενα αυτοκινητο με κατανομη βαρους διαφορετικη του 50-50 μπορει να ειναι ουδετερο μονο υπο προυποθεσεις και οχι παντα,κατι παραπανω ξερει.
Το Type R εχει την καλυτερη απο ολα τα μπροστοκινητα,τυχαιο?

Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω....


Kωστα
1) δε μιλησα για υπεραυτοκινητα,αλλα για προσιτα σχετικα αυτοκινητα.
Γιατι τα υπεραυτοκινητα ειναι πισωκινητα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο,και δε θα το αναλυσουμε εδω Smile (αλλη θεση κινητηρα,κλπ)

2)Το να υπολογιζεις το χρονο σε μια διαδρομη ειναι πολυ σημαντικο αφου ετσι σημαινει οτι εχεις καλο ρυθμο, και για να πετυχεις ρυθμο θελεις ενα καλο ισορροπημενο μπροστινοκινητο Razz (υποκειμενικη κριση δικη μου,δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνησεις)

3) Δε θυμαμαι να εγινε καποια αντιπαραθεση αναμεσα σε εσενα και το ΜΧ-5,αλλα και ετσι αν ειναι δε σημαινει οτι φταει το αμαξι.
Μπορει να οδηγουσε καλυτερα ο Δημητρης, ετσι δεν ειναι? Laughing Laughing Laughing


Messinian Houses


Έχει επεξεργασθεί από τον/την sps στις Σαβ 22 Νοέ 2003, 16:49:18, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2003, 00:45:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω οτι δεν μπορει να γινει συγκριση προσθιοκινητου με πισωκινητο... Ειναι πρακτικα αδυνατο!!! Αλλα τα οφελη της μια διαταξης και αλλα της αλλης!!! Στις μικρες κατηγοριες παιζει η προσθιοκινηση λογω ελλειψης χωρου (μεχρι και η Mercedes "χαλασε" την παραδοση της-Α Klasse)!!! Αν ομως συγκρινουμε μια Alfa 156 GTA με μια BMW M3 το 2ο ειναι σαφως...καλυτερο απο καθε αποψη!!! Η προσθιοκινηση, εκτος των αλλων, ειναι και πιο ασφαλης για τον μεσο οδηγο...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 04:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.

Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!

Η μπροστινή κίνηση είναι ό,τι καλύτερο για αλλεπάλληλες στροφές. Επειδή όμως η μπροστινή κίνηση συγχωρεί στο όριο λιγότερα λάθη από ότι η πίσω γι αυτό και ο οδηγός του μπροσθοκίνητου πρέπει να τα έχει τετρακόσια. Γιατί αν χάσεις τη μούρη τα έχεις χάσει όλα. Γι αυτό και η επιδιωκόμενη οδηγική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού εμπροσθοκίνητου είναι η υπερστροφική, για να μην χάνεις εύκολα τιμόνι. Στο "Οδηγικές Αναζητήσεις " έχουμε γράψει αρκετά πράγματα.

Η υποστροφή σε ένα μπροσθοκίνητο "τελειώνει" και τον καλύτερο οδηγό, εξαναγκάζοντάς τον συχνά σε μοναδικές-αδιέξοδες-συγκεκριμένες επιλογές οδήγησης. Αντιθέτως στο πισωκίνητο ο θεωρητικά καλύτερος οδηγός έχει πάντα ευέλικτες επιλογές. Το πισωκίνητο παλεύεται και στην πιο ακραία κατάσταση. Γι αυτό και το πισωκίνητο είναι πιο fun to drive.
Μπορείς με ένα μπροσθοκίνητο να πηγαίνεις αργά και να διασκεδάζεις; Δύσκολο, κι αν το κάνεις θα είναι πολύ κουραστικό και μάταιο (πχ χειρόφρενα, άσκοπα σπιναρίσματα).


Την απαντηση την δινεις μονος σους:
Αναρωτηθηκες ποτε γιατι τα μπροστοκινητα υποφερουν ολα απο υποστροφη Question Question Question
Μηπως γιατι θελουν να τα κανουν ολα απο δυο τροχους Exclamation Exclamation
Οποτε η μονη λυση ειναι να χαλασεις το κρατημα του κωλου για να φευγει στο παραμικρο αφημα του γκαζιου Exclamation Exclamation
Οταν προσπαθεις να κανεις το αδυνατο,δηλαδη το μπροστοβαρο να παει ουδετερα κανεις μεγαλους συμβιβασμους στην οδηγησιμοτητα Exclamation Exclamation
Το οτι τα πισωκινητα τα βγαζουν περα με παραπανω αλογα και οτι δεν ασχολειται κανεις να φτιαξει πιο δυνατο μπροστοκινητο λεει πολλα Exclamation Exclamation

Βασικα η Porche δεν κολαει γιατι ειναι το αντιθετο του μπροστοκινητου.
Αλλα μια αγωνιστικη porche με αντιστοιχη αναλογια βαρους-ιποδυναμης παω στοιχημα οτι θα το παταγε.(εχω κι εγω κολημα με το MAXI αλλα οχι κι ετσι)
Αν βαλεις το 306Maxi βαζω την Porche και παμε οπου θες αλλα δεν θα σε περιμενω..... Very happy Very happy Very happy Very happy

Εχω διαβασει τις αποψεις οδηγων αγωνων και αλλων ασχετων απο το εξωτερικο,ρωτηστε αυτους για τα μπροστοκινητα και θα σας πουν...το αλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις.

Καλα για να πας καλο πισωκινητο τερμα τερμα δεν μπορεις να σαι τυχαιος,ενω με το μπροστοκινητο μπορεις χαλαρα ναι σαι μετριος.Το εχω δει πολλες φορες.....




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 17:50:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Miltellas"]
kaisaras96 έγραψε:
Αφου τα μπροστοκινητα ειναι τοσο φοβερα τρομερα διασκεδαστικα και δεν εχουν κανενα συμβιβασμο.Γιατι δεν υπαρχει εστω ενα υπεραυτοκινητο μπροστοκινητο.Κατι θα ξερουν παραπανω....


Γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ελκτικής πρόσφυσης όταν οι ίπποι ξεπεράσουν τους 300 περίπου.

Φέρε την ταχύτερη και πιο καλοστημένη Porsche για να πιάσει το 306 Maxi σε στροφιλίκι... Ούτε στον ύπνο της!quote]

1) Το προσθιοκινητο ειναι το ασφαλεστερο για τον μεσο οδηγο

2) Το προσθιοκινητο εξοικονομει χωρο και μηχανηκα μερη (κιβωτιο, μεταδωση, αξωνες)

3) Τα υπεραυτοκινητα εχουν εξ-ορισμου ΠΟΛΛΑ αλογα. Τα εμπρος λαστιχα δεν μπορουν να μεταφερουν δυναμη και ταυτοχρονως να στριβουν το αμαξι οταν αυτη η δυναμη ειναι πολυ μεγαλη. Στα υπεραυτοκινητα, τα πισω λαστιχα μεταφερουν τη δυναμη στο δρομο αφηνοντας τα εμπρος να στριβουν το αμαξι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 19:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:

1) Το προσθιοκινητο ειναι το ασφαλεστερο για τον μεσο οδηγο

2) Το προσθιοκινητο εξοικονομει χωρο και μηχανηκα μερη (κιβωτιο, μεταδωση, αξωνες)

3) Τα υπεραυτοκινητα εχουν εξ-ορισμου ΠΟΛΛΑ αλογα. Τα εμπρος λαστιχα δεν μπορουν να μεταφερουν δυναμη και ταυτοχρονως να στριβουν το αμαξι οταν αυτη η δυναμη ειναι πολυ μεγαλη. Στα υπεραυτοκινητα, τα πισω λαστιχα μεταφερουν τη δυναμη στο δρομο αφηνοντας τα εμπρος να στριβουν το αμαξι.


Συμφωνω απολυτα με την αποψη του Στελιου...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 03:42:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Αν βαλεις το 306Maxi βαζω την Porche και παμε οπου θες αλλα δεν θα σε περιμενω..... Very happy Very happy Very happy Very happy



Επειδή είμαστε εντελώς εκτός θεματικής ενότητας θα συνεχίσω το θέμα στις "Οδηγικές Αναζητήσεις".
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=62&start=180&postdays=0&postorder=asc&highlight=


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 01:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ Μιλτο Arrow




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1573s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on