PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Απώλεια δύναμης από 2000 έως 4000 στρ./ Εξαγωγή μπεκιέρας.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2019, 18:11:31    Θέμα δημοσίευσης: Απώλεια δύναμης από 2000 έως 4000 στρ./ Εξαγωγή μπεκιέρας. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρε κλαμπ!
Ξεκίνησε από κάτι μικροδιακοπές και έφτασε στο "δεν πάει μία"
Συμπτώματα/διαπιστώσεις:
- όταν είναι κρύο πάει μια χαρά. αφού ζεσταθούνε νερά κια λάδια αρχίζει
- αν δεν κρατάω σταθερό γκάζι τότε μπορεί και να μην εμφανιστεί καθόλου
- σε ευθείες με σταθερό γκάζι ξαφνικά αρχίζει να ακούγεται σαν VW αερόψυκτο του. 80. Τέρμα γκάζι και ανεβάζει χειρότερα από VW. μόλις πιάσει 4000 ξεκολάει και ανοίγει κανονικά.
- Το διαγνωστικό έδειξε 2ο μπεκ

Διάβασα ότι όταν το διαγνωστικό δείχνει μπεκ δε σημαίνει ότι φταίει σίγουρα το μπεκ. Οπότε είναι καλό να αλλάζεις τα μπεκ μεταξύ τους (πχ αλλάζεις το 2ο με το 3ο) και αν το διαγνωστικό μετά δείξει το 3ο μπεκ, τότε είναι μπεκ. Αν δείξει πάλι το 2ο τότε .... δεν ξέρω τι είναι.

Έχει κανείς γνώσεις γύρω από το θέμα? Τι μπορεί να είναι όλο τούτο?

Επίσης είπα να βγάλω τη μπεκιέρα και να αλλάξω τα μπεκ όπως παραπάνω. είναι 2 βίδες(κίτρινα βελάκια) όλες κι όλες και το σωληνάκι της βενζίνης(πράσινο βελάκι), αλλά έδειχνε σφηνωμένη και δεν θέλησα να το ζορίσω. Την τραβάω απλά με λίγη περισσότερη δύναμη ή έχει άλλο κόλπο?



Τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου!


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2019, 12:26:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποιος?
Πείτε κάτι ... θα μου μείνει στο χέρι.... είναι κρίμα.... μόλις έφτιαξα το aircondition!!!
μεγάλο κρίμα λέμε!!


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιούλ 2019, 23:18:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυσκολα εισαι για μπεκ...

Καμια αντλια βενζινης,κανας λ,κανας πολλαπλασιαστης ή κατι αναλογο ηλεκτρικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2019, 11:46:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λες ε?
το διαγνωστικό που γράφει μπεκ δεν λέει τίποτα?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2019, 21:49:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το διαγνωστικο μπορει να λεει μπεκ αλλά αυτο δεν σημαινει οτι απαραιτητα το προβλημα ειναι απο εκει.
Αν εχεις κλασμενη αντλια αλλά παραυτα δεν εχει καει,το διαγνωστικο μπεκ θα σου δειξει,ασχετα που το προβλημα ειναι απο πισω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2019, 22:08:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταλαβαίνω, και πόσο μάλλον η δική μου ECU που είναι για να δείχνει 5-6 πράγματα όλα κιόλα.
Το θέμα μου είναι ότι από τα συμπτώματα δεν καταλαβαίνω τίποτα.. Τουλάχιστον από όσα διάβασα, η αντλία πχ δεν κόβει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών και συνήθως σου βγάζει και άλλα. Δεν παίρνει μπρος εύκολα κτλ.

Επίσης έκανα το κόλπο του παππού με το κατσαβίδι και τα μπεκ και τα ακούω όλα να μη χάνουν ούτε .. μπιτ. Βέβαια μπορεί να είναι βρωμικά, αυτό δεν ακούγεται, αλλά τουλάχιστον ανοιγοκλείνουν σωστά.

και υπάρχει και η τελευταία ερώτηση. Η μπεκιέρα βγαίνει απλά με τράβηγμα?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2019, 07:46:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα θα εχει δυο βιδες που την ασφαλιζουν,αφου τις λυσεις,την τραβας και βγαινει.Απλά με προσοχη γιατι το καθε μπεκ στην ακρη του εχει ενα o-ring,μην το κοψεις,το ιδιο και στην τοποθετηση που καλο ειναι να χρησιμοποιησεις λιγο λιπαντικο για να κατσουν στην θεση τους πιο ευκολα.

Η αντλια παντως δεν πεθαινει εντελως,μπορει να συνεχισει να λειτουργει κανονικα για αρκετο καιρο ακομα αλλά χωρις να εχει σωστη παροχη ή συχνοτητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2019, 12:57:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

4 μπουζί και έναν καινούργιο πολλαπλασιαστή μετά, μάλλον βρήκα τι φταίει.
Ένα από τα τρία καλωδιάκια της φίσας του πολλαπλασιαστή μάλλον έχει ξυθεί... Αφού άλλαξα πολλαπλασιαστή (γιατί ήμουν σίγουρος .... ) δεν έπαιρνε καν μπροστά.... και μέσα στην απογοήτευσή μου τραβάω το φισάκι, το κάνω μια στροφή και τσαπ.... κυρία το μωρό.
και σε μισή ώρα αρχίζει τα ίδια.... Τις απώλειες του θέματος του τόπικ δηλαδή. Μέχρι στιγμής απότι κατάλαβα και αφού μόνωσα τα καλώδια πρόχειρα, μάλλον η πηγή του κακού είναι εκεί. αφού ζεσταθούν αρχίσουν οι μαλ***ες.
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2019, 17:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Σεπ 2019, 18:08:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.


Οντως αυτο με την πλεξουδα ειναι θεμα...
Στην θεση σου, θα πηγαινα scrap(ανακυλωση-αποσυρση), θα εβρισκα ενα ιδιο και θα εκοβα μονο το μπριζακι του πολλαπλασιαστη με μπολικη φυρα(=περισσευμενο καλωδιο) απο πισω.
Μετα ενωση με την δικια σου πλεξουδα με κολητιρι κι απο πανω με θερμοσυστελομενο (με μετρο το κολητιρι, αν το παρακανεις μπορει να επηρεασει την ταση), τσεκ με πολυμετρο κι αν ηταν οκ απο ρευματα θα το εβαζα ετσι

υγ εχεις δυσκολο αυτοκινητο κι αντε να βρεις, ωστοσο ισως ταιριαζει κι απο αλλα EW, αν εισαι τυχερος Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 14:24:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.

christos_99 έγραψε:
pduke έγραψε:
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.


Οντως αυτο με την πλεξουδα ειναι θεμα...
Στην θεση σου, θα πηγαινα scrap(ανακυλωση-αποσυρση), θα εβρισκα ενα ιδιο και θα εκοβα μονο το μπριζακι του πολλαπλασιαστη με μπολικη φυρα(=περισσευμενο καλωδιο) απο πισω.
Μετα ενωση με την δικια σου πλεξουδα με κολητιρι κι απο πανω με θερμοσυστελομενο (με μετρο το κολητιρι, αν το παρακανεις μπορει να επηρεασει την ταση), τσεκ με πολυμετρο κι αν ηταν οκ απο ρευματα θα το εβαζα ετσι

υγ εχεις δυσκολο αυτοκινητο κι αντε να βρεις, ωστοσο ισως ταιριαζει κι απο αλλα EW, αν εισαι τυχερος Wink


Γεια σου Χρήστο! ευτυχώς έχω βρει έναν Εγγλέζο στο ebay, με τους δικούς μας δεν τα πάω καλά, έχουν την ψυχολογία και αντιμετώπιση της λαικής αγοράς - ακόμα και στο νετ - και με κουράζουν. Ο Εγγλέζος σκραπάρει αβέρτα, έχω πάρει πολλά οπότε κάτι θα βγάλει. Το κακό με το δικό μου είναι ότι είναι ΠΡΟ multiplex και λογικά δεν του ταιριάζουν από 2002 και μετά. Ζόρικα δλδ. Οπότε ναι είναι δύσκολο και από όσο ξέρω ο EW μπήκε σε άλλα μοντέλο μόνο μουλτιπλεξάτος ... είναι για κλάματα η φάση.
Επίσης αυτά με τις κολλήσεις είναι δύσκολα πράγματα ...

ΠΑΝΤΩΣ! αφού μόνωσα τα καλώδια με .... μονωτική κατάλαβα ότι .... ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ με όλα τα παραπάνω. Το αυτοκίνητο κάνει ακριβώς ό,τι έκανε. Τζάμπα ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζί. πετάω χρόνο και χρήμα. Οπότε ... είναι τα καλώδια? δεν είναι τα καλώδια? το ότι τα πέρασα μονωτική τα βοηθάει σε κάτι? είναι κάτι άλλο?
ιδέες κάποιος? Τα ψάχνω όλα, είμαι έτοιμος να το λύσω βίδες!!! Laughing Laughing


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2019, 14:18:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.


Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά... Στην αρχή ήταν εντάξει του φίλου και μετά από λίγη ώρα του έκανε "νερά"...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2019, 18:00:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
pduke έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.


Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά... Στην αρχή ήταν εντάξει του φίλου και μετά από λίγη ώρα του έκανε "νερά"...

όπα κάτσε! αυτό αλλάζει τα πάντα.
Έστω ότι είναι αυτό, ερώτηση:
- πως γλιτώνουμε από αυτό το βάσανο? άνοιγμα της αντλίας κάτω από το κάθισμα και καθάρισμα? καθαρίζει η αντλία? και πως?

Το χαρακτηριστικό του δικού μου είναι γενικά ότι δουλεύει περίεργα. Σταματημένο με σταθερό γκάζι πχ στις 2500 στροφές το ακούς να "σκάει" συχνά πυκνά και χαμηλόφωνα κάτι παφ πουφ από την εξάτμιση. Χαμηλόφωνα, αλλά ακούγεται αν κάτσεις με την πόρτα ανοιχτή. τώρα άμα ζοριστεί, εν κινήσει δλδ, αρχίζει τις μαλ***ες μέχρι τις 4000 - 4300, μπερδεύει αβέρτα, ή δίνει λιγότερο καύσιμο, ή κάτι και μετά "ξεκολλάει".
Τελικά βέβαια δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι ένα ή ξεχωριστά θέματα.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2019, 18:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω την εντυπωση πως οταν ακους σκασιματα ειναι απο ρευμα..αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος...
Map εχεις τσεκαρει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2019, 19:06:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mule έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως οταν ακους σκασιματα ειναι απο ρευμα..αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος...
Map εχεις τσεκαρει?

μετά από την κατάσταση με τα καλώδια είμαι σχεδόν σίγουρος, αλλά δεν ξέρω πως να αποδείξω ότι είναι τα καλώδια ...
MAP ?? Shocked τι είναι map ???


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2019, 22:10:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο αισθητηρας αερα που ειναι κουμπωμενος πανω στην εισαγωγη.
Τσεκαρε τον μια και αυτον..μπορει να θελει καθαρισμα ή αντικατάσταση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2019, 11:51:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
όπα κάτσε! αυτό αλλάζει τα πάντα.
Έστω ότι είναι αυτό, ερώτηση:
- πως γλιτώνουμε από αυτό το βάσανο? άνοιγμα της αντλίας κάτω από το κάθισμα και καθάρισμα? καθαρίζει η αντλία? και πως?


Αν είναι αυτό θέλει να βγάλεις την αντλία καυσίμου και αν έχεις πρόσβαση να καθαρίσεις την δεξαμενή...
Οι αντλίες συνήθως δεν καθαρίζουν... Απλά έχουν στο κάτω μέρος κάτι σαν σίτα πλαστική, για να μην περάσουν "σκουπίδια" στο κύκλωμα τροφοδοσίας...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2019, 12:37:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν δεν βιάζεσαι υπάρχει ελπίδα τελικά. Μάλλον το βρήκα...


Είναι πολύ κοντά στη φύσσα και πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι να βγάλω τη βγάλω, να κόψω 3εκ.μαξ καλώδιο και να την περάσω επί τόπου.
Απόσο γνωρίζω όλες η φύσσες έχουν τρόπο να ανοίξουν για να αφαιρέσεις τα καλώδια. Αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια, παιδεύτηκα λίγο αλλά δεν έβγαλα άκρη. Έχει κανείς άποψη επί του θέματος?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1388s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on