Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Φεβ 2020, 21:36:09 Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία νερών Peugeot 106 |
|
|
Καλησπέρα σε όλους !
Έχω ένα 106 xr 1.4 8v κινητήρας kdx και από το Δεκέμβρη και μετά μόλις βάζω μπροστά το αυτοκίνητο και κινούμαι σε εθνική ο δείκτης της θερμοκρασίας του νερού πάει μεταξύ της τελευταίας άσπρης γραμμής και της πρώτης κόκκινης όπου και παίρνει μπροστά το βεντιλατερ. Μετά πέφτει στη μέση και πάει μέχρι την τελευταία άσπρη. Αν το αφήσω ρελαντί να δουλεύει δεν ανεβαίνει πάνω από την τελευταία άσπρη.
Έχει αλλαχθεί φλάντζα κεφαλής + ημισετ φλάντζες, πλήρες σερβις, αλλαγή ψυγείου + παραφλου + θερμοστάτης (όλα το καλοκαίρι) και δεν έχω κανένα περίεργο σύμπτωμα ή κάτι άλλο ασυνήθιστο πέρα από αυτό. (Νερά και λάδια καθαρά , ούτε μπλέκονται ούτε σκουριά)
Ο μάστορας μου είπε να το αφήσω και θα δούμε αλλά φοβάμαι μην την πάθω κανένα πρωί γιατί λίγο θέλει να ανάψει λαμπάκι εκεί που πάει ο δείκτης...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2020, 10:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες μήπως έχει λιγότερο παραφλού από όσο πρέπει. Πιθανότερο όμως θεωρώ ότι ξεκινάει πάλι φλάντζα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2020, 11:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...
Θα προσθέσω όμως αν έχεις αλλάξει αντλία νερού... Επίσης θα έκανα μια προσωρινή παράκαμψη το εσωτερικό ψυγείο και θα το παρακολουθούσα ξανά μήπως είναι βουλωμένο και δεν κυκλοφορούν τα νερά…
(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2020, 17:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Δες μήπως έχει λιγότερο παραφλού από όσο πρέπει. Πιθανότερο όμως θεωρώ ότι ξεκινάει πάλι φλάντζα. |
Παραφλου μενει σταθερό, δε χάνει σταγόνα εδώ και μήνες. Το καλοριφέρ έκανε κάτι περίεργα όπως να βγάζει ζέστη (και μάλιστα αρκετή) και μετά να βγάζει ξαφνικά πιο χλιαρό προς κρύο αέρα, ενώ έχει θερμοκρασία σταθερά στα 3/4. Σκεφτόμουν να ξεκινήσω από ένα θερμοστάτη να δω αν αλλάξει κάτι ή κάποια από τις βαλβίδες (ο μάστορας μου είπε για τη βαλβίδα του βεντιλατερ μιας και αργεί να πάρει στην αρχή).
Δεν είναι περίεργο τόσο σύντομα να πήρε πάλι η φλάτζα ? Η παλιά με είχε βγάλει πάνω από 8 χρόνια απότι βλέπω από τα σέρβις (ίδιες συνθήκες οδήγησης).
Ευχαριστώ για την απάντηση !
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2020, 18:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Hellas4x4"]Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...
Θα προσθέσω όμως αν έχεις αλλάξει αντλία νερού... Επίσης θα έκανα μια προσωρινή παράκαμψη το εσωτερικό ψυγείο και θα το παρακολουθούσα ξανά μήπως είναι βουλωμένο και δεν κυκλοφορούν τα νερά…
Αντλία νερού δεν έχει αλλαχθεί πρόσφατα (δεν μπορώ να το βρώ σημειωμένο στο τεφτέρι μου), το ψυγείο του καλοριφέρ λογικά δεν είναι βουλωμένο αφού μπορεί και φέρνει αρκετά ζεστό αέρα (όποτε θέλει), μετά μπορεί να βγάζει χλιαρό ή κρύο και μετά να γυρίσει πάλι μόνο του ζεστό...
Ελπίζω μόνο να μην αρχίζει πάλι και αρπάζει φλάτζα
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Φεβ 2020, 19:57:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...
Θα προσθέσω όμως αν έχεις αλλάξει αντλία νερού... Επίσης θα έκανα μια προσωρινή παράκαμψη το εσωτερικό ψυγείο και θα το παρακολουθούσα ξανά μήπως είναι βουλωμένο και δεν κυκλοφορούν τα νερά…
(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση)) |
Ευχαριστώ !
Άλλαξα σήμερα θερμοστάτη έβαλα της calorstat με λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία ανοίγματος (83 βαθμούς) έκανα και μια εξαέρωση και με μια δοκιμή που έκανα (χωρίς ζορισμα) μέσα στην πόλη και λίγο εθνική θερμοκρασία σταθερά από τα 2/4 μέχρι λίγο παραπάνω (δε φτάνει καν 3/4). Ελπίζω και σε φορτία να κρατάει επίσης σταθερά !
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2020, 13:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχες αλλάξει όμως θερμοστάτη...
Είχε κολλήσει ή είχες βάλει λάθος βαθμούς;;;
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2020, 17:28:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JBouks έγραψε: |
Δεν είναι περίεργο τόσο σύντομα να πήρε πάλι η φλάτζα ? Η παλιά με είχε βγάλει πάνω από 8 χρόνια απότι βλέπω από τα σέρβις (ίδιες συνθήκες οδήγησης).
Ευχαριστώ για την απάντηση ! |
Είναι δύσκολο αυτά τα μπλοκ με τα χιτώνια να πλανιστούν, οπότε αυτό που κάνει κάποιος είναι να τα τρίβει λίγο με το γυαλόχαρτο και να τσεκάρει με τη βέργα για ευθύτητα της επιφάνειας. Αυτό, μπορεί να αφήσει περιθώρια για νέα διαρροή.
Ο μηχανικός σου βέβαια μπορεί να το έχει κάνει σχολαστικά και να μην έχεις τέτοιο θέμα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2020, 18:15:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Είχες αλλάξει όμως θερμοστάτη...
Είχε κολλήσει ή είχες βάλει λάθος βαθμούς;;; |
Ναι ο θερμοστάτης είχε αλλαχθεί κανονικά μαζί με την αλλαγή φλάτζας. Ο μάστορας μου είχε πει ότι ανοίγει στους 89 βαθμούς. Τώρα που τον έβγαλα και τον άλλαξα είχε σκαλισμένο πάνω "82", ίδιος της calorstat με αυτόν που έβαλα εγώ τώρα. Είπα να ξεκινήσω από αυτό το απλό και αν δε φτιάξει βλέπω... Φαίνεται μετά από 4 μέρες οδήγησης να έχει φτιάξει το θέμα(κρατάει σταθερά μεταξύ 2/4 και 3/4 και στην πόλη και εθνική)
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2020, 18:18:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="BTS"] JBouks έγραψε: |
Είναι δύσκολο αυτά τα μπλοκ με τα χιτώνια να πλανιστούν, οπότε αυτό που κάνει κάποιος είναι να τα τρίβει λίγο με το γυαλόχαρτο και να τσεκάρει με τη βέργα για ευθύτητα της επιφάνειας. Αυτό, μπορεί να αφήσει περιθώρια για νέα διαρροή.
Ο μηχανικός σου βέβαια μπορεί να το έχει κάνει σχολαστικά και να μην έχεις τέτοιο θέμα. |
Το καπάκι είχε πάει μηχανουργείο για να ελεγχθεί για ρήγματα και για πλάνισμα. Ελπίζω να έγινε καλή δουλειά, ο μάστοράς μου μου είπε ότι και ο ίδιος το rallye του εκεί το φτιάχνει...
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2020, 23:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό ακριβώς, το καπάκι πλανίζεται, ενώ το μπλοκ που πιθανόν να έχει μία ελαφρά παραμόρφωση και αυτό, δεν πλανίζεται συνήθως. Αν και οι δύο επιφάνειες δεν είναι ίσιες, η φλάντζα δεν μπορεί να κρατήσει.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2020, 15:44:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Αυτό ακριβώς, το καπάκι πλανίζεται, ενώ το μπλοκ που πιθανόν να έχει μία ελαφρά παραμόρφωση και αυτό, δεν πλανίζεται συνήθως. Αν και οι δύο επιφάνειες δεν είναι ίσιες, η φλάντζα δεν μπορεί να κρατήσει. |
Σωστό και αυτό... Θα ρωτήσω το μάστορα να μάθω τι έκανε με το μπλοκ. Έτσι και αλλιώς το μοτέρ θα φύγει κάποια στιγμή το πάω για νέο μοτέρ λογικά nfw από ραλύ... Απλά να με βγάλει μέχρι τότε..
Ευχαριστώ όπως και να χει !
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Μάρ 2020, 16:02:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να τον ρωτήσεις. Αν είναι ή δεν είναι φλάντζα θα φανεί.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2020, 12:03:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JBouks έγραψε: | Hellas4x4 έγραψε: | Είχες αλλάξει όμως θερμοστάτη...
Είχε κολλήσει ή είχες βάλει λάθος βαθμούς;;; |
Ναι ο θερμοστάτης είχε αλλαχθεί κανονικά μαζί με την αλλαγή φλάτζας. Ο μάστορας μου είχε πει ότι ανοίγει στους 89 βαθμούς. Τώρα που τον έβγαλα και τον άλλαξα είχε σκαλισμένο πάνω "82", ίδιος της calorstat με αυτόν που έβαλα εγώ τώρα. Είπα να ξεκινήσω από αυτό το απλό και αν δε φτιάξει βλέπω... Φαίνεται μετά από 4 μέρες οδήγησης να έχει φτιάξει το θέμα(κρατάει σταθερά μεταξύ 2/4 και 3/4 και στην πόλη και εθνική) |
Το 2/4 το καταλαβαίνω... το 3/4 δεν μου φαίνεται λογικό...
Δεν έχω βέβαια εμπειρία από το δικό σου αμάξι αλλά πχ στο δικό μου παίζω μεταξύ 1/4 και 2/4...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JBouks (Giannis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)
Ένταξη: 14 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Άρτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Μάρ 2020, 16:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | JBouks έγραψε: | Hellas4x4 έγραψε: | Είχες αλλάξει όμως θερμοστάτη...
Είχε κολλήσει ή είχες βάλει λάθος βαθμούς;;; |
Ναι ο θερμοστάτης είχε αλλαχθεί κανονικά μαζί με την αλλαγή φλάτζας. Ο μάστορας μου είχε πει ότι ανοίγει στους 89 βαθμούς. Τώρα που τον έβγαλα και τον άλλαξα είχε σκαλισμένο πάνω "82", ίδιος της calorstat με αυτόν που έβαλα εγώ τώρα. Είπα να ξεκινήσω από αυτό το απλό και αν δε φτιάξει βλέπω... Φαίνεται μετά από 4 μέρες οδήγησης να έχει φτιάξει το θέμα(κρατάει σταθερά μεταξύ 2/4 και 3/4 και στην πόλη και εθνική) |
Το 2/4 το καταλαβαίνω... το 3/4 δεν μου φαίνεται λογικό...
Δεν έχω βέβαια εμπειρία από το δικό σου αμάξι αλλά πχ στο δικό μου παίζω μεταξύ 1/4 και 2/4... |
Αν το αφήσω ρελαντί πάει μέχρι 2/4. Αν ξεκινήσω να το πάω βόλτα όταν είναι κρύο σαν να μην ανταποκρίνεται καλά την 1η φορά το βεντιλατερ και να παίρνει μπρος στα 3/4 . Πριν αλλάξω το θερμοστάτη (τη βδομάδα που περασε) έφτανε σχεδόν στο κόκκινο για να πάρει μπροστά. Το πολύ πολύ θα τσεκαρω και τη βαλβίδα του βεντιλατερ μιας και είναι φτηνό ανταλλακτικό αλλιώς το παρακολουθώ για φλάντζα...
Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2020, 15:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν πας για φλάντζα, δοκίμασε και την παράκαμψη του ψυγείου καμπίνας για να είσαι σίγουρος...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|